Nederland Lokale producten weergeven
185 resultaten
AgenTrak is de toonaangevende oplossing voor het volgen van medewerkers waarmee organisaties de productiviteit van hun personeelsbestand kunnen stimuleren. Meer informatie over AgenTrak
AgenTrak is de toonaangevende oplossing voor optimalisering van werknemers waarmee organisaties de productiviteit van het hele personeelsbestand kunnen stimuleren. Het helpt organisaties te begrijpen wat hun werknemers doen, zowel op kantoor als thuis. Het cloudgebaseerde monitoringplatform verzamelt en analyseert gegevens in realtime en historisch en biedt daadwerkelijke inzichten om organisaties te helpen productiever en compliant te zijn. Klanten zien na implementatie van AgenTrak regelmatig productiviteitsverbeteringen van meer dan 20%. Meer informatie over AgenTrak

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over WE Controlio
Computer- en internetbewakingssoftware voor het bijhouden van computergebruik in werktijd door werknemers. Meer informatie over WE Controlio

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Bouw op maat gemaakte oplossingen op Work OS van monday.com, zodat je in één oogopslag alles kunt volgen waar je werknemers aan werken. Meer informatie over monday.com
Op Work OS van monday.com kunnen managers moeiteloos taken toewijzen en de voortgang van lopende projecten in één oogopslag volgen, zodat ze één realtime bron van waarheid hebben voor al het werk van hun team. Implementeer de urenregistratiefunctie van het platform om te controleren hoe teamleden hun tijd organiseren en exporteer vervolgens een rapport naar Excel om te delen met het management en klanten. Genereer tot slot rechtstreeks grafieken op het platform om te visualiseren hoe teamleden tijd toewijzen en inzichten benutten om effectiever prioriteiten te stellen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Ekran System® is een full-cycle oplossing voor het volgen van medewerkers die bedreigingen van insiders effectief afschrikt, detecteert en verstoort. Meer informatie over Ekran System
Ekran System® is een geavanceerde oplossing voor het beheer van interne risico's en het volgen van medewerkers. Met Ekran kun je gebruikersidentiteiten verifiëren, gebruikerstoegang beheren (inclusief toegang van bevoorrechte gebruikers) en de activiteit en productiviteit van elke gebruiker binnen en buiten je beveiligde perimeter volgen. Ekran System is een universele, lichtgewicht oplossing voor het volgen van medewerkers die eenvoudig in 20 minuten kan worden geïmplementeerd op 10 of 10.000 eindpunten. Meer informatie over Ekran System

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Meld aanmeldingsactiviteiten van gebruikers per werkstation, ook bij offline gebruik van je netwerk. Veel rapportstijlen, waaronder dagelijkse tijdkaarten Meer informatie over SofTrack
SofTrack verzamelt realtime aanmeldingsactiviteiten op elk van je Windows-werkstations en terminal server-sessies, inclusief die geleverd door Citrix. Tijdkaartrapporten zijn onder andere volledige export naar CSV-indeling en continu bijgewerkte beschikbaarheid van werkstations. SofTrack helpt je te voldoen aan je wettelijke verplichtingen als werkgever, inclusief die in verband met HIPAA en SOX. Meer informatie over SofTrack

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
De meest gebruiksvriendelijke tijdregistratiesoftware. DeskTime is een tijdregistratiesoftware die de productiviteit en effectiviteit in realtime analyseert. Meer informatie over DeskTime
Een volledig automatische tijdregistratiesoftware waarvan bewezen is dat het de productiviteit van werknemers met 30% verhoogt in de eerste weken na gebruik. Zie hoe jij en je werknemers tijd online en offline doorbrengen, volg de tijd per project en bereken automatisch de kosten op basis van de uurtarieven van de werknemers. Genereer bovendien aangepaste rapporten voor intern gebruik of je klanten, plan vakanties en verlof voor werknemers, bereken overuren en bewaar de contactgegevens van je teamlid op één plek. Meer informatie over DeskTime

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Probeer de gratis proefversie om te zien waar iedereen zo enthousiast over is. Het volgen van gebruikersactiviteiten en preventie van gegevensdiefstal gemakkelijk gemaakt met Teramind. Meer informatie over Teramind
Teramind biedt een gebruikersgerichte beveiligingsaanpak om het pc-gedrag van werknemers te controleren. Deze software stroomlijnt het verzamelen van werknemersgegevens om verdachte activiteiten te identificeren, mogelijke dreigingen te detecteren, de efficiëntie van medewerkers te controleren en naleving van de regelgeving te waarborgen. Dit product helpt beveiligingsincidenten te verminderen door realtime toegang te bieden tot gebruikersactiviteiten met alarmmeldingen, waarschuwingen, omleidingen en blokkeringen van gebruikers, zodat jij je bedrijf zo efficiënt en veilig mogelijk kan laten draaien. Meer informatie over Teramind

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Time Doctor biedt nauwkeurige software voor tijdregistratie en het volgen van medewerkers die je helpt te weten of je team echt productief te werk gaat. Meer informatie over Time Doctor
Time Doctor is software voor het volgen van medewerkers en nauwkeurige tijdregistratie die je helpt te weten of je team echt productief is. Het is met name geschikt voor teams van 20 tot 500 werknemers. Deze webgebaseerde oplossing biedt tijdregistratie, bewaking van computerwerksessies, herinneringen, schermopnames, facturering, rapportagetools, integraties en nog veel meer. Meer informatie over Time Doctor

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
De enige 100% gratis software voor urenregistratie voor teams. Meer informatie over Clockify
Volledig gratis en onbeperkte tool voor urenregistratie voor teams en freelancers. Hou urenstaten en factureerbare uren van werknemers bij, evenals projectvoortgang, rapporten, planningen en meer. Registreer de uren met behulp van een timer of hou ze handmatig bij. Perfect om bij te houden waar je aan werkt, evenals aanwezigheid en vrijgenomen uren, en om je logboeken toe te wijzen aan relevante projecten en klanten. Genereer wekelijkse, maandelijkse en jaarlijkse verslagen. Beschikbaar op web, mobiel (iOS en Android) en desktop (Windows en Mac). Meer informatie over Clockify

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019. Meer informatie over ClickUp
ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. Meer dan alleen taakbeheer – ClickUp biedt documenten, herinneringen, doelen, agenda's, planning en zelfs een inbox. ClickUp is volledig aanpasbaar en werkt voor elk type team, zodat alle teams dezelfde app kunnen gebruiken voor planning, organisatie en samenwerking. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Hubstaff biedt gebruiksvriendelijke, vertrouwde software voor het volgen van medewerkers met schermopnames, zodat groeiende bedrijven in realtime het werk kunnen zien gebeuren. Meer informatie over Hubstaff
De gestroomlijnde medewerkerscontrole en tijdregistratie van Hubstaff brengen je duidelijkheid en gemoedsrust. Controleer in realtime dat je team op het juiste spoor zit door middel van schermopnames, activiteitscontrole, app-gebruik en rapportage. Beschikbaar voor Mac, Windows, Linux en iOS. Hubstaff draait op de achtergrond, zodat jouw team zonder onderbreking kan blijven doorwerken. Integreert met meer dan 30 bedrijfstoepassingen die je al gebruikt, waaronder Basecamp, Trello, Asana, Github en Paypal. Meer informatie over Hubstaff

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Volautomatische tijdregistratie: de snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Meer informatie over Timely
De snelste en meest accurate manier om tijd te volgen voor mensen en bedrijven. Automatische tijdregistratie helpt je nooit te vergeten waaraan je hebt gewerkt. Slimme personeelsplanning zorgt ervoor dat ieders tijd wordt benut. Krachtige rapportage helpt je om kansen te identificeren om de productiviteit te verbeteren. Meer informatie over Timely

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie voor bedrijven, teams en freelancers. Meer informatie over Monitask
Monitask biedt oplossingen voor het volgen van medewerkers om de productiviteit, efficiëntie en verantwoordelijkheid binnen je team te verhogen. Geavanceerde schermopname- en activiteitsmonitors en urenregistratiecapaciteiten houden teams gericht op de taak. De software is krachtig en toch lichtgewicht, waardoor het eenvoudig en gebruiksvriendelijk is. Managers hebben ook toegang tot hun dashboard op elk van hun apparaten om hun team altijd en overal te volgen. Meld je aan voor Monitask en bespaar nu tijd en geld. Meer informatie over Monitask

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO
Op machine learning gebaseerde softwaretool voor het bewaken van de productiviteit van werknemers. Niet-invasieve monitoring, hoge beveiliging voor bedrijfsgegevens en meer. Meer informatie over FocusRO

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Verhoog de productiviteit van medewerkers met DeskSight.Ai. Meer informatie over DeskSight.AI
DeskSight.AI is intuïtieve en kosteneffectieve software voor urenregistratie en productiviteit van werknemers die ideaal is voor kleine tot middelgrote ondernemingen, vooral in de hedendaagse cultuur van werken op afstand. Het heeft toegang tot realtime rapporten en uitgebreide dashboards om de in- en uitlogtijd, gewerkte uren, te late of afwezige werknemers bij te houden. DeskSight.AI maakt het mogelijk om de productiviteit van medewerkers van de organisatie te verbeteren. Meer informatie over DeskSight.AI

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Eenvoudig te implementeren, geweldige rapporten, ondersteuning voor meerdere apparaten en offline.
Toonaangevende cloudgebaseerde urenregistratiesoftware voor kleine en grote teams. Zeer eenvoudige en flexibele urenregistratie met ondersteuning voor meerdere apparaten. Genereert prachtige rapporten en tijdgebruiksgrafieken met een optie om tijdlogboeken als Excel-spreadsheets te exporteren, wekelijkse rapporten via e-mail te ontvangen of openbare rapporten te delen met klanten om meer transparantie te bieden. Toggl heeft een webversie, desktopprogramma's voor Windows/Mac/Linux en native iOS- en Android-apps. Integreert met facturering- en PM-tools. Meer informatie over Toggl Track

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
ActivTrak geeft gebruikers de kracht om te begrijpen welke processen het beste werken voor je bedrijf, wie betrokken is, en wanneer de productiviteit verandert.
ActivTrak is een tool voor business intelligence die analyse van het gedrag van teams biedt, waardoor het voor organisaties van alle soorten eenvoudig is om bedrijfsprocessen te optimaliseren. Teams krijgen de resources die nodig zijn om een beter beeld te krijgen van wat er in de organisatie aan de hand is, waardoor het management van reactief naar proactief wordt omgezet. Door onbevooroordeelde gegevens te verzamelen, geeft ActivTrak gebruikers de kracht om te begrijpen hoe het werk wordt gedaan, wat van invloed is op de productiviteit en hoe processen kunnen worden gestroomlijnd om een efficiënt bedrijf te creëren. Meer informatie over ActivTrak

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team.
Get Justworks Hours for automated, seamless time tracking. Make timekeeping effortless for you and your team by managing employee time more easily, gaining more insights with more oversight, and easing the burden of errors and inaccuracies. Justworks Hours is the time tracking tool anyone can use, whether your team travels for work, or heads to the same office every day, this easy-to-use solution empowers your employees to consistently track their time. Meer informatie over Justworks Hours

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. Meer informatie over WebHR

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business.
Collects statistics and build reports of the employee's work based on the employee's presence status Skype for Business. Meer informatie over SkypeTime

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor kenniswerkers die efficiënter en productiever willen zijn.
Webgebaseerde tijdbeheer- en analysetool voor werknemers die efficiënter en productiever willen zijn. Voorkomt afleiding en mogelijkheden om je te verliezen in je digitale leven. RescueTime helpt je je dagelijkse gewoonten te begrijpen, zodat je je kunt concentreren en productiever kunt zijn. Het werkt veilig op de achtergrond op je computer terwijl de tijd die wordt besteed aan toepassingen en websites wordt bijgehouden, zodat je een duidelijke weergave van je dag krijgt. Meer informatie over RescueTime

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Monitor en analyseer je werknemers bedrijfsbreed, ongeacht of ze op kantoor zijn of buiten de deur werken.
Veriato Cerebral-software voor het volgen van medewerkers biedt ongeëvenaard inzicht in de online- en communicatieactiviteit van je werknemers en aannemers. Cerebral (voorheen Veriato 360) is het registratiesysteem dat gedetailleerde, accurate en bruikbare gegevens presenteert voor gebruik bij incidentrespons, risicovolle insider monitoring en productiviteitsrapportage. Cerebral kan on–premises, in de cloud of via een MSP-provider worden ingezet. Meer informatie over Veriato Cerebral

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers - Houd het websitegebruik van medewerkers bij en plan rapporten die naar je e-mail worden verzonden.
BrowseReporter is krachtige software voor het volgen van medewerkers, waarmee bedrijven de internetactiviteiten van je werknemers kunnen volgen. BrowseReporter legt de websites vast die je medewerkers hebben bezocht. Het bevat een krachtig rapportageprogramma voor het genereren van rapporten over bezochte websites in tabel- en grafische vorm. Het werkt in stealth-modus. Meer informatie over BrowseReporter

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Beste software voor het volgen van medewerkers: schermopnames, bijhouden van websites en toepassingen, tijdregistratierapporten, rapporten over muis- en toetsenbordklikken.
Realtime software voor het volgen van medewerkers biedt de gemakkelijkste manier om te zien wat je teamleden op dit moment doen, welke websites ze bezoeken en welke apps ze gebruiken. Aan welke taken en projecten ze werken. De tracker legt activiteitenniveaus vast op basis van toetsenbord- en muisgebruik, maakt willekeurige schermopnames die je helpen volledige transparantie te krijgen, de tijd te optimaliseren en de productiviteit te verhogen. Meer informatie over WebWork Time Tracker

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Software die is ontworpen om de activiteiten van computers, werknemers en toepassingen te controleren. Helpt om de productiviteit van werknemers te verhogen en de kosten te verlagen.
WorkTime is zakelijke software voor het controleren van werknemers, computers en internet. WorkTime is alleen controlesoftware en biedt geen spionagefuncties. Alle controleresultaten worden opgeslagen op de clientservers. Uitgebreide WorkTime-rapporten beantwoorden verschillende belangrijke vragen voor elke werkgever/manager over de prestaties van werknemers (aanwezigheid, actieve/inactieve tijd), internetgebruik (inclusief Facebook en gebruik van andere websites), computers en softwaregebruik. Meer informatie over WorkTime

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en keyloggers in realtime registreren.
Met deze unieke software voor het volgen van medewerkers kan je op afstand computers bewaken en in realtime registreren. Registreer de communicatie van je medewerkers, zoals e-mail, Skype en andere chatberichten. Bekijk gebruikte apps, internetgeschiedenis, Facebook-gebruik, bestanden die naar USB-stations zijn gekopieerd, gewijzigde of verwijderde documenten en meer. Registreer een schermopname van elke actie, zoals een videobewakingscamera van hun computerscherm. Bekijk activiteit in realtime of registreer alles in de centrale logboekdatabase voor latere beoordeling. Meer informatie over SoftActivity Monitor

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Software voor het volgen van medewerkers met screenshots en realtime analyse, beschikbaar in zowel verborgen als zichtbare modus. Cloudgebaseerd of lokaal geïnstalleerd.
WorkPuls is software voor het volgen van medewerkers en urenregistratie die inzicht geeft in hoe medewerkers hun werkuren besteden op de computer. Het is een ideale oplossing voor het controleren en analyseren van productiviteit en het bijhouden van de tijd die is besteed aan verschillende projecten. Met WorkPuls wordt het beheren van extern personeel veel gemakkelijker. Het is geschikt voor kleine bedrijven, grote ondernemingen en externe teams. Meer informatie over Insightful

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Employee time tracker with screen recording, productivity & activity tracking, and Apps & website monitoring with the simplest UI
To help you promote accountability, Traqq enables you to take screenshots and recordings in the background. You can manually add or edit the time recorded if you forget to turn on the tracker. This feature is helpful for work done outside computers. Traqq also allows you to monitor web and app usage for better insight into your team’s working process. Traqq provides actionable statistics and reports like weekly summaries and amounts earned to keep you updated on productivity. Meer informatie over Traqq

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Kickidler is a powerful tool for automation of employees time tracking, information security and increase in business efficiency.
Kickidler is the employee monitoring and user activity tracking software. It is a powerful tool for automation of control of personnel, information security and increase in business efficiency. Main Kickidler features: online monitoring of computers, recording and playback of employees history of activity, analysis of efficiency, time tracking and also violations detecting. Besides, Kickidler can be useful for optimization of communications inside the company and remote workers monitoring. Meer informatie over Kickidler

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Improve your business productivity by tracking your field employee's work status, their working location, attendance, allowance, leaves
Save your time and efforts by monitoring and tracking your field employee's activities. Real time tracking, tasking and reporting with Chase App. It's reliable, accurate and cost effective field employee tracking solution that helps you to streamline your work and grow your business performance. You have full access of your employee's daily work status, location, leaves, their attendance, their travelling allowance etc. You can easily assign task and targets to employees. Meer informatie over Chase App

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Team Management Tool
Jumppl is a digital workplace for Team Management, Project Management, and all your Team Collaboration needs that help you to control and manage your business. It is a large-scale team communication and management platform with the intention to revolutionize the way teams work. Jumppl's modules consist of Chat, Task Management, Timesheet, Time tracking, screenshots, Documents, File management, Work Groups, and Profiles. Jumppl is available on Web, iOS, Android, Windows, Linux, and Mac platforms. Meer informatie over Jumppl

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Teamdeck is een complete oplossing voor resourcebeheer: resourceplanning + tijdregistratie + verlofbeheer.
>> Software voor resourcebeheer en projectplanning >> Personeelsplanning, projectplanning en functies voor budgettering, urenregistratie, urenstaten, werklast, prestaties, beschikbaarheidsbeheer, resource-prognose. >> Teamdeck is ontwikkeld door een softwarebedrijf dat ook werkt met Spotify, Uber, Netflix en Viu. >> Het product wordt gebruikt in de IT-, financiële, creatieve, detailhandel-, gaming-, onderwijs- en mediasector. >> Live demopresentatie en hulp bij het gratis instellen. Meld je aan voor een demo. Meer informatie over teamdeck

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Spapp Monitoring is one of the most advanced phone tracker app for Android. This software is used for tracking your employees.
Cell phone tracker software used for for tracking your employees. This is a common use especially now that many people are working from home. Do you suspect your employees may be wasting their time chatting on Whatsapp instead of actually working? A tracking app will let you know how much time is spent on social media apps such as Facebook and you will be able to act. Spapp monitoring can also be used as a GPS tracker. It can also be used as a parental control application for Android. Meer informatie over Spapp Monitoring

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Cloudgebaseerde software voor het volgen van medewerkers met screenshots en productiviteitsanalyse. Beheer je externe medewerkers. Gratis proefversie. $ 3 per gebruiker
Verbeter vandaag nog de prestaties van je bedrijf. Berqun geeft kwantificeerbaar inzicht in hoe je medewerkers hun tijd op het werk doorbrengen. Met deze inzichten kun je vol vertrouwen lage presteerders identificeren en ben je in staat om gezamenlijk actie te ondernemen voor een hogere productiviteit. BQ-scores voor elke dag in een maand. Analyseer trends in de loop van de tijd en zoom in op ongebruikelijke veranderingen. Optioneel kun je ook op elk gewenst tijdsinterval screenshots van de computers van je werknemers registreren. Office TV-functie biedt een momentopname van werknemers. Meer informatie over Berqun

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Easy-to-use employee monitoring that works on PC, Mac, iOS, Android & Chromebook. Track productivity on remote and/or office employees.
InterGuard is an easy-to-use remote employee monitoring software that lets you track productivity, investigate HR issues, monitor web browsing and get alerted to insider security threats. InterGuard is installed directly onto the employees device (PC, Mac, iOS, Android, Chromebook, Virtual Desktop) and keeps monitoring even when the employee is working from outside the office. Perfect for managing remote employees. Meer informatie over InterGuard

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Tool voor productiviteit en urenregistratie die je helpt met personeelsplanning, apps en URL-tracking, GPS-locatietracker en meer.
Apploye: een alles-in-één tool voor productiviteit en urenregistratie waarmee je je werknemers kunt controleren. Je kunt de productiviteit van je werknemers meten via het activiteitsniveau, dagelijkse en wekelijkse urenstaten, rapporten en willekeurige schermopnames. Het berekenen van factureerbare en niet-factureerbare uren is zeer eenvoudig. Het is compatibel met zowel mobiel als desktop. Ook kun je via GPS-locatietracking je externe medewerkers in de gaten houden. Zorg ervoor dat je bedrijf groeit en je de concurrentie een stap voor blijft met Apploye. Meer informatie over Apploye

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS, die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan projecten.
timeBro is een volledig automatische urenregistratietool voor Windows en macOS die elke minuut vastlegt die je besteedt aan het werken aan verschillende projecten. Terwijl het op de achtergrond draait, houdt timeBro elke computeractiviteit bij - dat betekent elk werk in verschillende programma's/bestanden, elk browsertabblad, elke e-mail of agenda-item. Het visualiseert je werkdag als een tijdlijn, zodat je in één oogopslag weet waar je aan hebt gewerkt. Direct daarnaast kun je je tijdsinvoer voor projecten sneller en nauwkeuriger maken. Meer informatie over timeBro

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Lighthouse is een mobiel platform voor personeelsbeheer voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten. Met tour- en trackingfuncties biedt Lighthouse volledige zichtbaarheid van gedistribueerde teams met behulp van beacons, gps en andere technologieën. Het controleert in realtime schoonmaaktaken en rotatielussen of bewakingsrondes en patrouilles. Lighthouse voegt tijd- en geldbesparende mogelijkheden toe om activiteiten in het veld te bekijken, beheren en vereenvoudigen om de klantenservice, operationele efficiëntie, veiligheid en risicoreductie te verbeteren. Meer informatie over Lighthouse.io

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Intelligent Security and Data Analysis: Easily understand and manage whats happening inside and outside your Google Domain.
GAT Labs makes it easy to secure and manage Google Workspace, Chrome and any web application accessed through your Google Workspace account. When combined with Google Cloud Identity it is the ONLY tool set that can give you the same level of oversight and protection for your Google Workspace users, no matter where they work from, as they get on the LAN behind the firewall. With ActiveID for Chrome it provides the first truly zero-trust environment for Google Workspace. Meer informatie over GAT Labs

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Free Plan Unlimited Users. Paid Plan Flat Price $25/Month/Company Unlimited Users. Employees in RFID, QR Code, Face Recognition, GPS.
Free online time clock, attendance tracking software. Clock in from web browser, desktop computer software, smart phone app for daily shifts, project tasks and jobs. Track Schedules, Expense, absences, paid time off accruals, projects, tasks and jobs. Export data for payroll and billing. Clock in restriction for IP, WIFI, device or GPS. Camera, face recognition, Barcode, QR Code, RFID and NFC Scanners, Notification and Developer API are supported. Free Plan for Unlimited Users is available! Meer informatie over Open Time Clock

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Customer Feedback & Reviews software that helps small & medium businesses grow their business.
Our mission from the get-go has been to help companies grow by automatically getting more out of their current customers base. Compared to other software, we offer multiple tools to deliver on that mission: Customer satisfaction surveys, online reviews, and cross-sales. Additional tools will be added to keep delivering on our mission. Most of our users chose InputKit over the competition for its ease of use, its beautiful design, and our 5-star customer service. Meer informatie over InputKit

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Meet e-mailproductiviteit: reactietijd, verzonden en ontvangen e-mails, topinteracties en je kritische KPI's in een aangepast dashboard.
Email Meter is de toonaangevende oplossing voor e-mailanalyse. Email Meter biedt bedrijven prestatie- en productiviteitsstatistieken voor werknemers, zoals workload en reactietijden, zodat ze weloverwogen, gegevensgestuurde beslissingen kunnen nemen. Bekijk hoeveel e-mails je team verwerkt om inzicht te krijgen in hun workload. Weet hoelang het duurt voordat ze reageren en waar ze kunnen verbeteren. Teams van ondernemingen zoals Dropbox, Fujifilm of Logitech vertrouwen op Email Meter om hun e-mailstatistieken te analyseren. Meer informatie over Email Meter Enterprise

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Use fSense to monitor compliance efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations
fSense helps your company to start monitoring employees activities efficiently, managing remote teams, and increasing efficiency in billing operations. Replace repetitive and unproductive activities with smart, efficient processes and have real-time access to valuable insights. Our platform will help you to identify behavioral deviations and standardize best practices to reduce risks and increase your teams' daily results. Meer informatie over fSense

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Cloudsysteem voor professionele servicebedrijven. Omvat bedrijfsfinanciën, mensen en documenten. Werk altijd en overal samen.
Teamogy is een uitgebreid cloudsysteem voor professionele dienstverleners. Het omvat alle stappen vanaf het eerste contact met de klant, budgettering en projectmanagement tot capaciteitsplanning en urenrapportage, kosten van derden en facturering aan klanten. Teamogy verbindt interne teams en ondersteunt samenwerking en communicatie binnen het bedrijf. Het laat je team altijd en overal werken. Meer informatie over Teamogy

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Intradiem provides intelligent automation solutions for customer service teams to maximize their productivity and engagement.
Intradiem's AI-powered technology acts as an automated manager for contact center agents with rules that are triggered in real-time by actual service level conditions. The result is increased productivity and a highly measurable return on investment, with typically a 2x payback in the first year and a 3-5x return in subsequent years. Intradiem is powering over 1 billion automated actions annually and has saved its customers over $140 million in the past 2 years. Meer informatie over Intradiem

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
DeskTrack is productivity software that is top notch and designed according to the requirements of today's business world.
DeskTrack is an automated time tracking Software that records the insight details of the desktop i.e. it keeps the list of applications opened, URLs browsed, files opened with the total time spent on them. This record helps in identifying the actual work we did & the distractions faced all through the day. It is also useful for managing the project timesheets by linking the files and URLs to the specified projects. Mainly it helps in increasing efficiency & productivity by 40%. Meer informatie over DeskTrack

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
A desktop analytics solution that can give managers objective, real-time data on employee application usage.
Verint Workforce Management is a desktop analytics solution that can give contact center managers objective, real-time data on employee application usage. This data helps them understand how employees are performing across all channels and locations, including work-from-anywhere employees. A “virtual” walk-around management tool that can help identify whether agents need coaching to improve performance; or if opportunities exist for reducing downtime and increasing productivity and capacity. Meer informatie over Verint Workforce Management

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Uitgebreid platform voor werknemerseducatie: phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid/procedures, auditrapportage en meer.
ThreatAdvice Educate - Op zoek naar een efficiënt en effectief online cybersecurity-trainingsplatform voor je werknemers? ThreatAdvice Educate maakt gebruik van videogebaseerde micro-learningcursussen om je werknemers te wapenen met de cybersecurity-kennis die ze nodig hebben om je organisatie te beschermen. Het uitgebreide platform voor werknemerseducatie omvat phishing-simulaties, quizzen, gamification, beleid en procedures, auditrapportage, externe scans en meer. Meer informatie over ThreatAdvice Cybersecurity Education

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden
Employee monitoring software solution that helps collect user activity data to track employee behavior & achieve overall productivity.
Ever wondered if your employee worked the entire day? Do you want to know who the most active worker is and what the most efficient work hours are? If yes, then you surely are at the right page. Employee PC Monitoring Software gives you insights on your employees activities. While you are monitoring your employees productivity, they have no knowledge of the Employee monitoring software installed in their PCs. The self-managed monitoring software gives you the leisure to monitor from anywhere. Meer informatie over Employee Monitoring Software

Functies

  • Toegang en controle op afstand
  • Schermactiviteit vastleggen
  • Activiteiten van werknemers monitoren
  • Productiviteitsanalyse
  • Browsegeschiedenis
  • E-mail van werknemers monitoren
  • Tijd bijhouden