Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer communication management software

Customer communication management software stroomlijnt, automatiseert en volgt inspanningen voor klanten-outreach van een organisatie.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer communication management software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

109 resultaten

Verbeter alle klantrelaties, van het genereren van leads tot conversie met de alles-in-één verkoopoplossing van Pipedrive. Meer informatie over Pipedrive
Het geavanceerde CRM-systeem van Pipedrive helpt je waardevolle tijd te besparen en alle klantrelaties te verbeteren, van het genereren van leads tot het ontwikkelen van leads en conversie. Geef je vertegenwoordigers speciale tools en automatiseringen om hun verkoop te verbeteren, meer inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer dan 98.000 klanten hebben al voor Pipedrive gekozen. Ga aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Geen CC vereist. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Maak persoonlijk contact met klanten in 100 talen via 6 kanalen. Meer informatie over Perfect Doc Studio
Platform voor klantcommunicatie waarmee bedrijven met klanten kunnen communiceren met gepersonaliseerde content via 6 kanalen en in meer dan 100 talen Meer informatie over Perfect Doc Studio

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Zoho Desk helpt bedrijven om de communicatie via telefoon, e-mail, live chat, SMS, social media en instant messaging te verenigen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is de web-based klantenservice software van Zoho die bedrijven helpt bij het beheren van klantcommunicatie vanaf elke plek, op elk apparaat en via elk kanaal via het internet. Het verenigt klantcommunicatie via telefoon, e-mail, live chat, SMS, social media en instant messaging op één platform. Het helpt u bij het sorteren en prioriteren van verzoeken, het opstellen van het perfecte antwoord en het bijhouden van klanttevredenheidsniveaus. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Lokulus is een technologieplatform dat tools voor de automatisering van bedrijfsprocessen biedt aan consumentengerichte bedrijven. Meer informatie over Lokulus
Lokulus is een technologiebedrijf dat AI-gestuurde procesautomatisering biedt aan consumentengerichte bedrijven. Met het platform kunnen organisaties geautomatiseerde workflows op intelligente wijze beheren en aanpassen naarmate de behoeften van hun organisatie zich ontwikkelen en groeien. Het platform is een vertrouwde onafhankelijke adviseur die nauw samenwerkt met klanten om inzicht te krijgen in hun unieke uitdagingen. De oplossingen worden op maat gemaakt en maken gebruik van expertise en technologie, zodat ze perfect bij jouw organisatie passen. Meer informatie over Lokulus

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB's tot grote ondernemingen. Meer informatie over LeadDesk
LeadDesk is cloudgebaseerde contactcenter software voor grote verkoopvolumes en klantenservice. Klanten variëren van MKB tot grote ondernemingen. Andere belangrijke klantsectoren omvatten; media, beveiligingsdiensten, energie, telecommunicatie, financiële diensten, marktonderzoek en fondsenwerving. Met de intelligente tools kun je de oproepefficiëntie maximaliseren en meer verkopen. Meer informatie over LeadDesk

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 is gratis software voor CRM, klantcommunicatie en helpdesk die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source.
Bitrix24 is gratis software voor CRM, klantcommunicatie en helpdesk die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften.
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Tidio is een tool voor klantcommunicatie waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig, alles-in-één platform voor het beheer van de klantcommunicatie dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Zenvia Conversion

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden
Beheer de klantcommunicatie met behulp van video-opnames, tagging van gesprekken en andere tools voor gespreksbeheer van Smartsupp.
Smartsupp is de enige leverancier op de markt die unieke tools, zoals video-opnames, voor beheer van klantcommunicatie biedt, zodat bedrijven elke stap in het aankooptraject van elke bezoeker op hun website kunnen zien. Naast opnames van videosessies levert de live chat ook geautomatiseerde berichten via chatbots, tagging van gesprekken (gebruikt om klantenserviceteams de mogelijkheid te bieden gesprekken te organiseren, taggen en er notities over te maken), en vele andere krachtige tools voor gespreksbeheer. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Klantendatabase
  • Batchcommunicatie
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Chatten/messaging
  • Interactie bijhouden