Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
278 resultaten
Windward Core is een wereldleider in geïntegreerde oplossingen voor het genereren van documenten, waardoor gebruikers elk denkbaar soort document kunnen creëren. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één digitaal platform voor het creëren, beheren en delen van de documenten waarop je bedrijf elke dag vertrouwt. Meer informatie over DocsCloud
DocsCloud helpt je bij het automatiseren van de verschillende aspecten van je routinematige documentatieactiviteiten. Met het platform kun je webformulieren creëren en insluiten, ingevulde documenten genereren door ze in kaart te brengen met de formulieren of ze te integreren met de API/Plugins, end-to-end-creatie uitvoeren en digitale handtekeningen beheren, de gegevensextractie uit documenten uitvoeren en je documenten hosten voor eenvoudige toegang. Meer informatie over DocsCloud

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plug-and-play tool voor het genereren van documenten. Vult bestaande Microsoft Office-sjablonen in met verstrekte gegevens. Meer informatie over Templater
Bibliotheek voor het genereren van documenten op basis van bestaande Office-sjablonen. Stelt je in staat om door de eenvoud en prestaties verbluffende rapporten maken in een fractie van de tijd van andere oplossingen. Een eenvoudige en stabiele interface maakt het eenvoudig om apps van derden te integreren zonder dat er aangepaste programmering nodig is. Microsoft Office-integratie zorgt voor een gebruiksvriendelijke ontwerpervaring met tagvermelding, plaatsingsanalyse, suggesties voor best practices en foutopsporing. Meer informatie over Templater

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Aleyant eDocBuilder is een systeem voor online ontwerp, documentpersonalisatie en publicatie van variabele gegevens. Meer informatie over Aleyant eDocBuilder
De cloudgebaseerde Aleyant eDocBuilder is een krachtig systeem voor online ontwerp, documentpersonalisatie en publicatie van variabele gegevens voor je bedrijf. Het wordt geleverd met Aleyant Pressero en wordt ook afzonderlijk aangeboden op een SaaS-basis (gehost) voor integratie in je eigen e-commercewinkel. Meer informatie over Aleyant eDocBuilder

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Het product is een webgebaseerd documentatieplatform waarmee bedrijven uitstekende productdocumentatie kunnen creëren, onderhouden en publiceren. Meer informatie over Docsie
Het platform helpt je te analyseren hoe je klanten met je documentatie omgaan en geeft je inzicht in hoe je je documenten kunt verbeteren. Je kunt Docsie gebruiken om: - productdocumentatie te organiseren voor meerdere interne en externe producten; - snel relevante productdocumentatie te vinden; - versies te beheren; - alle documenten naar andere talen te vertalen; - bruikbare feedback over klantgerichte documenten te verzamelen; - de documenten rechtstreeks op de website te publiceren met een coderegel; - trainingshandleidingen. Meer informatie over Docsie

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een invoegtoepassing voor Word die gewone toetsenbordtekst gebruikt om variabelen en optionele tekstblokken te creëren voor het automatiseren van documenten. Meer informatie over Pathagoras
Een Word-invoegtoepassing voor het samenstellen/automatiseren van documenten. Gebruik gewone toetsenbordtekst om variabelen te creëren. Bijv. '[Naam klant]' en '[Adres klant]'. Stel net zo gemakkelijk voorwaardelijke en herhaalde tekst samen. Maak complexe documenten met behulp van bouwstenen of sjablonen. Voeg extra tekst toe (van handtekeningblokken en certificeringen tot volledige documenten) met behulp van vervolgkeuzelijsten die honderden georganiseerde clausules bevatten. Eenvoudig te leren/onderwijzen. Gratis proefversie van 90 dagen. Interactief met Adobe Acrobat-formulieren en met Excel. Meer informatie over Pathagoras

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren. Meer informatie over Contractbook
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je documenten effectief creëren, bewerken en beheren in één gedeelde werkruimte. Standaardiseer alle belangrijke documentatie zoals formulieren en contracten, automatiseer documentgoedkeuringsprocessen om tijd te besparen en fouten te verminderen en werk moeiteloos in realtime samen aan documenten. Gebruik aanpasbare sjablonen om snel de meest gebruikte documenten van je organisatie te creëren en te wijzigen en bekijk de bijbehorende gegevens in dynamische dashboards. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Gratis proefversie, begint vanaf $ 29/maand. Maak moeiteloos een slim document (pdf, Word, enz.), voeg het samen met gegevens en lever het waar je maar wilt. Meer informatie over Formstack Documents
Gratis proefversie zonder risico met onbeperkte tests. Abonnementen beginnen vanaf $ 29 per maand - WebMerge automatiseert het creëren van je documenten, zodat je nooit meer hoeft te kopiëren en plakken. Je kunt automatisch gegevens uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint zonder een vinger uit te hoeven steken. Het is eenvoudig: je hoeft alleen maar een document (of sjabloon) in te stellen in WebMerge en te integreren met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie. Naadloos. Geautomatiseerd. Gemakkelijk. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
- Toonaangevend platform zonder code - Stel moeiteloos geautomatiseerde, op maat gemaakte documenten en contracten op met behulp van dit geavanceerde, gebruiksvriendelijke platform. Meer informatie over Checkbox
- Toonaangevend platform zonder code - Stel moeiteloos geautomatiseerde, op maat gemaakte documenten en contracten op met behulp van dit geavanceerde, gebruiksvriendelijke platform. Automatiseer en stroomlijn je bestaande arbeidsintensieve processen voor het genereren van documenten. Door gebruik te maken van informatie-intake, voorwaardelijke inhoud, bulkverwerking, goedkeuringsworkflows, in-app-documenten, dashboards en integraties. Stelt teams in staat om hun diensten beter te beheren en op te schalen om de toegang, waarde en snelheid tot de processen te verbeteren. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
DX, getest voor ondernemingen, zorgt dat je je kunt concentreren op je bedrijf, niet op de document- en contractprocessen die je bedrijf ondersteunen. Meer informatie over Docxpresso
Verhoog je productiviteit, naleving en klanttevredenheid met DX, een geavanceerde oplossing voor het beheer van contract- en documentprocessen. Met DX kunnen organisaties repetitieve documentprocesse n automatiseren, bewaken en controleren, waaronder de processen die te maken hebben met inkoop, verkoop en HR. Dankzij de flexibiliteit van de DX-platforms kunnen klanten uit diverse sectoren, waaronder de detailhandel, de juridische sector, de technologie en de overheid, er waarde uit halen. Snelle, op maat gemaakte en waardegestuurde implementatie door het DX-team. Meer informatie over Docxpresso

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bied nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of -toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK
PDFTron SDK is een zeer uitgebreide MS en PDF SDK. Het is intern gebouwd om nauwkeurige en betrouwbare weergave te leveren aan je digitale inhoud van elke omvang en complexiteit. Het schaalt mee met je doelen, omdat de API's MS Office, CAD en mogelijkheden om samen te werken via video toevoegen aan je toepassing op Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS en het web. De PDF SDK biedt nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten met DealHub. Meer informatie over DealHub
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten. DealHub automatiseert het proces voor het maken van documenten en maakt het gemakkelijk voor verkopers en kanaalpartners om gepersonaliseerde documenten te genereren op basis van vooraf gebouwde sjablonen, dynamische inhoud en CRM-geïntegreerde gegevens. Native integratie met je CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce en Freshworks). Meer informatie over DealHub

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Vertrouwd door de juridische afdeling, gewaardeerd door het hele bedrijf. Verminder de tijd die wordt besteed aan contracten met tot wel 80%, terwijl je voldoet aan de voorschriften en de controle behoudt. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze oplossing voor het genereren van documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. De juridische afdeling kan prioriteit geven aan controle en wettelijke naleving, en het verkoopteam kan contracten sneller creëren, verzenden en uitvoeren. De oplossing voor het genereren van documenten van Precisely voldoet aan de behoeften van beide. Creëer supersnel contracten met minimale fouten en voer de contracten sneller uit dan ooit tevoren. Meer informatie over Precisely

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Produceer opvallende voorstellen, productbeschrijvingen, algemene voorwaarden en meer voor complexe producten en diensten met Cincom CPQ. Meer informatie over Cincom CPQ
Cincom CPQ-software is een bedrijfsplatform voor het configureren van prijsopgaves dat de koopervaring voor B2B-klanten verbetert door snelle uitvoer van voorstellen en documenten. Cincom CPQ begint met de productconfiguratie, presenteert realtime prijzen en offerte-opties met begeleide aanbevelingen en levert op elk gewenst moment voorstellen en gerelateerde documenten. Verkoop op het juiste moment op de juiste plek met Cincom CPQ. Meer informatie over Cincom CPQ

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Dit documentbeheersysteem haalt technische functies uit allerlei soorten gegevensindelingen of zelfs papier. Meer informatie over COVALYZE
Het platform beheert technische documenten op een radicaal nieuwe manier: COVALYZE extraheert alle technische kenmerken, zoals materiaalkwaliteit, stukgeometrie, logistieke functies en nog veel meer, voor allerlei verschillende formaten en slaat het op één platform op voor al je materiaal- en servicecategorieën. Wat is jouw voordeel? COVALYZE biedt inzichten in je gegevens die verder gaan dan alleen het vinden van het juiste technische document van één onderdeel. Boek een gratis demosessie. Meer informatie over COVALYZE

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met de Microsoft Office UpSlide add-in kun je tot 12 uur per maand besparen in Excel, Word en PowerPoint met meer dan 50 functies. Meer informatie over UpSlide
Met de UpSlide-oplossing kun je Microsoft Excel-, Word- en Powerpoint-taken 5x sneller uitvoeren en tot 12 uur per maand per gebruiker besparen. Hiermee kunnen je teams eenvoudig on-brand rapporten en documenten produceren met opmaak in één klik. UpSlide wordt nu gebruikt door meer dan 450 teams, in meer dan 60 landen, in alle sectoren. Met UpSlide genereren toonaangevende bedrijven, zoals KPMG, Citi en Deloitte, nu elk jaar merkeigen documenten. Meer informatie over UpSlide

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. Meer informatie over EasySend
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten. Meer informatie over EasySend

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Ghostscript is een uitgebreide interpreter voor het renderen en converteren van documenten. Meer informatie over Ghostscript
De populaire PDL-conversietool. De modulaire grafische bibliotheek, het gepatenteerde kleurbeheersysteem, geavanceerde screeningtechnologie en de nieuwe bibliotheek met adaptive acceleration maken Ghostscript een flexibele en robuuste oplossing voor afdrukken/conversie/rendering. Vertrouw op Ghostscript om consistent nauwkeurige kleuren en buitengewone printkwaliteit te leveren. Meer informatie over Ghostscript

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Popdocx is een oplossing voor documentpopulatie die gegevens van verschillende systemen automatisch in formulieren en documenten kan invullen. Meer informatie over Popdocx
Popdocx is een veelzijdige softwaretoepassing waarmee gebruikers binnen enkele minuten meerdere soorten documenten of formulieren voor elk bedrijf kunnen samenstellen en invullen. Gebruikers kunnen informatie uit verschillende systemen verkrijgen of informatie in de software invoeren; gegevensstromen automatiseren en valideren om gegevensintegriteit te garanderen en verwerkingsfouten te verminderen en documenten na voltooiing elektronisch ondertekenen. Meer informatie over Popdocx

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document software that enables users to generate and publish documents, collaborate with team members, and more.
Microsoft Word allows users to create, edit, save and share documents using its cloud-based word processing software. In addition to being able to create new documents, Microsoft Word allows users to also open existing files and change them as needed; this makes it easy for multiple users within a business or educational institution to make changes and save them through the cloud. Microsoft Word is a powerful word processing software that enables users to create professional documents. The application has a friendly user interface and a number of integrated features, such as text editing, spell checker and grammar checker, which help ensure higher quality documents. The application also comes with sharing capabilities that allow users to collaborate with others on the same document. Meer informatie over Microsoft Word

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij het vastleggen van digitale ondertekening met behulp van mobiele apparaten op meerdere locaties.
EchoSign versnelt het ondertekenen van documenten met instant fax of e-handtekeningen. Meer informatie over Adobe Acrobat Sign

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één online pdf-editor, ingebouwde e-ondertekening en invulbare formulierenbouwer.
PDFfiller biedt een AVG-compatibele, online pdf-editor, een beheerder voor e-signatures en een invulbare pdf-formulierbouwer in één web-app. Bewerk en e-onderteken pdf-documenten online, maak invulbare pdf-formulieren en verstuur ze ter ondertekening. Deel documenten via e-mail of sociale media of host ze op de website van je bedrijf. Fax, print of verzend pdf's via USPS rechtstreeks vanuit je PDFfiller-account. Ontvang voltooide kopieën van verzonden en ondertekende pdf-formulieren en extraheer automatisch gegevens naar een Excel-bestand, CRM of database. Meer informatie over pdfFiller

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Create, edit, convert, sign, and combine documents with Adobe’s all-in-one PDF and e-signature solution.
Adobe Acrobat is the all-in-one PDF and e-signature solution trusted by Fortune 500 companies. With Acrobat, you can create, edit, convert, share, sign, and combine documents – all from one Adobe platform. You can build seamless digital experiences that enable your team to collaborate and work from any device, anywhere. Acrobat solutions are also designed to integrate with apps you use every day, including Microsoft 365, Google, Workday, and more, so you can get things done in the flow of work. Meer informatie over Adobe Acrobat

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van online databasetoepassingen zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Email and landing page design tool with a no-code, visual builder. Create multi-content campaigns in minutes. Review, comment, approve.
A complete email & landing page design suite. Every day someone has an email or landing page to create: an internal HR team communicating new policies, a marketing team building emails for multi-conte nt campaigns, or a school district sharing emails with students and parents. BEE Pro features a fantastic drag-and-drop editor and strong collaboration tools to help you quickly design templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more. Meer informatie over BEE Pro

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Productivity add-in for PowerPoint, Excel and Word, adding dozens of tools to automate formatting and create beautiful presentations.
Power-user is a productivity add-in that integrates with PowerPoint, Excel and Word. The plugin bring dozens of advanced features, such as a library of content (templates, icons, flags, charts, maps, pictures, logos, CVs, tombstones, etc.), format automation tools, a productivity toolbar and more. Power-user helps professionals boost their productivity up to 50% by removing manual formatting, deliver impactful presentations and increase brand compliance. Meer informatie over Power-user

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions. Meer informatie over PolicyMaker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premise s-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups. Meer informatie over Avodocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stripo.email - alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Met Stripo kunnen marketeers en ontwerpers e-mail bouwen.
Stripo is een alles-in-één platform voor e-mailontwerp met meer dan 600.000 gebruikers wereldwijd. Ontwerp snel e-mails van elke complexiteit en push ze met één enkele klik. Stripo is geïntegreerd met 70 ESP's/CRM's, waaronder Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Braze, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, enz. 1115 kant-en-klare sjablonen, modulair e-mailontwerp, e-mailvertalingsservice. Een aantal geïntegreerde microtools bieden alles wat je nodig hebt voor e-mails. Stripo maakt een integreerbare oplossing mogelijk, oftewel plugin Meer informatie over Stripo.email

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken. Meer informatie over Earth Class Mail

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren.
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren. Krijg informatie over topklassen, pagina's, workflows, triggers, objecten en nog veel meer op één plek. Je kunt het ook downloaden als pdf-/Word-/Excel-bestand voor toekomstige referentie. Meer informatie over Octopus

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Convert any HTML documents to high-fidelity PDF in seconds.
Pdfshift.io is a high-quality, high-fidelity and powerful HTML to PDF conversion API. It provides an easy-to-learn endpoint with a complete set of functionalities, package for many languages (Node, Python, and PHP) to simplify yo ur work and get you started in under a minute. Meer informatie over PDFShift

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een efficiënte tool voor het maken van documenten met ingebouwde live samenwerking. Werk moeiteloos met Word-documenten.
Tekstverwerker van de volgende generatie met live samenwerking en MS Word-integratie. Schrijven, herzien en publiceren van je documenten, allemaal vanuit één tool en helemaal gratis. Krachtige online tekstverwerker waarmee je je documenten overal, op elk apparaat kunt maken, bewerken, herzien en publiceren. Meer informatie over Zoho Writer

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes.
Create attorney-drafted legal policies for your websites and apps custom-tailored to your needs in minutes. Get compliant with the laws across multiple countries and legislations and protect yourself and your business from liabilities, claims and hefty fines. Meer informatie over WebsitePolicies

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes. Meer informatie over Folge

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Genereer meerdere documenten tegelijk. Voorwaardelijke logica, formules, macro's.
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Voorkom gênante fouten. Stel snel, nauwkeurig en consistent je overeenkomsten, brieven, contracten, inkooporders en andere juridische documenten op. Genereer meerdere documenten met dezelfde invoergegevens, zodat je gegevens niet twee keer hoeft in te voeren. Gebruik webgebaseerde intakeformulieren om automatisch je documenten aan te maken en je hele workflow te automatiseren. Toegewijde accountmanager. Diensten voor het maken van sjablonen beschikbaar. Zapier-integratie en API. Meer informatie over Woodpecker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bewerker en organisator van e-mailsjablonen zonder code. Maak snel een aantrekkelijk en responsief HTML-e-mailsjabloon of werk samen met je team.
TOPOL.io is een editor voor e-mailsjablonen op basis van slepen en neerzetten. Automatiseer het e-mailcreatieproces via aangepaste sjablonen en stroomlijn de samenwerking met het team. De editor is intuïtief en gebruiksvriendelijk. Hoe meer sjablonen je maakt, hoe sneller het proces verloopt. De TOPOL-plugin is een whitelabel oplossing voor je platform. De plug-in kan binnen 5 minuten worden geïntegreerd en aangepast naar behoefte. Meer informatie over TOPOL

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents. Meer informatie over Plumsail Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools