Nederland Lokale producten weergeven
238 resultaten
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap. Meer informatie over HUMANSTARSapp
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Wrike is een platform voor het beheer van werknemerscommunicatie met realtime samenwerkingstools, gedeelde agenda's en app-integraties. Meer informatie over Wrike
Wrike is een communicatieplatform voor werknemers dat wordt gebruikt door meer dan 20.000 bedrijven in 140 landen. Houd je externe teams onderling verbonden op één geïntegreerd platform. Breng teamleden op de hoogte van belangrijke updates met @mentions en voeg extra informatie toe met behulp van aangepaste velden. Werk in realtime samen met een live-bewerkingsfunctie en deel tijdlijnupdates in teamagenda's. Integreer Wrike met je favoriete berichten-apps om nieuwe communicatiekanalen te creëren en werknemers op de hoogte te houden. Werk als één geheel met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Use Empuls Employee Communication application to centralize corporate communication and bring the digital workplace to life. Meer informatie over Empuls
Establish a Social Digital Workplace with Empuls, where employees can read, comment or post content with images, videos, & attachments. Provide a voice for every employee across roles, departments, geographies, and teams and Ensure Rich communication in the form of questions, polls, surveys, and more to specific groups. 1000+ organizations trust Empuls to streamline employee communications. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Meer informatie over monday.com
Gebruik het flexibele platform van monday.com om je werknemers aangepaste communicatietools te bieden die hen helpen projecten in context te bespreken. Begin eenvoudig met een van de kant-en-klare sjablonen, voeg de taken van je team toe door spreadsheets of documenten te uploaden en voeg vervolgens meer dan 30 kolommen toe, zodat je team op één kwaliteitsoverzicht alle informatie heeft die ze nodig hebben om efficiënt samen te werken. Dus in plaats van uren door te brengen met sorteren van hun inbox, kunnen werknemers zich concentreren op het werk dat gedaan moet worden. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Het product biedt een kennisuitwisselingsplatform dat organisaties helpt bij het omzetten van ruis naar kennis. Meer informatie over Elium
Elium is een platform voor kennisuitwisseling dat je helpt bij het vastleggen, organiseren en communiceren op de digitale werkplek. Het is zowel een web-SaaS als een mobiele oplossing. Het verbindt mensen en kennis zodat kennis over de bedrijfssilo's heen tot bloei kan komen. Het platform maakt naadloze samenwerking mogelijk, waarbij dubbel werk wordt voorkomen en de gemeenschappen worden betrokken, waardoor kennisuitwisseling en collectief leren wordt gestimuleerd. Talent- en kennisstromen overstijgen bedrijfs- en geografische grenzen. Meer informatie over Elium

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Workvivo is een nieuw soort platform voor communicatie met werknemers, ontworpen om de betrokkenheid van medewerkers te verhogen en echt contact met ze te maken. Meer informatie over Workvivo
Workvivo is een gecentraliseerd platform voor werknemerscommunicatie waarmee organisaties hun werknemers overal waar ze werken kunnen bereiken, verbinden en motiveren, op een manier die traditionele tools simpelweg niet kunnen bieden. De oplossing biedt een sociaal netwerk, intranet en een app voor werknemers, allemaal gecombineerd tot één vertrouwde digitale ervaring waar werknemers dol op zijn. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd platform voor medewerkerscommunicatie dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met Jostle, een programma dat de communicatie afstemt en conversaties in alle richtingen binnen en tussen organisaties ondersteunt. Waarom? Omdat de werkplekken van vandaag gefragmenteerder zijn dan ooit: mensen zijn verspreid, er is meer informatie en er zijn meer manieren om te communiceren. Samenwerken gaat soms chaotisch en moeizaam. Veel tools beloven dit op te lossen, maar slagen daar niet in. Ze zijn zo ontworpen dat de communicatie alleen maar luid verloopt en dat het vinden van informatie lastig wordt. Daarom heeft het een betere manier ontworpen. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor werknemers dat wereldwijd door 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis communicatieplatform voor interne en externe werknemers, gebruikt door 8 miljoen bedrijven wereldwijd. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Sociaal bedrijfsnetwerk, werkgroepen, intranet, groepschat, e-mail, telefonie, sms en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Het Saketa Digital Workplace-platform creëert een holistisch, volledig geïntegreerd platform met Microsoft 365 om digitale transformatie aan te drijven. Meer informatie over Saketa Digital Workplace
Het platform creëert een holistische werkplek, volledig geïntegreerd met Microsoft 365 en SaaS-apps om je digitale werkruimte aan te drijven. Profiteer van het moderne intranet met hoogwaardige zakelijke productiviteitsfuncties om je bedrijfsworkflow te organiseren en alle bestanden moeiteloos te beheren. De integratie is naadloos en de overgang is eenvoudig. *uitmuntende samenwerkingsfuncties; *hybride ondersteuning en ondersteuning op afstand; *mobiele intranet-app. Meer informatie over Saketa Digital Workplace

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor communicatie tussen medewerkers en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Het belangrijkste HRIS voor kleine en middelgrote bedrijven, met volgen van kandidaten, onboarding, e-handtekeningen, persoonlijke vrije tijd, prestaties, rapportage en een mobiele app.
BambooHR is het beste online HR-systeem voor het midden- en kleinbedrijf. Het cloudgebaseerde systeem biedt geïntegreerd volgen van sollicitanten (ATS), tools voor onboarding, e-handtekeningen, registratie van vrije dagen en prestatiebeheer, met eenvoudige rapportage en een handige mobiele app voor werknemers. BambooHR bevrijdt HR uit de spiraal van gegevensbeheer, waardoor het effectiever, efficiënter en menselijker wordt. Bel voor een demo en start een gratis proefversie. Meer informatie over BambooHR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie.
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt te communiceren met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals ondersteuning@ en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Employment Hero is een cloudgebaseerd platform dat de tools biedt om personeel te werven en te beheren door intensieve administratietaken van beheerders te stroomlijnen.
Dit platform is het eerste alles-in-één platform in Australië voor HR, salarisadministratie en secundaire arbeidsvoorwaarden voor werkgevers en werknemers. Dankzij systeemeigen integratie voor XERO, MYOB en Keypay kun je intensieve administratieve taken stroomlijnen en meer tijd besteden aan de dingen die belangrijk voor je zijn. Meer dan 4500 Australische bedrijven gebruiken Employment Hero en gezamenlijk beheert het platform meer dan 125.000 werknemers. Bezoek de website voor meer informatie. Meer informatie over Employment Hero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Software voor het vereenvoudigen van personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties, voor kleine en middelgrote bedrijven.
Krachtige software voor kleine en middelgrote bedrijven gericht op het vereenvoudigen van de saaiste personeelstaken zoals loonadministratie of vakanties. Het is gelukt om de persoonlijke, praktische behandeling van een arbeidsadviseur te combineren met de veilige en snelle technologie van een startup om bedrijven een krachtige service te bieden als geen ander. Meer informatie over Factorial

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Meer informatie over Sling

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Moderne communicatietool voor medewerkers, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Meer informatie over Blink

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Software voor noodmeldingen via meerdere kanalen die berichten in twee richtingen, geïntegreerde monitoring en datagestuurde inzichten biedt.
AlertMedia stelt je in staat om binnen enkele seconden, in plaats van uren, veilige, realtime, tweerichtingsinteracties met je werknemers aan te gaan via elk kanaal, op elk apparaat en overal ter wereld. Verbind je team met elk evenement terwijl het plaatsvindt met betrouwbare communicatie, communiceer kritieke gebeurtenissen onmiddellijk aan specifieke werknemers of groepen mensen via tekst, spraak, e-mail, app-pushmeldingen, sociale media, telefonische vergaderingen en aangepaste kanalen. Het is modern, betrouwbaar en veilig. Meer informatie over AlertMedia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Meer informatie over One Chat

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Het mobiele platform van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je eerstelijnswerknemers. Met alle communicatie en tools op één plek kunnen frontline werknemers geweldig werk leveren en zich betrokken voelen. Het platform verhoogt ook de betrokkenheid, productiviteit en veiligheid. Dankzij een intuïtieve gebruikerservaring en naadloze integraties kunnen werknemers problemen sneller oplossen en efficiënter werken. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Meer informatie over Sendspark

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Veilige instant messaging-software voor werknemerscommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor hun werknemerscommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige communicatie. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Employee communication platform for frontline teams. Mobile with interactive newsfeed, centralized knowledge library and live video.
Increase employee engagement and motivation by connecting them all together. With YOOBIC, you can reach your frontline teams easily, facilitate collaboration and listen to everyone's feedback through a mobile first employee communication platform, built for today¿s modern workforce. YOOBIC is used by 150+ brands & retailers across the world including Boots, Halfords, Puma, Clarins, Mazda, Lacoste, The Kooples and Peugeot. Meer informatie over YOOBIC

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Staffbase is het toonaangevende, multi-channel platform voor werknemerscommunicatie voor interne communicatieteams.
Staffbase is een communicatie- en mobiel intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte benadering kunnen interne communicators al hun werknemers bereiken via meerdere kanalen zoals nieuwsfeeds, een mobiel magazine, berichtenfunctie en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor werkelijk effectieve communicatie en de resultaten van hun werk kwantificeren voor belanghebbenden. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Grove HR is the new HR platform for the new generation aiming to make every day at work inspiring and fulfilling.
Grove HR is a new HRIS platform designed to inspire and engage the young generation at work. Grove HR helps companies thrive in the Future of Work by helping HR step into the future of agile, mobile & social HR: AGILE HR - Streamline Core HR processes & empower employees to develop and do their own HR. MOBILE HR - Provide a beautiful mobile-native experience to modern employees. SOCIAL HR - Provide a digital space for employees to engage and connect authentically. It is 100% FREE to get started. Meer informatie over Grove HR

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Trumpia is een sms-dienst die basisfuncties biedt zoals zoekwoorden en herinneringen, evenals geavanceerde automatisering en targeting.
Trumpia biedt een complete oplossing voor sms-berichten die begint met basisfuncties zoals bulk-sms'en en trefwoorden. De software onderscheidt zich door baanbrekende ontwikkelingen zoals: Smart Targeting: stuur alleen relevante berichten, Automatische campagne: voer taken uit zonder menselijke tussenkomst, en Zakelijk: gegevens instellen en toegangsrechten voor functies. Dit alles vormt samen "Lifecycle Engagement", waarmee je automatisch relaties kunt opbouwen, van leadverzameling tot conversie tot feedbacklus. Meer informatie over Trumpia

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Assembly is een cultuurtool die 95% van de medewerkersbetrokkenheid met een Assembly stimuleert. Het is gratis positief rendement. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Teams brengen tijdens deze pandemie offers. Erkenning van werknemers hoort daar niet bij. Betrek je team bij het gratis peer-to-peer platform voor werknemerserkenning van Assembly waar collega's elkaar gemakkelijk kunnen erkennen met zinvolle berichten en beloningen en waar bedrijven cultuuruitgaven kunnen beheren met een positief en gerechtvaardigd rendement. Assembly heeft een medewerkersbetrokkenheid van 95% en kan eenvoudig worden geïntegreerd met Slack. Ontwikkel en ondersteun je cultuur met Assembly. Meer informatie over Assembly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Keep you frontline teams engaged and connected to your organization with an internal social feed, made just for them.
Your business flows through your frontline employees. They set the pace of productivity, follow safety protocols and send your customers off smiling. Or they don’t, if they aren’t feeling valued and empowered. Axonify brings together essential training and communications all in one place. Meer informatie over Axonify

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Trillian is een zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang.
Trillian is een krachtig zakelijk en klinisch communicatieplatform dat wordt gebruikt door bedrijven en gezondheidszorgsystemen van elke omvang. Of je nu een bedrijf bent dat nog steeds afhankelijk is van sms'en of een zorgorganisatie die HIPAA-conforme beveiligde berichtenuitwisseling nodig heeft, de moderne en beveiligde zakelijke chatberichten van Trillian helpen de communicatie met werknemers te moderniseren zonder in te leveren op beveiliging of controle. Meer informatie over Trillian

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Neem berichten op en stuur ze binnen enkele seconden naar een lijst met telefoonnummers. Gebruikt door scholen, kerken, non-profitorganisaties en vele andere groepen.
Breng je medewerkers met de berichtuitzending van DialMyCalls binnen enkele seconden op de hoogte via telefoon, sms en/of e-mail. Met dit systeem kun je eenvoudig binnen enkele seconden een bericht naar een groep mensen sturen. Perfect om je team op de hoogte te houden van belangrijke gebeurtenissen en problemen; alles van herinneringen voor vergaderingen tot personeelswisselingen en noodsituaties. Ontdek waarom duizenden organisaties op DialMyCalls vertrouwen, probeer het vandaag nog helemaal gratis. Meer informatie over DialMyCalls

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Polymail is een e-mailapp voor verkoopproductiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking.
Polymail is een e-mailapp voor productiviteit met tools voor outreach, tracking en teamsamenwerking. De belangrijkste functies van Polymail: - e-mailtracking (openen, klikken en bijlage bijhouden); - campagnes ( samenvoegingsbewerkingen); - opvolgherinneringen; - berichtsjablonen; - agenda-integraties; - contactverrijking; - gepland verzenden. Polymail is beschikbaar op macOS en iOS. Meer informatie over Polymail

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd. Meer informatie over SocialChorus

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Sinds 2005 helpt FWI klanten om vanuit één platform de juiste informatie op het juiste scherm en op het juiste moment te leveren.
Al 13 jaar is FWI de toonaangevende innovator in de sector voor klanten die een bedrijfsoplossing zoeken. Met meer dan 7300 huidige klanten heeft FWI een uitstekende staat van dienst. De brede ervaring van FWI in vele sectoren is een daadwerkelijk onderscheidende factor in vergelijking met de concurrenten. Doordat dit platform de meest complete leverancier van visuele communicatie is, kunnen klanten profiteren van de best practices van dit leiderschap in 15 markten en 35 landen. Meer informatie over FWi

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Replace your outdated employee communication tools with Axero. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by millions of people.
Employee communication tools that empower your workforce from anywhere. Communicate with your team, share & manage company knowledge, accelerate collaboration, and create a culture of transparency & trust. Streamline projects with one easy-to-access hub designed to unite & engage your employees. Axero is trusted by the world’s most innovative, productive, and employee-centric organizations. We make implementation easy! Meer informatie over Axero

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
UniFocus technology offers best-in-class workforce management tools that empower managers to make smarter, faster decisions.
UniFocus is a leader in workforce optimization, combining labor-management solutions and time and attendance systems with customer and employee engagement insights. UniFocus's tools leverage a deep well of industry expertise to make labor forecasting, budgeting, scheduling, and compliance a breeze. Our cloud-based tools allow our software to integrate with your existing systems and provide powerful business insights from any device at any time. Meer informatie over UniFocus

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Transform the way your enterprise works by freeing expert knowledge for all employees
Starmind is the smartest, fastest and most intuitive way to connect employees to the expert knowledge they need. Its human-centric patented AI learns who knows what on any given topic and identifies the best colleague to help solve a problem, regardless of their title, department or location. Meer informatie over Starmind

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen. Meer informatie over IC Source

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van de digitale werkplek. Volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools. Als een communicatietool voor werknemers stelt LumApps werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. LumApps biedt geavanceerde mogelijkheden voor ontwerpconfiguratie waarmee je snel een intranet kunt bouwen met volledige mobiele functionaliteit, compleet met bedrijfsbranding, die geheel is aangepast aan de behoeften van je onderneming. Meer informatie over LumApps

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
Employee engagement solution that helps managers develop connections with staff by initiating conversations on a real-time dashboard.
Butterfly is about giving managers what they need to know right here, right now about how their people are feeling. More than that, Butterfly empowers managers to immediately follow up with feedback customized for the best-informed actions. The loop is closed in real time, without leaving Butterfly, with team members getting meaningful, best-informed actions from their managers. We make reaching people in every corner of your company, at any worksite, simple and effective. Meer informatie over Butterfly

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
We help employers get content directly to their employees for internal communications or external social media amplification.
GaggleAMP buyers typically fall in the B2B space, with an active social media presence, regardless of industry, and have a large net of employees, stakeholders, and partners in which they want to communicate to and request content sharing on social media. We enable companies to boost the distribution of workforce communications and social media. This aids in employee development, leveraging them as a thought leader in their space while increasing social selling and recruitment opportunities. Meer informatie over GaggleAMP

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
SweetHive is a SaaS collaborative platform that allows organisations to manage how people, with many roles, collaborate and work.
SweetHive is the first cloud platform based on the matrix collaboration. It solves all the bottlenecks generated by team collaboration tools, which occur when they are extended to a wider organisation. It is a flexible solution for companies, schools, associations and museums: thanks to its structure, you can map the whole process, follow a unique communication thread with drill-down features and communicate selectively within the same topic. It is ideal even if you work from home. Meer informatie over SweetHive

Functies

  • Chatten/messaging
  • Enquêtes en feedback
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Personeelslijst
  • Nieuwsbrievenbeheer
  • Kennisbeheer
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen