34 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Centraliseert de besturing en het beheer van Android-, iOS- en Windows 10-apparaten door ze te vergrendelen in Kiosk Lockdown Mode. Meer informatie over Scalefusion
MobiLock Pro - Kiosk Lockdown Software helpt je bij het beheren van de Android-, iOS- en Windows 10-apparaten van je bedrijf door ze in kioskmodus te zetten. Je kunt je Android-, iOS- en Windows 10-apparaten op afstand beheren en bedienen vanaf een dashboard in de cloud. MobiLock Pro geeft je de controle over welke apps in- of uitgeschakeld worden op de apparaten. Via het dashboard kun je de toepassingen die essentieel zijn voor je bedrijf op afstand autoriseren en onnodige apps die veel data verbruiken blokkeren, zoals games, sociale media, enz. Meer informatie over Scalefusion
MobiLock Pro - Kiosk Lockdown Software helpt je bij het beheren van de Android-, iOS- en Windows 10-apparaten van je bedrijf door ze in kioskmodus te zetten. Je kunt je Android-, iOS- en Windows 10-app...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Een totaaloplossing voor het beheer van iOS, Mac, Android, Apple TV's, en Windows-apparaten en -laptops. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele console kunnen beheren. Het ondersteunt iOS, Android, Windows, Macs en Apple TV's, met zowel cloudgebaseerde als lokale hostingopties. Hexnode MDM heeft een uitgebreide reeks functies, zoals het beheer van apps, beveiligingsbeheer, onkostenbeheer en containerisatie, en het past zich aan op de meest complexe bedrijfsomgevingen. Meer informatie over Hexnode UEM
Hexnode MDM is een bekroonde oplossing voor unified endpoint management (UEM) waarmee bedrijven op een veilige manier zowel BYOD en apparaten die het eigendom zijn van het bedrijf vanaf één enkele cons...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
VISO is een oplossing voor apparaatbeheer (MDM/EMM) die alle apparaten, processen en belanghebbenden samenvoegt in één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over VISO MDM
VISO is een revolutionaire alles-in-één cloudgebaseerde oplossing voor apparaatbeheer, waarmee gebruikers de effectiviteit van beheer en instructie kunnen vergroten, operationele complexiteit kunnen verminderen en tijd en geld kunnen besparen, waardoor apparaatbeheer slimmer en gerichter wordt. Vertrouwd en geïntegreerd door toonaangevende wereldwijde fabrikanten en leveranciers van apparaten, wordt VISO geïmplementeerd in miljoenen apparaten wereldwijd, waardoor de prestaties en stabiliteit worden verbeterd en de downtime wordt geminimaliseerd. Meer informatie over VISO MDM
VISO is een revolutionaire alles-in-één cloudgebaseerde oplossing voor apparaatbeheer, waarmee gebruikers de effectiviteit van beheer en instructie kunnen vergroten, operationele complexiteit kunnen ve...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is software voor grote ondernemingen voor het beheren van je iOS-, Android- en Windows-apparaat. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is een oplossing voor het beheer van mobiele apparaten voor grote ondernemingen, waarmee bedrijven de kracht van mobiliteit kunnen benutten. Verbeter de productiviteit van medewerkers zonder concessies te doen aan de bedrijfsveiligheid met functies zoals beheer van mobiele apparaten, applicatiebeheer, e-mailbeheer en containerisatie van apparaten. MDM is beschikbaar als een on-premise- of cloudaanbieding en is ontwikkeld met het oog op gebruikerseisen en IT-beveiligingseisen. Meer informatie over ManageEngine Mobile Device Manager Plus
ManageEngine Mobile Device Manager Plus is een oplossing voor het beheer van mobiele apparaten voor grote ondernemingen, waarmee bedrijven de kracht van mobiliteit kunnen benutten. Verbeter de produc...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Betaalbare iPad-kiosk voor self-service afrekenen. Vertrouwd door de grootste fastfood- en zakenlunchrestaurants en buurtwinkels in de Baltische staten. Meer informatie over Dserve
Betaalbare iPad-kiosk voor self-service afrekenen. Vertrouwd door de grootste fastfood- en zakenlunchrestaurants en buurtwinkels in de Baltische staten. Meer informatie over Dserve
Betaalbare iPad-kiosk voor self-service afrekenen. Vertrouwd door de grootste fastfood- en zakenlunchrestaurants en buurtwinkels in de Baltische staten....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Dit cloudgebaseerde POS centraliseert voorraadbeheer, werknemersbeheer, verkooprapportage en boekhouding op verschillende locaties en kanalen.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klanten, werknemers en verkopen vanaf je laptop, iPad of mobiele telefoon. Accepteer alle betaalmethoden en verkort je afrekentijd in de winkel en online. Bespaar tijd door geïntegreerde inkoopcatalogi te gebruiken. Neem gegevensgestuurde beslissingen om je bedrijf te laten groeien door kosten en oude voorraad bij te houden en lage voorraadmeldingen te automatiseren.
Lightspeed Retail POS is een alles-in-één cloudgebaseerde mobiele oplossing die de manier stroomlijnt waarop je klanten ondersteunt en je bedrijf runt over meerdere locaties. Beheer je inventaris, klan...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
...
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde so...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Cloudgebaseerde software-oplossing voor verkooppunten, kan veilig worden gebruikt op elk apparaat, zowel online als offline. Maakt naadloos verbinding met invoegtoepassingen.
Speciaal ontworpen met de horecasector in gedachten. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegevens. Je krijgt voor al jouw winkels hetzelfde soort rapportage- en analysehulpmiddelen voor grote bedrijven, op hetzelfde moment dat alles gebeurt. En het werkt op alles: iPad, Android, Mac, pc of zelfs oude POS-hardware: een volledig functionele, altijd beschikbare, mobiele POS.
Speciaal ontworpen met de horecasector in gedachten. Het is flexibel voor bedrijven van alle soorten en maten. Achter de schermen bevindt zich een beveiligde database met al je meest waardevolle gegeve...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Voer eenmaal informatie in en je POS-, website- en mobiele site updatet in realtime. Onbeperkte registers, producten en klantenservice.
Rain is een cloudgebaseerd detailhandels- point-of-sale en websitesysteem. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interface kan je klanten, loyaliteit, klassen, reparatie van apparatuur, inkooporders, rapporten, agenda-afspraken, Quickbooks-integratie en meer beheren. Met het marketingpakket van Rain blijf je in nauw contact met je klanten door middel van e-mailmarketing en sms-marketing. Alle klanten krijgen onbeperkte ondersteuning.
Rain is een cloudgebaseerd detailhandels- point-of-sale en websitesysteem. Met Rain is je voorraad altijd up-to-date met wat online en in je winkel wordt verkocht. Met de gebruiksvriendelijke interfa...
Shopify POS is gebouwd voor de detailhandel en brengt je verkopen, voorraad, klanten en meer samen op fysieke en online locaties.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat het niet nodig is om meerdere voorraden, catalogi en betalingssystemen bij te houden. Klanten en bestellingen worden online en in de winkel gesynchroniseerd, dus het is eenvoudig om lokaal ophalen aan te bieden, retourzendingen/omruilingen te verwerken, klanten te belonen via loyaliteitsprogramma's en overal cadeaubonnen te verkopen. Gebruik de POS waar je winkel zaken mee krijgt.
Shopify POS heeft de essentiële functies die je zou verwachten van een traditionele POS plus de functies die je nodig hebt voor de toekomst. Beheer je online en fysieke winkels vanuit één app, zodat he...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Het restaurantbeheersysteem helpt je om je bedrijfsvoering te beheersen, gasten te betrekken en je als een professional op de markt te begeven.
...
Linga rOS® has a broad feature set built to serve QSR, full-service, bars, pizzerias, Bubble Tea Shops, Cigar Lounges and franchises...
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Including a set of integrations such as Point of Sale, Loyalty Program, Inventory Management, Kitchen Display System, Online Ordering, Cloud Kitchen, Driver app, and QR Pay, LINGA restaurant operating system is an innovative response to the demand for a one-stop solution for restaurant owners.
Used by restaurants & franchises all over the world, LINGA rOS is the worlds first enterprise-ready cloud-based restaurant operating system that offers convenience, ease of use, and technology. Includi...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Create interactive experiences that extend well beyond standard touch monitor sizes - Capture valuable information and generate leads
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible with any Windows based touch devices Ideal for large format touch display Video Walls, interactive kiosk, touch tables and tablets Compatible with Microsoft Surface for mobile presentations Rental solutions for both Coffee Table and Presenter Table
Create multi-touch presentations in just minutes. - Upload 100s of your HD Pics, Videos, and Text. Advanced UI/UX, custom look and feel. - No Coding Required! Create a project in no time - Compatible...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more.
On-premise kiosk solution that enables photo booth operators to upload photos or videos, add overlays, remove green screens, and more....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software trusted by 4000+ inventory-based Australian & NZ retailers.
Inventory-based retailer? Our intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software is trusted by 4000+ Australian & New Zealand retailers. Includes Australian-based personalised support and implementation for all customers as standard. Get access to a single platform to maximise profitability and optimise customer experience across all your bricks-and-mortar and online stores. Perfect for inventory-based retailers inc: APPAREL | FURNITURE | SPORTS | PETS | TOYS | NUTRITION
Inventory-based retailer? Our intuitive, powerful cloud-based POS, inventory and eCommerce software is trusted by 4000+ Australian & New Zealand retailers. Includes Australian-based personalised suppor...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Chimpa MDM is een EMM-platformoverschrijdende oplossing die het mogelijk maakt om mobiele apparaten in scholen en bedrijven te beheren, bewaken en beschermen.
Chimpa MDM is een EMM-oplossing (Enterprise Mobility Management) die de controle over mobiele apparaten, IFP's en VR's-vizieren kan garanderen omdat de software: het beheer van iOS-, iPadOS-, tvOS- en Android-apparaten stroomlijnt met zero-touch-implementaties; een door Android Enterprise gevalideerde oplossing is en ook volledig is geïntegreerd met Apple-services; BYOD- (Bring Your Own Device), COBO- (Company Owned, Business Only), COPE-apparaatbeheer (Corporate Owned, Personally Enabled) voor één doel (COSU) ondersteunt; IT-beheerders de privacy, het beleid en de implementatie van apps/inhoud laat beheren met een eenvoudige UX.
Chimpa MDM is een EMM-oplossing (Enterprise Mobility Management) die de controle over mobiele apparaten, IFP's en VR's-vizieren kan garanderen omdat de software: het beheer van iOS-, iPadOS-, tvOS- en ...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Oplossingen voor het beheer van POS en de detailhandel voor het voorraadbeheer, de backoffice, e-commerce, betalingsverwerking, analyse en meer van detailhandelaren in duurzame goederen
Epicor Retail Solutions is met name geschikt voor onafhankelijke detailhandelaren en stimuleert de omzet voor detailhandelaren op bijna 8000 locaties. De POS- en winkeloplossingen bieden detailhandelaren een veilig alles-in-één systeem om hun hele bedrijf te beheren. Epicor biedt detailhandelaren de tools en realtime gegevens om de omzet te verhogen, de klantenservice te verbeteren en efficiënter te werken. De lokale en cloudgebaseerde oplossingen van Epicor zijn al meer dan 45 jaar aanwezig in de detailhandel en helpen detailhandelaren om te concurreren tegen en te winnen van grote bedrijven en online detailhandelaren.
Epicor Retail Solutions is met name geschikt voor onafhankelijke detailhandelaren en stimuleert de omzet voor detailhandelaren op bijna 8000 locaties. De POS- en winkeloplossingen bieden detailhandelar...
Increase your restaurant efficiency, revenue, and loyalty with our customer-facing, interactive ordering solutions~ Mobile & Kiosks
Applova Inc., based in Silicon Valley, specializes in ordering & engagement technologies for restaurants and retail businesses. With a portfolio of self-order kiosks, online storefronts, and mobile order-ahead solutions, Applova empowers businesses to deliver exceptional customer experiences. Out of the box, solutions come integrated to payment gateways, POS terminals, and eCommerce platforms with no coding required.
Applova Inc., based in Silicon Valley, specializes in ordering & engagement technologies for restaurants and retail businesses. With a portfolio of self-order kiosks, online storefronts, and mobile or...
On-premise solution that helps turn Mac into a public access kiosk by disabling user access to desktop, applications, and folders.
Turns a Mac into a secure public access kiosk. Ideal for internet kiosks, internet cafes, libraries, museums, and information terminals.
Turns a Mac into a secure public access kiosk. Ideal for internet kiosks, internet cafes, libraries, museums, and information terminals....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers.
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers.
iPad-based application managed by web-based admin panel that helps businesses communicate with their customers....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Cloud-based check-in management solution that tracks visitor check-ins and attendance, creates multiple sign-in lists & more.
Cloud-based check-in management solution that tracks visitor check-ins and attendance, creates multiple sign-in lists & more.
Cloud-based check-in management solution that tracks visitor check-ins and attendance, creates multiple sign-in lists & more....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Kiosk Pro is designed to present your web-friendly content and media to visitors in public spaces on iPad, iPhone, or iPod Touch.
Kiosk Pro is a specialized browser for iOS devices that is designed to present your web-friendly content and media to visitors as a customized kiosk app for use in public spaces. With easy-to-configure settings and options for remote updates, Kiosk Pro is a powerful tool for creating and managing iPads in the field. All four versions of Kiosk Pro - Lite, Basic, Plus and Enterprise - are available through the App Store, Apple's Volume Purchase Program, and Apple Business Manager.
Kiosk Pro is a specialized browser for iOS devices that is designed to present your web-friendly content and media to visitors as a customized kiosk app for use in public spaces. With easy-to-config...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges.
Electronic visitor log that lets you capture custom information, pictures, signatures and print name badges....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Specialized mobile device management that turns your Android or iOS tablets into dedicated kiosks that showcase your content & website.
Turn your Android or iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote management functionality allows you to update, secure and control large fleets of devices from afar. Fully customize your logo, color, navigation bars, other layout options, and more. Keep your user's sensitive data safe after each interaction by clearing cache, cookies, or saved data.
Turn your Android or iOS tablet into a kiosk that showcases your videos, images, other web-based content, or website. Restrict browsing to approved sites and measure performance/usage. Built-in remote ...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Survey tool for offline & online data collection. Install in stores across the world, on your website or in mails.
tabsurvey is the feedback system for companies that take customer opinion and feedback seriously. Collect feedback from 1,000 locations or through online. tabsurvey has great usability, stores data safely and measures continuously. Drop the biannual surveys and instead monitor and collect data in an continous stream - It is more accurate plus it is easy, as tabsurvey is designed for it. Tabsurvey gives your the correct picture of how your business is performing today rather than the past.
tabsurvey is the feedback system for companies that take customer opinion and feedback seriously. Collect feedback from 1,000 locations or through online. tabsurvey has great usability, stores data saf...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding.
Allows you to create an interactive, offline-capable iPad kiosk from existing website in minutes and without coding....
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Lets you check in and seat guests using name search and QR codes. Perfect for corporate events and weddings.
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or department. Check attendance "live" in the top left corner at a glance. Add new guests, check arrivals, change seating plans, and edit guest details on-the-fly. We've supported events teams in the US, UK, Hong Kong, Thailand and Singapore, and are available anywhere there is Internet.
GuestDay on iPad makes onsite guest registration simple and elegant. Perfect for investor conferences, corporate retreats, concerts and weddings. Search for guests by parameters like name, table, or d...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Full cloud managed portal access.
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Build your social following, collect feedback to understand the customer, capture valuable data, showcase engaging video content and deliver web based browsing; all through one centrally branded App experience. Full cloud managed portal access, to deploy and schedule changes across thousands of tablets in few clicks. Detailed analytics and data collected visible remotely in one central location.
iPad based interactive digital signage App, with 6 engaging modules to enhance the customer journey. Build your social following, collect feedback to understand the customer, capture valuable data, sho...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
iPad based survey kiosk designed to capture real time customer and employee feedback with one tap of emojis.
iPad based survey kiosk designed to capture real time customer and employee feedback with one tap of emojis.
iPad based survey kiosk designed to capture real time customer and employee feedback with one tap of emojis....
With CipherKiosk, healthcare organizations uncover improvement opportunities and enhance issue resolution at the point of care.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improvements.
CipherKiosk, CipherHealth's point-of-care survey technology, empowers healthcare organizations to effectively capture real-time feedback on patient experiences to drive enhanced service and care improv...
Allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen websites, documents, multimedia, and more.
WebFrame allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen web apps, web pages, multimedia, documents, and more. WebFrame features the following capabilities: Full Screen Browser Approved Domain List Inactivity Timeout Smart Navigation Buttons User Interaction Controls Printer Support Local Configuration iCloud Settings Sync
WebFrame allows you to turn an iOS device into a single-purpose kiosk displaying full-screen web apps, web pages, multimedia, documents, and more. WebFrame features the following capabilities: Full S...
  • Enquêtes en feedback
  • Offline toegang
  • Self check-in/check-out
  • Automatisch opnieuw instellen
  • Beheer van mobiele apparaten
  • Browsebeperkingen
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment.
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment.
Turning mobiles and tablets into full-feature POS devices. Configurable for any sales environment....
AIM

AIM

(0 reviews)
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales.
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales.
AIM offers retailers a way to manage inventory, customers and sales....