Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
74 resultaten
Gebruiksvriendelijke, volledig uitgeruste software voor outbound callcenters via de cloud met veel geavanceerde functies, maar geen installatiekosten of maandelijkse kosten per medewerker. Meer informatie over Dialfire
Of je nu op zoek bent naar een snellere manier van bellen of een verbeterde workflow. Dialfire telemarketingsoftware verbetert je televerkoop- en afspraakplanningsactiviteiten met krachtige voorspelle nde nummerselectiefuncties en geautomatiseerde, eenvoudig personaliseerbare workflows. Ondersteunt outsourcing naar gecontracteerde callcenters. Ideaal voor gedistribueerde kantoren of telewerken. Betaal per gebruik. Geen installatiekosten, geen stoeltoeslag per medewerker. Meer informatie over Dialfire

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Bitrix24 is toonaangevende gratis software voor telemarketing die systeemeigen is geïntegreerd met zijn eigen gratis CRM. Beschikbaar als lokale versie of in de cloud. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis software-oplossing voor telemarketing, beschikbaar zowel in de cloud als een lokale versie. Je kunt letterlijk binnen één minuut nadat je je Bitrix24-account hebt geregistreerd beginnen met bellen en verkopen. Het maakt niet uit of je verkoopmedewerkers op hetzelfde kantoor zitten, vanuit huis werken of verspreid zijn over verschillende locaties wereldwijd; Bitrix24 is namelijk zeer flexibel en ondersteunt meerdere talen, waaronder Engels, Duits, Spaans, Portugees, Vietnamees, Chinees, Russisch en vele andere. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is cloudgebaseerde callcentersoftware die is ontworpen voor je telemarketingbehoeften. Meer dan 2500 bedrijven, waaronder DHL, Yves Rocher en Glovo, vertrouwen op CloudTalk vanwege de goede gesprekskwaliteit en een ongeëvenaarde reeks functies. Maak het je telemarketingteam gemakkelijker met meer dan 70 geavanceerde belfuncties en eenvoudig in te stellen integraties met je bestaande helpdesk-, CRM- en e-commercesystemen. Het is het ideale telefoonsysteem voor middelgrote bedrijven die willen groeien. Probeer een proefperiode van 14 dagen, helemaal gratis. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Stop het verlies van omzet vanwege problemen met scherm delen. Probeer scherm delen zonder rompslomp, op maat gemaakt voor de verkoop. Meer informatie over CrankWheel
Sluit de deal bij het eerste gesprek. Scherm delen, beheer op afstand en het mechanisme van Instant Demos voor leadregistratie en agenttoewijzingen zijn allemaal specifiek ontworpen voor verkoopteams, en ze werken allemaal voor elk prospect, zonder enige download of installatie. Beschikbaar in handige, op gebruik gebaseerde plannen, zodat je de oplossing kunt inzetten voor je hele team. Meer informatie over CrankWheel

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Squaretalk is een veelzijdig cloudcommunicatieplatform waarmee je verkoop- en ondersteuningsteams overal effectief kunnen werken. Meer informatie over Squaretalk
Squaretalk CPaaS bevat een veelzijdige telemarketingoplossing met eenvoudige automatisering en integraties. Zo eenvoudig dat je tijd hebt voor de andere delen van je bedrijf. Het betaalbare, schaalbare en gebruiksvriendelijke communicatieplatform biedt je verkoop- en ondersteuningsteams krachtige tools om effectief te werken, vanaf elke locatie en via de kanalen die je klanten verkiezen. Verkrijg toegang tot lokale, mobiele en gratis nummers in meer dan 100 landen en 3400 netnummers. Meer informatie over Squaretalk

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Gemaakt voor uitgaande callcenters. Het platform helpt callcenters om KPI's te stimuleren, betere beslissingen te nemen op basis van inzichten en contacten verstandiger te beheren. Meer informatie over Adversus
Adversus is een webgebaseerde dialer en kiesoplossing voor bedrijven in telemarketing, fondsenwerving en afsprakenplanning. Intelligente campagnes optimaliseren de efficiëntie van je callcenter door contacten en gespreksstromen te automatiseren en ervoor te zorgen dat alleen gesprekken met een hoge kans naar jou worden doorgezet. Met de Journey-module kun je alles wat jij je kunt voorstellen automatiseren en integreren. Hou gebeurtenissen in de gaten en reageer dienovereenkomstig. Meer informatie over Adversus

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Software voor automatisch kiezen en callcenters met unified communications die voorspellende, progressieve, voorvertonings- en handmatig kiezen ondersteunt. Meer informatie over ICTBroadcast
Een geavanceerde software-oplossing voor unified communications, geautomatiseerd kiezen en telemarketing met voorspellend kiezen, automatisch kiezen, snelkiezen, progressief kiezen, kiezen met voorvertoning, handmatig kiezen met ondersteuning voor webrtc-agentportals. De oplossing omvat ook IVR Studio voor het ontwerpen van IVR's, faxblasting, sms-berichten, e-mailmarketing, 'druk op 1'-campagne, enquêtecampagne, afspraakherinnering, inkomende marketing, inkomende enquêtes en realtime monitoring, facturering, routering, AMD, DNC, IVR Designer en nog veel meer. Meer informatie over ICTBroadcast

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Cloud Contact Center met praktische AI – 4 kiesmodi, inkomend, chat, gespreksopname en CRM-integratie.
Verdrievoudig je live telefoonverbindingen met de Dialers van Five9, die beter presteren dan andere kiesfuncties op de markt. Intelligente algoritmen zorgen ervoor dat de volgende beller beschikbaar is wanneer de volgende medewerker klaar is. Automatiseer het kiesproces, sla niet beantwoorde oproepen en bezette lijnen over en praat meer met live leads, met eenvoudig instelbare kiesstanden. Beheer je lijsten en campagnes, volg oproepen op, rapporteer in realtime, coach medewerkers en volg TCPA. Ontdek waarom Five9 marktleider is voor telemarketers. Meer informatie over Five9

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
De oplossing voor lead-intelligentie van Lusha levert nauwkeurige doorkiesnummers, telefoonnummers en e-mails om de verkoop te versnellen met minder werk.
Lusha helpt zakelijke professionals een snelle en daadwerkelijke verbinding te maken met hun leads, contacten en kandidaten. B2B-betrokkenheid is gebaseerd op vertrouwen. Lusha helpt je dat vertrouwen op te bouwen met behulp van eenvoudige tools waarmee je bedrijfsprofielen kunt verrijken en verifiëren. Tegenwoordig transformeren meer dan 250.000 verkoopvertegenwoordigers, wervingsmanagers en marketeers de manier waarop ze omgaan met hun leads, contacten en kandidaten door dagelijks Lusha te gebruiken. Meer informatie over Lusha

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Open source callcentersoftware met uitgaande voorspellende nummerselectie. Verwerkt ook inkomende en handmatige oproepen, evenals e-mail en web-chat.
Open source contactcenter-software met voorspellende nummerselectie. Verwerkt inkomende, uitgaande en gecombineerde oproepen, evenals inkomende e-mail en web-chat van klanten. Meer informatie over VICIdial

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Kixie is de snelste manier om meer verkoopgesprekken te voeren. Start met de PowerCall belfunctie binnen 3 minuten met lokale of internationale gesprekken.
Krachtige nummerselectie voor de verkoop. Intelligente CRM-integratie. Telefoondienst op bedrijfsniveau. Breng je verkoopproces naar het volgende niveau met PowerCall nummerselectie met één klik, bellen via een lokaal nummer, automatische gespreksregistratie, opnames van volledige gesprekken, realtime gesprekscoaching en geavanceerde verkoopstatistieken. Profiteer van de functies van de nummerselectie voor de verkoop, zoals lokale nummers, automatisch kiezen via PowerList en voicemailberichten om contact te leggen met vijfmaal zo veel klanten. Ga binnen 3 minuten van start met een gratis proefversie (geen creditcard vereist). Meer informatie over Kixie PowerCall

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Krachtig platform voor uitgaande callcenters. Bereik 4x meer leads zonder lastige pauze. Geen installatiekosten. Gratis proefversie (zonder creditcard).
Verhoog de uitgaande verkoopgesprekken van telemarketingvertegenwoordigers gegarandeerd binnen 15 minuten. Dit bedrijf heeft zoveel vertrouwen dat je met deze krachtige nummerkiesfunctie het aantal uitgaande verkoopgesprekken zult verhogen, dat je dit volledige product zonder creditcard gratis kunt gebruiken. Dit is de reden voor het vertrouwen van dit platform: 1) je kunt leads 4x sneller opbellen; 2) geen ongemakkelijke "telemarketerpauze", zodat minder mensen ophangen; 3) meteen voicemails en e-mails achterlaten; 4) installatie binnen 15 minuten - gebruik elke gewenste computer en telefoon; 5) optimale set functionaliteiten en gebruiksgemak. Meer informatie over PhoneBurner

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Veelzijdige, flexibele, gehoste callcentersoftware (inkomend en uitgaand) met een zeer eenvoudig(e) implementatie, beheer en gebruik.
De cloudgebaseerde callcenteroplossing van ChaseData biedt geavanceerde technologie en waarde voor callcenters met 5 of meer medewerkers. Uitstekende prestaties, klantenservice en gebruiksvriendelijke interfaces maken ChaseData de duidelijke keuze voor je zakelijke behoeften. Voorspellende nummerselectie voor uitgaande gesprekken, in de wachtrij geplaatste progressieve nummerselectie en nummerselectie met beheerde voorvertoning worden gecombineerd in één krachtig softwarepakket dat moeiteloos kan worden geïntegreerd met een groot aantal toepassingen van derden. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf op om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over ChaseData CCaaS

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Versterk je telemarketingteams met nummerselectietools van een bedrijf dat ernaar streeft je te laten slagen.
Maximaliseer contactratio's terwijl je het grootste aantal prospects bereikt met de cloudgebaseerde contactcenter-oplossing van CallTools.com. Ga voor een dialer die wordt ondersteund door het bedrijf dat jouw bedrijf wil helpen slagen. De contactcenter-oplossing van CallTools.com is uitgerust met zowel uitgaande als inkomende capaciteiten en heeft alles wat je nodig hebt om te excelleren. Attente, interne klantenondersteuning is beschikbaar tijdens reguliere beluren om problemen op te lossen en je te begeleiden. Meer informatie over CallTools

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Video-, web- en audiovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen vanuit één toepassing voor bedrijven van elke omvang. De Lifesize-app verbetert alle verschillen de manieren waarop je team communiceert, van één-op-één audio- en videogesprekken tot grote bedrijfsvergaderingen op meerdere locaties. Een eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het eenvoudig om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Meer informatie over Lifesize

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Improve the quality of customer interactions and stay in touch 24/7 with reliable Voiptime Contact Center software.
Provide superior customer support and triple your telesales with a cloud-based multichannel Voiptime Contact Center solution! Intelligent call routing, ACD, multi-level IVR, Progressive & Predictive dialer (with flexible redialing rules, time zone settings), flexible call script builder, live call monitoring, ultimate reporting, and powerful REST API. Get up and running in less than 48 hours, with a fully configured environment. Order reliable VoIP lines with affordable rates in 200 countries. Meer informatie over Voiptime Cloud

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Vanaf $ 45 per gebruiker/per maand. FluentStream biedt inkomende en uitgaande callcenterfunctionaliteit voor kleine en middelgrote bedrijven.
Een telefoonsysteem gebouwd voor telemarketeers. Eindelijk een telefoonsysteem dat een hoger belvolume, maximale verbindingssnelheden en all-inclusive oproepanalyses levert. Als een innovatieve leider in zakelijke communicatie heeft FluentStream zakelijke telefoonsystemen opnieuw uitgevonden. Wanneer functies zoals het afstemmen van netnummers, voicemail drop en het opnemen van oproepen belangrijk zijn, heeft FluentStream de zakelijke communicatie getransformeerd. Meer informatie over FluentStream

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Dramatically increase contact and lead conversion rates with Convoso's omnichannel contact center software.
Convoso's cloud-based, omnichannel predictive dialing software is the most complete solution on the market for outbound call centers with 20+ seats. Our industry-leading Answering Machine Detection rate - 97% accurate - coupled with our new Caller ID reputation management initiative means your agents will connect with real people - and not flagged as 'Scam Likely'. Factor in our intuitively automated workflows and see your contact rates increase by 3-4X when you switch to Convoso. Meer informatie over Convoso

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Automatisch kiezen, spraakuitzending, cloud PBX, CRM, DID's, videoconferentie. Samenwerken met je klanten en teams wordt eenvoudiger.
Gehoste zakelijke VoIP-telefoondiensten en meer In de bedrijfscloud gehoste KAVKOM-oplossingen helpen ondernemingen hun klanten beter van dienst te zijn en de omzet te verhogen via mobiele en flexibele oplossingen waarmee je sneller, overal en altijd zaken kunt doen. Van gehoste VoIP zakelijke telefoondiensten en cloudgebaseerde software voor callcenters tot unified communications: de diensten zijn gebruiksvriendelijk, geavanceerd, betrouwbaar en op maat gemaakt. Samenwerken met je klanten en je teams wordt eenvoudiger. Meer informatie over Kavkom

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Our VoIP and telephony experts have implemented 900+ Omnichannel Communication Solutions across 10+ industries.
DialShree is a popular call center solution that supports unified communication channels. It has a wide array of features. It is renowned for its 99.99% of SLA uptime. It is a highly scalable, robust, secure, and feature-rich solution, which is perfect to use for all scaled businesses and call centers. Our VoIP DialShree has some futuristic add-ons to offer more consolidated call center software to specific industries. Visit us @ https://elisiontec.com/products/contact-center-software/ Meer informatie over Dialshree

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional.
HoduCC- Call Center Software starts with 10 seats. We install the software on customer's server. Brands like UNICEF, Vistaprint. Call Contact Center Software for your inbound and outbound contact center management. Best for telemarketing for lead generation, taking customer's feedback, surveys through Auto, Predictive, Progressive, Preview and Promotional dialers. Key Features: Auto Dialer, Predictive Dialer, Call Recording, Live Call Tracking, Call Transfer, Reports & many more. Meer informatie over HoduCC

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Omnichannel contactcenteroplossing/alles-in-één - kiesfuncties - IVR - sms - webchat - sociale netwerken - berichten en meer.
Dit platform gelooft in het eenvoudiger, meer georganiseerd en plezieriger maken van het werk van agenten. Het is ervan overtuigd dat dit de enige manier is om echte klanttevredenheid te bereiken. Het platform levert communicatie van wereldklasse voor elk type bedrijf. uContact is een alles-in-één contactcenteroplossing. De unieke één-op-één klantenservice maakt het perfect voor kleine tot middelgrote contactcenters. In plaats van te vertrouwen op meerdere toepassingen kun je al je spraak- en sms-interacties in één uniforme inbox hebben. Meer informatie over uContact

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Freshcaller is een modern telefoonsysteem gebouwd voor telemarketing- en verkoopteams. Het biedt ook telefoonnummers in meer dan 90 landen.
Freshcaller is een modern telefoonsysteem voor telemarketing, uitgaande oproepen en verkoopteams. Met zijn cloudgebaseerde architectuur combineert Freshcaller de beste functies zoals oproepmaskering en integraties met een verzameling CRM-software om je telemarketingteams te helpen geavanceerde telefonische activiteiten op te zetten. Freshcaller biedt telefoonnummers in meer dan 90 landen, kan worden gebruikt met SIP-telefoons en is uiterst gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Freshdesk Contact Center

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Our products include: Auto Dialer, Cloud Phone System, Progressive Dialer, CRM & Lead Management, and Email & SMS Marketing Automation.
Ricochet360 is the All-in-One Auto Dialer, CRM/Lead Management, and Marketing Automation Platform that creates predictable revenue outcomes by automating 95% of your agents daily sales workflow. Designed for both inbound & outbound agents looking for a competitive advantage, Ricochet360 enables your team to call a new lead in less than one second, then automatically nurture and engage prospects throughout the entire sales process. Meer informatie over Ricochet360

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
An all-in-one software solution for sales teams. Aloware offers automatic dialing, seamless CRM integrations, and workflow automations
Aloware understands what a modern contact center software should be: efficient, flexible, and packed with necessary features. It gears sales and support teams with the right tools to crush quotas and close more deals efficiently. It does all that by providing an all-in-one turnkey software that helps sales teams engage with customers in ways they love: via call, text message, email or social. Meer informatie over Aloware

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive, upload contacten en binnen enkele minuten verbindt CallFire je verkoopmedewerkers met live leads.
Zet je uitgaande telefoongesprekken in overdrive met het Cloud Call Center van CallFire. Upload simpelweg je contacten en binnen enkele minuten verbindt de Power Dialer van CallFire je verkoopmedewerk ers met live leads. CallFire kan tot 4 telefoonlijnen per medewerker bellen en laat berichten achter op antwoordapparaten. CallFire bespaart tijd door bezetsignalen, slechte telefoonnummers en antwoordapparaten te verwijderen. Medewerkers richten zich op het spreken met live klanten, wat leidt tot een toename van 20-30% in efficiëntie ten opzichte van handmatig bellen. Meer informatie over CallFire

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Of je nu leads wilt vergroten, de verkoop wilt versnellen of de klantreis wilt verbeteren, Ytel heeft een oplossing om je te helpen communiceren.
Het contactcenter van Ytel is gebouwd voor het genereren van leads, het versnellen van de verkoop en het coördineren van grootschalige marketingcampagnes. Ideaal voor bedrijven met 10 of meer agenten. Markeer en wijzig automatisch telefoonnummers die als spam worden gemarkeerd, toegang tot de premium shortcode (bijvoorbeeld: 411-411 en 911-911), 800 en lokale telefoonnummers met elk netnummer. Uitgelichte kenmerken: Uitgaande oproepen, voicemail drop, oproepregistratie, leaddistributie, spraakuitzendingen, aangepaste IVR en vraag naar de API. Meer informatie over Ytel

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Licentievrij, bekroond contactcenter- en blockchain-softwarebedrijf. Registreer nu gratis.
Het beschikt over alle functies die nodig zijn om een contactcenter voor ondernemingen te runnen, of een thuiswerkbedrijf met vijf medewerkers. De blockchain-gebaseerde oplossing (octrooi aangevraagd) omvat personeel op aanvraag, inkomend, uitgaand, live chat, kwaliteitsborging, scripting op basis van slepen en neerzetten, geavanceerde rapportage en meer. Standaard biedt het ook open API's en een elastische infrastructuur die snel kan worden geschaald om aan de meest veeleisende programmavereisten te voldoen. Alle functies die nodig zijn om je contactcenter te runnen, tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over Qubicles

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Team with an Industry-Leading 10X More Conversations!
100% Cloud-Based Dialer & Lead Management Technology - Empower Your Telemarketing Teams with an Industry-Leading 10X More Conversations! Try us for 7 days FREE and see immediate results: No pause when connecting a call, unlimited dial-out lines, seamless integration with your current CRM, powerful workflow automations, and much more! Wether you are a company of 1, or a team of 100+, Sales Sling will elevate your telemarketing game like never before. Meer informatie over Sales Sling

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Expand inbound and outbound capabilities with seamless omnichannel interactions, while maintaining full control, privacy and compliance
Alvaria CX Suite takes the best of the proven and feature rich platforms - Aspect® Unified IP®, Aspect ALM, Noble CC and Noble OnQ - into a comprehensive go forward solution for inbound service and outbound engagement available on-premises and private cloud deployments. The Noble and Aspect platforms coming together marries the BEST compliant outbound capabilities in the contact center industry, establishing Alvaria as the indisputable leader for compliant outbound contact management. Meer informatie over Alvaria CX Suite

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Ringio adds telephony features to your CRM for increased productivity, less manual data entry, and enhanced coaching and analytics.
Outbound simplified. Ringio is the sales engagement platform that will turbo-boost your team results with calls and texts right from your CRM: HubSpot, Salesforce, Zoho, Pipedrive, Zendesk. Turn your sales process into a powerful engine with reliable Power Dialer, seamless Voicemail Drop, automated Call Recordings, business SMS and unlimited Customization. Integrates in less than 10 minutes. Attentive and courteous support. Free trial. Meer informatie over Ring.io

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Voorspellende kiezer en automatische distributie van inkomende oproepen, IVR, QA, 25 lijnen/medewerker, ingebouwde softphone, TCPA-conform, 99,999% uptime, API, WebHooks, geen opstartkosten
Heb je genoeg van de frustraties van slechte verbindingen, downtime, vertraging en vinger wijzen wanneer je een probleem meldt? Dit systeem is ideaal voor telemarketing naar de VS met 5 of meer medewerkers en voegt voortdurend nieuwe functies toe, waardoor het eenvoudiger te gebruiken is, wat tijd en geld bespaart. De ondersteuning is uitstekend en gratis. Neem vandaag nog contact op en ga een gesprek aan over de voordelen, zodat je de juiste beslissing kunt nemen en met vertrouwen kunt kopen. Meer informatie over CallShaper

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Kies een intuïtieve, omnichannel cloudoplossing voor contactcenters die klaar is voor AI om uitzonderlijke klantenservice te bieden.
Vocalcom Hermes360 biedt het antwoord op de huidige uitdagingen waarmee klantenervaring- en marketingprofessionals worden geconfronteerd. Met deze intuïtieve, omnichannel oplossing die klaar is voor AI kunnen ze de productiviteit van medewerkers verbeteren en klantgesprekken optimaliseren. De gebruiksvriendelijke software biedt medewerkers speciale functies om soepele gesprekken te voeren en gepersonaliseerde antwoorden te geven gedurende het gehele klantentraject, ongeacht het communicatiekanaal, voor een efficiëntere klantervaring. Meer informatie over Vocalcom Hermes360

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
De software voor contactcenters van contactSPACE helpt telemarketingteams de efficiëntie te verhogen en de kwaliteit van contacten te verbeteren.
contactSPACE is een intuïtieve, gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde contactcenteroplossing waarmee je geweldige telemarketingresultaten kunt behalen. Maximaliseer de efficiëntie en maak het perfecte contact op het perfecte moment met de automatische belfuncties van contactSPACE. Gebruik bovendien de belgidsen van contactSPACE om geautomatiseerde workflows tijdens gesprekken te creëren en medewerkers op de boodschap gericht te houden. Ontwerp boeiende interfaces voor medewerkers met de editor op basis van slepen en neerzetten, en gebruik CRM-integraties van contactSPACE om hoogwaardig persoonlijk contact te garanderen. Meer informatie over contactSPACE

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Cloud Contact centre technology solution hosted on Azure that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities
ipSCAPE is an Australian cloud contact centre technology solution that is feature rich, scalable and offers advanced integration capabilities. Hosted on Microsoft Azure, our contact centre technology integrates with Microsoft Teams, Power BI and Dynamics. Connect with your customers through Voice, Web Chat, Email and SMS. -Advanced integration capabilities -Feature Rich - with customisation tools that are easy to use -Easy to implement -24/7 Support -Trusted globally Meer informatie over IPscape

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
The Gryphon ONE platform provides automation, real-time visibility, and sales analytics to optimize sales teams and help close business
Gryphon.ai provides a sales acceleration platform that integrates powerful sales tools with our own high-performance communication network to provide automation and visibility into key sales performance analytics. The Gryphon ONE platform delivers actionable insights to drive sales effectiveness helping clients grow revenue faster. Meer informatie over Gryphon ONE

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
BigProfiles is the first Artificial Intelligence Platform for Teleselling, to forecast customer's purchasing propensity.
BigProfiles is the first Artificial Intelligence platform for Teleselling that predicts the purchase probability of each potential customer in a list or CRM, before proceeding to contact them in a telesales/telemarketing campaign. Large companies such as Teleperformance, Comdata, Italiaonline, Eni, Unicef already have already successfully subscribed to our services. Meer informatie over BigProfiles

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen.
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Leexi is a conversational analysis tool that uses speech to text and automatically analyzes calls.
Leexi is a conversational analysis tool. - We link your CRM with your VoIP and/or video conferencing tool. - Then we automatically output the transcript and analyse the performance of the best people based on the words and so much more! 1) With Leexi you base your coaching, your (self)training and onboarding on facts and not on emotions 2) Halve your onboarding time 3) Make it easier to take notes 4) Increase your conversion rate with conversational intelligence Meer informatie over Leexi

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Reach customers through any channel in one solution and transform the way you do business.
Transform the way you do business! inConcert makes it possible to reach customers through any channel in one solution with all the necessary tools for successful high-demand contact center operations. It’s engineered to deliver excellence in performance and customer experience, from traditional and robust dialing systems and IVRs to AI powered speech analytics, chatbos, voicebots and voice portals. Meer informatie over inConcert Omnichannel Contact Center

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
AuguTech is an award winning Predictive Dialer Call Center Platform that has proven to Increase productivity and sales up to 400%.
AuguTech delivers. With over 17 years of industry leadership, our robust and highly customizable platform successfully manages over one billion customer interactions every year. We offer highly flexible cloud-based CX Technology software for the Call Center Industry, including comprehensive CRM applications, a robust Predictive Dialing platform, and fully integrated Call Recording & Redaction solutions. AuguTech Systems are designed to optimize the customer experience. Meer informatie over AuguTech

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
The software has an industry-wide usage, covering sectors like Automobile, Real Estate, Finance, Healthcare, and Education.
NeoDove is a telecalling CRM and sales engagement software for telecallers. It helps increase telecallers’ productivity and makes the sales process seamless. It gives users the ease of using a CRM without the complexity of it. Some of its noteworthy features are 360-degree management of leads, multi-channel engagement with customers, and team monitoring. Meer informatie over NeoDove

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Software voor telemarketing - gespreksopname, live controle, geavanceerde rapportage, multichannel (telefoon, sms, e-mail, chat, webformulier, sociaal).
Telemarketingsoftware - verbeter de prestaties van je callcenter/televerkoop met het platform van Focus Contact Center voor uitgaande-inkomende gesprekken. Dit product maakt omnichannel-communicatie eenvoudig in het gebruik, snel en intuïtief. Bied je medewerkers krachtige, geautomatiseerde tools zoals voorspellende nummerselectie, gespreksopname, IVR, HLR, gespreksroutering, zwarte lijsten, ingebouwde CRM, ticketsysteem en meer. Naadloos te integreren met CRM-systemen zoals Salesforce, MS Dynamics en meer. Meer informatie over Focus Contact Center

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Software voor uitgaande gesprekscampagnes voor teams - Snel te implementeren en eenvoudig te schalen.
Software voor uitgaande gesprekscampagnes, voor plaatselijke teams en teams op afstand. Geeft efficiëntie en plezier aan uitgaande gesprekken, wat de zakelijke groei stimuleert en het behoud van medewerkers verbetert. Klanten gebruiken CallSquad voor doeleinden zoals verkoopontwikkeling, leadkwalificatie, toestemming voor opt-in marketing, werving en evenementuitnodigingen. Meer informatie over Callsquad

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
The most customisable sales solution for your outbound and lead generation teams. Telemarketing just got made easy.
Completely customisable to your business needs; FiveCRM will improve your outbound sales processes. It's built to assist with the performance tracking of any sales team. No matter what kind of product or service you sell, FiveCRM can provide insights into your process and help you increase your company's overall performance. Meer informatie over FIVE

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Complete telemarketing/call center solution suite with lead capture, auto-dialer, call tracking.
TeleCRM is a tele-calling , sales CRM and automation app. It has got a ton of features and integrations to help you boost your sales. Below there is a list of things TeleCRM will do automatically for you so that you focus on closing more sales. - Automatic Lead capture from various portals like FB ads, Google Ads, WhatsApp, 99Acres, MagicBricks, and the list goes on... - Assign leads to your team members automatically - Automatic call dialing and recording so that you never waste your time typ Meer informatie over TeleCRM

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Actively engage with your customers with personalized messaging software for texts, calls, and emails to achieve your business results!
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices. Meer informatie over SPLICE Dialog Suite

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts
Discover why Nuxiba is disrupting the telemarketing software industry, we offer a three-month money-back guarantee.
Increase your sales by making your phone process easier and boosting your service quality! With Nuxiba's software, you will be able to record calls and asses them in the quality module, develop scripts for your agents, measure customer satisfaction through surveys and streamline your agents' operation through a useful set of controls. Don't wait any longer to increase your sales, schedule your demo today and get a one-month free trial! Meer informatie over CenterWare Suite

Functies

  • CRM
  • IVR en spraakherkenning
  • Outbound callcenter
  • Inbound callcenter
  • Oproepen opnemen
  • Oproepregistratie
  • Oproepscripts