140 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een samenwerkingsprogramma dat je team graag zal gebruiken. Het maakt het leuk en gemakkelijk voor iedereen om samen te werken, te focussen op wat er belangrijk is en meer gedaan te krijgen op het werk. Het is de eerste visuele tool in zijn soort en laat je in één oogopslag precies zien hoe alles ervoor staat. Wees eindelijk klaar met pijnlijk lange e-maildiscussies, verminder het aantal vergaderingen en ervaar de voldoening om zaken naar groen te zetten als ze klaar zijn. Meer informatie over monday.com monday.com is de samenwerkingstool voor teams om samen meer te doen. Werk moeiteloos samen met je team op één plek. Meer informatie over monday.com

door Wire Swiss

(50 beoordelingen)
Bezoek website
Zo wordt al je teamcommunicatie beveiligd en geordend in één eenvoudige tool. Vertrouw op Wire Pro, het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en ontwikkeld in Duitsland. Voldoet aan de AVG-voorschriften! Wire Pro is het enige samenwerkingsplatform waarop alles beveiligd wordt met end-to-end-versleuteling: berichten, conferentiegesprekken en gedeelde documenten. Het is ontworpen voor klanten die het hoogste niveau van beveiliging nodig hebben, maar niet willen inleveren op bruikbaarheid. Meer informatie over Wire Wire Pro is het veiligste samenwerkingsplatform met servers in de EU en is ontwikkeld in Duitsland. Het voldoet aan de AVG-voorschriften en is gebruiksvriendelijk. Meer informatie over Wire

Hub

door Pancentric Digital

(3 beoordelingen)
Bezoek website
The Hub is een collaboratief intranetportal dat wordt gebruikt door grote merken zoals Nikon, Ralph Lauren en Legal & General, en dat hen helpt de betrokkenheid te vergroten, nieuws en bronnen te delen en effectiever te communiceren binnen één beveiligde digitale werkplek. Je kunt medewerkers en kantoren moeiteloos verbinden, werklasten en taken efficiënter beheren en waardevolle feedback verzamelen met behulp van peilingen en enquêtes. Elke Hub heeft volledig aanpasbare functies en branding. Het platform luistert naar jouw behoeften en past de functionaliteit precies aan op jouw bedrijf. Meer informatie over Hub Intelligente intranetoplossing en een beveiligd klantenportal voor bedrijven om samen te werken, te communiceren en informatie te delen. Meer informatie over Hub
Realtime berichten en bestanden delen - Realtime berichten versturen zorgt voor directe besluitvorming. Bestanden van elk formaat kunnen worden gedeeld. Kanalen - Afzonderlijke kanalen voor individuele teams. Kanalen elimineren onnodige vergaderingen en houden iedereen op de hoogte. Audio- en videogesprekken - Gebruikers kunnen audio/video-oproepen rechtstreeks starten vanuit het chatvenster. Groepsvideogesprekken tot 100 deelnemers worden ondersteund. Doorzoekbare chathistorie - Geavanceerde zoekfunctie biedt je de mogelijkheid om een bestand of informatie op te zoeken en te vinden. Meer informatie over Zoho Cliq Cliq helpt je te communiceren, samenwerken en consensus te bereiken zonder gedoe. Blijf bij je team, waar je ook bent. Meer informatie over Zoho Cliq
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoToMeeting Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen. Meer informatie over GoToMeeting
Front is de bedrijfscommunicatiesoftware voor teams waarmee ze moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Met de gedeelde inbox van Front hebben teams op één plek toegang tot alle inkomende berichten zodat ze gezamenlijk hun voortgang kunnen toewijzen, sorteren, erop reageren en hun voortgang volgen. Meer informatie over Front App Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams eenvoudig informatie kunnen delen, samenwerken en sneller kunnen reageren op klanten. Meer informatie over Front App
Klantenservice is nooit de taak van één persoon. Het is zelfs niet één afdeling, dus waarom zou je niet elk ticket als een team aanpakken, en teamdiscussies op je scherm afhandelen? Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die jouw bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen door samen te werken met je hele team van medewerkers. Meer informatie over Zoho Desk Maak het voor je werknemers gemakkelijker om samen te werken en aan klanttickets te werken. Meer informatie over Zoho Desk
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over productboard Teams gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen. Meer informatie over productboard

door Jostle Corporation

(49 beoordelingen)
Bezoek website
Maak kennis met het People Engagement-platform - een complete, intuïtieve oplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Meer informatie over Jostle Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform verbetert de communicatie binnen je team. Meer informatie over Jostle
Een bekroond, beveiligd teamcommunicatieplatform dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
TeamDesk is een webgebaseerde database die is bedoeld om het werken met gegevens te vergemakkelijken, informatie die je in je routinewerk gebruikt te organiseren en op te slaan, en een gemakkelijk toegankelijke gegevensbron voor je team te creëren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je bedrijf weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk Ontwerp webgebaseerde databasetoepassingen of gebruik vooraf gedefinieerde oplossingen om bedrijfsinformatie te verzamelen, te delen en te beheren. Meer informatie over TeamDesk
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. Meer informatie over MangoApps
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. En met meer dan 25 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 het populairste gratis platform voor teamcommunicatie. Wereldwijd gebruikt door meer dan 4 miljoen teams. Chat, video, documenten, kalenders, taken, projecten. Meer informatie over Bitrix24
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Prijzen zijn vanaf $ 1,50/gebruiker/maand. Meer informatie over When I Work De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
todo.vu is een productiviteitssuite die een unieke combinatie biedt van CRM en functies op het gebied van taakbeheer, tijdregistratie en facturering. todo.vu is ideaal voor freelancers, consultants en teams van elke grootte die streven naar verbeterde efficiëntie, kwaliteit en transparantie. todo.vu is helemaal gratis voor freelancers en alle tariefplannen zijn gemaximeerd op de prijs van 11 gebruikers, dus wie voor 11 mensen betaalt krijgt onbeperkt gebruik. Meer informatie over todo.vu CRM, taakbeheer, tijdregistratie en facturering voor teams, bureaus, freelancers en consultants. Meer informatie over todo.vu
Zello is de toonaangevende push-to-talk-app voor spraakberichten voor teams en bedrijven van over de hele wereld die iOS-, Android- en Windows-apparaten verandert in walkietalkies die ook berichten opnemen, de locatie volgen en noodmeldingen verzenden. Accountbeheerders voegen teams toe, verwijderen en groeperen ze via een gecentraliseerde, webgebaseerde beheerconsole. Kanalen zijn flexibel om aan de behoeften van elke klant te voldoen, met name in de horeca-, productie-, bouw-, transport- en detailhandelssector. Meer informatie over Zello Push-to-Talk App Zello is een push-to-talk-app die eerstelijnsmedewerkers, teams en gemeenschappen met elkaar verbindt via de kracht van live, menselijke spraak. Meer informatie over Zello Push-to-Talk App

door Acrobits

(0 beoordelingen)
Bezoek website
White-label softphone platform where you can create, test and deploy mobile and WebRTC endpoints in less than 30 minutes. Cloud Softphone is an application platform as a service (APaaS) that allows CSPs to create new bundles for their customers and saves them millions that would have been wasted on development costs. Our platform has been helping CSPs like BroadSoft, Cisco, Portaone, and 2600Hz to create the ideal customer experience since the launch of the first iPhone in 2007. Meer informatie over Acrobits Cloud Softphone White-label softphone platform where you can create, test and deploy mobile and WebRTC endpoints in less than 30 minutes. Meer informatie over Acrobits Cloud Softphone
Staffbase is het gepersonaliseerde communicatieplatform om je medewerkers op alle niveaus mogelijkheden te geven. Of het nu afdelingsbreed of peer-to-peer is, Staffbase verbindt iedereen onmiddellijk met een handige medewerkersdirectory, teamspecifieke kanalen en interactieve sociale functies, zoals vermeldingen en likes. Het houdt ook je gesprekken in realtime gaande met beveiligde chat en automatische vertaling. De mobiele aanpak zorgt ervoor dat je medewerkers altijd een zinvolle verbinding met hun team binnen handbereik hebben. Meer informatie over Staffbase Dankzij een mobielgerichte benadering is Staffbase een ideaal platform voor medewerkercommunicatie voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Meer informatie over Staffbase
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware met gratis tools voor teamcommunicatie. Chat via tekst, audio of video met je team in kanalen of naast projectbestanden, taken, diagrammen, kalenders en meer. Beheer teams, projecten en vergaderingen in realtime vanuit een enkel alles-in-één samenwerkingsplatform. Nooit meer wisselen tussen verschillende apps om werk gedaan te krijgen. Geen e-mailoverload. Alleen maar gestroomlijnde communicatie en samenwerking met je team in één gebruiksvriendelijke app voor desktop en mobiel. Meer informatie over Samepage Software voor teamsamenwerking met gratis tekst-, spraak- en videochat. Communiceer met je team in kanalen of naast projectcontent. Meer informatie over Samepage
Bezoek website
Kosteneffectieve software voor projectmanagement die tot doel heeft het leven eenvoudiger te maken. De innovatieve functies van Talk on Task, zoals interactief chatten, taakgebaseerd chatten, tijdregistratie, projectrapportage, enz. maken dat het zich onderscheidt van andere concurrenten in de markt. Het heeft een uniek chatsysteem waarmee je afhankelijk van je vereisten kunt chatten over specifieke taken, met individuele gebruikers of met specifieke projecten. Communicatie op basis van taken wordt opgeslagen voor toekomstig gebruik, zodat je het later op elk gewenst moment nogmaals kunt bekijken. Meer informatie over Talk on Task Een communicatietool naast functies voor taakbeheer, projecten, het bijhouden van taken en klantenbeheer. Meer informatie over Talk on Task
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur. Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more. Cloud-based application developed for business communications that helps manage chat, meet, file sharing, and more.
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. ClickUp is één app die alle andere apps vervangt. Het is het werk van de toekomst. ClickUp is de snelstgroeiende app van 2019.
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen, maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen. Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. 3CX is geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector en voor al je behoeften, van mobiliteit en status tot geavanceerde contactcentrumfuncties en meer, tegen een fractie van de kosten. 3CX maakt de installatie, het beheer en het onderhoud van je PBX zo eenvoudig dat je deze moeiteloos zelf kunt beheren, op een apparaat of server op locatie of in de cloud. 3CX is een open standaard IP PBX die complete Unified Communications biedt, out-of-the-box. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector

door Highfive Technologies

(190 beoordelingen)
Bekijk profiel
Highfive biedt hoogwaardige video- en webvergaderingen die teamsamenwerking en communicatie binnen je bedrijf mogelijk maken. Highfive is onlangs uitgeroepen tot een van de meest innovatieve bedrijven van Fast Company en biedt de sector de helderste audio, mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Stel je een wereld voor waar vergaderingen altijd op tijd beginnen. Met Highfive is het mogelijk. Samenwerking wordt eenvoudig gemaakt zonder pincodes, wachtwoorden of dongles. Verbeter je teamcommunicatie en maak elke vergadering persoonlijk. Probeer het vandaag nog. Highfive is een gebruiksvriendelijke oplossing voor videoconferenties, met audio mogelijk gemaakt door Dolby Voice. Verbeter teamsamenwerking met Highfive
Gratis te gebruiken. Glip is een berichten- en samenwerkingsapp die een enkele, uniforme teamwerkruimte biedt. Met behulp van Glip kunnen jij en je team sneller en effectiever werken, communiceren en samenwerken dan ooit tevoren. Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch gereduceerd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams zullen overal en altijd productiever zijn met hun favoriete apparaten, en dat alles in de Glip-teamwerkruimte. Samenwerkingsplatform gebouwd rond chatfunctionaliteit (video en tekst) met krachtige zoekcapaciteiten voor eenvoudige bestandsdetectie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Is de teamcommunicatie een uitdaging? Gebruik de interne projectblogs om alles op één plek te bewaren en iedereen op dezelfde pagina te houden, zelfs wanneer je met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Doorbreek de communicatiebarrières en probeer vandaag nog een gratis demo. Vereenvoudig de communicatie en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan met de gebruiksvriendelijke tools voor urenregistratie en projectmanagement van FunctionFox.
Weave's software streamlines office work into one hub. It allows companies to intuitively manage everything from client info to online business reviews. Form lasting relationships with clients through features like two-way texting and easily re-booking. The solutions we have created are so comprehensive for offices that we often hear our practices saying they don't know how they functioned without it. Our goal is to make managing your office simple, so that you can focus on what matters most. Weave is a communication platform that helps businesses connect to the people they serve.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
An internal communications tool allowing your message to be instantly shared through video An internal communications tool allowing your message to be instantly shared through video
Team-app is een gratis teamcommunicatieplatform dat door allerlei soorten teams in meer dan 150 landen wereldwijd wordt gebruikt. Teams kunnen direct waarschuwingen/e-mails verzenden, veilig chatten met leden van groepen, enquêtes verzenden en verslagen bekijken, het laatste nieuws lezen, evenementen beheren, aanwezigheid volgen, bestanden delen en nog veel meer. Ontwerp je app, kies uit een groot aantal functies en je hebt een app en een gratis aangepaste website die in minder dan 10 minuten is gemaakt. Teams kunnen direct waarschuwingen/e-mails verzenden, beveiligd chatten/berichten verzenden, enquêtes verzenden en verslagen bekijken, evenementen beheren, aanwezigheid bijhouden en meer.

door CounterPath

(75 beoordelingen)
Bekijk profiel
Bekroonde softphone, ontworpen om je te helpen het meeste uit je favoriete IP-PBX te halen. Ervaar kristalheldere audio-/videogesprekken, zowel op kantoor als onderweg. Escaleer oproepen met eenvoudige doorverbind- en wachtstandfuncties. Zet vergaderingen op met multi-way audio/video-oproepen. Snel antwoord nodig? Stuur contacten instant messages en deel documenten. Bria is ontworpen om IP-telefonie eenvoudig te maken en is toch volledig in staat om je uniforme bedrijfscommunicatie-oplossing te worden. Volledig uitgeruste VoIP SIP-softphone. Automatisch beantwoorden, doorverbinden, in de wacht zetten en opnemen. Beschikbaar op Mac, Windows, iOS en Android.
Lifesize helpt teams bij eBay verbinding met elkaar te maken via één video-, web- en audiovergaderoplossing. De eenvoudig te gebruiken interface, het delen van schermen en agenda-integratie maken het gemakkelijk om verouderde, kostbare diensten met alleen audio te vervangen door meer zinvolle, persoonlijke gesprekken. Lifesize is audio-, web- en videovergaderingen, chatten en de mogelijkheid om vergaderingen op te nemen en te delen, allemaal vanuit één toepassing.
Hub verbindt, motiveert en verbetert de productiviteit van je teams. Je hoeft niet meer honderden e-mails en sms-berichten te sturen of telefoontjes te plegen. Gebruik ingebouwde sjablonen om het juiste bericht naar de betrokken teamleden te sturen. Volg de reacties, verminder follow-ups en krijg meer sneller gedaan. Verhoog de leesbaarheid door berichten naar de juiste teamleden te sturen met behulp van aangepaste tags. Alle communicatie gebeurt binnen het domein van je bedrijf zonder zakelijke en persoonlijke berichten te vermengen. Begin effectief te communiceren met Eenvoudig als sms maar krachtig genoeg om je teamcommunicatie te stimuleren.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse teamcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Veilige instant messaging-software voor teamcommunicatie biedt een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties.
talkspirit is een nieuw soort platform voor interne sociale bedrijfsnetwerken; het biedt in één eenvoudig overzicht een compleet scala aan functies om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken. Alle functies bevinden zich precies waar je ze zou verwachten en werken naadloos samen met meer dan 500 apps, tools en services die je bedrijf nu al gebruikt. Alle content is ook doorzoekbaar, beveiligd en beschikbaar terwijl je onderweg bent via de mobiele app voor Android en iOS. Jouw merkeigen interne sociale bedrijfsnetwerk om verbinding te maken, te communiceren en samen te werken.
Bereik je gehele personeelsbestand met de beste oplossing voor teamcommunicatie. Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper brengt frontlijnmedewerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktop-apparaten. Een teamcommunicatieplatform dat gericht is op de mobiele wereld om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.

door Cerulean Studios

(46 beoordelingen)
Bekijk profiel
Trillian is a powerful business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes. Whether you're a business still relying on texting or a healthcare organization that needs HIPAA-compliant secure messaging, Trillian's modern and secure business instant messaging will help modernize employee communication without compromising on security or control. Trillian is a business and clinical communication platform used by companies and healthcare systems of all sizes.

door Blizz by TeamViewer

(39 beoordelingen)
Bekijk profiel
Teamcommunicatie begint bij Blizz. Krijg alle functies die nodig zijn voor je productieve samenwerking: vergaderplanning geïntegreerd met Outlook, opname van sessies, delen van 4K-schermen, teamchat of één-op-één chat, gratis inbelnummers voor meer dan 50 landen. Krijg toegang tot Blizz vanaf elke desktop of elk mobiel apparaat en ga aan de slag met je teamwerkproces. Beschikbaar in meer dan 200 landen. Blizz by TeamViewer is een wereldwijde samenwerkingstool dat jouw team zeer zal waarderen.

door Nifty Technologies

(38 beoordelingen)
Bekijk profiel
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Ranked Most User-Friendly. Simplify learning at work. Now with Performance Management (by Performance Pro) included for one year. The power of Learning + Performance. Create, Assign, Collaborate, and make sure everyone is on track. 200+ courses included. Compliance, Safety, Software, Business skills, and more. Let the learning begin. Start your free trial. Ranked Most User-Friendly. Simplify learning at work. Now with Performance Management (by Performance Pro) included for one year.
Ryver helpt bij het organiseren van al je teamsamenwerking in één app. Het omvat groepsberichten (chat plus onderwerpgerichte chat plus bestandsdeling), taakbeheer en workflowautomatisering. Ryver is toegankelijk vanaf elk apparaat en betaalbaar voor teams van elke omvang. Groepsberichten plus taakbeheer plus workflowautomatisering in één app.
Circuit verbetert het teamwerk door spraak, video, schermdeling, berichten en het delen van bestanden samen te brengen in één tool met één weergave die toegankelijk is via meerdere apparaten en platforms. Circuit kan worden geïntegreerd met workflow-apps zoals Box, Google Drive en Syncplicity en biedt een breed scala aan API's voor aangepaste integraties. Als een cloudplatform voor samenwerking kan Circuit ook worden geïntegreerd met bestaande telefonie-oplossingen. Circuit biedt een veel efficiëntere en effectievere manier om samen te werken via een groot aantal uiteenlopende hulpmiddelen.
Gmelius transformeert Gmail in je werkruimte voor teamcommunicatie. Je bedrijf hoeft niet langer meerdere platforms te beheren voor teamchat of projectmanagementtools. Gmelius integreert deze functies naadloos in Gmail, zodat je team in realtime kan communiceren en samenwerken. Projecten en klanten kunnen worden beheerd en er kan achter de schermen worden gechat zonder de inbox te verlaten. En je gegevens worden gesynchroniseerd met alle teamleden en al hun apparaten. Verander Gmail in de communicatiewerkruimte van je team. Werk in realtime samen: beheer klanten en projecten zonder je inbox te verlaten.
Fleep combineert teamberichten met lichtgewicht samenwerkingstools. In tegenstelling tot concurrenten werkt het binnen meerdere teams en organisaties. Fleep kan ook worden geïntegreerd met elke e-mailclient waardoor het misschien wel de meest flexibele communicatie-oplossing voor elk bedrijf is. Fleep kan de manier waarop je met collega's en partners werkt radicaal verbeteren. Hiermee kun je naadloos met allemaal op één plek verbinding maken. Een ideale manier om te communiceren. Een flexibele messenger die integreert met e-mail en waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan en delen.
Je zoektocht naar een intranet is voorbij! Noodle is het alles-in-één, gebruiksvriendelijke intranet voor grote ondernemingen. Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten. Lokale implementatie of cloudimplementatie, op rollen gebaseerde machtigingen, 14 geïntegreerde toepassingen, formulieren en workflows, allemaal met gebruikersbeheer voor eenmalige aanmelding. Bovendien werk je met een ondersteuningsteam dat bedrijven al meer dan een decennium helpt bij het creëren van intranetten. Het is tijd voor Noodle! Bezoek de website voor een GRATIS demo. Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Chanty is a simple and fast team chat app to boost communication and productivity in teams of all business segments. Its OK if you are "non-techy". Using Chanty is as simple as pie. No message history limit! No hidden costs. Built-in Tasks. Chanty is a simple chat platform that helps teams with collaboration, messaging, file sharing, workflows and task management.
Doddle, the all in one Client, Team Communication, Project, Task Management platform. With an inbuilt Lead Management workflow process to take propects from intial contact to Client. Integrated CRM for you to keep all your client information in one place. Time Management enabling you to track your billable time per client, project or task. And a daily 'Today' list allowing you to plan and have sight of all today's task that need completing. Work really is a doddle, when you getdoddle! Doddle - The Client, Team, Project and Task management platform. With integrated CRM, Lead management, Invoicing and daily to-do list.
Bekijk profiel
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Teamwork tools like email and group-chat are disorganized, dysfunctional and distracting. Twist is a team communication app that fosters mindful communication and gives modern teams a central place to grow their knowledge base and have organized, on-topic conversations that are accessible to everyone. Twist gives teams the space to fully discuss complex ideas and projects from start to finish without making people feel like theyre missing out if they dont respond immediately. Twist makes team communication calmer, more organized, and more productive.

door MyHub Intranet Solutions

(25 beoordelingen)
Bekijk profiel
Enhance team communication quickly and easily with MyHubs cloud-based intranet software. Whether you are looking for an intranet for small business or a corporate we cater for all company sizes. MyHub is a low-cost intranet solution that provides an out of the box intranet with a range of powerful business tools designed to improve internal communications and employee engagement. Such as staff directory, profiles, secure login, mobile friendly, document/file storage, blogs, forums, custom pages. MyHub is a cloud-based intranet software solution that provides companies with a range of powerful business tools.

door Super Smashing

(20 beoordelingen)
Bekijk profiel
Moderne app voor medewerkers en tool voor teamcommunicatie, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's overal te bereiken met relevant nieuws, video's, berichten, enquêtes en ook meldingen in de app, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren, dan is Blink de ultieme app voor medewerkers. Moderne app voor medewerkers en tool voor teamcommunicatie, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen in de app.
Bekijk profiel
Keep your employees connected, wherever work takes them: whether in the office, at home, on the frontline or on the road. With Interact¿s intranet software, you can achieve effective communication and collaboration across your entire workforce, regardless of location. Interact is a global software company, connecting over 1.4 million users across more than 950 organizations with our digital workplace solutions. We have offices in Manchester, New York, London and Boston, and operate globally. Interact provides intranet software that connects the employees of over 950 organizations. We are the home to your digital workplace.

door Axero Solutions

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Over 5,000,000 users. Communifire is your modern, fully featured social intranet software that supports your employees and your business. 99% of Communifire Intranet customers are still actively using the platform after 5 years. From connecting your people and streamlining communication to enhancing collaboration and managing content, our full suite of integrated tools will help your organization be more informed, quicker to take action and prepared for tomorrow. Replace your outdated intranet with Communifire. 100% useful. 100% customizable. 100% loved by over 2 million people.
Team on the Run (TOTR) is a communication platform for the digital transformation of enterprises. TOTR tracks tasks in real time, generates user defined reports, and adapts operational flow to enhance efficiency and is available on PC and on mobile. Team on the Run (TOTR) can provide an instant enterprise Communication and Collaboration solution with company directory, easy to set up user groups, multimedia functions and geolocation tracking Team on the Run is a business process communication total solution for enterprises with global network connectivity.
Convo is a work collaboration tool that helps cross-functional teams (like product design, health care, emergency care, editorial content creation and more) make faster, smarter decisions. Available on web, desktop, iOS, and Android, Convo distills what is most effective in enterprise social networks, task manager, project management and productivity apps to become the best workplace collaboration software for large, agile teams. Convo is a business collaboration tool for fast-moving teams to centrally share, organize, and archive information securely.
Sococo is the online workplace where distributed teams come to work together each day, side-by-side. No matter where team members might be. Down the hall, across campus, or halfway around the worldworking in your organization's online office is even more productive than being on the same floor or in the same room. Online workplace and communication management system that helps distributed teams work together from remote locations.
Bekijk profiel
RedFlag is the easiest way to distribute critical information. Our solution is an easy to use multi-channel team communication solution allowing you to deliver real time alerts and critical information to groups or individuals of any size via email, text messages, voice calls, social media, intranet, signage, and other endpoints. RedFlag can be used for emergency communications, internal message delivery, staffing notifications, and more. Team communication software solution allowing businesses to easily send out voice, text, social, or email notifications.

door CA Technologies

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones. Communication tool that connects teammates through remote chat that can be sorted according to topics, locations and timezones.
Complete Work Management Platform for companies that need to control tasks, projects and processes. Minimize busywork and maximize profitability. A time-centered task, project and workflow management solution, complete with beautiful dashboards and powerful AI enabled reports.

door Connect Solutions

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building. NEWSFEED Through targeted communications, keep all employees informed of company news in real time CHAT Individually, in Groups or Teams, instantly and securely exchange messages, files or surveys through Instant Messaging LEARN Easily create engaging multimedia content. Enhance learning and make transfer knowledge fun. A secure internal communication app connecting all employees with focus on employee experience, micro learning and community building.
Build successful teams with Range - stay in sync, focus no what matters, get more done, and strengthen your culture. Team success software.
GreenOrbit (formerly Intranet DASHBOARD) You dare to seek a better intranet. You're looking for something more than the flashy integrators you want to equip employees with the right tools. Drive efficiency and foster collaboration, empower content creators to take ownership and build an intranet experience that works for your culture and brand. We are the intranet that provides everything you need, built in. GreenOrbit. Discover a new intranet solution at greenorbit.com Every day, your people use many different tools to get work done. We are the intranet that provides everything you need, built in.
Streamline communication with your team's shared inbox. Skip the FWDs and CCs and get more done. With Outpost, everyone can work in the same shared inbox, without stepping on each other's toes. Use private notes to share information without leaving your inbox or creating confusing email threads. Assignments, collision alerts, tags, and saved templates will help your team respond faster to customers and spend less time managing email. Outpost is simple and affordable so that any team can use it. Streamline your team's email communication. Skip the FWDs and CCs and get more done together. Easy to use and affordably priced.
Statdash is a powerful tool for those who lead teams, but are too busy to follow-up. See your entire team's status in a single snapshot without ever having to call, email, or chat. Our simple, color-coded dashboard is designed to eliminate annoying follow-up conversations with our built-in email scheduler. Easy to setup, simple to use, yet powerful. Quickly share your dashboards with clients, stakeholders, and co-workers, so everyone knows your team's status. Free version available. Statdash let's you view your teams status in a snapshot without ever having to call, email, or chat.

door SoapBox Innovations

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Soapbox is an app built for people managers looking to have more productive one-on-ones and team meetings. Teams are able to create shared agendas, take meeting notes, collect feedback and assign next steps all in one place. With Soapbox, you don't need to leave the tools you love to start having better meetings. Integrations include Slack, Microsoft Teams, Google and more. Soapbox is bridging the gap between managers and employees with an agenda tool for one-on-ones and team meetings.
ThirdSpace has three core features: Spaces, The Journey Map, and The Brain. Spaces organize interactions by topics, teams, and events similar to how physical spaces give context to communication. The Journey Map is a continuously evolving tapestry of an employees growth and development within an organization that gives the employee a clear path to the future. The Brain is a dynamic infographic of an organizations real-time connections, knowledge generation, and growth. ThirdSpaces cloud-based culture software helps create & maintain workplace culture.
OurPeople is a communications solution built specifically for frontline, hourly employees, or teams that don't sit behind a desk all day. Forget email or group chat Apps, you need a solution that gets your message across and ensures your team stays in the loop. Managers also have full reports, ensuring you know who has seen your message and responded, in seconds! Your people need OurPeople! OurPeople is an innovative mobile-first solution designed for teams that don't sit behind a desk all day. Know they know with OurPeople

door JungleWorks

(6 beoordelingen)
Bekijk profiel
Fugu is an all-purpose Team chat app that empowers communication, collaboration and engagement all on a single platform. Share your ideas, discuss your projects, manage attendance at a much faster rate with Fugu. It easily integrates with the third party tools for effective collaboration. Start-ups, non-profit organizations, and businesses big and small use Fugu to streamline information sharing and collaboration within their company. It can be used across all platforms-Mobile and Web All-purpose team chat app that empowers collaboration and communication at one single platform.
Bekijk profiel
Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de productiviteit verhoogt en de teamcommunicatie verbetert. Communiceer en spreek op een oneindige werkplek alsof je in dezelfde ruimte bent. Je kunt documenten en informatie in realtime delen. Toegankelijk vanaf elk apparaat en elke locatie. Gebruik audio- of videochat om met teams, klanten, leveranciers en externe partners over de hele wereld te spreken. Conceptboard kan naadloos in bestaande workflows worden geïntegreerd en versnelt je samenwerking. Conceptboard is een virtueel samenwerkingshulpmiddel dat de productiviteit verhoogt en de teamcommunicatie verbetert.
Bluepulse, het medewerkersbetrokkenheidsnetwerk, vereenvoudigt de communicatie in alle teams binnen je organisatie. Doorbreek de silo's en breng alle werknemers samen aan één tafel. De vertrouwelijkheidsfunctie moedigt elke werknemer aan om een meetbaar effect hebben op de belangrijkste beslissingen van je organisatie. Met Bluepulse breng je alle medewerkers samen aan één tafel en ga je zinvolle, openhartige gesprekken aan.

door Outmarketing

(5 beoordelingen)
Bekijk profiel
Actioned is based on the principles of; * Daily actions - what are a few key things I can actually do today to make progress? (This forces prioritization and focus) * Master task list - keeping this separate from daily actions * Goals - being crystal clear on the goals you set for work and personal life * Accountability - sharing daily plans with team members to provide extra motivation to do them * Momentum - focusing on the progress being made and the actions being taken A simple tool that uses accountability and focus to help you and your team get more of the important things done.
Xoxoday Empuls helps HR leaders and CXOs with workforce motivation, empowerment and collaboration. Empuls facilitates collaboration amongst employees with features such as feeds, groups and chats. Features like pulse surveys and feedback help with empowerment and rewards, recognition and gamification help with motivation. Empowers HR leaders and CXOs build an engaged and happy workforce. It can help manage internal communication, award workflows
EventOnBot+ is your all in one Events, Polls and To-do list Manager inside Slack. Every channel gets its all shared events | Easily Invite workspace members, Track participants and set Reminders at all events | Schedule the Recurring Events at Once | Modify Event Response Button | Hide Event Response Buttons | Sync the Event Details to Google Calendar | Hold 1:1s meetings by adding events to a DM | Remind Button to Notify about Events Manually | Setup Polls with ease | Easy to-do lists in Slack EventOnBot+ handles team Events and Polls by automating the procedure and get rid of documents and spreadsheets, without leaving Slack.
SIGNL4 is an out-of-the-box mobile alerting SaaS and bridges the last mile from IT systems, machines and sensors to engineers, IT staff and workers in the field. Upon critical events it notifies team members through persistent mobile push, text and voice calls with acknowledgement, tracking, escalation and reporting. SIGNL4 thus provides for an up to 10x faster response to critical alerts, major incidents and urgent service requests. Reliably notifies operations teams and provides for a 10x faster response to critical alerts, major incidents and service requests

door Halo Communications

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients. Halo is a platform for enterprise level clinical collaboration between nurses, doctors, and patients.
WikiPro simplifies your business communication, providing e-signatures and user-friendly interfaces to approve contracts immediately and securely. Features such as instant chat, file sharing and e-signatures, customized notifications and automated reminders to improve workflow and respond to your clients questions instantly. WikiPro can text enable your existing business landline. Your clients dont need to install WikiPro Mobile App to contact you. They can send standard text messaging. Allows businesses to text with their customer using the existing landline, or send customer unlimited App messages in real time.
HELLO Messenger provides a secure audio & video calling, messaging and more! Together with the HELLO 2 device, Solaborate HELLO bring all communication tools and services to you and the people you need to stay productive with and get things happen! Web and mobile application-based messaging tool that provides audio & video calls, encrypted messaging, digital whiteboard, and more.
Pronto is a communication hub created for the everyday user. No fancy syntax or confusing hashtags, just seamless communication so everyone can learn faster and work smarter. With auto-translation, group messaging, and file sharing capabilities, Pronto makes having your voice heard, and understood, easier than ever. With auto-translation, group messaging, & file-sharing abilities, Pronto makes having your voice heard, & understood, easier than ever.
Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications. Through a familiar social experience, we help connect employees to their digital environment, to their organization and to each other, ensuring employees feel included and valued. Our technology and services are designed specifically to foster a sense of community and belonging so that employees feel that their work is valued and recognised. Workvivo is an employee communication platform designed to increase employee engagement and centralize internal communications.

door Walkabout Collaborative

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Award-winning online workplace connecting remote teams. Seamlessly. Tired of hunting down your teammates, frustrated figuring out what text messages really mean and just overwhelmed by email and channels, it's time to move into Walkabout Workplace. It's a virtual place where you go to work every day. Everyone and everything you need is there. A remote support solution with three-dimensional online workplace display, messaging, video conferencing, and more.

door Yack Technology

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Call members of your team straight from your web browser or using our mobile app. Yack.net automatically records the call and uses speech to text transcription to make a readable copy of what was said. You can replay the call from any point in the transcript or use the built in search to find topics that you have discussed and replay the relevant part of the call direct from search results. Combines automatically transcribed calls with instant messaging. Search the meeting minutes and instantly replay the call.
Ruum is a powerful, intuitive, lightweight project management and collaboration tool. It's the only productivity software fully integrated with the SAP C/4HANA suite. Use Ruum to manage teams, projects, and keep track of your and your team's progress. With Ada, Ruum's AI-powered virtual assistant, losing track of milestones and tasks is a thing of the past. You can monitor progress, generate reports, and collaborate all in one place. Collaboration and project management software at its best. Ruum is a powerful, intuitive, lightweight, AI-driven project management and collaboration tool with native SAP C/4HANA integrations.
Lark is the true all-in-one, mobile-first collaboration experience for distributed teams, built to maximize efficiency and bring joy back to your work day. Advanced Chat, Calendar, Document Creation, and Apps functionality combine for a unified user experience that enables youand your teamto do your best work. Link all of your collaboration tools in one, easy to use tool.
Cloud solution for sharing topics, questions, and feedback between CTOs, managers, and their peers. Cloud solution for sharing topics, questions, and feedback between CTOs, managers, and their peers.
Bekijk profiel
pimentaCHAT is a unified collaboration and communication (UCC) tool for companies, educational institutions, associations and churches. Get a solution that completely organizes your communication and that of your team. Make a video or audio call to more than 100 people at the same time! pimentaCHAT connects conventional phone calls, with audio or video calls via the internet on your smartphone or on your web browser. It is an all in one solution which comes with your company's branding! pimentaCHAT is a unified collaboration and communication (UCC) tool for companies, educational institutions, associations and churches.

door Zinc

(1 review)
Bekijk profiel
Eighty percent of the workforce is deskless. In industries like hospitality, construction, retail, healthcare and field service, the workforce is not only mobile, they are disconnected from offices and computers 100% of the time. Zinc delivers a feature rich mobile communication platform that deskless and mobile employees embrace, with the security, compliance and administrative controls enterprises require. Zinc is the secure enterprie communication platform built for deskless and mobile workers.

door Cerri

(1 review)
Bekijk profiel
Cerri, ontwikkeld in het hart van Montreal en geïnspireerd door Zwitserse precisie en ontwerp, is projectmanagementsoftware voor ondernemingen en biedt teamsamenwerkings- en projectmanagementoplossingen om de workflow te verbeteren en teams op elkaar af te stemmen. Het assortiment productiviteits-apps geeft prioriteit aan een intuïtieve, plezierige gebruikerservaring zonder in te boeten op beveiliging. Implementeer Cerri in de cloud of lokaal. Cerri is beschikbaar in het Engels, Frans, Duits, Russisch en Spaans. Cerri is samenwerkingssoftware voor zakelijke projecten waar teams van houden en waarop IT-managers vertrouwen. Cerri: samenwerken, communiceren, creëren.
Bekijk profiel
Collaboration tool that connects conversations between various teams, using different chat channels into a centralized chatting stream. Collaboration tool that connects conversations between various teams, using different chat channels into a centralized chatting stream.