53 resultaten
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf.
QuickBooks is complete business management software die kan meegroeien met je bedrijf. Het biedt alle tools die je bedrijf nodig heeft, maar is toch eenvoudig te gebruiken. Je kunt je boekhouding organiseren, inventaris beheren, verkopen bijhouden en zelfs de loonlijst uitvoeren, maar dan voor een fractie van de kosten. Met QuickBooks kun je duizenden dollars per jaar besparen vergeleken met vergelijkbare oplossingen. Vind de oplossing voor je middelgrote bedrijf met QuickBooks. Meer informatie over QuickBooks Online Advanced

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven voor schoonmaakdiensten om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software voor schoonmaakdiensten van Jobber. Jobber helpt bedrijven voor schoonmaakdiensten hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Slotenmakers, elektriciens, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Beheer van schattingen en taken, dispatch, facturering, elektronische en mobiele betalingen. Vanaf $ 99/maand, geen gebruikerskosten.
Gemakkelijk. Krachtig. Mobiel. Schattingen en taken maken en deze binnen 60 seconden inplannen. Factureren en creditcards verwerken. De geschiedenis van klantapparatuur bijhouden, omzet- en commissierapporten uitvoeren. Sms-berichten en e-mailherinneringen naar klanten sturen. Geïntegreerd met QuickBooks Desktop en Online. Geen kosten per gebruiker, geen contracten. Vanaf $ 99 per maand per bedrijf. Vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
"Stop met hard werken. Begin met hard groeien". Service Autopilot is ontworpen om je dienstverlenend bedrijf te automatiseren, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien.
Bereik ware bedrijfsgroei met een complete software-oplossing voor de dienstverlenende sector. Service Autopilot is speciaal ontworpen voor ondernemers in gazononderhoud, landschapsarchitectuur, residentiële en commerciële reiniging, sneeuwruimen, ongediertebestrijding en vrijwel elke denkbare buitendienst. Dit alles-in-één platform automatiseert je tijdrovende kantoortaken, zodat jij je kunt concentreren op het sneller groeien. Met Service Autopilot kun je meer werk verkopen, je planningen optimaliseren, snel betaald krijgen en je droombedrijf opbouwen. Meer informatie over Service Autopilot

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Meer informatie over WinTeam

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
CleanMaint helpt interne teams om de agressievere vereisten voor sanitaire en veiligheidsfaciliteiten beter te beheren.
CleanMaint is cloudgebaseerde software voor het beheer van schoonmaakdiensten. Bescherm jezelf beter tegen de verspreiding van infecties door teams in staat te stellen de huidige agressieve schoonmaakvereisten beter te beheren en de veiligheid en ontsmetting van faciliteiten te garanderen. CleanMaint is gebaseerd op het bewezen CMMS-systeem van eMaint en kan: planningen en middelen beheren, werkorders in fysieke zones in kaart brengen, naleving in realtime volgen, inventaris van persoonlijke beschermingsmiddelen en schoonmaakmiddelen beheren en aangepaste, deelbare rapporten genereren. Meer informatie over CleanMaint

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Vertrouwde schoonmaaksoftware die commerciële schoonmaakbedrijven tijd en geld bespaart door hun dagelijkse bedrijfsactiviteiten soepeler te laten verlopen!
Vertrouwde commerciële software voor schoonmaakdiensten! Swept maakt eenvoudige, slimme schoonmaaksoftware die speciaal is ontworpen voor de schoonmaak- en commerciële reinigingssector. Deze gebruiksvriendelijke en intuïtieve schoonmaaksoftware biedt urenregistratie, planning, inspectie, berichten, probleemrapportage en meer. De missie van Swept is om schoonmaakbedrijven te helpen hun schoonmakers en klanten te behouden door de communicatie tussen managers en werknemers te stroomlijnen en ze een concurrentievoordeel te bieden. Meer informatie over Swept

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is je zakencentrum dat je helpt bij het runnen van je schoonmaakbedrijf. Planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, digitale betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking en meer. FieldPulse biedt je de tools om je bedrijf op te bouwen door papierwerk te reduceren, je team efficiënter te maken en betere relaties op te bouwen met je klanten. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Simplify Your Work with the Leading Janitorial Software Solution!
CleanTelligent Software's innovative digital suite facilitates open communication between employees, clients, and building patrons while analyzing performance. The initial result our customers establish their identity as the local janitorial team that authentically and reliably safeguards the community's health. The initial accomplishment empowers our customers to use the software platform to reinvest in their own outcome-driven success to win and retain business, and promote productivity. Meer informatie over CleanTelligent

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Jestor is een tool zonder code voor schoonmaakbedrijven met complexe activiteiten.
Jestor is een tool zonder code voor bedrijven met complexe activiteiten. Het platform is de ruggengraat van bedrijven in de facilitaire dienstverlening en schoonmaak en helpt niet-technische teams hun activiteiten op te schalen. Je kunt complete interne systemen voor je bedrijf bouwen, waarbij ERP's, samenwerkingstools en spreadsheets worden vervangen. Neem contact met het bedrijf op om een oplossing op maat te krijgen voor schoonmaakbedrijven. Meer informatie over Jestor

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen.
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Empowering janitorial contractors to achieve greater profits with unprecedented levels of visibility into their business.
Aspire is a comprehensive janitorial business management system used to help cleaning companies operate more effectively. By centralizing all your data (estimates, schedules, site audits, invoices, etc.) in one place, Aspire allows you to take control of your business operations. No more juggling spreadsheets or disconnected software solutions. With Aspire, you’ll gain the real-time visibility you need to make informed, proactive decisions that enable your janitorial business to grow and thrive. Meer informatie over Aspire

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren. Meer informatie over Lighthouse.io

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Het eenvoudige programma voor het organiseren van planningen, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan facturering besteedt.
Er wordt een revolutie teweeggebracht in teamplanning door middel van het ongelooflijk gebruiksvriendelijke programma. Wie zegt dat krachtige software verwarrend en ingewikkeld moet zijn? Kijk dan nog maar eens goed. Crew Control is een eenvoudig programma voor het organiseren van je planning, het wegwerken van papieren routebladen en het besparen van tijd die je aan je maandelijkse facturering besteedt. Meer informatie over Crew Control

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Simplified and complete solution for your jobs, dispatch, invoicing, employee time tracking, GPS tracking and commission.
No more paper schedules and messy whiteboards. With industry-leading cleaning service software, companies can streamline operations and grow their business; all while creating a more actionable and accountable workforce. With all the features you get excellent customer service for FREE. The onboarding to the site is made EASY and PAINLESS as we import all your customer and price list data. Meer informatie over ServiceWorks

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Multi-functional software solution for service businesses. Includes job scheduling, CRM, accounting, mapping, mobile app, more.
Multi-functional, easy-to-use software solution for service businesses to streamline the all-important business tasks: Job scheduling, CRM (Customer relationship management), Invoicing, statements, payment management, payroll, timekeeping, mapping, work orders and more. Take advantage of a variety of business intelligence tools to help increase profitability and increase operational efficiency. Software developed over 30 years, represents the accumulated wisdom of users over that time. Meer informatie over Scheduling Manager

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Client, quality, work order, employee, and inventory management for janitorial companies.
Janitorial Manager Software is specifically designed for the cleaning industry. JM is built by Janitors for Janitors. With JM, you can track performance and provide increased efficiency and cost control through Client, Quality, Work Order, Employee, and Inventory Management. Janitorial Manager is committed to developing software that is effective, easy to use and affordable for small to medium sized cleaning service companies. Meer informatie over Janitorial Manager

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Een e-commerceplatform voor verkoop en planning ontworpen om verkoop te stimuleren voor dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers.
MarketBox helpt dienstverlenende bedrijven met mobiele en virtuele medewerkers opschalen en groeien met het e-commerce planningsplatform. Met MarketBox kan een bedrijf alle klantverkopen, beschikbaarheid van dienstverleners, reiszones, reistijd en betalingsverwerking beheren via de aanpasbare online e-commerce verkooptool. Dit platform helpt bedrijven te groeien en meer leads om te zetten in verkoop met een interface die eenvoudig en aantrekkelijk is voor klanten om te gebruiken, en automatiseringen die de administratieve rompslomp verminderen. Meer informatie over MarketBox

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
CleanGuru - Your Cleaning Business 'All-in-One' Software Solution - Bidding, Scheduling, Timekeeping, Invoicing, CRM and Inspecting!
CleanGuru is today's most popular janitorial and maid service bidding software - trusted over 10 yrs by thousands of cleaning businesses to create over 250,000 proposals! CleanGuru is today's only 'auto-load' directly-from-bid inspection app, so 'areas to check' exactly match 'areas in bid'! Plus, the following FREE Up to 10 Cleaners!! Easy Invoicing! Drag & Drop Scheduling! Mobile Timekeeping App! GPS Monitored Geofence! Ready-to-Use Marketing! Notifications and Alerts! Meer informatie over CleanGuru

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Software for tracking orders and managing clients, with marketing features to help you grow your business.
ServiceMonster is the leading business software for field service professionals, providing an online all-in-one customer management, scheduling, and marketing solution. ServiceMonster is designed specifically for the field service industry, with the goal of helping businesses become more professional, more efficient, and more profitable. Meer informatie over ServiceMonster

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
mobohubb provides an app and platform to manage your entire deskless workforce: security, janitorial, facilities, maintenance and HOA's
Mobohubb is an all in one workforce app that's simple for the users and captures report data with photo videos, checkpoints, tasks, timekeeping and scheduling. It provides management insight on what the workforce is doing in the field with photo, video and real-time GPS data. We cover the security, janitorial, property management and facilities management industries. Meer informatie over mobohubb

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Simple, Affordable and Intuitive Professional Cleaning Business Software built specifically for small - medium Cleaning Business Owners
Simple, Affordable and Intuitive Professional Cleaning & Janitorial Business Software built specifically for small - medium Cleaning Business Owners to help them manage their teams in the field better. Scheduling & Rostering, Timesheet Collection and Proof of Attendance, Task/Cleaning Checklist Management and Verification, Site Access & Safety Information and Xero Payroll Integration mean we've systemised the entire workflow of delivering a Contract Cleaning Service. Meer informatie over freshOps

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Our cloud-based cleaning software simplifies communications, cuts down admin. cost, and improves customer satisfactions.
Trusted vacation rental cleaning software! TaskAim.com's easy-to-use janitorial software was specifically designed to simplify vacation rental cleaning / changeover management. It helps cleaning companies stay organized and operate efficiently. Taskaim integrates with booking websites; offers simple solutions to cleaning scheduling and dispatching, time-tracking, inspection, problem reporting, messaging, billing, payroll reporting, and more. Meer informatie over Taskaim.com

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Cleaning companies of all sizes benefit from this low cost service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool.
Cleaning companies of all sizes benefit from this web based service that includes the integrated and powerful Estimation/Proposal tool Clean Calculator. Manage your Cleaning business with our simple and low cost tools for invoicing, tracking customers and prospects, sending professional quotes and a scheduling and work order Calendar, Meer informatie over Clean Calculator

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
On-premise janitorial bidding tool that calculates bid pricing for office cleaning, assists with data entry and tracks labor rates.
On-premise janitorial bidding tool that calculates bid pricing for office cleaning, assists with data entry and tracks labor rates. Meer informatie over JanBid

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Chronotek will help to control costs & save money with accurate online time card & employee time tracking software, scheduling & GPS.
Chronotek is an online time card software with scheduling and GPS. Easy for employees to clock in & out by phone call or mobile app for accurate time tracking. Designed with the best tools to manage employees for any business, any industry. Chronotek gives the means to stay on budget, simplify the payroll process and reduce payroll waste. The best solution to handwritten time cards. Features like GPS location tracking, job costing, travel time & mileage and powerful job and payroll reports. Meer informatie over Chronotek

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Track and improve cleaning inspections in real time so you can run your janitorial and facility team more efficiently.
OrangeQC provides easy-to-use inspection software to a variety of janitorial and facility teams at universities, hospitals, airports and building service contractors (BSCs). Features include mobile inspections (iOS/Android) with photos, GPS and timestamps and real-time alerts to communicate with your team. You'll also receive professional and actionable reports for your team and customers. Pricing starts at $250/mo for 2 inspectors. 30 day free trial. Meer informatie over OrangeQC

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
A web-based application for work order creation with before and after photos for client approval.
A web-based application for work order creation with before and after photos for client approval. Meer informatie over eQuest

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
The most Intuitive software for cleaning businesses around the world
CleanPlan aims at providing the best technical solution to manage business operations for cleaning organisations. It is an online mobile application established in Australia in 2017 with the idea of specification/task management. It is a SaaS-based application that manages site inspections and worker check-ins. It converts cleaning KPIs to effective reports for management. CleanPlan offers a subscription-based service model suitable for all organisations from start-ups to established companies. Meer informatie over CleanPlan

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
MMP is a cloud based maintenance planning platform that is enabling teams to manage work orders, spare parts and assets.
MMP has been designed to be an easy and simple to use cloud-based maintenance planning system. MMP helps plan, organise, track and analyse work that must be carried out to increase equipment reliability and longevity, whilst providing an audit trail to help you meet your legal requirements. - Dashboard for KPI's and worst performing assets - Simple Work Order Management - Manage and track assets - Manage inventory and spare parts - Quality sign off of work orders (for food industry) Meer informatie over MMP

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Business Management Software Built to Improve Your Business
At The Integra Group, we started in custom software development but soon realized that we were building software to solve the same fundamental business challenges across several industries. That’s when we realized we could maximize growth and ROI for our partners with BOSS®, our structured, enterprise-class operations management software. Meer informatie over Boss

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Run je een commercieel schoonmaakbedrijf en heb je er genoeg van om te veel te betalen voor veel niet-verbonden apps? Gebruik Clean Smarts om ervoor te zorgen dat iedereen op dezelfde golflengte zit.
Je reputatie hangt af van het feit of je schoonmakers op het juiste moment op de juiste plaats zijn en het juiste doen. Je kunt veel geld betalen voor verschillende apps om je te helpen ze te beheren. Of je kunt Clean Smarts gebruiken, een enkele software-oplossing die iedereen in je bedrijf kan gebruiken om te weten wat ze moeten doen en wanneer, of het nu gaat om het aanmaken van een serviceticket, het plannen van een dienst, het afronden van taken of het uitvoeren van inspecties. Plan vandaag nog een demo en zet de volgende stap in het opbouwen van je schoonmaakbedrijf. Meer informatie over Clean Smarts

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Planado is a field service management solution that helps businesses manage tasks, resource planning, scheduling, routing, and more.
Planado is a revolutionary online service for field employees managment. GPS tracking, tasks and schedule management, built-in checklists and prompts, customizable reports with photo - all these features and much more are available in Planado. Suitable for any business with mobile workers Meer informatie over Planado

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Simple custodial work loading, inspections, & asset inventory. Floor plans provide simple, point-click operation with robust reporting.
Simple custodial work loading, inspections, & inventory. Through Floor plan links to your facilities and preferred industry cleaning standards, Dabblefox provides simple, point-click work loading, inspections, and inventory tracking with robust reporting. Meer informatie over Dabblefox

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Janitorial management software with attendance tracking, mandatory voicemail checking,mobile quality inspection integration.
Janitorial management software with attendance tracking, mandatory voicemail checking,mobile quality inspection integration. Meer informatie over JaniTime

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
A cloud-based hospital housekeeping software for the healthcare sector to increase EVS workflow and ROI by streamlining workflows.
A housekeeping software that improves EVS workflow, HCAPHPS scores and ROI through: -Workflow & Staffing Optimization -Mobile Workflow & Communication -Process Improvement -Reporting -ROI -Cloud-Based Ease, Security, and Integration -Implementation and Support Meer informatie over CS Optimizer

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Business management solution that automates bid management, work scheduling, and customer tracking for janitorial companies.
Business management solution that automates bid management, work scheduling, and customer tracking for janitorial companies. Meer informatie over JaniBid

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Work planning solution that helps cleaning companies measure areas to be cleaned, assign jobs, and calculate job-related costs.
Work planning solution that helps cleaning companies measure areas to be cleaned, assign jobs, and calculate job-related costs. Meer informatie over The Cleaning System

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Field service management solution design for cleaning, facility management, and security industry.
Clientskey aims at providing the best technical solution to manage business operations. It is an online activity-based monitoring application established in Australia in 2014 with the idea of specification management. It is a SaaS-based application to manage activities and resources. Clientskey offers a subscription-based paid-for service for businesses and personal users. Meer informatie over Clientskey

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Cloud-based janitorial software that helps you manage all aspects of your business from the field.
Cloud-based janitorial software that helps you manage all aspects of your business from the field. Meer informatie over Accelerator CC

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Web-based janitorial inspection platform for handheld PDA devices with an option to upload data to your website for reporting.
Web-based janitorial inspection platform for handheld PDA devices with an option to upload data to your website for reporting. Meer informatie over Smart Inspect

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
On-premise solution that helps businesses streamline cleaning operations through managing and tracking work orders, inventory & more.
On-premise solution that helps businesses in hotel industries, food processing facilities and educational institutes streamline cleaning operations through managing and tracking work orders, purchase, inventory and more. Meer informatie over SanitSmart

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Manage your cleaning business operations and keep track of your revenues, costs, and schedule, all in one place, all in the cloud.
Manage your cleaning business operations and keep track of your revenues, costs, and schedule, all in one place, all in the cloud. Login to our self-service demo environment and you will use the application and evaluate how it fits your cleaning business. You will be able to use all functionalities, including the mobile version that you can access from your smartphone or tablet, just open your mobile browser at wff.topjobclick.com/Demo/. User: [email protected] password: topjobclick. Meer informatie over TopJobClick

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Plan'D is a German-language time recording solution for building cleaning companies. It covers absence management, orders & complaints.
Plan'D is a German-language time recording solution for building cleaning companies. It covers absence management, orders & complaints. Meer informatie over Plan'D

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
Solving accountability issues in cleaning and sanitization with all-in-one cleaner training, management, and monitoring.
Solving accountability issues in cleaning and sanitization with all-in-one cleaner training, management, and monitoring. Meer informatie over Tulu

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer
UtilizeCore is a service automation platform designed to simply property and contractor management for service-focused companies.
UtilizeCore is a service automation platform designed to simply property and contractor management for service-focused companies. Meer informatie over UtilizeCore

Functies

  • Personeelsplanning
  • Tijd bijhouden
  • Kwaliteitsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Biedingsbeheer
  • Factureren
  • Klantenbeheer