Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
310 resultaten
Van basisprojecten tot complex portfoliobeheer: teams leveren hun beste werk wanneer ze het open platform van monday.com gebruiken. Meer informatie over monday.com
monday.com Work OS is een open platform dat teams samenbrengt met op maat gemaakte oplossingen om communicatiebarrières te doorbreken, projecten vooruit te helpen en alle betrokkenen op elkaar af te stemmen. Krijg moeiteloos toegang tot alle voortgangsupdates, budgetgoedkeuringen en meer op één platform zodat je in één oogopslag ziet hoe het er voor staat met al het werk van je team. Of je nu thuis, op kantoor of onderweg zonder wifi bent, met monday.com kun je snel toegang krijgen tot belangrijke informatie en betere gegevensgestuurde beslissingen nemen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Probeer het gratis. Meer informatie over Jira
Jira is de populairste software-ontwikkelingstool die wordt gebruikt door flexibele teams. Miljoenen kiezen Jira om geweldige producten te plannen en te bouwen. Jira helpt teams waarde te leveren aan klanten door producten eerder, vaker en meer iteratief vrij te geven. Teams gebruiken Jira om feedback om te zetten in nieuwe functies en een hogere klanttevredenheid. Met Jira krijgen teams inzicht in langetermijndoelen, werkstatus en realtime informatie over releases. Terwijl teams zich aanpassen aan veranderingen in de markt, helpt Jira ervoor te zorgen dat processen evolueren met dezelfde snelheid. Meer informatie over Jira

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projecttracking die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten. Meer informatie over timeBro
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken. Meer informatie over timeBro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Webgebaseerde app voor het volgen van projecten met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru
Resource Guru is de snelle, flexibele manier om teams in te plannen en projecten op schema te houden. Beheer mensen, apparatuur en vergaderzalen op één plek. Wijs werk toe, beheer verlofdagen en pas roosters aan in slechts enkele seconden. Volg de beschikbaarheid in real time en vermijd onrealistische werkbelastingen. Houd je team op de hoogte met persoonlijke dashboards en e-mails over de dagelijkse planning. Analyseer bezettingsgraden, klanten en projecten voor nauwkeurige rapportage en prognoses. Bedrijven zoals NASA en L'Oreal vertrouwen er al op. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Een geïntegreerd Application Lifecycle Management (ALM)-systeem dat de vereisten, releases, testcases en problemen beheert. Meer informatie over SpiraTeam
SpiraTeam is een geïntegreerd AML-platform waarmee teams de belangrijkste behoeften van programma- en projectplanning, tracking en samenwerking in één platform kunnen combineren. Wijs eenvoudig werk toe en volg vereisten, incidenten, Gantt-diagramtaken, tijd, moeite, middelen en documenten. Met geïntegreerde aanpasbare dashboards met belangrijke projectinformatie, stelt SpiraTeam je in staat om de volledige levenscyclus van je project onder controle te houden en de tot nu toe afzonderlijke werelden van ontwikkeling en testen te synchroniseren. Meer informatie over SpiraTeam

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Primetric transformeert je werklogboeken in betrouwbare gegevens over het gebruik en de winstgevendheid in je softwareontwikkelingsbureau. Meer informatie over Primetric
Bedoeld voor bedrijven in de softwareontwikkeling en IT-diensten. Primetric is een oplossing voor leidinggevenden die inzicht willen krijgen in de toestand van hun bedrijf. Meet en voorspel met vertrouwen de bruikbaarheid en de winstgevendheid van werknemers in al je projecten. Dankzij realtime rapporten en inzichten die worden gegenereerd door je werklogboeken (bijv. geïntegreerd met Jira of met behulp van ingebouwde urenregistratie), kun je eindelijk werklast- en toewijzingsgegevens combineren met de directe impact op financiële prestaties, en dat allemaal op één plek. Meer informatie over Primetric

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Wrike is software voor het bijhouden van projecten met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, dashboards, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Je kunt projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met aangepaste aanvraagform ulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
De toonaangevende app voor projectplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Sinds 2012 helpt Float topteams uit de hele wereld bij R/GA, Metalab en Buzzfeed hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Hubstaff biedt vertrouwde projecttracking en volgen van medewerkers voor teams op afstand en in het veld. Facturering, rapportage, loonadministratie en meer. Meer informatie over Hubstaff
Bestrijd inefficiëntie en werk beter met projecttracking van Hubstaff. Volg projecten via eenvoudige apps voor desktop, web en mobiel, en beheer vervolgens de facturering, rapportage en meer via één dashboard. Hubstaff kan worden geïntegreerd met meer dan 30 apps, zodat je bedrijf efficiënter kan draaien, waaronder Jira, Asana, Github, Slack en Paypal. Bekijk het werk in realtime, volg de locatie met gps en geofences, identificeer obstakels en help je bedrijf vooruit. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS en Android. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion
Cloudgebaseerde en lokale projectmanagementoplossing waarmee bedrijven van elke omvang notities, taken, projecten, databases en meer kunnen beheren. Meer informatie over Notion

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectmanagers gebruiken productboard om iedereen af te stemmen op de juiste functies om als volgende te creëren. Meer informatie over Productboard
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Proces Bliss: Een eenvoudig, krachtig platform voor het beheren van herhaalbare teamworkflows en taakbeheer, met ingebouwde procesverbetering. Meer informatie over beSlick
Process Bliss elimineert de chaos van het beheren van projecten, waardoor teams het elke keer weer goed kunnen doen. Met Process Bliss kun je eenvoudige maar krachtige werkstroomprocessen creëren, die overgaan in checklist-uitvoering van bedrijfsprojecten. Status en vertragingen zijn gemakkelijk te bekijken om succes en kansen voor projectverbetering bij te houden. Je beheert je projecten op één plek, het is gemakkelijk te delen en je hebt een volledig auditspoor van alles wat er gebeurt. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over beSlick

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Online projectmanagement voor architecten en ingenieurs sinds 2003. Alles wat nodig is plus eenvoudige QuickBooks-integratie. Meer informatie over Base Builders
Sinds 2003 ondersteunt Base Builders architectuur- en ingenieursbureaus met een eenvoudige maar robuuste oplossing voor projectmanagement. Het systeem volgt projecten van voorstel tot afsluiting. Het is precies bekend waar elk project in realtime staat. Het beheert zelfs subconsultants. De QuickBooks-integratie elimineert dubbele gegevensinvoer. Meer informatie over Base Builders

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Client PSA, de nummer 1 beoordeelde Salesforce Professional Services (PSA)-software op AppExchange voor het MKB, en we zijn er trots op! Meer informatie over Klient PSA
Als u op zoek bent naar een manier om uw professionele dienstverleningsprojecten van begin tot eind te beheren, dan is Klient PSA het platform voor u. We hebben het ontworpen met klanten als kern, zodat u gemakkelijk met hen kunt samenwerken tijdens het verkoop- en serviceleveringsproces. Bovendien kunt u met ons krachtige platform alle aspecten van de levenscyclus van uw project volgen en beheren - van offertes en contracten tot tijdregistratie, facturering en rapportage. Klaar om te zien hoe Client PSA uw bedrijf kan veranderen? Meer informatie over Klient PSA

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bryntum Suite offers the best JavaScript-based Components for Planning and Resource Management (Gantt+Scheduler+Task Board+Calendar) Meer informatie over Bryntum
Bryntum Suite is the most reliable, performant, and feature-complete Web Components suite for Project Planning and Resource Management including Gantt, Scheduler, Task Board, and Calendar. It is perfect for Enterprise Software Vendors who need a comprehensive solution for their JavaScript-based products. It is notably compatible with React, Angular, and Vue. Bryntum is an innovation leader in Web Components with world-class support and development teams, trusted by 5000+ businesses globally. Meer informatie over Bryntum

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Projectplanning met automatische planning en feedback over tijdrapporten zodat je plannen kunt maken die altijd up-to-date zijn. Meer informatie over The PlanMinder
The PlanMinder is een projectplanningstool die automatische planning gebruikt om je plannen gemakkelijk te onderhouden en te wijzigen. Teamleden rapporteren de voortgang en gewijzigde schattingen, zodat de plannen altijd up-to-date zijn. Door de waarschijnlijkheid van geaccumuleerde risico's en onzekerheden te berekenen, krijg je een vroegtijdige waarschuwing als je het risico loopt een deadline te missen. Dankzij automatisch bijgewerkte gekwantificeerde risicobeoordelingen kun je betere beslissingen nemen en efficiëntere en succesvollere projecten uitvoeren. Meer informatie over The PlanMinder

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Flomatika is een platform voor waardestroombeheer dat is gericht op snellere en voorspelbaardere waardelevering. Meer informatie over VSM Platform
Flomatika biedt bijna end-to-end inzicht in de productleveringsstroom, waardoor je inzicht krijgt in hoe je leveringsecosysteem presteert om effectiever te besturen en te sturen. Het platform biedt bruikbare inzichten en haalt verborgen beperkingen naar boven die de mogelijkheid belemmeren om de snelheid te verbeteren, de kwaliteit te verhogen en de waarde te optimaliseren. Meer informatie over VSM Platform

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Breng je teams samen en verenig je workflow. Creëer, werk samen en sla informatie op, allemaal op één plek.
Evernote Business brengt je teams samen. Creëer documenten, werk samen aan projecten en sla informatie op, allemaal op één plek. Teamleden kunnen notities en bestanden openen, bewerken, uploaden en delen vanaf elk apparaat – zelfs als ze offline zijn. Vind snel de informatie die je nodig hebt met krachtige zoekmogelijkheden en integraties met tools die je al gebruikt. Verenig je workflow met Evernote Business. Meer informatie over Evernote Teams

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Urenregistratie van werknemers met mobiele toepassing en GPS. Bekijk in realtime wie waar en aan welke projecten werkt. Eenvoudige integratie met payroll.
TSheets is een oplossing voor urenregistratie en planning van werknemers die bedrijfseigenaren tijd en geld bespaart. Gooi die oude tijdregistratieklok of spreadsheet weg en vereenvoudig de loonadmini stratie, facturering en kostenberekening. Of ze nu op kantoor of mobiel zijn, je werknemers kunnen de tijd vanaf elke locatie in realtime bijhouden met behulp van een smartphone, tablet, desktop of laptop. TSheets is het enige urenregistratiesysteem dat is geïntegreerd in QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Time

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Todoist helpt mensen zich te organiseren, zodat ze een aangenamer en rustiger leven kunnen leiden.
Todoist is een eenvoudig maar krachtig takenlijstprogramma dat iedereen kan helpen zich te organiseren en de gemoedsrust te bewaren, ongeacht waar ze zijn of welk apparaat ze gebruiken. Van het plannen van grootschalige projecten tot het simpelweg onthouden om de huur te betalen, Todoist helpt dingen uit je hoofd en op je takenlijst te krijgen. Vertrouwd door meer dan 10 miljoen mensen en geprezen als een levensveranderende toepassing door The Guardian, USA Today, de New York Times, The Wall Street Journal, Forbes, Lifehacker en meer. Meer informatie over Todoist

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Meer informatie over Microsoft Project

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Webgebaseerde werkbeheeroplossing voor ondernemingen die totale zichtbaarheid, zinvolle samenwerking en betere productiviteit biedt.
Workfront is het eerste moderne platform voor werkmanagement dat op één plek zowel de obstakels om werk gedaan te krijgen weghaalt als het werk organiseert en versnelt. Workfront beheert projecten en integreert tools, teams en hele ondernemingen zodat teams kunnen samenwerken, bedrijfsmiddelen beheren en zicht krijgen op elk aspect van hun workflow. Workfront is ontworpen met mensen in het achterhoofd en helpt hen hun beste werk te leveren, zodat ondernemingen kunnen gedijen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor projecttracking.
MeisterTask is een webgebaseerde tool voor taak- en projectmanagement die perfect is voor projecttracking. Dankzij goed ontworpen interfaces, intuïtieve functionaliteit en naadloze integraties met andere tools is dit een logische keuze voor projectteams om hun projecten te volgen. De tool maakt deel uit van de Meister Suite, een groep producten voor foutloos workflowbeheer. Van ideatie in de mindmapping-tool, MindMeister, tot online documentatie in MeisterNote. Meer informatie over MeisterTask

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Vereenvoudig je workflows, optimaliseer je dagelijkse routines en blijf gefocust op het bijhouden van resultaten en voortgang op het Miro-bord. Organiseer snel taken vanuit verschillende kanalen en breng ze in kaart op een digitaal whiteboard. Maak gebruik van krachtige integraties met Jira, Asana, Monday, Trello, Airtable en meer. Ga binnen enkele seconden aan de slag met behulp van meer dan 250 vooraf gemaakte sjablonen. Meer informatie over Miro

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Deze oplossing helpt bedrijven de kosten te verlagen en de efficiëntie te verbeteren door middel van innovatieve, gebruiksvriendelijke uren- en onkostenregistratie voor facturering en payroll.
Timesheets.com biedt alles wat een bedrijf mag verwachten van cloudgebaseerde uren- en kostenregistratie. Dit platform is binnen enkele minuten ingesteld voor bedrijven van elke omvang en biedt gepersonaliseerd trainingsmateriaal voor de unieke behoeften van je werknemers. Het platform registreert de uren voor salarisadministratie of facturering met GPS en andere beveiligingsopties en biedt een vijfsterrenervaring voor klantenservice die het bedrijf de hoogste sterrenbeoordeling van klanten heeft opgeleverd op Capterra. Betaal minder, bespaar meer en krijg de controle. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Timesheets.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Teamwork is intuïtieve software voor het bijhouden van projecten voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Teamwork is een intuïtieve tool voor het bijhouden van projecten die jou niet in de weg staat en je teamleden de gelegenheid geeft zich te concentreren op de zaken die ertoe doen. Teamwork heeft alles wat je nodig hebt om effectief samen te werken, deadlines te halen en hoogwaardige resultaten te behalen. Gebruik functies zoals urenregistratie, bordoverzicht, werklast en filters, waardoor het voor jou en je team gemakkelijker wordt om je werk te plannen, eraan samen te werken en het af te leveren. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Het transformatieve projectmanagement van LiquidPlanner maakt gebruik van voorspellende planning om zich dynamisch aan te passen aan veranderingen en onzekerheid te beheren.
LiquidPlanner is een transformatieve oplossing voor projecttracking die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen en geïntegreerde urenregistratie, zodat je problemen vroegtijdig kunt opsporen en stappen kunt ondernemen om het werk weer op het goede spoor te brengen. Help je team taken te prioriteren, resultaten te voorspellen en met vertrouwen te presteren. Door PC Magazine beoordeeld als de beste software voor complexe projecten. Slimmer plannen is slechts één klik verwijderd. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Met Deputy kun je binnen enkele minuten personeelsroosters voltooien en vervolgens met één klik naar je team verzenden, eenvoudig personeelsverlof beheren, tijd en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over Deputy

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
BigTime is de software waarmee grote adviesbureaus kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Adviesbureaus hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt hele team de tools die ze nodig hebben om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor hun klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. Neem contact op met het verkoopteam voor meer informatie. Meer informatie over BigTime

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes
Mavenlink transformeert je bedrijf door projectmanagement, samenwerking, urenregistratie, beheer van middelen en projectfinanciën samen te brengen op één plek. Gebruikers ervaren een betere operatione le uitvoering, grotere bedrijfsflexibiliteit en verbeterde financiële prestaties. Met Mavenlink krijgt je team de inzichten die ze nodig hebben om projecten voorspelbaarder en winstgevender te leveren. Uitgeroepen tot meest toonaangevende projectmanagementoplossing door Gartner. "Mavenlink is mijn go-to voor projectmanagement" - Forbes Meer informatie over Kantata

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Moeiteloze samenwerking tussen teams. Het is eenvoudig en intuïtief om op te starten, met de mogelijkheid om te groeien wanneer je meer geavanceerde functies nodig hebt.
Freedcamp is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers en projecten. De visie van het bedrijf is om voor de meeste functies een echt freemium-product te creëren dat voor iedereen gratis beschikbaar is. Gratis accounts zijn momenteel beperkt tot een limiet van 10 MB bestandsgrootte, met onbeperkte opslag op alle abonnementen. Freedcamp biedt betaalde functies gratis aan voor non-profitorganisaties, docenten en studenten. Wanneer je een project creëert in Freedcamp, kun je de onderdelen toevoegen die je nodig hebt, zoals taken, mijlpalen, discussies, tijdregistratie en meer. Meer informatie over Freedcamp

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Fully branded : Client Portal, Project Management, Invoicing, File Sharing, CRM, IM, Messaging & more.
More than just Client Portal Software, SuiteDash is a fully integrated cloud-based platform that will completely satisfy the software needs of most small to medium sized businesses. Unfortunately, many business owners have become incredibly frustrated with software because they've spent far too much time & money trying to learn multiple systems, and then get those multiple systems to work together. SuiteDash solves this problem by combining the most commonly used business tools into one. Meer informatie over SuiteDash

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Paymo is een complete online-oplossing voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers om projecten van begin tot eind te beheren.
Paymo is een moderne en intuïtieve applicatie voor projectmanagement, geschikt voor projectgebaseerde bedrijven en freelancers die geavanceerd taakbeheer, planning, tijdregistratie, samenwerking en facturering willen bundelen. Dit betekent dat je de volledige levensduur van een project kunt volgen - vanaf de creatie tot het moment waarop je betaald krijgt - zonder te hoeven betalen voor verschillende apps. Meer informatie over Paymo

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Online tool voor projecttracking op basis van Gantt-diagrammen. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
GanttPRO is een tool voor het bijhouden van projecten die wordt gebruikt door meer dan 350.000 gebruikers over de hele wereld. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Software voor urenregistratie met budgettering, toekomstgerichte resourceplanning, kostenregistratie, visuele dashboards en flexibele rapporten.
Everhour is een complete urenregistratietool voor teams. Blijf op de hoogte van al je projectbudgetten, plan drempelwaarschuwingen, gebruik toekomstgerichte resourceplanning. Stel rapporten op en verzend professioneel ogende facturen. Everhour integreert native met je projectmanagement-app, zodat je de tijd voor taken kunt bijhouden, rechtstreeks vanuit de interface: Asana, Basecamp, Trello, Jira, GitHub en meer. Meer informatie over Everhour

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement.
Platform voor bedrijfsvoering dat wordt geleverd met CRM, HRM, financieel beheer en projectmanagement. Meer informatie over Agiled

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden. Meer informatie over Podio

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Team planner for Jira and Trello used for resource planning, building project roadmap, creating a project portfolio and time tracking
Planyway is an online project planner for Trello and Jira. From various timelines for resource planning, building roadmaps, and creating project portfolios to a handy team calendar syncing with Google Calendar, Outlook, etc., and time tracking to record your efforts and control team performance - get it all in a single place. More than 700,000 users from 192 countries across the globe use Planyway to boost team productivity, collaborate effectively and improve their workflow. Meer informatie over Planyway

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat.
Alles-in-één platform voor bedrijfsactiviteiten dat alle essentiële tools voor het beheer van projecten, taken, financiën en ook klantrelatiebeheer bevat. Flowlu geeft je een diepgaand overzicht van alles wat er in je bedrijf speelt. De tools laten je weten wat je medewerkers doen en welke problemen ze ondervinden. Je kunt elk onderdeel van je bedrijf bijhouden, van de tijd die door je team wordt besteed en hun werklast tot de totale kosten en facturen voor klanten. Meer informatie over Flowlu

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Eenvoudige uren- en onkostenregistratie die moeiteloos integreert met QuickBooks Online en Desktop.
Minute7 is een zeer betaalbare en gebruiksvriendelijke tool voor uren- en onkostenregistratie. Werknemers kunnen hun uren en onkosten invoeren vanuit kantoor of onderweg met de iOS- en Android-toepas singen. Managers kunnen de ingevoerde uren en onkosten goedkeuren en beheren welke werknemers voor welke klanten en projecten de uren kunnen invoeren. Met één klik kunnen alle ingevoerde uren en onkosten worden gesynchroniseerd met QuickBooks Online en Desktop voor nauwkeurige salarisadministratie, terugbetalingen en facturering. Volg je uren en onkosten met Minute7. Meer informatie over Minute7

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
De alles-in-één PMS met bedrijfsbrede functies, aantrekkelijke dashboards, krachtige rapporten en veel aanpassingsmogelijkheden. Hoge beoordeling op Gartner sinds oktober 2019. Meer informatie over Celoxis

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden
Plan je project, volg het en werk samen via de favoriete app voor projectbeheer van meer dan een miljoen gebruikers.
Zoho Projects is de projectmanagementsoftware van Zoho, een merk waarmee 35 miljoen gebruikers online kunnen werken. Zowel grote als kleine bedrijven vanuit elke branche gebruiken de app om op tijd geweldig werk af te leveren. Je kunt je projecten plannen, taken toewijzen, effectief communiceren, nooit een belangrijke update mislopen en gedetailleerde rapporten over de voortgang bekijken. Meer informatie over Zoho Projects

Functies

  • Samenwerkingstools
  • Gantt-/tijdlijnweergave
  • Mijlpalen bijhouden
  • Percentage-voltooid bijhouden
  • Priorisering
  • Status bijhouden