Nederland Lokale producten weergeven
171 resultaten
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie en UX te verbeteren door interactieve onboarding-stromen van gebruikers te creëren, zonder enige codering. Meer informatie over UserGuiding
UserGuiding helpt bedrijven de productacceptatie te verbeteren door interactieve onboarding-stromen voor gebruikers te ontwerpen. Niet-technische mensen kunnen zonder enige codering stapsgewijze producthandleidingen creëren. UserGuiding biedt ook analyse om de prestaties van de rondleidingen bij te houden, segmentatie om meer gepersonaliseerde ervaringen te creëren, NPS voor het vastleggen van feedback en onboarding-checklists voor een aangename onboarding-ervaring. Van Red Ventures tot Young Capital, duizenden bedrijven vertrouwen op UserGuiding. Meer informatie over UserGuiding

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Front is de software voor klantsucces die e-mail, groepsmail zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer in één inbox bijeen brengt. Meer informatie over Front
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren, zoals e-mail, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer. Open Salesforce- of CRM-gegevens rechtstreeks in je inbox, zodat je de vereiste context hebt om te kunnen antwoorden en je apps onmiddellijk up-to-date blijven. Geef gepersonaliseerde antwoorden met e-mailsjablonen en samenvoegingsbewerkingen. Meer informatie over Front

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
Met monday.com kun je al je werk organiseren en stroomlijnen, en ervoor zorgen dat al je klanten de geïndividualiseerde behandeling krijgen die ze verdienen. Kies de beste weergave om je klantrelaties bij te houden, te zien hoeveel deals elke klantenservicemedewerker heeft, of een ander rapport dat je zal helpen om beter te werken. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. Meer informatie over Walnut.io
Walnut is a codeless platform that enables SaaS companies to fully customize, manage, and optimize their product demos. By using Walnut to create personalized and failure-free demos for their clients, sales professionals can increase their conversion rate while collecting valuable insights to improve their sales process. Grow your bottom line dramatically with powerful demos like Adobe, Medallia, Poeple.ai, NetApp, Varonis, and numerous other industry leaders. Schedule your free demo today. Meer informatie over Walnut.io

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Nederland Lokaal product
Schaal het klantensucces en de ondersteuning voor B2B-software door van je supportgebied een selfservice-ervaring te maken. Meer informatie over inSided
Vergroot het klantensucces en de klantenondersteuning zonder er zelf onder te lijden. Help zowel je meest waardevolle als freemium klanten met een schaalbaar self-serviceplatform van inSided. Benut een online community voor betere antwoorden, gebruik contextuele widgets om de juiste content op het juiste moment bij klanten te krijgen en bouw een kennisbank die nooit veroudert. Vergroot de retentie, productacceptatie, betrokkenheid en klantervaring en verlaag de totale kosten en inspanningen van je CSM's. Integraties. Meer informatie over inSided

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Het platform voor klantensucces dat is ontworpen voor startups die sneller willen opschalen. Meer informatie over Skalin
Skalin is een klantsuccesplatform van de volgende generatie dat speciaal is ontworpen voor startups in de versnellingsfase. Het wordt aangestuurd door AI en detecteert risicovolle klanten om verloop te voorkomen. Met Skalin kan je team proactiever zijn, tijd besparen en meer inkomsten genereren. Belangrijkste functies: - alles-in-één interface voor het beheer van CS; - gezondheidsscore om verloop te voorkomen; - slimme waarschuwingen voor het overschakelen van reactief naar proactief. Gebouwd voor startups: - snel uit te rollen; - makkelijk aan de slag; - vriendelijke ondersteuning. Meer informatie over Skalin

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. De klantenservicesoftware van EngageBay maakt het gemakkelijk om klantproblemen op te lossen en zorgt dat agenten productiever worden, managers meer impact hebben en klanten gemachtigd zijn om meer te doen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Elevio is een self-serviceplatform waarmee je moeiteloos je klantensucces kunt opschalen zonder meer ondersteunend personeel in dienst te hoeven nemen. Meer informatie over elevio
Je kunt je klantensucces opschalen zonder meer ondersteunend personeel in dienst te hoeven nemen. Elevio is een self-serviceplatform dat het klanten gemakkelijk maakt om de juiste ondersteuningscontent te krijgen, waar en wanneer ze het nodig hebben. Dit betekent dat je de retentie- en conversiepercentages kunt verhogen en de ondersteuningswerklast kunt verlagen. Het product integreert zelfs met andere ondersteuningstools voor een naadloze, alles-in-één klantervaring. Volg het voorbeeld van meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell, die Elevio gebruiken om klanten te helpen slagen. Meer informatie over elevio

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Met Upzelo kunnen bedrijven hun verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform voor klantensucces waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Bitrix24 het gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloud/open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Onboard en ondersteun al je klanten op één plek met Pipefy, het werkmanagementplatform voor klantenteams. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is dé troef die de meest efficiëntie klantenteams in handen hebben om klanttevredenheid en behoud van klanten te garanderen. Al vanaf het begin stroomlijnt Pipefy alle stappen die nieuwe klanten moeten doorlopen om succesvol te kunnen onboarden. En wanneer ze er klaar voor zijn om met jou voorspoed te creëren, kun je het vereenvoudigen door alle verzoeken voor klantenondersteuning te centraliseren op één plek en de dienstverleningsstroom te standaardiseren. Pipefy heeft wereldwijd meer dan 50.000 gebruikers en wordt vertrouwd door bedrijven zoals IBM, ABInBev en Capgemini. Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Tribe is een cloudgebaseerd online community-platform dat moderne merkeigen community's aanstuurt via modulaire apps, widgets, een API en integraties. Meer informatie over Tribe
Tribe is een modern en cloudgebaseerd community-platform dat is ontworpen om klantsucces en -retentie te stimuleren. Stel je klanten in staat om feedback te delen, deel te nemen aan ideeënontwikkeling, toegang te krijgen tot belangrijke bronnen, gelijkgestemden te helpen en oplossingen te vinden vanuit de kennisbank via de out-of-the-box functionaliteit. Wereldwijd toonaangevende ondernemingen benutten de zeer modulaire community-engine van Tribe, directe integratie met derde partijen, widgets en de API om bloeiende klantencommunity's op te bouwen. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Stimuleer geweldige klantervaringen met training; verzorg strategische, waardegerichte klanteducatieprogramma's met het LMS van LearnUpon. Meer informatie over LearnUpon
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van je klanten via één gebruikersgerichte oplossing in het LMS van LearnUpon. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding, zorg ervoor dat je klanten langer blijven met waardegedreven productbronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken met klanten kan voeren. Misschien zelfs je eigen academie voor klanten bouwen? Meer informatie over LearnUpon

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Verbeter je klantensucces en klantenondersteuning en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één platform. Meer informatie over Froged
Als je op zoek bent naar een tool om je onboarding-, retentie- en ondersteuningsprocessen te verbeteren, is FROGED iets om te overwegen. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy gebruiksvriendelijke software waarmee restaurant- en horecabedrijven hun online merkreputatie kunnen beheren. Dit platform ondersteunt de online klantervaring van je merk door een onbeperkt aantal gegevensstromen op één plek samen te brengen. Restaurant- en horecamerken hebben nu hun eigen commandocentrum waarmee ze de prestaties en groei van een locatie tot op merkniveau kunnen volgen en ook NPS, klantsentiment, keuzebepalende factoren en meer kunnen bijhouden. Je hoeft alleen maar je online kanalen te verbinden en je kunt aan de slag. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Vitally helpt bedrijven van elke omvang om klantervaringen van wereldklasse te leveren, onverwachte uitdagingen aan te gaan en efficiënter te werken. Meer informatie over Vitally
Met Vitally kunnen klantgerichte teams bij B2B SaaS-bedrijven de best mogelijke klantervaring bieden. Het platform biedt je team 360-klantprofielen, ongelooflijk flexibele gezondheidsscores en -rapportage en eersteklas automatisering - verpakt in een UI die elk teamlid graag zal gebruiken. Met toegang tot verrijkte klantgegevens, proactieve waarschuwingen voor risicovolle en upsell-accounts, en geautomatiseerde betrokkenheid bij klanten in nood, helpt Vitally de impact van elk teamlid 10x te vergroten en klantverloop te elimineren. Meer informatie over Vitally

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
LiveCaller is een alles-in-één oplossing en combineert verschillende communicatiekanalen zoals chat, bellen en berichtenapps voor sociale media in één platform. Meer informatie over LiveCaller
Chat - klanten kunnen berichten en bestanden uitwisselen en de klantenservice beoordelen. Webgesprekken - klanten kunnen rechtstreeks via internet bellen vanaf de webpagina, waardoor dergelijke oproepen voor hen volledig gratis zijn. Omnichannel inbox - combineert communicatie van verschillende berichtenplatforms in één dashboard. Terugbellen - voer simpelweg je telefoonnummer en gewenste beltijd in, en de klantenservice belt je. Gezamenlijk browsen - hiermee kunnen medewerkers en klanten gezamenlijk een website 'browsen'. Meer informatie over LiveCaller

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus
It is a customer communications management solution that helps businesses manage customer data, leads, multi-channel messaging, etc. Meer informatie over Qiscus

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Zowie is the only customer success automation platform built for companies that sell online. Meer informatie over Zowie
Zowie is the only customer success automation platform built for companies that sell online. Companies like L’Oréal, UMZU, and Avon use Zowie to: 1. Deflect- automate up to 70% of repetitive questions in 4 weeks and cut resolution times by 67% 2. Care- enable agents to resolve complex cases and increase CSAT by 12% 3. Sell- detect buying intent and convert up to 40% more clients Zowie can act as your standalone customer success system or enhance your current tools like Zendesk. Meer informatie over Zowie

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM-klantensuccessoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Mixmax-imaliseer de productiviteit van je verkoopteam met krachtige verbetering, tracking en automatisering van je uitgaande communicatie.
Wil je openingspercentages tot wel 70% en antwoordpercentages van meer dan 50% voor je uitgaande verkoop-e-mails realiseren? Probeer dan Mixmax - een op Gmail gebaseerde toepassing voor verkoopproductiviteit die prospects omzet in klanten met boeiende 1 op 1 communicatie, gepersonaliseerde e-mail op schaal en workflowautomatisering om je dag te automatiseren. Functies zoals planning met één klik, e-mailtracking, sjablonen, sequenties, CRM-synchronisatie, direct dial vanuit Gmail, helpen je om met minder inspanningen meer gedaan te krijgen. Mixmax-imaliseer de impact van je team. Meer informatie over Mixmax

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing. Meer informatie over CloudApp

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
SAAS-platform dat servicebeheer op ondernemingsniveau biedt via geautomatiseerde routing, waarschuwingen, interactietracking en meer.
Vivantio biedt toonaangevende, flexibele software voor servicebeheer die voldoet aan de eisen van alle serviceteams in een organisatie, zonder kosten- of groeibeperkend te zijn. Het platform is ideaal voor middelgrote bedrijven en kleinere bedrijven met een groeitraject in een veelheid van sectoren. Door servicebeheeractiviteiten te centraliseren, kunnen bedrijven licentiekosten verlagen, de efficiëntie tussen afdelingen verbeteren, kennis delen en managementrapportage centraliseren. Meer informatie over Vivantio

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Essentials

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Textline is een zakelijk sms-platform dat tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering.
Gebruik sms en maak klanten blij door een persoonlijk tintje toe te voegen aan je klantervaring, terwijl het gespreksvolume wordt verlaagd en meer problemen worden opgelost. Textline is een zakelijk sms-platform dat de beste tools biedt voor de workflow voor klantenondersteuning, teamsamenwerking en procesautomatisering. Dit platform voegt sms-mogelijkheden toe aan je bestaande vaste lijn of geeft je een nieuw telefoonnummer met je lokale netnummer dat te bereiken is via sms. Meer informatie over Textline

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
----> De eenvoudigste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Ontdek en koester terugkerende verkoopkansen. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Zoals verwijzingen maar dan 1000 x beter. Kijk wie je grootste fans zijn en ontdek en koester kansen voor terugkerende klanten en meer verkopen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Meer informatie <---- Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Betere online klantvergaderingen. Vectera is de eenvoudige manier om afspraken te plannen en beveiligde videovergaderingen te houden.
Vectera is de eenvoudige manier om klanten online te ontmoeten. Plan afspraken en voer beveiligde videovergaderingen voor maximaal 4 personen. Creëer communicatiehubs voor al je klanten. Wees creatief met whiteboards, co-browsing en annotatie van documenten, starten met 1 klik, geen downloads, geen frustraties. Meer informatie over Vectera

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Efficy staat bekend als het meest flexibele CRM van Europa, en biedt CRM-oplossingen die volledig aan te passen is waardoor uw medewerkers zich blijven ontwikkelen.
Eindelijk, een CRM-oplossing die zich aan uw behoeften aanpast. Efficy is een belangrijke speler op de Europese markt voor CRM-systemen. Met een assortiment aan CRM-oplossingen, aanpasbaar aan de individuele behoeften, vertrouwen al meer dan 13.500 klanten in 60 landen op ons. De CRM-oplossingen van Efficy zijn eenvoudig te gebruiken en worden aan iedere organisatie aangepast op basis van de grootte en specifieke behoeften. Hiermee hebt u de mogelijkheid om uw bedrijf te laten groeien en ontwikkelen. Verlies geen tijd met het organiseren van data en leidt uw medewerkers op zodat uw bedrijf kan groeien met de CRM van Efficy. Meer informatie over Efficy CRM

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
Geef je klanten de ervaring die ze verdienen met interactieve online trainingsprogramma's. Begeleid je klanten met leerlingtrajecten en aanbevolen content en neem ze mee op het pad naar succes. Met het leerplatform van Thought Industries ben je in staat om unieke klanttrainingservaringen op te bouwen voor elke klant en trainingsmaterialen op schaal te distribueren. Bied "leren op basis van behoefte" door je training te integreren in je software, zodat je hulp kunt bieden waar je klanten dit het meest nodig hebben. Meer informatie over Thought Industries

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen. Meer informatie over UXPressia

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt. Meer informatie over Groove

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Zonder codering.
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Bouw aantrekkelijke, gepersonaliseerde en zeer aanpasbare ervaringen bovenop je product om je klanten een Aha!-moment te laten beleven. Verbeter snel de onboarding voor nieuwe aanmeldingen, activeer interactieve tips wanneer dat relevant is en help gebruikers de waarde te begrijpen; dit alles zonder enige code te schrijven. Userpilot helpt je ook het behoud van gebruikers te verhogen en de ontdekking van functies te stimuleren naarmate je product zich ontwikkelt. Meer informatie over Userpilot

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Liveoak technologieën. Dit platform krijgt virtuele zaken gedaan.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te voltooien. Liveoak combineert op een naadloze manier moderne conferentiegesprekken, samenwerking aan formulieren, e-handtekening en efficiënte gegevens-/ID-registratie in combinatie met beveiliging op bankniveau en een compleet auditsysteem. De missie van deze oplossing is het creëren van een platform voor klantencontact waarmee grote bedrijven zaken kunnen doen in een virtuele context. Meer informatie over Liveoak

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren. Meer informatie over 3CLogic

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Het Value Management Office (VMO) stelt sales- en marketingprofessionals in staat om de unieke waarde van hun producten en diensten over te brengen.
Het Value Management Office (VMO) van Ecosystems heeft een primair doel: sales- en marketingprofessionals in staat stellen om de unieke voordelen en waarde van hun producten en diensten over te brengen aan klanten, met gekwantificeerd inzicht, onderzoek en analyse. Dit softwareplatform promoot interactieve gesprekken voor het verbeteren van de prestaties van je marketing-, sales- en klantsuccesteams. Meer informatie over Ecosystems

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Software voor klantensucces die is ontworpen voor klantenserviceteams, online bedrijven en e-commercewinkels.
Software voor klantensucces die is ontworpen om je bedrijf te helpen groeien en je klanten tevreden te houden. Met Channels kun je gemakkelijk doorverbinden met telefoonnummers uit meer dan 60 landen, ongeacht waar je klanten vandaan komen. Dankzij de aanpasbare IVR kun je klanten doorverbinden met de juiste medewerker en hoef je bellers niet meer door te verwijzen of in de wacht te zetten. Bovendien wordt Channels geleverd met handige functies zoals gratis nummers, gespreksopnames, live-luisteren en een mobiele app voor maximale flexibiliteit. Meer informatie over Channels

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Gainight vertaalt datapunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je klantenretentie kunt verhogen en de omzet kunt vergroten.
Dit krachtige platform is speciaal ontwikkeld om disparate klantengegevens uit meerdere bronnen om te zetten in inzichten en acties die meetbare bedrijfsresultaten voor jouw klanten genereren. De toepassingen van Gainsight helpen je om de resultaten van je klanten programmatisch te verbeteren over al je klantensegmenten. De toepassingen bestaan uit inzichten, feedback, samenwerking, betrokkenheid en resultaten. Meer informatie over Gainsight CS

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse
Revenue Intelligence Data Platform used by B2B Sales teams to unleash intelligent sales data and analytics to the entire revenue stack.
SalesDirector.ai is a revenue intelligence data platform for B2B sales organizations. We help them scale by delivering intelligent sales analytics to their CRM and BI tools. We capture email and calendar data from sales reps and cross-reference their CRM data to deliver predictive insights about their sales rep behaviors, forecasts and pipelines. These insights are delivered directly to their CRM or can be visualized in BI tools such as Tableau, Domo, Google Data Studio, Power BI or Einstein) Meer informatie over SalesDirector.ai

Functies

  • Klantenbinding
  • Aanstellen (van personeel)
  • Volgen en analyseren van gebruik
  • Rapportage en analyse