Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Project tracking software

Project tracking software helpt teams samen te werken aan projectgerelateerde taken en om project-voltooiing, budget, tijd en kosten en toewijzing van middelen bij te houden.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Project tracking software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

167 resultaten

Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten. Meer informatie over Scoro
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanagement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Tool voor het bijhouden van problemen en agile projectmanagement van JetBrains. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack
Agile projectmanagementtool van JetBrains. YouTrack fungeert als één plek om je projecten te beheren, werk te plannen voor toekomstige releases, sprints en iteraties, en je dagelijkse taken, fouten en verzoeken van klanten bij te houden. Het spreekt jouw taal en is flexibel genoeg om jouw proces precies te volgen. Ondersteunt Scrum en Kanban. Cloudgebaseerd of lokaal geïmplementeerd. Gratis voor 10 gebruikers. Meer informatie over YouTrack

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Zoho Projects is een krachtige tool voor het bijhouden van projecten waarmee teams taken kunnen beheren, de voortgang kunnen bijhouden, resources kunnen toewijzen en klanten kunnen factureren. Meer informatie over Zoho Projects
Zoho Projects is een uitgebreide tool voor het bijhouden van projecten waarmee teams op de hoogte kunnen blijven van hun projecten. Met functies zoals Kanbanborden, het bijhouden van de projectvoortgang via Gantt en grafieken voor het gebruik van resources, is Zoho Projects een uitstekende keuze voor teams die op zoek zijn naar een krachtige tool voor het bijhouden van projecten. Teams kunnen ook de aan taken bestede tijd bijhouden met zowel handmatige urenstaten als automatische timers, factureringstarieven instellen en facturen genereren, zodat het gemakkelijk is om klanten te factureren voor gewerkte uren. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
GoodDay is een platform voor werkbeheer voor projecten, taken, producten, tijd en teams en voor productieve, transparante samenwerking. Meer informatie over GoodDay
GoodDay is een platform voor het beheren van werk, projecten, producten, taken, tijd en teams dat organisaties de beste hulpmiddelen biedt voor planning op hoog niveau. Het platform is afgestemd op hun dagelijkse werk en ondersteunt continue verbetering van alle processen op basis van transparantie, verantwoording, flexibiliteit en erkenning. Meer informatie over GoodDay

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk toe en volg vereisten, incidenten, Gantt-diagramtaken, tijd, moeite, middelen en documenten. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Tool voor projectmanagement en het traceren van projecten, ontwerp, planning, testen en probleemopvolging met urenregistratie, auditlogboek en rapportage. Meer informatie over JunoOne
Juno.one is een alles-in-één tool voor projectmanagement en biedt krachtige capaciteiten voor het volgen van projecten. Met zijn intuïtief taakbeheersysteem, teamsamenwerking en urenregistratiefuncties maakt Juno.one het eenvoudig voor teams om de projectvoortgang in realtime bij te houden. Met de rapportagefuncties kunnen teams projectprestaties analyseren, knelpunten identificeren en gegevensgestuurde beslissingen nemen. Juno biedt ook flexibele workflows en integraties met andere tools. Volg eenvoudig kleine of grote projecten. Meer informatie over JunoOne

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Met awork werkt jouw team beter en gelukkiger samen: Projecten beheren, middelen plannen, tijden bijhouden. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu. Meer informatie over awork
awork is jouw projectmanagementtool voor gelukkige samenwerking: intuïtief, vriendelijk, uit Europa. Coördineer je projecten en plan taken in lijsten, borden, als tijdlijn of direct in de agenda van je team. Voor onmiddellijke zichtbaarheid of je capaciteit hebt voor een nieuw project, combineert awork projectplanning en persoonlijke agenda. Op die manier ken je de werklast van je team, herken je knelpunten en kun je indien nodig de planning aanpassen - zodat al je projecten een succes worden. 2000+ teams houden van awork. Probeer het nu. Meer informatie over awork

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Runn is een realtime resource management platform met geïntegreerde urenregistratie en krachtige prognosecapaciteiten. Meer informatie over Runn
Runn is een realtime resource management platform met geïntegreerde urenregistratie en prognose. Plan projecten intuïtief en plan resources op de korte en lange termijn. Krijg een dynamisch overzicht van capaciteit, werklast en beschikbaarheid terwijl je plant. Volg projectbudgetten en bekijk prognoses van belangrijke statistieken. Gebruik de urenstaten van Runn om de voortgang te controleren en de plannen te vergelijken met de werkelijkheid. Runn integreert met Harvest, WorkflowMax en Clockify. Gebruik de API om je favoriete tools te verbinden met Runn. Meer informatie over Runn

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Bedrijven kunnen van alles plannen, organiseren en volgen: taken, klanten, projecten en functies ... Meer informatie over Lumeer
Gemakkelijk en snel om al je projecten en teams te plannen, organiseren en volgen. Met Lumeer kun je supereenvoudig visueel projecten volgen. Iedereen weet vervolgens wat te doen, waarom het belangrijk is en hoe het moet gebeuren. Stop met onnodige synchronisatievergaderingen, eindeloze e-mailthreads en verwarrende spreadsheets. Extreme flexibiliteit geeft iedereen de vrijheid om de perfecte workflow te creëren en je voortgang te beheren en bij te houden. Flexibiliteit om te passen bij de manier waarop je teams nu werken en om mee te groeien met je behoeften. Meer informatie over Lumeer

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Verbeter je project-tracking met Asana AI. Pak op efficiënte wijze complexe workflows aan, krijg betere inzichten en verbeter teamwork.
Asana transformeert project-tracking met behulp van AI-aangedreven functies die inuzichten opleveren, teamwork verbeteren en zorgen voor gestroomlijnde workflows. Beheer taken, houd prestaties bij en pas je snel aan veranderende prioriteiten aan. Met projectsjablonen, doelbeheer en geautomatiseerde voortgangscontrole zorgt Asana ervoor dat je team zijn doelen sneller bereikt. Gebruik AI-gestuurde inzichten om de toewijzing van middelen te optimaliseren. Of het nu gaat om campagnebeheer, onboarding of productlanceringen, Asana stelt jouw organisatie in staat om slimmer te werken. Meer informatie over Asana

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadministratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Van basisprojecten tot complex portfoliobeheer: teams leveren hun beste werk wanneer ze het open platform van monday.com gebruiken.
monday.com Work OS is een open platform dat teams samenbrengt met op maat gemaakte oplossingen om communicatiebarrières te doorbreken, projecten vooruit te helpen en alle betrokkenen op elkaar af te stemmen. Krijg moeiteloos toegang tot alle voortgangsupdates, budgetgoedkeuringen en meer op één platform zodat je in één oogopslag ziet hoe het er voor staat met al het werk van je team. Of je nu thuis, op kantoor of onderweg zonder wifi bent, met monday.com kun je snel toegang krijgen tot belangrijke informatie en betere gegevensgestuurde beslissingen nemen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Wrike is software voor het bijhouden van projecten met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren.
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Meer informatie over Microsoft Project

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
NetSuite is een top cloud-ERP en biedt de zichtbaarheid en controle om slimme beslissingen te nemen en vol vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één bedrijfsbeheersoftware voor de cloud, waarmee ruim 37.000 organisaties hun bedrijf effectiever kunnen runnen. NetSuite automatiseert kernprocessen en biedt realtime inzicht in operationele en financiële prestaties. Met één geïntegreerd pakket aan applicaties voor o.a. boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain geeft NetSuite bedrijven duidelijk inzicht in hun data en de volledige controle over hun bedrijf. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Status bijhouden
  • Activiteiten volgen
  • Taakplanning
  • Meerdere projecten
  • Projecttijd bijhouden
  • Workflowbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Priorisering
  • Projectplanning
  • Taakbeheer