Beste keuzes

Gesponsord

Populaire lokale producten in Nederland

Ontdek de beste lokale producten in jouw land op basis van reviews van gebruikers.

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
137 resultaten
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Meer informatie over GatherContent
GatherContent is een platform voor contentactiviteiten dat teams helpt om op grote schaal effectieve inhoud te produceren. Het plannen, organiseren en beheren van inhoud op meerdere systemen met honderden belanghebbenden is chaotisch. GatherContent temt de chaos met een enkel platform om de mensen en het proces te beheren voor het produceren van effectieve inhoud die voldoet aan de gebruikersbehoeften en bedrijfsdoelen. Neem de controle over je contentactiviteiten met GatherContent en lever consistent effectieve inhoud. Meer informatie over GatherContent

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen. Meer informatie over monday marketer
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen. Meer informatie over monday marketer

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Eén platform om je HTML5, video- en dynamische advertenties te creëren, te schalen en te publiceren. Verhoogde ROI, lagere productiekosten. Meer informatie over Bannerwise
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je helpt om het rendement op je display- en sociale campagnes te verhogen. Met Bannerwise kun je merkeigen productadvertenties maken die beter presteren, gemakkelijk opschalen en exporteren om moeiteloos te publiceren. Er zijn geen coderingsvaardigheden vereist. Bekijk Bannerwise om je rendement te verhogen en de middelen die aan de productie worden besteed te verminderen. Meer informatie over Bannerwise

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren met beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen en sjablonen. Meer informatie over Marvia
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren en meer merkeigen content te creëren in minder tijd. Met het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, sjablonen en gecentraliseerde controle kun je er zeker van zijn dat je creatives worden gebruikt zoals jij dat voor ogen had. Organiseer, deel, bescherm en beheer je bedrijfsmiddelen en merk. De software vereenvoudigt elk aspect van gedistribueerde marketing en stelt je in staat je marketingmateriaal centraal te beheren, terwijl het op lokaal niveau wordt aangepast en gepubliceerd. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creatopy is een advertentie-ontwerpplatform waarmee bedrijven hun advertentieproductie en -levering kunnen aanpassen, automatiseren en opschalen. Meer informatie over Creatopy
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele content georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke dag worden er meer dan 20.000 pdf's naar Issuu geüpload. Upload en creëer binnen enkele minuten een integreerbaar digitaal bladerboek en stel de inhoud vervolgens opnieuw samen voor mobiel, sociale media, e-mails en meer. Met Issuu kost het converteren van inhoud voor het web geen moeite meer. Meer informatie over Issuu

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Plan projectresources visueel en intuïtief, optimaliseer de beschikbaarheid en het gebruik van je talenten, deel planningen met team en klanten. Meer informatie over Teambook
Plan je veel resources (consultants, talenten, enz.) voor meerdere projecten (of evenementen, sites, enz.) voor tijdvakken variërend van een uur tot een paar dagen? Teambook maakt van jou een superheld op het gebied van planning. Met de intuïtieve, eenvoudige en visuele interface van Teambook kun je: - in een handomdraai resources voor projecten inplannen; - in realtime bekijken wie aan wat en wanneer werkt en de beschikbaarheid van je team volgen; - teamvaardigheden in kaart brengen en tags gebruiken om de juiste resource voor een project te vinden; - een overzicht krijgen van de prestaties van je team. Meer informatie over Teambook

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Storyteq helpt creatieve teams om moeiteloos projecten te creëren, te organiseren en eraan samen te werken, of je nu op kantoor of thuis werkt. Meer informatie over Storyteq
Het cloudgebaseerde Creative Automation-platform van Storyteq helpt digitale creatieve leads en marketingteams binnen internationale topmerken en creatieve bureaus hun creatieve productie te schalen voor premium video's, HTML5-banners en statische gegevens. Beheer, wijs toe of werk moeiteloos samen aan projecten op het platform met behoud van merkconsistentie. Met functies zoals gedeelde werkruimten blijven je creatieve teams, op afstand of lokaal, gefocust en consistent. Meer informatie over Storyteq

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy. Meer informatie over Float
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren. Meer informatie over Celtra
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen. Meer informatie over Bynder

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle visuele materialen worden opgeslagen in albums, zodat ze gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Alles-in-één, cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Meer informatie over Frontify
Frontify maakt het gemakkelijk om aantrekkelijke merkportals te maken, zodat je pdf-richtlijnen, gecompliceerde DAM-software en moeilijk te vinden bestanden vaarwel kunt zeggen. Het cloudgebaseerde merkplatform combineert het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, creatieve samenwerking en sjablonen voor print en ontwerp in één gebruiksvriendelijke tool. Boek een op maat gemaakte demo om te zien waarom 2500 merken hun enige bron van waarheid hebben opgebouwd met Frontify. Meer informatie over Frontify

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketing. Meer informatie over Papirfly
Brand Center by BrandMaster brengt je merk tot leven, zorgt voor uniforme communicatie en beheerst je merkstrategieën en marketingactiviteiten. Verzamel en deel digitale middelen, marketingactiviteite n, sjablonen, campagnes en communicatie op één locatie. Bereik perfect merkenbeheer door je organisatie en externe belanghebbenden te verbinden met je merk, zodat jij kunt bepalen hoe, wat en wanneer je je content deelt zonder je merk en communicatie uit het oog te verliezen. Meer informatie over Papirfly

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen die bedrijven helpt de samenwerking binnen en buiten de organisatie te versnellen. Meer informatie over brahms
brahms is het beheer voor digitale middelen zonder poespas. Ondersteun je medewerkers bij het structureren, vinden, lokaliseren en delen van digitale middelen met behulp van op tijd en rollen gebaseerde workflows. Vergroot de waarde van je merk door samenwerking binnen en buiten je organisatie te versnellen. Meer informatie over brahms

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Pyxis CoCreate is een door AI geleid creatief ontwikkelingsplatform waarmee merken krachtige ervaringen op kunnen bouwen met door kunstmatige intelligentie geleide creatieve inzichten. Meer informatie over Pixis CoCreate
Pyxis CoCreate is een door AI geleid co-creatief ecosysteem waarmee merken hun merkidentiteit kunnen verbeteren met creatieve intelligentie. Met het platform kunnen merken geweldige ervaringen creëren met door kunstmatige intelligentie geleide creatieve inzichten. Met Pyxis CoCreate kunnen merken de impact van hun creatievelingen vergroten met functies zoals: Beheer van digitale middelen delen van middelen; gebruikersbeheer; goedkeuringswerkstroom; Integraties automatische creatieve aanpassing; creatieve automatisering; Merkenbeheer bestandsbibliotheek. Meer informatie over Pixis CoCreate

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Dot.vu is een interactief contentplatform dat samenwerking tussen teams, eenheden, merken en hele ondernemingen stimuleert. Meer informatie over Dot.vu
Dot.vu is een interactief contentplatform waarmee bedrijven interactieve ervaringen op schaal kunnen creëren zonder ook maar één regel code te hoeven schrijven. Bovendien geeft Dot.vu de voorkeur aan samenwerking en helpt het ondernemingen hun inspanningen over meerdere merken en eenheden te consolideren. Met het campagneoverzicht heb je bijvoorbeeld vanuit één enkele interface toegang tot alle interactieve contentcampagnes die in je hele onderneming zijn gemaakt. Meer informatie over Dot.vu

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen.
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Brandfolder inspireert tot gebruik, maakt snelle ontdekking mogelijk en stroomlijnt werkprocessen tussen teams.

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen. Meer informatie over Hightail

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Verlicht de werklast van je creatieve team door niet-ontwerpers hun eigen marketingmateriaal te laten maken met behulp van vergrendelbare sjablonen.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjablonen kun je je logo, lettertypen en kleuren beschermen en collega's in staat stellen om kleine ontwerpaanpassingen aan te brengen en content te verspreiden via drukwerk of online. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Marq

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Meer informatie over Function Point

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Meer informatie over Nifty

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
An Ai platform that generates hundreds of result-focused ad creatives in seconds!
The success of an ad campaign relies on the effectiveness of the ad content. Aesthetically designed ad creatives can capture the attention of the viewers and influence their interest. An interestin g ad creative can significantly improve the ad click-through rate (CTR). AdCreative.ai leverages machine learning (ML) to generate ad creatives that convert! Even with the focus solely on conversion, the creatives are aesthetically stunning! No wonder we can guarantee your win! Meer informatie over AdCreative.ai

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams. Plan projecten, prioriteer taken en delegeer opdrachten via internet of mobiel.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te houden en op de hoogte te blijven van alles wat er op het werk gebeurt. Teams kiezen voor Flow wanneer spreadsheets, whiteboards en plaknotities niet genoeg zijn, maar apps voor taakbeheer zoals Todoist en Trello te weinig bieden en projectmanagementtools zoals Wrike, JIRA en Asana juist te veel zijn. Meer informatie over Flow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Filestage is een beoordelings- en goedkeuringsplatform waarmee je al je bestanden op één plek kunt delen, bespreken en goedkeuren.
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Probeer Bluescape voor vergaderingen en creatief beheer in plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether.
Het werk lijdt eronder als creatief beheer wordt verdeeld over te veel apps, en geen van deze apps laat je voelen hoe het is om persoonlijk te brainstormen, te beoordelen of werk te presenteren. In plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether, kun je je vergaderingen en creatieve proces volledig in Bluescape beheren. Het is het visuele platform voor hoogwaardige samenwerking dat alles ondersteunt, van filmproductie tot UX, architectuur en modeontwerp. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Feedbacksamenwerking met geïntegreerde foutopsporing voor websites, e-learning cursussen, webapps, video's en afbeeldingen.
zipBoard is een tool voor feedbacksamenwerking, waarmee je belanghebbenden snel gemarkeerde video's en schermopnamen kunnen maken terwijl ze webpagina's, websites, e-learningcursussen, video's en PDF-bestanden bekijken. Deze feedback kan vervolgens worden geïntegreerd met de ingebouwde foutopsporing of worden doorgestuurd naar je favoriete foutopsporingstool. Meer informatie over zipBoard

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Trend is de marktplaats om je influencers te vinden en je campagnes op schaal te beheren terwijl je rendement genereert met de inhoud.
Trend is marketing- en campagnebeheersoftware voor influencers waarmee je door influencers gegenereerde content kunt zoeken, delen en schalen, terwijl je merkbekendheid van influencers benut. Het netwerk van aangemelde influencers geeft je de mogelijkheid om elke maand tientallen influencer-campagnes uit te voeren, waardoor het beheer van influencer-marketingcampagnes moeiteloos wordt. Meer informatie over Trend

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Workflow management for marketing and design teams who need improved project visibility and control to achieve better content outcomes.
Lytho Workflow is a workflow solution that empowers marketing and creative teams to achieve better content outcomes. With Lytho Workflow, your team has control and visibility into project progress within a single tool. Intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, share feedback with online proofing, manage the approval process, and report on key productivity metrics. The platform helps businesses streamline admin tasks and collaborate more effectively from end to end. Meer informatie over Lytho Workflow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets Meer informatie over Rocketium

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over GoVisually

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
's Werelds toonaangevende videobeoordelings- en samenwerkingsplatform waarmee contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren.
's Werelds toonaangevende video-workflowplatform, vertrouwd door meer dan 550.000 gebruikers. Wipster is jouw complete video-evaluatie-, goedkeurings-, samenwerkings-, publicatie- en analyseplatform waarmee moderne contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren. Sluit je aan bij merken als Sephora, Time Inc, Deloitte en Shopify, die op Wipster vertrouwen voor aanzienlijk kortere doorlooptijden, probleemloze feedback en naadloze samenwerking. Begin vandaag nog met het schalen van jouw videoworkflow, met Wipster. Meer informatie over Wipster

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Combineert Studio Management-software met online galerijen, albumcontrole en de revolutionaire nieuwe verkoopgalerijen.
Combineert Studio Management-software met online galerijen, albumcontrole en de revolutionaire nieuwe verkoopgalerijen. Meer informatie over Sprout Studio

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Meer informatie over WETHOD

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.
Screendragon is een toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote (50+) marketingteams, bureaus en professionele serviceteams. Dit product helpt organisaties hun operationele activiteiten te stroomlijnen, de marktintroductietijd te verkorten en de kosten te verlagen. De software is aantoonbaar geschikt voor de behoeften van internationale Fortune 100-bedrijven en helpt hen om grote complexe operationele uitdagingen op te lossen. Klanten van Screendragon zijn onder meer Kellogg's, BP, de IOC, JWT en McCann World Group. Meer informatie over Screendragon

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Win more projects and wow your customers with Mydoma, the premier platform for interior designers.
Spend less time managing and more time designing! Mydoma Studio is the premier platform for interior designers. Onboard your clients, source and procure items, generate proposals and invoices… all in one place. Start a free trial today to join a community of successful designers using Mydoma Studio to level up their design businesses. Meer informatie over Mydoma Studio

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer