Project tracking software

Project tracking software helpt teams samen te werken aan projectgerelateerde taken en om project-voltooiing, budget, tijd en kosten en toewijzing van middelen bij te houden.

Waarom Capterra gratis is

door Celoxis Technologies

(186 beoordelingen)
Bezoek website
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes. Meer informatie over Celoxis
monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af! Meer informatie over monday.com monday.com is een projectmanagementtool die je team graag zal gebruiken. Stel doelen, houd de voortgang bij en maak het werk af! Meer informatie over monday.com
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over JIRA Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over JIRA
Genius Project is de vertrouwde oplossing voor teams van elke omvang. Het is een software voor projectmanagement voor grote ondernemingen die beschikbaar is in 2 implementatie-opties: gehost op locatie of SaaS. Met zijn uiterst gebruiksvriendelijk en aanpasbare interface met ingebouwd sociaal samenwerkingsplatform, is Genius Project geschikt voor de behoeften van elke sector en biedt het voordelen voor iedereen in de organisatie: PMO, directielid, projectmanager en teamlid. Meer informatie over Genius Project Software voor projectmanagement voor projecten op ondernemingsniveau met een ingebouwd platform voor sociale samenwerkingen. De slimme oplossing voor projecten. Meer informatie over Genius Project
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor het volgen van projecten met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Forecast is volledige project- en resource planning software en is ideaal voor bedrijven die grote complexe projecten uitvoeren zonder in te leveren op tijd, kwaliteit en budget, of op andere projecten die tegelijkertijd worden uitgevoerd. Het platform biedt bedrijven gegevens waarop je onmiddellijk kunt reageren. Met Forecast kunnen bedrijven vertrouwen op krachtige inzichten om hun projecten te optimaliseren voor succes. Volg alle projecten op één plek, inclusief tijd- en budgettracking. Meer informatie over Forecast Gebouwd voor bedrijven die projecten van start tot finish beheren en een overzicht willen hebben van alles wat er in realtime gebeurt. Meer informatie over Forecast
Proggio is een tijdlijn voor samenwerking, taakbeheer en projectportfolio voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. Meer informatie over Proggio Proggio's snelstgroeiende projectmanagementplatform heeft een tijdlijn voor samenwerking voor projectteams. Begin vandaag nog met je GRATIS PROEFPERIODE! Meer informatie over Proggio
GanttPRO is een tool voor het bijhouden van projecten die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO Online tool voor projecttracking op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen. Meer informatie over GanttPRO
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over productboard
SpiraTeam is een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases, problemen en taken van je project in één verenigde omgeving beheert. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam

door GoodDay Work

(59 beoordelingen)
Bezoek website
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
Wrike is de perfecte tool voor projectmanagement voor teams van meer dan 20 personen. Het wordt geleverd met beveiliging en schaalbaarheid voor de hele onderneming. Projectmanagers, productmanagers en programmabeheerders waarderen deze functies: Gantt-grafieken, werkbelastingweergave voor resourcebeheer, aangepaste dashboards, structurering via mappen, projecten en taken en automatische toewijzing op basis van taakstatussen. Zit je in een marketing- of creatief team? Wrike voor marketeers is een afzonderlijk product met op maat gemaakte sjablonen, taalprogramma's en een Adobe-extensie. Meer informatie over Wrike Wrike is een tool voor werkbeheer voor teams van meer dan 20 personen. Perfect voor project-, programma- en productmanagers en marketing- en ontwerpteams. Meer informatie over Wrike

door Pixel Paddock

(657 beoordelingen)
Bezoek website
De toonaangevende app voor resourcebeheer en personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Float helpt de beste teams ter wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, al sinds 2012 om hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. Float's intuïtieve interface met slepen en neerzetten maakt het plannen van je team eenvoudig. Float bevat apps voor iPhone, iPad en Slack. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float De toonaangevende resource management-app voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed. Meer informatie over Float
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Bezoek website
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet

door ProActive Software

(197 beoordelingen)
Bezoek website
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van zelfstandige bureaus tot wereldwijde ondernemingen. Start je proefperiode Meer informatie over ProWorkflow
Je hoeft geen tijd te verspillen met overschakelen tussen vergaderingen, e-mail, chat en spreadsheets om al het werk van je team te coördineren en te beheren. Asana organiseert alles op één plek, van bedrijfsdoelstellingen tot routinetaken, zodat teams duidelijk hun prioriteiten en verantwoordelijkheden kennen, en je kunt de voortgang in realtime volgen om projecten op schema te houden. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens en last-minute scrambles, en raak eraan gewend om je team te helpen het tempo te versnellen en een grotere impact te maken. Meer informatie over Asana Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 7000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Bezoek website
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning, resourceplanning, aantrekkelijk ontworpen rapporten, eersteklas beveiliging en meer. Dit platform ondersteunt meer dan 1000 integraties, zodat jouw team zijn favoriete productiviteitstools kan gebruiken. Klanten die Easy Projects gebruiken melden een daling van de projectduur met 30% en een projectvoltooiingspercentage van 98%, wat leidt tot meer projecten en meer winst. Meer informatie over Easy Projects Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Bezoek website
Kosteneffectieve software voor projectmanagement die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals tijdregistratie, interactief chatten, taakgebaseerd chatten, projectrapportage, enz. maken dit product onderscheidend van andere concurrenten op de markt. Het heeft een uniek chatsysteem waarmee je afhankelijk van je vereisten kunt chatten over specifieke taken, met individuele gebruikers of met specifieke projecten. Meer informatie over Talk on Task Een oplossing voor taakbeheer met functies voor chatten, werken met teams, projecten, taakregistratie en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.

door Bluebeam Software

(682 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.

door BigTime Software

(451 beoordelingen)
Bekijk profiel
Consulting firms need more than just a timesheet. They need a system that unifies budgeting, project planning/execution, team communication, task management, resource management, invoicing and project financials. BigTime gives your entire team the tools they need to deliver billable work on time and on budget, giving our customers an average improvement of 25% in gross margins and a substantial increase in expansion and referral revenue. Contact our sales team to learn how. BigTime is the engine empowering the greatest consulting firms on the planet to budget, track & bill their most important asset: time.
Insightly is a powerful, easy to use CRM software with native integrations to Gmail, Office 365, MailChimp, and other popular applications. With more than 1.5 million users worldwide in a variety of industries, small to mid-sized businesses use Insightly to manage opportunities at every stage of the sales process, link customer relationships, deliver projects, build quotes, and more. CRM solution for SMB to mid-sized businesses that manages opportunities, delivers projects, links relationships, and builds quotes.
Bekijk profiel
Award-winning ProjectManager.com features powerful online project management, time-tracking and collaboration tools for managers and their teams. With real-time visibility, managers can ensure that their projects and their teams are always on track. Plus, team members love the ability to update their timesheets and tasks anytime, anywhere. Its easy to see why teams in over 100 countries, like NASA, Ralph Lauren, Volvo and Brookstone, rely on ProjectManager.com. Award-winning online project management software featuring project dashboards, gantt charts, and team collaboration.
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Workamajig Platinum is a fully integrated Creative Agency software system that includes everything from Project Management, Resource Management and Agency Management to Creative Collaboration, CRM & Sales & Time-Tracking. Workamajig began over 25 years ago as an operations and technology consulting firm to creative shops & we've been putting that expertise to use ever since. More than 3,000 creative teams rely on Workamajig every day. Workamajig - The #1 Workflow Management Software for the creative industry. It's an all-in-one solution for agencies and in-house teams
FunctionFox is ontworpen door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven, en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Volg de voortgang van je projecten via uitgebreide projectplanningen, takenlijsten, een interactieve projectkalender en realtime rapportage. FunctionFox kan je helpen om meerdere projecten op schema, op tijd en binnen het budget te houden! Probeer vandaag nog een gratis demo. Houd je werklast in de gaten en volg de voortgang van meerdere projecten met de TimeFox-tools voor urenregistratie en projectmanagement.
Accelo biedt het midden- en kleinbedrijf de mogelijkheid tot het combineren van de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Krijg zicht op de prestaties van de projecten van jou en je team en de beschikbare resources, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden.
With integrated CRM, projects, billing, help desk, reporting and collaboration, WORK[etc] is the all-in-one cloud-based software solution to manage your growing business. WORKetc goes beyond what the average CRM can do by letting you manage and track all aspects of the entire customer lifecycle. WORK[etc] is there every step of the way -- from the initial sale through to quotes, projects, product delivery, invoicing, customer support, and that all-important follow up sale. CRM, projects, billing, helpdesk & more in the single online platform. Gmail, Outlook, Xero & Quickbooks integrations.
Vereenvoudig tijdregistratie, urenbeheer en online facturering met MoneyPenny! Krijg toegang tot een breed pakket aan functies die de dagelijkse problemen met tijd- en projecttracking of cloudfacturering zullen verlichten. Creëer gemerkte facturen en geavanceerde rapporten, beheer teams en krijg het werk sneller gedaan. Door zich aan te sluiten bij MoneyPenny hebben gebruikers tot 15 uur per maand bespaard. Die uren kunnen nu worden ingezet voor vooruitplanning, zakelijke groei en meer vrije tijd. Werk slimmer! Zet alle zaken op een rijtje. Help klanten om je sneller te betalen. De slimste tijdregistratiesoftware. Blijf waar je ook bent op de hoogte van tijd, teams en projecten met 1 tool.
Asset tracking software, that includes fixed asset management, barcode-scanning technology, and customizable report-generation. Asset tracking software, that includes fixed asset management, barcode-scanning technology, and customizable report-generation.
Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution. Get in the know! Track project labour budgets versus actual costs in real-time with summaries and scheduled reports. Need some help? Free unlimited chat, email and phone support await you as we become a helpful extension of your profit-building team. Ditch the brain-wracking spreadsheets today and get started with Dovico TimeSheet for Small Business now for free! Dovico TimeSheet for Small Business is a fully scalable project time and expense tracking solution.

door Nifty Technologies

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.

door Base Builders

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our AE solution is created specifically for Architects and Engineers. It includes, Job Tracking, Project Management, Time Slips, Invoicing, Correspondence, Notes Diary, and other practice management modules. Our FC solution is designed for facility managers who need to track CIP projects and related them to Facilities and/or Campuses. This tools also tracks your funding sources. Solution for job tracking, project management, practice management for architect and engineering firms and facilities managers.

door Inspire Associates

(19 beoordelingen)
Bekijk profiel
Inspire Planner is an intuitive project management app for Salesforce. For years we have searched for an effective Salesforce-native project management application with little success. Our search on the Salesforce AppExchange led us to apps that were either too expensive, had too many features that we didnt need, or were selling a new way of doing things. We chose to put our talents to work and develop the app we were in search of. This vision became Inspire Planner. Cloud-based Salesforce-native project management app that helps teams manage projects.
Het VOGSY Professional Services Automation Platform biedt alles wat een professionele dienstenorganisatie (PSO) nodig heeft om zijn activiteiten te runnen, hetgeen de gehele quote-to-cash-levenscyclus beslaat. VOGSY, speciaal gebouwd voor het Google Platform, biedt bedrijven de mogelijkheid om alle tools, mogelijkheden, schaalbaarheid en beveiliging die Google biedt te benutten met een end-to-end, eenvoudige en geavanceerde PSA-oplossing. Professional Services Automation-oplossing gebouwd op het Google Cloud Platform
Een nieuwe manier om projecten en teams te beheren. Eenvoudig en visueel, waarbij iedereen in het team een plek heeft. Er is geen installatie of training nodig, daarom is het perfect voor het hele bedrijf en voor projecten van elke omvang. Mosaic combineert al je essentiële projectmanagementfuncties, aangedreven door een automatiseringsmotor. Transformeer de manier waarop je het werk en het team beheert. Eindelijk kun je plannen, volgen en beheren – allemaal op één plaats. Je essentiële projectmanagementfuncties aangedreven door automatisering. Zo intuïtief dat teams er direct mee aan de slag kunnen.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.
Most task & project management tools dont actually help your team save precious time. Plus, they force you into a workflow that doesnt suit your teams needs. Instead, Rindle adapts to *your* internal processes and workflows, empowering everyone to work the way they like while keeping all teams on the same page. Integrations with the tools you already use (Slack, Google Drive, Dropbox, & more) streamline communication, while Automations and Mirrors ensure you work consistently and efficiently. Rindle is a task & project management automation tool that saves your team precious time and money.

door Synergist Express

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Complete project management & job costing system for teams of 10- 600 managing multiple projects. Bespoke dashboard views for an immediate indication of project and overall business health. Financial reports derived from live data and available immediately or scheduled. Track time vs budget, see project progress, alerts at specific milestones, drag-and-drop scheduling, email integration and Kanban boards for simplified communications. Synergist is for all your project and job costing needs UK's leading project management and job costing system, ideal for companies of 10 - 600 who manage multiple projects

door Kimble Applications

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Kimble is the only leading software vendor that focuses exclusively on professional services automation (PSA), innovating a best-in-class SaaS platform that works seamlessly with CRM. Kimbles Intelligent PSA drives a forward-looking focus and more timely decision making. Recommended by global leaders in consulting, software and hi-tech, Kimble helps professional services organizations run their businesses better, optimizing resource utilization, profitability and business scalability. Kimbles Intelligent Professional Services Automation (PSA) software helps professional services organizations run their project-based.
InLoox is the full-featured yet easy-to-use and flexible software solution for professional project management in Microsoft Outlook, on the Web and on your smart devices. The software is a powerful solution that facilitates the combined management of projects, teams and tasks, documents, resources, mind maps, and budgets. With InLoox, you manage and realize projects faster, easier and more efficiently. The intuitive user-interface makes InLoox an extremely user-friendly project solution. InLoox helps streamline business processes and teams to increase their productivity by better planning, managing and collaborating.
Manage all your projects within a single account. Project management, task management, time sheets, Gantt charts, calendars and document management. Keep informed with automated emails. Business owners and team leaders from various industries have substantially improved their project efficiency since they started using AceProject. Try AceProject for free and decide if it's the right fit for you! Web-based tool for project management and organization, task management, time tracking, Gantt charts, reporting.
Statdash is a powerful tool for those who lead teams, but are too busy to follow-up. See your entire team's status in a single snapshot without ever having to call, email, or chat. Our simple, color-coded dashboard is designed to eliminate annoying follow-up conversations with our built-in email scheduler. Easy to setup, simple to use, yet powerful. Quickly share your dashboards with clients, stakeholders, and co-workers, so everyone knows your team's status. Free version available. Statdash let's you view your teams status in a snapshot without ever having to call, email, or chat.
Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement. Via de gebruiksvriendelijke en intuïtieve gebruikersinterface kun je meerdere projecten, taken, teamcommunicatie en tijdregistratie op één plek beheren. Slenke is complete software voor teamsamenwerking en projectmanagement.

door Lifeline Systech Solutions

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Whizible is a product which can help you with enterprise resource planning, project management, IT service management, resource management and timesheet management. It is an EMS platform where you can get all the benefits of a business process management software. for more details visit - www.whizible.com Enterprise Project Management Software
Yolean for Construction is a visual collaboration platform to manage construction projects from the first idea to the design and construction phase. Yolean helps you to keep track of the process & milestones to successfully complete your construction projects. It enables you to use lean methodologies in the process to make your projects more efficient. You'll become even more efficient due to the possibility to analyze the process data for further improvements. Visual collaboration platform to manage construction projects from the first idea to the design & construction phase.
AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity. AI management software for ad agencies that drives profitability by measuring and predicting earnings, utilization and productivity.
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.

door Computer Presentation Systems

(1 review)
Bekijk profiel
Track and record construction processes and performance to ensure that goals and time lines will be followed Track and record construction processes and performance to ensure that goals and time lines will be followed
Coreworx provides project information management solutions for complex engineering and construction projects, including the industry's leading interface management solution, document control, collaboration, contract management, and project change request solutions. Coreworx proven solutions are used around the globe by top EPC and owner organizations to automate best practices, mitigate business risk, and improve performance to budget throughout the entire project life cycle. Coreworx builds project information management solutions for complex engineering projects

door Lark

(1 review)
Bekijk profiel
Lark is the true all-in-one, mobile-first collaboration experience for distributed teams, built to maximize efficiency and bring joy back to your work day. Advanced Chat, Calendar, Document Creation, and Apps functionality combine for a unified user experience that enables youand your teamto do your best work. Link all of your collaboration tools in one, easy to use tool.
Companion by Minitab is the only solution to blend customizable Continuous Improvement tools, centralized data retention, and maintenance, with real-time dashboarding. Whether it is to enhance process improvement through increased visibility, oversight and governance, or to optimize products and services through the use of best-class tools, Companion provides everything you need to make your Continuous Improvement projects more visible, effective and profitable. Customizable Continuous Improvement tools, centralized data capabilities, and real-time dashboards. All in one application.

door Gryzzly

(1 review)
Bekijk profiel
Powered by Artificial Intelligence technologies, Gryzzly ensures the profitability of your projects by automating your teams monitoring and facilitating your managers decision making. A Slackbot to collect working hours, and monitor projects through KPIs such as your budget consumption or project's net magin.

door GTP Hub

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Project management software with CRM, projects, email, time tracking and flexible billing, task and milestone management. Team Task management. Password manager, support email integration, individual email integration, company dictionary, company knowledge base, word document merging with standard fields and custom fields, keyword tagging and keyword tag management. Email template creation, search, merge fields, bulk email, reports. Sales Campaign tracking, ROI, Sales Plans. Project management software with CRM, projects, email, time tracking and flexible billing, task and milestone management.

door proMX

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
proMX is a system integrator and software development company consulting and supporting companies to become agile organizations. Our main competencies are CRM, xRM, project and resource management, and cloud migration. As a longtime Microsoft partner, we have developed a range of products compatible with Dynamics 365. proMX, a longtime Microsoft partner, develops software solutions compatible with Microsoft Dynamics 365.

door Athenosoft Consulting

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
An innovative solution that enhances social experience for brands; create, manage and amplify the reach, and gain insights. An innovative solution that enhances social experience for brands; create, manage and amplify the reach, and gain insights.

door Itemis

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
YAKINDU Traceability (YT) recognizes development artifacts such as requirements, design elements, test cases, etc. across a white bandwith of tools. You can e.g. trace from requirements in DOORS via a UML Architectur and a Matlab Design to source code / test cases/ results, etc. YT does not only integrate and homogenize data, but it chains your tools: Selections are propagated from artifacts in their original tool to YT and vice versa. For analysis, YT comes with a built in reporing engine. YAKINDU Traceability is a professional tool that helps you to describe and trace the life of your project requirements.

door Rationalk

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Document management software designed to help your organization manage any type of document. Document management software designed to help your organization manage any type of document.

door Response Information Management Technology

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Improve organizational efficiency, increase project effectiveness, reflect accurate project outputs and outcomes as and when they occur Improve organizational efficiency, increase project effectiveness, reflect accurate project outputs and outcomes as and when they occur

door Linear Project Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Creates time location / time chainage charts from linear project schedule data. Creates time location / time chainage charts from linear project schedule data.

door INES CRM

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A suite of CRM solutions designed to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company. CRM solutions built to increase sales, optimize customer service, improve marketing performance, and manage contacts of your company.

door Render Networks

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before. Transforms geo-spatial network design into deliverable work enabling large-scale projects to be deployed faster than ever before.

door Estimating Edge

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
EDGE On Site is a mobile production management tool that extends the power of The EDGE estimating software into the field. With virtually no data entry, EOS connects to the original estimate, and uses real time performance analysis to locate the EXACT point where production exceeds the original budget. Running conveniently off an Apple iPad, foremen can use the app from anywhere! Keep profits steady and improve production tracking at a price you can afford. Contact us for more information now! EDGE On Site is a mobile production management tool that extends the power of The EDGE estimating software into the field

door Herbby

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing. Herbby is a SAAS software 100% online and provide tools to manage project, time sessions, accounting and billing.

door HCL Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
HCL UrbanCode Velocity is a software product to help visualize, orchestrate and optimize your continuous delivery value stream. Development teams, release managers and transformation executives now have one tool to consolidate data and drive action across many agile, continuous integration and continuous delivery systems. Velocity is designed for companies that are looking to move beyond automation to drive culture change and fully realize the benefits of their DevOps transformation investments. HCL UrbanCode Velocity is a value stream management platform that integrates with everything, bringing your DevOps data together.

door Keystroke Quality Computing

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Webplanner.com is the online project management tool for anyone who plans projects. Whether you are a professional project manager working with non-professionals, someone managing a project without professional training, starting a business or planning a wedding, Webplanner is for you. Pie charts will give you a quick insight into project progress, and Gantt chart will allow you to focus on the scheduling details. Discussion boards stimulate team member engagement. An easy-to-use, collaborative Project Management tool with Gantt and pie chart visualization, and an informal discussion board.

door Dozillo

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Dozillo is a project management and time tracking platform that makes it easy for teams to log time and stay focused on daily tasks so that projects hit deadlines and stay within budget. Key features include, resource planning, time tracking, task allocation, project budgeting, project monitoring, Todo lists, sub tasks, reports, team scheduling, workload management and team holiday/vacation management. Dozillo makes it easy for teams to track time, schedule work and manage tasks across multiple projects.

door FMYI

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Collaborative goal tracking database software. Collaborative goal tracking database software.

door KeepSolid

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Goals is a new project management solution designed to help startups, business owners and PMs to perform goal-oriented management. Within a single platform, users will be able to: set project goals and build mind maps, break down goals into tasks, assign tasks to team members, complete tasks using Sprint & Kanban boards, control progress with Charts Reports Goal-Oriented tool that helps manage your Projects from Idea to Result

door INDUS.AI

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our smart learning algorithms monitor and analyze video feeds from site cameras. Using the power of computer vision, data and real-time actionable insights are generated that empower construction professionals to mitigate costs, schedule risks, gain visibility and transparency into their construction sites. We provide powerful project control insights to bring predictability, stability, and construction safety. 3D computer vision platform that enables developers, project managers, and general contractors to optimize labor, equipment & safety.

door Workflow by Design

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloud-based solution that helps businesses streamline workflow processes, track projects, manage assets and share files. Cloud-based solution that helps businesses streamline workflow processes, track projects, manage assets and share files.