Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Cloud PBX-software

Cloud PBX-software heeft betrekking op particuliere telecommunicatie-uitwisselingssystemen die informatie via internet verzenden.

46 resultaten

Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk is een veelzijdig en veilig cloudgebaseerd PBX-platform met eenvoudige automatiseringen en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Populaire cloudgebaseerde telefoonsysteemprovider in het VK in 2019. Totaalpakket: stem, video en samenwerking. Meer weten.
Populaire cloudgebaseerde telefoonsysteemprovider in het VK in 2019. Een krachtig telefoonsysteem en nog veel meer. RingCentral Office integreert telefoon, video, vergaderingen en berichten in één betrouwbare en gebruiksvriendelijke oplossing. RingCentral integreert met de systemen die je al gebruikt, zoals Google, Office365, Salesforce en meer. Met meer dan 400.000 klanten biedt dit platform klanten een wereldwijde bedrijfsbrede oplossing, ongeacht hun grootte. Meer informatie over RingCentral MVP

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Bitrix24 is een gratis cloudgebaseerde PBX, callcenter en CRM in één. Bitrix24 wordt vertrouwd door 12 miljoen bedrijven en is beschikbaar in de cloud en lokaal.
Bitrix24 is virtuele PBX-software die speciaal is gemaakt voor kleine bedrijven. Als je je telefoon gebruikt om actief te verkopen, bestellingen te ontvangen, een callcenter te runnen of klantenondersteuning te bieden, biedt deze cloudgebaseerde PBX je meer tools dan de meeste concurrenten. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Compleet self-service communicatieplatform dat een gehoste telefoonoplossing en SIP-trunking biedt waarbij je betaalt op basis van gebruik.
VoIP.ms is een Canadees VoIP (Voice Over Internet Protocol) bring-your-own-device provider met zijn hoofdkantoor in Canada en meer dan 80.000 klanten. VoIP.ms biedt een breed scala aan standaard telefoniefuncties en verbeterde communicatiefuncties om zowel zakelijke als particuliere communicatie te vereenvoudigen, zoals lokale DID-nummers in meer dan 60 landen. Het biedt gratis overdraagbaarheid van nummers in de VS en Canada voor lokale en gratis DID's met beëindiging (uitgaande gesprekken) in meer dan 125 landen over de hele wereld. Meer informatie over VoIP.ms

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
3CX is een cloudgebaseerde telefooncentrale met videovergaderingen, livechat en mobiele apps. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een open standaard cloudgebaseerde telefooncentrale die out-of-the-box complete Unified Communications biedt. Geschikt voor elke bedrijfsomvang of sector. Met 3CX kunnen werknemers overal efficiënt werken. Videovergaderingen, livechat, mobiele apps en geavanceerde contactcenterfuncties zijn allemaal inbegrepen voor een fractie van de kosten. Kies ervoor om in je privécloudaccount te implementeren of laat 3CX je telefooncentrale voor je hosten. Wat je voorkeur ook heeft, je krijgt gegarandeerd een probleemloze oplossing. Meer informatie over 3CX

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Ontvang het perfecte telefoonnummer voor je bedrijf en maak van de wereld je kantoor met het virtuele telefoonsysteem van Grasshopper.
Maak van de wereld je kantoor met Grasshopper, het virtuele telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Ontvang een lokaal, gratis of gepersonaliseerd telefoonnummer om je bedrijf te vertegenwoordigen of neem je eigen nummer mee! Stuur oproepen overal door, gebruik de mobiele en desktop-apps om via spraak of sms met klanten te communiceren, ontvang realtime meldingen van gemiste oproepen en voicemails en laat je voicemails transcriberen en verzenden via e-mail. Probeer 30 dagen zonder risico met de niet-goed-geld-terug-garantie. Meer informatie over Grasshopper

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerd communicatieplatform dat bedrijven helpt bij het beheren van oproepen, chats, evenementen, audio/video-webconferenties en het delen van schermen.
Met MiCloud Connect kun je met vertrouwen communicatie en samenwerking naar de cloud verplaatsen. Meer informatie over MiVoice Business Solution

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
8x8 is de wereldleider in cloudcommunicatie en heeft meer dan 47.000 bedrijven getransformeerd in meer dan 100 landen.
Met het 8x8 Virtual Office Unified Communications-platform kunnen bedrijven van elke omvang overal en op elk apparaat de samenwerking verbeteren, met bedrijfsbrede privéchat, aanwezigheidsdetectie, softphones, webvergaderingen, video en mobiele apps voor Apple en Android. 8x8 Virtual Office integreert met toonaangevende bedrijfsoplossingen zoals Salesforce, Zendesk en NetSuite. Beschikbaar in de cloud, binnen enkele minuten ingesteld en eenvoudig te beheren vanaf elk apparaat. Meer informatie over 8x8 Work

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een cloudgebaseerd PBX-systeem dat is ontworpen voor moderne bedrijven. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Elke week stappen honderden snelgroeiende bedrijven over naar JustCall Cloud PBX. Gebruikt en gewaardeerd door meer dan 6000 bedrijven.
Vergeet al je kabels en zorgen met JustCall Cloud PBX (Private Branch Exchange). Geen hardware. Superieure gesprekskwaliteit. Meer dan 100 integraties. Onmiddellijke installatie zonder IT-ondersteuning. Met JustCall kan je team overal vandaan en op elk apparaat werken. Verhoog je omzet en overtref je klanttevredenheidsscores met uitgebreide cloudgebaseerde PBX-functies. Oproepsoftware, virtuele nummers, sms-campagnes, native CRM-integraties en nog veel meer voor slechts $ 25 per gebruiker. Meld je aan en ontvang 70% korting voor de eerste maand. Meer informatie over JustCall

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over DialedIn CCaaS

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons. Geen gedoe, hoofdpijn of verrassingen.
Bespaar tijd en geld met de cloudgebaseerde communicatieoplossingen van Intulse. BYOD (gebruik je eigen apparaat) of koop/huur je telefoons bij dit bedrijf. App voor spraak, fax, tekst en mobiel voor grote ondernemingen tegen prijzen voor kleine bedrijven. Aangepaste offerte op basis van het gebruikerstype van je apparaat. Profiteer van de efficiëntie van integratie met Salesforce, Zoho, Redtail, Microsoft Dynamics, Insightly, Sugar/SuiteCRM en meer. Dit platform regelt je hele systeeminstallatie. Geen gedoe en geen hoofdpijn meer. Vriendelijke, beschikbare live ondersteuning. Meer informatie over Intulse

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals oproepen, online chatten, integraties met Facebook en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je bedrijf nodig heeft. Je kunt je bezoekers volgen, met hen communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer via slechts één hulpmiddel: JivoChat. Alles wordt voor je gearchiveerd voor verder overleg en je krijgt rapporten over de efficiëntie van medewerkers. Als je offline bent, worden er formulieren weergegeven om leads van je site te verzamelen. Je hoeft nooit meer een client te verliezen: gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers.
VoIP-tarieven moeten eenvoudig zijn. Met InfoFloTalk betaal je $ 29,99 per lijn en krijg je onbeperkte doorkiesnummers. Deze VoIP-provider rekent per lijn en niet per doorkiesnummer. Geen verborgen kosten, geen trucs. Als je momenteel per doorkiesnummer betaalt, betaal je teveel. Natuurlijk kun je met een grotere VoIP-provider werken, maar groter betekent niet beter. Uitstekende technologie en een klantgericht tariefmodel. Betaal per lijn. Meer informatie over InfoFlo

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Klanten: kleine en middelgrote ondernemers, van 25-54 jaar, geoptimaliseerd voor individuele ondernemers en bedrijven met maximaal 100 werknemers.
Eerste indrukken tellen, vooral voor eigenaren van kleine bedrijven die hun bedrijven op een professionele manier proberen te presenteren aan potentiële klanten. MightyCall is een webgebaseerd PBX (private branch exchange, zakelijk telefoonsysteem)-platform dat professionals met kleine bedrijven kunnen gebruiken om een concurrentievoordeel te behalen. MightyCall heeft concurrerende prijsopties en staat hiermee bovenaan de lijsten voor cloudgebaseerde zakelijke telefoonsystemen. Meer informatie over MightyCall

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Cloudgebaseerde contactcentersoftware die onmiddellijk wordt geïmplementeerd. Volledig API-gebaseerd. CRM-plug-ins. Verbind echte of virtuele medewerkers.
ZIWO is ontworpen als een cloudgebaseerd contactcenter van de nieuwe generatie. Het is het resultaat van 10 jaar ervaring in contactcenters, ontwikkeld door Aswat Telecom in nauwe samenwerking met zijn klanten. Het biedt API-gebaseerde CRM-integratie en geavanceerde functionaliteiten in een webgebaseerde, gebruiksvriendelijke interface, vereist geen software-installatie en is wereldwijd toegankelijk. Meer informatie over ZIWO

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Het effectieve, betaalbare en eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde callcenter: AVOXI Genius. Ontdek hoe eenvoudig het kan zijn, door het zonder risico uit te proberen!
AVOXI Genius is het cloudgebaseerde PBX-systeem dat is gebouwd om de communicatie van je bedrijf direct te verbeteren. Gesprekslabels, realtime bewaking van oproepen, belscores, oproepfluister, inbreukgesprek, analyse en rapportage zijn allemaal inbegrepen. Meer informatie over AVOXI

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen
Verander mobiele telefoons in je zakelijke telefoonsysteem. Het enige wat je nodig hebt is een mobiele telefoon. Geen hardware, geen draden, geen ingewikkelde installatie.
Compleet telefoonsysteem voor kleine bedrijven. Alle gebruikelijke functies van het PBX-/telefoonsysteem en meer, in een eenvoudig te gebruiken app op je mobiele telefoon. Ideaal voor bedrijven met 5 tot 100 werknemers met mobiele en externe medewerkers. Hou je cijfers bij, laat de vaste lijnen achterwege en bespaar veel. Meer informatie over Spoke Phone

Functies

  • SIP-trunking
  • IVR en spraakherkenning
  • Oproepen routeren
  • Belgroepen
  • Virtuele extensies
  • Oproepen opnemen
  • Oproepen doorsturen
  • Automatic call distribution (ACD)
  • Controle van oproepen