Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Zakelijke verzekeringssoftware

Zakelijke verzekeringssoftware stroomlijnt activiteiten voor makelaars en uitgevers van commercieel beleid.

16 resultaten

Get new products to market faster, unlock revenue and achieve greater ROI with GO-INSUR - an innovative digital insurance platform. Meer informatie over GO-INSUR
GO-INSUR brengt digitale transformatie naar het polisadministratiesysteem en levert een innovatieve, cloudgebaseerde commerciële verzekeringsoplossing die flexibel, robuust en snel schaalbaar is. Het is gebouwd door een toonaangevende Britse specialist op het gebied van digitale verzekeringen, met een bestaand klantenbestand van Marsh, Legal and General, British Friendly en Hiscox. Met GO-INSUR kun je snel nieuwe producten distribueren en de verkoop van polissen stimuleren. Meer informatie over GO-INSUR

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
AdInsure biedt uitgebreide ondersteuning voor een breed scala aan commerciële producten, zelfs de meest complexe. Meer informatie over AdInsure
AdInsure is een modern platform dat door verzekeraars in verschillende commerciële sectoren wordt gebruikt om hun producten te digitaliseren, processen en bedrijfsmodellen te transformeren, nieuwe aanbiedingen sneller te lanceren en veranderingen effectief te beheren. Neem de controle over je digitale strategie met de uitgebreide functionaliteit van AdInsure die speciaal is ontworpen voor commerciële verzekeraars: ondersteuning voor commerciële producten, verkoop- en verzekeringsportaal, backoffice-functionaliteit, volledig gedigitaliseerde acceptatie en configuratietools met weinig codering. Meer informatie over AdInsure

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Met het Jenesis-systeem voor bureaubeheer en het websiteontwerp van JenesisWeb kan dit platform aan alle behoeften van je bureau voldoen.
Jenesis is een cloudgebaseerd beheersysteem dat is ontworpen om verzekeringsagenten te helpen bij het beheren van bestaande klanten van persoonlijke en commerciële lijnen, evenals klanten voor levens- en zorgverzekeringen. Bouw sterke relaties op met polishouders terwijl je automatische marketing uitvoert naar potentiële klanten, en verhoog de efficiëntie met vooraf invulbare Acord-formulieren. Naast het Jenesis-beheersysteem bieden de websiteontwerpdiensten van JenesisWeb je de mogelijkheid om alle behoeften van je bureau op één plek te beheren. Meer informatie over Jenesis Software

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
De oplossing voor onafhankelijke agenten om digitale betalingen te innen voor het factureringsbeleid van je hele instelling. Geen contract, geen verborgen kosten, slechts $ 20 per maand.
ePayPolicy heeft als missie om papieren cheques van de workflow van de onafhankelijke agent te elimineren. Met de eenvoudige, op verzekeringen gerichte oplossing kun je creditcard- en ACH-betalingen innen en geld in de sector overmaken. Naast incasso's heb je toegang tot verschillende functies om boekhoudkundige bewerkingen te stroomlijnen, inclusief het integreren van betalingen in beheersystemen zoals AMS360, Applied CSR24, Veruna en nog veel meer. Meer informatie over ePayPolicy

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Toonaangevende software voor verzekering met oplossingen via één enkel platform, waaronder het cloudgebaseerde EZLynx-beoordelingssysteem en het EZLynx-beheersysteem.
EZLynx biedt één enkele platformoplossing om onafhankelijke verzekeringsmedewerkers te helpen hun concurrentievoordeel te behouden. Het cloudgebaseerde managementsysteem, het realtime beoordelingssysteem en de website voor je bureau bieden een naadloze basis om het potentieel van je bureau te maximaliseren. Verhoog je vermogen om huidige klanten te behouden terwijl je nieuwe opdrachten verwerft voor zowel persoonlijke als commerciële bedrijfsonderdelen. Meer informatie over EZLynx

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Software voor contracten, risico's, verzekeringen, claims, incidenten, bedrijfsmiddelen, workflowbeheer met integraties en dashboardrapportage.
Webgebaseerde verzekeringssoftware die alle soorten verzekeringen ondersteunt. Houdt beleid, toepassingen, premies, certificaten, verlengingen, facturering, betalingen, commissies en verkoopkansen bij. Ondersteunt complexe overkoepelende, overtollige en herverzekering. Functies omvatten automatisering, workflow, dashboardanalyse, documentbeheer en bedrijfsregels. Beschikbaar in meerdere talen, valuta's en aangeboden als zelf of in de cloud gehost. Meer informatie over A1 Tracker

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Macaw is een beheerplatform (AMS) voor verzekeringsmaatschappijen dat end-to-end-processen voor MGA's en tussenpersonen in P&C-lijnen ondersteunt, en omvat CRM, Verkoop, Services en Accounting.
Macaw is een beheerplatform voor verzekeringsmaatschappijen dat end-to-end-processen voor MGA's en tussenpersonen in P&C-lijnen ondersteunt, en omvat CRM, Verkoop, Underwriting, Services, Claims en Accounting. Het systeem wordt geleverd met een ingebouwd systeem voor documentbeheer, regels en workflow-componenten. Verschillende typische integraties zijn ingebouwd, bijvoorbeeld Payment Gateway, eSign en massa-e-mailmarketing. Het klantenportal, het producentenportal en het portiersportal bieden verschillende belanghebbenden de mogelijkheid tot zelfbediening. Meer informatie over Macaw

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Verzekeringssoftware voor MGA's, programmabeheerders en vervoerders. Behandelt beoordeling, uitgifte, documentbeheer, facturering, claims, klantenportalen en meer.
Velocity biedt een alles-in-één P&C-verzekeringsoplossing voor MGA's (Managing General Agents), programmabeheerders, groothandels, vervoerders en grote detailhandelaars. De belangrijkste functies omvatten polisuitgifte en administratie, claimadministratie, ingebouwde beoordeling, zelfbedieningsportalen (agent en verzekerde), facturering en premium boekhouding, documentbeheer, rapportage, ACORD (Association for Cooperative Operations Research and Development)/apps op maat, API-bibliotheek, integratie-opties, training in zelfconfiguratie en meer. Meer informatie over Velocity

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
FileHandler Enterprise zet de gegevens van jouw bedrijf om in rijke weergaven die door jou zijn gebouwd en gedefinieerd.
FileHandler Enterprise is een intuïtief administratiesysteem voor claims dat is ontworpen om werkstromen voor de markt van claim- en risicomanagement te stroomlijnen en te automatiseren. Compleet met nieuwe dashboards, rapportagefuncties, tools voor business intelligence en verbeterde beveiliging. FileHandler Enterprise is de nieuwe maatstaf in software voor claimbeheer. Meer informatie over FileHandler Enterprise

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Volledig geautomatiseerde CRM voor verzekeringen voor medewerkers die zich bezighouden met inboedel en aansprakelijkheid. Ideaal voor zowel persoonlijke als commerciële bureaus.
Better Agency is de toonaangevende CRM voor verzekeringen voor medewerkers die zich bezighouden met inboedel en aansprakelijkheid. Je zult meer premium producten verkopen en meer tijd besparen met de automatiseringscampagnes die voor jou worden uitgevoerd. Je kunt elke prospect opvolgen, je hele boek cross-sellen, serviceverzoeken beheren, bij elke verlenging communiceren en elke eiser met één klik helpen. Met de pijplijnen voor verkoop, service en vernieuwing kunnen medewerkers elke klant volgen. Het heeft ingebouwde sms-berichten en je kunt elk document opslaan en al je beleidsnotities vastleggen. Meer informatie over Better Agency

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Commerciële verzekeringssoftware voor het automatiseren van workflows en acceptatieprocessen. Configureerbare cloudgebaseerde end-to-end verzekeringsoplossing.
i2go helpt commerciële verzekeraars om workflows en acceptatieprocessen te automatiseren. Als verzekeringsplatform biedt i2go een volledige end-to-end softwareoplossing voor verzekeringen, met een geavanceerd tarievensysteem, polisbeheer en werkbank voor acceptaties. i2go is volledig aangedreven door API's en cloudgebaseerd en kan naadloos worden gecombineerd met alle integraties van derden voor toekomstbestendigheid. Dankzij het codevrije en configureerbare concept is het eenvoudig om in een mum van tijd nieuwe producten te creëren zonder dat er IT-ondersteuning nodig is. Meer informatie over tigerlab

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Cloud of lokaal gebaseerd: Agency Master is ontworpen voor trucking, paarden, luchtvaart, algemeen commercieel en gespecialiseerde lijnen.
Commerciële specialisten. Trucking, paarden, luchtvaart, algemeen commercieel en gespecialiseerde lijnen. Schrijf je gespecialiseerde nichemarkten? Creëer binnen enkele seconden certificaten. 100% papierloos kantoor. Krachtige werkstroommodule, Outlook-integratie, aanpasbare vervolgkeuzemenu's. Eenvoudig te leren boekhouding, agentschapsfacturering, premiefinanciering, retourpremie, provisie, rekening courantspecialisten, ACORD-formulieren, vervoerderstoegang, integratie met AeroQuote en meer. Cloud of lokaal gebaseerd. Meer informatie over Agency Master

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Transformeer handmatige en papiergebaseerde processen naar digitale trajecten met het codeloze platform van EasySend.
Transformeer handmatige en papiergebaseerde processen naar digitale trajecten met het codeloze platform van EasySend. Gebruikt door directieleden, IT, Operations, CX en marketing in verzekeringsondernemingen om elke medewerker- of klantgerichte gebruikssituatie te verbeteren. Veelvoorkomende gebruikssituaties zijn onboarding, aanvragen, claims en autorisaties. Creëer moeiteloos met een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten, verzamel e-handtekeningen, verbeter voltooiingspercentages en verlaag de operationele kosten. Meer informatie over EasySend

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Creëer een naadloos abonnementstraject voor een bank- of verzekeringsproduct en distribueer het online zonder enige IT-ontwikkeling.
Met Particeep Plug kunnen banken, verzekeringsmaatschappijen en al hun distributiepartners de distributie van hun producten digitaliseren. Providers kunnen zonder IT-ontwikkeling abonnementen creëren waarmee gebruikers zich op hun aanbod kunnen inschrijven en deze implementeren met een widget op hun website en apps. Distributeurs kunnen toegang aanvragen tot kant-en-klare bank- en verzekeringsproducten om ze online te implementeren zonder IT-ontwikkeling. De abonnementsstroom verloopt naadloos omdat de e-handtekening en gegevens automatisch worden bijgewerkt naar CRM. Meer informatie over Particeep Plug

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
De A-Z-stack van oplossingen biedt veelzijdige, op maat gemaakte opties voor registratie en administratie, digitale verkoop, marketing, facturering en incasso's, BPO en TPA.
Verzekeringsmaatschappijen, makelaars en aanbieders van secundaire arbeidsvoorwaarden ontwikkelen innovatieve consumentenvoordelen en producten die het leven verbeteren, maar ze komen niet snel op de markt, zijn niet schaalbaar en kunnen transacties niet effectief beheren. De A-Z-stack voor technologie en diensten biedt veelzijdige, op maat gemaakte oplossingen voor registratie en administratie, digitale verkoop, marketing, facturering en incasso's, BPO (Business Process Outsourcing) en TPA (Third Party Administrators). Het bedrijf heeft de bewezen expertise in de verzekeringssector om je te helpen je product te lanceren, de omzet te verhogen of over te schakelen naar nieuwe markten. Meer informatie over Genius Avenue

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren
Een online tool voor offertes, binden en betalen voor het beleid van kleine bedrijven.
Een online tool voor offertes, binden en betalen voor het beleid van kleine bedrijven. Meer informatie over Briza

Functies

  • Offertes
  • Documentbeheer
  • Beheer van claims
  • Portal voor makelaars/tussenpersonen
  • Factureren