Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer journey mapping tools

Customer journey mapping tools maken het mogelijk om klantervaringen te visualiseren en te analyseren via alle contactmomenten en kanalen. Met deze software wordt het voor bedrijven gemakkelijker om de eigen klantreis vanuit het perspectief van de klant te zien. Gebruik Capterra om de juiste customer journey mapping software voor jouw bedrijf of organisatie in Nederland te vinden.

Nederland Lokale producten weergeven

54 resultaten

Pipedrive is een eenvoudig te implementeren CRM-softwaretool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals worden gesloten. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een verkoopgerichte tool voor klantrelatiebeheer die teams van alle soorten en maten graag gebruiken. Met meer dan 95.000 betalende klanten verspreid over 179 landen, worden verkoopteams aangetrokken door het eenvoudige en toch krachtige ontwerp van dit CRM waarbij de bruikbaarheid boven alles staat. Door Pipedrive te gebruiken valt er niets tussen wal en schip, waardoor je team minder tijd kwijt is aan archiveren en meer tijd kan besteden aan verkopen met een CRM die zowel flexibel als krachtig is. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Whatfix stimuleert de acceptatie van technologie en het inschakelen van gebruikers om de productiviteit en betrokkenheid te verbeteren door middel van contextuele content binnen de app. Meer informatie over Whatfix
Whatfix is een toonaangevend platform voor digitale acceptatie, waarmee bedrijven hun gebruikers moderne en eenvoudige on-boarding, effectieve training en betere ondersteuning kunnen bieden door middel van contextuele content die op het vereiste moment wordt weergegeven. Whatfix activeert softwareoplossingen door ongelooflijke eenvoud, intuïtiviteit en personalisatie te bieden. Verschillende Fortune 500-bedrijven over de hele wereld vertrouwen op Whatfix om een snel rendement op hun technologische investeringen te garanderen en de betrokkenheid en productiviteit van gebruikers te stimuleren. Meer informatie over Whatfix

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Leadoo, het door leads gestuurde marketingplatform, verandert je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren naar gekwalificeerde leads. Meer informatie over Leadoo
Leadoo is gebouwd voor één doel: resultaten. Het heeft alles wat je nodig hebt om je marketingprestaties naar een hoger niveau te brengen en de verkoopdoelstellingen te overtreffen. Dit bedrijf biedt een eenvoudige toolkit: Leadoo, een door leads gestuurd marketingplatform dat je passieve websitebezoekers op interactieve en vriendelijke manieren omzet naar gekwalificeerde leads. Hiermee helpt het platform bedrijven om meer leads te genereren, meer gekwalificeerde sollicitanten te converteren en de klantenservice te verbeteren met behulp van bots en mensen. Meer informatie over Leadoo

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Een populair online whiteboardplatform voor samenwerking waarmee je het klanttraject in kaart kunt brengen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Verhoog de functieoverschrijdende afstemming met collaboratief in kaart brengen van het klanttraject. Breek silo's af en ondersteun gedistribueerde teams om strategieën sneller dan ooit op te bouwen, te herhalen en aan te nemen. Maak gebruik van de diepgaande integraties en meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen om binnen enkele seconden samen te werken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Marketo is een toonaangevend platform voor marketing automation met een scala aan capaciteiten voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Enkele veelvoorkomende functies omvatten e-mailmarketing, nurturing, SEO, bestemmingspagina's, beoordeling en analyse, terwijl andere edities geavanceerde functies bieden, zoals personalisatie van websites, mobiele betrokkenheid, sociale en web-retargeting. Doorsneeklanten omvatten zowel B2C- als B2B-merken van elke omvang. Meer informatie over Marketo Engage

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Hotjar is de tool die vragen over je gebruikers beantwoordt die traditionele analyse niet kan leveren. Verzamel de daadwerkelijke stem van je gebruikers.
Gebruik Heatmaps en Session Recordings om te begrijpen hoe gebruikers zich op je site gedragen. De inzichten die je van Hotjar krijgt, helpen je bij het prioriteren van hoe je je website ontwerpt en corrigeert om een beter klantentraject te bieden dat je uiteindelijk kan helpen conversies te verhogen. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren.
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Meer informatie over Pendo

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
CardBoard helpt teams samen productideeën, gebruikerservaringen, klantreizen en meer te verkennen en visualiseren.
CardBoard is een internationale app voor het in kaart brengen van gebruikersverhalen. Werk in realtime samen met je team, zelfs als ze internationaal verspreid zijn. Gebruiksvriendelijk en helpt teamproducten te bouwen die klanten waarderen. Synchroniseer je boards met tools zoals Jira, Trello, Azure DevOps, VersionOne en Pivotal Tracker. Je boards blijven up-to-date wanneer je een wijziging aanbrengt. Ervaar wat je hebt gemist en probeer CardBoard. Meer informatie over CardBoard

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Onafhankelijke multi-touch attributie voor B2B, B2C en bureaus.
LeadsRx is een platform voor marketingattributie dat wordt gebruikt door B2B- en B2C-bedrijven en door marketingbureaus. Het systeem helpt marketeers te begrijpen hoe elk advertentiekanaal presteert in termen op het gebied van inkomsten en het werven van klanten. Teams die LeadsRx gebruiken, maximaliseren het rendement op advertentie-uitgaven door verspilde advertentie-uitgaven te verminderen, de conversieratio's te verbeteren en inzicht te krijgen in klantentrajecten. LeadsRx werkt over een brede selectie van marketingkanalen, waaronder digitaal, radio en tv. Meer informatie over LeadsRx

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor websites en mobiele apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters.
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor web en mobiel die meer dan 300.000 bedrijven van elke omvang en uit alle sectoren helpt om de redenen achter gebruikersacties te verklaren. Waarom zeggen gebruiken op, of waarom gebruiken ze die bepaalde functie niet? Elimineer je giswerk: altijd geactiveerde bezoekersregistraties en heatmaps tonen werkelijk gebruikersgedrag, terwijl automatisch bijhouden van activiteiten en conversietrechters trends in gedrag onthullen. Smartlook geeft niet alleen cijfers en grafieken, maar vertelt je ook waarom gebruikers zich zo gedragen. Meer informatie over Smartlook

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.
De populaire Digital Experience Analytics Cloud van Contentsquare is een functierijk platform op ondernemingsniveau dat wordt gebruikt door meer dan 800 toonaangevende merken om verborgen klantgedrag te ontdekken en betere ervaringen te leveren. Capaciteiten zoals op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse, sessieherhaling, impactkwantificering, AI-inzichten, 'struggle'-analyse en meer bieden unieke inzichten, visualisaties en aanbevelingen die teams in marketing, e-commerce, operationele activiteiten, producten, UX en analyse kunnen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren en groei te stimuleren. Meer informatie over Contentsquare

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers.
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Digitale-marktinformatiebedrijf dat door 100.000 bedrijven wordt gebruikt voor wereldwijde strategische inzichten tussen apparaten.
SimilarWeb is een wereldwijd marktinformatiebedrijf voor verschillende apparaten dat door 100.000 bedrijven wereldwijd wordt gebruikt, waaronder Google, eBay, Nike en United Airlines, om hun digitale strategie te ontdekken, te bepalen en te implementeren. SimilarWeb heeft tot op heden $ 65 miljoen opgehaald en heeft momenteel meer dan 250 mensen in dienst in 8 wereldwijde kantoren. SimilarWeb werd in 2015 door Red Herring erkend als een van de top 100 snelst groeiende bedrijven in Europa, en werd door Wired Magazine gekozen als een van de 100 meest gewaardeerde start-ups. Meer informatie over Similarweb

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Een online platform voor het creëren van een uitstekende klantervaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen. Meer informatie over UXPressia

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Alles-in-één oplossing die het je gemakkelijk maakt om je website te bewaken.
Alles-in-één oplossing die het je gemakkelijk maakt om je website te bewaken. Meer informatie over Pingdom

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Knappe koppen denken samen. Collaboard is een prachtig online whiteboard voor samenwerking op afstand.
Verkort de afstanden en laat je team snel samenwerken, waar ze ook zijn en vanaf elk apparaat. Met Collaboard kun je dit nu werkelijkheid maken. Collaboard is een online whiteboard-oplossing voor realtime samenwerking. Met Collaboard worden online vergaderingen productiever, creatiever, interactiever en leuker. Collaboard is een product uit Zwitserland met een extreem hoog gegevensbeveiligingsniveau en verschillende hostingopties. Je kunt gratis beginnen met Collaboard. Meer informatie over Collaboard

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Segment is de laatste integratie die je ooit zult uitvoeren. Vereenvoudig het verzamelen van gegevens met één API en integreer meer dan 200 tools met een druk op de knop.
Met Segment is het een fluitje van een cent om gegevens te verzamelen van elk klantencontactpunt en die gegevens door te sturen naar elke tool, zonder dat je elke keer een nieuwe API moet leren, testen of implementeren. Meer dan 15.000 bedrijven, groot of klein, kiezen voor Segment om meer uit hun gegevens te halen. Meer informatie over Segment

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
FullStory helpt bedrijven hun digitale ervaring op verschillende sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren.
Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de digitale klantervaring op verschillende sites en apps continu te verbeteren. De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de digitale ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten. Meer informatie over Fullstory

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren.
Een modern platform voor klantervaringen waarmee bedrijven voor elke stap van het klanttraject gepersonaliseerde interacties kunnen creëren, de betrokkenheid van het publiek kunnen vergroten en betere gegevens kunnen verzamelen. involve.me helpt gebruikers bij het moeiteloos maken en publiceren van leadpagina's en promoties voor leadacquisitie, quizzen en persoonlijkheidstests voor leadkwalificatie en -segmentatie, prijsberekeningen en digitale verkoopassistenten voor verkoopconversie en klanttevredenheidsonderzoeken voor het meten van de klantervaring. Meer informatie over Involve.me

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
Opnemen, opnieuw afspelen en analyse, web- en mobiele app-sessies om te begrijpen wat klanten/bezoekers doen met jouw digitale kanalen en waarom.
Opnemen, opnieuw afspelen en analyse, web- en mobiele app-sessies om te begrijpen wat klanten/bezoekers doen met jouw digitale kanalen en waarom. Meer informatie over Glassbox

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen
GetFeedback is the #1-rated feedback solution for Salesforce. Seamlessly connect all of your CX surveys for actionable insight.
With GetFeedback for Salesforce, you can automatically collect customer feedback at critical touchpoints in the customer journey. Pull more context into your surveys then push feedback into Salesforce so you can measure valuable customer metrics like NPS, CSAT, or CES and take intelligent action to improve your customer experience. GetFeedback customers see a 240% increase in response rates and 7x faster implementation than other cx survey platforms. Meer informatie over GetFeedback

Functies

  • Klantensegmenten
  • Gedragsanalyse
  • Samenwerkingstools
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van klantervaringen
  • Prestatiemeetwaarden
  • Rapportage en statistieken
  • Klantprofielen