92 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Schaal het klantensucces en de ondersteuning voor B2B-software door van je supportgebied een selfservice-ervaring te maken. Meer informatie over inSided
Vergroot het klantensucces en de klantenondersteuning zonder er zelf onder te lijden. Help zowel je meest waardevolle als freemium klanten met een schaalbaar self-serviceplatform van inSided. Benut een online community voor betere antwoorden, gebruik contextuele widgets om de juiste content op het juiste moment bij klanten te krijgen en bouw een kennisbank die nooit veroudert. Vergroot de retentie, productacceptatie, betrokkenheid en klantervaring en verlaag de totale kosten en inspanningen van je CSM's. Integraties. Meer informatie over inSided
Vergroot het klantensucces en de klantenondersteuning zonder er zelf onder te lijden. Help zowel je meest waardevolle als freemium klanten met een schaalbaar self-serviceplatform van inSided. Benut een...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij goed georganiseerd blijft en je klanten succesvol zijn; een kennisbank, een proactieve oplossing waarmee klanten zichzelf kunnen helpen; feedback, enquêtes en inzichten van klanten die zijn ontworpen zodat jij een vinger aan de pols van klanttevredenheid kunt houden; en tot slot rapportage en automatisering binnen alle tools om te helpen bij het opschalen en verbeteren van positieve resultaten. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De klantenservicesoftware van HubSpot maakt het eenvoudig om klanten te beheren en contact met hen te leggen. Met dit platform krijg je het volgende: een helpdesk die is ontworpen om te zorgen dat jij ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Front is de software voor klantsucces die e-mail, groepsmail zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer in één inbox bijeen brengt. Meer informatie over Front App
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren: e-mailen, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, live-chats en meer. Open Salesforce- of CRM-gegevens rechtstreeks in je inbox, zodat je de vereiste context hebt om te kunnen antwoorden en je apps onmiddellijk up-to-date blijven. Geef gepersonaliseerde antwoorden met e-mailsjablonen en samenvoegingsbewerkingen. Meer informatie over Front App
Front is de software voor klantsucces die tevreden klanten en tevreden teams oplevert. Met Front kun je al je klantgesprekken op één plek beheren: e-mailen, e-mailgroepen zoals [email protected], sms-berichten, ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Zendesk bouwt software voor succesverhalen van klanten, voor betere klantenrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor succesverhalen van klanten, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt software voor succesverhalen van klanten, voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Elevio is een self-serviceplatform waarmee je moeiteloos je klantensucces kunt opschalen zonder meer ondersteunend personeel in dienst te hoeven nemen. Meer informatie over elevio
Je kunt je klantensucces opschalen zonder meer ondersteunend personeel in dienst te hoeven nemen. Elevio is een self-serviceplatform dat het klanten gemakkelijk maakt om de juiste ondersteuningscontent te krijgen, waar en wanneer ze het nodig hebben. Dit betekent dat je de retentie- en conversiepercentages kunt verhogen en de ondersteuningswerklast kunt verlagen. Het product integreert zelfs met andere ondersteuningstools voor een naadloze, alles-in-één klantervaring. Volg het voorbeeld van meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell, die Elevio gebruiken om klanten te helpen slagen. Meer informatie over elevio
Je kunt je klantensucces opschalen zonder meer ondersteunend personeel in dienst te hoeven nemen. Elevio is een self-serviceplatform dat het klanten gemakkelijk maakt om de juiste ondersteuningsconten...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk! Ontvang je GRATIS proefversie vandaag nog! Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher en vele anderen. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantondersteuningsteams met meer dan 40 geavanceerde belfuncties. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk
CloudTalk is een telefoonsysteem dat binnen een paar minuten klaar is voor gebruik. Dit bedrijf heeft al met meer dan 1000 klanten gewerkt van bedrijven zoals DHL, Electronic Star, Yves Rocher, Karcher...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. De klantenservicesoftware van EngageBay maakt het gemakkelijk om klantproblemen op te lossen en zorgt dat agenten productiever worden, managers meer impact hebben en klanten gemachtigd zijn om meer te doen – allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klan...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Gainight vertaalt datapunten naar een bruikbare strategie voor klantensucces, waardoor je je klantenretentie kunt verhogen en de omzet kunt vergroten. Meer informatie over Gainsight CS
Dit krachtige platform is speciaal ontwikkeld om disparate klantengegevens uit meerdere bronnen om te zetten in inzichten en acties die meetbare bedrijfsresultaten voor jouw klanten genereren. De toepassingen van Gainsight helpen je om de resultaten van je klanten programmatisch te verbeteren over al je klantensegmenten. De toepassingen bestaan uit inzichten, feedback, samenwerking, betrokkenheid en resultaten. Meer informatie over Gainsight CS
Dit krachtige platform is speciaal ontwikkeld om disparate klantengegevens uit meerdere bronnen om te zetten in inzichten en acties die meetbare bedrijfsresultaten voor jouw klanten genereren. De toep...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Bitrix24 het gratis platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloud/open source. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste GRATIS platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open source-code toegang. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Het gratis plan wordt ook geleverd met e-mailmarketing en telefonie. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 12 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 het populairste GRATIS platform voor klantensucces en klantrelatiebeheer dat wereldwijd door 4 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Het is beschikbaar in de cloud en als lokale versie met open so...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantsucces waarmee je alle communicatie met je klanten kunt personaliseren. Profiteer van de snelle chatwidget en de kernfuncties zoals een multichannel-ondersteunde inbox en klantenkennisbank. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantsucces waarmee je alle communicatie met je klanten kunt personaliseren. Profiteer van de snelle chatwidget en de kernfuncties zoals een multichannel-...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantensuccessoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een groot aantal krachtige helpdeskautomatiseringsfuncties binnen handbereik, zul je je klanten beter begrijpen zodat je er altijd bent om te helpen wanneer zij je het meest nodig hebben. Meer informatie over Agile CRM
Agile CRM-klantensuccessoftware - Zorg voor een superieure klantenservice en hou klanten tevreden op de lange termijn. Met Agile CRM kunnen bedrijven een persoonlijkere klantervaring bieden. Met een gr...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Onboard en ondersteun al je klanten op één plek met Pipefy, het werkmanagementplatform voor klantenteams. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is dé troef die de meest efficiëntie klantenteams in handen hebben om klanttevredenheid en behoud van klanten te garanderen. Al vanaf het begin stroomlijnt Pipefy alle stappen die nieuwe klanten moeten doorlopen om succesvol te kunnen onboarden. En wanneer ze er klaar voor zijn om met jou voorspoed te creëren, kun je het vereenvoudigen door alle verzoeken voor klantenondersteuning te centraliseren op één plek en de dienstverleningsstroom te standaardiseren. Pipefy heeft wereldwijd meer dan 50.000 gebruikers en wordt vertrouwd door bedrijven zoals IBM, ABInBev en Capgemini. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is dé troef die de meest efficiëntie klantenteams in handen hebben om klanttevredenheid en behoud van klanten te garanderen. Al vanaf het begin stroomlijnt Pipefy alle stappen die nieuwe klanten...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de klantlevensduur te verhogen. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in het gebruik van het product, verzamelt het ook gegevens van verschillende systemen, zoals CRM, ondersteuning of facturering en presenteert het alle relevante KPI's voor succesverhalen van klanten en klantinteracties in een gemakkelijk te begrijpen dashboard. Voor low-touch workflows is er ook een geavanceerde automatiseringsmotor ingebouwd. Meer informatie over Custify
Het platform met succesverhalen van klanten van Custify is ontworpen voor B2B SaaS-bedrijven en stelt ze in staat hun churn te verminderen en de Customer Lifetime Value te verhogen. Naast inzichten in ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo verbetert de productiviteit van teams en zorgt voor efficiënte klancommunicatie door alle communicatiekanalen te koppelen in één inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, telefonie, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo verbetert de productiviteit van teams en zorgt voor efficiënte klancommunicatie door alle communicatiekanalen te koppelen in één inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsA...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Stel klantenservice centraal in je bedrijf. Maak vertegenwoordigers productiever, managers invloedrijker en geef klanten meer mogelijkheden.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Zoho Desk maakt deel uit van een 30-delig pakket bedrijfssoftware en geeft je de kracht om klantenservice centraal te stellen in je bedrijf.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloed...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Voer je eigen loyaliteits- en beloningsprogramma uit waarbij jij al je gegevens bezit. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
----> De eenvoudigste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren. Ontdek en koester terugkerende verkoopkansen. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Zoals verwijzingen maar dan 1000 x beter. Kijk wie je grootste fans zijn en ontdek en koester kansen voor terugkerende klanten en meer verkopen. Geen contracten, 14 dagen gratis proberen, daarna slechts $ 75/maand. ----> Meer informatie <----
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de klantloyaliteit te verhogen en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vri...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content.
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Teams helpen op grote schaal persoonlijke ondersteuning te bieden.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige multi-channel gedeelde inbox, kennisbank en rapporten, is een perfect alternatief voor te gecompliceerde en te dure helpdeskoplossingen op de markt.
Een betere manier om je klanten te ondersteunen. Groove helpt je om je klantinteracties om te zetten in zinvolle gesprekken en sterkere relaties. Groove, bestaand uit een eenvoudige maar krachtige mu...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Een online platform voor het creëren van een uitstekende gebruikerservaring via technieken voor het in kaart brengen van klantentrajecten, persona's en impactmapping.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossingen met een intuïtieve interface op basis van slepen en neerzetten en tal van aanpasbare functies. Met UXPressia ontwerp en lever je een uitzonderlijke ervaring aan je klanten. Visualiseer je klantentrajecten, creëer persona's, analyseer contactpunten in multi-channel interacties en nodig medewerkers uit om samen trajecten in kaart te brengen en online te delen.
UXPressia is een online tool voor het in kaart brengen van het klantentraject, het creëren van persona's en impactkaarten. Het is een optimale balans tussen op stickers of tabellen gebaseerde oplossing...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Liveoak technologieën. Dit platform krijgt virtuele zaken gedaan.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te voltooien. Liveoak combineert op een naadloze manier moderne conferentiegesprekken, samenwerking aan formulieren, e-handtekening en efficiënte gegevens-/ID-registratie in combinatie met beveiliging op bankniveau en een compleet auditsysteem. De missie van deze oplossing is het creëren van een platform voor klantencontact waarmee grote bedrijven zaken kunnen doen in een virtuele context.
Liveoak is een virtueel klantgerichtheids- en bedrijfsplatform dat je vertegenwoordigers in staat stelt om op een naadloze manier met klanten in contact te komen, met hen samen te werken en het werk te...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Zonder codering.
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Bouw aantrekkelijke, gepersonaliseerde en zeer aanpasbare ervaringen bovenop je product om je klanten een Aha!-moment te laten beleven. Verbeter snel de onboarding voor nieuwe aanmeldingen, activeer interactieve tips wanneer dat relevant is en help gebruikers de waarde te begrijpen; dit alles zonder enige code te schrijven. Userpilot helpt je ook het behoud van gebruikers te verhogen en de ontdekking van functies te stimuleren naarmate je product zich ontwikkelt.
Userpilot helpt teams voor producten, UX en klantsucces de acceptatie van gebruikers te vergroten door middel van gedraggestuurde productervaringen. Bouw aantrekkelijke, gepersonaliseerde en zeer aanpa...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Multichannel cloud contactcenter-oplossing die is ontworpen om organisaties te helpen hun verkoop-, marketing- en service-initiatieven te stroomlijnen.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicatie, rapportage en analyse, dynamische scripting, leadbeheer, call routing (IVR, ACD) en integratie met derden (CRM, WFM, Ticketing, PBX), waardoor de klant de mogelijkheid heeft om klantenservice van een hoge kwaliteit aan te bieden en verkoop- en marketinginitiatieven te stimuleren.
3CLogic is een toonaangevende leverancier van multichannel cloud contactcenteroplossingen op basis van een innovatieve gedistribueerde aanpak. 3CLogic biedt de volgende generatie multikanaalscommunicat...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Een ideale NPS-oplossing voor het bedrijfsleven. Krijg met SurveyMonkey CX bruikbare inzichten om je bedrijf te laten groeien.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêtes via meerdere kanalen om de respons te verhogen. Identificeer verbeterpunten met behulp van geavanceerde analyse, van analyse van de belangrijkste factoren tot de benchmarks in de sector. Neem sneller actie door de cirkel snel te sluiten met je klanten. Deel NPS-inzichten moeiteloos met je team met behulp van aangepaste rapporten, gegevensexport en integraties.
SurveyMonkey CX is een kant-en-klare NPS-oplossing met robuuste functies die zijn ontworpen om feedback van je klanten te verzamelen, te begrijpen en erop te reageren. Activeer gepersonaliseerde enquêt...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het Value Management Office (VMO) stelt sales- en marketingprofessionals in staat om de unieke waarde van hun producten en diensten over te brengen.
Het Value Management Office (VMO) van Ecosystems heeft een primair doel: sales- en marketingprofessionals in staat stellen om de unieke voordelen en waarde van hun producten en diensten over te brengen aan klanten, met gekwantificeerd inzicht, onderzoek en analyse. Dit softwareplatform promoot interactieve gesprekken voor het verbeteren van de prestaties van je marketing-, sales- en klantsuccesteams.
Het Value Management Office (VMO) van Ecosystems heeft een primair doel: sales- en marketingprofessionals in staat stellen om de unieke voordelen en waarde van hun producten en diensten over te brengen...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Telefonie-app voor callcenters en verkoopteams
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met het bellen van prospects! Het stelt je in staat de verkoopafdeling te organiseren en te beheren, de kwaliteit van telefoongesprekken te beheren, kosten te verlagen, en televerkoopcampagnes te integreren en automatiseren. CrazyCall is ook een gebruiksvriendelijk platform voor verkoopbevordering dat het rendement van koude prospectie verhoogt en helpt bij conversies vanuit je website.
Telefonie-app voor callcenters en verkoopprofessionals die toegankelijk is binnen je browser, zonder installatie of complexe facturering. Je hoeft alleen maar een nummer te kiezen en te beginnen met he...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Het Thought Industries-platform helpt bedrijven bij de onboarding, training en certificering van klanten met behulp van boeiend online leren.
Geef je klanten de ervaring die ze verdienen met interactieve online trainingsprogramma's. Begeleid je klanten met leerlingtrajecten en aanbevolen content en neem ze mee op het pad naar succes. Met het leerplatform van Thought Industries ben je in staat om unieke klanttrainingservaringen op te bouwen voor elke klant en trainingsmaterialen op schaal te distribueren. Bied "leren op basis van behoefte" door je training te integreren in je software, zodat je hulp kunt bieden waar je klanten dit het meest nodig hebben.
Geef je klanten de ervaring die ze verdienen met interactieve online trainingsprogramma's. Begeleid je klanten met leerlingtrajecten en aanbevolen content en neem ze mee op het pad naar succes. Met het...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Improve your Customer Success and Customer Support and nurture your clients throughout their entire lifecycle.
Froged helps you improve your Customer Success and Support processes. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With Froged you will be able to increase engagement, retention, and reduce churn. Serve your customer's unique needs with customized email campaigns, a beautifully integrated knowledge base, live chat, and automated messages.
Froged helps you improve your Customer Success and Support processes. Our tool has been designed to nurture your customers throughout their entire lifecycle. With Froged you will be able to increase ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Bolstra is ideal for medium sized to large enterprise B2B companies who have recurring revenue streams and deliver high value services
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices.
The only agile Customer Success Management platform designed to provide complete visibility into your customers so you can do the right work at the right time and fully scale your best practices....
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
ProfitWell is a free turnkey solution that powers financial reporting for over five thousand SaaS and subscription companies.
For founders and executives of recurring revenue businesses who value absolutely accurate metrics, ProfitWell provides industry standard subscription financial metrics for free that uncover pockets of hidden revenue through unmatched subscription intelligence.
For founders and executives of recurring revenue businesses who value absolutely accurate metrics, ProfitWell provides industry standard subscription financial metrics for free that uncover pockets of ...
Cloud-based customer on boarding solution that assists firms with customer segmentation, task scheduling and customized reporting.
Get your customers onboard faster. Easily and automatically spin up repeatable projects when your Salesforce Opportunity is Won. Your project outline is automatically created from templates mapped to Opportunity type, or the products on your Opportunity. Adjust the plan in the rich drag-and-drop Gantt view. Set a baseline to track progress against a commitment. Then share the plan with the customer. Taskfeed is built and runs on the Salesforce platform.
Get your customers onboard faster. Easily and automatically spin up repeatable projects when your Salesforce Opportunity is Won. Your project outline is automatically created from templates mapped to O...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Totango is a customer success platform that drives action and focus for teams and predictable results for management.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health changes, and driving proactive engagements. Leading companies use Totango to reduce churn, grow predictable revenue, and maximize customer value over time.
Totango is a customer success platform that helps recurring revenue businesses simplify the complexities of customer success by connecting the dots of customer data, actively monitoring customer health...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation functions help high tech, SaaS, Wealth Management, Manufacturing, and Franchising businesses build systems that scale - whether they have 100 customers or 10,000 customers. And, TaskRay also functions wonderfully as a full-suite project management solution.
TaskRay is an enterprise-class solution for onboarding customers at scale in Salesforce. TaskRay helps businesses onboard customers faster and more efficiently. TaskRay's templating and automation fun...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple.
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple. Planhat is beautiful and easy to use. It brings all your customer data together in one place, helping you understand user behaviour, create best practice workflows & automate time-sapping tasks. Planhat is built for everyone from the CS rep to the C-Suite. It has all the functionality & features you would expect in a modern CS Platform. The difference is in the design, usability & speed to implement.
Planhat is a Customer Success Platform focused on making Customer Success simple. Planhat is beautiful and easy to use. It brings all your customer data together in one place, helping you understand u...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Skilljar's cloud-based, mobile-responsive learning management system (LMS) enables businesses to scale customer and partner training.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skilljar enables your Customer Success teams by helping you scale your training program and proactively educate customers and partners.
Skilljar is the leading training platform purpose-built for external education. Our enterprise-grade platform gives you all the tools you need to onboard, engage, and retain customers at scale. Skillja...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
AppsForOps Timeline is a game changing Customer Success software platform.
Customer Success - powered by being in the know. Next level visibility on customer activity spanning your organisation's people, processes and systems. Easily see the whole picture and act on what matters most. View a timeline of all customer activity right in your Outlook inbox. Activity could include emails, calls, tasks, notes and data flowing in from any of your existing systems: your sales, marketing, customer support systems and more.
Customer Success - powered by being in the know. Next level visibility on customer activity spanning your organisation's people, processes and systems. Easily see the whole picture and act on what matt...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Knowledge Center centralizes your company's knowledge and enables agents to provide quick, accurate and up-to-date support information.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more efficient customer service. Dealing with the sheer volume of information is harder than actually finding it. How can so many answers be at our fingertips except when we contact customer service? Our goal is to make customer service as simple as a Google search.
Knowledge Center is the leading knowledge management platform for contact centers. We help your customer facing agents with relevant, easy to understand knowledge so that they can provide better, more ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS companies retain and grow their customer base.
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS executives and their customer success teams retain and grow their existing customer base. ClientSuccess was awarded the SIIA CODiE Award for "Best Customer Success Management Solution" as well as being selected to the Red Herring Top 100.
ClientSuccess is a customer success software platform that helps SaaS executives and their customer success teams retain and grow their existing customer base. ClientSuccess was awarded the SIIA CODiE ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Salesmachine bewaakt de gezondheid en activiteiten van je klanten, zodat jij je op het juiste moment op de juiste klanten kunt concentreren.
Volg de gezondheid van je klanten in realtime om de conversieratio te verhogen en verloop te verminderen. Salesmachine beheert de levenscyclus van je klanten met waarschuwingen, meldingen voor je team en e-mailreeksen om de onboarding, proefversie, upsell en het verlooprisico te volgen.
Volg de gezondheid van je klanten in realtime om de conversieratio te verhogen en verloop te verminderen. Salesmachine beheert de levenscyclus van je klanten met waarschuwingen, meldingen voor je team ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter.
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, Penguin Random House, and many more are turning to Capacity for their knowledge base, helpdesk and workflow automation needs. Thousands of employees at organizations large and small use Capacity to help do their best work. See what Capacity can do for you, your customers, and your team today!
Capacity is a secure, AI-native support automation platform to help you and your team save time and work smarter. With the help of state-of-the-art AI, companies such as USA Mortgage, Newell Brands, ...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Intellum helpt grote merken en snelgroeiende bedrijven bij het verhogen van de omzet en het verlagen van de ondersteuningskosten door middel van onderwijs.
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partners en werknemers. Combineer moeiteloos leer-, kennisbank-, klantensucces-, support-, sales- en marketinginitiatieven op één locatie. Gebruik betrokkenheidstactieken zoals meldingen, aanbevelingen, certificering, mobiel, chatten en gamification om de ultieme leerervaring voor je gebruikers te creëren.
Het Intellum platform biedt alle tools die een bedrijf nodig heeft om zeer gepersonaliseerde leerervaringen te creëren, beheren, volgen, verbeteren en schalen voor een groot publiek van klanten, partne...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
AI-based Revenue Intelligence Platform (Sales Forecasting, Pipeline Management, Deal Inspection & Sales Coaching) for Enterprise Teams
SalesDirector.ai is the revenue intelligence platform that links people, activity, and engagement across the buying journey and gives leaders the complete revenue picture of their business. It captures all sales, marketing & customer success activity to drive actionable revenue insights needed to make the right budget decisions through all phases of the customer life-cycle.
SalesDirector.ai is the revenue intelligence platform that links people, activity, and engagement across the buying journey and gives leaders the complete revenue picture of their business. It capture...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Krachtig platform voor klantensuccesbeheer voor B2B SaaS.
Natero helpt beheerders van klantensucces om verloop te voorkomen, uitbreiding van accounts te vergroten en met gemak meer klanten te beheren. Natero is de enige oplossing voor klantensucces die voorspellende analyses, klantintelligentie en workflowbeheer combineert in een uniform platform. Deze unieke gegevensgestuurde benadering stelt B2B-softwareleveranciers in staat om klantensucces proactief te beheren en de levensduurwaarde van klanten te maximaliseren.
Natero helpt beheerders van klantensucces om verloop te voorkomen, uitbreiding van accounts te vergroten en met gemak meer klanten te beheren. Natero is de enige oplossing voor klantensucces die voorsp...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Use SmartKarrot to effectively reduce churn, cause up-sell, increase account expansion, and manage more customers with ease.
Use SmartKarrot to effectively reduce churn, cause up-sell and generate CSM efficiencies of scale. Have your CSMs manage tasks, alerts and touchpoints through automated dashboards, monitor health scores and add value to customers through product monitoring dashboards: Heat Maps and Sankey Flows. Available in SaaS and Private Cloud versions. Trial sign-ups & promotional pricing currently ON!
Use SmartKarrot to effectively reduce churn, cause up-sell and generate CSM efficiencies of scale. Have your CSMs manage tasks, alerts and touchpoints through automated dashboards, monitor health score...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
The Most Powerful Customer Success Software.
Amity provides the world's most powerful Customer Success software. Amity, senses changes in customer health or rhythms, recommends the right actions and measures effectiveness. The combination of real-time playbooks, intelligence and automation helps customer success organizations scale quickly and efficiently.
Amity provides the world's most powerful Customer Success software. Amity, senses changes in customer health or rhythms, recommends the right actions and measures effectiveness. The combination of real...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Een tool voor het traceren van mobiele apps om de gebruikerstevredenheid te vergroten, met ingebouwd beheer van beoordelingen om snel te kunnen reageren op klanten.
AppFollow biedt een holistische benadering van app-beheer die helpt om nieuwe zakelijke kansen te ontsluiten en marketing- en ondersteuningsteams handige tools geeft om inzichten te krijgen en klantenbinding te stimuleren. AppFollow omvat alle belangrijke gebieden, zoals prestatiemonitoring met realtime data, het volgen van concurrenten en benchmarks en optimalisatie van zoekwoorden. Het biedt beoordelingsbeheer, maakt integratie van helpdesks mogelijk en verbetert het teamwork.
AppFollow biedt een holistische benadering van app-beheer die helpt om nieuwe zakelijke kansen te ontsluiten en marketing- en ondersteuningsteams handige tools geeft om inzichten te krijgen en klantenb...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Dynamic and Flexible CRM+ solution that can adapted to meet your growing business needs faster and for less than all other vendors
CXM is a mid-market CRM+ platform that utilizes Adaptive Data Technology to provide a unified customer vision combined with the best-of-breed workflow automation and real-time visibility. The simplicity of CXM ensures that you spend more time doing what you do best, without sacrificing time or giving up control. CXM is the most flexible CRM systems on the market and gives you unlimited freedom in providing a tailored experience across all business functions. Available as SaaS or On-Premise.
CXM is a mid-market CRM+ platform that utilizes Adaptive Data Technology to provide a unified customer vision combined with the best-of-breed workflow automation and real-time visibility. The simplicit...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
VeriShow's sales technology provides everything a salesperson needs to connect, present and close with prospects online.
Verishow is the sales enablement platform for modern sales teams. Simplify the sales process, present faster and improve performance. Built-in sales tools that remove the complexity of connecting prospect and salesperson with the content required to close a deal. VeriShow streamlines the entire sales process, from engagement to presentation and contract signing with click-to-connect omni-channel technology.
Verishow is the sales enablement platform for modern sales teams. Simplify the sales process, present faster and improve performance. Built-in sales tools that remove the complexity of connecting pros...
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen
Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.
Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty.
Net promoter software that helps increase customer retention, measure and improve customer satisfaction and loyalty....
  • Gezondheidsscore
  • Levensduurbeheer van klanten
  • Klantenbinding
  • Accountbeheer
  • Aanstellen (van personeel)
  • Accountwaarschuwingen