Nederland Lokale producten weergeven
119 resultaten
Nederland Lokaal product
Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 wereldwijde merken en vereenvoudigt contentbeheer en creatieve bewerkingen in een op maat gemaakte, gebruiksvriendelijke portal. Meer informatie over Bynder
Van wereldwijde detailhandelsreuzen tot niet-overheidsorganisaties, Bynder wordt vertrouwd door meer dan 2100 merken om creatieve activiteiten te centraliseren en efficiëntie te stimuleren gedurende de gehele levenscyclus van inhoud. Het is op maat gemaakt voor je unieke gebruiksscenario, behoeften en doelen, en er wordt nauw met je samengewerkt om een oplossing te creëren die goed bij je team past. Centraliseer creatieve middelen en merkrichtlijnen; werk samen aan inhoud op één plek; schaal en automatiseer het maken van afbeeldingen/video's; en maximaliseer uiteindelijk de waarde van je digitale middelen. Meer informatie over Bynder

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen. Meer informatie over monday marketer
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen. Meer informatie over monday marketer

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Wrike is software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams met proefdrukken, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor het beheer van creatieve werkzaamheden voor bedrijfsbrede teams. Het biedt geavanceerde beveiliging en volledige aanpassing voor elk creatief team. Marketing-, ontwerp- en inhoudsteams kunnen allemaal profiteren van de Gantt-diagrammen, aangepaste workflows, deelbare dashboards, ingebouwde proefdrukken, aanvraagformulieren en geautomatiseerde goedkeuringen. Integreert met Adobe Creative Cloud voor een kortere beoordelingscyclus. Nieuw: Krijg realtime inzicht in de digitale prestaties van je creatieve team met het marketingplatform van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren met beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen en sjablonen. Meer informatie over Marvia
Marvia helpt creatieve teams hun projecten te beheren en meer merkeigen content te creëren in minder tijd. Met het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, sjablonen en gecentraliseerde controle kun je er zeker van zijn dat je creatives worden gebruikt zoals jij dat voor ogen had. Organiseer, deel, bescherm en beheer je bedrijfsmiddelen en merk. De software vereenvoudigt elk aspect van gedistribueerde marketing en stelt je in staat je marketingmateriaal centraal te beheren, terwijl het op lokaal niveau wordt aangepast en gepubliceerd. Meer informatie over Marvia

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Alles-in-één, cloudgebaseerde software waarmee je je merk en creativiteit beter kunt beheren. Meer informatie over Frontify
Frontify maakt het gemakkelijk om aantrekkelijke merkportals te maken, zodat je pdf-richtlijnen, gecompliceerde DAM-software en moeilijk te vinden bestanden vaarwel kunt zeggen. Het cloudgebaseerde merkplatform combineert het beheer van digitale bedrijfsmiddelen, merkrichtlijnen, creatieve samenwerking en sjablonen voor print en ontwerp in één gebruiksvriendelijke tool. Boek een op maat gemaakte demo om te zien waarom 2500 merken hun enige bron van waarheid hebben opgebouwd met Frontify. Meer informatie over Frontify

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creatopy is een advertentie-ontwerpplatform waarmee bedrijven hun advertentieproductie en -levering kunnen aanpassen, automatiseren en opschalen. Meer informatie over Creatopy
Met geavanceerde automatiserings- en aanpassingscapaciteiten en een continu groeiende bibliotheek van sjablonen en originele visuele elementen, biedt Creatopy (voorheen Bannersnack) je de tools die je nodig hebt om je creatieve proces te stimuleren en je visuele inhoud georganiseerd en altijd merkeigen te houden. Ontwerp, communiceer en laat je zien. Meer informatie over Creatopy

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creëer, herschik en optimaliseer inhoud in integreerbare digitale bladerboeken, creatieve middelen voor sociale media en e-mail, mobiele verhalen en meer. Meer informatie over Issuu
Issuu helpt verhalenvertellers om platte bestanden onmiddellijk om te zetten in interactieve inhoud voor elk online distributiekanaal. Het is de eenvoudigste manier om pdf's online te publiceren: elke dag worden er meer dan 20.000 pdf's naar Issuu geüpload. Upload en creëer binnen enkele minuten een integreerbaar digitaal bladerboek en stel de inhoud vervolgens opnieuw samen voor mobiel, sociale media, e-mails en meer. Met Issuu kost het converteren van inhoud voor het web geen moeite meer. Meer informatie over Issuu

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Het creatieve beheerplatform van Storyteq helpt merken om de productie van hun video- en banneradvertenties te schalen. Meer informatie over Storyteq
Schaal de productie van je video- en banneradvertenties. Consumenten bewegen zich tussen een groot aantal kanalen en vragen om relevante inhoud. Ongeacht het niveau van aanpassingen dat je nodig hebt, is het essentieel om inhoud op een snelle en schaalbare manier te genereren en te distribueren. Het creatieve beheerplatform van Storyteq biedt een volledig geïntegreerde workflow om digitale middelen moeiteloos te vertalen naar sterk aangepaste en merkconsistente advertenties. Meer informatie over Storyteq

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Visuele middelenplanning voor creatieve teams. Vertrouwd door merken zoals Vice, Buzzfeed en Ogilvy. Meer informatie over Float
Sinds 2012 helpt Float creatieve topteams uit de hele wereld bij R/GA, Buzzfeed, AirBnB en Ogilvy hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Teamwork, Slack, Google Agenda en meer dan 1000 apps via Zapier. Breng waar je ook bent wijzigingen aan met apps voor iOS en Android. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Bedrijfsklare online proefdrukken voor bureaus en merken, waarmee creatieve projecten 56% sneller worden opgeleverd dan via e-mail of projectmanagement. Meer informatie over Ziflow
Ziflow is het enige bedrijf dat zich uitsluitend richt op het leveren van bedrijfsklare online proefdrukken voor 's werelds meest veeleisende bureaus en merken. Met meer dan 1200 ondersteunde bestandstypen, SOC2-conformiteit en mogelijkheden zoals geautomatiseerde workflow, versiebeheer en integratie met toonaangevende projectmanagementoplossingen, is dit de beste keuze voor organisaties die op zoek zijn naar de beste oplossing voor online proefdrukken om samen te werken met of naast hun bestaande programma's en MarTech-systeem. Meer informatie over Ziflow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Geef je content extra kracht met een bekroonde DAM-oplossing en ongeëvenaarde service. Vanaf $ 29.900 per jaar. Meer informatie over Widen Collective
Widen is erkend door Capterra-gebruikers voor "Beste waarde" en "Best gebruiksgemak" en biedt een product voor het beheer van digitale middelen dat doet wat het zegt en elke dag echte waarde wil toevoegen voor zijn klanten. De cloudgebaseerde oplossingen van Widen voor enterprise-DAM, creatieve workflow en merkbeheer ondersteunen voornamelijk middelgrote tot grote organisaties van meer dan 1000 werknemers en leveren een complete ervaring van hoogwaardige software met een ongeëvenaarde service. Meer informatie over Widen Collective

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met de creatieve software van Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties en content op schaal ontwerpen, goedkeuren en leveren. Meer informatie over Celtra
Celtra is self-service software voor ondernemingen voor het automatiseren en schalen van creatieve productie. Met Celtra kunnen creatieve en marketingteams digitale advertenties ontwerpen, goedkeuren en afleveren over het alsmaar groeiende aantal kanalen, advertentie-indelingen, variaties en markten. Verlaag je productiekosten en verhoog de efficiëntie en output in de cloud met Celtra. Meer informatie over Celtra

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De beste online publicatietool als je moeiteloos catalogi, brochures, tijdschriften, portefeuilles en meer wilt creëren en publiceren. Meer informatie over Flipsnack
Flipsnack is een online, browsergebaseerd publicatieprogramma dat door mensen van over de hele wereld wordt gebruikt om digitale catalogi, tijdschriften, brochures, portfolio's, rapporten, fotoalbums, kranten en vele andere soorten publicaties te creëren en te publiceren. Hoe werkt het? Je hoeft alleen maar een pdf te uploaden en het wordt automatisch een prachtig online magazine, met effecten voor het omslaan van pagina's. Als alternatief kun je de online Design Studio gebruiken om je eigen online publicatie helemaal vanaf de grond te creëren. Meer informatie over Flipsnack

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
De gebruiksvriendelijke tool voor sociale media voor een effectief samenwerkings- en goedkeuringsproces tussen bureaus en hun klanten. Meer informatie over Kontentino
Kontentino brengt alle puzzelstukjes voor management binnen social media samen. Interne samenwerking verloopt uiterst soepel en effectief, dankzij duidelijk gedefinieerde rollen en taaktoewijzing. Alle visuele materialen worden opgeslagen in albums, zodat ze gemakkelijk bereikbaar zijn wanneer je ze nodig hebt. Meer informatie over Kontentino

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die creatieve bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een oplossing van de volgende generatie voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. Desktopsynchronisatie transformeert de manier waarop marketing- en creatieve teams samenwerken. Meer informatie over Third Light
Een oplossing voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen voor creatievelingen, waarmee marketing en teams hun media kunnen synchroniseren, opslaan en delen terwijl ze samenwerken. Het is gebouwd rond beveiligde "ruimtes" - elk geconfigureerd om de specifieke workflow van een team te weerspiegelen. Teamleden kunnen geselecteerde bestanden en containers rechtstreeks synchroniseren met hun desktops, feedback en goedkeuringen delen via opmerkingen en goedgekeurde middelen vervolgens wereldwijd delen. Ondersteuning en training wordt geleverd door de experts van het bekroonde klantenserviceteam. Meer informatie over Third Light

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Pyxis CoCreate is een door AI geleid creatief ontwikkelingsplatform waarmee merken krachtige ervaringen op kunnen bouwen met door kunstmatige intelligentie geleide creatieve inzichten. Meer informatie over Pixis CoCreate
Pyxis CoCreate is een door AI geleid co-creatief ecosysteem waarmee merken hun merkidentiteit kunnen verbeteren met creatieve intelligentie. Met het platform kunnen merken geweldige ervaringen creëren met door kunstmatige intelligentie geleide creatieve inzichten. Met Pyxis CoCreate kunnen merken de impact van hun creatievelingen vergroten met functies zoals: Beheer van digitale middelen delen van middelen; gebruikersbeheer; goedkeuringswerkstroom; Integraties automatische creatieve aanpassing; creatieve automatisering; Merkenbeheer bestandsbibliotheek. Meer informatie over Pixis CoCreate

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Op monday.com kun je alle creatieve workflows op één plek beheren. Stroomlijn verzoeken, prioriteer taken en werk moeiteloos samen.
Op monday.com kunnen creatieve teams alle campagnes plannen en beheren op een intuïtief platform dat direct inzicht biedt in een verscheidenheid aan lopende projecten. Geef freelancers, klanten en campagnemanagers volledige of gedeeltelijke toegang, zodat iedereen precies weet welke taken ze moeten aanpakken en met welke prioriteit. Van het bedenken van nieuwe campagnes tot het analyseren van a/b-testresultaten, met monday.com kun je de aangepaste oplossingen bouwen die je nodig hebt om betere gegevensgestuurde beslissingen te nemen zonder eindeloze synchronisatievergaderingen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Workamajig - de software voor creatief beheer. Het is een alles-in-één oplossing voor bureaus en interne teams.
Workamajig Platinum is een volledig geïntegreerd softwaresysteem van Creative Agency dat alles omvat van projectmanagement, resource management en beheer van bureaus tot creatieve samenwerking, CRM en verkoop en urenregistratie. Workamajig begon meer dan 25 jaar geleden als een operationeel en technologisch adviesbureau voor creatieve winkels, en sinds die tijd wordt gebruik gemaakt van deze expertise. Meer dan 3.000 creatieve teams vertrouwen elke dag op Workamajig. Meer informatie over Workamajig

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen. Meer informatie over Hightail

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Verlicht de werklast van je creatieve team door niet-ontwerpers hun eigen marketingmateriaal te laten maken met behulp van vergrendelbare sjablonen.
Lucidpress is een ontwerp- en merksjabloonplatform dat de werklast van creatieve teams verlicht door niet-ontwerpers in staat te stellen zelfstandig marketingmateriaal te maken. Met vergrendelbare sjablonen kun je je logo, lettertypen en kleuren beschermen en collega's in staat stellen om kleine ontwerpaanpassingen aan te brengen en content te verspreiden via drukwerk of online. Zeg ongepaste branding voor altijd vaarwel met Lucidpress – het merksjabloonplatform dat door meer dan 6 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Meer informatie over Lucidpress

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Het alles-in-één systeem met projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke hulpmiddelen.
Alles-in-één projectmanagementsoftware voor bureaus, ontwerpstudio's en interne marketingafdelingen die hun bedrijf willen stroomlijnen. Software combineert projectmanagement, QuickBooks-integratie, urenregistratie, CRM, financiële en zakelijke rapportagetools in één cloudgebaseerd systeem. De oplossing helpt bedrijven hun productiviteit en winstgevendheid te verbeteren door processen te stroomlijnen, de samenwerking te vereenvoudigen, informatie te centraliseren en in realtime bedrijfsgegevens te leveren. Meer informatie over Function Point

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
FunctionFox is de toonaangevende keuze voor creatieve professionals en biedt urenregistratie en projectmanagement waarmee je productiever kunt zijn.
FunctionFox is ontworpen voor de creatieve sector en biedt eenvoudige tools voor urenregistratie en geavanceerd projectmanagement om je te helpen creatief te blijven! Vereenvoudig taaktoewijzingen en planningen voor optimale productiviteit, stem de productieschema's af op schattingen en budgetten en haal uitgebreide rapporten op voor actuele informatie over projecten en personeel. Voorkom dat verkeersvergaderingen files worden en probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nifty biedt een complete werkruimte voor projectmanagement. Beheer projecten, werk samen met je team en automatiseer je voortgangsrapportage.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Meer informatie over Nifty

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams. Plan projecten, prioriteer taken en delegeer opdrachten via internet of mobiel.
Flow biedt prachtige, flexibele project- en taakbeheersoftware voor teams over de hele wereld. Het is de gemakkelijkste manier om projecten te beheren, taken bij te houden, de werklast in evenwicht te houden en op de hoogte te blijven van alles wat er op het werk gebeurt. Teams kiezen voor Flow wanneer spreadsheets, whiteboards en plaknotities niet genoeg zijn, maar apps voor taakbeheer zoals Todoist en Trello te weinig bieden en projectmanagementtools zoals Wrike, JIRA en Asana juist te veel zijn. Meer informatie over Flow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Filestage is een beoordelings- en goedkeuringsplatform waarmee je al je bestanden op één plek kunt delen, bespreken en goedkeuren.
Filestage is het content review- en samenwerkingsplatform dat wordt gebruikt door marketingteams, bureaus en mediabedrijven. Moet creatieve content gecontroleerd worden binnen je eigen team, of heb je goedkeuring nodig van interne of externe belanghebbenden? Filestage maakt het gemakkelijk om de structuur in te stellen die je nodig hebt voor het hele proces, en reviewers hoeven zich niet aan te melden - het is eenvoudig om hun feedback te verzamelen. Bedrijven zoals Sixt, Netflix, BBC en Lufthansa hebben Filestage gekozen om hun werk continu te verbeteren. Meer informatie over Filestage

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Workflow management for marketing and design teams who need improved project visibility and control to achieve better content outcomes.
Lytho Workflow is a workflow solution that empowers marketing and creative teams to achieve better content outcomes. With Lytho Workflow, your team has control and visibility into project progress within a single tool. Intake project requests, launch projects and allocate resources, track tasks and deadlines, share feedback with online proofing, manage the approval process, and report on key productivity metrics. The platform helps businesses streamline admin tasks and collaborate more effectively from end to end. Meer informatie over Lytho Workflow

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
AI-powered end-to-end campaign management solution with creative automation, workflow management, and asset management capabilities
AI-powered creative management platform to build, collaborate and go live with marketing campaigns. Creative automation: On-brand templates, feed-data powered scale, auto-resizing, AI-writer, and multiple integrations Workflow management: Configurable, collaborative, and automated workflows built around a team’s tools, and techniques Digital asset management: Dynamic links to share live content. Platform to tag, organize and, store all assets Meer informatie over Rocketium

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Probeer Bluescape voor vergaderingen en creatief beheer in plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether.
Het werk lijdt eronder als creatief beheer wordt verdeeld over te veel apps, en geen van deze apps laat je voelen hoe het is om persoonlijk te brainstormen, te beoordelen of werk te presenteren. In plaats van het delen van schermen, het exporteren van pdf's en het verzenden van bestanden via de ether, kun je je vergaderingen en creatieve proces volledig in Bluescape beheren. Het is het visuele platform voor hoogwaardige samenwerking dat alles ondersteunt, van filmproductie tot UX, architectuur en modeontwerp. Meer informatie over Bluescape

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Elimineer e-mailchaos met een betaalbare proefdruktool die is ontworpen om sneller werk te leveren. Je kunt binnen enkele uren in plaats van weken je documenten delen, beoordelen en ze goedgekeurd krijgen.
Toonaangevende proefdruktool voor creatieve teams om sneller werk te leveren zonder e-mailchaos. Nodig je teamleden, klanten en revisoren uit om je creatieve werk snel te laten beoordelen en goedkeuren. Meer informatie over GoVisually

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
's Werelds toonaangevende videobeoordelings- en samenwerkingsplatform waarmee contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren.
's Werelds toonaangevende video-workflowplatform, vertrouwd door meer dan 550.000 gebruikers. Wipster is jouw complete video-evaluatie-, goedkeurings-, samenwerkings-, publicatie- en analyseplatform waarmee moderne contentteams sneller betere video's kunnen maken en leveren. Sluit je aan bij merken als Sephora, Time Inc, Deloitte en Shopify, die op Wipster vertrouwen voor aanzienlijk kortere doorlooptijden, probleemloze feedback en naadloze samenwerking. Begin vandaag nog met het schalen van jouw videoworkflow, met Wipster. Meer informatie over Wipster

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Meer informatie over WETHOD

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Een oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows voor middelgrote tot grote (50+) bedrijven. teams voor marketing, bureaus en professionele services.
Screendragon is een toonaangevende cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van projecten, hulpbronnen en workflows en is ontworpen voor de behoeften van middelgrote tot grote (50+) marketingteams, bureaus en professionele serviceteams. Dit product helpt organisaties hun operationele activiteiten te stroomlijnen, de marktintroductietijd te verkorten en de kosten te verlagen. De software is aantoonbaar geschikt voor de behoeften van internationale Fortune 100-bedrijven en helpt hen om grote complexe operationele uitdagingen op te lossen. Klanten van Screendragon zijn onder meer Kellogg's, BP, de IOC, JWT en McCann World Group. Meer informatie over Screendragon

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Mydoma Studio is the all-in-one business management tool for interior designers.
Spend less time managing and more time designing! Mydoma Studio is the all-in-one business management tool for interior designers. Onboard your clients, source and procure items, generate proposals and invoices… all in one place. Start a free trial today to join a community of successful designers using Mydoma Studio to level up their design businesses. Meer informatie over Mydoma Studio

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Met Yamdu kunnen contentmakers hun projecten beter beheren.
Yamdu is een creatief beheersysteem voor elk type visuele productie. Met de tools kun je je project plannen, je taken plannen en beheren, informatie delen, communiceren, samenwerken en alles creëren wat je in elk stadium van de productie nodig hebt. Yamdu vermindert overbodig werk en dus fouten om je tijd en geld te besparen. Besteed het aan de creatieve kant van je projecten, niet aan de administratieve overhead. Meer informatie over Yamdu

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Write, plan, manage: Celtx is the all-in-one solution for film, video, and game production.
Celtx is an all-in-one cloud-based system for video planning. Work with your team to write the script, manage pre-production planning, and take your project to camera. Trusted by millions for superior online collaboration, the Celtx Studio's connected workflow ensures that every member of the production team stays engaged, organized, and informed. Meer informatie over Celtx

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Automate banner production in minutes Abyssale gives you the freedom to generate social & advertising banners online.
Automate banner production, at scale. Creative Automation enables creative teams to maintain quality and consistent brand voice. Automate large-scale banner production with our API and integrations - Save time and let our platform do the heavy lifting. Cut down banner production costs and boost your execution speed. Meer informatie over Abyssale

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations.
Ravetree is an award-winning work management solution for project-driven organizations. Our platform includes: Project Management, Resource Planning, Time & Expense Tracking, Digital Asset Management, CRM, and more. Easily see the big picture by having all of your information organized in one place! Meer informatie over Ravetree

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale.
GatherContent is a Content Operations Platform that helps teams produce effective content, at scale. Planning, organising and managing content across multiple systems with 100's of stakeholders is chaotic. GatherContent tames the chaos with a single platform to manage the people, and process, for producing effective content that meets user needs and business goals. Take control of your content operations with GatherContent and deliver effective content, consistently. Meer informatie over GatherContent

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more.
Web and print designing solution that enables designers to create illustrations, edit photos, design webpages, and more. Meer informatie over Xara Designer Pro X

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Nederland Lokaal product
Eén platform om je HTML5, video- en dynamische advertenties te creëren, te schalen en te publiceren. Verhoogde ROI, lagere productiekosten.
Bannerwise is een creatief beheerplatform dat je helpt om het rendement op je display- en sociale campagnes te verhogen. Met Bannerwise kun je merkeigen productadvertenties maken die beter presteren, gemakkelijk opschalen en exporteren om moeiteloos te publiceren. Er zijn geen coderingsvaardigheden vereist. Bekijk Bannerwise om je rendement te verhogen en de middelen die aan de productie worden besteed te verminderen. Meer informatie over Bannerwise

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Gebruiksvriendelijk en flexibel DAM-platform. Het heeft een krachtige browserextensie waarmee je afbeeldingen en screenshots van webpagina's kunt opslaan.
Gebruiksvriendelijk en flexibel DAM-platform. Het heeft een krachtige browserextensie waarmee je afbeeldingen en screenshots van webpagina's kunt opslaan. Meer informatie over Eagle

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Creativity 365 boosts productivity with comprehensive, collaborative, cross-device digital content creation tools for mobile & desktop.
Creativity 365 is a comprehensive, cross-device contention creation toolset designed for business and creative professionals. The suite aims to help individuals and teams collaborate and improve their productivity and efficiency. The set includes 5 apps Animation Desk, NoteLedge, PDF Markup, Pocket Scanner, and Write-on Video along with 1TB Kdan Cloud storage and access to Kdans online communities. *Special and bulk purchasing options available for educational institutions and businesses. Meer informatie over Creativity 365

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer
Cloud- en on-premises beeldoplossing voor bedrijven die tools biedt voor het beheer van digitale middelen.
DBGallery is een softwarepakket voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en een cloudservice voor teams van verschillende groottes, groot of klein. Het biedt bedrijven beheer en samenwerking op het gebied van beeldverzameling. De belangrijkste functies omvatten op rollen gebaseerde machtigingen, uitstekende opties voor het delen van bestanden, logboekregistratie van activiteiten, schaalbare prestaties, aangepaste gegevensvelden, aangepaste gegevenslay-outs en ondersteuning voor een groot aantal afbeeldingsindelingen. Meer informatie over DBGallery

Functies

  • Tijd bijhouden
  • Projectbeheer
  • Taakbeheer
  • Factureren
  • Samenwerkingstools
  • Klantenbeheer