Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Wachtlijstsoftware

Met wachtlijst software kunnen organisaties klantinformatie verzamelen, wachtlijsten maken en organiseren, de wachttijd bijhouden en communiceren met klanten.

12 resultaten

Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Een bedrijf runnen is moeilijk genoeg, vooral als je met meerdere tools moet jongleren om verschillende dingen te doen. Square Appointments is een totaaloplossing die je helpt tijd te besparen en georganiseerd te blijven omdat het is afgestemd op bedrijven die op afspraakbasis werken. Het is een geïntegreerde POS die wordt geleverd met online planning en betalingsverwerking, zodat je je hele bedrijf vanaf één plek kunt runnen. Square Afspraken is nu gratis voor individuele personen en echt betaalbaar voor teams. Meer informatie over Square Appointments

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Een digitaal systeem voor wachtrijbeheer dat de bezoekerservaring verbetert en realtime gegevensinzichten biedt.
Qminder is een cloudgebaseerd systeem voor wachtrijbeheer. Met slechts een paar klikken helpt Qminder winkellocaties met het beheren van hun verkoopvloer, waardoor klanten kunnen winkelen in plaats van in een rij te wachten. Deze software maakt klanten tevreden en verhoogt de omzet door de kracht van gepersonaliseerde service. Qminder ondersteunt actief miljoenen klanten over de hele wereld en wordt vertrouwd door winkels van AT&T, Sprint en Verizon en klantenservicelocaties bij Uber, de Wereldbank en de Olympische Spelen. Meer informatie over Qminder

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Volledig gericht op patiëntcommunicatie en -betrokkenheid om de inkomsten, patiëntenzorg en online reputatie van praktijken te vergroten.
Meerkanaals herinneringssysteem voor afspraken dat kan worden geïntegreerd met je bestaande EPD- of praktijkbeheersoftware. DOCTORCONNECT is ontworpen om: 1. de patiëntenzorg te verbeteren; 2. no-shows drastisch te reduceren; 3. de cashflow te verhogen; 4. de efficiëntie op kantoor te verhogen; 5. de tevredenheid van de patiënt te verhogen; 6. de reputatie online te verbeteren (Healthgrades, Google+, Yelp, etc.). Meer informatie over DoctorConnect

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Beheer wachtlijsten en reserveringen, geef klanten een tafel en behoud meer binnenlopende klanten.
De Carbonara Restaurant Wait List is een eenvoudige en gebruiksvriendelijke digitale wachtlijst voor restaurants. Carbonara bevat ook een eenvoudige tool voor het volgen van klanten en het beheer van de tafelinventaris voor reserveringen. Wanneer tafels vol zijn, kunnen restaurantbeheerders klanten in de digitale wachtrij zetten, met een mobiel telefoonnummer, en de gast vervolgens sms'en wanneer er een tafel beschikbaar is. Ook is er een eenvoudige tool voor het volgen van klanten in de app geïntegreerd. De app helpt restaurants om tegen meer gasten "ja!" te kunnen zeggen. Meer informatie over Carbonara

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Een platform voor activiteiten, marketing en gastbetrokkenheid voor restaurants, hotels, nachtclubs en uitgaansgelegenheden.
Van buurtrestaurants tot internationale horecagroepen met meerdere concepten, SevenRooms stelt operators in staat om zinvolle, directe relaties met gasten aan te gaan en te cultiveren en uitzonderlijke gastervaringen te leveren. Het reserverings-, zitplaatsen- en gastbetrokkenheidplatform biedt operators de tools die ze nodig hebben om directe relaties met gasten te ontwikkelen, de omzet te verhogen en persoonlijke service en marketing mogelijk te maken. Meer informatie over SevenRooms

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
SignInSafe is een contactloos bezoekersbeheerplatform dat bedrijven helpt bij het stroomlijnen van het inchecken van klanten via het scannen van QR-codes.
SignInSafe is een webgebaseerde toepassing die digitale, no-contact aanmelding van bezoekers en gasten biedt via een QR-code. SignInSafe kan overal worden gebruikt waar in- en uitloggen verplicht is. SignInSafe wordt gebruikt voor bezoekerslogboeken van bouwplaatsen, restaurantgastenlijst voor wachtlijst of covid-tracering, in- en uitloggen van schoolbezoekers of leerlingen en afzetten/ophalen van kinderen die gaan sporten. SignInSafe wordt centraal beheerd in de cloud en het is niet nodig dat klanten of bezoekers een app installeren. Meer informatie over SignInSafe

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Met Queue-it kun je de instroom van verkeer naar je site beheren. Het fungeert als een beveiligingscontrolepunt waarmee je misbruik en slechte bots kunt blokkeren.
Lever eerlijkheid en verbeter de bescherming tegen misbruik en slechte bots met Queue-it. De virtuele wachtkamer geeft je volledige controle over de instroom van verkeer naar je site en app, en fungeert als een beveiligingscontrolepunt waar je bots en misbruik blokkeert. Je kunt klanten valideren op basis van unieke ID's zoals gebruikers-ID of e-mailadres, zodat alleen geverifieerde klanten toegang hebben tot je producten. En verbeterde analyses geven je inzicht in de kwantiteit en kwaliteit van je verkeer, zodat je de botmitigatie voor je volgende verkoop kunt aanpassen. Meer informatie over Queue-it Virtual Waiting Room

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Wachtlijst-app waarmee kleine bedrijven hun klanten via mobiele apparaten kunnen informeren over de wachtrijstatus en wachttijd.
Wachtlijst-app waarmee kleine bedrijven hun klanten via mobiele apparaten kunnen informeren over de wachtrijstatus en wachttijd. Meer informatie over QueuePad

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Beheer afspraken, filiaalbezoeken en wachtrijen terwijl u essentiële gegevens verzamelt met het alles-in-één Customer Journey-platform van Qmatic.
Qmatic biedt een compleet Customer Journey Management-systeem voor soepele en efficiënte klantenstromen dat alles omvat van afspraakplanning en check-in tot wachtrijbeheer, rapportage & analyses en feedback van klanten - allemaal binnen één platform. Dit maakt het voor organisaties eenvoudig om afspraken mogelijk te maken, wachttijden te verkorten en gegevens te verzamelen om de resourceplanning te verbeteren en uitstekende ervaringen van klanten en medewerkers te leveren. Qmatic biedt oplossingen in de cloud en on-prem. Meer informatie over Qmatic

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst
Het platform voor zorgcoördinatie verzamelt capaciteit en vraag om gegevensgestuurde besluitvorming mogelijk te maken en de zorgleveringsprocessen te verbeteren.
De Real-Time Orchestrator van Petal is een platform voor zorgcoördinatie dat verbinding maakt met verschillende bestaande klinische systemen om een gecentraliseerd beheer van zorgaanbod en patiëntenvraag te bieden. Beheerders van gezondheidsnetwerken kunnen een holistisch beeld krijgen van de zorgomgeving van een zorgnetwerk. Het platform verbetert de kwaliteit van en toegang tot zorg door systemen te verbinden, gegevens te verzamelen en gebruikers in staat te stellen specifieke inzichten te verkrijgen door middel van geavanceerde analyses. Meer informatie over Petal Care Coordination

Functies

  • Wachttijden bijhouden
  • Klantendatabase
  • Wachtlijststatus bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Online reserveren
  • Rapportage en statistieken
  • Herinneringen
  • Priorisering
  • Afsprakenbeheer
  • Openbare wachtlijst