193 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Contractbook is efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven; je kunt al je contracten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en bewaren. Meer informatie over Contractbook
Contractbook betekent efficiënt contractbeheer voor moderne bedrijven. Je kunt al je juridische documenten in één digitaal platform creëren, ondertekenen en opslaan om de transparantie te vergroten, naleving te garanderen en waardevolle tijd te besparen. Er is ook een klantgericht platform waar juridische professionals de contracten van hun klanten gedurende de gehele levenscyclus digitaal, efficiënt en veilig controleren en beheren. Het platform maakt nauwere samenwerking mogelijk, evenals nieuwe inkomstenstromen en bedrijfsmodellen. Meer informatie over Contractbook

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een alles-in-één digitaal platform voor het creëren, beheren en delen van de documenten waarop je bedrijf elke dag vertrouwt. Meer informatie over DocsCloud
DocsCloud helpt je bij het automatiseren van de verschillende aspecten van je routinematige documentatieactiviteiten. Met het platform kun je webformulieren creëren en insluiten, ingevulde documenten genereren door ze in kaart te brengen met de formulieren of ze te integreren met de API/Plugins, end-to-end-creatie uitvoeren en digitale handtekeningen beheren, de gegevensextractie uit documenten uitvoeren en je documenten hosten voor eenvoudige toegang. Meer informatie over DocsCloud

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Windward Core is een wereldleider in geïntegreerde oplossingen voor het genereren van documenten, waardoor gebruikers elk denkbaar soort document kunnen creëren. Meer informatie over Windward Core
Voeg indrukwekkende documentautomatisering toe aan je toepassing door Windward te integreren in je toepassing. Met slimme documentlogica en een ongelooflijk intuïtieve interface bespaart Windward je tijd en geld. Meer informatie over Windward Core

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Aleyant eDocBuilder is een systeem voor online ontwerp, documentpersonalisatie en publicatie van variabele gegevens. Meer informatie over Aleyant eDocBuilder
De cloudgebaseerde Aleyant eDocBuilder is een krachtig systeem voor online ontwerp, documentpersonalisatie en publicatie van variabele gegevens voor je bedrijf. Het wordt geleverd met Aleyant Pressero en wordt ook afzonderlijk aangeboden op een SaaS-basis (gehost) voor integratie in je eigen e-commercewinkel. Meer informatie over Aleyant eDocBuilder

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Het product is een webgebaseerd documentatieplatform waarmee bedrijven uitstekende productdocumentatie kunnen creëren, onderhouden en publiceren. Meer informatie over Docsie
Het platform helpt je te analyseren hoe je klanten met je documentatie omgaan en geeft je inzicht in hoe je je documenten kunt verbeteren. Je kunt Docsie gebruiken om: - productdocumentatie te organiseren voor meerdere interne en externe producten; - snel relevante productdocumentatie te vinden; - versies te beheren; - alle documenten naar andere talen te vertalen; - bruikbare feedback over klantgerichte documenten te verzamelen; - de documenten rechtstreeks op de website te publiceren met een coderegel; - trainingshandleidingen. Meer informatie over Docsie

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een invoegtoepassing voor Word die gewone toetsenbordtekst gebruikt om variabelen en optionele tekstblokken te creëren voor het automatiseren van documenten. Meer informatie over Pathagoras
Een Word-invoegtoepassing voor het samenstellen/automatiseren van documenten. Gebruik gewone toetsenbordtekst om variabelen te creëren. Bijv. '[Naam klant]' en '[Adres klant]'. Stel net zo gemakkelijk voorwaardelijke en herhaalde tekst samen. Maak complexe documenten met behulp van bouwstenen of sjablonen. Voeg extra tekst toe (van handtekeningblokken en certificeringen tot volledige documenten) met behulp van vervolgkeuzelijsten die honderden georganiseerde clausules bevatten. Eenvoudig te leren/onderwijzen. Gratis proefversie van 90 dagen. Interactief met Adobe Acrobat-formulieren en met Excel. Meer informatie over Pathagoras

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Creëer consistente merkeigen documenten, voorstellen, PPT-presentaties en Excel-grafieken. Beheer je merk eenvoudig centraal online. Meer informatie over BrandOffice
BrandOffice, ontwikkeld door BrandQuantum, is een softwareoplossing die naadloos integreert met Microsoft Office om elke medewerker in de organisatie in staat te stellen automatisch consistente merkdocumenten, PowerPoint-presentaties en Excel-rapporten te creëren en zorgt ervoor dat het merk relevant blijft terwijl het zich ontwikkelt. Meer informatie over BrandOffice

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Nintex Drawloop DocGen® voor Salesforce maakt het voor iedereen gemakkelijk om het creëren van missiekritieke documenten te automatiseren. Meer informatie over Nintex Drawloop DocGen for Salesforce
Nintex Drawloop DocGen® voor Salesforce vereenvoudigt het maken van documenten door dezelfde gegevens en documenten te gebruiken die je nu gebruikt, waardoor documenten worden omgezet in geautomatiseerde bedrijfsprocessen die de verkoop en resultaten versnellen. Documentgeneratieprocessen kunnen worden geactiveerd met één klik op een knop, per batch of workflow, waarbij gebruikers nooit de vertrouwdheid van Salesforce hoeven te verlaten. Nintex Drawloop helpt je de verkoop en dienstverlening te versnellen door snelle verkoopoffertes, voorstellen, contracten en meer mogelijk te maken. Meer informatie over Nintex Drawloop DocGen for Salesforce

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Vertrouwd door de juridische afdeling, gewaardeerd door het hele bedrijf. Verminder de tijd die wordt besteed aan contracten met tot wel 80%, terwijl je voldoet aan de voorschriften en de controle behoudt. Meer informatie over Precisely
Het beheren van documenten of contracten tussen afdelingen was voorheen complex. Deze oplossing voor het genereren van documenten lost enkele van de belangrijkste problemen van traditionele contracten op. De juridische afdeling kan prioriteit geven aan controle en wettelijke naleving, en het verkoopteam kan contracten sneller creëren, verzenden en uitvoeren. De oplossing voor het genereren van documenten van Precisely voldoet aan de behoeften van beide. Creëer supersnel contracten met minimale fouten en voer de contracten sneller uit dan ooit tevoren. Meer informatie over Precisely

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten met DealHub. Meer informatie over DealHub
Genereer moeiteloos met een paar klikken aangepaste merkeigen documenten. DealHub automatiseert het proces voor het maken van documenten en maakt het gemakkelijk voor verkopers en kanaalpartners om gepersonaliseerde documenten te genereren op basis van vooraf gebouwde sjablonen, dynamische inhoud en CRM-geïntegreerde gegevens. Native integratie met je CRM (Microsoft Dynamics, Salesforce en Freshworks). Meer informatie over DealHub

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Transformeer je documentgerichte processen en voorzie zakelijke gebruikers van toonaangevende documentgeneratie en -automatisering. Meer informatie over Xpertdoc
Het innovatieve en intuïtieve product voor het genereren en automatiseren van documenten van Xpertdoc stelt je in staat om consistente processen voor het maken, genereren, beheren, leveren, opslaan en elektronisch ondertekenen van documenten te vereenvoudigen, te optimaliseren en te automatiseren. Het doet dit sneller, wat resulteert in verbeterde communicatie, versnelde bedrijfsprocessen, verhoogde productiviteit en verminderde afhankelijkheid van IT. Bovendien biedt het integraties met toonaangevende CRM-platforms en kernsystemen van ondernemingen, zoals ERP, CPQ, ECM en meer. Meer informatie over Xpertdoc

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. Meer informatie over EasySend
Met EasySend kunnen banken en financiële instellingen papierwerk omzetten in een digitale ervaring. Geen codering vereist. EasySend is een platform voor het bouwen en optimaliseren van digitale klantreizen, zonder te hoeven programmeren. EasySend is op maat gemaakt om te voldoen aan de unieke vereisten van wereldwijde financiële instellingen en verzekeringsmaatschappijen. Elke bank- en verzekeringszaak wordt met vooraf gebouwde componenten ondersteund, waaronder end-to-end digitale hypotheek, kredietverlening, beleidsvernieuwing, claims en introductie van klanten. Meer informatie over EasySend

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Bied nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of -toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK
PDFTron SDK is een zeer uitgebreide MS en PDF SDK. Het is intern gebouwd om nauwkeurige en betrouwbare weergave te leveren aan je digitale inhoud van elke omvang en complexiteit. Het schaalt mee met je doelen, omdat de API's MS Office, CAD en mogelijkheden om samen te werken via video toevoegen aan je toepassing op Windows, Mac OS, Linux, Android, iOS en het web. De PDF SDK biedt nauwkeurige PDF-weergave, annotatie, bewerking, creatie en generatie voor elk web-, mobiel, desktop- of serverframework of toepassing. Meer informatie over PDFTron SDK

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Ghostscript is the most comprehensive interpreter available for document rendering and conversion. Meer informatie over Ghostscript
The #1 PDL conversion tool available today. The modular graphics library, proprietary color management system, advanced screening technology, and our new adaptive acceleration library make Ghostscript the most flexible and robust print/conversion/rendering solution available. Trust Ghostscript to deliver consistently accurate color and extraordinary print quality. Meer informatie over Ghostscript

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document software that enables users to publish newsletters or documents, collaborate with team members, and more.
Document software that enables users to publish newsletters or documents, collaborate with team members, add 3D models to reports, and more.

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stroomlijn je verkoopproces met aantrekkelijk ontworpen voorstellen waarmee je sneller deals kunt sluiten. Gratis proefperiode van 14 dagen.
Proposify is een eenvoudige manier om winnende voorstellen te leveren. Bespaar meer dan 2 uur in vergelijking met Word, InDesign of Google Docs. Onbeperkte toegang tot een galerij van aantrekkelijke sjablonen met vooraf geschreven tekst voor een verscheidenheid aan diensten. Alle sjablonen kunnen worden aangepast aan jouw bedrijf en merkeigen taalgebruik. Dit product is de favoriete tool voor verkopers en ondernemers, omdat het begrijpt hoe de verkoop werkt. Dit product begrijpt de uitdagingen van bedrijfsgroei. Elke functie is ontworpen om je een stap dichter bij de definitieve klantondertekening te brengen. Meer informatie over Proposify

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Gratis proefversie, begint vanaf $ 29/maand. Maak moeiteloos een slim document (pdf, Word, enz.), voeg het samen met gegevens en lever het waar je maar wilt.
Gratis proefversie zonder risico met onbeperkte tests. Abonnementen beginnen vanaf $ 29 per maand - WebMerge automatiseert het creëren van je documenten, zodat je nooit meer hoeft te kopiëren en plakken. Je kunt automatisch gegevens uit de cloud samenvoegen in een pdf, Word-document, Excel-spreadsheet of PowerPoint zonder een vinger uit te hoeven steken. Het is eenvoudig: je hoeft alleen maar een document (of sjabloon) in te stellen in WebMerge en te integreren met populaire diensten om je gegevens naar dat document te sturen, en dit platform stuurt je een samengevoegde kopie. Naadloos. Geautomatiseerd. Gemakkelijk. Meer informatie over Formstack Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
No-code, drag & drop email & landing page design tool. No html skills required, create multi-content campaigns in minutes.
Every day someone has an email or landing page to send. It could be an internal HR team communicating new policies, a marketing team building emails for multi-content campaigns, a school district sharing emails with the Parent/Student community. BEE Pro is a cloud-based drag-and-drop editing solution that helps businesses quickly build templates for newsletters, announcements, transactional emails, landing pages, one-page websites, and more. Meer informatie over BEE Pro

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite! Meer informatie over FileInvite

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.
PolicyMaker helps businesses create free legal documents just by answering a few simple questions.

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Free legal documents for startups.
Free legal documents for startups.

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Je e-mail en documenten veilig in de cloud, volledig doorzoekbaar en geïntegreerd met de tools die je gebruikt om je backoffice te ondersteunen.
Earth Class Mail is de toonaangevende virtuele mailbox- en virtuele adresprovider in de VS, waarmee klanten zoals Zapier, Reddit en Lyft hun post papierloos kunnen verzenden. Van particulieren tot ondernemingen, klanten kunnen cheques storten, rekeningen betalen en documenten online delen zonder ooit een envelop aan te raken. Meer informatie over Earth Class Mail

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren.
Met Octopus kun je alle items in je Salesforce-instantie documenteren. Krijg informatie over topklassen, pagina's, workflows, triggers, objecten en nog veel meer op één plek. Je kunt het ook downloaden als pdf-/Word-/Excel-bestand voor toekomstige referentie. Meer informatie over Octopus

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Convert any HTML documents to high-fidelity PDF in seconds.
Pdfshift.io is a high-quality, high-fidelity and powerful HTML to PDF conversion API. It provides an easy-to-learn endpoint with a complete set of functionalities, package for many languages (Node, Python, and PHP) to simplify yo ur work and get you started in under a minute. Meer informatie over PDFShift

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Een efficiënte tool voor het maken van documenten met ingebouwde live samenwerking. Werk moeiteloos met Word-documenten.
Tekstverwerker van de volgende generatie met live samenwerking en MS Word-integratie. Schrijven, herzien en publiceren van je documenten, allemaal vanuit één tool en helemaal gratis. Krachtige online tekstverwerker waarmee je je documenten overal, op elk apparaat kunt maken, bewerken, herzien en publiceren. Meer informatie over Zoho Writer

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Stripo.email - all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide.Stripo allows marketers and designers to build email.
Stripo - all-in-one email design platform with over 500 000 users worldwide. Our compilation comprises 550+ free ready-to-use templates, ability to save and reuse email modules. Stripo is widely integrated with 60+ ESPs, email clients, including Mailchimp, HubSpot, Salesforce, Campaign Monitor, Constant Contact, Mailigen, Braze, GetResponse, SendGrid, eSputnik, Outlook, Gmail, etc. Stripo enables embeddable solution aka plugin. We are opened for cooperation and partnerships! Meer informatie over Stripo.email

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automate document generation, workflow and decision making with our multi award-winning no-code automation platform.
Easily generate documents that are right every time on our drag-and-drop platform. Create dynamic forms which collect relevant information to populate documents and generate ready-to-go documents in minutes. Automate your document generation with conditional content, bulk processing, approvals, e-signature, a word add-in, and an audit trail. Join companies including Deloitte, Allianz, Coca-Cola Amatil, and Telstra to automate decision-making, workflows, and document generation. Meer informatie over Checkbox

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
It is a document generation solution that helps businesses build templates, automate workflows, store documents, and more.
Say goodbye to manual and error-prone template editing. Simply create your repetitive word documents as intelligent templates in Crove and automate your documentation workflow without writing any code. Our App Provide Solutions for- 1. Contracts & Agreement 2. HR Documents 3. Purchase & Sales-Order 4. Health Care 5. Real Estate Contracts & Rentals 6. Marketing 7. Personalized Documents 8. Education Meer informatie over Crove

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Genereer meerdere documenten tegelijk. Voorwaardelijke logica, formules, macro's.
Documentautomatisering om aangepaste documenten in Word te creëren. Voorkom gênante fouten. Stel snel, nauwkeurig en consistent je overeenkomsten, brieven, contracten, inkooporders en andere juridische documenten op. Genereer meerdere documenten met dezelfde invoergegevens, zodat je gegevens niet twee keer hoeft in te voeren. Gebruik webgebaseerde intakeformulieren om automatisch je documenten aan te maken en je hele workflow te automatiseren. Toegewijde accountmanager. Diensten voor het maken van sjablonen beschikbaar. Zapier-integratie en API. Meer informatie over Woodpecker

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.
Fastest tool for creating step-by-step guides. Easily create professional visual guides and tutorials in minutes.

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Plumsail Documents helps to automate document creation and PDF processing.
Plumsail Documents is a document automation software. It allows you to generate custom documents from templates, convert them to PDF, e-sign using eSignature solutions, and deliver resulting documents to your systems. The tool has a bunch of direct integrations and can be integrated with thousands of web services in Zapier and Power Automate (Microsoft Flow). It makes it easy to merge data from your favorite apps such as CRM, Forms and Surveys, Online databases, and more to your documents. Meer informatie over Plumsail Documents

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
With Docmosis you can quickly and easily add template based Document Generation and Reporting to any software application.
Developing software applications that generate documents and reports can be frustrating and expensive... Docmosis enables Software Developers and non-Developers to build better looking: Letters, Contracts, Statements, Invoices, Reports and more - FAST! Document templates can be created using the rich and well-known editors - Microsoft Word or OpenOffice - allowing Business Teams, Software Developers and End Users to collaborate easily when designing documents and reports. Meer informatie over Docmosis

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Binds the technology of EKR PIM and the EKR Orchestra method to support R&D, marketing, technical documentation, and training offices.
With precision and ease of use EKR ORCHESTRA allows you to collect and access organized, synchronized, non-duplicated information (single source of truth); categorized according to different states (draft, approved. etc) and always tracked; immediately available from all operators involved. EKR ORCHESTRA is composed of software and process, which allows to streamline the work and enhance the professionalism of the technical and marketing departments, saving time and improving the overall quality Meer informatie over EKR Orchestra

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Alles-in-één documentbeheer voor alle teams. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je.
Alles-in-één documentbeheer om individuen en teams te helpen bij het runnen van hun bedrijf. RevvSales is een superieur alternatief voor Google-documenten of Microsoft Word met gebruiksvriendelijke sjablonen, goedkeuringen en workflows. Meer dan 1000 bedrijven vertrouwen hun documentbeheer aan dit platform toe. Werk efficiënt samen door het maken, beoordelen en ondertekenen van elk document op één centrale opslagplaats. Integreer gegevens met je registratiesystemen: CRM, salarisadministratie, boekhouding. Jouw documenten beheren, ieder en elk bestand, dat doen wij voor je. Meer informatie over Revv

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
MarkMagic is the barcode labeling and printing software relied on by thousands of retailers and manufacturers worldwide.
Developed by CYBRA Corporation, MarkMagic solves your barcode labels and forms design and printing needs. CYBRA's MarkMagic is the print engine inside some of the most popular warehouse management software (WMS) and retail inventory management software in the industry such as Infor, Manhattan Associates' WMi, and WMOS systems, VAI S2k, Oracle, and many more. Meer informatie over MarkMagic

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Document generation solution that enables users to upload, convert, save, and export Word, PDF and other documents to HTML.
Instantly convert your text to HTML. Paste your text or upload and convert your Word, PDF and other documents to clean HTML. Easily remove code you dont need with two clicks. Try it now Supercharge your workflow by saving your cleanup options to a template. Export your HTML to Word or PDF. Create email signatures and with logos. Get extra options in the Visual Editor like more fonts and a spellchecker. Resize the windows to suit your needs. Save and open your files from any browser. Meer informatie over Word to HTML

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Web API and drag-and-drop template editor for generating PDF documents from your software and data.
Most flexible Web API and template editor for generating PDF documents from Your software, Your data. PDF Generator API allows you easily generate transactional PDF documents and reduce the development and support costs by enabling your users to create and manage their document templates using a browser-based drag-and-drop document editor. Whether you need to create invoices, packing slips, contracts or labels, we help you easily create the document templates and generate polished documents. Meer informatie over PDF Generator API

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Docdown helps you auto-generate and esign business documents like proposals, invoices, contracts with our forms, API, and integrations.
Docdown lets you upload your documents and generate online forms and APIs to fill them out. With Docdown, implementing and automating your business processes is a breeze. Integrate to unlimited external services and applications using webhooks, Zapier, and other native integrations. With Docdown, you'll put an end to tedious business workflows. Meer informatie over Docdown

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
AXDRAFT helps enterprises draft documents 85% faster and shorten approval time by 4-7 days. Implementation time: 1-3 weeks.
AXDRAFT is a document automation and contract management system with these key advantages: (1) On-boarding: We automate your templates for you (no DIY) and launch a functioning automated process in 1-3 weeks. (2) Flexibility: Get each feature of AXDRAFT as required to supplement your existing processes or roll-out AXDRAFT per department. We accommodate your needs. (3) AXDRAFT automates documents in any language, perfect for global use by multinational corporations. Meer informatie over AXDRAFT

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
ClickLearn automates the process of creating training material and documentation for increased ROI and adoption of business software.
The ClickLearn solution saves time and ensures digital adoption by automating the process of creating and updating training material and documentation. Click through your processes and ClickLearn records these to produce step-by-step instructions, virtual assistance, e-learning, and process videos - truly supporting any learning scenario. With a single click, you can produce a complete learning portal in more than 45 languages. Meer informatie over ClickLearn

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
End-to-end document automation platform with a mission to liberate legal professionals from manual tasks
Bigle legal is the next-generation end-to-end document automation platform. Our mission is to transform the way law firms, real estate companies, notaries and in-house legal teams at any business create and manage documents. Our secure cloud-based platform automates your complex documents and allows you to create new contracts in under 5 minutes. Its time to say goodbye to repetitive tasks and refocus your efforts on high-value customer-centric work. Meer informatie over Bigle Legal

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Knak is the first campaign creation platform built for enterprise marketing teams with no coding required. Ever.
Knak is the first campaign creation platform built for enterprise marketing teams. It lets anyone in your company create beautiful, on-brand emails and landing pages in minutes, with no coding required. Knak integrates seamlessly with top marketing automation platforms like Marketo Engage, Adobe Campaign, SFMC, Eloqua, and Pardot, to name a few. It’s trusted by some of the world's largest brands. Meer informatie over Knak

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Automate the documents you create every day quickly and easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!
Automate the documents you create every day quickly & easily. Simple, straightforward document generation. Start with our Free Plan!

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
SPConnect is the complete sales and operations tool designed specifically for commercial HVAC service contractors.
Designed for the Commercial HVAC Service industry, SPConnect has proven to help grow service contractors by an average of over 20% each year. SPConnect provides robust asset/equipment management, pricing for multiple types of service agreements and other quotes. It produces 28 custom, professionally branded documents, has a robust CRM and - recently released - integrated dispatching, scheduling, full field and contract management! Replace multiple software platforms with one elegant solution. Meer informatie over SPConnect

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools
Generate, save and email documents automatically within Google Workspace.
A tool to give operators an efficiency edge through document automation. Eliminates manual work - Portant removes manual data entry from your life, saving you the time and effort of copy/pasting. Makes your documents more accurately - Typos should be a thing of the past. With Portant, you won’t have to worry about mistakes from copy/pasting or manual data entry. Built into Google Workspace - Automate your documents with the tools you already use - Google Docs, Sheets, Slides and Forms. Meer informatie over Portant Data Merge

Functies

  • Sjablonen
  • Digitale handtekening
  • Batchverwerking
  • Meerdere uitvoerindelingen
  • Samenwerkingstools