Nederland Lokale producten weergeven
280 resultaten
awork biedt automatisch projectmanagement voor teams. Bundel je taken in lijsten, kanbanborden en Gantt-diagrammen, incl. urenregistratie. Meer informatie over awork
awork is automatisch projectmanagement voor teams. Het bundelt taken in lijsten, gegroepeerde Kanbanborden en Gantt-diagrammen. awork ondersteunt het dagelijkse werk van je teams en houdt je op de hoogte via slimme meldingen - zelfs volledig geautomatiseerd: op de automatische piloot. Dankzij de geïntegreerde urenregistratie analyseer je tijden en factureer je je klanten. Als het eerste AVG-compliante alternatief uit Duitsland kan awork providers uit Silicon Valley bijhouden en tegelijkertijd nieuwe benchmarks opzetten. Meer informatie over awork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Van basisprojecten tot complex portfoliobeheer: teams leveren hun beste werk wanneer ze het open platform van monday.com gebruiken. Meer informatie over monday.com
monday.com Work OS is een open platform dat teams samenbrengt met op maat gemaakte oplossingen om communicatiebarrières te doorbreken, projecten vooruit te helpen en alle betrokkenen op elkaar af te stemmen. Krijg moeiteloos toegang tot alle voortgangsupdates, budgetgoedkeuringen en meer op één platform zodat je in één oogopslag ziet hoe het er voor staat met al het werk van je team. Of je nu thuis, op kantoor of onderweg zonder wifi bent, met monday.com kun je snel toegang krijgen tot belangrijke informatie en betere gegevensgestuurde beslissingen nemen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Wrike is software voor het bijhouden van projecten met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Het transformatieve projectmanagement van LiquidPlanner maakt gebruik van voorspellende planning om zich dynamisch aan te passen aan veranderingen en onzekerheid te beheren. Meer informatie over LiquidPlanner
LiquidPlanner is een transformatieve oplossing voor projecttracking die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen en geïntegreerde urenregistratie, zodat je problemen vroegtijdig kunt opsporen en stappen kunt ondernemen om het werk weer op het goede spoor te brengen. Help je team taken te prioriteren, resultaten te voorspellen en met vertrouwen te presteren. Door PC Magazine beoordeeld als de beste software voor complexe projecten. Slimmer plannen is slechts één klik verwijderd. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Breng sneller hoogwaardige software en webprojecten uit met Backlog -- een online projectbeheertool voor ontwikkelaars en hun teams. Meer informatie over Backlog
Backlog is een tool voor projectmanagement en samenwerking voor teams die een hogere productiviteit, groter overzicht en eenvoudige manier om projecten te volgen wensen. Ontwikkelingsteams kunnen samenwerken met de afdelingen voor ontwerp, marketing, IT en meer om sneller hoogwaardige projecten uit te brengen. Kernfuncties zijn onder meer projecten, Gantt-diagrammen, burndown-diagrammen, problemen, subtaken, watchlist, discussies, versiebeheer, bestanden delen, wiki's en foutopsporing. Update je projecten onderweg met iOS- en Android-apps. Meer informatie over Backlog

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projecttracking die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Webgebaseerde app voor het volgen van projecten met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk toe en volg vereisten, incidenten, Gantt-diagramtaken, tijd, moeite, middelen en documenten. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Het platform voor projectmanagement beschikt over een collaboratieve tijdlijn voor projectteams. Start vandaag nog je GRATIS account. Meer informatie over Proggio
Proggio is een gepatenteerde collaboratieve tijdlijn, project- en portefeuillebeheer voor teams. Het beschikt over een slimme visuele tijdlijn die binnen enkele minuten verandert in een actieplan voor teams. De oplossing heeft krachtige hulpmiddelen voor taakbeheer om iedereen op schema te houden, en een automatische weergave van projectportfoliobeheer die met het management kan worden gedeeld. Teamleden najagen voor updates is niet langer nodig! Elk voortgangsrapport door teamleden wordt duidelijk weergegeven in de projecttijdlijn. Meer informatie over Proggio

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer: resourceplanning + tijdregistratie + verlofbeheer. Meer informatie over teamdeck
Een complete resource-managementoplossing voor bedrijven die sneller projecten willen afleveren en een gezond team willen onderhouden: resourceplanning + tijdregistratie + verlofbeheer. Geen spreadsheets, geen handmatige tracering, geen gedoe. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren. Meer informatie over Smartsheet
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Hubstaff biedt vertrouwde projecttracking en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer. Meer informatie over Hubstaff
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met projecttracking van Hubstaff. Volg projecten via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web. Meer informatie over MeisterTask
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Easy Projects is een cloudgebaseerd PPM-platform voor snel evoluerende teams binnen middelgrote organisaties en grote ondernemingen. Meer informatie over Easy Projects
Easy Projects is een bekroond projectmanagementplatform dat is ontworpen voor snel bewegende teams van middelgrote tot bedrijfsbrede omvang. Deze flexibele oplossing bestaat uit visuele projectplanning, resourceplanning, aantrekkelijk ontworpen rapporten, eersteklas beveiliging en meer. Dit platform ondersteunt meer dan 1000 integraties, zodat jouw team zijn favoriete productiviteitstools kan gebruiken. Klanten die Easy Projects gebruiken melden een daling van de projectduur met 30% en een projectvoltooiingspercentage van 98%, wat leidt tot meer projecten en meer winst. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om al je projecten en teams te plannen, organiseren en volgen. Met Lumeer kun je supereenvoudig visueel projecten volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten. Meer informatie over timeBro
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken. Meer informatie over timeBro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
Sinds 2003 ondersteunt Base Builders architectuur- en ingenieursbureaus met een eenvoudige maar robuuste oplossing voor projectmanagement. Het systeem volgt projecten van voorstel tot afsluiting. Het is precies bekend waar elk project in realtime staat. Het beheert zelfs subconsultants. De QuickBooks-integratie elimineert dubbele gegevensinvoer. Meer informatie over Base Builders

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Proces Bliss: Een eenvoudig, krachtig platform voor het beheren van herhaalbare teamworkflows en taakbeheer, met ingebouwde procesverbetering. Meer informatie over Process Bliss
Process Bliss elimineert de chaos van het beheren van projecten, waardoor teams het elke keer weer goed kunnen doen. Met Process Bliss kun je eenvoudige maar krachtige werkstroomprocessen creëren, die overgaan in checklist-uitvoering van bedrijfsprojecten. Status en vertragingen zijn gemakkelijk te bekijken om succes en kansen voor projectverbetering bij te houden. Je beheert je projecten op één plek, het is gemakkelijk te delen en je hebt een volledig auditspoor van alles wat er gebeurt. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over Process Bliss

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
7pace Timetracker is een geïntegreerde en professionele oplossing voor tijdbeheer en rapportage voor teams die Azure DevOps gebruiken. Meer informatie over 7pace Timetracker
7pace Timetracker ondersteunt Azure DevOps-technici voor het bijhouden, rapporteren, goedkeuren en inschatten van tijd. Het automatiseert standaardtaken, stelt je in staat rapporten te maken en helpt bij het voorspellen van de levertijd van projecten. 7pace Timetracker integreert onopvallend in je bestaande IT-landschap en heeft een eigen geïntegreerd beveiligings- en toestemmingsmodel. Meer informatie over 7pace Timetracker

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Flomatika is een platform voor waardestroombeheer dat is gericht op snellere en voorspelbaardere waardelevering. Meer informatie over VSM Platform
Flomatika biedt bijna end-to-end inzicht in de productleveringsstroom, waardoor je inzicht krijgt in hoe je leveringsecosysteem presteert om effectiever te besturen en te sturen. Het platform biedt bruikbare inzichten en haalt verborgen beperkingen naar boven die de mogelijkheid belemmeren om de snelheid te verbeteren, de kwaliteit te verhogen en de waarde te optimaliseren. Meer informatie over VSM Platform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Meer informatie over Microsoft Project

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Teamwork is intuïtieve software voor het bijhouden van projecten voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Teamwork is een intuïtieve tool voor het bijhouden van projecten die jou niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Gebruik functies zoals urenregistratie, bordoverzicht, werklast en filters, waardoor het voor jou en je team gemakkelijker wordt om je werk te plannen, eraan samen te werken en het af te leveren. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operationele uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Meer informatie over Mavenlink

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Moeiteloze samenwerking tussen teams. Het is eenvoudig en intuïtief om op te starten, met de mogelijkheid om te groeien wanneer je meer geavanceerde functies nodig hebt.
Freedcamp is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers en projecten. De visie van het bedrijf is om voor de meeste functies een echt freemium-product te creëren dat voor iedereen gratis beschikbaar is. Gratis accounts zijn momenteel beperkt tot een limiet van 10 MB bestandsgrootte, met onbeperkte opslag op alle abonnementen. Freedcamp biedt betaalde functies gratis aan voor non-profitorganisaties, docenten en studenten. Wanneer je een project creëert in Freedcamp, kun je de onderdelen toevoegen die je nodig hebt, zoals taken, mijlpalen, discussies, tijdregistratie en meer. Meer informatie over Freedcamp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Meer informatie over SuiteDash

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden