Nederland Lokale producten weergeven
167 resultaten
Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Bespaar tijd en laat je boekhoudpraktijk groeien met de self-service planningssoftware van Acuity. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity 24/7 klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten op basis van jouw beschikbaarheid en betalingen te verwerken. Met Acuity verloopt je dag soepeler, zelfs tijdens het belastingseizoen. Maak individuele agenda's aan voor je personeel en locaties, en stel afspraaktypen in waardoor klanten blijven terugkomen. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Ontworpen voor accountants en boekhouders. Beheer klanten, online planning, facturering, documenten en meer vanaf één plek. Meer informatie over vcita
vcita is een compleet platform voor bedrijfsbeheer, ontworpen voor kleine bedrijven en accountants. Automatiseer tijdrovende administratieve taken, zodat jij je kunt richten op het runnen en uitbreiden van je boekhoudpraktijk. Beheer je klanten, online planning, facturering en inning van betalingen, communicatie met klanten en documenten vanaf één plek. Laat klanten 24/7 online afspraken inplannen vanuit een gepersonaliseerde klantenportal, verstuur herinneringen en meer. Stroomlijn en vereenvoudig je facturering en inning van betalingen. Meer informatie over vcita

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Toonaangevende IFRS 16 lease accounting software. Intuïtieve SAAS-oplossing die contractbeheer omzet in zorgvuldige IFRS 16-rapportage. Meer informatie over IFRS 16
De IFRS 16-software is gebaseerd op een uitgebreid contractbeheersysteem, zodat het een fluitje van een cent wordt om compliant te blijven met IFRS 16. Met een gespecialiseerd IFRS 16-team kunt u erop vertrouwen dat u de hulp krijgt die u nodig heeft, wanneer u die nodig heeft. Enkele van onze kenmerken: - Automatische CPI-aanpassing aan balans - Valutafunctionaliteit - contract, boekhouding en presentatie - Openbaarmakingsinformatie - Journaalboekingsrapporten - API-uitvoer - Massa-import en batchwijzigingen - Internationale ervaring Meer informatie over IFRS 16

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
De toonaangevende boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Directe toegang tot gegevens over klanten, verkopers en werknemers.
QuickBooks Enterprise is complete boekhoudsoftware voor de bouwsector die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks Enterprise bespaar je duizenden dollars per jaar in vergelijking met soortgelijke oplossingen. Het is krachtig en flexibel en wordt ook geleverd in versies die zijn ontworpen om aan jouw specifieke behoeften te voldoen. Probeer het vandaag nog gratis uit. Meer informatie over QuickBooks Desktop Enterprise

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub.
Alles-in-één software voor belastingvoorbereiders, accountants en boekhouders. Perfect om uw bedrijf te laten groeien: stop met het betalen van een dozijn tools en run uw praktijk vanuit één geïntegreerde hub. Geautomatiseerde workflows, gebruiksvriendelijk klantenportaal, aanpasbare CRM, onbeperkte en veilige bestandsopslag, e-handtekeningen, messaging & meer voor de prijs van één app. Meer informatie over TaxDome

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Prachtige cloudgehoste online boekhoudsoftware voor kleine bedrijven. Altijd en overal toegang. Probeer nu de gratis proefversie!
Bekroonde online boekhoudsoftware ontworpen voor accountants en eigenaren van kleine bedrijven. Beschikbaar op alle computers of mobiele apparaten met een internetverbinding. Bedrijfsfinanciën en cashflow worden in realtime bijgewerkt. Importeert transacties van bankrekeningen. Onbeperkte gebruikersaanmeldingen. Integreert met meer dan 600 bedrijfstoepassingen van derden. Ondersteunt meerdere valuta's. Gegevens zijn toegankelijk via één grootboek, zodat accountants en klanten kunnen samenwerken op het gebied van financiën. Meer informatie over Xero

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
NetSuite tilt je boekhoudpraktijk naar een hoger niveau door kernprocessen te automatiseren, handmatige fouten te verminderen en verwerkingstijd te verkorten.
NetSuite ondersteunt je boekhoudbedrijf van de volgende generatie door je workflows te stroomlijnen en je bedrijf of praktijk in realtime volledig 360-graden inzicht te geven. Veel delen van het boekhoudproces in een onderneming hebben specifieke vereisten, en automatisering kan de verwerkingstijd verkorten en handmatige fouten verminderen. NetSuite maakt deze automatisering mogelijk met krachtige tools die zijn geconfigureerd in de GUI. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Core helpt CPA's hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie en geautomatiseerde facturering op één enkel platform.
BQE Core helpt accountantskantoren hun dagelijkse activiteiten te stroomlijnen en het gebruik te verhogen met workflowbeheer, vereenvoudigde urenregistratie, geautomatiseerde facturering, geplande rapporten en business intelligence-dashboards. Dit alles-in-één platform biedt volledige zichtbaarheid van taken en personeel, zodat je moeiteloos opdrachten kunt beheren en meer waarde kunt leveren aan je klanten. Met meer controle over je bedrijf en toegang tot belangrijke inzichten, mis je nooit meer een deadline. Meer informatie over BQE CORE Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BigTime is de software waarmee grote accountantskantoren kunnen budgetteren en hun belangrijkste bedrijfsmiddel kunnen bijhouden en factureren: tijd.
Accountantskantoren hebben meer nodig dan alleen een urenstaat. Ze hebben een systeem nodig dat budgettering, projectplanning/-uitvoering, teamcommunicatie, taakbeheer, resource management, facturerin g en projectfinanciën verenigt. BigTime biedt de tools die je team nodig heeft om factureerbaar werk tijdig en binnen het budget op te leveren, waardoor klanten profiteren van een gemiddelde toename van de brutomarges van 25% en een substantiële toename van de omzet en verwijzingsinkomsten. "We hoefden geen compromissen te sluiten of de manier waarop we werkten te veranderen". Meer informatie over BigTime

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Divvy is een slim creditcard- en kostenbeheerplatform dat volledig gratis te gebruiken is en je beloont voor het gebruik ervan.
Divvy's 100% gratis onkostenplatform is ideaal voor elke boekhoudpraktijk en hun klanten. Divvy maakt onkostendeclaraties, het vastleggen van bonnen en werknemersvergoedingen verleden tijd. Kies eenvoudig een budget, gebruik je Divvy-kaart en je bent klaar. Alle financiële behoeften worden naar de cloud verplaatst. Besteed slimmer, sluit boeken sneller en reis beter, zonder het gedoe van het bewaren van bonnen en afstemmen. Divvy is gratis te gebruiken waarbij je 1 x-7 x beloningen kunt verdienen. Bekijk een demo en ontvang tot $ 100.* Meer informatie over Divvy

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Sage | Accounting is een eenvoudige maar krachtige online boekhoudoplossing die is ontworpen voor eigenaren van kleine bedrijven.
Sage | Accounting (voorheen Sage One) online boekhoudsoftware geeft je altijd en overal toegang tot de belangrijkste benodigdheden voor kleine bedrijven. Toegang tot dagelijkse taken zoals facturering , urenregistratie en uitgaven - via de cloud of via de mobiele app. Sage | Accounting is meertalig en biedt ondersteuning voor meerdere valuta, bekijk voor jezelf waarom succesvolle ondernemers kiezen voor dit platform. Bezoek de website voor een complete lijst met functionaliteiten. Compatibel met Mac/pc, Apple/Android. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Sage Business Cloud Accounting

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Melio is a simple bill-pay service for accountants and businesses. Manage all your clients' payments & pay any business bill for free.
Melio is a simple online bill-pay management tool tailored to accountants, bookkeepers, and their small business clients. Manage all clients' payments from a single dashboard with one login for all client accounts. Pay business bill for free via bank transfer or credit card, even where cards are not accepted. Set up a payment approval workflow, add users, and manage roles and permissions in a few clicks. Save time and eliminate dual data entry with our 2-way sync with QuickBooks.. Meer informatie over Melio

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Door dashboards en gegevensinvoer op één scherm te combineren, krijgen gebruikers een unieke ervaring waarbij alles met één klik kan worden gedaan.
OfficeTools is de toonaangevende leverancier van praktijkbeheersoftware voor bedrijven in de fiscale en boekhoudkundige sector. OfficeTools biedt je alles wat een bedrijf nodig heeft om dagelijkse activiteiten uit te voeren, inclusief de centralisatie van klantgegevens, het volgen van vervaldatums, personeel, workflowbeheer, geautomatiseerde facturering en urenregistratie, en combineert een aantal van de belangrijkste productiviteits- en beheerfuncties in een geïntegreerde oplossing die centraal zal komen te staan in je praktijk. Meer informatie over OfficeTools

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Verzamel moeiteloos klantgegevens en documenten, analyseer scenario's voor belastingafhandeling en vul automatisch de juiste IRS-formulieren in.
Canopy maakt belastingsoftwareproducten met één doel: het fiscale leven gemakkelijker te maken. Praktijkbeheer verhoogt je workflow-efficiëntie en verbetert tegelijkertijd de klantrelaties met behulp van een klantportaal en geavanceerd projectmanagement. Belastingresolutie bespaart je uren op elke zaak met automatisch ingevulde IRS-formulieren en assistenten voor zaakuitkomsten. Met de transcriptietool van Canopy kun je binnen twee minuten IRS-transcripties ophalen. Probeer het uit met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Canopy

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Karbon is een collaboratief werkmanagementplatform voor accountantskantoren, waarin e-mail, discussies, taken, workflows en meer worden gecombineerd.
Karbon is een werkmanagementplatform voor accountantskantoren. Het biedt een echt samenwerkingsplatform om workflows te beheren, met teams te communiceren en uitzonderlijk werk voor klanten te leveren. Door het combineren van e-mail, discussies, taken en krachtige workflows helpt Karbon je team af te stemmen via één plek om te communiceren en samen te werken, waardoor de capaciteit om op tijd en onder budget te leveren wordt vergroot. Meer informatie over Karbon

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010
Receipt Bank is een internationaal toonaangevend papierloos boekhoudplatform, dat accountants, boekhouders en bedrijven met elkaar verbindt. Sinds 2010 wordt het eenvoudig gemaakt om financiële documenten vast te leggen, te verwerken en te delen, zodat bedrijven zich kunnen concentreren op wat belangrijk is. Je hebt betere dingen te doen dan data-invoer. Daarom word je geholpen papier te laten voor wat het is en gemiddeld zo'n drie uur per week te besparen zodat je tijd over hebt voor dingen die je graag doet, of je nu je bedrijf wil laten groeien of vrijdagen vrij wil nemen. Meer informatie over Dext Prepare

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Cloudgebaseerde boekhoudsoftware voor kleine bedrijven om de salarisadministratie, het klantenbeheer, belastingen en al je boekhoudbehoeften te automatiseren.
MYOB Essentials is de snelle en gemakkelijke manier om je cashflow en ATO-compliancevereisten te beheren. Bevat tijdbesparende functies voor het dagelijkse boekingswerk. Zeg vaarwel tegen cashflow-zor gen. Accepteer creditcard- of BPAY-betalingen van klanten rechtstreeks vanuit een e-mailfactuur. Snelle en eenvoudige belastingupdates zorgen ervoor dat je altijd actueel bent. Super betalen en de vereisten van ATO Single Touch Payroll de baas blijven is een fluitje van een cent. Meer informatie over MYOB Business

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Voorstellen, contracten, facturering, business intelligence +
Practice Ignition is een krachtige manier om je klantgerichte bedrijf te runnen. Maak en volg voorstellen met ingebouwde contracten en opdrachtbevestigingen, stuur je klanten een factuur met variabele betalingsopties (terugkerend, eenmalig, enz.) en krijg belangrijke zakelijke inzichten allemaal op één plaats. Vervolgens kan je je boekhoud- en workflowtaken automatiseren door middel van integraties. Practice Ignition helpt je meer klanten binnen te halen, de cashflow te verbeteren, on-boarding van klanten te stroomlijnen en het succes van je bedrijf te voorspellen. Meer informatie over Ignition

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Web-based account management system that contains account auditing, daily reconciliation, and transaction monitoring features.
Web-based account management system that contains account auditing, daily reconciliation, and transaction monitoring features. Meer informatie over RynohLive

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
HandiSoft streamlines compliance and strengthens your client relationships with technology to advance your practice.
A complete suite of powerful practice solutions for Accountants and Tax Agents of all sizes, built to maximise productivity through streamlined processes and access to tools to run the entire practice, and deployed online for anytime, anywhere access. HandiSoft is simple and offers advanced features and integration to boost productivity. The client-centric interface allows you to easily access summary info and drill down to detail, making it easy to retrieve your client files. Meer informatie over HandiSoft

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Get More Done With Firm360. Save time and money with this all-in-one accounting management platform—the visibility you need.
Streamline your accounting practice and increase your firm's productivity. Save your staff an average of 10 hours a week in wasted non-billable time in 30 days. Firm360 creates client management, project management, billing, reporting, and time management transparency. Save your firm time and money by replacing your current 5+ software solutions with one seamless experience. This all-in-one cloud-based platform is everything you need to get the job done! Meer informatie over Firm360

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Een gebruiksvriendelijke oplossing die alles biedt wat je nodig hebt om je bedrijf op te schalen.
Alles wat je bedrijf nodig heeft om op te schalen in één gebruiksvriendelijke oplossing. Beheer je personeel, volg deadlines van klanten, automatiseer het verzamelen van klantgegevens, houd de tijd bij, factureer je klanten en bewaar al je klantinformatie op één plek. Meer informatie over Financial Cents

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor praktijkbeheer, boekhouding en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat.
Een cloudgebaseerd, geïntegreerd systeem voor juridische boekhouding en praktijkbeheer, algemene en trustboekhouding, altijd en overal toegankelijk vanaf elk apparaat. uLaw heeft algemene en trustboekhouding naadloos vereenvoudigd en gerechtelijke formulieren geautomatiseerd, en het biedt krachtige analyse waardoor zelfstandige advocaten en kleine advocatenkantoren efficiënt kunnen werken en tijd en geld kunnen besparen met de gemoedsrust dat ze voldoen aan de voorschriften van de orde van advocaten. Meer informatie over uLawPractice

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Tax resolution system designed to easily manage client cases using up-to-date IRS forms, OIC calculator, and IRS notice advisor tool.
IRS Solutions is a full-service tax resolution software that helps tax pros save time while dealing with the IRS. Become more efficient in your operations with an automated solution to manage IRS collection cases, OICs, and responding to notices. Automatically calculate and recommend solutions; submit forms and reports; communicate with and invoice clients. Benefits include access to marketing tools, free continuing education, a community of your peers, & expert advice from former IRS officers. Meer informatie over IRS Solutions Software

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AccountancyManager is bekroonde, tijdbesparende software voor praktijkbeheer die is ontworpen door accountants voor accountants en boekhouders.
AccountancyManager is uitgeroepen tot toonaangevende CRM- en praktijkbeheersoftware in het VK en bespaart je tijd door je administratie te automatiseren: - automatisch gegenereerde takenlijsten; - direct onboarden van klanten; - automatiseren van registratieverzoeken en meer; - deel documenten, ontvang e-handtekeningen en voer witwascontroles uit; - auditspoor van communicatie en gegevenswijzigingen; - houd de winstgevendheid van klanten bij; - alles wat je nodig hebt, waar je ook bent. "Vroeger besteedde ik twee dagen van mijn week aan praktijkbeheer. AM heeft dit teruggebracht tot een halve dag." - Emma B Meer informatie over AccountancyManager

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om de boeken sneller en nauwkeuriger af te sluiten.
FloQast is software voor afsluitingsbeheer, ontwikkeld door accountants voor accountants om boekhoudteams te helpen sneller en nauwkeuriger af te sluiten. Het biedt één enkele plek om de afsluiting te beheren en iedereen inzicht te geven. FloQast werkt samen met je bestaande checklists en Excel om het afsluiten te beheren. Gemiddeld voltooien FloQast-klanten het afsluiten 3 dagen sneller. De bekroonde oplossing wordt vertrouwd door honderden boekhoudafdelingen, waaronder die van Twilio, Nutanix, Zillow en The Golden State Warriors. Meer informatie over FloQast

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Jetpack Workflow helpt boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Krijg de controle, voorspelbaarheid en transparantie terug.
Jetpack Workflow helpt meer dan 6000 boekhoudkundige professionals werk van terugkerende klanten te automatiseren en bij te houden. Met Jetpack Workflow hoef je je niet langer zorgen te maken dat je iets over het hoofd ziet. Voor het instellen van je klanten hoef je alleen maar een spreadsheet bij te voegen. Voor het instellen van het werk van klanten hoef je de taak alleen maar op herhalen te zetten en het te kopiëren naar andere klanten. Krijg de controle en transparantie terug over het werk van je klanten. Meer informatie over Jetpack Workflow

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Boekhoudautomatisering voor effectieve accountants en boekhouders.
Halveer de tijd voor boekhouding. Automatiseer de gegevensinvoer van alle inkoopfacturen, ontvangstbewijzen en verkoopfacturen. Bevat: automatisering van leveranciers, factuurbeschrijvingen, regelitems, batchscanning, eerlijke prijsstelling. Meer informatie over Datamolino

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Automated workflows, client monitoring, CRM, easy-to-use time tracking, and powerful reporting.
Uku is beautiful, simple and intuitive work management software. It is the only tool you need to organize work, manage tasks, and make smart decision in your accounting firm. With Uku you can plan work, manage your team and keep track of your workflow without less headache. * Automated tasks * Work management * Team collaboration * Client management * Time tracking * Productivity analysis * Client agreement monitoring * Automated billing * Integrations with your favourite apps * Mini Uku Meer informatie over Uku

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren.
Pakket met producten en diensten ontworpen door accountants voor accountants om workflowprocessen in professionele accountantskantoren te beheren. Meer informatie over CS Professional Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
All-in-one Accounting Practice Management. Mango provides all the tools needed to run an efficient firm with one easy-to-use dashboard
Mango gives you all-in-one Accounting Practice Management with one easy-to-use interface. Built by accuntants, Mango solves the true problems accountants face: Time, Billing, Workflow PLUS File Sharing, eSignature, Document Management, CRM & more. Get off the merry-go-round of jumping between multiple tools from multiple vendors. Run a more efficient & profitable practice with Mango. Meer informatie over Mango Practice Management

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Online Practice Management software designed for the needs of CPA, CA, CS, and Tax consultants.
Jamku is an Online Office Management Software for Chartered Accountants, Company Secretaries, Tax Consultants & Advocates. Being a software for Practice Management, Jamku has all the features you need to manage your office, right from Compliance, Tasks, Clients, Password, Digital Signature, File Upload, Attendance, Inward Outward, Expense, Bulk Email & SMS to so much more. Meer informatie over Jamku

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke software voor praktijkbeheer voor kleine boekhouders en accountantskantoren. Ga binnen enkele minuten aan de slag.
Pixie is gewaardeerd door kleine bedrijven met grote ambities. Bespaar tijd en wees beter georganiseerd. Het heeft alles wat je nodig hebt om je klanten, deadlines, workflows, e-mails en bestanden in één eenvoudige, flexibele en gebruiksvriendelijke app te beheren. Pixie wordt geleverd met regiospecifieke workflowsjablonen, en er is een groeiende bibliotheek van workflowsjablonen waardoor je nog sneller aan de slag kunt. Probeer Pixie vandaag nog gratis en stel binnen enkele minuten je eerste taken in. Meer informatie over Pixie

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
MYOB Advanced business management software is tailored to mid-sized businesses & integrates real-time data across your entire business.
MYOB Advanced is ideal for bigger businesses that have outgrown accounting software. It's secure, cloud-based business management software that connects your entire organisation across finance, operations, sales and HR, enabling integrated, real-time data to make smarter decisions for faster growth. Tailored specifically for your bigger business needs, MYOB Advanced includes accounting, inventory management, workflows, manufacturing, payroll functionality and much more. Meer informatie over MYOB Advanced Business

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
An expense reporting and purchase management platform with smart accounting workflows.
An expense management platform to help small to medium-sized businesses and practices, accountants and bookkeepers streamline bookkeeping processes. Envoice integrates with accounting softwares on desktop and cloud, so that users can build an end-to-end solution to suit any situation. Meer informatie over Envoice

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Tax practice management platform designed to save time, make more money and improve quality of life for firm members and clients.
Taxaroo is a modern cloud-based tax practice management tool. We enable tax firms to save time, make more money and improve their quality of life by providing a better, online customer experience with our suite of practice efficiency tools. Includes client portal and communications hub (video, SMS and chat), workflow, IRS-compliant electronic signatures and even invoicing putting everything on autopilot for your firm. Meer informatie over Taxaroo

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Happy Clients -- Happy Firm. Client Hub is a modern workflow platform that has client experience built-in.
Manage your team and communicate with your clients in one place. Traditional workflow systems are built for internal teams only. So, work often gets stuck waiting for client responses. Our modern workflow platform has client experience built-in, so it automates getting client answers. Your team feels empowered and never wastes time chasing clients for missing info. And your clients love their experience with your modern firm. Meer informatie over Client Hub

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Automatiseer facturering, versnel betalingen, verbeter de cashflow en elimineer veel werk met Biller Genie.
Biller Genie is je virtuele AR-afdeling die naadloos aansluit op je boekhoudsoftware en automatisch facturen, herinneringen en achterstallige meldingen via e-mail en papieren post verstuurt. Je klanten kunnen facturen online betalen via creditcard, ACH of Apple Pay en betalingen worden automatisch afgesloten in je boekhoudsoftware, waardoor het vele werk van je factureringsproces niet meer nodig is. Je merkeigen klantenportaal biedt je klanten een handige plek om hun informatie 24/7 online te beheren. Meer informatie over Biller Genie

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Document Management, Workflow and Web Portal Solutions for Accounting Firms
Doc.It Suite makes firms more efficient and effective as they gather, process, store and deliver documents. We are uniquely positioned as value-priced, best-of-breed software suite designed specifical ly for accountants. The Doc.It Suite includes Document Management, Workflow, Web Portals, PDF Editor, Scan tools, Archive, Work Binder and integration with tax, engagement and time & billing software. Doc.It can replace up to 7 pieces of software and represents 14,000 CPAs from over 500 firms. Meer informatie over Doc.It Suite

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Secure client portals with e-signature, e-forms, chat and KYC and payment integrations.
Protect and automate your client document flows, from engagement letters through invoice approval. MyDocSafe integrates with Outlook, Salesforce, Xero, BTCSoftware, Logical Office and many more platforms focused on the accountancy practice, helping accountants securely publish client documents in portals, automate approval and onboarding processes, and minimise non billable time. Meer informatie over MyDocSafe

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor boekhoudprocesbeheer. Altijd en overal veilig toegang tot je bestanden.
Contentverse is eenvoudige software voor het beheer van boekhoudprocessen die voldoet aan de normen van de sector en naadloos integreert met je bestaande hardware en software. Dankzij de veelzijdighe id van Contentverse kunnen de oplossingen worden geïmplementeerd in verschillende verticale markten, zoals boekhouding, bouw, onderwijs, financiële dienstverlening, gezondheidszorg, productie, juridische zaken en nog veel meer. Als je organisatie veel papierwerk heeft, digitaal wil gaan en processen te beheren heeft, past Contentverse goed bij jou. Meer informatie over Contentverse

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
AMTdirect is de ultieme oplossing voor leaseboekhouding en administratie. Zorg voor naleving van FASB ASC 842 en ontvang vandaag nog een gratis demo.
AMTdirect is een zeer vertrouwde naam op het gebied van leaseboekhouding en -administratie, en zorgt voor volledige naleving van de nieuwe standaarden voor leaseboekhouding. De cloudgebaseerde oplossing van AMTdirect automatiseert de rapporten en openbaarmakingen die vereist zijn voor ASC 842-compliance en biedt een centrale opslagplaats voor al je leasedocumenten. Ontdek waarom meer dan 650 topmerken een partnerschap zijn aangegaan met AMTdirect. Meer informatie over AMTdirect

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Workflow and practice management software designed by accountants for accountants - helps define, organize and track your firm's work.
Aero Workflow gives you the tools you need to take your firms knowledge capital and put it to work. Your processes and procedures are integrated into your tasks, making your firm efficient, scalable and profitable and youre confident that client work wont slip through the cracks. One-time projects, recurring tasks, client emergencies even email are all seamlessly integrated into one list, so you and your staff have a clear view of what needs to get done and how to do it! Meer informatie over Aero Workflow

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Cloud-based solution for multi-client accountants, CPAs, and bookkeepers to extract and consolidate client's bank data.
Cloud-based solution for multi-client accountants, CPAs, and bookkeepers to extract and consolidate client's bank data. Meer informatie over LedgerSync

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
BlackLine is vertrouwde technologie voor het moderniseren van financiën en boekhouding.
Het platform voor financieel beheer en automatisering van BlackLine biedt krachtige cloudgebaseerde technologie en realtime automatisering om boekhoudkundige en financiële teams grip te geven over hun processen. De visie van BlackLine voor het transformeren van financiële en boekhoudkundige werkzaamheden zorgt voor een daadwerkelijke modernisering van processen en maakt echte productiviteitswinst mogelijk. Meer informatie over BlackLine

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
QuickBooks Online Accountant is a practice management solution designed to help businesses grow and manage their accounting firm.
QuickBooks Online Advanced delivers powerful features to run your firm and simplify bookkeeping. Get started with QuickBooks Online's features for bookkeeping, reporting and payroll for your clients. Month-end review automatically identifies and resolves common bookkeeping issues so that you have accurate books on time. Performance center visualizes client performance compared to local industry peers. Advisory training helps you grow your knowledge and skills to advise clients. Advanced features let you manage your firm’s books with the powerful features of QuickBooks Online Advanced Meer informatie over QuickBooks Online Accountant

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Autonomous Receivables is an AI-Powered Receivables automation platform to improve business metrics such as reducing DSO & bad debt.
The Autonomous Receivables Software enables AR teams to eliminate silos within credit management, billing & invoicing, cash application, deductions management, and collections management. The platform offers end-to-end automation for the order-to-cash processes to create working capital impact by ensuring: ?Reduced DSO ?Lower bad debt with real-time credit- risk monitoring ?Reduce invoicing costs by 70% with quicker e-invoice delivery ?Improved net recovery rate for invalid deductions with AI Meer informatie over Integrated Receivables

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Fieldguide is powering the future of trust.
Fieldguide is an automation and collaboration platform for modern assurance and advisory firms. From requests to reporting, the Fieldguide platform digitizes the end-to-end engagement workflow on a single platform. Built by former Big Four practitioners and experienced technology leaders, Fieldguide is trusted by top CPA firms to boost margins, win new business, and build stronger client relationships. Meer informatie over Fieldguide

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Online invoicing software for small and medium-sized businesses and freelancers, including e-invoicing and digital payments.
Online invoice management tool for small and medium businesses and freelancers. It includes e-invoicing, quotes, purchase orders, digital payments (thanks to the integration with TS Pay), bank reconciliation and much more. With Fatture in Cloud, you can also give access to your bookkeeper to manage your invoice and F24. Fatture in cloud is available as online software and mobile app for iOS, Android and Huawei. Meer informatie over Fatture in Cloud

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums
Accounting Practice manager full of key features and benefits for any size Accounting firm.
Docusoft CloudFiler is a True Cloud Practice management solution for Accounting firms. Features include, Workflow, Timing records, CRM tasks, AML, KYC, and automated email and SMS chasing on key critical dates. The practice Manager integrates seamlessly with our DMS and secure portal for document signing. Meer informatie over Docusoft CloudFiler

Functies

  • Factureren
  • Klantenbeheer
  • Projectbeheer
  • Voor accountancybedrijven
  • Tijd bijhouden
  • Bijhouden van vervaldatums