Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Creatief management software
Creatief management software biedt de tools die creatieve teams nodig hebben om hun creatieve projecten te beheren, samen te werken en middelen effectief toe te wijzen.
Filterresultaten (69)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Australië
België
Canada
Duitsland
Spanje
Frankrijk
Verenigd Koninkrijk
Nieuw-Zeeland
Verenigde Staten
Prijsopties
Producttype
69 resultaten
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen.
Meer informatie over monday.com
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal.
Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen.
Meer informatie over Bynder
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Meer informatie over Mailchimp
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy.
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen.
Meer informatie over Float
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Een populaire visuele werkruimte voor innovatie waarmee ingedeelde teams van elke omvang samen kunnen dromen, ontwerpen en bouwen aan de toekomst.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk.
Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren.
Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad!
Meer informatie over Nifty
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement.
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken.
Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem.
Meer informatie over Ziflow
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar.
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service.
Meer informatie over Acquia DAM (Widen)
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig.
Meer informatie over Workamajig
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren.
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra.
Meer informatie over Celtra
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Creatopy is een advertentie-ontwerpplatform waarmee bedrijven hun advertentieproductie en -levering kunnen aanpassen, automatiseren en opschalen.
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele content georganiseerd en altijd merkeigen te houden.
Meer informatie over Creatopy
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Meer informatie over Hightail
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren.
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren.
Hoe werkt het?
Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's.
Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren.
Meer informatie over Flipsnack
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Verlicht de werklast van je creatieve team door niet-ontwerpers hun eigen marketingmateriaal te laten maken met behulp van vergrendelbare sjablonen.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjablonen kun je je logo, lettertypen en kleuren beschermen en collega's in staat stellen om kleine ontwerpaanpassingen aan te brengen en content te verspreiden via drukwerk of online. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd.
Meer informatie over Marq
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies.
Meer informatie over Admation
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale software voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers.
Workzone is de ideale projectmanagementsoftware voor marketing-, bureau- en operationele teams van 5 of meer gebruikers. Het is krachtig, maar toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Merken zoals Wells Fargo en Verizon vertrouwen op Workzone om hun projecten uit te voeren en hun teams gesynchroniseerd te houden. Workzone werd geperfectioneerd gedurende 20 jaar gebruik in de praktijk, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Tarieven vanaf $ 200 per maand.
Meer informatie over Workzone
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren.
Meer informatie over Function Point
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over FunctionFox
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten.
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle visuele materialen worden opgeslagen in albums, zodat ze gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt.
Meer informatie over Kontentino
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer.
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal.
Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke dag worden er meer dan 20.000 pdf's naar Issuu geüpload. Upload en creëer binnen enkele minuten een integreerbaar digitaal bladerboek en stel de inhoud vervolgens opnieuw samen voor mobiel, sociale media, e-mails en meer. Met Issuu kost het converteren van inhoud voor het web geen moeite meer.
Meer informatie over Issuu
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren.
Meer informatie over GoVisually
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen.
Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten.
Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids.
Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen.
Meer informatie over Filecamp
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Filestage is een beoordelings- en goedkeuringsplatform waarmee je al je bestanden op één plek kunt delen, bespreken en goedkeuren.
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen.
Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren.
Meer informatie over Filestage
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams. Plan projecten, prioriteer taken en delegeer opdrachten via internet of mobiel.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te houden en op de hoogte te blijven van alles wat er op het werk gebeurt. Teams kiezen voor Flow wanneer spreadsheets, whiteboards en plaknotities niet genoeg zijn, maar apps voor taakbeheer zoals Todoist en Trello te weinig bieden en projectmanagementtools zoals Wrike, JIRA en Asana juist te veel zijn.
Meer informatie over Flow
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Probeer Bluescape voor vergaderingen en creatief beheer in plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether.
Het werk lijdt eronder als creatief beheer wordt verdeeld over te veel apps, en geen van deze apps laat je voelen hoe het is om persoonlijk te brainstormen, te beoordelen of werk te presenteren. In plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether, kun je je vergaderingen en creatieve proces volledig in Bluescape beheren. Het is het visuele platform voor hoogwaardige samenwerking dat alles ondersteunt, van filmproductie tot UX, architectuur en modeontwerp.
Meer informatie over Bluescape
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool.
Meer informatie over zipBoard
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei.
Meer informatie over Worksuite
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Trend is de marktplaats om je influencers te vinden en je campagnes op schaal te beheren terwijl je rendement genereert met de inhoud.
Trend is marketing- en campagnebeheersoftware voor influencers waarmee je door influencers gegenereerde content kunt zoeken, delen en schalen, terwijl je merkbekendheid van influencers benut.
Het netwerk van aangemelde influencers geeft je de mogelijkheid om elke maand tientallen influencer-campagnes uit te voeren, waardoor het beheer van influencer-marketingcampagnes moeiteloos wordt.
Meer informatie over Trend
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
's Werelds toonaangevende videobeoordelings- en samenwerkingsplatform waarmee contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren.
's Werelds toonaangevende video-workflowplatform, vertrouwd door meer dan 550.000 gebruikers. Wipster is jouw complete video-evaluatie-, goedkeurings-, samenwerkings-, publicatie- en analyseplatform waarmee moderne contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren.
Sluit je aan bij merken als Sephora, Time Inc, Deloitte en Shopify, die op Wipster vertrouwen voor aanzienlijk kortere doorlooptijden, probleemloze feedback en naadloze samenwerking. Begin vandaag nog met het schalen van jouw videoworkflow, met Wipster.
Meer informatie over Wipster
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
IntelligenceBank is toonaangevend in enterprise Digital Asset Management en marketingactiviteitensoftware.
IntelligenceBank is het toonaangevende enterprise DAM en marketingactiviteitenplatform dat je voorziet van een naadloos proces voor het maken, beheren, goedkeuren, distribueren en rapporteren over creatieve content en digitale middelen. Vakkundig beheer van content-compliance en aansturing van personalisatieprojecten. Ga een stap verder met je creatieve contentbeheer, met aangepaste pagina's met merkrichtlijnen, online creatieve instructies, creatief projectmanagement met kalenders en een prima werkstroom voor goedkeuringen.
Meer informatie over IntelligenceBank
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Alles-in-één, cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren.
Frontify maakt het gemakkelijk om aantrekkelijke merkportals te maken, zodat je pdf-richtlijnen, gecompliceerde DAM-software en moeilijk te vinden bestanden vaarwel kunt zeggen. Het cloudgebaseerde merkplatform combineert het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, creatieve samenwerking en sjablonen voor print en ontwerp in één gebruiksvriendelijke tool. Boek een op maat gemaakte demo om te zien waarom 2500 merken hun enige bron van waarheid hebben opgebouwd met Frontify.
Meer informatie over Frontify
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Combineert Studio Management-software met online galerijen, albumcontrole en de revolutionaire nieuwe verkoopgalerijen.
Combineert Studio Management-software met online galerijen, albumcontrole en de revolutionaire nieuwe verkoopgalerijen.
Meer informatie over Sprout Studio
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren met beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen en sjablonen.
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren en meer merkeigen content te creëren in minder tijd. Met het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, sjablonen en gecentraliseerde controle kun je er zeker van zijn dat je creatives worden gebruikt zoals jij dat voor ogen had.
Organiseer, deel, bescherm en beheer je bedrijfsmiddelen en merk. De software vereenvoudigt elk aspect van gedistribueerde marketing en stelt je in staat je marketingmateriaal centraal te beheren, terwijl het op lokaal niveau wordt aangepast en gepubliceerd.
Meer informatie over Marvia
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Plan projectresources visueel en intuïtief, optimaliseer de beschikbaarheid en het gebruik van je talenten, deel planningen met team en klanten.
Plan je veel resources (consultants, talenten, enz.) voor meerdere projecten (of evenementen, sites, enz.) voor tijdvakken variërend van een uur tot een paar dagen? Teambook maakt van jou een superheld op het gebied van planning.
Met de intuïtieve, eenvoudige en visuele interface van Teambook kun je:
- in een handomdraai resources voor projecten inplannen;
- in realtime bekijken wie aan wat en wanneer werkt en de beschikbaarheid van je team volgen;
- teamvaardigheden in kaart brengen en tags gebruiken om de juiste resource voor een project te vinden;
- een overzicht krijgen van de prestaties van je team.
Meer informatie over Teambook
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven.
teams voor marketing, bureaus en professionele services.
Screendragon is een toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote (50+) marketingteams, bureaus en professionele serviceteams. Dit product helpt organisaties hun operationele activiteiten te stroomlijnen, de marktintroductietijd te verkorten en de kosten te verlagen. De software is aantoonbaar geschikt voor de behoeften van internationale Fortune 100-bedrijven en helpt hen om grote complexe operationele uitdagingen op te lossen. Klanten van Screendragon zijn onder meer Kellogg's, BP, de IOC, JWT en McCann World Group.
Meer informatie over Screendragon
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Met Yamdu kunnen contentmakers hun projecten beter beheren.
Yamdu is een creatief beheersysteem voor elk type visuele productie. Met de tools kun je je project plannen, je taken plannen en beheren, informatie delen, communiceren, samenwerken en alles creëren wat je in elk stadium van de productie nodig hebt.
Yamdu vermindert overbodig werk en dus fouten om je tijd en geld te besparen. Besteed het aan de creatieve kant van je projecten, niet aan de administratieve overhead.
Meer informatie over Yamdu
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Een oplossing van de volgende generatie voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. Desktopsynchronisatie transformeert de manier waarop marketing- en creatieve teams samenwerken.
Een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen voor creatievelingen, waarmee marketing en teams hun media kunnen synchroniseren, opslaan en delen terwijl ze samenwerken.
Het is gebouwd rond beveiligde "ruimtes" - elk geconfigureerd om de specifieke workflow van een team te weerspiegelen.
Teamleden kunnen geselecteerde bestanden en containers rechtstreeks synchroniseren met hun desktops, feedback en goedkeuringen delen via opmerkingen en goedgekeurde middelen vervolgens wereldwijd delen.
Ondersteuning en training wordt geleverd door de experts van het bekroonde klantenserviceteam.
Meer informatie over Third Light
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals:
- Vobe CRM;
- Vobe Workflow;
- Vobe Service;
- Vobe Unity;
- Vobe Prototyping.
- Vobe AVG;
- Vobe Planning.
- Vobe Automotive;
- Vobe Archiving;
- Vobe Asset Management;
- Vobe Medical en Portal;
- Vobe en nog veel meer.
Meer informatie over VobeSoft
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Een grafische vormgevingstool speciaal voor jou gemaakt. De niet-ontwerper. Maak sociale media-berichten, advertenties, presentaties, kaarten, flyers, en meer.
Een grafische vormgevingstool speciaal voor jou gemaakt. De niet-ontwerper.
Ontwerp snel en gratis mooie inhoud. Sluit je aan bij 5 miljoen mensen die Desygner gebruiken om berichten, advertenties, presentaties, kaarten, flyers op sociale media en meer te maken.
Meer informatie over Desygner
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Plan afspraken, incasseer betalingen, beheer moeiteloos je klanten en voer de end-to-end klantervaring voor je bedrijf uit.
Met het platform kunnen onafhankelijke creatievelingen logge, onsamenhangende en vervelende systemen consolideren op één eenvoudige plaats.
Eenvoudige planning die jouw realtime beschikbaarheid toont, eenvoudige formulieren om informatie te verzamelen, facturen en betalingen, dit alles gekoppeld door automatiseringen.
Maak binnen enkele seconden facturen, terugkerende abonnementen en pakketten en word elke keer op tijd betaald.
De tools van wereldklasse zijn ontworpen voor beide zijden van de relatie, met een chatportal voor klanten dat alles voor je klanten centraliseert.
Meer informatie over Practice
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing.
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteiten, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen.
Meer informatie over Papirfly
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren

Bannerwise
4,4
(18)
Lokaal product
Eén platform om je HTML5, video- en dynamische advertenties te creëren, te schalen en te publiceren. Verhoogde ROI, lagere productiekosten.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je helpt om het rendement op je display- en sociale campagnes te verhogen. Met Bannerwise kun je merkeigen productadvertenties maken die beter presteren, gemakkelijk opschalen en exporteren om moeiteloos te publiceren. Er zijn geen coderingsvaardigheden vereist. Bekijk Bannerwise om je rendement te verhogen en de middelen die aan de productie worden besteed te verminderen.
Meer informatie over Bannerwise
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren.
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Het plannen, organiseren en beheren van inhoud op meerdere systemen met honderden belanghebbenden is chaotisch. GatherContent temt de chaos met een enkel platform om de mensen en het proces te beheren voor het produceren van effectieve inhoud die voldoet aan de gebruikersbehoeften en bedrijfsdoelen.
Neem de controle over je contentactiviteiten met GatherContent en lever consistent effectieve inhoud.
Meer informatie over GatherContent
...
Meer informatie
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren
Gebruiksvriendelijk en flexibel DAM-platform. Het heeft een krachtige browserextensie waarmee je afbeeldingen en screenshots van webpagina's kunt opslaan.
Gebruiksvriendelijk en flexibel DAM-platform. Het heeft een krachtige browserextensie waarmee je afbeeldingen en screenshots van webpagina's kunt opslaan.
Meer informatie over Eagle
Functies
- Tijd bijhouden
- Taakbeheer
- Factureren
- Bestanden delen
- Klantenbeheer
- Toegangsopties/machtigingen
- Taakplanning
- Opmerkingen/notities
- Versiebeheer
- Workflowbeheer
- Taakvoortgang bijhouden
- Zoeken/filteren