Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Elektrotechniek software

Elektrotechniek software automatiseert dagelijkse activiteiten, zoals planning, verzending en facturering, voor elektriciens van woningen en bedrijven.

58 resultaten

Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor elektrotechnische aannemers. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer Meer informatie over Contractor Foreman
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor elektrische aannemers. Bied op en win meer werk in minder tijd met STACK! Maak vandaag nog je gratis account aan.
Flexibele, snelle en nauwkeurige schatting voor elektrische aannemers. Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! STACK stelt je team in staat om snel en nauwkeurig digitale plannen te meten, materialen te kwantificeren en samen te werken met cruciale belanghebbenden van het project. Deze gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde software helpt je om de nauwkeurigheid vanaf de start te garanderen, dure biedingsfouten te elimineren en winstgevender werk te winnen. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor elektrische diensten waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je elektrisch aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt elektrotechnische installateurs om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden elektrotechnische installateurs hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Stroomlijn je servicebedrijf met de app voor ramingen, planning van werkorders en facturering van RazorSync. Gratis proefversie met volledige toegang.
Met RazorSync software voor buitendienstbeheer kun je je bedrijf beheren vanaf een telefoon, tablet of computer op kantoor. Bekijk werknemers en projecten op een kaart, plan en dispatch werknemers via sms of e-mail en verkort de betalingscyclus met facturering vanaf de werklocatie. Klantendossiers worden automatisch bijgewerkt in QuickBooks, waardoor invoer en fouten door de back-office worden gereduceerd. Al je gegevens worden opgeslagen in de cloud met toegang vanaf elk mobiel apparaat. Klanten melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Coolfront is ideaal voor kleine tot middelgrote aannemers en biedt de tools die je nodig hebt om winstgevender, efficiënter en consistenter te zijn. Gemiddeld kunnen nieuwe Coolfront-gebruikers hun totale omzet binnen het eerste jaar met 25% zien stijgen. In Coolfront zijn planning, dispatchen, mobiele werkorders, forfaitaire prijzen, integraties met Quickbooks en meer inbegrepen. Bovendien is het kosteloos. Test Coolfront vandaag nog en begin gratis met je eerste 50 werkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Gebruiksvriendelijke software voor de buitendienst die je mobiele personeel automatiseert. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen en betalingen. Synchroniseert met QB
Kickserv, de software voor de buitendienst, is opgericht door een eigenaar van een servicebedrijf en gebouwd met het oog op jouw bedrijf. Voor $ 59/mnd voor een account met volledige functionaliteit krijgt het een 5-sterrenbeoordeling en heeft het een "uitstekende waarde voor de prijs die je betaalt". Vereenvoudig je bedrijf van lead tot planning, schattingen, agenda's, dispatching, facturering en betalingen. Mobiele toegang zorgt ervoor dat je team altijd en overal over informatie beschikt. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Voor kleine elektrotechnische bedrijven. Met dit platform kun je taken inplannen, offertes en facturen creëren, formulieren voor gezondheid en veiligheid op het werk voltooien en zelfs creditcardbetalingen accepteren.
Taak- en planningsbeheer voor elektrotechnische bedrijven. Je kunt offertes maken, taken plannen voor je personeel, ter plaatse factureren, onderhoudsschema's creëren, elektrische nalevingscertificaten en veiligheidsrapporten voltooien, met klanten communiceren en nog veel meer. Verlaag de administratietijd aanzienlijk door facturen rechtstreeks naar Quickbooks Online of Xero te verzenden. ServiceM8 is eenvoudig te gebruiken, je kunt er snel mee aan de slag en het biedt een gratis proefversie, dus probeer het vandaag nog uit! Meer informatie over ServiceM8

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
De software om je hele bedrijf te runnen - FieldEdge helpt je tijd te besparen en meer geld te verdienen.
De software voor buitendienstbeheer om je hele bedrijf te runnen is die software die de eigenaar, het kantoorpersoneel en de technici daadwerkelijk nuttig vinden. Volg moeiteloos klantengeschiedenis, dispatching, financiën, serviceovereenkomsten en meer. FieldEdge is door aannemers hoog beoordeeld en bespaart kantoorpersoneel meer dan 20 uur per week met een naadloze Quickbooks-integratie - dubbele invoer is vanaf nu verleden tijd. Deze mobiele app biedt technici alle informatie die ze nodig hebben om geweldige klantenservice te bieden en ter plaatse efficiënter te zijn. Meer informatie over FieldEdge

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Mobiele en webapplicaties van ServiceTrade coördineren kantoorpersoneel en veldtechnici om een geweldige klantervaring te bieden.
ServiceTrade is ontworpen voor commerciële dienstverleners en helpt bedrijven bij het leveren van geweldige klantenservice die hun bedrijf waardevoller maakt. De klantenservicefunctionaliteiten bieden online betrokkenheid gedurende de hele servicecyclus en bouwt winstgevende, langdurige relaties op. ServiceTrade stroomlijnt bewerkingen met werkorderbeheer en planning, en de web- en mobiele apps zetten servicelevering om in digitale marketingimpressies die gedenkwaardig en nuttig zijn voor klanten. Meer informatie over ServiceTrade

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Run een productiever, efficiënter en winstgevender elektrotechnisch aannemersbedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 taakbeheersysteem.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender elektrotechnisch bedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, technici en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Voeg planning, dispatching, klantrelatiebeheer en meer toe aan QuickBooks met Smart Service, de software voor elektriciens.
Je gebruikt QuickBooks al om de financiën van je elektricienbedrijf te beheren. Ga nu een stap verder met Smart Service, de directe QuickBooks-add-on die planning, facturering, dispatching, klantrelatiebeheer, werkorders, urenregistratie en alle andere behoeften van het moderne elektricienbedrijf behendig regelt. Vervang je klemborden en archiefkasten door een gebruiksvriendelijk mobiel, papierloos systeem dat je activiteiten stroomlijnt, verspilling elimineert en je nettowinst verhoogt. Meer informatie over Smart Service

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo!
SPECIALE AANBIEDING: bekijk een demo van ServiceTitan® en ontvang een Amazon-cadeaukaart van $ 250. Meer informatie binnenin. Boek vandaag nog een demo! Meer dan 100.000 aannemers vertrouwen op ServiceTitan, de nummer 1 meest gebruikte software voor elektrische onderhouds- en vervangingsbedrijven. ServiceTitan is het enige systeem dat je nodig hebt om je bedrijf te runnen: planning, dispatch, service, verkoop, marketing, inventaris, loonadministratie, overeenkomsten, boekhouding en meer. Versla je concurrenten en verbeter je bedrijfsprestaties met 50%, met ServiceTitan! Meer informatie over ServiceTitan

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Beheer de planning van je servicebedrijf, volg opdrachten in realtime, maak facturen en offertes, ontvang betalingen en krijg statistieken.
Workiz helpt duizenden servicemedewerkers om meer winstgevende vijfsterrenactiviteiten te runnen. Elektriciens, slotenmakers, klusjesmannen, loodgieters en meer gebruiken Workiz om sneller betaald te worden, meer opdrachten binnen te halen en meer vijfsterrenreviews te krijgen. Volg alle aspecten van je bedrijf, van planning tot facturering in realtime, ontvang betalingen, elimineer diefstal door werknemers, verhoog je advertentie-effectiviteit en maak rapportages, op desktop, tablet of mobiel. Het team helpt je bij het configureren zodat je al binnen enkele dagen resultaten ziet. Meer informatie over Workiz

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Service Fusion helpt elektrotechnische installateurs om zonder enorme uitgaven indruk te maken op klanten en het gedoe voor werknemers te verminderen.
Service Fusion helpt kleine bedrijven in de buitendienst om hun bedrijfsactiviteiten te verbeteren. Deze complete oplossing voor servicebeheer is eenvoudig te gebruiken en bevat volgens de klanten een "fantastische klantenservice". Het Service Fusion-platform biedt razendsnelle invoer van werkorders, intelligente planning en dispatch, realtime communicatie met buitendienstmedewerkers en nog veel meer. Maak indruk op je klanten en verminder het gedoe voor je werknemers. Meer informatie over Service Fusion

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Commusoft is alles-in-één servicesoftware die is ontworpen voor aannemers met meer dan drie technici in de sectoren van sanitair, HVAC, elektrisch, faciliteiten en diensten (F&S) en onderhoud.
Commusoft is alles-in-één cloudgebaseerde B2B-software die is ontworpen voor buitendienstbedrijven met meer dan drie technici. Meer dan 15.000 gebruikers vertrouwen elke dag op Commusoft. Het helpt je bij het beheren van je CRM, offertes, werkorders, planningen voor technici, middelenbeheer, inventaris, PPM, SLA's, checklists en facturering, en het kan worden geïntegreerd met populaire tools zoals MailChimp, Salesforce, naturalForms, Stripe, Quickbooks en Google-agenda. Het is toegankelijk op je pc, Mac, iPhone, iPad, Android-telefoon of Android-tablet. Meer informatie over Commusoft

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Toonaangevende oplossing voor groeiende elektrische bedrijven. Beheer al je projecten moeiteloos vanaf het moment dat ze binnenkomen totdat ze worden betaald.
De slimme projectbeheersoftware van Fergus heeft alle tools die je nodig hebt om het beheer van huishoudelijke en commerciële elektrische projecten eenvoudiger dan ooit te maken. Fergus vereenvoudigt de dagelijkse administratie, zoals planning, personeel uitzenden en facturering, waardoor jij en je team minder gegevensinvoer en onnodige administratie hebben. Buitendienstpersoneel heeft toegang tot realtime projectgegevens, en kan gas- en elektrische certificaten invullen en hun gezondheid en veiligheid beheren, waar ze zich ook bevinden. Gewaardeerd door meer dan 6000 gebruikers. Meer informatie over Fergus

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Tradify is een taakbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één app voor taakbeheer die is ontworpen voor elektrotechnische aannemers met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een elektricien nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom: Meer informatie over Tradify

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
Gebruiksvriendelijke software voor elektriciens, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Powered Now is populaire software voor elektriciens in het VK. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Meer informatie over Powered Now

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die elektriciens helpt bij het stroomlijnen van hun operationele activiteiten om de winst te verhogen.
simPRO biedt een uitgebreid softwareplatform waarmee elektrotechnische bedrijven de bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen om de winst te verhogen. Als je worstelt met kostprijsberekening, kostenramingen, planning, facturering of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantoorafdelingen verbindt met je technici in het veld. Hou je elektrotechnische projecten en je winst op het juiste spoor met simPRO. Meer informatie over Simpro

Functies

  • Mobiele toegang
  • Factureren
  • Werkorderbeheer
  • Klantenbeheer
  • Tijd bijhouden
  • Offertes
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • GPS
  • Factuurbeheer
  • Kalenderbeheer
  • Taakplanning