151 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 8000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projecttracking die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 75.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 195 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projecttracking die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
monday.com is krachtige software voor het bijhouden van projecten en helpt teams om samen te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren. Meer informatie over monday.com
monday.com is krachtige software voor project tracking en helpt teams om te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren – of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Het gebruiksgemak en de flexibiliteit ervan zorgen ervoor dat je team snel kan instappen en dat jij je werk op je eigen manier kunt aanpassen. Met krachtige productiviteitsfuncties zoals urenregistratie, geautomatiseerde meldingen, afhankelijkheden, tijdlijnweergaven en integraties kan je team voor elke projectmijlpaal betere en snellere resultaten behalen. Meer informatie over monday.com
monday.com is krachtige software voor project tracking en helpt teams om te plannen en projecten uit te voeren die op tijd resultaten opleveren – of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Het gebrui...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan k...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samen...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Intuïtieve software voor projectmanagement ontworpen voor teams met een focus op transparantie, productiviteit, controle en samenwerking. Meer informatie over Kissflow Project
Kissflow Project is een collaboratieve tool voor projectmanagement die speciaal is ontworpen voor teams die meer gedaan willen krijgen. Kissflow Project is ontworpen met een focus op samenwerking en coördinatie en het verminderen van alle onnodige tracking zodat je moeiteloos goed werk gedaan kunt krijgen zonder de hele dag zaken te moeten volgen en je meer tijd hebt om aan de zaken te werken die er echt toe doen. Meer informatie over Kissflow Project
Kissflow Project is een collaboratieve tool voor projectmanagement die speciaal is ontworpen voor teams die meer gedaan willen krijgen. Kissflow Project is ontworpen met een focus op samenwerking en co...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Webgebaseerde app voor het volgen van projecten met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Behe...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk toe en volg vereisten, incidenten, Gantt-diagramtaken, tijd, moeite, middelen en documenten. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk to...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Gebouwd voor bedrijven die projecten van start tot finish beheren en een overzicht willen hebben van alles wat er in realtime gebeurt. Meer informatie over Forecast
Forecast is volledige project- en resource planning software en is ideaal voor bedrijven die grote complexe projecten willen uitvoeren zonder in te leveren op tijd, kwaliteit en budget, of op andere projecten die tegelijkertijd worden uitgevoerd. Het platform biedt bedrijven gegevens waarop je onmiddellijk kunt reageren. Met Forecast kunnen bedrijven vertrouwen op krachtige inzichten om hun projecten te optimaliseren voor succes. Volg alle projecten op één plek, inclusief tijd- en budgettracking. Meer informatie over Forecast
Forecast is volledige project- en resource planning software en is ideaal voor bedrijven die grote complexe projecten willen uitvoeren zonder in te leveren op tijd, kwaliteit en budget, of op andere pr...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Het platform voor projectmanagement beschikt over een collaboratieve tijdlijn voor projectteams. Start vandaag nog je GRATIS account. Meer informatie over Proggio
Proggio is een gepatenteerde collaboratieve tijdlijn, project- en portefeuillebeheer voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. Meer informatie over Proggio
Proggio is een gepatenteerde collaboratieve tijdlijn, project- en portefeuillebeheer voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer. Meer informatie over Nifty
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Accelo is het meest flexibele, krachtige, geautomatiseerde online platform voor projectmanagement voor professionals en helpt je om de controle te behouden. Meer informatie over Accelo
Accelo biedt het midden- en kleinbedrijf de mogelijkheid tot het combineren van de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoudig om in realtime werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden en budgetten en winstgevendheid te bekijken. Krijg zicht op de prestaties van je eigen projecten en die van je team en de beschikbare hulpbronnen, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo
Accelo biedt het midden- en kleinbedrijf de mogelijkheid tot het combineren van de belangrijkste behoeften van projectplanning, tracering en samenwerking op één platform en maakt het vervolgens eenvoud...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. C...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen o...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 13 miljoen gebruikers wereldwijd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagel...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren....
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning, resourceplanning, aantrekkelijk ontworpen rapporten, eersteklas beveiliging en meer. Dit platform ondersteunt meer dan 1000 integraties, zodat jouw team zijn favoriete productiviteitstools kan gebruiken. Klanten die Easy Projects gebruiken melden een daling van de projectduur met 30% en een projectvoltooiingspercentage van 98%, wat leidt tot meer projecten en meer winst. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanage...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door modern...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om al je projecten en teams te plannen, organiseren en volgen. Met Lumeer kun je supereenvoudig visueel projecten volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om al je projecten en teams te plannen, organiseren en volgen. Met Lumeer kun je supereenvoudig visueel projecten volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Met VOGSY kunnen gebruikers van Google Workspace de levenscyclus van projecten plannen, volgen en optimaliseren, van offerte tot contant geld, in één eenvoudig Google-gebaseerd platform. Meer informatie over VOGSY
VOGSY is de Google Workspace-oplossing voor het plannen, volgen en optimaliseren van projecten, kansen, middelen en inkomsten. Visualiseer projecten en middelen in Gantt-diagrammen, plan met projectsjablonen en laat Google Drive projectbestandsstructuren automatiseren en bestanden centraliseren. Volg planning, budget en marge in realtime, verzend geautomatiseerde offertes en facturen die zijn ontworpen met Documenten en maak gebruik van realtime rapporten in spreadsheets. VOGSY stuurt zelfs workflows naar Gmail-accounts van teams, waardoor de productiviteit en efficiëntie worden gemaximaliseerd. Meer informatie over VOGSY
VOGSY is de Google Workspace-oplossing voor het plannen, volgen en optimaliseren van projecten, kansen, middelen en inkomsten. Visualiseer projecten en middelen in Gantt-diagrammen, plan met projectsja...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
7pace Timetracker is een geïntegreerde en professionele oplossing voor tijdbeheer en rapportage voor teams die Azure DevOps gebruiken. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt bij het voorspellen van de levertijd van projecten. 7pace Timetracker integreert onopvallend in je bestaande IT-landschap en heeft een eigen geïntegreerd beveiligings- en toestemmingsmodel. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt b...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Het i-nexus Strategy Execution-platform biedt een systeem voor projectmanagement waarmee je de voortgang kunt volgen ten opzichte van doelen en statistieken. Meer informatie over Business Execution System
i-nexus Strategy Execution-software voor grote ondernemingen levert een prestatiebeheersysteem dat is uitgerust met realtime, intuïtieve strategische rapportages en dashboards waarmee je continu de voortgang ten opzichte van doelen kunt volgen, waardoor zwakke punten kunnen worden vastgesteld en gecorrigeerd. Met de strategische rapportage- en dashboardsoftware van i-nexus heb je closed-loop feedback, zodat je je richting en planningsaannames kunt meten en valideren, en gegevens kunt gebruiken om weloverwogen aanpassingen te maken. Meer informatie over Business Execution System
i-nexus Strategy Execution-software voor grote ondernemingen levert een prestatiebeheersysteem dat is uitgerust met realtime, intuïtieve strategische rapportages en dashboards waarmee je continu de voo...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadminis...
Wrike is software voor het bijhouden van projecten met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagformu...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen.
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken....
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt geperso...
Teamwork is intuïtieve software voor het bijhouden van projecten voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Teamwork is een intuïtieve tool voor het bijhouden van projecten die jou niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Gebruik functies zoals urenregistratie, bordoverzicht, werklast en filters, waardoor het voor jou en je team gemakkelijker wordt om je werk te plannen, eraan samen te werken en het af te leveren.
Teamwork is een intuïtieve tool voor het bijhouden van projecten die jou niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en p...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationel...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepassingen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepass...
Planyway is a Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate projects.
Planyway is a Team Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate initiatives across projects. With Planyway you can visualize team calendar in a daily, weekly, or monthly views, plan and track who is doing what and when on a team timeline, build project plans with Gantt-like charts, create multiple project roadmap on a portfolio timeline, and get deeper insights into how your team's performing with time tracking.
Planyway is a Team Calendar, Timeline, and a Time tracker for Trello that helps build plans, track progress, and coordinate initiatives across projects. With Planyway you can visualize team calendar in...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd gew...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
De alles-in-één PMS met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Hoge beoordeling op Gartner sinds oktober 2019.
De alles-in-één PMS met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Hoge beoordeling op Gartner sinds oktober 2019....
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor d...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Online tool voor projecttracking op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
GanttPRO is een tool voor het bijhouden van projecten die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie!
GanttPRO is een tool voor het bijhouden van projecten die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit versch...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Houd je werklast in de gaten en volg de voortgang van meerdere projecten met de TimeFox-tools voor urenregistratie en projectmanagement.
FunctionFox is ontworpen door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven, en biedt je eenvoudige maar krachtige tools voor urenregistratie en projectmanagement. Volg de voortgang van je projecten via uitgebreide projectplanningen, takenlijsten, een interactieve projectkalender en realtime rapportage. FunctionFox kan je helpen om meerdere projecten op schema, op tijd en binnen het budget te houden! Probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is ontworpen door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven, en biedt je eenvoudige maar krachtige t...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Redmine helpt teams van elke omvang om hun projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden.
Redmine is voor tienduizenden bedrijven wereldwijd de eerste keuze in software voor het volgen van projecten. Redmine van Planio is bekroond en heeft een consistente beoordeling van 5 sterren vanwege het gebruiksgemak en de klantenondersteuning. Het helpt jouw team om projecten consistent op tijd en binnen het budget te verzenden. Met Redmine van Planio geef je je productiviteit een boost en houd je alle neuzen dezelfde kant op.
Redmine is voor tienduizenden bedrijven wereldwijd de eerste keuze in software voor het volgen van projecten. Redmine van Planio is bekroond en heeft een consistente beoordeling van 5 sterren vanwege h...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Eenvoudige tool voor werkplanning voor taak-, team- en projectbeheer. Begrijp hoe je workflow er volgende week, volgende maand of volgend jaar uit zal zien.
Toggl Plan (voorheen Teamweek) is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel voor visuele planning. Teamplanning - wijs taken toe, kleur ze in en markeer ze als voltooid voor een eenvoudig visueel overzicht van wie wat doet en wanneer. Projectmanagement - plan projectstappen op een kleurrijke tijdlijn voor een duidelijk overzicht van wanneer dingen moeten worden gedaan of profiteer van het bordoverzicht om de taakstatus op te volgen. Taakbeheer - gebruik het bordoverzicht om taken te prioriteren op basis van hun huidige status zonder je te concentreren op tijdschattingen.
Toggl Plan (voorheen Teamweek) is een eenvoudig te gebruiken hulpmiddel voor visuele planning. Teamplanning - wijs taken toe, kleur ze in en markeer ze als voltooid voor een eenvoudig visueel overzicht...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
ITM Platform biedt uitgebreid project-, programma- en portfoliobeheer, inclusief resourceplanning en volledige PMO-ondersteuning.
ITM Platform biedt eenvoudig project- en portfoliobeheer. Beheer agile- en watervalprojecten, geef prioriteit aan wat het beste is voor je bedrijf, beheer projectfinanciën en gebruik realtime-informatie om te rapporteren hoe projecten presteren. ITM Platform verbindt je hele organisatie in een samenwerkingsruimte en is in slechts enkele dagen in gebruik te nemen.
ITM Platform biedt eenvoudig project- en portfoliobeheer. Beheer agile- en watervalprojecten, geef prioriteit aan wat het beste is voor je bedrijf, beheer projectfinanciën en gebruik realtime-informati...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
CRM, projecten, facturering, helpdesk en meer in één online platform. Integratie met Gmail, Outlook, Xero en Quickbooks.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat verder dan wat de gemiddelde CRM kan doen door je alle aspecten van de volledige klantlevenscyclus te laten beheren en volgen. WORK[etc] is er bij elke stap - van de eerste verkoop tot offertes, projecten, productlevering, facturering, klantenondersteuning en die belangrijke vervolgverkoop.
Met geïntegreerde CRM, projecten, facturering, helpdesk, rapportage en samenwerking is WORK[etc] de alles-in-één cloud-gebaseerde softwareoplossing om je groeiende bedrijf te beheren. WORK[etc] gaat ...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Genius Project helpt bij het beheren van je projectportfolio om industriestandaarden te helpen uitvoeren bij ontwikkelprojecten voor nieuwe producten.
Genius Project helpt bij het beheren van je projectportfolio om industriestandaarden te helpen uitvoeren bij ontwikkelprojecten voor nieuwe producten.
Genius Project helpt bij het beheren van je projectportfolio om industriestandaarden te helpen uitvoeren bij ontwikkelprojecten voor nieuwe producten....
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Workflowbeheer voor marketing- en ontwerpteams die meer inzicht en controle nodig hebben om content sneller op de markt te kunnen brengen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met één enkele tool voor: projectaanvragen aannemen, projecten starten en bronnen toewijzen, taken en deadlines bijhouden, samenwerken aan lopende werkzaamheden, het goedkeuringsproces beheren en rapporteren over belangrijkste productiviteitsstatistieken. Dit platform helpt je om administratieve taken te automatiseren waardoor je voor elk teamlid 7 uur per week kunt terugwinnen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met éé...
  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden