112 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Verbeter de verwerking en verwijder dubbele threads door meerdere kanalen samen te voegen in één profiel. Rust je agenten uit met de tools om een compleet beeld van hun klanten te krijgen en het persoonlijk te maken. Meer informatie over RingCentral Engage Digital Verenig berichten van alle digitale kanalen om de klanttevredenheid te verhogen, de productiviteit van de agent te verbeteren en hogere inkomsten te genereren. Meer informatie over RingCentral Engage Digital
monday.com is krachtige CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten een optimale service en ervaring met eenvoudige, maar krachtige software. Meer informatie over monday.com monday.com is robuuste CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday.com

door Messagepoint

(0 beoordelingen)
Bezoek website
Messagepoint is een krachtig, hybride cloudgebaseerd contentbeheerplatform voor de customer communications management (CCM)-behoeften van grote zakelijke klanten. Het biedt een intuïtieve en beveiligde omgeving waarin zakelijke gebruikers de content van touchpoint-berichten en bedrijfsregels die het tempo van de veranderingen voor klantgerichte print- en digitale communicatie aansturen, rechtstreeks kunnen bepalen en beheren. Meer informatie over Messagepoint Messagepoint is een CCM-platform waarmee organisaties in de cloud hun bedrijfsregels en communicatiecontent voor klanten kunnen beheren. Meer informatie over Messagepoint
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
Front is de toonaangevende software voor klantencommunicatie waarmee teams kunnen samenwerken met meer transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails naar algemene adressen, zoals [email protected] en [email protected] Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, e-mails intern delen en ze bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front App Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om rond elke e-mail samen te werken met meer efficiëntie. Meer informatie over Front App
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Help klanten in realtime via je website, Facebook Messenger en Telegram. Nodig internetbezoekers proactief uit voor een chat. Bied een contactformulier aan wanneer je offline bent, of gebruik een chatbot om chats voor je te ontvangen. Verzamel leads en contactgegevens via een registratieformulier. Stuur chats door tussen operators en gebruik opties voor groepen en vaardigheden om inkomende chats naar de juiste mensen te leiden. Pas het chatvenster aan op het ontwerp van je website. Verbind Userlike met andere bedrijfstools (bijv. CRM/helpdesk). Meer informatie over Userlike Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Win meer zaken en krijg meer gedaan met Daylite. Kom je vervolgafspraken na. Rangschik leads en klanten in gerichte lijsten. Organiseer alle variabele delen van projecten en stroomlijn processen zodat er niets over het hoofd wordt gezien. Integreer met Apple Mail. Synchroniseer je Apple-contacten en Kalender. Werk offline. Bouw klantrelaties op, voer plannen uit en schaal je bedrijf op. Je klanten zullen denken dat je superkrachten bezit, en dat is ook zo! Meer informatie over Daylite for Mac EXCLUSIEF voor macOS en iOS. Bouw relaties op, win meer omzet en voer je plannen uit. Daylite doet het allemaal. Meer informatie over Daylite for Mac
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. LiveAgent is livechat-software voor het MKB met uitstekende recensies en beoordelingen. Meer informatie over LiveAgent Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.

door Telegram Messenger

(1.295 beoordelingen)
Bekijk profiel
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.

door Rakuten Viber

(1.082 beoordelingen)
Bekijk profiel
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
Bekijk profiel
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.

door Preferred Market Solutions

(79 beoordelingen)
Bekijk profiel
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten. Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.
JivoChat helpt bij het organiseren van al je klantcontactrecords met één slim systeem voor customer communications management (CCM). Volg je bezoekers, praat met hen via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer met slechts één hulpmiddel: JivoChat. Maximaliseer uitgaande communicatie: gebruik slimme triggers, terugbelfuncties en JivoChat zakelijke telefoondiensten. Gebruik JivoChat om je bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen voor een systeem voor customer communications management (CCM). Zet je bezoekers vandaag nog om in klanten.

door FreeAgent Network

(45 beoordelingen)
Bekijk profiel
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert website leads 24/7. Our AI Chatbot software supports chat agents by capturing information, connecting to CRM, and translating English-Spanish in real-time. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Smith.ai Live Chat with AI Chatbot is the fast & friendly way to capture, screen & convert website leads 24/7.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search. Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
TrueDialog's Customer Support SMS Texting Solution is built for scalability, reliability, security, and compliance. SaaS platform with our unique "TrueDialog" feature which enables team-based 2-way texting to create threaded, multi-agent personalized SMS conversations at scale, so your entire team can all contribute to a single threaded texting conversation with customers. Mobile Apps allow agents to use the platform anywhere, anytime. Start within minutes. More Features. Half the Price. Customer Support SMS Texting Platform. Enterprise-grade. Unique "TrueDialog" feature enables team-based group texting at scale.
Moxtra powered OneStop Apps provide an an all-in-one suite of collaborative services and function as a private communication hub, under an organizations brand. The OneStop hub is designed to allow a business to manage their external relationships and internal business teams to drive business and deliver the timeliness and quality of response required for todays environment. Power your OneStop app, under your brand, to drive and manage the continuous connections that are critical for your business.
The Intelledox platform is used by many of the world's leading enterprise and government organizations to transform their digital customer experience. Enabling organizations to engage and delight their customers by having rich and timely conversations using real-time data, Intelledox streamlines complex processes and omnichannel forms and allows organizations to transform the way they acquire, onboard and service their customers. Offices | Dallas, New York, Dublin, Singapore, Sydney, Canberra With Intelledox, streamline complex processes & omnichannel forms & transform the way you acquire, onboard & service your customers.
Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most advanced tool for software in market. Best bulk sender software for whatsapp, send unlimited bulk whatsapp with the help of Whatsapp bulk sender tool, easy to use & most adv
LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters op ondernemingsniveau (meer dan 25 medewerkers), waarmee meer dan 12 miljard interacties per jaar worden beheerd via een omgeving met meerdere kanalen. Met meer dan 15 jaar pure cloudexpertise geeft dit systeem leiders van contactcenters de mogelijkheid om effectieve betrokkenheidsstrategieën in te zetten op alle klantenkanalen. Dankzij de toonaangevende functionaliteiten voor risicobeperking en beveiliging kunnen klanten zich snel aanpassen aan een veranderende zakelijke omgeving. LiveVox is een toonaangevende leverancier van cloudoplossingen voor contactcenters die gebruikmaken van een omgeving met meerdere kanalen.
Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more. Designed to build voice applications in the cloud providing call control, voice conferencing, call recording, voice menus, and more.
Blinger.io is an omni-channel software platform which allows clients to connect to their customers through popular messengers, e-mail and live chat with a single API, interface or integration with helpdesks. Cloud-based solution that allows businesses to streamline customer interactions via messaging, live chat and emails.
Browser-based software solution for customer communication via the most popular messaging apps: WhatsApp, Facebook Messenger, Apple Business Chat, Viber and Telegram. With our platform, you can resolve incoming customer inquiries over one central platform with an intuitive interface and automation options. Start reducing support costs, raise productivity, and increase your customer satisfaction. Manage your customer communication via the most popular messaging apps WhatsApp, FB Messenger, Apple Business Chat, Telegram, Viber
Napersoft Customer Communications Management (CCM) solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business within an enterprise. Our solutions empower business users to quickly and easily compose, format and deliver relevant and personalized customer communications at the right time in customer-preferred channels, helping to enrich the overall customer experience. Customer Communications Management solutions are designed to holistically manage customer communications across all lines-of-business.

door OpenText CEM

(3 beoordelingen)
Bekijk profiel
Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications. Engagement enhancement software that helps businesses interact with customers via personalized and device-friendly communications.
ActiveDocs is a global provider of document automation software. Our software helps large organizations with document generation and associated processes. To that end, we provide our customers with award-winning tools, resources, and training which together let them design and maintain their document automation solution internally. Template design is intuitive, taking place in Microsoft Word this makes it non-codey. Business users can work on templates without involving IT developers. ActiveDocs provides powerful and flexible document automation software for the world's biggest and brightest companies.
Oracle Documaker is the most widely-used Enterprise Document Automation (EDA) solution. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders, when and how they want them whether by print, email, text messaging, social media, or any other format. A rules-driven system, Oracle Documaker automates documents, improving communications and customer service while achieving higher levels of efficiency and reduced cost. Documaker dynamically creates, manages, and delivers enterprise communications to customers and stakeholders.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijkheid bereiken in alle soorten inhoud, van communicatie tot marketing tot product tot HR. Bedrijven zoals Marriott, Braintree en Postmates gebruiken Qordoba om tot 90% sneller dan voorheen betere content te maken. Qordoba werd erkend als een Forbes Cloud100 Rising Star voor 2018. Qordoba is een AI-schrijfassistent voor bedrijven.
Using messaging, Airy enables businesses to have meaningful conversations that form long-lasting relationships with their customers by carefully balancing technology and human interaction. Businesses rely on Airy for new customer acquisition, personalized content engagement, and customer. Airy helps solve complicated business problems by deploying their suite of robust automations and exceptional multi-platform applications. Airy helps you engage in meaningful conversations with your customers that form long-lasting relationships through messaging.
Used by over 250 organizations worldwide, PB Digital is an advanced Customer Communication Management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital information - smart & responsive forms with digital signature features.,invoices and other types of documents. PB Digital is used by some of Israel's largest financial institutions; IKEA and BMW in Europe; Israel's largest healthcare organization, and by leading organizations in the US & S. America. PB Digital is an advanced document management system enabling organizations to easily create, manage and distribute digital documents
Web-based on-demand document generation tool with version control and template interpreting functionality. Improve customer communications and document processes with real-time document generation tool.

door GhostDraft

(1 review)
Bekijk profiel
Meet your customers changing needs with the leading digital engagement technology for top insurers. Our advanced customer communication and document automation solutions integrate into your business to create better experiences, greater efficiency and more agility across any platform. GhostDraft empowers insurers to create better customer experiences, greater efficiency and more agility through advanced CCM.

door Brand Embassy

(1 review)
Bekijk profiel
Brand Embassy is het best beoordeelde cloud-klantenserviceplatform met meer dan 30 geïntegreerde socialmediakanalen, instant messaging, live chat, e-mail en een door AI aangestuurde chatbot. Brand Embassy is een implementatie- en oplossingspartner, ook voor bedrijfstoepassingen op kanalen zoals WhatsApp Business of Apple Business Chat. Klanten zijn onder andere telecombedrijven, banken, e-commerce en detailhandel. Brand Embassy is een veilige, flexibele en kostenbesparende oplossing. Brand Embassy is eenvoudig te integreren. Brand Embassy is een omni-channel, digitaal klantenserviceplatform voor contactcenters. Het is een cloud-schaalbare en kostenbesparende oplossing.

door Comapi

(1 review)
Bekijk profiel
Whether you want to have one conversation, or one million, our low-code software and intuitive APIs will make it happen, enabling you to send real-time communications to your customers in a matter of moments. From small businesses, to global enterprises, weve helped thousands of clients expand and enrich their messaging channels, without the headache. Extend existing system capability, build a new platform from scratch, or use our ready-to-go software. With Comapi powering your communications Comapi is a communications software that offers features such as live chat, SMS, app messaging and push notifications

door Messagera

(1 review)
Bekijk profiel
A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over texting and voice-enabled devices like Amazon Alexa. Add the "message" button on your google map listing A communication solution dedicated to appointment-making businesses. Allow your customers to book, reschedule, ask Q's easily over text

door Cincom Systems

(1 review)
Bekijk profiel
Improve customer experience and streamline customer communications management processes with document design, delivery, and deployment tools. Improve customer experience and streamline customer communications processes with document design, delivery, and deployment tools.

door VoiceSage

(1 review)
Bekijk profiel
VoiceSage offers a cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email. Create a seamless communication strategy that increases customer engagement, payment collections and better customer service. Our personalized business messaging solutions help customer centric brands choose the best customer touch points to engage customers. Cloud communication platform transforming business communications with SMS, Rich Media Messaging, Interactive Voice Response and Email.
Bekijk profiel
Customers expect efficient support via multiple channels.The wait time for queries to be processed by sales staff, customer service and social media teams can lead to a loss of customers and business. Clickatell Touch is a live chat tool that enables you to unify your response teams across inbound channels for consistent, real-time messaging and on-demand customer service delivery. This scalable live chat solution requires will boost conversions and customer loyalty. Live omni-channel customer service chat solution that enables you to instantly resolve queries on web, social and mobile.
FCI is revolutionizing the customer communications for its clients who are in consumer facing businesses. We help organizations of all sizes deliver amazing digital experience to their customers with the help of dynamic, interactive and highly personalized communications. FCI provides customer communication management solutions and services to help organizations improve operational efficiency, support regulatory compliance, and drive business growth. Customer communication management (CCM) is a planned strategy that allows organizations to design,manage, & deliver all outbound tasks.

door Striata

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents across channels. Developed with security of data and processes at its core, the platform can accept and use any data format with custom mapping plugins, and supports multiple output formats (PDF, EMC, HTML) and channels (email, text, Web, mobile app). Our scalable and O/S agnostic application platform supports large volume generation, distribution and storage of messages and documents

door SPLICE Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SPLICE inspires better customer connections and helps you close the communications loop with customers. Our Data-Driven Dialogs enable you to send automated messages triggered from your core systems/CRM to customers via their channels of choice, including phone, SMS/MMS messaging, and email. Our Customer-Driven Dialogs enable you to respond to communications initiated by your customers in real-time, through text message, web chat, Facebook Messenger, WhatsApp, and home assistant devices. Actively engage with your existing customers with personalized messaging software to achieve your business results!

door OneCommand

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media. Marketing solution that allows auto dealers to communicate with their customers using phone, email, direct mail, and social media.

door Ecrion Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ecrion Engage is a modular, highly scalable platform for Document Automation, Customer Communications, Customer Experience and Digital Experience. Available either on-premises or in the cloud, you deploy only the services you want. Developed from the ground-up as a single, integrated solution, and with packaged integrations to major CRM's, ERP's and Core Systems, Engage is quick and easy to implement. Customer Experience Automation: Customer Journey Automation, Customer Communications, Document Automation, Digital Experience

door Kofax

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Kofax Customer Communications Manager is an enterprise class and web-based customer communications management solution that empowers businesses to manage their engagement with customers, communicating with their customers across multiple channels, with minimal IT effort. It reliably creates relevant, accurate, and highly personalized communication for your customers and delivers it through mobile, e-mail, print, portal and other channels. Customer Communications Manager empowers businesses to manage the engagement and communication with customers across multiple channels

door Akio

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.

door Gladly

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform. Unlike legacy customer service platforms that are case centric, only Gladly is designed with people at the center and uniquely enables a single lifelong customer conversation from voice to modern messaging. Gladly powers some of the most innovative consumer companies like JetBlue, JOANN, and TUMI to deliver exceptional customer experiences and makes customer service a competitive advantage. Gladly is a Radically Personal Customer Service Platform that puts people at the center of a single, lifelong conversation.

door SPREAD

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SPREAD is the marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your customer engagement around three pillars : acquisition (referral program, partnerships, 50 marketing games), knowledge (onboarding, progressive qualification, segmentation) and loyalty (automated scenarios, loyalty program, customer's reviews). With SPREAD give to your customers the relationship they deserve ! SPREAD : marketing CRM to automate your customer relationship. It allows you to build your engagement : acquisition, knowledge, loyalty

door Elixir Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence. SaaS portal for organizing and streamlining employee and customer correspondence.

door Newgen Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities. Engage your customers across multiple channels with personalized communications design and authoring capabilities.

door Pitney Bowes

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications. Print and digital document production solution designed to manage engaging customer communications.

door Smart Communications

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Smart Communications is the leading cloud-based platform for enterprise customer communications. As the only cloud solution ranked as a Leader in Gartners Magic Quadrant for Customer Communications Management, more than 350 global brands many in the worlds most highly regulated industries rely on Smart Communications to make multi-channel customer communications more meaningful, while also helping them simplify their processes and operate more efficiently. We help the worlds largest enterprises simplify their customer and business communications.

door Crawford Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage. Customer communications archiving and management solution that provides high-volume document classification, indexing, and storage.

door Sefas

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication. Helps organisations produce meaningful and omni channel customer communication.

door Smartz Solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
We empower you through a real-time, Smartz Solutions cloud-based server to connect with customers. Powered through our A.I.D., Smartz Communications transforms the omni channel experience with AI-driven Bots, sentiment analysis, real-time dashboards and intelligent campaigns. Communicate with customers on the channel they prefer with a host of channels including; WhatsApp for Business, Telegram, Facebook Messenger, Twitter, Voice (inbound & outbound), Email, Two-Way SMS, WebChat and I-Templates. Connect with customers through a Smartz Solutions cloud-based platform to deliver seamless customer experiences.

door Fresh Finance

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
freshMerge is a licensed communication software solution managed by your marketing department that benefits your large sales team and employees. Dynamic newsletters, social media posts, and a downloadable print PDF mailer provide your sales team interactive content solutions to help build relationships and maintain business. Whether you have a sales team of 10 or 50,000+, inputting articles and photos once makes it easy to control messaging at the corporate level. Email, Social Media, and Print SaaS for large sales teams that send out the same individually branded content.

door Innology Ventures

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
OPINATOR is an ecosystem of Customer Experience Management and Interactive Digital Marketing services that enables businesses to generate personalized, context-dependent, two-way interactions with consumers across multiple channels to increase customer acquisition, loyalty and satisfaction, prevent abandonment and increase sales. Customer experience management platform with personalized interactions with customers, actionable intelligence, and is multi-channel.

door TRDATA

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies TRDATA provides scalable valuation, trading and risk analysis platform for investment companies

door Whispir

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications. Whispir is a cloud platform for automating intelligent, rich communications.

door Roojoom

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels. Roojooms is a customer journey management platform that creates relevant and personal digital experiences across all channels.

door reinfer

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines Makes human conversations understandable at scale and actionable to machines

door Adbrain

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms. Helps to engage with customers with a personalized, consistent message across devices, channels, and platforms.

door Uninand Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment. Queue management solution that can control customer flow and support the staff in managing customers in any kind of environment.

door k?hn & weyh Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation. M/TEXT CS helps to integrate successful customer communications management (CCM) and effective document creation.

door Hatch

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Hatch combines two-way text, email, and voice with automation in one collaborative workspace to increase close rates, shorten sales cycles, and boost 5-star reviews. Two-way text, email, and voice with automation in one collaborative workspace for sales and service teams

door ALMATO

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer. RTIM is an Real Time Interaction Management software that that analyzes data and supports employees when interacting with the customer.

door Alan Systems

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable. Alan Systems increases your performance in sales and customer service area and is making work more productive and enjoyable.

door XMPie

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Deliver a better brand experience for your customers with PersonalEffect TransMedia, an all-in-one solution for creating, managing and monitoring multichannel, 1:1 campaigns. This fully integrated solution controls all touch points across all media: print, email, Web and SMS for the production of sophisticated Cross Media campaigns that offer complete brand control and messaging synchronization regardless of communication channel. An all-in-one solution for creating and launching integrated, personalized campaigns across every channel

door DataOceans

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform. CCM solution delivered as a managed service that helps companies manage and deliver personalized communications from one platform.

door esendex

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry! Combine Esendex SMS, Voice, Email & Web solutions to maximize communications. We offer specific features for your industry!

door Cosmose

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels. Cosmose, sophisticated location technology that allows retailers to target offline customers via online channels.

door Aivo

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Save time, answer automatically! AgentBot is an automatic customer support solution that uses AI to understand and solve customers needs in real time. Have natural conversations. Not flows, not options. AgentBots natural language understanding engine allows it to interpret conversational language and it learns from every interaction. AgentBot is an Artificial Intelligence solution that integrates human empathy and human-like dialogues in customer service communication. You will get 30 days FREE TRIAL, where you can setup your own AgentBot. No credit card required.

door Naelan

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Optimize customer communication through creation of collaborative documents, personalized emails, and document delivery across multiple channels. Optimize customer communication through creation of interactive documents and automation of multi-channel delivery.

door Quadient

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence. Correspondence enables insurers to create, approve and deliver regulatory compliant, accurate and personalized claims correspondence.

door Ambit AI

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Ambit is a conversational AI (chatbot) platform that allows you to have automated conversations with your customers & employees 24/7 on any channel. Our intelligent conversation platform blends scripts, NLP technology and machine learning to deliver natural & realistic chat experiences. We work with some of the worlds leading brands to build & on-board digital employees that reduce time to value, create actionable insights and maximise value in every staff, customer or partner interaction. Ambit is a conversational AI (chatbot) platform that allows you to have automated conversations with your customers & employees 24/7.

door CondoButlr

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere. Lets you do all the communication between tenants and landlords in one place, so you can manage your condominium from anywhere.

door Digitaleo

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily. Communication and customer loyalty platform that helps retailers manage their communications, segment and reach their customers easily.

door Loopon

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay. All-in-one tool that helps hotels automate guest communication and improve quality of the stay.

door Omnigage

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Helps streamline business communications with customers. Helps streamline business communications with customers.

door Akia

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Akia is a cloud-based text messaging platform that allows hotel staff to directly communicate with guests. Our robust artificial intelligence manages communication and notifies the staff when guests need assistance. We are partnered with AutoClerk PMS, and can also integrate with nearly every PMS at no extra cost. Akia's goals are to maximize guest satisfaction and streamline hotel operations. Artificial intelligence to manage text-messaging with your guests.

door LinkFusions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Enables users to reach their customers using text, MMS, email, surveys & more. Enables users to reach their customers using text, MMS, email, surveys & more.

door ConexWork

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
CONEXwork is an application for mobile devices and laptops that enables clients and providers to communicate effectively. CONEXwork is an application for mobile devices and laptops that enables clients and providers to communicate effectively.

door RLike Design Labs

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
GoDesk's Guests Messaging system, through the use of simple Chatbots and staff connect tools, helps Hoteliers listen to their guests pre, during and post stay. Guests need not download any app or go to any website. GoDesk can work with any Hotel PMS thus no change in behavior for Hotel Staff. Bring transparency and accountability into your Hotel operations and timely service recovery, ensuring 100% happy guests and no negative social media reviews. As a Hotelier how do you "Ensure" you deliver the best Guest Experience you "Intend" to deliver? By listening closely! using GoDesk

door Easyping.Me

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Easyping.me is a social messaging platform that integrates with social messaging apps to chat directly with your customers. Easyping.me is a social messaging platform that integrates with social messaging apps to chat directly with your customers.

door OwnerListens

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Web-based application for businesses to help them manage instant customer communications from a single platform. Web-based application for businesses to help them manage instant customer communications from a single platform.

D1

door D1

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
D1 enables enterprise digital transformation through better engagement journeys when sending omnichannel communications to customers through the cloud. The platform works as a messages aggregator and an orchestration software that not only optimizes costs but also improves customer experience in the process. Customer experience management solutions that help enterprises map, build and execute better customer journeys.

door Everyware

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Payment gateway that utilizes two-way text messaging to enhance customer service and streamline payment processing. Payment gateway that utilizes two-way text messaging to enhance customer service and streamline payment processing.

door Hi Platform

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Hi Omni Pro's solutions enable service via WhatsApp, Facebook (among other social media), online chat or application, with the autonomy your team needs to create the best experience for all customers. Hi Omni Pro's solutions enable service via WhatsApp, Facebook (among other social media), online chat or application.

door Octadesk

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Customer service solution that organizes customer interactions, controls and optimizes all communication channels. Customer service solution that organizes customer interactions, controls and optimizes all communication channels.

door Meditrial Europe

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Maptrial allows Sponsors and CROs to intelligently manage the complexities of clinical trials. Product modules offer comprehensive management of trial planning, country and site progress, monitoring activities, supplies and finance, with state-of-the-art investigator data mining and operational support. Maptrial provides special user capabilities for unprecedented ease of trial management.

door Unit.chat

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Collects messages from your customers at various sites or social media and sends all the information into your Slack. Collects messages from your customers at various sites or social media and sends all the information into your Slack.

door INO Telecom

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
All of your customer interactions managed from one single omnichannel platform. All of your customer interactions managed from one single omnichannel platform.