Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Patiënt engagement software

Patiënt engagement software maakt betere communicatie tussen artsen en hun cliënten mogelijk en bevordert actieve belangstelling van patiënten voor het controleren en verbeteren van hun eigen gezondheid.

Nederland Lokale producten weergeven
57 resultaten
Conforme virtuele toestemmingsoplossing. Maakt het toestemmingsproces voor iedereen gemakkelijk. Meer informatie over Florence eConsent
eConsent van Florence is een intuïtief systeem voor het beheer van deelnemers/patiënten dat intuïtieve workflows biedt om studies efficiënt te starten. Nodig deelnemers eenvoudig uit voor het e-toestemmingsplatform, controleer de realtime status, maak identificatie op afstand mogelijk, update naar de nieuwste toestemmingsversies voor nieuwe protocolwijzigingen en meer. Meer informatie over Florence eConsent

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Nederland Lokaal product
Quenza is een toepassing waarmee coaches en professionals in de geestelijke gezondheidszorg hun klanten digitaal betrokken kunnen maken en beoordelen. Meer informatie over Quenza
Quenza is een geavanceerde toepassing waarmee coaches en andere professionals in de geestelijke gezondheidszorg hun klanten digitaal betrokken kunnen maken via huiswerkoefeningen, beoordelingen, psychische educatie en online zorgtrajecten. Gebruikers van Quenza leveren op grotere schaal betere zorg aan hun klanten en besteden geen tijd meer aan administratieve taken en e-mail, waardoor de kosten voor geestelijke gezondheidszorg drastisch worden verlaagd. Meer informatie over Quenza

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Door klanten beoordeeld als beste ondersteuning en aangepaste workflows. Mend kan altijd en overal verbinding maken met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT met patiëntenportal optimaliseert de ervaring van patiëntenzorg en stroomlijnt workflows.
Het cloudgebaseerde EMD-systeem van RXNT met patiëntenportal optimaliseert de patiëntenzorgervaring. Beheer je communicatie met beveiligde tweerichtingsberichten voor patiënten en elektronische herinneringen houden patiënten op de hoogte van afspraken en vernieuwingen van recepten. Patiënten profiteren van een speciaal patiëntenportal waarmee ze informatie kunnen beheren, afspraken kunnen plannen, laboratoriumresultaten kunnen bekijken en toestemmingsformulieren kunnen ondertekenen. Maak bovendien verbinding met het praktijkbeheersysteem voor handige online betalingen van patiëntenrekeningen. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen en behandelingen.
Pabau is een complete toepassing voor praktijkbeheer die wordt gebruikt door honderden zorgverleners in het VK. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Hiermee kunnen bedrijven realtime feedback over klantervaringen verzamelen: NPS, CX en online beoordelingen op sites die ertoe doen.
Swell helpt bedrijven om het proces van het vastleggen van klantfeedback en online beoordelingen te vereenvoudigen. Met een mobielgerichte benadering maakt Swell realtime interactie met de consument mogelijk via de kanalen waar de meeste mensen bekend mee zijn, zoals sms en e-mail. Meer informatie over Swell

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Meer tijd voor consulten. Meer tevreden klanten. Minder inspanningen. vcita: HIPAA-conforme software ontworpen voor jouw praktijk. Gratis proefversie.
vcita, speciaal ontworpen voor zorgverleners, maakt het runnen van je bedrijf een fluitje van een cent: >> stel klanten in staat om te boeken, te betalen, papierwerk te delen en contact op te nemen via een veilig en vriendelijk klantenportaal; >> verminder no-shows en blijf in contact met geautomatiseerde afspraakherinneringen en follow-ups; >> nodig klanten uit om online afspraken of groepssessies te boeken en te betalen. >> Digitaliseer je dossierkast: beheer en deel papierwerkdocumentatie veilig in de cloud. Meer informatie over vcita

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Het is niet alleen een uitgebreid PM/EPD-systeem, maar ook robuuste software voor marketing en patiëntenacquisitie.
PatientNOW is een uitgebreid softwaresysteem dat is ontworpen om je volledige esthetische medische kantoor te beheren. De software ondergaat al meer dan 14 jaar upgrades om te voldoen aan de behoeften van de esthetische geneeskunde, door te luisteren naar de suggesties en verzoeken van artsen en hun personeel. Dit heeft geresulteerd in een EPD-softwareproduct inclusief praktijkbeheer en een patiëntbetrokkenheidssysteem dat is ontworpen om prospects binnen te halen, huidige patiënten te behouden en je praktijkinkomsten te laten groeien. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Laat praktijken groeien en bloeien door het behoud van patiënten te stimuleren en no-shows te verminderen.
Het platform van Doctible helpt praktijken te groeien en bloeien door de backoffice-activiteiten te automatiseren en de reputatie van de praktijk te verbeteren. Met de oplossing voor patiëntcommunicatie van Doctible automatiseren praktijken herinneringen, sturen ze herinneringen aan achterstallige patiënten, sms-en ze patiënten in twee richtingen (met beeldondersteuning) en nemen ze automatisch contact op met patiënten die hun afspraken hebben gemist. Volledig geïntegreerd met de praktijkbeheersoftware om ervoor te zorgen dat de ervaring naadloos aansluit bij de patiënt en de praktijk. Meer informatie over Doctible

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Betrek je patiënten met behulp van het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat veilige berichtenuitwisseling en een geautomatiseerd herinneringssysteem biedt.
Onderhoud contact met je patiënten via het HIPAA-compatibele patiëntenportaal dat toegang geeft tot persoonlijke gezondheidsdossiers en dat realtime updates van patiëntgegevens, een beveiligde berichtenfunctie en een automatisch herinneringssysteem biedt. Meer informatie over Nextech EHR & PM

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Voor merken gemaakte tv.
UPshow is een door sociale media aangedreven platform voor consumentenbetrokkenheid dat merken helpt hun bestaande tv's te gebruiken om de resultaten te bereiken die het belangrijkst zijn voor hun bedrijf. Pas je merkeigen tv-kanaal volledig aan met de perfecte mix van door de klant gegenereerde inhoud, entertainmentfeeds, digital signage en trivia/spellen. De kant-en-klare installatie is een fluitje van een cent en het cloudgebaseerde platform kan moeiteloos vanaf elk apparaat worden bediend. Meer informatie over UPshow

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Oracle Ambulatory EHR

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken.
ReDoc aangedreven door xfit is cloudgebaseerde software voor documentatie, planning en praktijkbeheer in revalidatietherapiepraktijken van elke omvang. ReDoc is een volledig geïntegreerde oplossing van Net Health en stimuleert PT-, OT- en SLP-workflow die de dagelijkse activiteiten van praktijken snel regelt, waardoor de naleving wordt gegarandeerd, de efficiëntie wordt verhoogd en de tools worden aangeboden om de omzet te verhogen. Naast software zijn er ook diensten beschikbaar voor facturering en incasso's, alsook consulting over workflowoptimalisatie. Meer informatie over Net Health

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Datascan bedient al bijna 40 jaar zelfstandige apotheken. Neem contact op voordat je een beslissing neemt.
Datascan is al bijna 40 jaar de pionier van de sector voor apotheeksoftware. Deze software is ontworpen om de werkstroom van apotheken te stroomlijnen en tegelijkertijd winst, efficiëntie en patiëntentrouw te vergroten. Deze dienst in boetiekstijl geeft klanten een stem en helpt om elke dag weer een beter product te bouwen. Veel van de functies zijn gratis inbegrepen. Waarom? Omdat jouw succes de eerste prioriteit is. Laat je 15 minuten vertellen waarom Datascan een goede keuze is voor jouw apotheek. Meer informatie over Winpharm

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
Mobiel platform voor patiëntbetrokkenheid dat is gericht op het verhogen van omzet en operationele efficiëntie voor artsenpraktijken.
Zingit is een platform voor patiëntbetrokkenheid dat kantoren helpt hun omzet te verhogen en grote efficiëntie te creëren voor de front-office. Dit platform is mobielgericht en de aantrekkelijkheid van deze software is zichtbaar in de automatisering en flexibiliteit. Dit platform automatiseert afsprakenherinneringen, plannen/herplannen, beoordelingsverzoeken, terugroepacties en meer. Dit platform biedt ook de mogelijkheid om berichten, hun frequentie en de content aan te passen aan de unieke behoeften van klanten. Het concurrentievoordeel van dit platform bestaat uit geavanceerde levering van content (bijv. video). Meer informatie over Zingit

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren. Meer informatie over Phreesia

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Medallia Concierge

Functies

  • Beheer van patiëntdossiers
  • Enquêtes en feedback
  • Elektronische betalingen
  • Vragenlijsten voor patiënten
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Confirmation/Reminders
  • Zorgplanbeheer
  • Mobiele toegang
  • Voorlichting aan patiënten
  • Rapportage en statistieken
  • Portal voor patiënten
  • Afspraakplanning