Nederland Lokale producten weergeven
157 resultaten
Een eenvoudig softwaresysteem voor documentbeheer om je documenten te importeren, beheren, controleren en ondertekenen. Meer informatie over Orcanos
Orcanos software voor documentbeheer (DMS) is een onderdeel van het ALM- en QMS-platform van Orcanos en biedt een betaalbare cloudoplossing, die de organisatie in staat stelt om snel alle documentatie met betrekking tot planning, ontwerp, ontwikkeling, productie, service en nog veel meer te creëren, archiveren, traceren, zoeken, ondertekenen en controleren. Orcanos documentbeheer is een perfecte match voor gereguleerde sectoren, zoals medische apparatuur, waarmee de processen voor kwaliteitsbeheer en audits gemakkelijk en zonder risico's kunnen worden uitgevoerd. Meer informatie over Orcanos

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven de beste manier om al hun informatie veilig te delen en volgen. Meer informatie over CapLinked
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en Enterprise-oplossing voor documentbeheer in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie. Meer informatie over CapLinked

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Automatiseer het opstellen en beheren van je documenten. Doe mee met meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen inclusief. Fortune 500-bedrijven zoals PwC en de beste advocatenkantoren. Meer informatie over Legito
Slimme documenten. Slimme contracten. Documentautomatisering. Documentbeheer. Documentonderhandeling en samenwerking. Advocaatvriendelijke software voor het creëren van responsieve documenten die weten hoe jij denkt en zichzelf kunnen bewerken. 100% programmeervrije documentautomatisering. Meer dan 95.000 gebruikers in meer dan 36 landen. Grootste wereldwijde klant: PwC. Gebruikt door advocatenkantoren, interne juridische en inkoopafdelingen, algemene juridische adviseurs, financiële instellingen (banken, verzekeringen, enz.), onroerendgoedsector (makelaars en ontwikkelaars) en HR. Meer informatie over Legito

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
BPAQuality365 is een moderne app voor geïntegreerde kwaliteit die in je Office 365-omgeving draait, met Teams of SharePoint. Meer informatie over BPAQuality365
--Office 365-app-- BPAQuality365 is innovatieve software voor geïntegreerde kwaliteit, risico's en naleving die kan worden uitgevoerd in je beveiligde Office 365-omgeving. De app draait op de Microsoft-tools van je voorkeur, zoals Teams of SharePoint. Vooraf ontworpen workflows zorgen ervoor dat documenten correct worden geleverd, goedgekeurd, gepubliceerd, herzien, gearchiveerd, en dat gebruikers worden getraind in documenten. eSignature kan worden gebruikt om te voldoen aan medische voorschriften. Stap over op Quality 4.0 met BPA en Office 365. Meer informatie over BPAQuality365

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
QBD.Net is a document control software that provides standard-compliant document management, control, and archiving in one solution. Meer informatie over QBD.Net
QBD.Net combines document management, document control, document archiving, SOPs, electronic signatures, and version management in one software. Fully embedded in the MS Office environment, it allows you to continue working with your familiar programs, while using QBD.Net to control all document monitoring and maintenance processes. Meer informatie over QBD.Net

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Met monday.com Work OS kun je documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Meer informatie over monday.com
Met monday.com Work OS kun je moeiteloos documenten creëren, beheren en delen op een manier die voldoet aan de overheids- en sectorvoorschriften. Automatiseer workflows voor documentgoedkeuring om tijd te besparen, stel duidelijke documentmachtigingen in om datalekken of ongeoorloofde toegang te voorkomen en maak back-ups van gevoelige informatie. monday.com faciliteert eenvoudige samenwerking en verhoogde efficiëntie gedurende de hele levenscyclus van documentbeheer, waardoor documentcontrole een naadloos onderdeel van je bedrijfspraktijken wordt. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Onbeperkte datarooms, onbeperkte ontvangers voor je deals. Eenvoudig, maar toch veilig en conform. Geen training nodig. Ga binnen enkele minuten aan de slag. Meer informatie over Digify
Digify biedt veilige virtuele datarooms die eenvoudig in gebruik zijn en binnen enkele minuten kunnen worden ingesteld. Duizenden bedrijven besparen tijd door Digify te gebruiken voor het delen van vertrouwelijke documenten met partners, klanten en investeerders. Deze oplossing combineert documentbeveiliging, automatische watermerken en mogelijkheden voor het volgen van bestanden tegen een vaste, betaalbare prijs. Digify is bekroond met internationale onderscheidingen zoals de toonaangevende beveiligingscompetitie RSA Innovation Sandbox, en is vermeld in meer dan 60 nieuwsbronnen wereldwijd. Meer informatie over Digify

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
QMS voor medische apparaten, farmaceutica en biotech. 100% conformiteit met FDA/ISO/GxP, 5x snellere documentcontrole, training, CAPA, NCR's, audits en nog veel meer. Meer informatie over Qualio
Beoordeeld als toonaangevende, eenvoudigste en snelste QMS-, CAPA- en compliance-software door bedrijven op het gebied van medische apparatuur, farmaceutica en biotech. Honderden door de FDA, ISO en GxP gereguleerde bedrijven in meer dan 80 landen vertrouwen op Qualio om hun kwaliteitsteam, tools, processen en gegevens samen te brengen op één gemakkelijk te beheren plaats. Met experts uit de sector op het gebied van personeel en klantenservice op afroep, werken ze met je samen om strategie te implementeren, audits voor te bereiden en handmatige processen om te zetten in digitale. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over Qualio

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Volg alle documentversies, revisies en goedkeuringen om aan regelgeving te voldoen. Meer informatie over Intellect
Software voor het beheren van documentcontrole van Intellect ordent alle documenten in een centrale database en houdt alle documentversies, revisies en goedkeuringen bij om regelgeving en naleving aan te pakken. Quality Suite van Intellect is een softwareoplossing waarvan bewezen is dat het de documentbewerking en de algehele productiviteit met 90% verbetert. Deze toepassingen zijn ontworpen door gecertificeerde kwaliteitsexperts en kunnen eenvoudig worden afgestemd met technologie voor slepen en neerzetten zonder code, om aan je exacte zakelijke behoeften te voldoen. Meer informatie over Intellect

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Een 100% cloudgebaseerd documentbeheersysteem om de volledige levenscyclus van documenten te beheren. Vraag vandaag nog een persoonlijke demo aan. Meer informatie over ComplianceQuest
Met het ComplianceQuest documentbeheersysteem heb je een centrale opslagplaats om documenten wereldwijd op een gecontroleerde manier te creëren, wijzigen, beoordelen, goedkeuren, opslaan, organiseren, openen en delen. Volg elk document van oorsprong tot veroudering met analytics, grafische dashboards en geïntegreerde samenwerkings- en workflowtools. Je kunt de volledige levenscyclus van documenten beheren, volledige zichtbaarheid krijgen en op alle locaties op één enkele bron van waarheid vertrouwen voor een effectievere besluitvorming. Meer informatie over ComplianceQuest

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Met de Document Control Software van Intelex kun je je documenten efficiënter beheren, de productiviteit verhogen en naleving garanderen. Meer informatie over Document Control Software
Het beheren van je documenten is nog nooit zo eenvoudig geweest. Met de Document Control Software van Intelex kun je je documenten efficiënter beheren, de productiviteit verhogen en naleving garanderen. Automatiseer al je documentgerelateerde processen met de gebruiksvriendelijke tools die nodig zijn om je documenten veilig te uploaden, te bewerken en te delen in je hele organisatie, en de naleving van voorschriften en normen te vereenvoudigen. Probeer het gratis. Meer informatie over Document Control Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen.
PowerDMS software is de manier voor organisaties met een hoog risico om hun belangrijkste content te beheren, delen en betuigen. Vandaag vertrouwen meer dan 3000 klanten in de publieke en private sector op PowerDMS om hen te helpen risico's te verminderen, workflows te vereenvoudigen en levens te redden. PowerDMS is toegankelijk vanaf elk bureaublad of mobiel apparaat en geeft medewerkers overal en altijd toegang tot de meest recente beleidslijnen, trainingen, plattegronden, foto's en video's. Meer informatie over PowerDMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop.
Seismic is de leidende wereldwijde oplossing voor marketing en verkoop, verbetert de succespercentages en levert grotere deals voor de afdeling Verkoop, terwijl het effect op de winstmarge stijgt. Grote bedrijven gebruiken Seismic om de verkoopproductiviteit te verhogen door middel van automatische verspreiding van relevante informatie en gepersonaliseerde content naar vertegenwoordigers voor kopersinteractie. Meer informatie over Seismic

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Stroomlijn je documentgerelateerde processen voor het schrijven, bewerken, goedkeuren en laten ondertekenen door medewerkers.
Cloudgebaseerde oplossing voor documentbeheer voor ziekenhuizen: MediaLab voldoet aan je naleving- en beveiligingsvereisten, bespaart tijd en energie en beheert de volledige levenscyclus van je documenten, en dit alles met papierloze documentatie. Werknemers hebben moeiteloos toegang tot relevante documenten, waardoor ze minder tijd kwijt zijn met zoeken naar beleidsregels en procedures. Verklaring van begrip worden verzameld en opgeslagen en kunnen tijdens audits snel worden opgehaald. Meer informatie over Document Control

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Met de software voor documentcontrole kan je bedrijf je producten sneller op de markt brengen tegen lagere kosten en met grotere efficiëntie.
MasterControl Documents vormt het middelpunt van het pakket oplossingen van MasterControl Quality Excellence. Het beheert de gehele levenscyclus van documenten, van creatie tot distributie, goedkeuring en veroudering. De oplossing biedt een gecentraliseerde opslagplaats voor alle documenten die vereist zijn voor naleving, waardoor controles en inspecties eenvoudiger worden. Het wordt geleverd met robuuste functies voor revisiebeheer, samenwerking en analyse. Vijf van de belangrijkste toezichthouders in de VS vertrouwen op en gebruiken deze oplossing. Meer informatie over MasterControl Quality Excellence

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
IT Glue is een bekroond documentatieplatform dat IT-providers helpt om de verspilde tijd bij het zoeken naar informatie drastisch te verminderen.
MSP's zweren bij IT Glue en gaven het de afgelopen twee jaar meer dan 30 onderscheidingen in de sector. Met één blik zie je waarom. IT Glue automatiseert en structureert de documentatie die je nodig hebt om je klanten van dienst te zijn. De resultaten: 50% of meer van de tijd die je technici verspillen met zoeken naar informatie is geëlimineerd. Het verminderen van tijdverspilling leidt tot verhoogde productiviteit, betere klantenservice en uiteindelijk tot hogere marges. Meld je aan voor een demo en ontdek waarom IT Glue een essentieel onderdeel is van elke MSP-stack. Meer informatie over IT Glue

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Transformeer documentbeheer digitaal met Nintex om de nauwkeurigheid, toegankelijkheid en opslag van je documenten te garanderen.
Het Nintex-procesplatform stelt organisaties in staat om documentbeheer digitaal te transformeren om nauwkeurigheid en toegankelijkheid te garanderen. Met Nintex Workflow en Nintex Forms kunnen organisaties automatisch gegevens vastleggen en doorsturen naar een gecentraliseerde opslagplaats met slechts een paar klikken en zonder code. Meer informatie over Nintex Process Platform

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer documenten met een webgebaseerde oplossing die je bedrijf verbindt.
Software voor documentcontrole eenvoudig gemaakt. Beheer je documenten centraal in een webgebaseerde oplossing die compliance vereenvoudigt en audits eenvoudiger maakt. Werk overal samen met gebruikers en automatiseer revisiecontrole. Verbind je locaties, afdelingen en mensen met het QT9 QMS. Moderniseer documentcontrole en blijf conform aan de regelgeving door middel van e-mailwaarschuwingen en FDA 21 CFR Part 11-conforme elektronische handtekeninggoedkeuringen. Altijd en overal toegang tot de nieuwste versie van je documenten. Meer informatie over QT9 QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
HotDocs is toonaangevende software die de productie van documenten voor duizenden organisaties over de hele wereld automatiseert.
HotDocs is de wereldwijde marktleider in software voor documentautomatisering, met meer dan een miljoen eindgebruikers in 11.500 organisaties over de hele wereld. Het automatiseren van de productie van documenten zorgt voor een strikte controle van documentcontent en stelt gebruikers in staat om de tijd die nodig is voor het maken van bedrijfskritieke documentatie aanzienlijk te verkorten, van dagen en uren tot minuten en seconden. Meer informatie over HotDocs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Oplossing voor kwaliteitsbeheer waarmee gebruikers documentatie, compliance, workflows, risico's, werknemerstraining en meer kunnen beheren.
Qualtrax is een compleet kwaliteits- en compliancesoftwaresysteem dat wordt gebruikt om documentatie te beheren en te controleren, bedrijfsprocessen te automatiseren, aanpasbare workflows te beheren, trainingsbeheer te stroomlijnen, interne en externe audits te beheren en te zorgen voor realtime implementatie van kritische sectorvoorschriften. Ideaal voor sterk gereguleerde sectoren, waar naleving van normen zoals ISO 17025, 17020, 13485 en 9001, TNI, GFSI, FDA en FQS vereist zijn. Meer informatie over Qualtrax

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
DocSend is een beveiligd uitwisselingsplatform waarmee je kunt uitvinden wie er geïnteresseerd is om zaken met je te doen en waarmee je je documenten kunt beschermen.
Stel vervaldatums in, voeg een toegangscode toe en beheer de toegang tot je gedeelde documenten, zelfs nadat je op verzenden hebt gedrukt. Profiteer van geavanceerde beveiligingsfuncties zoals whitelisting en verificaties van kijkers, en watermerken voor documenten om ervoor te zorgen dat je documenten nooit in verkeerde handen terechtkomen. Maak gebruik van DocSend-analyses om te begrijpen waar je kijkers de meeste tijd aan besteden bij het bekijken van je documenten en bekijk zelfs of je document is doorgestuurd naar een nieuw persoon, en dat allemaal in realtime. Meer informatie over DocSend

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Scannen. Classificeren. Automatiseren. Verdelen. Archiveren. Ademero-software helpt je de controle over je documenten te krijgen.
Content Central geeft organisaties zoals die van jou snel en gemakkelijk toegang tot je informatie. Het alles-in-één, browsergebaseerde documentbeheersysteem biedt wat je het belangrijkst vindt: toegang, snelheid, procesautomatisering en beveiliging. Hier zijn enkele korte hoogtepunten van de oplossing: ingebouwde 24-uurs ondersteuning - integreert met Microsoft Office en andere zakelijke toepassingen - duidelijke tarieven - geen modules. Meer informatie over Content Central

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Documentcontrolesoftware om te voldoen aan voorschriften en normen die gebruiksvriendelijk zijn dankzij intelligente integratie met Windows.
Automatiseer documentcontroleprocedures om te voldoen aan voorschriften en normen met behulp van betaalbare, in Windows geïntegreerde Document Locator-software. Kwaliteitsdocumenten, corrigerende acties, standaard operationele procedures, non-conformiteitsrapporten, training, werkinstructies en meer worden efficiënter en nauwkeuriger beheerd. Er wordt een volledig audit-traject vastgelegd. Workflow, rapportage, beveiliging en meer zijn inbegrepen. Beheer bestanden efficiënt volgens regelgevende normen zoals ISO, FDA, HIPAA, SOX (Sarbanes-Oxley) en meer. Meer informatie over Document Locator

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Systeem voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus.
12d Synergy is software voor gegevensbeheer en projectsamenwerking voor architecten-, ingenieurs- en bouwbureaus. Het beheert de duizenden e-mails, documenten, taken en gigabytes aan geospatiale en CAD-gegevens voor je omgevingsprojecten. Bij 12d Synergy draait het om het stroomlijnen van de manier waarop je werkt en samenwerkt door het creëren van een gemeenschappelijke data-omgeving en één enkele bron van waarheid. Ontdek hoe meer dan 8000 architecten, ingenieurs en bouwmensen slimmer werken met 12d Synergy. Meer informatie over 12d Synergy

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Helping Businesses Bring Confidence to Packaging Quality Control
GlobalVision is an inspection platform that finds errors in your work before they become problems. Our mission is to build software that standardizes quality approvals for product packaging and critical content. Our goal is to eliminate errors and automate quality inspections so companies can release products with confidence and move away from manual proofreading processes. Meer informatie over GlobalVision

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Software voor documentautomatisering zonder code om je veelgebruikte formulieren en sjabloondocumenten om te zetten in intelligente webformulieren.
Software voor het samenstellen van documenten zonder code om aangepaste webformulieren te maken die gegevens in je Word- of pdf-documenten invullen. Twee stappen. 1. Maak eerst je vragenlijst (zoals bij Typeform). 2. Laad je sjabloondocumenten en verbind de vragen met je documenten. Voeg logische sprongen, voorwaarden, berekeningen en opmaakspecificaties toe. Voer vervolgens je workflow uit of deel met anderen om voltooide documenten te genereren. Gebruikers besparen 90% aan opmaaktijd. Boek een live demo op de website. Meer informatie over Documate

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Identify, control & track all documented processes and procedures in a centralized and secure location with document control software.
ETQ is the leading provider of quality, compliance and health & safety software trusted by more than 600 global brands in industries from manufacturing and life sciences to food & beverage and electronics, and many more. ETQ Reliance features 40 applications like document control, supplier quality, audit management, risk management, advanced analytics and non-comformace/corrective actions to deliver the powerful flexibility, scalability and security to drive business excellence through quality. Meer informatie over ETQ Reliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
A secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized & automated.
ICM's ViewCenter is a secure digital environment where your business-critical documents live, and your important processes can be optimized. Get a quick ROI with powerful search functions, secure file sharing, compliance, tasks & alerts, electronic forms, scanning/data capture, integrations, and so much more. Whether a small business or large corporation, ViewCenter is cost-effective and scalable...ICM's Customer Success Team will find the right solution for YOUR digital transformation goals. Meer informatie over ViewCenter

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
ID.me simplifies how individuals prove & share their identity online.
ID.me simplifies how individuals prove and share their identity online. The ID.me secure digital identity network has 80+ million users with over 145,000 new people joining daily, as well as partnerships with 30 states, 10 federal agencies, and over 500 name brand retailers. The company provides identity proofing, authentication and group affiliation verification for organizations across sectors. Meer informatie over ID.me

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Docsvault is an on-premise document management system designed to control your business documents. Securely access docs Anywhere!
Docsvault is a powerful on-premise multi user document management software. It allows users to capture, manage, secure and centralize all documents including emails in a desktop and web-based platform. It provides tools for intelligent data capture, workflow automation, secure file sharing, Web Forms, and getting digital signatures all in one platform. Businesses never have to fear losing documents or keeping compliant. Meer informatie over Docsvault

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Levelset is the leading cloud-based Payment Chain Management solution for construction.
Levelset helps contractors and suppliers get payment under control, and sees a world where no one loses a nights sleep over payment. Over 500,000 contractors and suppliers connect on Levelsets cloud-based platform to make payment processes stress-free. Users easily exchange payment documents like lien waivers, pay applications, and preliminary notices, they see everyone on their job, and are empowered with the resources and knowledge they need to be confident in payment. Meer informatie over Levelset

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties en revisies.
Voor biowetenschappen: beheer de volledige levenscyclus van documenten en content, inclusief versiebeheer, levenscyclusbeheer, annotaties, revisies, elektronische handtekeningen en delen. Office365-integratie, waardoor samenwerking en eenvoudig bewerken mogelijk is; trainingsbeheer lezen en begrijpen, inclusief directe selectie van het publiek en het toepasselijke examen; binderbeheer inclusief revisie van documenten en dossiers; volledig auditspoor en e-handtekeningen die voldoen aan 21 CFR deel 11, deel 820 en meer. Meer informatie over Dot Compliance

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Lobster_data. De meest veelzijdige Data Hub. Volledig No-Code. Krachtige software voor alle integraties: tussen eigen systemen (EAI), met partners (EDI) en met devices (IoT).
Lobster_data is de meest veelzijdige, no-code data hub die bedrijven ondersteunt met het maken van integraties tussen hun eigen IT systemen (EAI), met hun partners (EDI) en met devices (IoT). De koppelingen/integraties worden in de gebruiksvriendelijke interface ‘no-code’ geconfigureerd. Dankzij de uitgebreide ondersteuning (zie afbeeldingen) koppelt Lobster_data met alles - ook legacy IT-applicaties. Gegevensmanipulatie wordt eenvoudig dankzij de uitgebreide set functies. De uitgebreide monitoringsfunctionaliteiten garanderen hoge beschikbaarheid. Beschikbaar On-Premise, (Private) Cloud, iPaaS of in een gecombineerde setup. Meer informatie over Lobster_data

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Open Bee Digital Platform will enable you to go paperless, reduce operational costs, and improve employee productivity.
The document management solution Open Bee simplifies the capture, search, sharing, approval, security and legal preservation of your information. Improve communication and collaboration with Social Intranet and share documents in secure Extranet Portal. Simplify day-to-day tasks with Business Process Management (e-forms and automated workflows), and Electronic Signature. Automate every phase of vendor invoices processing and keep all your data history in a data center for the long term. Meer informatie over OPEN BEE Electronic Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Kosteneffectieve, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven.
Betaalbare, cloudgebaseerde software voor documentbeheer zonder installatiekosten, ideaal voor kleine en middelgrote bedrijven. Beschikt over een centraal documentenarchief, geïntegreerde workflowtools die documentbeoordelings- en goedkeuringsprocessen automatiseren, geautomatiseerde e-mailmeldingen en geïntegreerde analyses en rapporten. Kan worden gecombineerd met andere isoTracker-modules om een uitgebreid QMS-systeem te bieden. Meer informatie over isoTracker Document Management

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
DADO is a specialized search engine that fetches any document or detail among your entire doc set, instantly without clicking a folder.
DADO is the only voice-driven document search engine that understands construction. With DADO, never miss a critical detail, that could lead to errors in the Field. As a result, your entire Project Team - from the Office to the Field - are able to find the latest Submittal, RFI, Drawing, Spec and more, instantly, without digging through a single folder. Meer informatie over DADO

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
A total HIPAA solution built for Covered Entities and Business Associates to help simplify and automate your HIPAA compliance.
HIPAA should be simple. That's why Compliancy Group is the only HIPAA software with expert Compliance Coaches holding your hand to simplify compliance. Built by auditors, Compliancy Group gives you confidence in your compliance plan to reduce risk, increase patient loyalty, and profitability of your organization. Why Compliancy Group? -HIPAA Audit Support, no client has ever failed an audit! -HIPAA Seal of Compliance -Dedicated Compliance Coaches -Total HIPAA Solution Meer informatie over HIPAA Compliance Software

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Switch on document control for legal professionals with Thomson Reuters® HighQ.
HighQ’s modern, adaptable, and continuously-learning legal workflow platform delivers an open and scalable foundation, embedded machine intelligence and analytics, and smart integration points with firm-critical applications. Dramatically improve how you plan, organize, track, and complete work more efficiently with personalized client portals and real-time access and insights on legal project work, ready-to-use task lists and templates, and automated workflow-enabled legal process maps. Meer informatie over HighQ

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Digital Workflow Automation software. A Cloud based Workflow Automation Platform which can be configured to suit your requirements.
Digital Workflow Automation software. Workflows simplified. Cypher IQ is a cloud based Digital Workflow Automation platform. Designed to help you manage all your workflows in one place. The Cypher IQ Platform has incredible technology facilities that will enable you to take control of all your forms, documents, e signatures, workflows and data management and integration requirements. The Platform is a secure way for you to manage all content from any location for internal staff or the public. Meer informatie over Cypher IQ

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Cloud Base Powerful Document Management System (EDMS) in Common Data Environment.
DOCUMENT MANAGEMENT WITH ISETIA IS TRULY AN ADVENTURE. IT¿S COMPLEX, FLEXIBLE, SECURE AND INNOVATIVE. IT COVERS ALL NECESSARY TOOLS TO MANAGE, COLLABORATE, EDIT AND CIRCULATE DOCUMENTS IN EXTRA ORDINARY VISUALIZED WAY. MOVE FROM COPY & PASTE, FOLDER & SUBFOLDER STANDARD REALITY TO MULTIDIMENSION, TRANSPARENT AND MULTIFUNCTIONAL WORLDefficiency, improve visibility. Meer informatie over ISETIA

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Our customizable suite of 4 modules provides a user friendly compliance software giving you confidence your system is in control.
Paradigm 3 Quality and Document Control Software provides you with the systems you need to manage the challenges of your compliance system. Our systems includes, full document control, a complete competency and training module, risk analysis, audit scheduling and reporting, management of CAPA's, , customer complaints, calibrations and asset management and more . Targeted action items are sent to applicable personnel and progress tracked ensuring that all facets of your system are under control. Meer informatie over Paradigm 3

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project.
Designed for the construction and energy industry, to manage the complex content throughout the life cycle of the engineering project. Meer informatie over PULZ Document Control System

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Modular solution to capture, process, route, archive and retrieve vital records from anywhere at any time.
Developed to address the needs of today's information-intensive businesses, the DOCUBASE Information Suite (DIS) is a robust solution that combines all the modules necessary for businesses, institutions, and organizations, to store and manage all types of documents including paper files, spreadsheets, audio, video, pdf and virtually any other file type, in volumes scalable to millions of documents monthly. Yet, the complexity of it all remains transparent to the end-user due to the ease of use. Meer informatie over DOCUBASE

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Adept Software gives you fast, centralized access to your most important documents in a secure, collaborative environment.
Synergis Adept simplifies how you find, manage, share & integrate engineering and enterprise information to improve efficiency and and accelerate growth. We’ve completed over 1,000 successful implementations and we’re managing more than $300B in digital assets. Today more than 110,000 worldwide users benefit from Adept. We’ve helped well-known brands like Dow Chemical, General Mills, Con Edison, Nucor Steel, Eversource, NASA, Leatherman, Tiffany and Bayer become efficient and reliable. Meer informatie over Adept

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
PDF Edit is a speedy editor for your quality PDF documents. You can control security permissions, use attachments and annotations.
PDF Edit is a speedy creator and editor for your quality PDF documents. You can add or remove security permissions, use attachments and annotations. It supports PNG, TIFF, JPEG, CCITT Fax formats. C#, VB NET, JavaScript, Python, and more languages are supported. Technical documents and support and provided. Meer informatie over ByteScout PDF Suite

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
No user license fees 20+ Out of the box modules Extremely Configurable
Create, collaborate, approve, change, and train users on documents by using Momentum QMS. Moreover, link multiple documents together, manage the life cycle of each document, control access, use electronic signatures, increase visibility and reduce bottlenecks with smart notifications. Integrate with Microsoft Word and Excel so that you never have to maintain headers and footers ever again. Document Control also seamlessly integrates with our Training module so that users stay engage Meer informatie over Momentum QMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Take control of governance, risk and compliance documents. Store and share documents securely. Automate renewals and reminders.
Governance, risk & compliance document control doesn't have to be painful. If you're still using spreadsheets, calendar reminders and email, there is a better way. Take control of your governance, risk and compliance documents with TrackMyRisks. Meer informatie over TrackMyRisks

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Uniforme, eenvoudig te gebruiken oplossing voor documentcontrole voor gereguleerde sectoren, zoals cosmetica, consumentengoederen en chemicaliën.
Uniforme, eenvoudig te gebruiken oplossing voor documentcontrole voor gereguleerde sectoren, zoals cosmetica, consumentengoederen en chemicaliën. Maak voor alle functies, regio's, interne teams en externe partners de documentcontrole eenvoudig. In plaats van een lokale documentrepository of een gehypete gedeelde schijf in de cloud, kun je met de oplossing van Veeva jouw kritieke document- en datagestuurde processen stroomlijnen, altijd en overal veilige toegang bieden en genieten van een moderne, intuïtieve gebruikerservaring. Meer informatie over Veeva QualityOne EQMS

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview
Avokaado is an all-in-one digital workspace for contract lifecycle management.
Avokaado is an all-in-one contract lifecycle management platform that helps legal and business teams manage, create and collaborate on documents from one single platform at every stage of the document lifecycle: clause-based contract automation, drafting based on smart templates, workflow management with digital signing and electronic storing. Meer informatie over Avokaado

Functies

  • Archiveren en retentie
  • Versiebheer
  • Geautomatiseerde routing
  • Veranderingsbeheer
  • Elektronische handtekening
  • Tijdschriftenreview