Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Intranet software

Intranet software is een interne bedrijfsportal waar belangrijke informatie wordt geplaatst die werknemers kunnen bekijken.

Nederland Lokale producten weergeven

70 resultaten

Webgebaseerd platform voor kennisuitwisseling met geverifieerde informatie van experts in je team: waar je werkt, wanneer je het het meest nodig hebt. Meer informatie over Guru
De kennis van je team verandert elke dag. Traditionele kennisbankoplossingen zoals Wiki zijn niet geoptimaliseerd voor deze voortdurende veranderingen, wat onvermijdelijk leidt tot verouderde kennis en lage inzetgraad. Wantrouwen in je kennisbank dwingt de experts in je team om meer individuele vragen te beantwoorden, waardoor ze minder tijd hebben om zich op hun werk te concentreren. Guru is de nieuwe manier om kennis vast te leggen en te delen met je team. Meer informatie over Guru

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Geef personeel een werkplek waar ze zich thuis voelen. Krijg toegang tot elke app, deel informatie en werk samen in één centraal intranet. Meer informatie over Claromentis
Geef medewerkers een werkplek waar ze zich thuis voelen met de functierijke, prachtig ontworpen intranetsoftware. Dit is een intranetsoftwareoplossing met een verschil. Het biedt je organisatie een one-stop-shop voor het delen van informatie, het verhogen van de productiviteit, het verbinden van personeel en samenwerking. Profiteer van 20 jaar ervaring met intranet: dit platform heeft intranetten gebouwd, ontworpen en ingezet voor wereldwijde organisaties, zowel grote als kleine, en bedrijven in elke denkbare sector ondersteund. Meer informatie over Claromentis

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor verkoop, samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflowbeheer.
Bitrix24 is een online werkruimte voor kleine, middelgrote en grote bedrijven. Bitrix24 beschikt over meer dan 35 geïntegreerde tools, waaronder CRM, taken, Kanbanbord, Gantt-diagram, messenger, videogesprekken, bestandsopslag, workflowautomatisering en meer. Door over te stappen op Bitrix24 hoef je niet meer geabonneerd te zijn op een heleboel verschillende SaaS-oplossingen. Je krijgt alles wat je nodig hebt in één pakket - allemaal tegen een vast tarief. Met meer dan 12 miljoen gebruikers is Bitrix24 een van de meest gebruikte bedrijfssoftwareoplossingen ter wereld. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Yammer

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein. Meer informatie over Glasscubes

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Levendige en interactieve enkele bron van informatie die nauwkeurig en up-to-date, mobiel en snel is.
De sociale intranetoplossing van MangoApps is de moderne manier om de interne communicatie in je bedrijf te versterken, de contenthub van het bedrijf fris te houden door medewerkers eenvoudige schrijf- en blogtools te bieden en een levendige digitale werkplek met ingebouwde tweerichtings-betrokkenheidstools te bouwen. MangoApp, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Talkspirit is alles-in-één software voor teamcommunicatie en samenwerking. Beschikbaar in 8 talen. Op elk apparaat.
Talkspirit is the #1 software for collaboration and team communication. It brings your employees together in a secure online workspace, wherever they are. By centralizing discussions, documents, events and collaborative features in one place, it makes your teams more productive. Available in 8 languages. On any device (PC, mobile, tablet). Easy to use. Free trial. Free plan. Paid plans from 4€ / month per user. Designated leading software for remote-work and team communication by GetApp in 2020. Ideal for SMB's. Meer informatie over Talkspirit

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Workvivo vervangt de verouderde, onhandige en slecht gebruikte intranetten van vroeger door een levendige, vertrouwde en herkenbare sociale ervaring voor iedereen.
Workvivo vervangt de verouderde, onhandige en slecht gebruikte intranetten van vroeger door een levendige, vertrouwde sociale ervaring. Teams kunnen informatie delen en gebruiken voor ongeëvenaarde niveaus van acceptatie, betrokkenheid en afstemming. Het is je intranet, communicatietool en werknemers-app samengevoegd tot één vertrouwde sociale ervaring waar mensen graag gebruik van maken. Het biedt bedrijven het overzicht dat ze nodig hebben en werknemers de vrijheid en flexibiliteit die ze willen. Meer informatie over Workvivo

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documenten waarmee je kunt bouwen zonder te programmeren.
OnSemble is meer dan een intranetportaal. Een medewerkersplatform voor samenwerking, betrokkenheid en documentbeheer waarmee je een intranet kunt bouwen zonder te programmeren. Een intranet dat werknemers geweldig zullen vinden en ook daadwerkelijk zullen gebruiken. OnSemble geeft meer dan 55.000 mensen en organisaties mogelijkheden met een verhoogde productiviteit en sociale gemeenschap. OnSemble heeft alle apps en functionaliteit die je vandaag nodig zult hebben en vele waar je naartoe kunt groeien. Integreert ook met SharePoint, Microsoft Office en nog veel meer. Meer informatie over Ntranet

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeel betrokken te maken door de interne communicatie te stroomlijnen.
Simpplr is het moderne intranet voor medewerkers. De software helpt bedrijven hun personeelsbestand te betrekken door de interne communicatie te stroomlijnen en werknemerscontacten te smeden. Simpplr werkt samen met veel toonaangevende merken, waaronder Workday, AAA, Vertex Pharmaceuticals, DocuSign, Eurostar en Columbia University. Klanten verbeteren de productiviteit, vergroten de medewerkersbetrokkenheid en verlagen het personeelsverloop. Meer informatie over Simpplr

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en appmeldingen.
Moderne medewerker-app en intranet-oplossing, met een gepersonaliseerde feed voor interne communicatie, video's, training, delen en meldingen. Blink is ideaal voor mobiele teams en eerstelijnsmedewerkers, zodat ze verbinding kunnen maken, op de hoogte kunnen blijven en onderweg productief zijn. Als je op zoek bent naar een betere manier om je collega's te bereiken waar ze ook zijn, met relevant nieuws, video's, berichten, peilingen en zelfs toepassingsmeldingen, vakantieplanning en terug-naar-werkformulieren. Blink is de ultieme medewerker-app. Meer informatie over Blink

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Een open source intranetsoftware waarmee je de communicatie en samenwerking in de hele organisatie kunt stroomlijnen.
eXo Platform is ontworpen om informatie snel te kunnen verspreiden onder werknemers, om gemeenschappelijke interne bedrijfsprocessen efficiënter te maken en om een gevoel van gemeenschap binnen een organisatie te bieden. eXo Platform is ontworpen om een succesvol intranet te creëren dat elke medewerker betrekt en verbindt, hun dagelijkse activiteiten ondersteunt, de bedrijfsethos weerspiegelt en gebruikers helpt om werk gedaan te krijgen. Meer informatie over eXo Platform

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Kennisbanksoftware ontworpen om ondersteuning te verminderen. Volledig aan te passen aan je merk, inclusief analytics, Instant Intelligent Search, meerdere talen.
Helpjuice is HET kennisbankplatform dat door duizenden bedrijven wordt gebruikt om ondersteuning te verminderen en kennis intern te delen. - Volledig aan te passen aan je merk, en je wordt zelfs geholpen met het aanpassen van de kennisbank zodat hij tot in de puntjes perfect is. Zeg vaarwel tegen KB's die niet echt voelen alsof ze van jou zijn. - Instant Intelligent Search levert de JUISTE resultaten op bij de eerste keer typen. - Geavanceerde analyses geven je het juiste inzicht in je KB en hoe je dit kunt verbeteren. - Andere functies zijn bijvoorbeeld meertalig, SSO, aangepast domein, API. Meer informatie over Helpjuice

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Assembly is een cultuurtool die 95% van de medewerkersbetrokkenheid met een Assembly stimuleert. Het is gratis positief rendement. Het is gratis voor een onbeperkt aantal gebruikers.
Teams brengen tijdens deze pandemie offers. Erkenning van werknemers hoort daar niet bij. Betrek je team bij het gratis peer-to-peer platform voor werknemerserkenning van Assembly waar collega's elkaar gemakkelijk kunnen erkennen met zinvolle berichten en beloningen en waar bedrijven cultuuruitgaven kunnen beheren met een positief en gerechtvaardigd rendement. Assembly heeft een medewerkersbetrokkenheid van 95% en kan eenvoudig worden geïntegreerd met Slack. Ontwikkel en ondersteun je cultuur met Assembly. Meer informatie over Assembly

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De app van Beekeeper vormt het enige contactpunt voor je personeel. Werknemers kunnen goed werk leveren en zich betrokken voelen.
Beekeeper is een operationeel communicatieplatform dat het bestaande intranet van een bedrijf kan ondersteunen of zelfs kan vervangen. Mobiele opslag- en communicatietools binnen de app geven werknemers gemakkelijke toegang en manieren om de middelen die ze nodig hebben te delen via één beveiligd platform. Dankzij de bidirectionele SharePoint-integratiemogelijkheden kunnen werknemers updates delen en communiceren via interne communicatiekanalen. Maak van je intranet een collaboratieve digitale werkplek. Meer informatie over Beekeeper

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Staffbase is een intranetoplossing voor iedereen. Stel een nieuwe norm voor gebruiksgemak en toegankelijkheid in bedrijfscommunicatie.
Staffbase is een intranetplatform voor communicators in grote, gedistribueerde organisaties. Met behulp van een mobielgerichte aanpak stelt het interne communicators in staat om elke medewerker te bereiken via verschillende kanalen, zoals nieuws, mobiel magazine, chatrooms en enquêtes. Communicators kunnen analyses en rapporten benutten voor effectieve communicatie en de resultaten van hun werk duidelijk maken voor belanghebbenden. Via integraties in SharePoint kan het ook fungeren als mobiel intranet. Meer informatie over Staffbase

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Zoho Connect is software voor teamsamenwerking die mensen en de resources die ze nodig hebben naar één plek brengt, waardoor het gemakkelijker wordt om aan het werk te gaan.
Zoho Connect is een app voor teamsamenwerking die mensen, resources en de apps die ze nodig hebben verenigt. Gebruikers kunnen ideeën delen, realtime discussies houden, contact opnemen met iedereen in het netwerk, hun eigen apps creëren, hun kennisbank opbouwen, hun werkplannen beheren en ook toegang krijgen tot apps die zijn ontworpen om het team snel en gemakkelijk te laten werken. Met Zoho Connect zijn een snellere communicatie en betere samenwerking gegarandeerd. Meer informatie over Zoho Connect

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Werkplekken moeten buitengewoon zijn. Daarom wordt daar iets aan gedaan. Het People Engagement-platform is een compleet, intuïtief intranet.
Intranets waren 20 jaar geleden geweldig, maar 90% faalt vandaag. Het succesplatform voor werknemers van Jostle is speciaal ontworpen om mensen te helpen bij het verbinden, communiceren en samen vieren. Met je hele organisatie op één plek kan iedereen snel vinden wat ze nodig hebben, verduidelijken wat belangrijk is en succes vieren. Het resultaat? Tevreden werknemers, lagere omzet en hogere productiviteit. Sluit je aan bij de meer dan 1000 bedrijven die dit platform tot succes heeft geleid, zoals ASOS, de Universiteit van Illinois en Citizens Bank. Meer informatie over Jostle

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Verbind teams en ervaar de community met een centrale communicatiehub met behulp van het sociaal intranetplatform van Empuls.
Breng gedistribueerde en externe teams samen met het sociaal intranetplatform van Empuls. Het platform van Empuls fungeert als één plek waar medewerkers elke dag samenkomen om toegang te krijgen tot al het bedrijfsnieuws en alle evenementen, aankondigingen en content. Vergroot de samenwerking via gemeenschappen en verminder het aantal e-mails en silo's via groepscommunicatie. Meer dan 1000 organisaties vertrouwen op Empuls om hun gedeelde bedrijfscultuur, visie en waarden tot leven te brengen. Meer informatie over Empuls

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is ontworpen om alumninetwerken te ondersteunen. Betrek alumni op een evoluerend en modulair platform.
AlumnForce is een particuliere, professionele sociale netwerkoplossing die is gewijd aan scholen, universiteiten, alumniverenigingen en stichtingen met als doel het opbouwen van relaties tussen studenten, afgestudeerden en alumni, recruiters, professoren en administraties. De toepassing kan worden aangepast aan het imago van de gemeenschap en is functioneel modulair om te voldoen aan de prioriteiten van je organisatie. Meer dan 250 alumninetwerken over de hele wereld gebruiken AlumnForce. Meer informatie over AlumnForce

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Clinked biedt aanpasbare klantportalen voor bedrijven. Deel bestanden op veilige wijze, communiceer met klanten en houd je taken bij.
Clinked stroomlijnt klant- en teaminteracties in een whitelabel, veilig en mobiel portal. Clinked wordt gebruikt door bedrijven in verschillende sectoren en biedt functierijke portals die een high-touch merkervaring bieden aan je klanten en tegelijkertijd de communicatie, beveiliging en processen voor je klantgerichte teams verbeteren. Belangrijke portalfuncties zijn het delen van bestanden, geïntegreerde groepschat, taakbeheer, discussieforums, teamagenda's, mobiele app met logo en meer. Meld je vandaag nog aan voor een gratis proefperiode van 10 dagen. Meer informatie over Clinked

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat bedrijven helpt een gepersonaliseerde centrale hub te creëren om betrokkenheid en retentie te stimuleren.
ThoughtFarmer is een toonaangevend werknemersintranet dat interne communicatie stroomlijnt, kennisuitwisseling vergemakkelijkt en samenwerking mogelijk maakt – allemaal binnen een veilige omgeving. De mobiele app, enquêtes, geautomatiseerde workflows en inhoudbeheer van ThoughtFarmer, en de integraties met Slack, Microsoft 365, Google en Okta, helpen bedrijven bij het creëren van een gepersonaliseerde centrale hub die de medewerkersbetrokkenheid en -retentie stimuleert. Meer informatie over ThoughtFarmer

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Jahia is open en uitbreidbaar en biedt een gegevensgestuurd inhoudplatform om je digitale bedrijf te laten groeien door middel van boeiende klantervaringen.
Jahia is een echt DXP (Digital Experience Platform). Intranets vormen de basis van de digitale werkplek van je bedrijf. Hou gelijke tred met de behoeften van je werknemers met de flexibele en adaptieve software van Jahia, ontworpen om de connectiviteit en betrokkenheid van je team te ondersteunen. Meer informatie over Jahia

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Source Intranet helpt je om eenvoudig toegang te krijgen tot bedrijfsbestanden en deze te delen, verbetert de interne communicatie, productiviteit en de moreel van medewerkers.
Verbind je werknemers met de juiste informatie op het juiste moment en zie de productiviteit, het moreel van de werknemers en de samenwerking omhoogschieten met Source intranetsoftware. Met 20 jaar ervaring in het bouwen van bloeiende werkplekken voor honderden organisaties zoals NASA, de Chicago White Sox, University of Washington en het District of West Vancouver, ondersteunt Source teams door op te treden als de "enige bron van waarheid". Vraag een demo aan om te zien hoe Source je kan helpen bij het behalen van je organisatiedoelen. Meer informatie over Intranet Connections

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Versterk de medewerkersbetrokkenheid en faciliteer de samenwerking met het alles-in-één platform voor communitybeheer van Hivebrite.
Ontgrendel het potentieel van je community met Hivebrite, het meest geavanceerde alles-in-één platform voor communitybeheer en -betrokkenheid. Hivebrite is gemakkelijk in te stellen, volledig aansluitbaar op jouw merk en het helpt je bij het opbouwen of vervangen van het bestaande intranet van je bedrijf en het creëren van kansen voor jouw eigen gemeenschap. Beheer je ledendatabase, centraliseer de communicatie met je leden, creëer evenementen en verzamel online betalingen, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijke interface. Meer informatie over Hivebrite

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties.
PBX-oplossing waarmee kleine tot middelgrote ondernemingen gesprekken kunnen voeren met een zakelijk telefoonnummer op externe locaties, waardoor oproeproutering, audioconferenties, gespreksroutering, oproepdoorschakeling en meer mogelijk is. Meer informatie over Business VoiceEdge

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Help teams prachtige intranetten te bouwen zonder codering van hun bestaande inhoudssystemen, zoals Office 365, SharePoint en SAP Portal.
Help teams prachtige intranetten te bouwen zonder codering van hun bestaande inhoudssystemen, zoals Office 365, SharePoint en SAP Portal. Meer informatie over ShortPoint

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De interactieve intranetsoftware van Jive biedt één platform voor ongecompliceerde samenwerking tussen werknemers.
Jive Software is een onderdeel van de Aurea-familie van oplossingen voor klantbeleving en biedt een toegangspoort tot de belangrijkste bedrijfsmiddelen van een organisatie: haar kennis en mensen. Jive versnelt de digitale transformatie van de werkplek met een toonaangevende interactieve intranetoplossing die mensen, informatie en ideeën met elkaar verbindt om bedrijven te helpen hun voorsprong op de concurrentie te behouden. Met meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd in elke sector wordt Jive door topanalisten consequent als een leider erkend. Meer informatie over Jive

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die bedrijven helpt bij het stroomlijnen van personeelsprocessen met prestatiebewaking, contentbeheer en meer.
SocialChorus is het toonaangevende communicatieplatform voor werknemers dat bedrijven in staat stelt om als een eenheid te werken. Ze zijn van mening dat een bedrijf zo sterk is als zijn medewerkers, daarom is deze end-to-end oplossing gebouwd die elke werknemer kan bereiken, informeren en hem/haar op één lijn kan brengen met de organisatie. Werknemers kunnen voelen als een belangrijk onderdeel van iets dat groter is dan henzelf en ervaren waarde in werk dat goed wordt uitgevoerd. Communicators en leiders kunnen zich richten op de boodschap, terwijl het platform ervoor zorgt dat de content wordt geleverd. Meer informatie over SocialChorus

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Door het delen van projecten, best practices en resultaten tussen werknemers die niet aan een bureau werken zien klanten met 250+ gebruikers een omzetstijging van 10% sinds de invoering.
Bekroond, beveiligd en gedeeld intranet dat communicatie mogelijk maakt tussen management en 250+ werknemers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten met meer dan 250 gebruikers een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering. Met volledige integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer communiceren via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Intranetsoftware voor ondernemingen waarop bedrijven als Sony PlayStation, New York Life, Levi's, Domino's, Baptist Health, Zillow en AT&T vertrouwen.
Interact voorziet meer dan 1000 organisaties van een bekroond platform voor werknemerservaring dat de productiviteit verhoogt en de betrokkenheid stimuleert. Aan de hand van intranetsoftware voor ondernemingen en decennia aan ervaring maakt Interact het Fortune 500, FTSE 250 en wereldwijd erkende merken als Levi's, Domino's, Teva Pharmaceuticals en Sony PlayStation mogelijk hun grootste bezit, hun medewerkers, op een krachtige manier te informeren en te verbinden. Meer informatie over Interact

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Igloo is een toonaangevende leverancier van digitale werkplekoplossingen die bedrijven helpt meer te bieden dan het traditionele intranet.
Igloo is een toonaangevende leverancier van oplossingen voor digitale werkplekken en helpt bedrijven om meer te bieden dan het traditionele intranet en inspirerende digitale bestemmingen te bieden die de communicatie, kennisuitwisseling, samenwerking en cultuur verbeteren. Alle Igloo-oplossingen zijn 100% cloudgebaseerd, geschikt voor mobiel en integreren met toonaangevende ondernemingssystemen en cloud-apps waarop je bedrijf vertrouwt. Door alle informatie te centraliseren biedt Igloo één bron van waarheid en maakt het een productiever en betrokken personeelsbestand mogelijk. Meer informatie over Igloo

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Creëer snel en eenvoudig je perfecte intranet met het goedkope, cloudgebaseerde intranet van MyHub, compleet met krachtige bedrijfstools.
Bouw snel en eenvoudig een intranet met de cloudgebaseerde intranetsoftware van MyHub. Of je nu op zoek bent naar een intranet voor een klein bedrijf of een grote onderneming, dit platform is geschikt voor bedrijven van elke omvang. MyHub is een goedkope intranetoplossing die een out-of-the-box intranet biedt met een reeks krachtige zakelijke tools die zijn ontworpen om de interne communicatie en de medewerkersbetrokkenheid te verbeteren. Zoals een personeelsgids, profielen, veilig inloggen, mobielvriendelijkheid, document-/bestandsopslag, blogs, forums en aangepaste pagina's. Meer informatie over MyHub

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie.
Het sociaal collaboratief intranet van LumApps helpt bedrijven (meer dan 1000 werknemers) in elke sector de communicatie en nog veel meer te verbeteren. Neem contact op voor informatie. LumApps is de volgende stap in de ontwikkeling van het intranet voor personeel. Het krachtige LumApps-platform is volledig geïntegreerd met Microsoft Office 365, G Suite en andere tools, en stelt werknemers in staat verbinding te maken en samen te werken, waardoor het personeel efficiënter en betrokkener wordt. Meer informatie over LumApps

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Het toonaangevende alles-in-één sociale intranetplatform, ontworpen voor middelgrote en grote bedrijven die werken met de G Suite van Google.
Happeo is een modern en gebruiksvriendelijk sociaal intranet dat je mensen, informatie en tools verbindt in een uniforme hub voor samenwerking en communicatie. Meer informatie over Happeo

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Toolkit voor digitale werknemerscommunicatie, flexibel werk, kwaliteits- en kennisbeheer, missieverklaring en leiderschap.
Als marktleider in samenwerkingstools ondersteunt Humanstarsapp bestaande technologieën en mensen om verbinding te maken. De toolbox van Humanstarsapp dient als toolkit voor digitale communicatie en informatie voor werknemers, flexibel werk, kwaliteit en kennisbeheer, visie en leiderschap in het bedrijf. Meer informatie over HUMANSTARSapp

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Intranetsoftware met eenmalige aanmelding met beheer voor documenten, gegevens en content, beschikbaar als cloudgebaseerd of lokaal product.
Gebruik Noodle! Noodle biedt een breed scala aan functionaliteiten in één portaloplossing voor zakelijk intranet. Bestanden delen, wiki-pagina's en portals, mensen en groepen beheren, formulieren en databases creëren, een sociaal netwerk voor ondernemingen starten, chatberichten binnen de onderneming sturen. Noodle is een zakelijke toepassing. Bezoek de website voor een GRATIS demo van 30 dagen. Meer informatie over Noodle

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Een op maat gemaakt sociaal platform voor merken, ontwikkelaars, influencers en gemeenschappen om een ruimte voor jouw mensen op te bouwen.
Aangepaste, volledig functionele en merkeigen sociale netwerken die je bezit en beheert. Honeycommb is een complete, aangepaste oplossing voor sociale netwerken voor consumenten die je de volledige controle en het eigenaarschap geeft over alle gegevens en content. Honeycommb wordt gebruikt door Red Wing, Keds en andere bekende merken en biedt een volledig pakket tools voor het vastleggen en betrekken van community's. Meer informatie over Honeycommb

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Het ontwerp van LiveTiles helpt je om je intranet volledig aan te passen. Creëer boeiende en moderne digitale werkplekken op SharePoint en Office 365.
Deze intelligente intranetsoftware stelt je in staat om klantervaringen voor je werknemers te creëren met een responsief UI-ontwerp, sitebrede analyses, intelligente personeelsgids en persoonlijke, team-, HR- en bedrijfsbotassistenten. Met de tools van LiveTiles kun je je digitale werkplek tegen minimale kosten aanpassen aan de veranderende gebruiksgewoonten van je medewerkers. Het ontwerp van LiveTiles helpt ook de samenwerking binnen je hele organisatie te bevorderen. Meer informatie over LiveTiles

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Ondersteun je werknemersrelatie met een gepersonaliseerd intranet. Beheer onboarding vanuit één omgeving.
Ondersteun je werknemersrelatie met een gepersonaliseerd intranet. Beheer onboarding, naleving door werknemers, taakbeleid, toegewezen apparatuur, bedrijfsmiddelen, projecten, taken en vergadernotulen en maak een eind aan rommelige documenten, spreadsheets of apps. Eén intranet regelt ze allemaal. Vereenvoudig je dagelijkse werknemersrelatieprocessen vanuit één omgeving. Meer informatie over Aptien

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Flexibele, kosteneffectieve intranetsoftware die intranetten voor meerdere locaties biedt in één oplossing, met aanpasbare branding en gratis upgrades.
The Hub is een toonaangevende multi-site intranetoplossing die is afgestemd op jouw bedrijf en die je de tools biedt om gerichte interne communicatie, gepersonaliseerde gebruikerservaringen en op maat gemaakte omgevingen te leveren voor verschillende gebruikers met unieke branding en inhoud. The Hub wordt wereldwijd gebruikt door grote merken en stroomlijnt je interne processen om het beheren en delen van inhoud moeiteloos te maken. Zeg "vaarwel" tegen onhandige communicatie en documentwinkels, en "hallo" tegen The Hub - een boeiend intranet met gratis upgrades. Meer informatie over Hub

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Unily is het toonaangevende intranet dat wordt gebruikt door ondernemingen met meer dan 1000 gebruikers, waaronder McDonalds, Shell en LOréal.
Unily is een bekroond platform voor werknemerservaring, in het hart van je digitale werkplek. Ontworpen om je digitale landschap te verenigen, silo's te doorbreken en belemmeringen voor succes te overwinnen met rijke, geïntegreerde functionaliteit die overal en op elk apparaat toegankelijk is, zodat iedereen beter kan werken. Waar mensen ook zijn en wat ze ook doen, de software verbindt en verenigt hen, hun productiviteitstoepassingen en de kennis die ze nodig hebben en willen, in een centrale, zinvolle, digitale ervaring. Meer informatie over Unily

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
PeerBoard is gemeenschapssoftware zonder vereiste codering waarmee je een volledig uitgerust, uitbreidbaar sociaal intranet kunt bouwen.
PeerBoard is gemeenschapssoftware zonder vereiste codering waarmee je een volledig uitgerust, uitbreidbaar sociaal intranet kunt bouwen. Het biedt je werknemers een gecategoriseerde nieuwsfeed, visuele aanpassing, uitgebreide gebruikersprofielen en opmerkingen op meerdere niveaus. Je kunt open-source SDK gebruiken voor je aangepaste behoeften of WordPress-integratie voor een snelle en naadloze installatie. PeerBoard is een perfecte oplossing voor allerlei sectoren en bedrijfsgroottes. Meer informatie over PeerBoard

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Groupe.io is een intelligent communicatie- en productiviteitsplatform voor ondernemingen dat werknemers die wel en niet aan bureaus werken met elkaar verbindt.
Groupe.io helpt organisaties hun hele personeelsbestand te verbinden, inclusief werknemers die niet aan een bureau werken, en de productiviteit te verhogen met realtime communicatie, ingebouwde betrokkenheidstools, functiespecifieke apps, automatisering en AI-aangedreven assistenten, terwijl het managers ook duidelijke inzichten biedt in de voortgang van het werk en betrokkenheid op de werkplek. Meer informatie over Groupe.io

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
De ultieme tool om een bedrijfscultuur op te bouwen, de medewerkersbetrokkenheid te vergroten en de interne communicatie te verbeteren.
Slechts één platform, maar meerdere voordelen. Intranet van tomHRM biedt een scala aan tools om interne communicatie, kennisdeling, de documentstroom en opslag aan te pakken. Houd al je medewerkers op de hoogte, verbonden, betrokken en dus tevreden. Meer informatie over tomHRM

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
Alles-in-een-platform voor interne communicatie en het delen van informatie waarmee bedrijven informatie kunnen delen met werknemers.
Alles-in-een-platform voor interne communicatie en het delen van informatie waarmee bedrijven informatie kunnen delen met werknemers. Niet nóg een IT-project - Begin vandaag nog Geen training nodig - Onbeperkte ondersteuning inbegrepen Geen opstartkosten - Op elk moment opzeggen Hoe doe ik...? Mag ik...? Waar vind ik...? Ziik helpt medewerkers antwoorden te vinden op deze vragen. Dit platform zorgt ervoor dat handleidingen, strategiedocumenten, bedrijfsbeleid, nieuwsfeeds, opleidingsvideo's en nog veel voor je medewerkers binnen handbereik zijn. Meer informatie over Ziik

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven.
niikiis is configureerbare alles-in-één software voor werknemerservaringen voor kleine en middelgrote bedrijven. Dit platform stroomlijnt personeelsprocessen en -activiteiten van urenstaten tot interne communicatie. niikiis dekt alle behoeften van het MKB om mensen te beheren, van werving tot het exit-interview. niikiis maakt het MKB efficiënter met een intuïtieve plug-en-play-oplossing om tijd en geld te besparen op individueel en bedrijfsniveau. Meer informatie over niikiis

Functies

  • Activiteit-/nieuwsfeed
  • Kalenderbeheer
  • Beleidbeheer
  • Discussies/forums
  • Contentbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Werknemersdatabase
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Samenwerkingstools
  • Activiteitendashboard
  • Documentbeheer