94 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve inhoud met Wrike for Marketers Performance. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met Yamdu kunnen contentmakers hun projecten beter beheren. Meer informatie over Yamdu
Yamdu is een creatief beheersysteem voor elk type visuele productie. Met de tools kun je je project plannen, je taken plannen en beheren, informatie delen, communiceren, samenwerken en alles creëren wat je in elk stadium van de productie nodig hebt. Yamdu vermindert overbodig werk en dus fouten om je tijd en geld te besparen. Besteed het aan de creatieve kant van je projecten, niet aan de administratieve overhead. Meer informatie over Yamdu
Yamdu is een creatief beheersysteem voor elk type visuele productie. Met de tools kun je je project plannen, je taken plannen en beheren, informatie delen, communiceren, samenwerken en alles creëren...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen. Meer informatie over monday.com
monday.com is een intuïtief besturingssysteem voor werk waarmee teams hun marketing- en creatieve processen binnen enkele minuten creëren om hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams communiceren naadloos met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en transparantie creëert, zodat je direct weet hoe de zaken ervoor staan. Tot de functies behoren aanpasbare sjablonen, het delen van bestanden, urenregistratie, automatiseringen en afhankelijkheden, overzichtsdashboards en integraties met populaire tools zoals Facebook, Mailchimp, HubSpot en meer. Meer informatie over monday.com
monday.com is een intuïtief besturingssysteem voor werk waarmee teams hun marketing- en creatieve processen binnen enkele minuten creëren om hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Alles-in-één, cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Meer informatie over Frontify
Frontify maakt het gemakkelijk om aantrekkelijke merkportals te maken, zodat je pdf-richtlijnen, gecompliceerde DAM-software en moeilijk te vinden bestanden vaarwel kunt zeggen. Het cloudgebaseerde merkplatform combineert het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, creatieve samenwerking en sjablonen voor print en ontwerp in één gebruiksvriendelijke tool. Boek een op maat gemaakte demo om te zien waarom 2500 merken hun enige bron van waarheid hebben opgebouwd met Frontify. Meer informatie over Frontify
Frontify maakt het gemakkelijk om aantrekkelijke merkportals te maken, zodat je pdf-richtlijnen, gecompliceerde DAM-software en moeilijk te vinden bestanden vaarwel kunt zeggen. Het cloudgebaseerde...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De oorspronkelijke online bannermaker. Downloaden als JPG, PNG, HTML5, GIF of MP4, delen op sociale media en integreren in je website. Meer informatie over Creatopy
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Ontwerp, communiceer en laat je zien. Meer informatie over Creatopy
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke dag worden er meer dan 20.000 pdf's naar Issuu geüpload. Upload en creëer binnen enkele minuten een integreerbaar digitaal bladerboek en stel de inhoud vervolgens opnieuw samen voor mobiel, sociale media, e-mails en meer. Met Issuu kost het converteren van inhoud voor het web geen moeite meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren:...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Het creatieve beheerplatform van Storyteq helpt merken om de productie van hun video- en banneradvertenties te schalen. Meer informatie over StoryTEQ
Schaal de productie van je video- en banneradvertenties. Consumenten bewegen zich tussen een groot aantal kanalen en vragen om relevante inhoud. Ongeacht het niveau van aanpassingen dat je nodig hebt, is het essentieel om inhoud op een snelle en schaalbare manier te genereren en te distribueren. Het creatieve beheerplatform van Storyteq biedt een volledig geïntegreerde workflow om digitale middelen moeiteloos te vertalen naar sterk aangepaste en merkconsistente advertenties. Meer informatie over StoryTEQ
Schaal de productie van je video- en banneradvertenties. Consumenten bewegen zich tussen een groot aantal kanalen en vragen om relevante inhoud. Ongeacht het niveau van aanpassingen dat je nodig...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy. Meer informatie over Float
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een ontwerp- en merksjabloonplatform met vergrendelbare sjablonen waarmee teams inhoud kunnen creëren en distribueren zonder af te wijken van het merk. Meer informatie over Lucidpress
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk). Vergrendelbare sjablonen beschermen je merk, en collega's kunnen kleine ontwerpaanpassingen en bewerkingen maken, waardoor de werklast van je creatieve team wordt verlicht. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 7 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Lucidpress
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de niet-ontwerpers in je bedrijf in staat stelt om zelf marketingmateriaal te creëren en te distribueren (zonder af te wijken van het merk)....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren. Meer informatie over Celtra
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle visuele materialen worden opgeslagen in albums, zodat ze gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt. Meer informatie over Kontentino
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Filestage is een beoordelings- en goedkeuringsplatform waarmee je al je bestanden op één plek kunt delen, bespreken en goedkeuren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Probeer Bluescape voor vergaderingen en creatief beheer in plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether. Meer informatie over Bluescape
Het werk lijdt eronder als creatief beheer wordt verdeeld over te veel apps, en geen van deze apps laat je voelen hoe het is om persoonlijk te brainstormen, te beoordelen of werk te presenteren. In plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether, kun je je vergaderingen en creatieve proces volledig in Bluescape beheren. Het is het visuele platform voor hoogwaardige samenwerking dat alles ondersteunt, van filmproductie tot UX, architectuur en modeontwerp. Meer informatie over Bluescape
Het werk lijdt eronder als creatief beheer wordt verdeeld over te veel apps, en geen van deze apps laat je voelen hoe het is om persoonlijk te brainstormen, te beoordelen of werk te presenteren. In...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een oplossing van de volgende generatie voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. Desktopsynchronisatie transformeert de manier waarop marketing- en creatieve teams samenwerken. Meer informatie over Third Light
Chorus, van Third Light, is een oplossing voor het beheer van creatieve bedrijfsmiddelen waarmee marketing- en creatieve teams hun media kunnen synchroniseren, opslaan en delen terwijl ze samenwerken. Het is gebouwd rond beveiligde "ruimtes" - elk geconfigureerd om de specifieke workflow van een team te weerspiegelen. Teamleden kunnen geselecteerde bestanden en containers rechtstreeks synchroniseren met hun desktops, feedback en goedkeuringen delen via opmerkingen en goedgekeurde middelen vervolgens wereldwijd delen. Ondersteuning en training wordt geleverd door de experts van het bekroonde klantenserviceteam. Meer informatie over Third Light
Chorus, van Third Light, is een oplossing voor het beheer van creatieve bedrijfsmiddelen waarmee marketing- en creatieve teams hun media kunnen synchroniseren, opslaan en delen terwijl ze samenwerken....

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Pyxis CoCreate is an AI-led creative development platform that helps brands build powerful experiences with Artificial Intelligence-led Meer informatie over Pyxis CoCreate
Pyxis CoCreate is an AI-led cocrerative ecosystem that helps brands enhance their brand identity with creative intelligence. This platform is built to help brands create great experiences with Artificial Intelligence-led creative insights. Pyxis CoCreate enables brands to widen the impact of their creatives with features like: Digital Asset Management Asset Sharing User management Approval Workflow Integrations Automatic Creative Resizing Creative Automation Brand Management Asset Library Meer informatie over Pyxis CoCreate
Pyxis CoCreate is an AI-led cocrerative ecosystem that helps brands enhance their brand identity with creative intelligence. This platform is built to help brands create great experiences with...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 120 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams. Plan projecten, prioriteer taken en delegeer opdrachten via internet of mobiel.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te houden en op de hoogte te blijven van alles wat er op het werk gebeurt. Teams kiezen voor Flow wanneer spreadsheets, whiteboards en plaknotities niet genoeg zijn, maar apps voor taakbeheer zoals Todoist en Trello te weinig bieden en projectmanagementtools zoals Wrike, JIRA en Asana juist te veel zijn.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Workflowbeheer voor marketing- en ontwerpteams die meer inzicht en controle nodig hebben om content sneller op de markt te kunnen brengen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met één enkele tool voor: projectaanvragen aannemen, projecten starten en bronnen toewijzen, taken en deadlines bijhouden, samenwerken aan lopende werkzaamheden, het goedkeuringsproces beheren en rapporteren over belangrijkste productiviteitsstatistieken. Dit platform helpt je om administratieve taken te automatiseren waardoor je voor elk teamlid 7 uur per week kunt terugwinnen.
inMotion is een workflowoplossing die marketing- en ontwerpteams helpt om content sneller op de markt te brengen. Met inMotion heeft je team controle en inzicht over de voortgang van het project met...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
's Werelds toonaangevende videobeoordelings- en samenwerkingsplatform waarmee contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren.
's Werelds toonaangevende video-workflowplatform, vertrouwd door meer dan 550.000 gebruikers. Wipster is jouw complete video-evaluatie-, goedkeurings-, samenwerkings-, publicatie- en analyseplatform waarmee moderne contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren. Sluit je aan bij merken als Sephora, Time Inc, Deloitte en Shopify, die op Wipster vertrouwen voor aanzienlijk kortere doorlooptijden, probleemloze feedback en naadloze samenwerking. Begin vandaag nog met het schalen van jouw videoworkflow, met Wipster.
's Werelds toonaangevende video-workflowplatform, vertrouwd door meer dan 550.000 gebruikers. Wipster is jouw complete video-evaluatie-, goedkeurings-, samenwerkings-, publicatie- en analyseplatform...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.
Screendragon is een toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote (50+) marketingteams, bureaus en professionele serviceteams. Dit product helpt organisaties hun operationele activiteiten te stroomlijnen, de marktintroductietijd te verkorten en de kosten te verlagen. De software is aantoonbaar geschikt voor de behoeften van internationale Fortune 100-bedrijven en helpt hen om grote complexe operationele uitdagingen op te lossen. Klanten van Screendragon zijn onder meer Kellogg's, BP, de IOC, JWT en McCann World Group.
Screendragon is een toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote (50+) marketingteams,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place!
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Write, plan, manage: Celtx is the all-in-one solution for film, video, and game production.
Celtx is an all-in-one cloud-based system for video planning. Work with your team to write the script, manage pre-production planning, and take your project to camera. Trusted by millions for superior online collaboration, the Celtx Studio's connected workflow ensures that every member of the production team stays engaged, organized, and informed.
Celtx is an all-in-one cloud-based system for video planning. Work with your team to write the script, manage pre-production planning, and take your project to camera. Trusted by millions for...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more.
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more.
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Eén platform om je HTML5, video- en dynamische advertenties te creëren, te schalen en te publiceren. Verhoogde ROI, lagere productiekosten.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je helpt om het rendement op je display- en sociale campagnes te verhogen. Met Bannerwise kun je merkeigen productadvertenties maken die beter presteren, gemakkelijk opschalen en exporteren om moeiteloos te publiceren. Er zijn geen coderingsvaardigheden vereist. Bekijk Bannerwise om je rendement te verhogen en de middelen die aan de productie worden besteed te verminderen.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je helpt om het rendement op je display- en sociale campagnes te verhogen. Met Bannerwise kun je merkeigen productadvertenties maken die beter presteren,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Automate banner production in minutes Abyssale gives you the freedom to generate social & advertising banners online.
Automate banner production, at scale. Creative Automation enables creative teams to maintain quality and consistent brand voice. Automate large-scale banner production with our API and integrations - Save time and let our platform do the heavy lifting. Cut down banner production costs and boost your execution speed.
Automate banner production, at scale. Creative Automation enables creative teams to maintain quality and consistent brand voice. Automate large-scale banner production with our API and integration...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Artwork Flow, an online artwork management platform to streamline artwork approval processes. Offers a free 14-day trial.
Artwork Flow, a cloud-based team collaboration platform to review & approve creative projects & make processes simpler & faster. Easy-to-use interface allowing project managers to customize workflows, assign tasks & checklists, proof artwork files & share feedback through annotations. Digital asset library and custom workflows, can help schedule projects, create tasks with due dates, and share files instantly. Dashboards provide insights into project progress and team productivity.
Artwork Flow, a cloud-based team collaboration platform to review & approve creative projects & make processes simpler & faster. Easy-to-use interface allowing project managers to customize workflows,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Cross platform solution for managing TV, Film, and Music Production Studios.
Studio Suite is a business application that does budgeting, scheduling, project management, tasks, equipment inventory & rentals, media asset management, CRM, invoicing, employee management, reporting, and more, all combined in one simple, elegant solution.
Studio Suite is a business application that does budgeting, scheduling, project management, tasks, equipment inventory & rentals, media asset management, CRM, invoicing, employee management,...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Blutui is the professional web development platform for Advertising Agencies, talented front-end developers & Creative Agency clients.
Blutui is the professional web development platform for Advertising Agencies, talented front-end developers & Creative Agency clients. For Agencies: Your Agency controls multiple client projects from development to delivery via your dedicated branded agency console. For Developers: Blutui features seamless in-page editing, cloud-synced real time front end development using the code you know and the tools you love, (minimum requirement is HTML and CSS) and simple to use database structures.
Blutui is the professional web development platform for Advertising Agencies, talented front-end developers & Creative Agency clients. For Agencies: Your Agency controls multiple client projects from...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer.
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer.
Een beheerplatform voor productiebedrijven, bureaus en freelance creatievelingen met functies voor opnameplanningen, agenda's en meer.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
A powerful suite of application creation tools for SharePoint and Office 365
Easily create, manage, automate, optimize, and replace any business processes and forms with NITRO Studio's unlimited workflow and forms no-code solution on Microsoft Office 365, Teams and SharePoint.
Easily create, manage, automate, optimize, and replace any business processes and forms with NITRO Studio's unlimited workflow and forms no-code solution on Microsoft Office 365, Teams and SharePoint.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.
Feedback platform for creative agencies. Organizing the feedback process in a smart way for video, images, sound and pdf.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Our Creative Management Platform lets you design, scale, translate and publish digital advertising campaigns, in-house.
Our creative management platform (CMP) simplifies complexity. It removes the mystery of digital advertising. Streamlining design, improving workflows, and optimising all creative to industry standards. It gives you complete control over ad production and distribution, saving you time and money.If you work across multiple channels, in multiple markets, and with multiple formats, our CMP does the heavy lifting. Enabling you to be at the forefront of digital advertising.
Our creative management platform (CMP) simplifies complexity. It removes the mystery of digital advertising. Streamlining design, improving workflows, and optimising all creative to industry...

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer