162 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Bouw op maat gemaakte oplossingen op Work OS van monday.com, zodat je in één oogopslag alles kunt volgen waar je werknemers aan werken. Meer informatie over monday.com
Op Work OS van monday.com kunnen managers moeiteloos taken toewijzen en de voortgang van lopende projecten in één oogopslag volgen, zodat ze één realtime bron van waarheid hebben voor al het werk van hun team. Implementeer de urenregistratiefunctie van het platform om te controleren hoe teamleden hun tijd organiseren en exporteer vervolgens een rapport naar Excel om te delen met het management en klanten. Genereer tot slot rechtstreeks grafieken op het platform om te visualiseren hoe teamleden tijd toewijzen en inzichten benutten om effectiever prioriteiten te stellen. Meer informatie over monday.com
Op Work OS van monday.com kunnen managers moeiteloos taken toewijzen en de voortgang van lopende projecten in één oogopslag volgen, zodat ze één realtime bron van waarheid hebben voor al het werk van...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over Work Examiner
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over Work Examiner
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en het volgen van medewerkers die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is software voor het volgen van medewerkers en nauwkeurige tijdregistratie die je helpt te weten of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is software voor het volgen van medewerkers en nauwkeurige tijdregistratie die je helpt te weten of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Meld aanmeldingsactiviteiten van gebruikers per werkstation, ook bij offline gebruik van je netwerk. Veel rapportstijlen, waaronder dagelijkse tijdkaarten Meer informatie over SofTrack
SofTrack verzamelt realtime aanmeldingsactiviteiten op elk van je Windows-werkstations en terminal server-sessies, inclusief die geleverd door Citrix. Tijdkaartrapporten zijn onder andere volledige export naar CSV-indeling en continu bijgewerkte beschikbaarheid van werkstations. SofTrack helpt je te voldoen aan je wettelijke verplichtingen als werkgever, inclusief die in verband met HIPAA en SOX. Meer informatie over SofTrack
SofTrack verzamelt realtime aanmeldingsactiviteiten op elk van je Windows-werkstations en terminal server-sessies, inclusief die geleverd door Citrix. Tijdkaartrapporten zijn onder andere volledige...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Hubstaff biedt gebruiksvriendelijke, vertrouwde software voor het volgen van medewerkers met schermopnames, zodat groeiende bedrijven in realtime het werk kunnen zien gebeuren. Meer informatie over Hubstaff
De gestroomlijnde medewerkerscontrole en tijdregistratie van Hubstaff brengen je duidelijkheid en gemoedsrust. Controleer in realtime dat je team op het juiste spoor zit door middel van schermopnames, activiteitscontrole, app-gebruik en rapportage. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff draait op de achtergrond, zodat jouw team zonder onderbreking kan blijven doorwerken. Integreert met meer dan 30 bedrijfstoepassingen die je al gebruikt, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Meer informatie over Hubstaff
De gestroomlijnde medewerkerscontrole en tijdregistratie van Hubstaff brengen je duidelijkheid en gemoedsrust. Controleer in realtime dat je team op het juiste spoor zit door middel van schermopnames,...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert. Meer informatie over DeskTime
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. Meer informatie over DeskTime
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Uitgebreid platform voor werknemerseducatie: phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid/procedures, auditrapportage en meer. Meer informatie over ThreatAdvice Educate
ThreatAdvice Educate - Op zoek naar een efficiënt en effectief online cybersecurity-trainingsplatform voor je werknemers? ThreatAdvice Educate maakt gebruik van videogebaseerde micro-learningcursussen om je werknemers te wapenen met de cybersecurity-kennis die ze nodig hebben om je organisatie te beschermen. Het uitgebreide platform voor werknemerseducatie omvat phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid en procedures, auditrapportage, externe scans en meer. Meer informatie over ThreatAdvice Educate
ThreatAdvice Educate - Op zoek naar een efficiënt en effectief online cybersecurity-trainingsplatform voor je werknemers? ThreatAdvice Educate maakt gebruik van videogebaseerde micro-learningcursussen...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor kenniswerkers die efficiënter en productiever willen zijn.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je je dagelijkse gewoonten te begrijpen, zodat je je kunt concentreren en productiever kunt zijn. Het werkt veilig op de achtergrond op je computer terwijl de tijd die wordt besteed aan toepassingen en websites wordt bijgehouden, zodat je een duidelijke weergave van je dag krijgt.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Beste software voor het volgen van medewerkers: schermopnames, bijhouden van websites en toepassingen, tijdregistratierapporten, rapporten over muis- en toetsenbordklikken.
Realtime software voor het volgen van medewerkers biedt de gemakkelijkste manier om te zien wat je teamleden op dit moment doen, welke websites ze bezoeken en welke apps ze gebruiken. Aan welke taken en projecten ze werken. De tracker legt activiteitenniveaus vast op basis van toetsenbord- en muisgebruik, maakt willekeurige schermopnames die je helpen volledige transparantie te krijgen, de tijd te optimaliseren en de productiviteit te verhogen.
Realtime software voor het volgen van medewerkers biedt de gemakkelijkste manier om te zien wat je teamleden op dit moment doen, welke websites ze bezoeken en welke apps ze gebruiken. Aan welke taken...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Software die is ontworpen om de activiteiten van computers, werknemers en toepassingen te controleren. Helpt om de productiviteit van werknemers te verhogen en de kosten te verlagen.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen op de clientservers. Uitgebreide WorkTime-rapporten beantwoorden verschillende belangrijke vragen voor elke werkgever/manager over de prestaties van werknemers (aanwezigheid, actieve/inactieve tijd), internetgebruik (inclusief Facebook en gebruik van andere websites), computers en softwaregebruik.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en keyloggers in realtime registreren.
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en in realtime registreren. Registreer de communicatie van je medewerkers, zoals e-mail, Skype en andere chatberichten. Bekijk gebruikte apps, internetgeschiedenis, Facebook-gebruik, bestanden die naar USB-stations zijn gekopieerd, gewijzigde of verwijderde documenten en meer. Registreer een schermopname van elke actie, zoals een videobewakingscamera van hun computerscherm. Bekijk activiteit in realtime of registreer alles in de centrale logboekdatabase voor latere beoordeling.
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en in realtime registreren. Registreer de communicatie van je medewerkers, zoals e-mail, Skype en andere...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind.
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien.
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees.
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers met screenshots en realtime analyse, beschikbaar in zowel verborgen als zichtbare modus. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer. Het is een ideale oplossing voor het controleren en analyseren van productiviteit en het bijhouden van de tijd die is besteed aan verschillende projecten. Met WorkPuls wordt het beheren van extern personeel veel gemakkelijker. Het is geschikt voor kleine bedrijven, grote ondernemingen en externe teams.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer. Het is een ideale oplossing voor het controleren en...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Lichtgewicht schermrecorder voor Windows die alles op je computerscherm kan vastleggen.
Leg alles vast en sla het op als AVI en MP4-bestanden. Bandicam is toonaangevende software voor game-, video- en schermopname. Het is van hoge kwaliteit en de opgenomen bestandsgrootte is veel kleiner dan bestanden die zijn gemaakt met andere software (1/20). Bovendien minimaliseert Bandicam het CPU-gebruik. Hierdoor kun je de computervertraging verminderen en ruimte op de harde schijf besparen. De maximale clipgrootte is onbeperkt zolang de lokale harde schijf vrije ruimte beschikbaar heeft (opname van langer dan 24 uur).
Leg alles vast en sla het op als AVI en MP4-bestanden. Bandicam is toonaangevende software voor game-, video- en schermopname. Het is van hoge kwaliteit en de opgenomen bestandsgrootte is veel...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Platform voor kwaliteitsbeheer van contactcenters om de prestaties van medewerkers die te maken hebben met klantinteracties te vinden, op te lossen en te meten.
Scorebuddy is een met meerdere onderscheidingen bekroonde, speciaal ontworpen callcenter-oplossing voor kwaliteitsbeoordeling voor het scoren van klantgesprekken, e-mails, chats of sociale media. Ontwerp en stel je eigen scorekaarten samen, verzamel resultaten, evalueer, deel en werk samen met medewerkers om de betrokkenheid te verbeteren door middel van gepersonaliseerde dashboards en directe communicatie. Analyseer de onderliggende oorzaken van vaardigheids- of procestekortkomingen om continue verbetering te bevorderen en overweeg de enquêtemodule voor het meten van klant- of personeelssentimenten.
Scorebuddy is een met meerdere onderscheidingen bekroonde, speciaal ontworpen callcenter-oplossing voor kwaliteitsbeoordeling voor het scoren van klantgesprekken, e-mails, chats of sociale media....

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Kickidler is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main Kickidler features: online monitoring of computers, recording and playback of employees history of activity, analysis of efficiency, time tracking and also violations detecting. Besides, Kickidler can be useful for optimization of communications inside the company and remote workers monitoring.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde software voor het volgen van medewerkers met screenshots en productiviteitsanalyse. Beheer je externe medewerkers. Gratis proefversie. $ 3 per gebruiker
Verbeter vandaag nog de prestaties van je bedrijf. Berqun geeft kwantificeerbaar inzicht in hoe je medewerkers hun tijd op het werk doorbrengen. Met deze inzichten kun je vol vertrouwen lage presteerders identificeren en ben je in staat om gezamenlijk actie te ondernemen voor een hogere productiviteit. BQ-scores voor elke dag in een maand. Analyseer trends in de loop van de tijd en zoom in op ongebruikelijke veranderingen. Optioneel kun je ook op elk gewenst tijdsinterval screenshots van de computers van je werknemers registreren. Office TV-functie biedt een momentopname van werknemers.
Verbeter vandaag nog de prestaties van je bedrijf. Berqun geeft kwantificeerbaar inzicht in hoe je medewerkers hun tijd op het werk doorbrengen. Met deze inzichten kun je vol vertrouwen lage...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Met DeveLoop kun je een adaptieve leerervaring voor je medewerkers creëren met behulp van AI, gedragswetenschappen en rijke analyse.
DeveLoop, van Sproutlogix, creëert een adaptieve leerervaring om hun IDP af te stemmen op de algemene bedrijfsdoelstellingen. Dankzij voorgeschreven leertrajecten met kinesthetische activiteiten, audiovisuele leermiddelen, een systeem voor aanbevelingen, e-mail- en agendaherinneringen en 360-graden feedback krijgen je medewerkers een meer gepersonaliseerde leerervaring. De door AI ondersteunde superbot Cavis van het platform fungeert als coach, mentor en buddy voor werknemers om hen tijdens hun ontwikkeling te begeleiden.
DeveLoop, van Sproutlogix, creëert een adaptieve leerervaring om hun IDP af te stemmen op de algemene bedrijfsdoelstellingen. Dankzij voorgeschreven leertrajecten met kinesthetische activiteiten,...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees.
InterGuard is an easy-to-use employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Keka gives you a bird's eye view of all your employee’s location status on a real-time basis on a single dashboard.
Keka HR is the only one-stop solution for all your HR needs. Keka is designed to work well for on-premise as well as field employees as they can easily clock-in irrespective of the location they are in. It gives you a bird's eye view of all your employee’s location status on a real-time basis on a single dashboard. Keka assures you with a secured tracking mechanism when it is about employee attendance and at the same time gives your employees a smooth user experience.
Keka HR is the only one-stop solution for all your HR needs. Keka is designed to work well for on-premise as well as field employees as they can easily clock-in irrespective of the location they are...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Tool voor productiviteit en urenregistratie die je helpt met personeelsplanning, apps en URL-tracking, GPS-locatietracker en meer.
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren. Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau, dagelijkse en wekelijkse urenstaten, rapporten en willekeurige schermopnames. Het berekenen van factureerbare en niet-factureerbare uren is zeer eenvoudig. Het is compatibel met zowel mobiel als desktop. Ook kun je via GPS-locatietracking je externe medewerkers in de gaten houden. Zorg ervoor dat je bedrijf groeit en je de concurrentie een stap voor blijft met Apploye.
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren. Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau,...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Beperk ongepast surfen en dwing ondernemingsbreed internetgebruiksbeleid af.
Beperk ongepast surfen en dwing ondernemingsbreed internetgebruiksbeleid af.
Beperk ongepast surfen en dwing ondernemingsbreed internetgebruiksbeleid af.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
The only workforce automation solution that increases efficiency while improving agent engagement and the customer experience.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years.
Intradiems technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers - Houd het websitegebruik van medewerkers bij en plan rapporten die naar je e-mail worden verzonden.
BrowseReporter is krachtige software voor het volgen van medewerkers, waarmee bedrijven de internetactiviteiten van je werknemers kunnen volgen. BrowseReporter legt de websites vast die je medewerkers hebben bezocht. Het bevat een krachtig rapportageprogramma voor het genereren van rapporten over bezochte websites in tabel- en grafische vorm. Het werkt in stealth-modus.
BrowseReporter is krachtige software voor het volgen van medewerkers, waarmee bedrijven de internetactiviteiten van je werknemers kunnen volgen. BrowseReporter legt de websites vast die je...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Ekran System® is een full-cycle oplossing voor het volgen van medewerkers die bedreigingen van insiders effectief afschrikt, detecteert en verstoort.
Ekran System® is een geavanceerde oplossing voor het beheer van interne risico's en het volgen van medewerkers. Met Ekran kun je gebruikersidentiteiten verifiëren, gebruikerstoegang beheren (inclusief toegang van bevoorrechte gebruikers) en de activiteit en productiviteit van elke gebruiker binnen en buiten je beveiligde perimeter volgen. Ekran System is een universele, lichtgewicht oplossing voor het volgen van medewerkers die eenvoudig in 20 minuten kan worden geïmplementeerd op 10 of 10.000 eindpunten.
Ekran System® is een geavanceerde oplossing voor het beheer van interne risico's en het volgen van medewerkers. Met Ekran kun je gebruikersidentiteiten verifiëren, gebruikerstoegang beheren (inclusief...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Fully-integrated HRMS platform to deliver efficiency and growth. We are operational in India, Middle East and Australia
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR aims for an Employee-Centric and mobile first approach. An Enterprise HCM platform for the betterment of workforce irrespective of geographical boundaries covering the entire spectrum from Onboarding to Exit and beyond.
ZingHR has been the driving force that is helping organizations go beyond Automation, and deliver a solution that could directly impact Business Outcomes and Enhance Employee Experience. ZingHR...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Automatic time tracking & employee activity monitoring software. Boost your productivity with PCLOGGER!
A real time tracking solution that works absolutely without employee involvement, designed to monitor work efficiency, automate timesheets, motivate employees, and more.
A real time tracking solution that works absolutely without employee involvement, designed to monitor work efficiency, automate timesheets, motivate employees, and more.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Boost your workforce's cognitive abilities and protect their mental health, using our cognition coach in your pocket.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn and mental health claims. Nourish your employees' mental health and boost their performance on auto-pilot, and at scale. Get real-time employee engagement and improvement data through our dashboards. Improve your team's cognitive aptitude with privacy in mind.
PsychologyCompass offers your employees a cognition coach in their pocket, to enhance their mental performance, and protect their mental health. Measurably reduce absenteeism, presenteeism, churn...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Cloud-based employee monitoring software for Windows and macOS.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen recording, webcam recording and call recording features, letting you determine if any of your staff members may be slacking or even intentionally harming your business. The software records any PC activity, including keystrokes, visited websites, running apps, printer activities, IMs, social networks etc.
CleverControl is a powerful cloud-based solution for business, allowing full computer monitoring of employees. Unlike other employee monitoring programs, CleverControl offers continuous screen...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Remote computer control solution that helps firms manage and control employee activities, file access, meetings, collaboration & more.
Remote computer control solution that helps firms manage and control employee activities, file access, meetings, collaboration & more.
Remote computer control solution that helps firms manage and control employee activities, file access, meetings, collaboration & more.

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Employee monitoring solution that helps with feature such as user behavior analysis, productivity tracking and investigation tools.
StaffCop Enterprise is on-permise software system that makes your business safe and secure. StaffCop provides a unique, fully integrated solution that focuses on detection and response to insider threats through a combination of advanced behavioral analysis and context-rich logging of insider activity. StaffCop Enterprise is an application based on client-server architecture which allows to monitor all the user activity on workstations, system events and information channels.
StaffCop Enterprise is on-permise software system that makes your business safe and secure. StaffCop provides a unique, fully integrated solution that focuses on detection and response to insider...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
WorkiQ - Data with a Purpose
Employee Productivity Monitoring (EPM) has become necessary with the displacement of butts in seats, time-clocks, and line of sight. EPM shouldn't be about cybersecurity tracking; but about having the tools to lead your team in their day-to-day routine, especially during unusual circumstances.
Employee Productivity Monitoring (EPM) has become necessary with the displacement of butts in seats, time-clocks, and line of sight. EPM shouldn't be about cybersecurity tracking; but about having...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
Stempelen was nog nooit zo eenvoudig, en beschikbaar met één aanraking. e-Time is direct, veilig, flexibel, snel, nauwkeurig en realtime.
eTime is een meertalige aanwezigheidsregistratie- en virtuele inklokapp die de traditionele inklokapparaten overbodig maakt. Het personeel kan onmiddellijk beginnen met het registreren van aanwezigheids-, afwezigheids-, vakantie- en verlofaanvragen en jij hebt de exacte informatie over welke werknemers aan welk project werken. De functies zorgen voor een eenvoudig, veilig, zeer betrouwbaar en kostenefficiënt beheer van je gegevens. Compatibel met je momenteel gebruikte systemen of met EcosAgile cloudservice.
eTime is een meertalige aanwezigheidsregistratie- en virtuele inklokapp die de traditionele inklokapparaten overbodig maakt. Het personeel kan onmiddellijk beginnen met het registreren van aanwezighei...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
A unified asset management, endpoint protection and security solution that simplifies managing your workplace devices and data.
A unified endpoint management and security solution that simplifies managing your workplace devices. It delivers asset management; IT policy management; employee monitoring; automated software updates; endpoint protection with antivirus/malware.
A unified endpoint management and security solution that simplifies managing your workplace devices. It delivers asset management; IT policy management; employee monitoring; automated software...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
TimeLedger is an online time and expense tracking application for businesses and organizations of all sizes.
TimeLedger is an online and mobile application that gives businesses real-time feedback as to what their people are working on and where their labor and expenses are going. TimeLedger provides immediately available information about the return on investment youre getting on clients, projects and your resources to help increase your profits. TimeLedger can be used on virtually any mobile device (Android, iPhone) for companies with 1 - 5000+ users.
TimeLedger is an online and mobile application that gives businesses real-time feedback as to what their people are working on and where their labor and expenses are going. TimeLedger provides...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden
OfficeKit hr is een end-to-end software voor HR-management, met alle functionaliteiten voor personeelsbeheer, van inhuren tot met pensioen gaan.
OfficeKit hr is een geavanceerde en uitgebreide software-oplossing voor automatisch HR-management. Het is snel, gebruiksvriendelijk en vereenvoudigt de dagelijkse complexe HR-processen. OfficeKit hr omvat alle essentiële zaken betreffende de HR-administratie en heeft modules met activiteiten van personeelsbeheer.
OfficeKit hr is een geavanceerde en uitgebreide software-oplossing voor automatisch HR-management. Het is snel, gebruiksvriendelijk en vereenvoudigt de dagelijkse complexe HR-processen. OfficeKit hr...

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers...
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers...
  • Tijd bijhouden