121 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Self-service afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke online planner, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en laat je boekhoudpraktijk groeien met de self-service planningssoftware van Acuity. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity 24/7 klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten op basis van jouw beschikbaarheid en betalingen te verwerken. Met Acuity verloopt je dag soepeler, zelfs tijdens het belastingseizoen. Maak individuele agenda's aan voor je personeel en locaties, en stel afspraaktypen in waardoor klanten blijven terugkomen. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en laat je boekhoudpraktijk groeien met de self-service planningssoftware van Acuity. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity 24/7 klaar om automatisch merkeigen en...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën.
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
All-in-one software for tax preparers, accountants and bookkeepers. Run your practice from a single, integrated hub.
All-in-one software for tax preparers, accountants and bookkeepers. Perfect for growing your business: stop paying a dozen tools and run your practice from a single, integrated hub. Automated workflows, user-friendly client portal, customizable CRM, unlimited and secure file storage, e-signatures, messaging & more at the price of one app.
All-in-one software for tax preparers, accountants and bookkeepers. Perfect for growing your business: stop paying a dozen tools and run your practice from a single, integrated hub. Automated...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BigTime is de software waarmee grote accountantskantoren kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Accountantskantoren hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturering en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt de tools die je team nodig heeft om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hoefden geen compromissen te sluiten of de manier waarop we werkten te veranderen".
Accountantskantoren hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management,...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Core helpt CPA's hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie en geautomatiseerde facturering op één enkel platform.
BQE Core helpt accountantskantoren hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen en het gebruik te verhogen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie, geautomatiseerde facturering, geplande rapporten en business intelligence-dashboards. Dit alles-in-één platform biedt volledige zichtbaarheid van taken en personeel, zodat je moeiteloos opdrachten kunt beheren en meer waarde kunt leveren aan je klanten. Met meer controle over je bedrijf en toegang tot belangrijke inzichten, mis je nooit meer een deadline.
BQE Core helpt accountantskantoren hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen en het gebruik te verhogen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie, geautomatiseerde facturering, geplande...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis onkostenplatform is ideaal voor elke boekhoudpraktijk en hun klanten. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Alle financiële behoeften worden naar de cloud verplaatst. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis beter, zonder het gedoe van het bewaren van bonnen en afstemmen. Divvy is gratis te gebruiken waarbij je 1 x-7 x beloningen kunt verdienen. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.*
Divvy's 100% gratis onkostenplatform is ideaal voor elke boekhoudpraktijk en hun klanten. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren, waarin e-mail, discussies, taken, workflows en meer worden gecombineerd.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist).
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen.
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen.
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Een gebruiksvriendelijke oplossing die alles biedt wat je nodig hebt om je bedrijf op te schalen.
Alles wat je bedrijf nodig heeft om op te schalen in één gebruiksvriendelijke oplossing. Beheer je personeel, volg deadlines van klanten, automatiseer het verzamelen van klantgegevens, houd de tijd bij, factureer je klanten en bewaar al je klantinformatie op één plek.
Alles wat je bedrijf nodig heeft om op te schalen in één gebruiksvriendelijke oplossing. Beheer je personeel, volg deadlines van klanten, automatiseer het verzamelen van klantgegevens, houd de tijd...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Melio is a simple bill-pay service for accountants and businesses. Manage all your clients' payments & pay any business bill for free.
Melio is a simple online bill-pay management service tailored for accountants, bookkeepers, and their small business clients. Manage all clients' payments from a single dashboard with one login for all client accounts. Pay any business bill for free. Use bank transfer or card even if vendors only accept checks. Set up a payment approval workflow, add users, and manage their roles and permissions with just a few clicks. Save time and eliminate dual data entry with our 2-way sync with QuickBooks.
Melio is a simple online bill-pay management service tailored for accountants, bookkeepers, and their small business clients. Manage all clients' payments from a single dashboard with one login for...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Jetpack Workflow helpt boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Krijg de controle, voorspelbaarheid en transparantie terug.
Jetpack Workflow helpt meer dan 6000 boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Met Jetpack Workflow hoef je je niet langer zorgen te maken dat je iets over het hoofd ziet. Voor het instellen van je klanten hoef je alleen maar een spreadsheet bij te voegen. Voor het instellen van het werk van klanten hoef je de taak alleen maar op herhalen te zetten en het te kopiëren naar andere klanten. Krijg de controle en transparantie terug over het werk van je klanten.
Jetpack Workflow helpt meer dan 6000 boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Met Jetpack Workflow hoef je je niet langer zorgen te maken dat je...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AccountancyManager is bekroonde, tijdbesparende software voor praktijkbeheer die is ontworpen door accountants voor accountants en boekhouders.
AccountancyManager is uitgeroepen tot toonaangevende CRM- en praktijkbeheersoftware in het VK en bespaart je tijd door je administratie te automatiseren: - automatisch gegenereerde takenlijsten; - direct onboarden van klanten; - automatiseren van registratieverzoeken en meer; - deel documenten, ontvang e-handtekeningen en voer witwascontroles uit; - auditspoor van communicatie en gegevenswijzigingen; - houd de winstgevendheid van klanten bij; - alles wat je nodig hebt, waar je ook bent. "Vroeger besteedde ik twee dagen van mijn week aan praktijkbeheer. AM heeft dit teruggebracht tot een halve dag." - Emma B
AccountancyManager is uitgeroepen tot toonaangevende CRM- en praktijkbeheersoftware in het VK en bespaart je tijd door je administratie te automatiseren: - automatisch gegenereerde takenlijsten; -...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Boekhoudautomatisering voor effectieve accountants en boekhouders.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems, batchscanning, eerlijke prijsstelling.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen,...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om de boeken sneller en nauwkeuriger af te sluiten.
FloQast is software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om boekhoudteams te helpen sneller en nauwkeuriger af te sluiten. Het biedt één enkele plek om de afsluiting te beheren en iedereen inzicht te geven. FloQast werkt samen met je bestaande checklists en Excel om het afsluiten te beheren. Gemiddeld voltooien FloQast-klanten het afsluiten 3 dagen sneller. De bekroonde oplossing wordt vertrouwd door honderden boekhoudafdelingen, waaronder die van Twilio, Nutanix, Zillow en The Golden State Warriors.
FloQast is software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om boekhoudteams te helpen sneller en nauwkeuriger af te sluiten. Het biedt één enkele plek om de afsluiting...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Tax resolution system designed to easily manage client cases using up-to-date IRS forms, OIC calculator, and IRS notice advisor tool.
IRS Solutions Software is the easiest to use Tax Resolution System to help you make more money and look like a Pro in front of both the IRS and your client! Designed to give the CPA, EA and Tax Pro's all the step by step tools to easily manage client cases. Besides making it easy to populate the IRS forms, we provide customizable letter templates, an OIC calculator, and IRS notice adviser tool we also provide done for you marketing that you can put into play as soon as you get started.
IRS Solutions Software is the easiest to use Tax Resolution System to help you make more money and look like a Pro in front of both the IRS and your client! Designed to give the CPA, EA and Tax...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Get More Work Done With Firm360. Streamline your practice with our all-in-one platform has everything you need to run your firm.
Streamline your practice and increase your firm's productivity. Save your staff an average of 10 hours a week in wasted non-billable time in 30 days. This will free up your time to focus on growing your practice and delivering awesome service to your clients. Save your firm time and money by replacing 5+ legacy software solutions with one seamless experience. One platform. Everything you need to get the job done!
Streamline your practice and increase your firm's productivity. Save your staff an average of 10 hours a week in wasted non-billable time in 30 days. This will free up your time to focus on growing...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Practice management tool that helps professionals manage client communications, create custom engagement letters, & generate invoices.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting Professionals and other professional service providers. Our client portal makes delivering a seamless client experience a breeze so you can focus on top-notch services.
ImagineTime empowers teams to manage work, share tasks, track time & due dates, and generate insightful reports. ImagineTime is a fully integrated Practice Management software suite for Accounting...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Automatiseer facturering, versnel betalingen, verbeter de cashflow en elimineer veel werk met Biller Genie.
Biller Genie is je virtuele AR-afdeling die naadloos aansluit op je boekhoudsoftware en automatisch facturen, herinneringen en achterstallige meldingen via e-mail en papieren post verstuurt. Je klanten kunnen facturen online betalen via creditcard, ACH of Apple Pay en betalingen worden automatisch afgesloten in je boekhoudsoftware, waardoor het vele werk van je factureringsproces niet meer nodig is. Je merkeigen klantenportaal biedt je klanten een handige plek om hun informatie 24/7 online te beheren.
Biller Genie is je virtuele AR-afdeling die naadloos aansluit op je boekhoudsoftware en automatisch facturen, herinneringen en achterstallige meldingen via e-mail en papieren post verstuurt. Je...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Document Management, Workflow and Web Portal Solutions for Accounting Firms
Doc.It Suite makes firms more efficient and effective as they gather, process, store and deliver documents. We are uniquely positioned as value-priced, best-of-breed software suite designed specifically for accountants. The Doc.It Suite includes Document Management, Workflow, Web Portals, PDF Editor, Scan tools, Archive, Work Binder and integration with tax, engagement and time & billing software. Doc.It can replace up to 7 pieces of software and represents 14,000 CPAs from over 500 firms.
Doc.It Suite makes firms more efficient and effective as they gather, process, store and deliver documents. We are uniquely positioned as value-priced, best-of-breed software suite designed...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AMTdirect is de ultieme oplossing voor leaseboekhouding en administratie. Zorg voor naleving van FASB ASC 842 en ontvang vandaag nog een gratis demo.
AMTdirect is een zeer vertrouwde naam op het gebied van leaseboekhouding en -administratie, en zorgt voor volledige naleving van de nieuwe standaarden voor leaseboekhouding. De cloudgebaseerde oplossing van AMTdirect automatiseert de rapporten en openbaarmakingen die vereist zijn voor ASC 842-compliance en biedt een centrale opslagplaats voor al je leasedocumenten. Ontdek waarom meer dan 650 topmerken een partnerschap zijn aangegaan met AMTdirect.
AMTdirect is een zeer vertrouwde naam op het gebied van leaseboekhouding en -administratie, en zorgt voor volledige naleving van de nieuwe standaarden voor leaseboekhouding. De cloudgebaseerde...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
More than just accounting, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical information.
Ideal for companies (10-500 employees) that have outgrown their accounting software, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical, real-time information. Direct your operations from anywhere with real-time financial insights and all the convenience of the cloud. Extend operational control across geographies, products, and revenue streams. And transform accounting into a forward-looking advantage you can customize and configure as your business scales.
Ideal for companies (10-500 employees) that have outgrown their accounting software, Sage Business Cloud Financials aligns your entire organization with business critical, real-time information....

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Workflow and practice management software designed by accountants for accountants - helps define, organize and track your firm's work.
Aero Workflow gives you the tools you need to take your firms knowledge capital and put it to work. Your processes and procedures are integrated into your tasks, making your firm efficient, scalable and profitable and youre confident that client work wont slip through the cracks. One-time projects, recurring tasks, client emergencies even email are all seamlessly integrated into one list, so you and your staff have a clear view of what needs to get done and how to do it!
Aero Workflow gives you the tools you need to take your firms knowledge capital and put it to work. Your processes and procedures are integrated into your tasks, making your firm efficient, scalable...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Digital workplace solution that helps businesses streamline conversations, track client tasks, manage resources, and share documents.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely exchange files with clients - Automate resolving QuickBooks uncategorized transactions - Track outstanding client tasks - Drive an amazing client experience and much more! Client Hub has been selected by the AICPA for its Startup Accelerator program as a solution for the future.
Client Hub enables frictionless client communication for accounting firms and bookkeeping practices. With Client Hub, your firm can: - Consolidate all client communication in one place - Securely...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Tax practice management platform designed to save time, make more money and improve quality of life for firm members and clients.
Taxaroo is a modern cloud-based tax practice management tool. We enable tax firms to save time, make more money and improve their quality of life by providing a better, online customer experience with our suite of practice efficiency tools. Includes client portal and communications hub (video, SMS and chat), workflow, IRS-compliant electronic signatures and even invoicing putting everything on autopilot for your firm.
Taxaroo is a modern cloud-based tax practice management tool. We enable tax firms to save time, make more money and improve their quality of life by providing a better, online customer experience...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke software voor praktijkbeheer voor kleine boekhouders en accountantskantoren. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Pixie is gewaardeerd door kleine bedrijven met grote ambities. Bespaar tijd en wees beter georganiseerd. Het heeft alles wat je nodig hebt om je klanten, deadlines, workflows, e-mails en bestanden in één eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke app te beheren. Pixie wordt geleverd met regiospecifieke workflowsjablonen, en er is een groeiende bibliotheek van workflowsjablonen waardoor je nog sneller aan de slag kunt. Probeer Pixie vandaag nog gratis en stel binnen enkele minuten je eerste taken in.
Pixie is gewaardeerd door kleine bedrijven met grote ambities. Bespaar tijd en wees beter georganiseerd. Het heeft alles wat je nodig hebt om je klanten, deadlines, workflows, e-mails en bestanden...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BlackLine is vertrouwde technologie voor het moderniseren van financiën en boekhouding.
Het platform voor financieel beheer en automatisering van BlackLine biedt krachtige cloudgebaseerde technologie en realtime automatisering om boekhoudkundige en financiële teams grip te geven over hun processen. De visie van BlackLine voor het transformeren van financiële en boekhoudkundige werkzaamheden zorgt voor een daadwerkelijke modernisering van processen en maakt echte productiviteitswinst mogelijk.
Het platform voor financieel beheer en automatisering van BlackLine biedt krachtige cloudgebaseerde technologie en realtime automatisering om boekhoudkundige en financiële teams grip te geven over...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Smart ERP Software solution For CPA & Accounting Firms. Lots of smart features cover all software-related requirements of CPA Firm.
"CA Office Automation” is an ERP SOFTWARE for CPA & Accounting firms. We have created an all-touch point-encompassing platform that fulfills several platform requirements for your firm. More than 8,000 accounting professionals have trusted the CAOA platform. Even we offer Customization, White Label & Local installation services across the globe.
"CA Office Automation” is an ERP SOFTWARE for CPA & Accounting firms. We have created an all-touch point-encompassing platform that fulfills several platform requirements for your firm. More than...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Countable is an end-to-end online platform that makes engagements simpler for small to medium-sized accounting firms.
Countable combines engagement management, document management and firm management in one centralized and integrated hub. Countable uses automation to take the menial tasks out of your engagement work, and allows teams and clients to collaborate, communicate and offer feedback in real time.
Countable combines engagement management, document management and firm management in one centralized and integrated hub. Countable uses automation to take the menial tasks out of your engagement...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Accounting suite that offers enhanced compliance with new GAAP and IFRS standards for UK based businesses.
Accounting suite that offers enhanced compliance with new GAAP and IFRS standards for UK based businesses.
Accounting suite that offers enhanced compliance with new GAAP and IFRS standards for UK based businesses.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Secure client portals with e-signature, e-forms, chat and KYC and payment integrations.
Protect and automate your client document flows, from engagement letters through invoice approval. MyDocSafe integrates with Outlook, Salesforce, Xero, BTCSoftware, Logical Office and many more platforms focused on the accountancy practice, helping accountants securely publish client documents in portals, automate approval and onboarding processes, and minimise non billable time.
Protect and automate your client document flows, from engagement letters through invoice approval. MyDocSafe integrates with Outlook, Salesforce, Xero, BTCSoftware, Logical Office and many more...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Cloud-based solution for multi-client accountants, CPAs, and bookkeepers to extract and consolidate client's bank data.
Cloud-based solution for multi-client accountants, CPAs, and bookkeepers to extract and consolidate client's bank data.
Cloud-based solution for multi-client accountants, CPAs, and bookkeepers to extract and consolidate client's bank data.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
A cloud-based total solution to streamline your tax office. experience a fully integrated solution for your office and your clients.
A cloud-based total solution to streamline your tax office. Every SeQwens User Interface comes with a Customer Management feature that allows you to capture leads and easily maintain one-on-one communication. You can organize your projects with tags and statuses, and stay on track with task boards for you and your team.
A cloud-based total solution to streamline your tax office. Every SeQwens User Interface comes with a Customer Management feature that allows you to capture leads and easily maintain one-on-one...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Cloud solution that helps accounting professionals create a branded portal for secure file-sharing and collaboration with clients.
ClientTable is the secure file sharing and client portal solution built for tax and accounting professionals. With ClientTable's proven secure infrastructure, you can create a custom-branded, password-protected client login and have files sync to your Google Drive, OneDrive or Dropbox. ClientTable is the choice for accounting professionals looking to impress clients and streamline their workflow in today's virtual world.
ClientTable is the secure file sharing and client portal solution built for tax and accounting professionals. With ClientTable's proven secure infrastructure, you can create a custom-branded,...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
A Cloud based Practice Management Platform for professionals like CA, CS, CMA, Lawyers, and Management Consultants, & SME's etc.
A Cloudbased Practice Management Software for professionals (CAs, CSs, CMAs, Advocates etc.) to manage their office remotely with the same quality with SOPs. It helps them to restructure their work by giving Paperless offices and collaborative work environment with end to end solution. It also gives an easy insight on key performance indicator such as; it dealt with its costing, time consumption, its billing, not only service-wise but client-wise.
A Cloudbased Practice Management Software for professionals (CAs, CSs, CMAs, Advocates etc.) to manage their office remotely with the same quality with SOPs. It helps them to restructure their work...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Workflow automation app that helps businesses with multi-step and multi-level approvals for accounts payable and accounts receivable.
ApprovalMax is a cloud-based approval workflow solution for finance and accounting. It extends online accounting platforms with approval-driven financial controls for AP and AR. ApprovalMax replaces paper- and email-based approval routing with fully automated approval workflows. It enables on-the-go bill and purchase order approvals with unlimited number of users, instant notifications, automated audit trail, multi-level multi-level approvals, fraud detection capabilities, mobile app and more.
ApprovalMax is a cloud-based approval workflow solution for finance and accounting. It extends online accounting platforms with approval-driven financial controls for AP and AR. ApprovalMax replaces...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
A cloud-based professional tax software, offering federal, state, individual and corporate for one low price.
A cloud-based professional tax software, offering federal, state, individual and corporate for one low price.
A cloud-based professional tax software, offering federal, state, individual and corporate for one low price.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Transaction matching software - Let technology take over, save time, reduce costs and work more efficiently.
The Adra ACCOUNTS reconciliation system automates, standardizes and visualizes the processing of transactions and the creation of specifications for the month-end close. With our leading cloud-based solution you can be witnessing the rewards of automation within a few days
The Adra ACCOUNTS reconciliation system automates, standardizes and visualizes the processing of transactions and the creation of specifications for the month-end close. With our leading cloud-based...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
All-In-One Scalable Accounting & Bookkeeping Software. Integrate your Point Of Sales (POS), Bill Of Materials, Job Costing & ERP.
Omni Accounts has experienced tremendous growth since it was first launched in 1985 and while the product has evolved and grown since then, our commitment to customer service excellence and meeting customers ever changing needs remains our priority. Built on more than 30 years of operational and trading success, we have a sound understanding of Accounting System requirements and enterprise report planning solutions for all businesses, large and small.
Omni Accounts has experienced tremendous growth since it was first launched in 1985 and while the product has evolved and grown since then, our commitment to customer service excellence and meeting...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Accounting and payroll system designed to manage customer relationships, fixed assets, manufacturing process, documents, and inventory.
Accounting and payroll system designed to manage customer relationships, fixed assets, manufacturing process, documents, and inventory.
Accounting and payroll system designed to manage customer relationships, fixed assets, manufacturing process, documents, and inventory.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Accounting software for administration of billing customers, suppliers, purchases, and sales.
i-spirit -ilektroniki timologisi Sales documents Edition (retail trade - invoices - dispatch notes- credit invoices)-Electronic transmission of sales documents Automatic backup - Customer management, mini CRM, salesmen- Statistics, Managing purchase records and expenses Supplier management, customer balance sheets, mini CRM-Revenue - expenses (Balance sheet)-Managing four different calendars
i-spirit -ilektroniki timologisi Sales documents Edition (retail trade - invoices - dispatch notes- credit invoices)-Electronic transmission of sales documents Automatic backup - Customer...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Do your accounting all by yourself Easy handling without previous bookkeeping knowledge Access anywhere & anytime
With Billomat even non-accountants can take care of all their own invoice processing effortlessly including customer management, estimates, invoices, reminders and more. Hassle-free and secure! Test our accounting software for free and save a lot of time! 14 days. The complete version. For free.
With Billomat even non-accountants can take care of all their own invoice processing effortlessly including customer management, estimates, invoices, reminders and more. Hassle-free and secure! Test...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Small Business CRM / Contacts Database.
Easy to use CRM Software and Invoicing Software. Supports Quotes and Invoicing, Contact Management, Jobs and Job Sheets, Appointments, Customer History, Mail Merge, Email Marketing, Customer Statements, sending SMS Text Messages and much more. Integrates with Word and Outlook. Supports Custom Data Fields and Custom Reports. Free 60 day trial. Price is $159 / 99GBP for a single user. 3 users $319 / 199GBP. 5 users $479 / 299GBP. Runs on Windows XP/Vista/7/Windows 8 Pro
Easy to use CRM Software and Invoicing Software. Supports Quotes and Invoicing, Contact Management, Jobs and Job Sheets, Appointments, Customer History, Mail Merge, Email Marketing, Customer...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Practice management platform for tax professionals and accountants. Offers full CRM with client portal, workflow management, and more.
Practice management platform for tax professionals and accountants. Offers full CRM with client portal, workflow management, and more.
Practice management platform for tax professionals and accountants. Offers full CRM with client portal, workflow management, and more.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
CCH iFirm is a cloud-based practice management solution for accountants that covers contact and document management, marketing and more
CCH iFirm is a cloud-based practice management solution for accountants that covers contact and document management, marketing, and more.
CCH iFirm is a cloud-based practice management solution for accountants that covers contact and document management, marketing, and more.

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Integrated receivables is an AR operations solution that combines all receivable and payment modules into a unified business process.
HighRadius is a Fintech enterprise Software-as-a-Service (SaaS) company which leverages Artificial Intelligence-based Autonomous Systems to help companies automate Accounts Receivable and Treasury processes. The HighRadius Integrated Receivables platform reduces cycle times in your order-to-cash process through automation of receivables and payments processes across credit, electronic billing and payment processing, cash application, deductions and collections.
HighRadius is a Fintech enterprise Software-as-a-Service (SaaS) company which leverages Artificial Intelligence-based Autonomous Systems to help companies automate Accounts Receivable and Treasury...

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums