196 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Workvivo is een nieuw soort platform voor communicatie met werknemers, ontworpen om de betrokkenheid van medewerkers te verhogen en echt contact met ze te maken. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een gecentraliseerd platform voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties hun werknemers overal waar ze werken kunnen bereiken, verbinden en motiveren, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Happeo: software voor sociale intranetten die de samenwerking en interne communicatie tussen afdelingen, landen of teams versterkt. Meer informatie over Happeo
Happeo is een intranetplatform dat dient als een database en sociaal bedrijfsnetwerk. Gebruik het om je communicatiekanalen te ordenen op onderwerpen, projecten of teams, en werk soepeler samen tussen afdelingen. Stuur snelle en korte berichten of maak een discussieforum aan om je communicatie naar de juiste mensen te pushen. Geef commentaar, vind berichten leuk of deel ze, net als een platform voor sociale media, en hou jezelf op de hoogte van het laatste bedrijfsnieuws. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren. Samenwerken gaat soms chaotisch en moeizaam. Veel tools beloven dit op te lossen, maar slagen daar niet in. Ze zijn zo ontworpen dat de communicatie alleen maar luid verloopt en dat het vinden van informatie lastig wordt. Daarom heeft het een betere manier ontworpen. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Wrike is een platform voor het beheer van werknemerscommunicatie met realtime samenwerkingstools, gedeelde agenda's en app-integraties.
Wrike is een communicatieplatform voor werknemers dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Houd je externe teams verbonden op één uniform platform. Breng teamleden op de hoogte van belangrijke updates met @mentions en voeg extra informatie toe met behulp van aangepaste velden. Werk in realtime samen met een live-bewerkingsfunctie en deel tijdlijnupdates in teamagenda's. Integreer Wrike met je favoriete berichten-apps om nieuwe communicatiekanalen te creëren en werknemers op de hoogte te houden. Werk als één geheel met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace by Facebook

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning@ en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Meer informatie over Blink

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Meer informatie over Sling

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Meer informatie over One Chat

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. Verbind je team met elk evenement terwijl het plaatsvindt met betrouwbare communicatie, communiceer kritieke gebeurtenissen onmiddellijk aan specifieke werknemers of groepen mensen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De app van Beekeeper is het enkele contactpunt voor je personeel. Stel werknemers in staat om goed werk te leveren en zich betrokken te voelen.
Het mobiele platform van Beekeeper is het enkele contactpunt voor je eerstelijnsmedewerkers. Met alle communicatie en tools op één plek stelt het frontline medewerkers in staat om geweldig werk te leveren en zich betrokken te voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen medewerkers problemen sneller oplossen en efficiënter werken. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Veilige instant messaging-software voor werknemerscommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige communicatie. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Meer informatie over Sendspark

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Trumpia is een sms-dienst die basisfuncties biedt zoals zoekwoorden en herinneringen, evenals geavanceerde automatisering en targeting.
Trumpia biedt een complete oplossing voor sms-berichten die begint met basisfuncties zoals bulk-sms'en en trefwoorden. De software onderscheidt zich door baanbrekende ontwikkelingen zoals: Smart Targeting: stuur alleen relevante berichten, Automatische campagne: voer taken uit zonder menselijke tussenkomst, en Zakelijk: gegevens instellen en toegangsrechten voor functies. Dit alles vormt samen "Lifecycle Engagement", waarmee je automatisch relaties kunt opbouwen, van leadverzameling tot conversie tot feedbacklus. Meer informatie over Trumpia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Meer informatie over Grove HR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Breng je medewerkers met de berichtuitzending van DialMyCalls binnen enkele seconden op de hoogte via telefoon, sms en/of e-mail. Met dit systeem kun je eenvoudig binnen enkele seconden een bericht naar een groep mensen sturen. Perfect om je team op de hoogte te houden van belangrijke gebeurtenissen en problemen; alles van herinneringen voor vergaderingen tot personeelswisselingen en noodsituaties. Ontdek waarom duizenden organisaties op DialMyCalls vertrouwen, probeer het vandaag nog helemaal gratis. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Polymail is een e-mailapp voor productiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Assembly is een cultuurtool die 95% van de medewerkersbetrokkenheid met een Assembly stimuleert. Het is gratis positief rendement. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Teams brengen tijdens deze pandemie offers. Erkenning van werknemers hoort daar niet bij. Betrek je team bij het gratis peer-to-peer platform voor werknemerserkenning van Assembly waar collega's elkaar gemakkelijk kunnen erkennen met zinvolle berichten en beloningen en waar bedrijven cultuuruitgaven kunnen beheren met een positief en gerechtvaardigd rendement. Assembly heeft een medewerkersbetrokkenheid van 95% en kan eenvoudig worden geïntegreerd met Slack. Ontwikkel en ondersteun je cultuur met Assembly. Meer informatie over Assembly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd. Meer informatie over SocialChorus

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Sinds 2005 helpt FWI klanten om vanuit één platform de juiste informatie op het juiste scherm en op het juiste moment te leveren.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring van FWI in vele sectoren is een daadwerkelijk onderscheidende factor in vergelijking met de concurrenten. Doordat dit platform de meest complete leverancier van visuele communicatie is, kunnen klanten profiteren van de best practices van dit leiderschap in 15 markten en 35 landen. Meer informatie over FWi

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. Volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools. Als een communicatietool voor werknemers stelt LumApps werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. LumApps biedt geavanceerde mogelijkheden voor ontwerpconfiguratie waarmee je snel een intranet kunt bouwen met volledige mobiele functionaliteit, compleet met bedrijfsbranding, die geheel is aangepast aan de behoeften van je onderneming. Meer informatie over LumApps

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Meer informatie over Axero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home. Meer informatie over SweetHive

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen. Meer informatie over IC Source

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
We help employers get content directly to their employees for internal communications or external social media amplification.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to communicate to and request content sharing on social media. We enable companies to boost the distribution of workforce communications and social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities. Meer informatie over GaggleAMP

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Toolkit for digital employee communication, agile work, quality and knowledge management, mission statement and leadership.
As a market leader in collaboration tools Humanstarsapp supports existing technologies and people to connect - with the Humanstarsapp toolbox as a toolkit in digital employee communication and information, agile work, quality and knowledge management, vision and leadership in the company. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Eenvoudige planning van sociale media voor teams. Word binnen enkele seconden sociaal met de gebruiksvriendelijke kalender met slepen-en-neerzetten-functionaliteit.
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op sociale media. Het voornaamste is dat SocialHP eenvoudig in te stellen, te gebruiken en betaalbaar is. Meer informatie over Social HorsePower

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren. Meer informatie over Lighthouse.io

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de afstemming binnen je onderneming versnelt.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen mogelijk zijn. Met een uniforme gebruikerservaring op mobiele, desktop- en vergaderruimte-eindpunten, biedt VidyoConnect de consistentie, de rijke functies en het gebruiksgemak die de acceptatie stimuleren. Meer informatie over VidyoConnect

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Use Empuls Employee Communication application to centralize corporate communication and bring the digital workplace to life.
Establish a Social Digital Workplace with Empuls, where employees can read, comment or post content with images, videos, & attachments. Provide a voice for every employee across roles, departments, geographies, and teams and Ensure Rich communication in the form of questions, polls, surveys, and more to specific groups. 1000+ organizations trust Empuls to streamline employee communications. Meer informatie over Xoxoday Empuls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed. Meer informatie over One Call Now

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employee communication solution allowing businesses to easily send voice, text, email or Teams notifications for crisis situations.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups or individuals of any size via email, text messages, voice calls, intranet, signage, and Microsoft Teams notifications (NEW!. RedFlag can be used for emergency communications, internal message delivery, staffing notifications, and more. Meer informatie over RedFlag

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer