146 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over elium
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor kennisbeheer waarmee een organisatie zijn teams beter kan benutten en uitbreiden op basis van belangrijke documentatie. - Creëer, beheer en formatteer rijke content in een oogwenk - Organiseer content met tags en navigeer snel door ruimtes - Ondersteun teams met gestructureerde sjablonen. - Handhaaf de vertrouwelijkheid met behulp van toegangsrechten. Meer informatie over elium
Elium helpt je om moeiteloos een centrale hub te creëren voor het opschalen van teams die cruciale content moeten organiseren en gebruiken om werk gedaan te krijgen. Elium is een moderne oplossing voor...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected]
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor productiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail
Polymail is een e-mailapp voor productiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); -...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resulta...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform helpt je medewerkers om te communiceren. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren. Samenwerken gaat soms chaotisch en moeizaam. Veel tools beloven dit op te lossen, maar slagen daar niet in. Ze zijn zo ontworpen dat de communicatie alleen maar luid verloopt en dat het vinden van informatie lastig wordt. Daarom heeft het een betere manier ontworpen. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
niikiis is een effectief communicatieplatform voor medewerkers voor interacties tussen HR/manager-medewerker, medewerker-HR/manager en medewerker-medewerker. Meer informatie over niikiis
niikiis is een effectief communicatieplatform voor medewerkers. Gebruik niikiis om alle medewerkers van je organisatie te betrekken en de bedrijfscultuur op te bouwen. niikiis stimuleert de interactie tussen HR/manager-medewerker, medewerker-HR/manager en medewerker-medewerker, evenals de samenwerking en kennisdeling via kanalen en een chatbot-interface. Meer informatie over niikiis
niikiis is een effectief communicatieplatform voor medewerkers. Gebruik niikiis om alle medewerkers van je organisatie te betrekken en de bedrijfscultuur op te bouwen. niikiis stimuleert de interactie ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Met Bluepulse breng je alle medewerkers samen aan één tafel en ga je zinvolle, openhartige gesprekken aan. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network
Bluepulse, het medewerkersbetrokkenheidsnetwerk, vereenvoudigt de communicatie binnen alle niveaus van je organisatie. Doorbreek de silo's en breng alle werknemers samen aan één tafel. De vertrouwelijkheidsfunctie moedigt elke werknemer aan om een meetbaar effect hebben op de belangrijkste beslissingen van je organisatie. Meer informatie over Bluepulse Engagement Network
Bluepulse, het medewerkersbetrokkenheidsnetwerk, vereenvoudigt de communicatie binnen alle niveaus van je organisatie. Doorbreek de silo's en breng alle werknemers samen aan één tafel. De vertrouwelijk...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registr...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebr...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte.
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en s...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MY...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavan...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestat...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen....
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerki...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. Verbind je team met elk evenement terwijl het plaatsvindt met betrouwbare communicatie, communiceer kritieke gebeurtenissen onmiddellijk aan specifieke werknemers of groepen mensen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen. Het is modern, betrouwbaar en veilig.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter werel...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Veilige instant messaging-software voor werknemerscommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige communicatie.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties.
Staffbase is een alles-in-één pakket voor mobielgerichte communicatie van medewerkers, intranetmogelijkheden en medewerkersbetrokkenheid. Communicators kunnen krachtige analyses benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden.
Staffbase is een alles-in-één pakket voor mobielgerichte communicatie van medewerkers, intranetmogelijkheden en medewerkersbetrokkenheid. Communicators kunnen krachtige analyses benutten voor werkelijk...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kana...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Breng je medewerkers met de berichtuitzending van DialMyCalls binnen enkele seconden op de hoogte via telefoon, sms en/of e-mail. Met dit systeem kun je eenvoudig binnen enkele seconden een bericht naar een groep mensen sturen. Perfect om je team op de hoogte te houden van belangrijke gebeurtenissen en problemen; alles van herinneringen voor vergaderingen tot personeelswisselingen en noodsituaties. Ontdek waarom duizenden organisaties op DialMyCalls vertrouwen, probeer het vandaag nog helemaal gratis.
Breng je medewerkers met de berichtuitzending van DialMyCalls binnen enkele seconden op de hoogte via telefoon, sms en/of e-mail. Met dit systeem kun je eenvoudig binnen enkele seconden een bericht na...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Workvivo creëert en definieert een geheel nieuwe categorie van communicatieplatforms voor werknemers die zijn ontworpen om externe teams samen te brengen.
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij te betrekken ongeacht hun locatie, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. Deze oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en werknemersapp, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn.
Workvivo is een nieuw soort platform voor werknemerscommunicatie dat externe teams samenbrengt en bedrijven helpt om hun werknemers moeiteloos met elkaar te verbinden, op de hoogte te brengen of erbij ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Sinds 2005 helpt FWI klanten om vanuit één platform de juiste informatie op het juiste scherm en op het juiste moment te leveren.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring van FWI in vele sectoren is een daadwerkelijk onderscheidende factor in vergelijking met de concurrenten. Doordat dit platform de meest complete leverancier van visuele communicatie is, kunnen klanten profiteren van de best practices van dit leiderschap in 15 markten en 35 landen.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, d...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers,...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. Volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools. Als een communicatietool voor werknemers stelt LumApps werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. LumApps biedt geavanceerde mogelijkheden voor ontwerpconfiguratie waarmee je snel een intranet kunt bouwen met volledige mobiele functionaliteit, compleet met bedrijfsbranding, die geheel is aangepast aan de behoeften van je onderneming.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. Volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools. Als een communicatietool voor werknemers stelt LumApps ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
We help employers get content directly to their employees for internal communications or external social media amplification.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to communicate to and request content sharing on social media. We enable companies to boost the distribution of workforce communications and social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to commu...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar erv...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Replace your outdated Communication Tools with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 6 million people.
Employee Communication Tool that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by some of the world's most thriving companies, 99% of which are still actively using the platform after 5 years. We make implementation easy - join 6,000,000+ happy users today!
Employee Communication Tool that empowers your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & tr...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Eenvoudige planning van sociale media voor teams. Word binnen enkele seconden sociaal met de gebruiksvriendelijke kalender met slepen-en-neerzetten-functionaliteit.
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op sociale media. Het voornaamste is dat SocialHP eenvoudig in te stellen, te gebruiken en betaalbaar is.
Social HorsePower is een eenvoudige planning van sociale media voor teams. De software kan je verkoopteam helpen met prospectie, je wervingsinspanningen stimuleren en je werknemers een stem geven op so...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de afstemming binnen je onderneming versnelt.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen mogelijk zijn. Met een uniforme gebruikerservaring op mobiele, desktop- en vergaderruimte-eindpunten, biedt VidyoConnect de consistentie, de rijke functies en het gebruiksgemak die de acceptatie stimuleren.
VidyoConnect is een vergaderoplossing voor teamsamenwerking die de wereldwijde afstemming binnen je onderneming versnelt, waardoor beter geïnformeerde beslissingen, snellere reacties en meer vertrouwen...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams m...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Reward Gateway's platform voor medewerkersbetrokkenheid combineert strategische erkenning, communicatie, enquêtes onder medewerkers en kortingen.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken om je bedrijfsresultaten te verbeteren. Daarom heeft dit bedrijf het enige platform ontworpen waarmee je de juiste combinatie van erkenning voor werknemers, communicatie, enquêtes en kortingen kunt kiezen. En het geeft je volledige controle om een merkeigen platform te creëren dat echt de unieke geest van jouw bedrijf weerspiegelt.
Er gebeuren geweldige dingen als werknemers krijgen wat ze wensen op het werk. Ze zijn beter afgestemd op je missie, doel en waarden, gemotiveerder om harder (en slimmer) te werken en meer betrokken o...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Een tijdgerichte oplossing voor taak-, project- en workflowbeheer, compleet met prachtige dashboards en krachtige AI-compatibele rapporten.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid.
Compleet werkmanagementplatform voor bedrijven die taken, projecten en processen moeten controleren. Minimaliseer het overbodige werk en maximaliseer de winstgevendheid....
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Solving the talent, expertise and skill gap challenge by unlocking the collective intelligence and expertise of your organization.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts across enterprises, accesses undocumented knowledge and generates employee skill profiles that are the foundation for upskilling, re-skilling and workforce planning. Starmind has helped businesses worldwide gain over $1.4 billion as a result of productivity savings.
Starmind unlocks employees collective intelligence and expertise to supercharge productivity, innovation and career development. Patented artificial intelligence identifies subject matter experts acros...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
OnSolve One Call Now is a simple critical communications software for businesses to broadcast emergency alerts, send routine alerts.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical information to large numbers of people on virtually any device and network. OnSolve sends over two billion notifications annually and has provided more than 60 years of proven support to both the public and private sectors. We are in the business of helping our customers proactively keep people informed.
OnSolve's One Call Now, one of our market-leading critical communications products, enables groups and organizations of all sizes and types to quickly, securely and reliably distribute critical informa...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employee communication solution allowing businesses to easily send voice, text, social, or email notifications for crisis situations.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups or individuals of any size via email, text messages, voice calls, social media, intranet, signage, and other endpoints. RedFlag can be used for emergency communications, internal message delivery, staffing notifications, and more.
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel employee communication software solution allowing you to deliver real time alerts and critica...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De toonaangevende app voor medewerkerscommunicatie, belangenbehartiging en betrokkenheid.
Smarp werknemerscommunicatie-app is een content hub voor interne en externe content van organisaties. Smarp helpt werknemers bij het opbouwen van hun opinieleiderschap en netwerken, en om op de hoogte te blijven van hun bedrijfs- en industrienieuws door het voor hen gemakkelijk te maken om de impact van goede content te ontdekken, te delen en te meten. De native mobiele apps van Smarp stellen bedrijven in staat content rechtstreeks naar de smartphones van hun werknemers te pushen, zodat werknemers altijd goed geïnformeerd en up-to-date zijn.
Smarp werknemerscommunicatie-app is een content hub voor interne en externe content van organisaties. Smarp helpt werknemers bij het opbouwen van hun opinieleiderschap en netwerken, en om op de hoogte ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Employee communication tool that offers web and video conferencing services to make meetings easy and collaborative.
ezTalks is specialized in providing reliable web conferencing and video conferencing solutions. It offers cloud and on-premise software with powerful features such as HD video/ audio Chat, IM, screen sharing, record and whiteboard, etc. It also offers high-quality video conferencing devices which are integrated with software and deliver the simple and ultimate meeting experience. ezTalks aims to make your meetings easier and more collaborative.
ezTalks is specialized in providing reliable web conferencing and video conferencing solutions. It offers cloud and on-premise software with powerful features such as HD video/ audio Chat, IM, screen s...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokkenheidstools, functiespecifieke apps, automatisering en AI-aangedreven assistenten, terwijl het managers ook duidelijke inzichten biedt in de voortgang van het werk en betrokkenheid op de werkplek.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokk...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
The only workforce automation solution that increases efficiency while improving agent engagement and the customer experience.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a hi...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
theEMPLOYEEapp is an internal comms and engagement solution that gives workers easy access to the information and resources they need.
theEMPLOYEEapp is ideal for healthcare, manufacturing, and logistics companies with 1,000+ employees. We specialize in helping companies communicate with their deskless workforce. With our unique permissions structure, you can allow for other departments/individuals to be content publishers, making it easier to communicate with your frontline teams and localize content. With survey integrations, social sharing, and liking/commenting, we enable two-way comms in a measurable and productive way.
theEMPLOYEEapp is ideal for healthcare, manufacturing, and logistics companies with 1,000+ employees. We specialize in helping companies communicate with their deskless workforce. With our unique perm...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
De reeks communicatietools van Bonfyre ondersteunt je interne communicatiestrategie met functies die elke werknemer bedient.
De reeks communicatietools van Bonfyre ondersteunt je interne communicatiestrategie met functies die ervoor zorgen dat elke werknemersgroep de belangrijkste berichten ontvangt. Bonfyre helpt bedrijven werknemers te organiseren in gemeenschappen, waardoor een grotere betrokkenheid tussen teams wordt bevorderd.
De reeks communicatietools van Bonfyre ondersteunt je interne communicatiestrategie met functies die ervoor zorgen dat elke werknemersgroep de belangrijkste berichten ontvangt. Bonfyre helpt bedrijven ...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible space for rich two way multi-channel communications. Packed with time-saving features and clever tools including a powerful API to integrate your data, you'll produce professional finishes, engage your audience, build your brand and make data-driven decisions with a click of a button.
Whispir is a cloud-based communications platform that uses cutting edge technology to bring all your communications channels like email, SMS, voice and web chatting together in one easily accessible sp...
  • Chatten / messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer