Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Versiebeheer software

Met versiebeheer software kunnen organisaties wijzigingen in hun documenten bijhouden en beheren.

Nederland Lokale producten weergeven

37 resultaten

Oplossing voor het beheer van technische content die flexibel revisiebeheer en workflowondersteuning mogelijk maakt voor projecten en afzonderlijke documenten. Meer informatie over Meridian
Oplossing voor het beheer van technische content die flexibel revisiebeheer en workflowondersteuning mogelijk maakt voor projecten en afzonderlijke documenten. Meer informatie over Meridian

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). Audits, documentcontrole, CAPA. Meer informatie over Trackmedium QMS
Cloudgebaseerde software voor het kwaliteitsbeheersysteem die ideaal is voor kleine tot middelgrote bedrijven (MKB). TRACKMEDIUM is een maandelijkse abonnementsdienst met modules als auditbeheer, CAPA, documentcontrole, beheer van veranderingen, beheer van niet-conformiteiten en trainingsbeheer. TRACKMEDIUM stelt bedrijven in staat betere en veiligere producten te maken, de efficiëntie te verbeteren en te voldoen aan de sectornormen, waaronder ISO 9001, 14001 en OSHA, terwijl de kosten en risico's worden verlaagd. Meer informatie over Trackmedium QMS

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence
MasterControl Change Control houdt automatisch alle documentherzieningen en de redenen voor die herzieningen bij. Documenteigenaren geven aan welke gebruikers een document alleen mogen bekijken en welke het ook mogen bewerken. Bij gebruik in combinatie met andere MasterControl-oplossingen, zetten veranderingen ook automatisch trainingstaken in gang zodat werknemers up-to-date blijven. Met deze oplossing blijft een organisatie altijd gereed voor controles, omdat iedereen dezelfde versie van het document gebruikt die altijd gemakkelijk te vinden is. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
monday.com Work OS maakt het eenvoudig om alle documentprocessen in je organisatie te centraliseren, bewerken, volgen en automatiseren.
monday.com Work OS maakt het eenvoudig om alle documenten in je organisatie te delen, bewerken, volgen en categoriseren. Maak eenvoudig documenten, deel en werk samen in realtime en automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om de efficiëntie te verhogen en fouten te beperken. Centraliseer je documenten op één plek, volg en bekijk eerdere bewerkingen en standaardiseer documentprocessen om je team op één lijn te houden. monday.com zorgt voor beter georganiseerd documentbeheer in een gezamenlijke werkruimte. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer.
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Creëer één centrale bron van authenticiteit voor al het zakelijk materiaal van je bedrijf.
Creëer één centrale bron van feiten voor al het zakelijk materiaal van je bedrijf en zorg ervoor dat je operationele systeem efficiënt werkt met workflows voor het goedkeuren van documenten, versiebeheer, een audit trail, samenwerkingsapplicaties en de mogelijkheid om content op grote schaal bij te werken. Met Seismic kun je besmetting van de inhoud voorkomen en voorkomen dat dubbele en oude bestanden in handen komen van je verkopers. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie. Meer informatie over M-Files

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Webgebaseerde tool die bedrijven helpt bij het automatiseren van documentgeneratieprocessen en door alle bedrijfsonderdelen met elkaar te verbinden.
Transformeer je documentgeneratie en creëer processen die alle delen van je bedrijf verbinden. Creëer een gemakkelijke, nauwkeurige en efficiënte informatiestroom over de documentstappen die je bedrijf runnen. * Documentsjablonen, workflows en goedkeuringen instellen. * Op wizard gebaseerde documentcreatie. * Deel en werk veilig in realtime samen aan documenten. * Houd documenten veilig en toegankelijk in een centrale, beveiligde cloudrepository. Meer informatie over Conga Document Generation

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
LogicalDOC is een intuïtieve en goed presterende oplossing die de kracht van documentbeheer voor grote ondernemingen biedt aan middelgrote bedrijven.
LogicalDOC helpt elk type organisatie over de hele wereld om controle te krijgen over documentbeheer, met speciale aandacht voor het snel ophalen van content en automatisering van bedrijfsprocessen. Met de oplossing kan je team elk gewenst aantal documenten maken, schrijven en coördineren. Met LogicalDOC verhoog je de samenwerking en productiviteit via de volgende generatie webinterface, integratie met Microsoft Office en Outlook en automatische import vanuit je gedeelde mappen. Meer informatie over LogicalDOC

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
De kantoorautomatiseringsoplossingen van DocuWare bieden slimme digitale workflow- en documentcontrole voor aanzienlijke productiviteitswinsten.
Kantoorautomatiseringsoplossingen die slimme digitale workflow- en documentbeheer bieden en een nieuw tempo instellen voor de productiviteit van werknemers en bedrijfsprestaties. Flexibele integratie, mobiel en uiterst gebruiksvriendelijk met compromisloze cloudservices. Met name geschikt voor het digitaliseren, automatiseren en transformeren van belangrijke processen met meer dan 500.000 tevreden gebruikers bij 18.000 bedrijven in 70 landen. Meer informatie over DocuWare

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen.
Software voor het beheren van documentcontrole van Intellect ordent alle documenten in een centrale database en houdt alle documentversies, revisies en goedkeuringen bij om regelgeving en naleving aan te pakken. Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect QMS

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Software voor documentversiebeheer eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit geeft om overal te werken.
Software voor documentversiebeheer eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je de flexibiliteit biedt om overal te werken. Beheer je documenten centraal en werk samen met gebruikers op verschillende locaties. Moderniseer je documentbeheer en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten. Koppel documenten aan je andere bedrijfsprocessen. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
ECM-oplossing die geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer combineert.
OnBase enterprise content management-software combineert geïntegreerd documentbeheer, bedrijfsprocesbeheer en archiefbeheer in één applicatie. OnBase kan worden gebruikt als een gehoste of on-premises-oplossing, waarmee organisaties bedrijfsprocessen kunnen automatiseren en de tijd en kosten voor het uitvoeren van belangrijke bedrijfsfuncties kunnen verminderen door het beheer en de controle van inhoud. Meer informatie over OnBase

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Best DMS - Business News Daily 2015 2016 2017 Great User Experience Award FinancesOnline Premium Usability 2019 FinancesOnLine
PinPoint DMS - Run cloud of On-Premise - Toegang vanaf elk apparaat. Automatisch archiveren zonder menselijke tussenkomst en geen sjablonen nodig. Sommige leveranciers hebben deze functie onlangs toegevoegd en brengen er kosten voor in rekening, Pinpoint niet. Enige DMS-systeem met geavanceerd automatisch publiceren en genereren van documenten. Probeer het vandaag nog gratis. Meer dan 18 jaar in DMS voor een fractie van de kosten. Onboardings-, workflow-, versie- en administratiemanagement allemaal ingebouwd. Volledige zoekfunctionaliteit. Ingebouwde integratie en een API. Meer informatie over PinPoint

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Voor grotere organisaties – Versiebeheer is een functie van de documentbeheersoftware FileHold die apart moet worden aangeschaft.
Versiebeheer is een functie van de documentbeheersoftware FileHold die apart moet worden aangeschaft. Betaalbaar voor grotere organisaties van 20 gebruikers of meer. Versiebeheer houdt elke documentwijziging bij en bevat een auditspoor van de gebruiker die de wijziging heeft aangebracht. Kan terugkeren naar een eerdere documentversie en een workflow starten voor goedkeuring of controle. Omvat: zoeken, gebruikersbeveiliging, cloud, mobiel, scannen, API, optionele AD, SharePoint en e-ondertekening. Geïntegreerd met MS Office. Meer informatie over FileHold

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Voor organisaties en advocatenkantoren die permanente en doorlopende functionaliteit voor documentbeheer wensen.
Met NetDocuments kan iedereen in een team op elkaar afgestemd blijven. Je team kan vanuit één interface documenten zoeken, beoordelen en organiseren. In plaats van documenten via e-mail te verzenden zonder beveiliging en controle, zou je ze beter kunnen "delen" met anderen en profiteren van een volledige set uitgebreide functies om je werk te organiseren, beheren en controleren. NetDocuments is een enkelvoudige service voor document- en e-mailbeheer en samenwerking. Meer informatie over NetDocuments

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Onderteken, verzend en beheer documenten elektronisch met behulp van de software voor digitale ondertekening met uitgebreide functies en integratie van Zoho-apps.
Zoho Sign is een veilige, cloudgebaseerde app voor digitale ondertekening waarmee je zakelijk papierwerk kunt ondertekenen of ze wettelijk kunt laten ondertekenen door anderen, en de documenten volledig online kunt volgen en beheren. Je kunt moeiteloos workflows voor e-handtekeningen creëren, ondertekenaars verifiëren en herinneringen verzenden. Het biedt ook aangepaste merkopties en geavanceerde functies zoals sjablonen, bulkverzending, persoonlijke ondertekening en ondertekening op basis van formulieren. Je kunt documenten onderweg ondertekenen via de mobiele apps en deze integreren met andere apps met behulp van REST API's. Meer informatie over Zoho Sign

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Documentversiebeheer is ingebouwd in Windows met behulp van het documentbeheersysteem van Document Locator, waardoor het gemakkelijk te gebruiken is.
Leg wijzigingen en revisies automatisch vast in het geavanceerde, op Windows gebaseerde versiebeheersysteem van Document Locator. Versiebeheer vervangt ad hoc bestandsnaamschema's door een systematische aanpak om fouten, verwarring en verloren bestandsgeschiedenis te elimineren. Versies, subversies, eigenschappen op versieniveau vastleggen, eerdere versies promoten, en dat allemaal met een auditlogboek. Versiebeheer is ingebouwd in het op Windows gebaseerd documentbeheersysteem van Document Locator, waardoor het gemakkelijk en intuïtief te gebruiken is. Meer informatie over Document Locator

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
Bouw met slechts een paar klikken betere bedrijfstoepassingen met AODocs.
AODocs is het enige platform voor documentbeheer dat is gebouwd voor Google Drive, waarmee bedrijven krachtige, veilige bedrijfstoepassingen kunnen bouwen zonder de samenwerking te beperken of de gebruikerservaring op te offeren. Meer informatie over AODocs Document Management

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken
EMS vereenvoudigt het boeken van ruimtes, het reserveren van bureaus en het plannen van evenementen voor instellingen voor hoger onderwijs en bedrijven in elke sector.
Met EMS van Accruent kunnen instellingen voor hoger onderwijs en bedrijven in elke sector hun fysieke ruimtes optimaliseren. Deze software voor het boeken van ruimtes, het reserveren van bureaus en het plannen van evenementen vereenvoudigt het ruimtebeheer en helpt je bij het creëren van een veilige, verrijkende en moderne werkplek- of campuservaring. Met EMS kun je: - planning en wrijving elimineren; - hybride werk faciliteren met integraties van videoconferenties; - de samenwerking vergroten; - de mobiliteit verhogen; - analyses ontvangen om je te helpen je ruimte te beheren. Meer informatie over EMS

Functies

  • Revisiegeschiedenis
  • Audittrail
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Documenten in- en uitchecken
  • Versierollback
  • Versies vergelijken