Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software
Teamcommunicatie software
Teamcommunicatie software helpt leden van een team of een project om efficiënt onderling te communiceren.
Filterresultaten (152)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
152 resultaten
Messagenius is de lokale berichten-app die de communicatie tussen medewerkers beveiligt.
Zelfgehost, aanpasbaar, geïntegreerd en whitelabel.
Meer informatie over Messagenius
Messagenius is het veilige Slack-alternatief: zelf gehost (lokaal), aanpasbaar en geïntegreerd.
De voordelen voor bedrijven die Messagenius (in whitelabel) voor interne communicatie inzetten zijn:
- beveiliging, naleving en gegevenseigendom - installatie op locatie/in een privécloud;
- productiviteit - speciaal gebouwde functies en workflows in whitelabel branding;
- integratie - in en met alle gebruikte software.
Beschikbaar op iOS, Android, Windows en web.
Meer informatie over Messagenius
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Asana helpt om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom Asana een topper is op Capterra.
Meer informatie over Asana
Asana is het perfecte platform om je te helpen bij het beheren en organiseren van al jouw teambijeenkomsten en -communicatie. Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Sluit je aan bij miljoenen gratis organisaties in 190 landen die op Asana vertrouwen om meer gedaan te krijgen met minder.
Meer informatie over Asana
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd platform voor webinars en online vergaderingen.
Meer informatie over ClickMeeting
Op zoek naar een manier om je teamcommunicatie een boost te geven? Probeer ClickMeeting, een geavanceerd maar gebruiksvriendelijk platform voor webinars en online vergaderingen. Je teamcommunicatie komt tot bloei met een verscheidenheid aan interactieve functies, zoals een virtueel whiteboard, chat, het delen van bestanden of enquêtes en tests. Hou je online evenementen veilig en geef je collega's gemakkelijk toegang tot vergaderingen met ClickMeeting.
Meer informatie over ClickMeeting
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is waar teamcommunicatie plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Meer informatie over Slack
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.
Meer informatie over WhatsApp
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Basecamp wordt door miljoenen mensen vertrouwd en plaatst alles wat je nodig hebt om werk te voltooien, op één plek.
Groepschat alleen is niet voldoende. Basecamp combineert *alle* tools die teams nodig hebben op één plek: berichtenborden, planningen, takenlijsten, groepschat, documenten en bestandsopslag en meer. In plaats van dat alles overal is verspreid, bevindt alles waar je aan werkt zich op één gestroomlijnde, georganiseerde plek. Iedereen zal weten wat te doen. Niets zal er nog door de mazen van het net glippen. Je weet altijd precies wat er aan de hand is.
Meer informatie over Basecamp
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
De toepassing werkt synchroon met de Gmail-account en ondersteunt communicatie via tekstberichten, audio- en videogesprekken.
Meer informatie over Google Meet
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Online vergaderingen, videovergaderingen, online trainingen of presentaties organiseren en bijwonen.
GoToMeeting is een marktleider in software voor teamcommunicatie en wordt elke dag door miljoenen mensen vertrouwd voor professionele virtuele communicatie in realtime. GoToMeeting biedt een snelle, gemakkelijke en betrouwbare professionele online vergaderoplossing waarmee klanten elkaar persoonlijk kunnen ontmoeten, presentaties kunnen delen en met collega's kunnen chatten, allemaal met één druk op de knop. GoToMeeting combineert productiviteit met flexibiliteit, waardoor werknemers altijd en overal effectief kunnen werken op elk apparaat.
Meer informatie over GoTo Meeting
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Cloudgebaseerde toepassing die is ontwikkeld voor zakelijke communicatie om te helpen bij het beheren van chat, vergaderingen, bestanden delen en meer.
Meer informatie over Microsoft Teams
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud.
Meer informatie over Webex
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Meer informatie over Telegram
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
monday.com, een aanpasbaar platform voor al het werk van je team, verbetert de communicatie en zorgt ervoor dat iedereen altijd op één lijn zit.
monday.com is een alles-in-één oplossing die betere communicatie tussen teams van elke omvang bevordert. Ga aan de slag met een van de kant-en-klare sjablonen om je team snel aan de slag te krijgen. Pas het vervolgens volledig aan met technologie op basis van slepen en neerzetten en apps van derde partijen, zodat het platform je unieke workflows volledig ondersteunt. Deel bestanden, feedback en ideeën, mention teamgenoten, wijs eigenaren toe, geef voortgangsupdates in realtime en zie wie wat doet en wanneer, zodat iedereen altijd op één lijn zit.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
ClickUp is een toonaangevende tool voor teamcommunicatie met volledig aanpasbare en bedrijfseigen functies die het onmisbaar maken.
ClickUp is een prachtig eenvoudig en intuïtief platform voor het beheren van elk denkbaar project. Het hoofddoel van ClickUp is om de frustraties, inefficiënties en misverstanden weg te nemen die worden veroorzaakt door het huidige ecosysteem voor projectmanagement. Perfect voor die mensen die andere platforms voor projectmanagement te eenvoudig of te complex vinden. Het uitzonderlijke ontwerp en de gebruikerservaring van ClickUp weerspiegelen wat Slack heeft gedaan voor communicatie.
Meer informatie over ClickUp
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie met in-task discussies, bestandsbeheer, gedeelde werkstromen, rapporten en meer.
Wrike is cloudgebaseerde software voor teamcommunicatie die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn de communicatie van je team met behulp van in-task discussies, gedeelde werkstromen, aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, prestatierapporten, middelenbeheer en werklastoverzichten. Optimaliseer je teamcommunicatie met de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de workflows van je team aan om bij elke stap de voortgang te zien en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Werk slimmer, niet harder.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Cloudgebaseerd platform dat bedrijven helpt hun bedrijfsactiviteiten te vergemakkelijken via een reeks van communicatie- en productiviteitstoepassingen.
Meer informatie over Google Chat
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database.
Meer informatie over Airtable
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
maar ook samenwerken, trainingssessies houden, projectupdates verstrekken en met klanten praten met behulp van ConnectWise Control.
ConnectWise Control is de oplossing voor ondersteuning en toegang op afstand, perfect voor teams van elke omvang. Het is ontworpen met snelheid en betrouwbaarheid in gedachten en biedt mogelijkheden voor ondersteuning op afstand, onbeheerde toegang en vergaderingen op afstand met schaalbare beveiligingsfuncties die meegroeien met je behoeften. Beheer sessies moeiteloos, pas het uiterlijk aan op jouw bedrijf en maak de toolbox van je team op maat met de favoriete extensies en snelkoppelingen van iedereen. Wil je samenwerken met andere topgebruikers? Je kunt niet alleen dat doen,
Meer informatie over ConnectWise ScreenConnect
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een snel en eenvoudig te gebruiken digitaal whiteboard dat is ontworpen om je te helpen altijd en overal met anderen samen te werken. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Blijf altijd verbonden met je team. Probeer krachtige integraties met Slack, Box, Atlassian-producten, MS-ecosysteem en meer om je workflow te stroomlijnen, of bouw je eigen met behulp van API. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Workplace maakt zakelijke communicatie snel, leuk en betrouwbaar, met functies zoals groepen, live video en chatberichten.
Ben je op zoek naar slimmere communicatiesoftware? Wijs automatisch mensen toe aan FYI-groepen om ervoor te zorgen dat interne aankondigingen de meest relevante doelgroep bereiken. Met "Markeren als belangrijk" kun je zelfs groepsberichten van senior leiders benadrukken. Ze zullen niet alleen bovenaan de nieuwsfeed voor groepsleden terechtkomen, dit platform stuurt ook e-mailmeldingen en daarna statistieken over de betrokkenheid.
Meer informatie over Workplace from Meta
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer en samenwerking op het web.
MeisterTask is de meest intuïtieve tool voor taakbeheer op het web. De flexibele projectborden passen zich perfect aan op de werkstroom van je team, of je nu een programmeur bent die met sprints werkt, een marketingteam dat het Kanban-systeem gebruikt of een evenementmanager die op zoek is naar een aantal eenvoudige maar krachtige takenlijsten. Via integraties met al je favoriete tools zoals Slack, GitHub en Zendesk kun je een naadloze workflow creëren, terwijl slimme automatiseringen ervoor zorgen dat je zowel consistent als efficiënt werkt.
Meer informatie over MeisterTask
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en betrokkenheid die speciaal is ontwikkeld voor restaurants. Begin vandaag nog gratis.
7shifts stelt restaurants van elke omvang in staat om de arbeidskosten te verlagen, personeel te behouden en te voldoen aan alle arbeidsvoorschriften met robuuste tools voor planning, communicatie, naleving en betrokkenheid. 7shifts helpt managers 5 uur per week te besparen op de planning, de chaos van telefoontjes en sms'jes te minimaliseren via gestroomlijnde communicatie, personeel onderweg te beheren met gratis mobiele apps en de arbeidskosten tot wel 3% te verlagen door hun POS te integreren. Gebruik net als de meer dan 250.000 restaurantprofessionals 7shifts om je leven te vereenvoudigen. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over 7shifts
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen.
Meer informatie over When I Work
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS.
Meer informatie over Homebase
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Bitrix24 is een gratis platform voor teamcommunicatie dat wereldwijd door meer dan 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Teamcommunicatie en samenwerking is essentieel voor het succes van elke organisatie. Met meer dan 35 gratis samenwerkingstools voor teams is Bitrix24 precies wat je nodig hebt. De cloudversie is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers, en als je lokale softwareversies van Bitrix24 wilt kopen, krijg je de broncode en een contactbeheersysteem.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Meer informatie over Yammer
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen.
Meer informatie over GoTo Connect
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
De eenvoudigste manier om je team te trainen en te laten groeien. Met Trainual hoef je niet langer na te denken over je bedrijf.
Eenvoudige, schaalbare online trainingshandleidingen voor snelgroeiende bedrijven. Je kunt op één plek processen, beleidsregels, rollen en verantwoordelijkheden documenteren, vervolgens de onboarding en training automatiseren, en tegelijkertijd een basis ontwikkelen om sneller te schalen. Ideaal voor bedrijven met meer dan 10-500 werknemers die systemen en processen willen documenteren, stapsgewijze workflows definiëren, grijze gebieden tussen rollen elimineren en ervoor zorgen dat training elke keer consistent wordt uitgevoerd.
Meer informatie over Trainual
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is.
Meer informatie over Weave
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Meer informatie over Avaza
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty centraliseert projectcommunicatie, planning en tracking in één gezamenlijke werkomgeving en biedt een panoramisch overzicht van al je projecten en teamtaken. Automatiseer je projectupdates en resource-inzichten met dynamische mijlpaalvoortgang op basis van taalvoltooiing. Met het beste van communicatie, taakbeheer, routekaarten, samenwerkingsdocumenten en bestandsbeheer in één tool kun je je werkdag en je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad!
Meer informatie over Nifty
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.
Een interne communicatietool waarmee je bericht meteen via video kan worden gedeeld.
Meer informatie over Loom
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
3CX is een open standaard IP-telefooncentrale die out-of-the-box complete teamcommunicatie biedt. Geschikt voor elke bedrijfsgrootte of sector
3CX is een alles-in-één oplossing voor teamcommunicatie voor telefonie, video en berichten. 3CX ondersteunt MS Teams en biedt een kosteneffectief alternatief voor het belplan van MS365. Met de integratie van Teams kunnen gebruikers bellen via 3CX SIP-trunks, waarbij gebruik wordt gemaakt van goedkope binnenlandse en internationale tarieven die worden aangeboden door regionale SIP-providers. 3CX is een volledige PBX die eenvoudig te gebruiken en te configureren is. Het bevat functies voor contactcenters zoals geavanceerde oproepwachtrijen, rapportage, oproeproutering en meer.
Meer informatie over 3CX
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video-
vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector.
Meer informatie over RingCentral Video
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Flock
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.
Meer informatie over Podio
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers.
Meer informatie over Connecteam
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten en uurloonwerknemers te beheren, en realtime feedback te geven aan eigenaren en managers.
Jolt is app-gebaseerde software die wordt gebruikt om de dagelijkse activiteiten te beheren van merken zoals Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt is internationaal toonaangevend op het gebied van taakbeheer en geeft realtime feedback van elke locatie aan managers en eigenaren. Het volledige pakket omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, meldingen via e-mail en sms, een tijdklok met gezichtsdetectie en meer.
Meer informatie over Jolt
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee je moeiteloos informatie kunt delen, samenwerken en sneller op klanten kunt reageren.
Front is de software voor teamcommunicatie waarmee teams moeiteloos informatie kunnen delen, samenwerken en sneller op klanten kunnen reageren. Front helpt je bij het beheren van teamadressen zoals ondersteuning@ of verkoop@ met meer transparantie en verantwoording. Met de gedeelde inboxen van Front hebben teams via één plek toegang tot alle inkomende berichten en kunnen ze deze samen toewijzen, sorteren, erop reageren en de voortgang volgen.
Meer informatie over Front
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten.
ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf.
Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
Meer informatie over ProWorkflow
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Meer informatie over Oracle Aconex
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Verbind je team met je klantenteam om te chatten, bestanden te delen, taken te beheren, notities te maken, betalingen te doen en werk gedaan te krijgen.
Een projectmanagementtool die je klanten graag zullen gebruiken. Project.co verbindt je team met het team van je klanten, zodat je kunt chatten, bestanden kunt delen, taken kunt beheren, notities kunt maken, betalingen kunt uitvoeren en werk gedaan kunt krijgen. Andere tools laten het werken met klanten voelen als een bijzaak. Met Project.co is het werken met klanten en het effectief beheren van projecten de kernfocus. Alle communicatie wordt op één plek bewaard bij elk project, zodat je één bron van waarheid hebt. Projectmanagement vereenvoudigd.
Meer informatie over Project.co
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Vereenvoudig de communicatie en zorg dat alle neuzen dezelfde kant op staan met de gebruiksvriendelijke tools voor urenregistratie en projectmanagement van FunctionFox.
FunctionFox is gecreëerd door een reclamebureau voor reclamebureaus, grafische vormgevers en pr-bedrijven, interne creatieve teams en andere creatieve bedrijven en biedt tools voor urenregistratie en projectmanagement die eenvoudig in te stellen en uiterst gebruiksvriendelijk zijn. Is de teamcommunicatie een uitdaging? Gebruik de interne projectblogs om alles op één plek te bewaren en iedereen op dezelfde pagina te houden, zelfs wanneer je met meerdere projecten tegelijk bezig bent. Doorbreek de communicatiebarrières en probeer vandaag nog een gratis demo.
Meer informatie over FunctionFox
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
E-mailclient voor desktop die ook teams helpt bij het beheren van taken, het organiseren van agenda's, bladeren door contacten, toevoegen van notities en meer.
eM Client is een e-mailclient voor desktop ontworpen om teams te helpen bij het afhandelen van e-mailcommunicatie, de dagelijkse agenda, aankomende (online) evenementen, samenwerken met collega's en meer, alles in een uniforme, overzichtelijke interface. Met de app kunnen beheerders een bedrijfsbreed beleid voor e-mailversleuteling (PGP, S/MIME) handhaven, e-mails archiveren of aanpasbare handtekeningen, e-mailsjablonen en QuickTexts maken en opslaan om communicatieprocessen te stroomlijnen. Internationale teams kunnen rekenen op onmiddellijke vertaling van alle e-mails.
Meer informatie over eM Client
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
App voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van Apple en Microsoft heeft gewonnen, 'PDF-editor met superkrachten, FastCompany'
De eerste app voor lezen, notities maken en documentanalyse die de Editor's Choice van zowel Apple als Microsoft heeft gewonnen. "PDF-editor met superkracht" FastCompany. Voor professionals die in hun werk complexe sets documenten moeten analyseren; om te bestuderen, te analyseren en tot conclusies te komen. LiquidText is een actieve lees- en notitietool waarbij al je documenten, markeringen, annotaties en onderstrepingen zich in dezelfde werkruimte bevinden als je notities en waarmee je dynamische visuele verbindingen kunt maken tussen inhoud en notities.
Meer informatie over LiquidText
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties.
Meer informatie over Rocket.Chat
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen.
Meer informatie over Mattermost
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren
Teams gebruiken productboard om input van collega's in de hele organisatie te benutten, en deze input te gebruiken om betere beslissingen te nemen.
productboard is het productbeheersysteem dat iedereen afstemt op de juiste functies om als volgende te creëren. Het is ontworpen volgens de Product Excellence-methodologie en wordt gebruikt door moderne, klantgestuurde organisaties zoals Zendesk, UiPath, Avast en Envoy. Met zijn aanpasbare boards biedt productboard de juiste balans tussen begeleiding en flexibiliteit, zodat productteams kunnen begrijpen wat gebruikers echt nodig hebben, prioriteit kunnen geven aan wat ze als volgende moeten creëren en iedereen samen kunnen brengen rond de productstrategie.
Meer informatie over Productboard
...
Meer informatie
Functies
- Videovergaderen
- Discussies/forums
- Zoeken/filteren
- Integraties van derden
- Audio-oproepen
- Mobiele toegang
- Kalenderbeheer
- Samenwerkingstools
- Gegevens importeren en exporteren