Nederland Lokale producten weergeven
321 resultaten
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor communicatiebeheer die gebruikmaakt van realtime omnichannel-communicatie. Personaliseer je communicatie door gebruik te maken van de kracht van klantsegmentatie, automatisering en een ingebouwde CRM (Customer Relationship Management, klantenrelatiebeheer). Voeg notities en herinneringen toe, en profiteer van meer dan 40 integraties. LiveAgent maakt het bieden van klantenservice van wereldklasse eenvoudig. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Front is de toonaangevende klantcommunicatiesoftware die teams helpt om bij elke e-mail samen te werken. Meer informatie over Front
Front stimuleert het hart van het bedrijf. Zinvolle verbindingen tussen teams en klanten die leiden tot duurzame relaties. Front brengt e-mail en apps samen in een collaboratief platform voor klantcommunicatie en stimuleert de zakelijke impact door de natuurlijke gesprekken op te schalen die klanten voor het leven creëren. Meer dan 6000 bedrijven gebruiken Front om gepersonaliseerde klantrelaties op schaal te ontwikkelen en hun werk om te zetten in impact. Meer informatie is te vinden op de website. Meer informatie over Front

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Messagepoint is een CCM-platform waarmee organisaties in de cloud hun bedrijfsregels en communicatiecontent voor klanten kunnen beheren. Meer informatie over messagepoint
Messagepoint is een krachtig, hybride cloudgebaseerd contentbeheerplatform voor de customer communications management (CCM)-behoeften van grote zakelijke klanten. Het biedt een intuïtieve en beveiligde omgeving waarin zakelijke gebruikers de content van touchpoint-berichten en bedrijfsregels die het tempo van de veranderingen voor klantgerichte print- en digitale communicatie aansturen, rechtstreeks kunnen bepalen en beheren. Meer informatie over messagepoint

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Samenwerkingsplatform ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taakbeheer. Meer informatie over Rooftop
Rooftop is een samenwerkingsplatform dat is ontworpen voor e-mailbeheer, klantenondersteuning en taak-/projectbeheer. Het is gebouwd rond de volgende 3 pijlers: - inboxbeheer: het beheren van e-mails kan een vervelende taak zijn. Rooftop helpt je bij het eenvoudig classificeren, verwerken en ophalen van e-mails; - samenwerking: Rooftop is ontworpen om het voor teams mogelijk te maken om samen te werken aan e-mails en taken; - taakbeheer: beheer al je taken en projecten in Rooftop. Je kunt allerlei soorten workflows en verkooppijplijnen bouwen. Meer informatie over Rooftop

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat is ontworpen om de werkzaamheden van je team te vereenvoudigen. Bied uitstekende klantenondersteuning. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk
HelpDesk is een online ticketingsysteem dat de werkzaamheden van je team vereenvoudigt. Het zit boordevol met functies die de samenwerking binnen je team bevorderen. Je kunt tags gebruiken, privénotities toevoegen, tickets toewijzen aan specifieke teamleden en standaardantwoorden opstellen. Om het hoogste beveiligingsniveau te garanderen, versleutelt het systeem je gegevens met het 256bit SSL-protocol. HelpDesk is ontworpen om je medewerkers tijd te besparen en hen in staat te stellen het hoogste niveau van klantenservice te bieden. Moeiteloos. Meer informatie over HelpDesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Zendesk bouwt klantcommunicatiesoftware voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk is de toonaangevende, cloudgebaseerde helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Communiceer met klanten op elk kanaal: sms, web, mobiele app, telefoon, e-mail of sociale media, en rust je agenten uit met een volledige geschiedenis van alle klantinteracties, waaronder de interacties uit meer dan 700 app-integraties. Ontdek waarom bedrijven zoals Uber, Venmo, Shopify en LendingClub Zendesk gebruiken om hun ondersteuningskosten te verlagen en de klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike is een op berichten gebaseerde oplossing voor CCM die websitechat combineert met mobiele berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verbeter alle klantrelaties, van het genereren van leads tot conversie met de alles-in-één verkoopoplossing van Pipedrive. Meer informatie over Pipedrive
Het geavanceerde CRM-systeem van Pipedrive helpt je waardevolle tijd te besparen en alle klantrelaties te verbeteren, van het genereren van leads tot het ontwikkelen van leads en conversie. Geef je vertegenwoordigers speciale tools en automatiseringen om hun verkoop te verbeteren, meer inkomsten te genereren en de klanttevredenheid te verhogen. Meer dan 98.000 klanten hebben al voor Pipedrive gekozen. Ga aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Geen CC vereist. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 meest populaire gratis CRM, klantcommunicatie en helpdesk. Cloudgebaseerd, mobiel, open source. Gebruikt door 4 miljoen bedrijven. Ontvang vandaag nog je gratis multichannel contactcenter en beheer op één plek al je e-mail, telefoongesprekken, livechat, boodschappers en klantverzoeken op sociale netwerken. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels. Meer informatie over Gorgias
De enige app voor klantcommunicatie die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek waarom Gorgias goed wordt beoordeeld op Shopify. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Dit platform heeft de complexiteit van CRM omgezet naar een takenlijst, zodat je leads kunt converteren naar klanten, je doelen kunt bereiken en je bedrijf snel laten groeien. Meer informatie over OnePageCRM
OnePageCRM is een eenvoudige, op contactpersonen gerichte CRM. Dit platform hanteert de aanpak van een takenlijst voor het beheren van verkoopleads, waarbij elk contact een "Volgende actie" heeft om ervoor te zorgen dat je altijd een vervolgactie hebt. Leg leads vast vanuit Gmail, Outlook, Twitter en Facebook en creëer met slechts één klik een contactpersoon in OnePageCRM. Beheer deals en hou je verkoopdoelstellingen bij met behulp van de intuïtieve verkooppijplijn. Integreer met al je favoriete zakelijke toepassingen. Heb je een vraag? Het bedrijf is beschikbaar via telefoon, chat en e-mail. Meer informatie over OnePageCRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
All-In-One Automation Tool with Sourcing, Outreach, data enrichment ATS / CRM, database management, and synchronization capabilities. Meer informatie over Jobin.cloud
Jobin.cloud is an All-In-One Automation tool to Find and Engage with People important to your business. Import profiles in bulk, filter, track, and manage them in auto-updating repositories. Easily pick the best to contact and reach out in bulk with auto-compiling smart fields. Assign them to workflows and keep track of all your conversations with timelines, tags and notes. Multichannel communication including unlimited LinkedIn connection requests and outreach campaigns with drip and sequences Meer informatie over Jobin.cloud

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Maximaliseer de omzet met het cloudgebaseerde marketing automation platform dat is ontworpen voor klantbetrokkenheid via meerdere kanalen. Meer informatie over Maropost
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worden gestuurd. Door middel van geïntegreerde marketing- en verkoopautomatisering biedt Maropost de essentiële tools, strategische begeleiding en ondersteuning die nodig zijn om meer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren door middel van een 360-graden bedrijfsbeeld van marketing automation tot CRM, commerce en klantenondersteuning. Meer informatie over Maropost

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Nederland Lokaal product
Platform voor klantenbinding voor conversationele marketing. Het is gericht op Nederlandse bedrijven en werkt met verschillende berichtenkanalen. Meer informatie over CM.com
Platform voor klantenbinding voor conversationele marketing. Het is gericht op Nederlandse bedrijven en werkt met verschillende berichtenkanalen. Meer informatie over CM.com

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties.
Beveiligde berichten-app die kleine bedrijven helpt hun klanten op de hoogte te houden van nieuws, evenementen en promoties. Meer informatie over Telegram

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Klanten zijn je beste vorm van marketing. Ontvang meer reviews en houd het gemakkelijk voor klanten met tekst vanaf één gecentraliseerd dashboard.
Podium is een platform voor interactiebeheer dat een nieuwe definitie geeft aan de moderne relatie tussen lokale bedrijven en hun klanten. Podium wordt door Forbes erkend als een Cloud100-bedrijf en maakt het gemakkelijk om al je klantberichten via Google, Facebook en inkomende teksten te beheren vanuit één dashboard. Je kunt ook meer reviews genereren en al je reviews op Google, Facebook en andere sites beheren om snel te antwoorden, te rapporteren over locaties en de mening van klanten te begrijpen. Meer informatie over Podium

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Sirena

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Met ZoomInfo Engage kan je verkoopteam contact leggen met meer prospects, meer zaken afsluiten en elke interactie vastleggen.
Met ZoomInfo Engage kun je je verkoopactiviteiten schalen en automatiseren voor slimmere en efficiëntere prospectie, waardoor je tijd bespaart - evenals frustratie over handmatige gegevensinvoer in geïsoleerde systemen. Meer informatie over ZoomInfo

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Help Scout is een webgebaseerde helpdesk die is ontworpen voor een geweldige klantervaring.
Help Scout kan worden opgeschaald zoals elke andere helpdesk, maar de klantervaring voelt zo gepersonaliseerd als e-mail. Help Scout is ideaal voor bedrijven van elke omvang en ondersteunt bedrijven met meer dan 500 gebruikers. Dankzij de overzichtelijke functionaliteiten van Help Scout kun je teams van elke omvang op elkaar afgestemd houden. Met een optimale rapportagefunctie, geïntegreerde kennisbank, robuuste API, heel veel integraties en een gratis iPhone-app om klanten onderweg te ondersteunen, laat Help Scout je team focussen op wat er echt belangrijk is: je klanten. Meer informatie over Help Scout

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Stuur geautomatiseerde afspraakherinneringsoproepen, sms-berichten en e-mails vanuit je bestaande planningssoftware. HIPAA-conform. Veilig.
Nu kun je afspraakherinneringsgesprekken, tweewegs-tekstherinneringen en e-mailherinneringen verzenden via je eigen software. Gebruik je eigen stem, de systeemstem of een combinatie van beide. Inclusief Engels, Frans en Spaans. Werkt met de meeste planningssoftware, spreadsheets, EMD's, EPD's en aangepaste software. Werkt automatisch. Hiermee kun je alle bevestigingen en antwoorden live op je dashboard bekijken. Live technische ondersteuning is inbegrepen in je account. HIPAA-conform. Versleuteld. Meer informatie over ReminderCall.com

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM versterkt je connecties waardoor je tevreden en trouwe klanten krijgt - het ondersteunt je initiatieven vanaf het eerste contact met leads, tijdens de marketing- en verkoopinspanningen die ze voeden, tot en met de omzetting en verder. Op die manier wordt elke communicatie met een prospect een gepersonaliseerde één-op-één dialoog, waardoor de juiste boodschap op het juiste moment wordt overgebracht. Meer informatie over amoCRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Build the ultimate contactless tech stack with Whistle and your property management suite. TryWhistle Free Today!
Travelers, more than ever before, are demanding contactless experiences. NOW is the time to bring Whistle to your hotel. Whistle's revolutionary contactless hospitality software is rated #1 by HotelTechReport and trusted by 10,000+ hoteliers worldwide. Whistle's easy-to-use dashboard drives more bookings, digitizes check-in, enhances guest experiences, improves service scores, boosts positive reviews, streamlines operations, and integrates with 50+ property management systems. TryWhistle Free! Meer informatie over Whistle Messaging

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy.
ServiceNow Customer Service Management is built for the digitally connected service economy. The convergence of products and services is raising the bar on customer expectations. But traditional customer support tools are no longer working. Meer informatie over ServiceNow Customer Service Management

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
AI-gestuurde sms-berichten voor het MKB en grote ondernemingen. Zingle helpt bedrijven authentiek te communiceren voor een betere ervaring.
Zingle is een mobiel betrokkenheidsplatform tussen klanten en bedrijven dat tweerichtingscommunicatie mogelijk maakt via mobiele berichten, waaronder sms, mms en berichten op social media. Zingle's AI-gestuurde platform voor intelligente berichten werd opgericht in 2009 en stelt bedrijven in staat om de communicatie met klanten te personaliseren en te automatiseren, om de operationele efficiëntie te verhogen, de klanttevredenheid te verbeteren en extra inkomsten te genereren. De missie van Zingle is om de ervaring van klanten moeiteloos te maken. Meer informatie over Zingle

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Automatiseer verwijzingen, retentie en beoordelingen voor verzekeringsmaatschappijen met intelligente contactpunten en handschrifttechnologie.
De aanbieder werkt samen met verzekeringsmaatschappijen om verwijzingen, retentie en online beoordelingen te automatiseren. Vind en maak gebruik van je meest loyale klanten door hen te inspireren om je door te verwijzen naar hun vrienden en familie. Houd klanten betrokken via zinvolle communicatie zodat ze minder prijsgevoelig worden en je meer gaan waarderen. Vergroot de online reputatie en haal geïnteresseerde prospects binnen door positieve verklaringen en beoordelingen te verzamelen en te delen. Meer informatie over Rocket Referrals

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
UJET is een modern bedrijf voor cloudcontactcentrumsoftware met toonaangevende innovatie in klantenondersteuning op het web, telefoon en mobiele apps.
UJET is een platform voor ondernemingen, ideaal voor bedrijven met meer dan 50 medewerkers, dat moderne contactcentersoftware biedt in de cloud met ondersteuning via telefoon, chat en in-app. Het is een toonaangevende innovatie in smartphonetechnologie voor een superieure klant- en medewerkerservaring. Het UJET-platform biedt eindgebruikers altijd en overal toegang en verhoogt medewerkersprestaties door middel van contextbewuste oplossingen voor spraak, chat, afbeeldingen, video en tekst. Het UJET-platform voldoet aan SOC2 Type II en HIPAA. Meer informatie over UJET

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members.
Voice, text and email broadcasting system designed to help group leaders communicate efficiently with members. Meer informatie over CallingPost

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen.
Videocommunicatie-oplossing die bedrijven helpt met video-e-mails, trackinganalyses, schermopnames en sociaal delen. Meer informatie over BombBomb

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Your customers want to text you. Double your leads, generate online reviews, instantly video chat, and capture payments--all via text.
Kenect brings all of the customer communication at your business under one platform. We convert your main business line into a text-enabled number so you never need to give out your personal number again. Start texting your customers while also generating reviews, increasing web leads, and saving time. The average Kenect user sees a 200% increase in website leads and 350% increase in online reviews. Whether you want to video chat customers or collect text payments, you can do it through Kenect. Meer informatie over Kenect

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts.
Verzend bulk-sms-waarschuwingen naar je groep met Mobile Text Alerts. Meer informatie over Mobile Text Alerts

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Cloud-based solution to help businesses create & share personalized videos with prospects and existing customers to improve engagement
Sendspark helps you stand out in the inbox with video emails for smarter outreach and clearer communication. With the Sendspark Chrome extension, personalized videos are always just one click away. Create quick videos of any kind on the fly for customers: introduce yourself, follow up on a conversation, answer questions, showcase your product, or create instant tutorials. Meer informatie over Sendspark

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over FreeAgent CRM

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Meer informatie over Zenvia

Functies

  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Batchcommunicatie
  • Chatten/messaging
  • Klantendatabase
  • Interactie bijhouden