Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
179 resultaten
Yokoy automatiseert bedrijfsuitgaven en creditcardprocessen volledig. Controleer alleen speciale gevallen, de rest doet de AI. Meer informatie over Yokoy
Met behulp van kunstmatige intelligentie automatiseert Yokoy het uitgavenbeheer voor middelgrote en grote ondernemingen. Onkostenbeheer, factuurverwerking en slimme bedrijfskaarten worden gecombineerd in één intuïtief platform. Yokoy is een alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die biedt wat je nodig hebt. Meer informatie over Yokoy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Rezdy stelt klanten in staat om online boekingen te maken, middelen te beheren en verbinding te maken met een aantal van de grootste reisorganisaties ter wereld. Meer informatie over Rezdy
Rezdy is 's werelds toonaangevende onafhankelijke boekings- en distributieplatform voor rondleidingen en attracties. Neem de controle over je bedrijf door online boekingen in realtime mogelijk te maken, je middelen met één klik op de knop te beheren en verbinding te maken met enkele van 's werelds grootste reisnetwerken zoals TripAdvisor en Expedia. Krijg ondersteuning van wereldklasse van je toegewijde klantensuccesspecialist die je graag helpt met het opzetten van je producten, prijzen en kalenders. Kijk hoe Rezdy je vandaag nog kan helpen! Meer informatie over Rezdy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Webgebaseerde hotel- en boekingsoplossingen voor luchtvaartmaatschappijen om het hele reserveringsproces te beheren, van zoeken tot betaling en definitieve bevestiging... Meer informatie over Resfinity
ANIXE is een toonaangevende leverancier in de digitale reissector die een breed spectrum van klanten ondersteunt via de hotel- en luchtvaartafdelingen. Het bedrijf biedt een reeks uitgebreide services die beginnen met nauwkeurige bedrijfsanalyse en zich uitstrekken tot een snelle en beknopte implementatie. De klantenondersteuning na de verkoop en het proactief commercieel en technisch advies zorgen ervoor dat ANIXE inclusief batterijen wordt geleverd, wat het verschil maakt. Meer informatie over Resfinity

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
SAP Concur biedt meer dan automatisering: een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die met je bedrijf meegroeit.
SAP Concur levert bedrijven van elke omvang en stadia meer dan enkel automatisering: het biedt een volledig verbonden uitgavenbeheeroplossing die reizen, kosten, leveranciersfacturen, naleving en risico omvat. De wereldwijde expertise, toonaangevende innovatie en het dynamisch ecosysteem van verschillende partners en toepassingen ontsluit krachtige inzichten die bedrijven helpen de complexiteit te verminderen en de uitgaven duidelijk te zien, zodat ze deze proactief kunnen beheren. Meer informatie over SAP Concur

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify.
Volg moeiteloos je inkomsten en beheer onkosten onderweg met Expensify. Je hoeft enkel een foto van je kwitantie te nemen, en Expensify schrijft automatisch de details uit. Expensify kan elke bon categoriseren en coderen, en kan zelfs automatisch zakelijke kosten indienen ter goedkeuring en vergoeding. Met robuuste functies zoals afstemming van bedrijfskaarten, goedkeuringsworkflows op meerdere niveaus en directe synchronisatie met alle belangrijke boekhoudsoftware, bespaart Expensify tijd voor bedrijven van elk type en elke omvang. Meer informatie over Expensify

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Happay geeft bedrijven het inzicht, de voorspelbaarheid en controle die ze nodig hebben en vereisen voor zakelijke betalingen.
Happay is een cloudgebaseerd platform voor kostenbeheer waarmee het MKB en grote ondernemingen moeiteloos zakelijke betalingen kunnen financieren, deze in realtime kunnen bijhouden, strikte uitgavenco ntroles kunnen instellen en de uitgavenrapportage kunnen stroomlijnen van aankoop tot en met boekhouding. Met Happay kunnen organisaties ook onkostenbeleidsregels opstellen binnen het systeem en de handhaving automatiseren, waardoor verspillingen en fraude worden voorkomen. De gegevensanalyses helpen besluitvormers om kasstromen en budgetten efficiënter te beheren. Meer informatie over Happay

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Automatiseer de reis- en zakelijke onkostendeclaraties, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op je uitgaven.
Zoho Expense maakt onkostenrapportage moeiteloos. Automatiseer de onkostenregistratie, koppel creditcards, stroomlijn goedkeuringen, verkrijg zichtbaarheid en grip op uitgaven. Meer informatie over Zoho Expense

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Expensya is een web- en mobiele app die het onkostenrapportagebeheer van morgen biedt: 0 handmatige gegevensinvoer - 0 papier - 100% mobiel.
Expensya is een web- en mobiele app die het beheer van onkostendeclaraties automatiseert: 0 handmatige gegevensinvoer, 0 papier en 100% mobiel. Je medewerkers hoeven alleen hun bonnen te scannen en Expensya vult automatisch en onmiddellijk hun onkostendeclaraties in met behulp van een unieke OCR+-technologie (Optical Character Recognition, optische karakterherkenning). Niet alleen automatiseert Expensya tijd voor je werknemers, maar het automatiseert elke stap van het proces: je beleid wordt automatisch gecontroleerd, duplicaten worden automatisch gedetecteerd, goedkeuringsworkflows zijn cloudgebaseerd en Expensya integreert met jouw ERP (Enterprise Resource Planning, bedrijfsmiddelenplanning). Meer informatie over Expensya

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelPerk is een alles-in-één tool voor het beheer van zakenreizen. Beheer je binnenlandse en internationale zakenreizen op een verstandige manier.
Zakenreizigers zijn blij dat ze de vrijheid hebben om gewenste reizen te boeken, zonder micromanagement, terwijl bedrijven de gewenste controle behouden. Het resultaat is een soepelere reismanagemente rvaring voor alle betrokkenen. Bespaart duizenden bedrijven tijd en geld, biedt hen gemoedsrust, helpt ze het maximale uit hun programma's voor zakenreizen te halen en hun groei zowel lokaal als internationaal te stimuleren. Meer informatie over TravelPerk

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Automatiseert en stroomlijnt je proces voor onkostenrapporten; hiermee kunnen medewerkers onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken.
Bekroond met "beste waarde" en "beste gebruiksgemak". ExpensePoint automatiseert je onkostendeclaratieproces voor werknemers volledig. Met ExpensePoint kunnen werknemers overal ter wereld online onkostendeclaraties creëren, indienen, goedkeuren en verwerken. Nadat je een foto van je ontvangstbewijs maakt wordt de onkostendeclaratie automatisch gecreëerd door de ontvangstbewijslezer van ExpensePoints. ExpensePoint omvat ook het uploaden van creditcards, goedkeuringsroutering en handhaving van de beleidsregels. Beheert meer dan 45.000 accounts in meer dan 87 landen. Bekijk de beoordelingen. Meer informatie over ExpensePoint

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Divvy is een snel groeiende uitgavenbeheeroplossing die volledig gratis is en daarnaast 1% geld terug biedt en 15-50% korting geeft op reizen.
Divvy is een 100% gratis reis- en onkostenbeheerplatform voor bedrijven om reizen, per diem en teambudgetten beter te beheren en onkostendeclaraties te elimineren. Door realtime tracking voor elke zakelijke transactie te integreren, biedt Divvy organisaties direct inzicht in hun uitgaven. Met Divvy kun je weloverwogen cashflowbeslissingen nemen, verliezen beperken voordat ze zich voordoen en hoef je nooit meer een bon te bewaren. Divvy is ook volledig gratis en biedt daarnaast 1% geld terug en 15-50% korting op reizen. Meer informatie over Divvy

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Webexpenses biedt eenvoudige, intuïtieve cloudgebaseerde software voor slimmer reis- en onkostenbeheer.
Webexpenses is een oplossing voor reis- en onkostenbeheer die je bedrijf tijd en geld bespaart, en tegelijkertijd de tevredenheid van medewerkers verbetert. De onkostensoftware in het hart van het pakket automatiseert op digitale manier de declaraties, controles en rapportages. Webexpenses-producten zorgen voor een naadloos beheer en zichtbaarheid van je bedrijfsuitgaven. Aanvullende diensten omvatten audits, betalingen, reismanagement en factuurverwerking die naast dit onkostenbeheersysteem kunnen worden gebruikt. Meer informatie over webexpenses

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die reizen eenvoudig maakt voor drukke werknemers, managers en financiële teams.
Spendesk is de alles-in-één oplossing voor uitgavenbeheer die zakenreizen eenvoudig maakt. Boek reizen met virtuele kaarten voor veilige online betalingen en verwerk facturen van luchtvaartmaatschappi jen of accommodaties met eenvoudige workflows. Reizigers hebben slimme betaalpassen om overal ter wereld te betalen, binnen het budget en binnen het onkostenbeleid dat jij kiest. Managers keuren betalingen en kaartopwaarderingen goed vanaf elke locatie, en financiële teams weten altijd wat er is uitgegeven. Reizen moeten zakelijke kansen en groei creëren, niet administratieve rompslomp. Meer informatie over Spendesk

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Rydoo is een wereldwijde oplossing voor zakenreizen en onkosten. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt.
Rydoo is een toonaangevende oplossing voor zakelijke reizen en onkosten die processen voor snelgroeiende bedrijven en ondernemingen automatiseert en stroomlijnt. Rydoo bespaart je een leven lang. Dit product bevrijdt bedrijven en hun werknemers van rompslomp met reizen en onkosten. Van het zoeken naar vluchten en hotels tot het boeken van een stoel in een trein of het betalen van een taxi vanaf het vliegveld. Deze end-to-end-oplossing omvat je gehele reis. Punt. Meer informatie over Rydoo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TripActions is een toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus.
TripActions wordt snel de standaard voor zakenreizen en onkosten als toonaangevend, cloudgebaseerd platform voor reis- en onkosten dat marktleidende technologie combineert met uitmuntende service voor reisbureaus. TripActions wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 4000 bedrijven om reizende werknemers te beschermen en tegelijkertijd de kosten te beheersen en geld te besparen om de bedrijfscontinuïteit te bevorderen. Meer informatie over TripActions

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelBank is gebouwd voor de moderne zakenreiziger en is een slimmere manier om reizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. 100% gratis te gebruiken.
TravelBank was te zien in lijsten als "New Apps We Love", "Best Business Apps" en "Best of Business Travel" in de App Store, en is een slimmere manier om zakenreizen te boeken, uitgaven bij te houden en beloningen te verdienen. Met TravelBank kun je binnen enkele minuten een onkostennota indienen of een aanstaande zakenreis in de begroting opnemen en beloningen verdienen wanneer je onder je budget blijft. Het is 100% gratis te gebruiken en het kost slechts enkele minuten om aan de slag te gaan. Meer informatie over TravelBank

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Nederland Lokaal product
Het betalingsplatform voor reisorganisaties. Soepele presentatie. Gebruiksvriendelijk boekingssysteem.
Het betalingsplatform voor reisorganisaties waarmee de werknemers op een aantrekkelijke manier reisbetalingen kunnen innen tegen verwerkingskosten van slechts 1% die toonaangevend zijn in de sector. WeTravel is een ideale manier om geld te verzamelen en boekingen te beheren voor aangepaste groepsrondleidingen en op maat gemaakte FIT-voorstellen. Meer informatie over WeTravel

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses.
Grasp Technologies tackles the complex world of travel data management by creating an accurate and complete picture of all expenses across a global enterprise. Our software easily connects to travel systems (GDS, back office, expense, payment) to consolidate and clean data. Our products range from acquiring data, to normalizing data, virtual payments, and analytic tools. Meer informatie over Grasp Technologies

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Online boekhoudsoftware voor onkostendeclaraties van werknemers die in Canada werken.
Online software voor uitgaven van werknemers die is gericht op het terugvorderen van Canadese btw (d.w.z. GST (Goods and Services Tax)/HST (Harmonized Sales Tax) en QST (Quebec Sales Tax)) en het verlagen van de verwerkingstijd met functionaliteiten zoals een afstandscalculator. Daadwerkelijk gebruiksvriendelijk en mobielvriendelijk. Award; 2018 Innovative Travel Technology of the Year (uitgegeven door Levvel Research) Meer informatie over Advataxes

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Roomex provides a purpose-built travel platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend.
For businesses with a highly mobile workforce that need to travel domestically to fulfil their duties, Roomex provides a purpose-built platform to book suitable accommodation, manage expenses and consolidate spend. With a comprehensive tech solution backed by ‘above and beyond’ customer care, Roomex is an essential tool for mobile workforce businesses. Meer informatie over Roomex

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Een supereenvoudig reishulpmiddel voor bedrijven dat het gemakkelijk maakt om reizen te plannen, boeken en delen, terwijl het voordelen en besparingen oplevert.
Het intuïtieve platform van Lola.com maakt het eenvoudig om vluchten en hotels in minuten te boeken. Individuele reizigersprofielen, digitale reisbewijzen en duidelijke bedrijfsrichtlijnen maken het eenvoudiger dan ooit om zakelijke reizen te beheren. Met het 24/7 reisondersteuningsteam kunnen reizigersmanagers en uitvoerende assistenten eindelijk hun nachten en weekends terugkrijgen. Automatische onkostendeclaratie maakt papieren bonnen overbodig en slimme richtlijnen zorgen dat reizigers binnen hun budget blijven. Meer informatie over Lola

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle krijgen en hun resources optimaliseren dankzij een intuïtieve interface.
BizAway is een uitstekende oplossing om zakenreizen op een eenvoudige en transparante manier te beheren. Met BizAway kunnen bedrijven hun zakenreizen onder controle houden en hun middelen optimalisere n dankzij een eenvoudige maar zeer intuïtieve interface. Het platform is 100% aanpasbaar aan elke verschillende behoefte en alle facturering en kosten wordt onder controle gehouden, met geïntegreerd reisbeleid en geautomatiseerde goedkeuringsprocessen. Besparing in tijd en tarieven (gemiddeld 20% goedkoper dan de concurrentie) en een meertalige interne 24/7 ondersteuning. Meer informatie over BizAway

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf.
Geef vorm aan de naleving van voorschriften voor zakenreizen, vereenvoudig de onkostenrapportage en verhoog de acceptatie van het reisbeleid van je bedrijf. Meer informatie over Egencia Suite

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Integrated Travel & Expense management solution that helps companies digitize their travel management and reduce costs.
ITILITE is a travel and expense management platform with advanced features. It solves the major business travel challenges for both employers and employees with intuitive travel bookings, automated reimbursements, granular policies, AI-based analytics, customized reporting, and more. ITILITE is a G2 Best Software Award winner of 2022 in the Accounting and Finance category. It is a fully integrated business travel booking and expense reimbursement solution that dramatically reduces spending. Meer informatie over Itilite

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Routespring is here to help you make work trips, without paying for it.
**MAKE WORK TRIPS, WITHOUT PAYING FOR IT** FluidTravel: Help your teams #GoFurther with #1 easiest to use travel management platform. Manage travel payments, policies, approvals, and more - all in one place! FluidCash: Empower your empower your employees to pay for any business need, while finance team maintains visibility & control. FluidSupport: Experience the better than the best customer support with Routespring. User satisfaction is guaranteed. Meer informatie over Routespring

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Ze maken kostenbeheer moeiteloos.
Circula biedt middelgrote en internationaal georiënteerde bedrijven een Software-as-a-Service-oplossing voor digitale reis- en onkostenadministratie. Dankzij de intuïtieve gebruikersinterface en op AI gebaseerde technologieën kunnen ontvangsten in realtime worden verwerkt en voor de eerste keer digitaal worden gearchiveerd in overeenstemming met GoBD. Het bekroonde technologiebedrijf (KPMG, Visa, PwC) werd in 2017 in Berlijn opgericht. Meer informatie over Circula

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Coupa Expenses maakt onkostenbeheer moeiteloos voor iedereen: werknemers, goedkeurders en backofficebeheerders.
Software voor zakelijke onkostendeclaraties van Coupa Expenses lost problemen met onkostenbeheer op door een wereldwijd handige onkostenoplossing te bieden met de capaciteiten die nodig zijn om zichtbaarheid van de uitgaven te bieden, wereldwijde compliance te garanderen en werknemers te verrassen. Meer informatie over Coupa Expense

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Apptricity voor reizen en onkosten vereenvoudigt de manier waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst, goedkeurt en inspecteert.
Apptricity voor reizen en onkosten is een mobiele en webgebaseerde softwaretoepassing die de manier vereenvoudigt waarop je reis- en onkostentransacties autoriseert, invoert, controleert, doorverwijst , goedkeurt en inspecteert. Je medewerkers en managers krijgen een gebruiksvriendelijke, web- en mobiele interface op basis van slepen en neerzetten die de productiviteit en de rapportage verbetert. Je financiële team profiteert van een volledige integratie met het ERP- en boekhoudsysteem om de kosten in realtime bij te houden. Meer informatie over Apptricity Travel and Expense

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats.
Kissflow Workflow is een ideaal platform voor het beheren van je reisprocessen. Alles op één plaats. Kissflow Workflow biedt een uitgebreide en volledig functionele oplossing voor goedkeuringen van reiskosten. Meer informatie over Kissflow

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Volopay is a financial software that provides credit facility, corporate cards, money transfers and helps in expense management
Volopay is the all-in-one financial software built to enable businesses of all sizes reach their growth potential. Volopay provides smart corporate cards with real- time controls, credit to fund growth, automated accounts payables, employee reimbursements, international money transfers at rates better than any bank and automated accounting all in one platform. The Volopay platform allows businesses to have complete control and visibility over company-wide spending. We are the only expense manage Meer informatie over Volopay

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Controleert de reisuitgaven, automatiseert de processen voor boekingen en onkostenrapportage en meet hoe reisgelden worden besteed.
Clarcity is een geïntegreerde oplossing voor zakenreizen en onkostenbeheer. Clarcity stelt budgetmanagers in staat om de reiskosten te beheersen door middel van dynamisch beleid en onderhandelde tarieven, stelt directieleden in staat om te meten hoe wijselijk het reisbudget wordt besteed en bespaart tijd voor reizigers en de financiële afdeling door het proces van onkostenrapportage te automatiseren. Meer informatie over Clarcity

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Een SaaS-oplossing voor bestemmingsbeheerbedrijven, touroperators en reisbureaus met functies zoals reisbouwer, offertes, CRM, boekingen, logistiek, financiën, CMS.
SaaS-oplossing ontwikkeld voor bestemmingsbeheerbedrijven, reisbureaus en touroperators. Met TOOGO kun je al je activiteiten beheren: reisopbouw, offertes, CRM, groepsbeheer, boekingen. logistiek, financiën, CMS, documentencreatie: offerte, reisboek, roadbook, prijzen, voucher, factuur, registratieformulier, boeking, betaling, creditnota. TOOGO is het resultaat van de ongebruikelijke combinatie van jarenlange ervaring in de toerismesector. Het is ontworpen door en voor professionals in de toerismesector. Meer informatie over Toogo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
iSell is het paradepaardje van Traveltek, waarmee agenten en operators hun reisportfolio kunnen beheren met behulp van één veilige online oplossing.
iSell is het paradepaardje van Traveltek, waarmee agenten en operators hun reisportfolio kunnen verkopen, creëren en beheren met behulp van één veilige, webgebaseerde oplossing. Met iSell biedt dit platform een 'alles-in-één-oplossing' waarmee agenten hun leveranciers kunnen zoeken en boeken. Het is geautomatiseerd en volledig geïntegreerd, dus handmatige gegevensinvoer behoort tot het verleden. Deze oplossing is geschikt voor grote meerkanaals reisbureaus, zowel in een B2B- als B2C-omgeving. Meer informatie over iSell

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Make Expense Management flexible and paperless. Get a real-time overview of employee expenses and reduce your administration with 80 %.
No more crumpled reciepts! Acubiz EMS automates the process around travel expenses and single transactions from employee expenses to importing credit card transactions, hours, mileage and approval procedures. We can integrate Acubiz EMS with all ERP and payroll systems. The solution consists of a cloud web service and our Acubiz One app, enabling you to manage everything on your mobile! Digitalise your travel expenses, save time and reduce administration. Meer informatie over Acubiz

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Ezus is software die organisatoren helpt efficiënter te verkopen door hen in staat te stellen snel aangepaste evenementen en reizen te creëren.
De missie van Ezus is om reisbureaus, bedrijven voor bestemmingsbeheer en touroperators te helpen efficiënter te verkopen door hen in staat te stellen snel aangepaste evenementen te creëren. De online software biedt het volgende: - centralisatie van de informatie over je klant (geïntegreerde CRM) en leveranciersgegevens (interne catalogus) in één samenwerkingstool; - eenvoudige en soepele constructie van je budgetten en programma's; - aanmaak van je commerciële documenten (voorstellen + offertes) via een bibliotheek met aangepaste sjablonen. Meer informatie over Ezus

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Okarito is an intuitive platform that allows you to manage and centralize all of your business trips.
Okarito is an intuitive platform to manage and centralize all of your business trips. The solution simplifies your accounting and allowz you to gain control and visibility over your travel expenses. In addition, our customer service is available 24/7. Okarito helps you save money on each trip thanks to our free offer and one of the largest inventories in the world (Hotels, Planes and Trains and soon the car). Meer informatie over Okarito

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Darwinbox Travel and expenses is a highly configurable product empowering you to solve complex business scenarios.
Darwinbox’s Travel and expense is combined with HCM platform. The ability to directly use organization hierarchy and reporting structure to configure contextual policies for different user groups makes it very powerful and flexible to account for any number of business scenarios. Darwinbox Travel and expenses is a highly configurable product empowering you to solve complex business scenarios. A single platform ensures a seamless experience with mobility, OCR, Google Map integration. It helps red Meer informatie over Darwinbox

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Beheeroplossing voor zakenreizen met vereenvoudigde vlucht-, trein- of hotelboekingen en flexibele betalingsopties.
Comtravo vereenvoudigt het boeken en beheren van zakenreizen voor het MKB: je kunt je hele reis boeken met slechts één e-mail of via de slimme zelfboekingstool. Met behulp van NLP en AI zet de software je verzoek om in gestructureerde gegevens en verstrekt het de meest geschikte reismogelijkheden. Dankzij deze geavanceerde technologie krijgen klanten binnen enkele minuten reisopties op maat aangeboden. Als er een staking, vertraging of wijziging van plannen is, staat het 24/7 ondersteuningsteam klaar om je te helpen. Meer informatie over Comtravo

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Toursys is the perfect solution for travel agencies, tour operators and small hotels everywhere. NO MORE MANUAL PROCESSES
Toursys is the perfect solution for travel agencies, tour operators, DMCs, activity operators and small hotels. With its easy-to-use design, low cost, speedy implementation and fast performance you will easily create quotes, reservations and manage operations efficiently. Toursys will help you reduce your costs and increase your profits. The system creates quotations in minutes rather than hours, automatically confirms reservations with your suppliers and allows you to operate with less staff. Meer informatie over TourSys Cloud

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
End-to-end software solutions for travel agents, wholesalers, TMC and DMC +150 API & 3rd party suppliers integrated, +100 Systems live.
wbe.travel, the European based company provides a complete, robust product suite, hosted in the cloud, to travel companies such as DMCs, TMCS, Travel Agencies and Wholesalers. wbe.travel has implemented more than 100 systems all over the world and has helped travel companies distribute their travel inventory with the state of the art technology. The off the shelf software products cover a full range of processes from production, contracting, mid-office management to API distribution. Meer informatie over wbe.travel

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
One Portal For All Business Travel - One account for all bookings. Mobile app, role management & expense management.
With Lanes & Planes, the end-to-end business travel portal and expense solution, travellers and travel admins book all trips compliant with the travel policies of their company in only tool while keeping full cost control. Simple role management, insights into travel statistics and analytics as well as the mobile app for digital receipt and invoice administration. Additionally our 24/7 concierge service makes travelling easier than ever. Everything on one platform wherever, whenever. Meer informatie over Lanes & Planes

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Leading booking and travel management platform for multiday group trips by the software experts with passion for group travel.
YouLi is the best platform for MULTIDAY GROUP TRIPS YouLi booking & travel management software is a turn-key solution for group travel businesses. - User-friendly Itinerary Creator - Documents Share Hub - 5 Methods for Payment Processing, including direct bank transfer - Automated Workflows - Group Management tools - Inventory Management - Global Reporting - Mobile App for travelers - White Label Domain option Meer informatie over YouLi

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelSuit for SMBs is an All in One Solution: Online Booking + Travel Agent, combining superior user experience with the best support
TravelSuit is a business travel management solution for small to medium size companies. We provide our customers with a superior user experience & robust management capabilities, allowing companies to effortlessly manage their entire business travel process on one single platform. Meer informatie over TravelSuit

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Fairjungle introduces the next-gen business travel management experience for modern companies - smarter and automated at every step.
Fairjungle is the business travel solution that simply leverages latest technologies to make everything easy for travellers, HR/Finance teams and administrators. Thanks to its technological edge, Fairjungle has been selected in Station F's Top 30 best startups in France in 2020. We help you book and manage your travel, with a whole new experience, at unbeatable price. It is business travel as it should have always been. Meer informatie over Fairjungle

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
ZTravel, also available via app, is designed to easily manage business trips: bookings, expense reports, travel policy compliance etc
ZTravel allows to manage all stages of business trips. Employees can ask authorizations for trips, request cash advances & reimbursements. With the dedicated app they can fill in expense reports on-the-go. Travel managers can approve/reject employees requests, guaranteeing travel policy compliance & get insights thanks to analytics. ZTravel streamlines processes, reducing costs & improving efficiency.making it easy for HR managers to monitor staffs presences & costs. Meer informatie over ZTravel

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Explore Travefy's award-winning itinerary, proposal, client management + marketing tools for Travel Advisors and professionals.
Travefy's award-winning platform powers the growth of travel advisors, travel agencies, consortia, operators / DMCs, and other travel professionals worldwide. The Travefy platform is a comprehensive suite of tools including itinerary management, proposals, client management, and marketing. Meer informatie over Travefy Agent

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Mobile-first corporate travel booking software that empowers travelers and companies, and plugs into most agencies and expense solution
Deem is on a mission to transform travel. Starring Etta, its award-winning, mobile-first, corporate travel booking and management software, Deem offers employees everything they need to easily make the right travel decisions for themselves and their company, including safety and sustainability data in the booking flow. Deem’s travel technology plugs into major travel agencies and expense solution providers, empowering more corporate customers and the world’s largest travel management companies. Meer informatie over Deem

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Cloudgebaseerde reismanagementsoftware die touroperators en DMC’s helpt om zakelijke uitdagingen op te lossen.
Signature is een robuust end-to-end platform voor touroperators, ontwikkeld door experts uit de sector. Ondersteund door ultramoderne technologie met kunstmatige intelligentie die de doorlooptijd verkort en de bedrijfsefficiëntie verbetert. Het is zorgvuldig ontworpen om tegemoet te komen aan uiteenlopende zakelijke behoeften. De schermen zijn gebruiksvriendelijk met eenvoudige navigatie. Het ondersteunt alle belangrijke browsers en apparaten. De toepassing is opgedeeld in modules waarbij elke module de functie van het bedrijf weergeeft. Meer informatie over Signature

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more.
Travel management system designed for agencies, corporations, airline companies, airports, and more. Meer informatie over TMC Core

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse
TravelWorks offers state-of-the-art technology solutions for travel agencies / tour operators. 6000 users+. Integrates with major GDS.
TravelWorks is a Cloud back office system for travel agencies and tour operators. Features include invoicing, account receivable, account payable, general ledger, real-time advanced reports, mobile app etc. Optional modules available for tour management: tour creation, inventory management, online booking... Integrated with major GDS (Sabre, Amadeus, Travelport). 30+ years of experience in the travel software development. 6000+ users. User-friendly, quick to implement, affordable, free demo Meer informatie over TravelWorks

Functies

  • Herinneringen
  • Restrictiebeheer
  • Reserveringsbeheer
  • Rapportage en analyse