Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
68 resultaten
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Eenvoudige, webgebaseerde, aanpasbare databasedienst voor klanten/gedeelde dossiers die wordt gebruikt in meer dan 1300 steden. Prijzen vanaf $ 20/maand. Gratis proefperiode van 14 dagen
Database voor gedeelde klantdossiers - eenvoudige, HIPAA-conforme, cloudgebaseerde samenwerking. Softwaretoepassing voor human services en sociale diensten voor het volgen en rapporteren van resultaten, verminderen van duplicatie, plaatsen van bulletins, maken van verwijzingen. Ondersteunt zowel kleine (1-5 gebruikers) als grote bureaus (5-100+) in meer dan 1100 steden, waaronder: United Way, daklozenopvang, St. Vincent De Paul, Leger des Heils, kerken, Amerikaans Rode Kruis, Lutherse sociale voorzieningen, voedselbanken en meer. Werk moeiteloos samen voor meer impact. Meer informatie over CharityTracker

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Dossiersmanagement en projectmanagement speciaal ontworpen voor advocaten. Gebruiksgemak maakt Filevine perfect voor agile bedrijven.
Software voor juridisch dossierbeheer en projectmanagement, speciaal ontworpen voor advocaten en juridische professionals. Bewaar al je notities, activiteiten, bestanden, feedback, facturering en tijdregistraties op één plek. Houd je team gesynchroniseerd en je cases op schema. Met baanbrekende functies zoals integratie van sms-berichten, ingebouwde afrekeningsberekeningen, agenda's voor dossiers, robuuste analyses, rapporten, volledig aanpasbare bestanden en faxen. Filevine loopt lichtjaren voor op de concurrentie. Meer informatie over Filevine

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Amicus, de toonaangevende software voor praktijkbeheer, integreert je informatie in een enkel systeem voor het verbeteren van de efficiëntie en het rendement.
Amicus Attorney, de toonaangevende oplossing voor praktijkbeheer, integreert al je bedrijfsinformatie in één geautomatiseerd systeem zodat je je efficiëntie en rendement kunt verbeteren. Amicus-softw areoplossingen zijn beschikbaar als desktop-, cloud- of gecombineerde desktop/cloudoplossing en bieden klant-/materiebeheer, juridische agenda's en taken, contacten en bedrijfsontwikkeling, documentbeheer, documentautomatisering, tijd- en onkostenregistratie, conflictcontrole en meer. Meer informatie over Amicus Attorney

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Je krijgt alle functionaliteit die je nodig hebt, plus webpagina's voor donaties en ingebouwde e-mailmarketing.
Beheer je volledige non-profitorganisatie met één enkele CRM. Kies de add-on-opties die je nodig hebt, inclusief lidmaatschappen, casusbeheer, subsidiebeheer en meer om een oplossing te creëren die precies is afgestemd op je behoeften. Sumac biedt ook webpagina's voor donaties, ingebouwde marketingtools voor e-mail en het kan worden geïntegreerd met je boekhoudsoftware. Als je unieke programma's en services beheert, heeft Sumac een aangepaste add-on die wordt geconfigureerd om precies aan je behoeften te voldoen, Meer informatie over Sumac

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Eenvoudige, betaalbare, gebruiksvriendelijke case notes-software voor maatschappelijk werkers, therapeuten en case managers van alle soorten.
Gemaakt door de dochter van een maatschappelijk werker. Notehouse is er voor elke professional die zijn klanten beter wil bedienen. Met Notehouse kun je eenvoudig al je afspraken, gesprekken en interventies opnemen op een manier die voorzien is van een datumstempel en doorzoekbaar en gemakkelijk toegankelijk is. Met de spraakherkenning kun je onderweg notities maken en de vriendelijke interface is perfect voor zelfs de meest atechnische beoefenaars. HIPAA-compatibel, betaalbaar en klaar om te werken. Meer informatie over Notehouse

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Juridische casemanagement-software voor bedrijven van elke omvang en in alle praktijkgebieden. Met Prevail kun je meer zaken afhandelen in minder tijd.
Beheer al je zaken in één database met geautomatiseerde intake, documentgeneratie, QuickBooks-integratie, medicatie- en bewijsbewaking, Outlook-integratie, schadevergoeding/specials-tracking, schikkingsberekening, procesvoering, scannen en meer. Prevail wordt in de VS sinds 1993 vertrouwd door kleine en grote advocatenkantoren in alle praktijkgebieden. Klantenservice heeft prioriteit omdat jouw succes het doel is. Kies voor aanschaf of een maandelijks abonnement met uitkoopoptie. Meer informatie over Prevail Case Management System

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Verbeter de klantresultaten en betrokkenheid met een cloudgebaseerd softwareplatform voor casebeheer dat een enkele bron van waarheid biedt.
Penelope is een cloudgebaseerd softwareplatform voor case management dat ideaal is voor human services-organisaties met 15 of meer gebruikers. Ontvang een enkele bron van waarheid en bevrijd je organisatie van meerdere datasilo's en verouderde systemen met een configureerbare oplossing die ontworpen is voor organisaties die meerdere diensten aanbieden. Penelope omvat flexibele gegevensverzameling, workflow- en rapportageopties, terwijl het mobiele klantenportaal, ClientConnect, helpt bij het verbeteren van de klantervaring. Meer informatie over Penelope

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Toepassing voor juridisch casusmanagement ontworpen voor advocaten en juridische medewerkers.
SmartAdvocate is een GEAVANCEERDE toepassing voor juridisch casemanagement. SmartAdvocate is de enige toepassing op de markt die is ontworpen en geprogrammeerd door ZEER actieve praktiserende advocaten en juridische medewerkers om hun kantoor efficiënter te maken op een manier die de andere toepassingen op de markt niet kunnen bieden. Meer informatie over SmartAdvocate

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Probeer het 30 dagen gratis uit.
Apricot is een veilige, flexibele en gebruiksvriendelijke oplossing voor casemanagement voor non-profitorganisaties van elke omvang. Dit uitgebreide platform omvat: een veilige, cloudgebaseerde database voor casemanagement; best practices modules met formulieren en rapporten voor allerlei functies, van donateur- en vrijwilligersbeheer tot het bijhouden van programmaprestaties en resultaten; functies die speciaal zijn ontworpen voor non-profitorganisaties zoals verwijzingen voor het bijhouden van programmabeweging, en workflow voor gestroomlijnde gegevensverzameling. En nog veel meer. Meer informatie over Apricot Social Solutions

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Owl is a practice management solution for therapists and social workers to automate note taking, scheduling, compliance, and more.
The Owl Practice platform serves thousands of therapists across US & Canada. Owl allows mental health professionals to easily manage their clinics or private practices, and helps enable PHI and professional standards compliance. Owl also works with academic institutions across the country to power their student wellness and training clinics. Meer informatie over Owl Practice

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Een gebruiksvriendelijk, flexibel en krachtig systeem voor casusbeheer, waar je werknemers, ondersteunend personeel en directie dol op zullen zijn.
extendedReach is speciaal gebouwd voor kinder- en gezinsagentschappen en is een gebruiksvriendelijk, betaalbaar, webgebaseerd systeem voor casusbeheer, waar je werknemers en ondersteunend personeel dol op zullen zijn. extendedReach organiseert en deelt alle informatie en documenten die jij voor het volgen van elke zaak nodig hebt. Elk van je medewerkers krijgt deze informatie op hun eigen, gepersonaliseerde homepage. Als je diensten voor pleeggezinnen aanbiedt, hebben pleeggezinnen ook toegang tot het systeem via een gespecialiseerde pleeggezinwebsite. Meer informatie over extendedReach

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Oplossing voor het beheer van juridische zaken die non-profitorganisaties ondersteunt bij het beheren van klanten, volgen van diensten, verbeteren van de efficiëntie en evalueren van de impact op de gemeenschap.
CaseWorthy stelt organisaties in staat om klantgegevens succesvol vast te leggen en te beheren op één veilige locatie, efficiënte nalevingsrapportage te genereren en verder te gaan dan basiscompliance om meer te weten te komen over hun organisaties. CaseWorthy ondersteunt de behoefte aan het beheer en het verzamelen van gegevens. Door gegevens en systemen te consolideren in één platform, helpt CaseWorthy non-profitorganisaties toegang te krijgen tot de informatie die ze nodig hebben om de diensten optimaal te coördineren en goed in te spelen op de behoeften van elk individu en gezin dat ze ondersteunen. Meer informatie over CaseWorthy

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Beheer van juridische praktijken | Juridische facturering | Alles-in-één oplossing | Eenvoudig te gebruiken | Haal meer zaken binnen | Behaal meer winst | Mis nooit een nieuwe klant
Populaire software voor het beheer van juridische praktijken, juridische facturering, juridische CRM en intake: beheer alles, van intake tot factuur/afrekening. Populaire functies: zaakbeheer, facturering/uitgavenbeheer, versturen van e-handtekeningen via sms, 1-klik verzenden van verwijzingen, klikken om te bellen, drip-marketing, formuliereditor met slepen en neerzetten en een onbeperkt aantal aangepaste velden, gebruiksvriendelijke rapporten, bestellen van medische dossiers, facturering, integratie met LawPay, vertrouwd door grote, nationale advocatenkantoren. Kan door elk kantoor worden gebruikt. Meer informatie over Law Ruler Software

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Speciaal gebouwd voor human services met configureerbare formulieren, agendering en beveiliging op ondernemingsniveau.
Casebook is gemaakt door de Annie E. Casey Foundation om de helpers te helpen. Het cloudgebaseerde platform is gebouwd voor human services in de 21e eeuw en is veilig, werkt vanaf elke locatie en vanaf elk apparaat met een browser. Mobiele toepassingen bieden functionaliteit, met of zonder internetverbinding. Voeg documenten toe, configureer aangepaste formulieren die eruitzien als je vereiste formulieren, stuur sollicitanten naar een webportaal om hun sollicitatie te voltooien. Een GovTech 100-bedrijf van 2019/2020 Meer informatie over Casebook

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Elektronische documentatie, casusbeheer en cliëntenvolgsoftware voor zorgverleners die zijn gericht op human services en gedragsgezondheid.
Software voor elektronische documentatie voor zorgverleners op het gebied van human services en gezondheidszorg. Deze software biedt casusbeheer, het volgen van cliënten en een elektronisch medisch dossier allemaal onder één dak - met specifieke functionaliteit voor de behoeften van bureaus die zijn gericht op gedragsgezondheid. De software voldoet aan HIPAA, is federaal gecertificeerd als een EMD en biedt volledige interoperabiliteit terwijl je door het nieuwe landschap van zorgcoördinatie en op waarden gebaseerde zorg navigeert. Meer informatie over Foothold

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Community CareLink serves a wide array of organization in the Non-Profit, State Agency, Healthcare Provider and Payor space.
HIPAA compliant Case Management solutions utilized by a wide spectrum of Non-profit agencies, including the United Way, Substance Use Disorder facilities, homeless shelters, outpatient care facilities , referral HUBS and more. Easily document client care, referrals, diagnoses, community collaboration, program outcomes and custom reporting capabilities useful for grant writing and tracking. Community CareLink makes data capture easy, fast and accurate. Meer informatie over Community CareLink

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
PlanStreet is best for large and medium-sized social and community services organizations. Get started with $50/user/month!
PlanStreet's case management software is tailor-made for social and community services organizations. It eliminates manual processes and paperwork providing caseworkers a HIPAA compliant platform. PlanStreet provides comprehensive solution for case tracking, workflow automation and reporting dashboards. Caseworkers, volunteers, clients and other stakeholders can easily use the software and access the important data using the web and mobile applications. Get started with a free demo! Meer informatie over PlanStreet

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
TheraPlatform is a HIPAA-compliant EMR, practice management and telehealth platform designed for mental health providers and therapists
TheraPlatform is All-in One HIPPA compliant EMR, practice management and Telehealth platform for therapists and mental health providers. Streamline your practice with our comprehensive features: scheduling, documentation, paperless intake/consent forms; note templates; Wiley treatment planners, billing; e-claims, client portal; Free built- in Telehealth with built- in whiteboard, screen-sharing, resource library and more. Get paid faster with Auto-Pay and Auto-Claim! Start 30-Day Free Trail! Meer informatie over TheraPlatform

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Manage clients, programs, scheduling, volunteers, development activities, communications and more using one unique integrated solution.
NewOrg provides unique holistic management of your clients and program interactions with them; all encounters attach to one unique client record simplifying service delivery plus sophisticated reporting improves validation of your impact for stakeholders. Additional benefits include scheduling, managing Volunteers, Donors, e-mail, web portals, event registration, e-sigs and more. Powerful yet intuitive to use; your staff will love NewOrg and you will see their improved efficiency. Meer informatie over NewOrg

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
The Healthcare Workspace for small teams and their clients.
All your healthcare work in one place: Notes, Clients records, Appointments, Billing, Payments, Transcription, Communication & more. Meer informatie over Carepatron

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Complete oplossing voor aanbieders van gedragsdiensten zoals counseling thuis, spraak- en ergotherapie en toegepaste gedragsanalyse.
Noteable is een complete oplossing voor aanbieders van alle soorten gedragsdiensten, zoals counseling thuis, spraak- en ergotherapie en toegepaste gedragsanalyse. Noteable is een volledig uitgerust pakket voor EMD en praktijkbeheer met klinische notities en rapportage, geautomatiseerde facturering, praktijkbeheer, telegezondheid, gegevensverzameling en -analyse en geïntegreerde faxfunctie. Meer informatie over Noteable

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Verhoogt de administratieve capaciteit van elke welzijnsorganisatie van elke omvang en op elke locatie met minimaal 25%. Verminder je stress en risico's.
CaseFlow verlaagt de administratieve kosten en verhoogt de capaciteit voor elke organisatie die kwetsbare mensen ondersteunt. De effectieve technologie ondersteunt al je mogelijke serviceworkflows en maximaliseert de betaalbaarheid. CaseFlow heeft klanten over de hele wereld en is een eenvoudige keuze voor organisaties van elke omvang, vooral organisaties die zich afvragen of ze ooit een goed passende oplossing zullen vinden. Boek een demo te zien hoe je uitdagingen kunnen worden opgelost. Zeer veel tijdbesparende automatisering. Dit platform helpt de helpers. Meer informatie over CaseFlow

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
CivicTrack has been specifically designed to address the unique challenges facing your office.
CivicTrack can help you save countless hours in administrating your constituent casework with no upfront capital costs or complicated IT infrastructure required. With over a decade of experience working closely with constituency offices across Canada, Meer informatie over CivicTrack

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocaten die zich bezighouden met letselschade. Met ingebouwde workflows, ticklers en prijzen gebaseerd op juridische zaken.
CasePacer is cloudgebaseerde software voor het beheer van juridische zaken voor advocatenkantoren op het gebied van letselschade. Met beveiligde toegang op elk moment en vanaf elke plek, helpt CasePacer bedrijven hun activiteiten te stroomlijnen, te communiceren en samen te werken met de juiste mensen op het juiste moment, en belangrijke invoer, datums, contacten, uitgaven en documenten van juridische zaken vast te leggen, te organiseren en bij te houden. Met ingebouwde workflows en ticklers, een intuïtieve interface, een team voor klantsucces en prijzen gebaseerd op juridische zaken. Meer informatie over CasePacer

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
VSTracking eliminates paper forms and spreadsheets for servcies tracking and grant reporting for both law enforcement and non profits.
VSTracking is perfect for both non-profits and law enforcement agencies that provide grant-based victim assistance services. VSTracking instantly streamlines your case management, tracking and grant reporting tasks - typical time savings are 45% and more vs. using cumbersome paper forms and spreadsheet methods. Cloud-based and secure, it comprehensively yet easily lets you record, store, search and retreive any/all data at will and then generates any grant report in just minutes. Meer informatie over VSTracking

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes.
It is a HIPAA-compliant case management system that provides enterprise, security, and infrastructure features to streamline processes. Meer informatie over FHASES

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
FAMCare case management software automates casework & streamlines reporting & analytics so you can demonstrate evidence based results.
FAMCare is powerful, cloud-based case management software for human services agencies who are looking to manage cases faster and make data reviews and reporting simpler to allow you to help more clients. FAMCare automates casework with queued to-do lists, so nobody falls through the cracks. Powerful pivot table data reporting makes looking at data easy and fun and makes quarterly and annual reporting simple. Includes modules for workflow, new form creation, billing, portals and much more. Meer informatie over FAMCare

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Een modern, volledig uitgerust casusbeheersysteem op het Salesforce-platform, ontworpen op basis van aanbevolen procedures voor human services.
Exponent Case Management is een modern casusbeheer ontworpen voor je human services-bureau op het ultramoderne Salesforce-platform. Het is een volledig functionele, aanpasbare oplossing met intake, beoordeling, servicetracking, casusdossiers, uitkomstenrapportage, verwijzingstracering en meer. Exponent Case Management ondersteunt programmabeheer en prestatiebeheer voor de gehele levenscyclus van de cliënt voor elk type programma, beoordeling of uitkomst, en kan voor elk type bureau worden geconfigureerd. Meer informatie over Exponent Case Management

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Customizable case management software for social services. Easily manage intakes, services, and funder reports in one place.
Collaborate is customizable social work case management software for non-profits and social services agencies. Easily track intakes, services, goals, outcomes, and funder reports. Includes intelligent core features such as: case history, medical exams, clinical assessments, test results, custom reports, & more. HIPAA and SOC 2 Type 2 compliant. Meer informatie over Collaborate

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Social work, not paperwork. Case management software for social workers, adoption and foster care agencies of all sizes.
SAM is case management software designed for adoption and foster care, with a caveat that SAM allows you to create custom workflows, document requirements, build online forms to coordinate checklists and forms with your clients. Dynamic reports allow you to pull real-time data for analysis. InReach Solutions' team supports you during data migration, implementation and ongoing support. We look forward to working with you! Meer informatie over SAM

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
ClientTrack is a case management system where organizations intake, assess, refer, and report on client behavior and program efficacy.
ClientTrack is a case management platform that helps break down data silos. ClientTrack is a SQL database that enables organizations serving vulnerable populations to intake clients, assess eligibilit y, and refer them to services. Its reporting tool allows organizations to gather data and report to stakeholders. ClientTrack includes several tiers as well as a unique forms engine that uses configuration data to render the UI, which enables deep customization based on a user’s specific needs. Meer informatie over ClientTrack

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
All-in-one EHR, CRM, & RCM solution for behavioral health treatment centers. Easy software to document and seamless insurance billing.
The Behave Health solution combines best-in-class electronic health records software with integrated medical billing & revenue cycle management software. We simplify your operations so you can focus on providing high quality patient care. We support facilities across the behavioral health continuum of care; outpatient, residential, and inpatient. We can support facility providers treating patients with addiction/substance use disorders and mental health disorders. Meer informatie over BehaveHealth Platform

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Neon CCM software is designed to manage and streamline client, case, and program data so you can focus on making an impact.
Neon CCM (formerly known as CiviCore) offers tailored solutions for human services organizations. We know every organization is unique, so we tailor our software to meet your needs. With Neon CCM, you can organize data how it works for you. Easily generate reports for funding, grant, or regulatory purposes, set triggers and alerts so you never miss a deadline, and automate tasks. Do it all while streamlining operations to save you time. Meer informatie over Neon CCM

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Hiermee kunnen alle medewerkers en belanghebbenden in het jeugdzorgsysteem communiceren, gegevens beheren en resultaten naadloos samen analyseren.
Noble Child-toepassingen zijn ontworpen en gebouwd dóór dossierbehandelaars, vóór dossierbehandelaars. Het applicatiepakket is ontworpen op de Salesforce Government Cloud en zorgt ervoor dat ze de meest geavanceerde en veilige toepassingen zijn die beschikbaar zijn. De enige oplossing die klaar is voor alle jeugdzorgbureaus in de wereld. Moeiteloos configureerbaar, gebruiksvriendelijk, klaar voor desktop en mobiel. Meer informatie over Noble Child

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Een superflexibele en gebruiksvriendelijke SaaS die is ontworpen om de efficiëntie te verbeteren en de opbrengst, resultaten en impact van non-profitorganisaties te meten.
AidHound is ontworpen om organisaties in staat te stellen op een veilige en efficiënte manier gegevens over hun begunstigden en activiteiten te verzamelen, te analyseren en te visualiseren. AidHound is zo flexibel dat het zich kan aanpassen aan elk probleem dat je organisatie probeert op te lossen, en aan al je activiteiten en behoeften voor gegevensverzameling. Je organisatie zal voordeel ervaren in: tijd, operationele en financiële efficiëntie; het beoordelen van impact; gegevensprivacy; samenwerking; rapportage aan belanghebbenden. Meer informatie over AidHound

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Solve just about any case management problem that exists with ECINS, the world’s most collaborative case management system.
ECINS (Empowering Communities with Integrated Network Systems) is not your ordinary software company. We are a social enterprise dedicated to supporting overwhelmed social workers with our highly secure, cloud-based case management system. At ECINS we know that when people work together, they can achieve more, which is why we created a system that can solve just about any case management problem that exists. Give us your wish list and see how ECINS checks all of the boxes. Meer informatie over ECINS

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Practice management software for substance abuse clinics. Functionality includes scheduling, hr, client management, and more.
Practice management software for substance abuse cliniks. Functionality includes scheduling, hr, client managemnet, and more. Meer informatie over MyCaseRecords

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
A HIPAA compliant client management software to organize your clients, case notes, organize and track community resources and more!
A HIPAA compliant client management software to organize your clients and their contacts, enter case notes, tasks, shared calendars, and more! In My Junna, you can easily enter case notes and access community resources from your phone. You can also organize and share community resources and track all of your referrals! Run important detailed reports on your company as well as electronically sign case notes, custom contracts, and more! Let My Junna simplify your day! Meer informatie over My Junna

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
INSZoom is the leading immigration case management and compliance software.
INSZoom a SaaS cloud-based software, is used by immigration lawyers and law firms, corporations, universities, healthcare organizations and non-profits to manage their immigration case management processes. INSZoom provides a comprehensive immigration case management software which enables its users to share and process valuable information online, process immigration applications quickly and stay compliant while doing so. Meer informatie over INSZoom

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Cloud-based platform that helps businesses with task management, analytics/reporting, service planning, case administration, and more.
Unlike mere casework tools, mCase is the only solution designed around your unique needs, from the expert in case management software. mCase is a completely configurable cloud-based solution that makes case management tasks faster and more efficient. With mCase, staff can support their clients in the office and out in the field, using mobile devices and the web...even when connectivity is not available. mCase's embedded dashboards and analytics make data access and reporting easy. Meer informatie over mCase

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management.
Secure, web-based, highly configurable case management platform that supports every aspect of case management. With the integrated client portal, your clients can apply for aid, upload documents, complete their profile and send and receive notes. Seeladora also has automated reminders for tasks and appointments, classes and goals so your case managers don't have to waste time calling and emailing your clients. Meer informatie over Seeladora

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
ACUITYnxt fully supports the case management process and also offers flexibility to design workflows to suit your specific needs.
Our SaaS offering, ACUITYnxt, offers an end user experience that is intuitive and supports a whole-person approach to managing care. ACUITYnxt offers workflows that are designed to meet both regulatory and accreditation industry standards with little need for customization Built with security in mind, ACUITYnxt is protected by industry-verified security, privacy controls, data encryption, and compliance. ACUITYnxt is Certified: HIPAA, SOC2 and HITRUST. Meer informatie over Acuity Advanced Care Management

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
CareDirector is a case management solution for social care. Customisable modules supports users to manage case records, BI & finances.
CareDirector is a case management solution that supports integrated working across health & social care. Its customisable modules supports organisations to manage case records, BI and finances in one system. Configurable dashboards help users to identify trends, track against deadlines and make decisions in real-time. It includes app based mobile working giving users access to relevant information on the go. It works both on and offline so records can be updated with or without a mobile signal. Meer informatie over CareDirector

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
At FieldWorker, we're committed to empowering case workers and more - through our social work case management software.
FieldWorker is an all-in-one social work case management software. It streamlines the way you work as an agency and with all your clients by leveraging technology to standardize how in home care providers coordinate and track outcomes – all while ensuring records align with local healthcare and government requirements and regulations. Meer informatie over FieldWorker

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Community collaboration platform designed to connect nonprofits, share information, and coordinate volunteers.
Our software, the Community Operating System (CommunityOS0, is more than a software platform...it is a movement. It is a community of 50,000 humanitarians who use technology to coordinate services, work together and better help people in need. Join us. Meer informatie over CommunityOS

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Cloud-based physical therapy solution that lets organizations manage operations via tools such as billing, staffing, payroll & more.
Cloud-based physical therapy solution that lets organizations manage operations via tools such as billing, staffing, payroll & more. Meer informatie over ProviderSoft

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Unlock the power of data-driven, outcome-based decision making with Link2Feed’s Case Management Software and CACFP & SFSP Software.
At Link2Feed, we believe that human services organizations and their clients deserve access to world class technology. Link2Feed provides organizations with software to manage volunteers, inventory and clients, including case management features and compliance for programs like CSFP, SNAP TEFAP, CACFP and SFSP and more. Save 100 hours of administrative work every month. Increase client stability for 80%. Save 40 hours on reporting every month & more. Meer informatie over Link2Feed

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden
Programme delivery & case management software that helps deliver support programmes and optimize performance and outcomes.
Programme delivery & case management software that helps deliver support programmes and optimize performance and outcomes. Meer informatie over ICONI Employability Manager

Functies

  • Casusnotities
  • Klantenbeheer
  • Plannen
  • Documentbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Doelen stellen en bijhouden