Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Employee monitoring software

Employee monitoring software wordt gebruikt om de productiviteit van werknemers te volgen en om correct gebruik van bedrijfsmiddelen te waarborgen.

Nederland Lokale producten weergeven

53 resultaten

Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over WE Controlio
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over WE Controlio

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Teambeheer voor ontwikkelaars. Vereenvoudigd en geautomatiseerd Meer informatie over Teamplify
Teamplify is een productiviteitspakket voor softwareontwikkelingsteams. Ken de polsslag van je team met Team Analytics. Bespaar kostbare vergadertijd met Smart Daily Standup. Weet altijd hoelang taken duren met Effortless Time Tracking. Plan vooruit met vrije tijd in gedachten, dankzij ingebouwd Time Off-beheer. Werkt met je bestaande teamtools - GitHub, Jira, Slack, Zoom, Google en andere - inclusief 12 integraties. Meer informatie over Teamplify

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Bouw op maat gemaakte oplossingen op Work OS van monday.com, zodat je in één oogopslag alles kunt volgen waar je werknemers aan werken.
Op Work OS van monday.com kunnen managers moeiteloos taken toewijzen en de voortgang van lopende projecten in één oogopslag volgen, zodat ze één realtime bron van waarheid hebben voor al het werk van hun team. Implementeer de urenregistratiefunctie van het platform om te controleren hoe teamleden hun tijd organiseren en exporteer vervolgens een rapport naar Excel om te delen met het management en klanten. Genereer tot slot rechtstreeks grafieken op het platform om te visualiseren hoe teamleden tijd toewijzen en inzichten benutten om effectiever prioriteiten te stellen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Software voor toezicht op medewerkers voor het bijhouden van de beschikbaarheid van het team, het gelijkmatig verdelen van taken en het voorkomen van overbelasting, burn-outs en gemiste deadlines.
Clockify is software voor het volgen van werk en medewerkers waarmee je kunt zien hoe je team zijn tijd besteedt aan taken en projecten. Oplossing voor projectmanagement voor het bijhouden van productiviteit en werktijden voor verschillende projecten. - Houd de tijd bij op elk apparaat (web, mobiel, desktop). - Bekijk een tijdoverzicht van taken en werknemers. - Genereer, deel en exporteer rapportages. - Beheer budgetten en uurtarieven. - Houd verlof en vakanties bij. - Plan werknemers en projecten in. - Maak facturen en volg uitgaven. Meer informatie over Clockify

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Meer informatie over Toggl Track

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Hubstaff biedt gebruiksvriendelijke, vertrouwde software voor het volgen van medewerkers met schermopnames, zodat groeiende bedrijven in realtime het werk kunnen zien gebeuren.
De gestroomlijnde medewerkerscontrole en tijdregistratie van Hubstaff brengen je duidelijkheid en gemoedsrust. Controleer in realtime dat je team op het juiste spoor zit door middel van schermopnames, activiteitscontrole, app-gebruik en rapportage. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff draait op de achtergrond, zodat jouw team zonder onderbreking kan blijven doorwerken. Integreert met meer dan 30 bedrijfstoepassingen die je al gebruikt, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Loonadministratie en naleving ontworpen voor het wereldwijde personeel.
Deel is wereldwijde salarisadministratie en conforme werving ontworpen voor externe teams, waarbij iedereen, ongeacht hun locatie, in dienst kan worden genomen en betaald. Neem fulltime werknemers of onafhankelijke aannemers over de hele wereld binnen enkele minuten onmiddellijk legaal in dienst. Met Deel kunnen bedrijven de salarisadministratie regelen en gelokaliseerde juridische contracten opstellen in meer dan 150 landen met behulp van een technologisch ondersteund zelfbedieningsproces. Deel ondersteunt meer dan 3500 klanten, van het MKB tot beursgenoteerde bedrijven. Meer informatie over Deel

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren. Meer informatie over ActivTrak

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. Meer informatie over WebHR

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en het volgen van medewerkers die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat.
Time Doctor is software voor het volgen van medewerkers en nauwkeurige tijdregistratie die je helpt te weten of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert.
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. Meer informatie over DeskTime

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven.
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Volg en monitor moeiteloos de productiviteit van medewerkers. AI-gestuurde urenregistratie voor betrouwbare gegevens en verbeterde productiviteit en prestaties
Verbeter het volgen van medewerkers met Timesheets van Tempo, de urenregistratie-app in Jira. Gebruik AI-gestuurde geautomatiseerde urenregistratie voor waardevolle inzichten. Produceer betrouwbare gegevens voor rapportage, facturering en boekhouding en waarborg nauwkeurige monitoring. Houd moeiteloos de activiteiten van medewerkers bij en verhoog de zichtbaarheid voor effectieve monitoring. Neem weloverwogen beslissingen, verbeter de productiviteit en optimaliseer het personeelsbeheer met Timesheets van Tempo. Meer informatie over Tempo Timesheets

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Geautomatiseerde urenregistratie en volgen van medewerkers met verlofschema's, schermopnames, een logboek van gebruikte apps, browser- en URL-tracking en meer.
Trackabi is een service voor urenregistratie, het volgen van medewerkers en verlofbeheer. Trackabi is een desktoptoepassing die gebruikersactiviteit kan volgen en automatisch de timer pauzeert en start, afhankelijk van muisbewegingen en toetsaanslagen. Ook zijn er schermopnames en browser-URL tracking beschikbaar. Trackabi is een voortreffelijk instrument voor freelancers, kantoren en dienstverleners die per uur factureren en andere bedrijven die de productiviteit van werknemers willen verbeteren of aan tijdgevoelige projecten werken. Meer informatie over Trackabi

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Beste software voor het volgen van medewerkers: schermopnames, bijhouden van websites en toepassingen, tijdregistratierapporten, rapporten over muis- en toetsenbordklikken.
Realtime software voor het volgen van medewerkers biedt de gemakkelijkste manier om te zien wat je teamleden op dit moment doen, welke websites ze bezoeken en welke apps ze gebruiken. Aan welke taken en projecten ze werken. De tracker legt activiteitenniveaus vast op basis van toetsenbord- en muisgebruik, maakt willekeurige schermopnames die je helpen volledige transparantie te krijgen, de tijd te optimaliseren en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over WebWork Time Tracker

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor kenniswerkers die efficiënter en productiever willen zijn.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je je dagelijkse gewoonten te begrijpen, zodat je je kunt concentreren en productiever kunt zijn. Het werkt veilig op de achtergrond op je computer terwijl de tijd die wordt besteed aan toepassingen en websites wordt bijgehouden, zodat je een duidelijke weergave van je dag krijgt. Meer informatie over RescueTime

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet. Meer informatie over Veriato Workforce Behavior Analytics

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers.
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers - Houd het websitegebruik van medewerkers bij en plan rapporten die naar je e-mail worden verzonden.
BrowseReporter is krachtige software voor het volgen van medewerkers, waarmee bedrijven de internetactiviteiten van je werknemers kunnen volgen. BrowseReporter legt de websites vast die je medewerkers hebben bezocht. Het bevat een krachtig rapportageprogramma voor het genereren van rapporten over bezochte websites in tabel- en grafische vorm. Het werkt in stealth-modus. Meer informatie over BrowseReporter

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers met screenshots en realtime analyse, beschikbaar in zowel verborgen als zichtbare modus. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer. Het is een ideale oplossing voor het controleren en analyseren van productiviteit en het bijhouden van de tijd die is besteed aan verschillende projecten. Met WorkPuls wordt het beheren van extern personeel veel gemakkelijker. Het is geschikt voor kleine bedrijven, grote ondernemingen en externe teams. Meer informatie over Insightful

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Flexibele, webgebaseerde DCAA-conforme software voor tijd- en aanwezigheid, met functionaliteiten voor verlofbeheer, overuren, rapportage en het bijhouden van projecten.
Clockwise biedt aangepaste DCAA-conforme tijd- en aanwezigheidsregistratie voor je medewerkers en een moeiteloze naleving voor je organisatie. Het platform biedt betaalbare prijzen, gratis aangepaste installatie, en uitstekende, onbeperkte productondersteuning. Clockwise is flexibel genoeg om te voldoen aan je unieke behoeften voor urenregistratie, waaronder het bijhouden van projecten, overwerk- en verlofbeheer, integratie met QuickBooks en andere salarisadministratiesystemen, klokken, mobiele apps, en nog veel meer. Neem contact op met dit bedrijf voor een gratis installatie- en trainingssessie op maat. Meer informatie over TeamKeeper

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden
Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder rompslomp. Blijf bij je team, waar je ook bent.
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen via het chatvenster binnen enkele seconden worden gedeeld. Kanalen - Individuele kanalen kunnen worden gemaakt voor individuele teams of voor projecten, discussies of leuke chatrooms. Audio- en videogesprekken - Start audio/video-oproepen rechtstreeks vanuit je chatvenster. Veilige en doorzoekbare geschiedenis - Geavanceerde zoekfunctie stelt je in staat om elk bestand of stuk tekst in je chatgeschiedenis in seconden te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq

Functies

  • Opnemen van toetsaanslagen
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Roosterbeheer
  • Taak/project bijhouden
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Rapportage en statistieken
  • Browsegeschiedenis
  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Locatie bijhouden