Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
156 resultaten
Volledige en professionele tool die alle voorbereidingen voor jouw evenement beheert: registraties, reserveringen, betalingen, enz. Meer informatie over idloom.events
idloom biedt alle functies die nodig zijn voor het organiseren van een evenement, van registratie van inschrijvingen, tot het creëren van een badge, tot en met facturering. Een "alles-in-één" oplossing waarmee je je kunt concentreren op het enige doel wat er echt toe doet: je evenement zo succesvol maken dat alle deelnemers er enthousiast over zijn! Specifiek ontworpen voor handelsverenigingen, overheden, organisatoren van evenementen, communicatiebureaus ... Meer informatie over idloom.events

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met inchecken. Meer informatie over RSVPify
Verzamel evenementregistraties met RSVPify of upload een bestaande deelnemerslijst. Realtime synchronisatie op verschillende apparaten. Onbeperkt deurpersoneel. Eenvoudig scannen van QR-codes met elk apparaat, of inchecken op naam of bevestigingsnummer. Verspreiding van tickets en QR-codes per e-mail. Realtime dashboard en activiteitenfeed. Stuur e-mail herinneringen en updates halverwege het evenement. Eenvoudige import en export van gegevens. Meer informatie over RSVPify

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Stroomlijn het inchecken bij evenementen en de ticketing met het intuïtieve platform en de snelle mobiele app. Meer informatie over Accelevents
Stroomlijn het inchecken bij evenementen en de ticketing met het intuïtieve platform en de snelle mobiele app. Bied je deelnemers een vlotte ervaring, van registratie tot inchecken. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Contactloos inchecken, mobiele scans, je eigen badge-ontwerp. Help je deelnemers het administratieve onderdeel sneller en veiliger te doorlopen. Meer informatie over Swoogo
Swoogo maakt het inchecken bij evenementen eenvoudig met opties om registranten te controleren met behulp van je telefoon of tablet, of je kunt een scanner aansluiten. Heb je de flexibiliteit nodig om registranten in te checken voor een sessie of een evenement? Dit platform is er voor je. De evenementbeheersoftware van Swoogo is gebouwd door evenementprofessionals, voor evenementprofessionals en omvat onbeperkte evenementen en registraties, robuuste registratiemogelijkheden, ingebouwde analyses, gratis integraties, intuïtieve website- en e-mailmarketingtools, deelnemersbeheer en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Swoogo

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
InviteDesk is een event marketing platform om de juiste gasten op uw events te krijgen door marketing automation, teamwork en data. Meer informatie over InviteDesk
InviteDesk is een event marketing software die organisaties helpt de ROI van evenementen te verhogen. Met InviteDesk krijgt u de gasten die u wilt doordat uw marketing- en verkoop vlot kunnen samenwerken op gastenlijsten. Makkelijke marketing automation zorgt ervoor dat uw gasten de juiste communicatie op het juiste moment krijgen. InviteDesk integreert eenvoudig met uw CRM of marketing tools zodat er geen waardevolle informatie verloren gaat en minder administratief werk is. Meer informatie over InviteDesk

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers met een gebruiksvriendelijk en veelzijdig ticketplatform. - Flexibele plannen zonder contracten - Gratis app voor inchecken - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - plattegronden van zitplaatsen; - integreer met je favoriete tools; - Kortingscodes en vouchercodes - dashboard en rapportage; - uitzonderlijke klantenondersteuning; Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties complete online evenementen kunnen hosten en contact kunnen maken met relevante doelgroepen.
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties van elke omvang online evenementen kunnen organiseren. vFairs is gespecialiseerd in het uitvoeren van evenementen zoals virtuele carrièrebeurzen, banenbeurzen, online beurzen en onboarding-beurzen. Het stelt organisaties en standvertegenwoordigers in staat om met hun publiek in contact te komen via interactieve tools zoals tekst/video/audiochat en ingebedde webinars. vFairs biedt ook eersteklas klantenservice en een toegewijde evenementenmanager om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over vFairs

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een geïntegreerd online ticketingsysteem met een kassaportaal voor realtime verkoop van tickets voor zowel algemene toegang als gereserveerde zitplaatsen.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Meer informatie over ThunderTix

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, sociale media en verkoop- en toegangsbeheer op de dag van een evenement.
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, geprinte tickets en polsbandjes, sociale media en een scala aan uitrustingsopties voor verkopen aan de deur en het scannen van tickets. Of je nu een centrum voor uitvoerende kunsten beheert, enorme festivals organiseert, kleine evenementen organiseert of een fondsenwervingscampagne opzet, via Purplepasse heb je alles wat je nodig hebt voor een eenvoudig en succesvol evenement. Meer informatie over Purplepass Ticketing

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie. Meer informatie over Eventtia

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Webex Events (formerly Socio) simplifies on-site event management with streamlined event check-in, badge printing, and more.
Welcome attendees back to in-person or hybrid events with Webex Events (formerly Socio) Check-In & Badge Printing. Webex Events simplifies on-site event management with streamlined event check-in, badge printing, and more. We offer a single packaged solution for event marketers and organizers by providing software, hardware, and even on-site support if needed. Meer informatie over Webex Events (Formerly Socio)

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een event management suite met registratie, beoordelingen, mobiele app, betalingsverwerking, vrijwilligersbeheer, ruimte-indeling en meer.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website maken, aangepaste registratie, gratis webgebaseerde mobiele app, sessiebeoordelingen, sprekersbeoordelingen, betalingsverwerking, spreker-/agendabeheer, ruimte-indeling, CEU's, enz. Enorm flexibele configuratie-opties voor vrijwel elk bedrijfsmodel. Hoog gewaardeerd door Capterra. Meer informatie over Eventsquid

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Bizzabo is het populairste succesplatform voor evenementen dat is ontwikkeld om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Bizzabo is het belangrijkste succesplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te stimuleren. Bizzabo stelt bedrijven zoals Forbes, Hubspot en EA Sports in staat klantacquisitie, -retentie en merkopbouw te bereiken door de kracht van evenementen. De belangrijkste kenmerken zijn: website-creatie, registratiebeheer, whitelabel evenement-app, lokaal incheckbeheer, e-mailcommunicatie - alles binnen een cloudgebaseerd, gegevensgestuurd, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie! Meer informatie over Bizzabo

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Nederland Lokaal product
Digital that feels like physical. Met Let’s Get Digital beleef je jouw unieke digitale event.
Digital that feels like physical. Met Let’s Get Digital beleef je jouw unieke digitale event. De check-in aan de balie, een netwerkcarrousel met slimme matchmaking, inspirerende keynotes en verrassend e features zorgen voor een real life event beleving. Met een gegarandeerde unieke gebruikerservaring, voelde een online event nooit eerder zo dichtbij. Met Let’s Get Digital beleef je vanuit je eigen huis een event alsof je er zelf staat. Met een persoonlijke check-in aan de balie, een netwerkcarrousel met slimme matchmaking, 1-op-1 meetings en natuurlijk een sponsor area beleeft een bezoeker jouw event zoals hij dat gewend is. Meer informatie over Let's Get Digital

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien!
Aventri (voorheen etouches) is het eerste ware platform voor het beheer van live verbindingen dat continu zowel de manier waarop evenementenmanagers hun evenementen uitvoeren als de markt zelf transformeert. Aventri stelt klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen en merken uit te breiden. Het platform verbindt deelnemers aan evenementen en stimuleert realtime betrokkenheid van deelnemers, terwijl het tegelijkertijd betekenisvolle gegevens en analyses verzamelt om inzicht te krijgen in het succes van een evenement en realtime rendement te bieden. Meer informatie over Aventri

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over Sparxo

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Raklet is alles-in-één software voor evenementenbeheer waarmee je evenementen van elke omvang kunt creëren, organiseren en adverteren.
Raklet is alles-in-één software voor evenementenbeheer waarmee je evenementen van elke omvang zowel online als offline kunt creëren, organiseren en adverteren. Plan alle stappen, verkoop tickets en maak op een digitale, zinvolle manier verbinding met je deelnemers. Meer informatie over Raklet

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Splash is een end-to-end technologie voor evenementmarketing die het ongelooflijk makkelijk voor je maakt om je evenementen uit te voeren, te schalen en te meten.
Splash is een technologiebedrijf dat geavanceerde persoonlijke marketingprogramma's voor internationaal toonaangevende merken stimuleert. Meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven gebruikt Splash om de uitvoering van evenementmarketing te stroomlijnen en de prestaties te optimaliseren. Van het vereenvoudigen van het creëren van middelen voor evenementen tot het vastleggen van inzichten van deelnemers en het meten van de impact van evenementen, Splash stelt marketeers in staat om doelgroepen persoonlijk te bereiken en te verbinden, evenementprogramma's efficiënt te schalen en evenementgestuurde betrokkenheid met bedrijfsresultaten te verbinden. Meer informatie over Splash

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
Boomset biedt bekroonde oplossingen om de evenementervaring op locatie te verbeteren. Gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Automatiseer marketinginsp anningen en vereenvoudig het registratieproces met producten zoals on-demand printen van badges en polsbandjes, merkeigen kiosken voor zelf inchecken, lead-retrieval, multi-sessie management, RFID-tracering en nog veel meer, voor een naadloze evenementsoplossing. Informeer naar de uitgebreide evenementkiosk, Evosk (TM)! Meer informatie over Boomset

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Creëer boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen met EventMobi.
Dankzij het end-to-end platform voor evenementenbeheer van EventMobi kunnen organisatoren van evenementen gemakkelijk boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen plannen, promoten, monetariseren en leveren. Van website, registratie en een bekroonde evenement-app tot de virtuele ruimte en volledig beheerde online evenementenproductie, het EventMobi-platform wordt sinds 2009 gebruikt door meer dan 10.000 evenementenplanners in 72 landen over de hele wereld. Meer informatie over EventMobi

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar. Meer informatie over AudienceView Professional

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Software voor evenementenbeheer die jou tijd bespaart. Deze software verzorgt alle handmatige taken op het gebied van evenementenbeheer.
Lyyti is een zeer uitgebreide tool voor professioneel evenementenbeheer. De unieke service is gericht op organisaties die regelmatig verschillende soorten evenementen organiseren, zoals trainingen, conferenties, seminars en dergelijke. Met Lyyti kun je alles wat met je evenement te maken heeft efficiënter aanpakken: uitnodigingen versturen, registraties accepteren, tickets verkopen, deelnemers beheren, communiceren met de aanwezigen, je evenementenlogistiek plannen en je financiën bijhouden. Dit platform schaalt ook naar een bedrijfsniveau. Meer informatie over Lyyti

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Het webgebaseerde inchecken voor registratie van Ungerboeck biedt een gestroomlijnd proces dat betrouwbaar is, zelfs met beperkte internetconnectiviteit.
Het inchecken kan een hectische ervaring zijn, zelfs bij de best georganiseerde evenementen. Efficiëntie op de locatie is cruciaal om een goede eerste indruk te garanderen. Lange rijen, onhandige software en wankele connectiviteit kunnen bezoekers twee keer doen nadenken over een volgend bezoek. Creëer een eenvoudig incheckproces dat goed werkt voor jouw bedrijf. Het webgebaseerde inchecken voor registratie van Ungerboeck biedt een gestroomlijnd incheckproces dat betrouwbaar is, zelfs met beperkte internetconnectiviteit. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
CrowdCompass is een van de grootste ontwikkelaars van mobiele evenement-apps en conferentie-apps.
CrowdCompass van Cvent maakt aantrekkelijke mobiele evenement-apps die de betrokkenheid van deelnemers vergroten en een sterk rendement op de investering genereren. Als een belangrijke ontwikkelaar van evenementen-apps biedt dit platform mobiele apps voor conferenties, beurzen, vergaderingen en evenementen die variëren in omvang van 50 tot 50.000 deelnemers. De oplossing is een geïntegreerd onderdeel van het Cvent-platform voor evenementenbeheer, een van de meest uitgebreide in de sector. Meer informatie over CrowdCompass Mobile Event App

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Free ticketing and registration platform with 24/7 live customer service and a give more, take less philosophy.
Free, socially conscious ticketing and event registration platform with 24/7 live, in-house, multi-lingual customer service. Low service fee for attendees. Free seating charts. No exclusivity contracts. Option to collect donations for fundraisers at the point of sale. Free ticket printing and shipping. Robust features and tools no matter the event size. Meer informatie over Brown Paper Tickets

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe. Meer informatie over Eventdex

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Snel en eenvoudig tickets scannen. De evenementencontrole van Nutickets is een razendsnelle manier om de wachtrijen kort te houden.
Snel en eenvoudig tickets scannen. De evenementencontrole van Nutickets is een razendsnelle manier om de wachtrijen kort te houden. Zorg voor waardevolle persoonlijke ervaringen, stimuleer betrokkenhe id en ontvang realtime gegevensinzichten. Ontworpen voor allerlei soorten evenementen en vertrouwd door veel bedrijven in de sector. Meer informatie over Nutickets

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet het heen en weer e-mailen om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda.
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet e-mail en telefoontikkertje om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda. 1-op-1 vergaderingen: laat iedereen jou online boeken op een geschikt moment. Groepsvergaderingen: automatisch delen van beschikbaarheid om een geschikt tijdstip te vinden om elkaar te ontmoeten. Besproken op TechCrunch, ProductHunt, Zapier Klanten: Verkoop, accountbeheer, softwarebedrijven, interviewplanning, klantenservice, zakelijke consultants en coaches, freelancers, onderwijs Meer informatie over Vyte

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
InEvent is the most powerful software for professional in-person events, video-driven conferences or any virtual or hybrid experience.
All-in-one virtual event platform, InEvent powers experiences that transform attendees into customers, driving sales, profits, efficiency and cost benefits for virtual and hybrid events. Our end to end management software is designed to transform corporate events, trade shows, exhibitions, meetings and training sessions all in one dashboard. InEvent has catered for over 400 companies in 138 countries, including leading corporations such as Unilever, Santander Bank, Coca Cola and Facebook. Meer informatie over InEvent

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals maximize their event experience.
ViewStub is an all-in-one event software designed to help event professionals, planners, and associations reach an extended global audience for any type of event experience. We offer: - Virtual and Live (in-person) Event Ticketing/Registration - Video Hosting and Streaming - White Label Event Streaming and Registration - Broadcast Quality Production Studio - Robust Engagement Features (Live Chat, Networking, Donations) - Secure Access and Registration Meer informatie over ViewStub

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Playbook is een alles-in-één oplossing voor aanbieders van sport- en jeugdactiviteiten om registraties, marketing, faciliteiten en meer te beheren.
Het uitgebreide, mobiel geoptimaliseerde registratieplatform voor sport en jeugdactiviteiten. Stel de registratie in 1 minuut in voor elk type sport- of jeugdevenement, programma of lidmaatschap met bijna onbeperkte aanpassingen en diepgaande integraties met geavanceerde marketing en analyse, statistieken voor elke sport en mobiele apps voor je personeel om je deelnemers ter plaatse te beheren. Krijg toegang tot geavanceerde backendrapporten, compleet met automatiseringen voor meer dan 20 veelvoorkomende workflows. Meer informatie over Playbook

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management team
Whether hybrid, virtual or in-person, eShow provides the professional tools and web-based solutions necessary for event management teams worldwide. Founded in 1996, eShow has helped Event Managers run thousands of events worldwide with tasks including registration, mobile apps, event websites, RFID, badge printing, abstract collection and so much more! When you choose the eShow product(s) that fit your needs, you tap into a powerful engine that no single-function supplier can hope to match. Meer informatie over eShow

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Social Tables is toonaangevende software waarmee planners en panden online kunnen samenwerken.
In 2011 stelde Social Tables zich ten doel de manier te veranderen waarop evenementen worden gevonden, ontworpen en uitgevoerd door een betere samenwerking tussen planners en panden. Social Tables is een innovatief platform dat de horecasector toonaangevende online oplossingen biedt voor de verkoop van evenementen, diensten en groepsdistributie. Volgens STR zien hotels die Social Tables gebruiken een toename van 1,82% in de winst van voedsel en drank per bezette kamer, en Zapier zegt dat Social Tables een van de 10 internationaal toonaangevende apps is voor evenementenbeheer. Meer informatie over Social Tables

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Event check-in software for managing guest lists at live, virtual and hybrid events.
zkipster’s event check-in software is designed to make your events a success. The guest list software includes all the features you need for invite-only events, from event registration to gathering attendee information when it comes to contact tracing for guest and employee health. The event check-in software can be used for live, hybrid and virtual events, and makes guest management fast and simple. Meer informatie over zkipster

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Creëer een geweldige evenementervaring met minder inspanningen door MeetApp te gebruiken voor je evenement, vergadering of conferentie. Informeer, win klanten, netwerk.
Maak kennis met MeetApp. De persoonlijke assistent van je evenementdeelnemers. MeetApp is een gebruiksvriendelijke evenement-app, ontworpen om een leukere en zinvollere evenementervaring te creëren door de informatiedistributie te vereenvoudigen, de interactie met het publiek te verbeteren en een beter netwerk voor al je evenementen mogelijk te maken. Kortom, het is alles wat je nodig hebt voor, tijdens en na je meeting of evenement, in een app. Meer informatie over Ventla

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen.
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen, dat geavanceerde ticketdiensten levert aan duizenden evenementenpresentatoren. Yap sody is het enige live entertainmentbedrijf dat zich richt op het bieden van op maat gemaakte end-to-end-oplossingen voor onafhankelijke presentatoren en horecabedrijven voor het benutten van concertentertainment. Meer informatie over Yapsody

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Cloud-based solution that helps businesss create and promote customizable registration forms for various events.
Everything you need to create the perfect registration form. Open your free account with Event Wizard and experience these powerful features: Custom Theme Designer, Social Promotion Tools, Group Registration, Secure Payment Processing, Unlimited Registration Form Fields, Custom Report Builder, Full Suite of Attendee Reports, Free Technical Support. Get all of our features for one price - $3.45/per registratiion Meer informatie over Event Wizard

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken.
Eenvoudig en goed. Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken. Vrijwillig ersportaal, aangepaste registratieformulieren, e-mail/sms, planning, herinneringen, check-ins en nog veel meer. Het SaaS-platform is gemakkelijk te gebruiken, mobielvriendelijk en veilig. Perfect voor organisaties die continu vrijwilligers plannen en beheren. Meer informatie over Duplie

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Verander evenementcontacten in verkoopbijeenkomsten. atEvent combineert het vastleggen van leads, kwalificatie en inzichten om de verkoop te versnellen.
Ga verder dan het vastleggen van algemene leads met de toonaangevende oplossing voor het beheer van B2B-evenementleads van atEvent. Leg leads overal op of rond het evenement vast, voeg aangepaste kwalificaties en follow-upacties toe en synchroniseer alles met je MA-/CRM-systeem voor snelle, gepersonaliseerde follow-up die de verkoop versnelt. atEvent is gemaakt voor ondernemingen met flexibele MA-/CRM-integraties, brede beursdekking, AVG-toestemming bij vastleggen, meertalige transcriptie van visitekaartjes en inzichten op accountniveau voor je ABM-strategie. Meer informatie over atEvent

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
User-friendly all-in-one software for conference management including attendee & abstract management - onsite, hybrid & virtual.
A powerful software that accompanies your virtual, hybrid and onsite conferences and events from the get-go and turns them into success stories. Perfectly suited for planners of academic conferences, professional congress organizers and expert associations, the completely web-based software allows you to manage your events from wherever you are and offers a maximum of flexibility. Handle registrations, payments, abstracts & set up livestreams incl. networking options for virtual participants. Meer informatie over Converia

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Holistisch en aanpasbaar platform dat is ontworpen om merken te helpen schaalbare en veilige virtuele evenementen te hosten voor een wereldwijd publiek.
Samaaro is een krachtig platform voor virtuele evenementen dat is ontworpen om organisaties te helpen bij het hosten van schaalbare, veilige en effectieve evenementen voor een wereldwijd publiek. De unieke eigenschappen en veelzijdigheid van Samaaro maken het mogelijk om een verscheidenheid aan virtuele evenementen te organiseren, zoals virtuele conferenties, virtuele topbijeenkomsten, virtuele beurzen, virtuele tentoonstellingen en meer. Samaaro is ontworpen om volledig aanpasbaar te zijn, waardoor merken het platform zich eigen kunnen maken, en holistische en meeslepende evenementen kunnen organiseren. Meer informatie over Samaaro

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Alles-in-één invoegtoepassing voor evenementenbeheer voor WordPress.
WP Event Manager is een lichtgewicht, schaalbare en volledig functionele invoegtoepassing voor evenementenbeheer waarmee je de functionaliteit voor evenementenlijsten kunt toevoegen aan je WordPress-s ite. De shortcode geeft een lijst van alle evenementen, kan met elk thema werken en is heel eenvoudig in te stellen en aan te passen. Op de instellingenpagina's kun je selecteren hoe je de gebeurtenis wilt weergeven. Meer informatie over WP Event Manager

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Eventmix is een gebruiksvriendelijk virtueel en hybride evenementenplatform waarmee organisatoren binnen enkele minuten evenementen vanaf hun eigen website kunnen uitvoeren.
Eventmix is een gebruiksvriendelijk virtueel en hybride evenementenplatform waarmee organisatoren binnen enkele minuten evenementen vanaf hun eigen website kunnen uitvoeren. Eventmix biedt je alle tools die je nodig hebt om niet alleen je evenementen met gemak te runnen en er inkomsten uit te genereren, maar ook je publiek betrokken te houden via speciale netwerk- en betrokkenheidsgebieden die volledig aanpasbaar zijn. Meer informatie over Eventmix

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Mobile event app to engage and interact with attendees and to give event organisers the big data they need to optimise the ROI.
We make event experiences great with intelligent use of technology. Our solution is focussed on enhancing various aspects of event organising. Our mandate begins by getting all users onto a platform where information can be shared and everyone can communicate. The beautiful intuitive app keeps agenda up-to-date, fosters networking, obtains live feedback. Easily set up single or multiple events in no time and manage content on the go. Get the data you care about, increase engagement and ROI. Meer informatie over Eventfuel.io

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
The EventsCase event check in app is one of the most straightforward solution; easy-to-use, multi-user, multi-session & multi-event.
Easy-to-use, multi-user, multi-event and multi-session. If you are constantly organising big events with hundreds to thousands of attendees, it must be a challenge to iron out your guest lists all the time. Through this mobile app that your staff members can download to their mobile devices, you get to manage your events better and eliminate any chances for human error. Meer informatie over EventsCase

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
Since 1995, we have provided event technology solutions and world-class service to the conference and tradeshow industry.
Since 1995, we've provided the conference and tradeshow industry with innovative technologies designed to improve and simplify every event. With unrivaled customer support, global reach, and an eye on innovative technologies, we have powered over 12,000 events around the world. In an industry of DIY platforms, we stand apart as a full service, white-glove solution when it is needed and do-it-yourself event technology when you do not. Meer informatie over GTR

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen
We're the one stop shop for all digital dance management needs! Our service is free for all schools. Try us out today!
My School Dance is an online application that manages all aspects of school dances and events.The software enables schools to avoid the most difficult elements of event-planning logistics, including the drafting, distribution, and collection of paper agreements; organization of cash or check payments; and finding volunteers to sell tickets. Schools and organizations can promote their upcoming events, sell tickets online and securely process payments, and quickly access sales and fundraising data Meer informatie over My School Dance

Functies

  • Onderverdeling van deelnemers
  • Zoeken in gastenlijsten
  • Gegevens importeren en exporteren
  • Beheer van gastenlijsten
  • Kaartverkoop
  • Rapportage en analyse
  • Meerdere evenementen