6 resultaten
Gebruiksvriendelijke tool voor dockplanning die zowel inkomende/uitgaande leveringen dekt en het magazijn virtueel configureert op basis van klantbehoeften. Meer informatie over GoRamp
GoRamp-software voor dokplanning is een tool waarmee vervoerders en leveranciers zelf van tevoren het meest redelijke tijdvak kunnen boeken en handmatige oproepen/e-mails kunnen voorkomen. Software helpt magazijnmensen om hun werkdag van tevoren te plannen en de vrachtwagens over de hele dag te verdelen, wachtrijen te voorkomen en de mogelijkheid te bieden voor het hoofd van de logistiek om verschillende magazijngerelateerde KPI's te volgen. Met het flexibele systeem kun je de tool in minder dan 1 uur implementeren en gaan gebruiken. Meer informatie over GoRamp

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen
Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en houd je scheepswerf georganiseerd dankzij het gemak van Acuity voor het zelf boeken van afspraken. Maak individuele agenda's aan voor je personeel en magazijnen en stel afspraaktypen in die overeenkomen met de specifieke diensten die je aan je klanten levert. Vanaf het moment dat een vervoerder bij je boekt, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, hen zelf hun afspraken te laten verzetten op basis van je beschikbaarheid en betalingen te verwerken. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen
Slimme boeking: boek magazijnvakken met behulp van realtime gegevensgestuurde software. Verlaag kosten, wachttijden en papierwerk.
Alpega is een toonaangevende leverancier van cloudgebaseerde, modulaire oplossingen voor transportbeheer waarmee verladers van elke omvang/sector, LSP's (Logistics Service Providers) en vervoerders het complete proces van goederenvervoer gezamenlijk kunnen beheren en stroomlijnen. Met Alpega kun je transportactiviteiten zoeken, plannen, uitvoeren, regelen en analyseren voor een hogere efficiëntie, verhoogde capaciteitsbenutting en lagere vrachtkosten en CO2-voetafdruk. De schaalbare, flexibele oplossingen zijn pay-per-use voor een lage TCO (Total Cost of Ownership) en een snel rendement. Meer informatie over Alpega TMS

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen
SaaS-oplossing met mogelijkheden voor aanbesteding, planning en dockplanning.
Het systeem biedt 3 modules die afzonderlijk of allemaal tegelijk kunnen worden gebruikt. 1) CargoTender - Je kunt je maandelijkse/jaarlijkse aanbesteding voor al je rijstroken organiseren en de beste aanbiedingen kiezen. 2) CargoPlanning - Te gebruiken voor je dagelijkse verzendingen en beheertaken. Zendingen toewijzen aan vervoerders, documenten uitwisselen, prognoses opstellen en rapporten exporteren. 3) CargoSlot - Organiseer je magazijnen met een online planner. Meer informatie over CargoPlanning

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen
Opendock is een gecentraliseerd platform voor dockplanning waarmee makelaars en vervoerders moeiteloos naar magazijnen kunnen zoeken en bij hen kunnen boeken.
Opendock is een gecentraliseerd platform voor dockplanning waarmee makelaars en vervoerders moeiteloos naar magazijnen kunnen zoeken en bij hen kunnen boeken. Gebruikers hebben via één enkel platform ook toegang tot alle afspraken in alle magazijnen. Dankzij dit goede overzicht van afspraken kunnen ze statussen volgen, afspraken bewerken en afspraken annuleren. Meer informatie over Opendock

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen
Peripass is een cloudgebaseerd SAAS+-platform dat wordt gebruikt voor werfbeheer. Het platform digitaliseert en automatiseert logistieke processen.
Peripass is een cloudgebaseerd SAAS+-platform dat bekendstaat om zijn expertise in werfbeheer. Peripass maakt het mogelijk om processen in kaart te brengen, te digitaliseren en te optimaliseren, dankzij de logistieke expertise die het in verschillende sectoren heeft verworven. Profiteer van de expertise in werfbeheer en pas nieuwe werftechnologie toe voor bedrijven in logistiek, detailhandel, productie en voedsel en dranken. Krijg de werfbeheeroplossing die je verdient en dicht eenvoudig de kloof tussen je magazijn- en transportactiviteiten. Meer informatie over Peripass

Functies

  • Zelfserviceportal
  • Multilocatie
  • Geautomatiseerde planning
  • Waarschuwingen/Meldingen