Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
381 resultaten
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
monday.com, een aanpasbaar platform voor al het werk van je team, verbetert de communicatie en zorgt ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com
monday.com is een alles-in-één oplossing die betere communicatie tussen teams van elke omvang bevordert. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Pas het vervolgens volledig aan met technologie op basis van slepen en neerzetten en apps van derde partijen, zodat het platform je unieke workflows volledig ondersteunt. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer, zodat iedereen altijd op één lijn zit. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
ClickMeeting is een browsergebaseerd en functierijk webconferentieplatform, speciaal bedoeld voor drukke professionals om elkaar online te ontmoeten en te werken. Meer informatie over ClickMeeting
ClickMeeting is een browsergebaseerd, functierijk en flexibel webconferentieplatform. Deze SaaS-oplossing is speciaal bedoeld voor de bedrijfsomgeving om elkaar te ontmoeten, samen te werken en online te werken. Hiermee kunnen drukke professionals op een eenvoudige manier online vergaderingen en videoconferenties organiseren en uitvoeren. De software vereist geen installatie en werkt op alle apparaten en besturingssystemen. Meer informatie over ClickMeeting

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Met dit bekroonde en beveiligde platform ervaar je 30% meer uitwisseling onder je niet-bureaugebonden werknemers. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Een bekroond, beveiligd teamcommunicatieplatform dat betrokkenheid mogelijk maakt met de medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het platform wordt gebruikt door meer dan 350 merken in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, IKEA, Saks Off Fifth en Bosch. Met aangepaste integraties kun je jouw merk een boost geven met je eigen whitelabel app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet. Meer informatie over Jostle
Maak kennis met het People Engagement-platform - een complete, intuïtieve oplossing. Het helpt je om de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren, je cultuur tot uiting te brengen en communicatie tot stand te brengen. Want daar draait het om bij buitengewone werkplekken. De software draait in de cloud en vereist geen maatwerk. Je kunt binnen een week aan de slag. Word ook buitengewoon. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control. Meer informatie over ConnectWise Control
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen, Meer informatie over ConnectWise Control

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie dat wereldwijd door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Meer informatie over Bitrix24
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. Met meer dan 35 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Discourse is het 100% open source discussieplatform dat is ontworpen voor het volgende decennium van het internet. Meer informatie over Discourse
Discourse is het 100% open source discussieplatform dat is ontworpen voor het volgende decennium van het internet. Gebruik het als een mailinglijst, discussieforum, chatroom in lange vorm en meer. Meer informatie over Discourse

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is. Meer informatie over Basecamp

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Asana is de gemakkelijkste manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven.
Asana helpt teams bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana worden teams zelfverzekerder, bewegen ze sneller en bereiken ze meer met minder, ongeacht waar ze zich bevinden. Meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen en digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken. Meer informatie over Google Meet

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat. Meer informatie over GoTo Meeting

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer. Meer informatie over Microsoft Teams

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
ClickUp is een toonaangevende tool voor teamcommunicatie met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen. Meer informatie over Google Chat

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer.
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Werk slimmer, niet harder. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over 7shifts

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Meer informatie over Homebase

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een snel en eenvoudig te gebruiken digitaal whiteboard dat is ontworpen om je te helpen altijd en overal met anderen samen te werken. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Blijf altijd verbonden met je team. Probeer krachtige integraties met Slack, Box, Atlassian-producten, MS-ecosysteem en meer om je workflow te stroomlijnen, of bouw je eigen met behulp van API. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video- vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector. Meer informatie over RingCentral Video

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Lucidspark is a virtual whiteboard where teams can bring their best ideas to light. Brought to you by the makers of Lucidchart.
Lucidspark is a virtual whiteboard where teams can bring their best ideas to light. Brainstorm and collaborate as a team in real time, no matter where you are. Lucidspark helps people organize notes and scribbles and turn them into presentation-ready concepts. When it's time for next steps, teams can develop workflows and process documents to turn ideas into reality. Features include: integrations, sticky notes, freehand drawing, chat, templates, timer, voting, Breakout Boards. Meer informatie over Lucidspark

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd. Meer informatie over Trainual

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld. Meer informatie over Loom

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die out-of-the-box complete teamcommunicatie biedt. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een alles-in-één oplossing voor teamcommunicatie voor telefonie, video en berichten. 3CX ondersteunt MS Teams en biedt een kosteneffectief alternatief voor het belplan van MS365. Met de integratie van Teams kunnen gebruikers bellen via 3CX SIP-trunks, waarbij gebruik wordt gemaakt van goedkope binnenlandse en internationale tarieven die worden aangeboden door regionale SIP-providers. 3CX is een volledige PBX die eenvoudig te gebruiken en te configureren is. Het bevat functies voor contactcenters zoals geavanceerde oproepwachtrijen, rapportage, oproeproutering en meer. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee je moeiteloos informatie kunt delen, samenwerken en sneller op klanten kunt reageren.
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals [email protected] of [email protected] met meer transparantie en verantwoording. Met de gedeelde inboxen van Front hebben teams via één plek toegang tot alle inkomende berichten en kunnen ze deze samen toewijzen, sorteren, erop reageren en de voortgang volgen. Meer informatie over Front

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Vereenvoudig de communicatie en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan met de gebruiksvriendelijke tools voor urenregistratie en projectmanagement van FunctionFox.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Is de teamcommunicatie een uitdaging? Gebruik de interne projectblogs om alles op één plek te bewaren en iedereen op dezelfde pagina te houden, zelfs wanneer je met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Doorbreek de communicatiebarrières en probeer vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over FunctionFox

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Meer informatie over Rocket.Chat

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad! Meer informatie over Nifty

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Teams gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie. Meer informatie over Productboard

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken.
MangoApps Team and Leverancier-samenwerkingsoplossing helpt je werknemers, leveranciers, klanten en partners om beter samen te werken. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
E-mailclient voor desktop die ook teams helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een e-mailclient voor desktop ontworpen om teams te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, alles in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails. Meer informatie over eM Client

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Hoogst gewaardeerd: Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare ontwikkelings- en operationele diensten.
Opsgenie is een krachtig platform voor waarschuwingen en on-call beheer voor de exploitatie van altijd beschikbare diensten, waarmee ontwikkelings- en operationele teams kunnen inplannen voor serviceonderbrekingen en de controle kunnen behouden tijdens incidenten. Met meer dan 200 diepgaande integraties en een zeer flexibel regelsysteem, worden met Opsgenie waarschuwingen gecentraliseerd, worden de juiste mensen op de hoogte gesteld en kunnen ze snel actie ondernemen. Opsgenie houdt alle activiteiten bij en biedt bruikbare inzichten om de productiviteit te verbeteren en doorlopend operationele efficiëntie te bevorderen. Meer informatie over OpsGenie

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Taakbeheer
  • Realtime chatten
  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Bestanden delen
  • Discussies / forums
  • Zoeken/filteren