Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Event registratie software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
63 resultaten
Beheer de toegang tot je evenementen, zowel op locatie als virtueel. Meer informatie over idloom.events
In- en uitchecken ter plaatse: scan de QR-codes van deelnemers eenvoudig met de mobiele toepassing of met een standaardscanner. Badges/naamtags kunnen ook bij het inchecken op de site worden afgedrukt. Sessiespecifiek inchecken: check mensen in voor individuele sessies, dagen, subevenementen, standen voor exposanten, enz. Inchecken en veilige toegang tot online evenementen: beveiligde toegang tot elke ruimte, automatisch inchecken van deelnemers, aangepaste aftelschermen voordat elke sessie begint. Badges maken: maak en print aangepaste badges. Meer informatie over idloom.events

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Deal Room Events is een geavanceerd platform voor evenementenbeheer met unieke netwerkfuncties. Voor virtuele, hybride, persoonlijke evenementen. Meer informatie over Deal Room Events
Deal Room is een geavanceerd platform voor evenementenbeheer dat is ontworpen om met zijn uitgebreide netwerkfuncties boeiende persoonlijke, virtuele en hybride evenementen te creëren. Het biedt 1-op-1 vergaderingen, betrokkenheid van deelnemers met vooraf boeken, effectieve matchmaking en effectief netwerken. Scannen van QR-codes op badges, afdrukken van badges. Leadregistratie met uitgebreide analysetool. Integratie met ticketing en streaming. Echte klantenondersteuning met een toegewijd team voor evenementsucces. Ga voor meer informatie naar de website. Meer informatie over Deal Room Events

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
RSVPify is een toonaangevend evenementbeheer- en ticketplatform dat helpt om evenementen te stroomlijnen, van gastenregistratie tot en met inchecken. Meer informatie over RSVPify
Verzamel evenementregistraties met RSVPify of upload een bestaande deelnemerslijst. Realtime synchronisatie op verschillende apparaten. Onbeperkt deurpersoneel. Eenvoudig scannen van QR-codes met elk apparaat, of inchecken op naam of bevestigingsnummer. Verspreiding van tickets en QR-codes per e-mail. Realtime dashboard en activiteitenfeed. Stuur e-mail herinneringen en updates halverwege het evenement. Eenvoudige import en export van gegevens. Meer informatie over RSVPify

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Stroomlijn het inchecken bij evenementen en de ticketing met het intuïtieve platform en de snelle mobiele app. Meer informatie over Accelevents
Stroomlijn het inchecken bij evenementen en de ticketing met het intuïtieve platform en de snelle mobiele app. Bied je deelnemers een vlotte ervaring, van registratie tot inchecken. De ticketing van Accelevents kost slechts $ 1 per ticket plus 1% van het bedrag van de ticketverkoop (alle kosten kunnen worden opgevangen door je ticketkopers). Maak aangepaste ticketsoorten en begin ze binnen enkele minuten online te verkopen. Meer informatie over Accelevents

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
A complete event marketing and management platform that handles the entire event lifecycle (in-person & virtual) from start to finish.
Cvent is the global event marketing and management technology leader. Cvent offers software in-person and virtual event solutions for online event registration, in-event engagement, venue selection, event apps, e-mail marketing, and web surveys. Cvent solutions optimize the entire event marketing and management value chain and have enabled clients around the world to manage millions of meetings and events. Cvent solutions maximise the impact of in-person, virtual, and hybrid events. Meer informatie over Cvent Event Management

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties complete online evenementen kunnen hosten en contact kunnen maken met relevante doelgroepen.
vFairs is een virtueel evenementenplatform waarmee organisaties van elke omvang online evenementen kunnen organiseren. vFairs is gespecialiseerd in het uitvoeren van evenementen zoals virtuele carrièrebeurzen, banenbeurzen, online beurzen en onboarding-beurzen. Het stelt organisaties en standvertegenwoordigers in staat om met hun publiek in contact te komen via interactieve tools zoals tekst/video/audiochat en ingebedde webinars. vFairs biedt ook eersteklas klantenservice en een toegewijde evenementenmanager om je bij elke stap te helpen. Meer informatie over vFairs

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Lage prijzen, geen rompslomp. Ticket Tailor is een gebruiksvriendelijk ticketingplatform dat je de controle geeft over de ticketing van je evenementen.
Verkoop tickets rechtstreeks aan je deelnemers met een gebruiksvriendelijk en veelzijdig ticketplatform. - Flexibele plannen zonder contracten - Gratis app voor inchecken - Lage kosten (bespaar duizenden) - Krijg direct betaald via Stripe of PayPal - Pas je kassa volledig aan - Integreer boekingsformulieren op je website - Verzamel, bewaar en bezit je deelnemersgegevens - plattegronden van zitplaatsen; - integreer met je favoriete tools; - Kortingscodes en vouchercodes - dashboard en rapportage; - uitzonderlijke klantenondersteuning; Meer informatie over Ticket Tailor

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Eventzilla is een online platform voor evenementregistratie en ticketing voor organisatoren van evenementen.
Eventzilla is een snelgroeiend platform voor evenementticketing en -beheer voor conferenties, fondsenwervers, lessen, workshops, reünies, concerten en sportevenementen. Dit platform ondersteunt een breed scala aan evenementen, van evenementen die slechts aanwezigheidsbevestigingen vereisen tot grote conferenties/exposities met duizenden deelnemers via meerdere trajecten. Met Eventzilla kunnen evenementorganisatoren online tickets verkopen, creditcardbetalingen verwerken en evenementen promoten op socialemediakanalen zoals Facebook en Twitter. Meer informatie over Eventzilla

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Mobiele en desktopsoftware voor tickets voor evenementen en de kassa. Website- of Facebook-plugins. Offertes binnen 24 uur. Gratis scannen. POS-hardware.
Duizenden organisatoren kiezen Showpass voor tickets voor evenementen en kassabeheer. De mobiele en desktopsoftware Showpass bevat tal van functies en verandert fans in kopers zonder omleidingen, merchandise add-ons bij de kassa PLUS meer bereik met native ticketing van Facebook. Promotors en kassabeheerders beheren graag gastenlijsten, check-ins, werknemers en verkopersnetwerken vanaf hun mobiele apparaat. Valuta's C$, $ en €. Ontvang een gratis demo van 15 minuten of neem binnen 24 uur contact op voor een offerte. Meer informatie over Showpass

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Een geïntegreerd online ticketingsysteem met een kassaportaal voor realtime verkoop van tickets voor zowel algemene toegang als gereserveerde zitplaatsen.
Ondersteuning van de uitvoerende kunsten en locaties voor livemuziek met volledig geïntegreerde tools om je kassa efficiënt te runnen. Eén platform voor gereserveerde zitplaatsen voor meerdere locaties, seizoensabonnementen, donatiebeheer, cadeaubonnen, merchandise, klantentrouw, concessies, kortingsbonnen en enquêtes. Volledige controle over prijzen en tarieven zodat je wel of geen entreegeld kunt toevoegen. Gebruik de gratis proefversie om uitmuntende klantenservice te ervaren en ontdek waarom ThunderTix een uitstekende keuze is voor live optredens. Meer informatie over ThunderTix

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, sociale media en verkoop- en toegangsbeheer op de dag van een evenement.
Grootschalig cloudgebaseerd ticketplatform voor online voorverkoop, marketing, geprinte tickets en polsbandjes, sociale media en een scala aan uitrustingsopties voor verkopen aan de deur en het scannen van tickets. Of je nu een centrum voor uitvoerende kunsten beheert, enorme festivals organiseert, kleine evenementen organiseert of een fondsenwervingscampagne opzet, via Purplepasse heb je alles wat je nodig hebt voor een eenvoudig en succesvol evenement. Meer informatie over Purplepass Ticketing

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Eventtia helpt organisatoren van evenementen om betere evenementen te creëren met een krachtig maar eenvoudig en intuïtief managementplatform.
Eventtia is de meest intuïtieve software voor evenementenbeheer op de markt. Het helpt organisatoren van evenementen om een grotere impact te maken, slimmer te werken en betere evenementen te creëren. Van het creëren van een evenementenwebsite tot het controleren en op de site volgen van aanwezigen, van het verzenden van e-mailmarketingcampagnes tot het verbinden van je aanwezigen met uiterst gekwalificeerde één-op-één vergaderingen – Eventtia kan het. De krachtige, eenvoudige en flexibele interface van Eventtia geeft je een enorme autonomie. Meer informatie over Eventtia

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Een event management suite met registratie, beoordelingen, mobiele app, betalingsverwerking, vrijwilligersbeheer, ruimte-indeling en meer.
Voorspelbare prijzen. Alle functies, altijd. Onbeperkte evenementen. Onbeperkt aantal gebruikers. Geen creditcardkosten. Modern en gemakkelijk te gebruiken voor evenementhosts en deelnemers. Website maken, aangepaste registratie, gratis webgebaseerde mobiele app, sessiebeoordelingen, sprekersbeoordelingen, betalingsverwerking, spreker-/agendabeheer, ruimte-indeling, CEU's, enz. Enorm flexibele configuratie-opties voor vrijwel elk bedrijfsmodel. Hoog gewaardeerd door Capterra. Meer informatie over Eventsquid

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Bizzabo is het populairste succesplatform voor evenementen dat is ontwikkeld om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen hun evenementdoelen te bereiken.
Bizzabo is het belangrijkste succesplatform voor evenementen dat is ontworpen om middelgrote en grote ondernemingen in staat te stellen krachtige persoonlijke ervaringen te stimuleren. Bizzabo stelt bedrijven zoals Forbes, Hubspot en EA Sports in staat klantacquisitie, -retentie en merkopbouw te bereiken door de kracht van evenementen. De belangrijkste kenmerken zijn: website-creatie, registratiebeheer, whitelabel evenement-app, lokaal incheckbeheer, e-mailcommunicatie - alles binnen een cloudgebaseerd, gegevensgestuurd, gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie! Meer informatie over Bizzabo

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Nederland Lokaal product
Digital that feels like physical. Met Let’s Get Digital beleef je jouw unieke digitale event.
Digital that feels like physical. Met Let’s Get Digital beleef je jouw unieke digitale event. De check-in aan de balie, een netwerkcarrousel met slimme matchmaking, inspirerende keynotes en verrassende features zorgen voor een real life event beleving. Met een gegarandeerde unieke gebruikerservaring, voelde een online event nooit eerder zo dichtbij. Met Let’s Get Digital beleef je vanuit je eigen huis een event alsof je er zelf staat. Met een persoonlijke check-in aan de balie, een netwerkcarrousel met slimme matchmaking, 1-op-1 meetings en natuurlijk een sponsor area beleeft een bezoeker jouw event zoals hij dat gewend is. Meer informatie over Let's Get Digital

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
etouches is nu Aventri. Ontvang een demo van 30 minuten om het in actie te zien!
Aventri (voorheen etouches) is het eerste ware platform voor het beheer van live verbindingen dat continu zowel de manier waarop evenementenmanagers hun evenementen uitvoeren als de markt zelf transformeert. Aventri stelt klanten in staat om waardevolle persoonlijke ervaringen te creëren, invloedrijke gemeenschappen te ontwikkelen en merken uit te breiden. Het platform verbindt deelnemers aan evenementen en stimuleert realtime betrokkenheid van deelnemers, terwijl het tegelijkertijd betekenisvolle gegevens en analyses verzamelt om inzicht te krijgen in het succes van een evenement en realtime rendement te bieden. Meer informatie over Stova

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Een sociaal registratieplatform, ontworpen voor evenementgestuurde organisaties die zich zorgen maken over het behoud van hun merk.
Maak betere evenementen en verkoop tickets rechtstreeks op je site, zonder omleidingen. Sparxo wordt vertrouwd door producenten van evenementen die de gemeenschap rond hun merk willen behouden. Het platform is eenvoudig te leren en te gebruiken, waardoor het gemakkelijk is om online kaartverkopen, registratie en on-site inchecken in te stellen. Integreer ticketverkoop met je website, ontwerp moderne splash-pagina's en ontdek je terugkerende klanten via slimme gastenlijsten. Sparxo is mobiel-compatibel en eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over Sparxo

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Raklet is alles-in-één software voor evenementenbeheer waarmee je evenementen van elke omvang kunt creëren, organiseren en adverteren.
Raklet is alles-in-één software voor evenementenbeheer waarmee je evenementen van elke omvang zowel online als offline kunt creëren, organiseren en adverteren. Plan alle stappen, verkoop tickets en maak op een digitale, zinvolle manier verbinding met je deelnemers. Meer informatie over Raklet

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Creëer boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen met EventMobi.
Dankzij het end-to-end platform voor evenementenbeheer van EventMobi kunnen organisatoren van evenementen gemakkelijk boeiende virtuele, hybride en persoonlijke evenementervaringen plannen, promoten, monetariseren en leveren. Van website, registratie en een bekroonde evenement-app tot de virtuele ruimte en volledig beheerde online evenementenproductie, het EventMobi-platform wordt sinds 2009 gebruikt door meer dan 10.000 evenementenplanners in 72 landen over de hele wereld. Meer informatie over EventMobi

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Splash is een end-to-end technologie voor evenementmarketing die het ongelooflijk makkelijk voor je maakt om je evenementen uit te voeren, te schalen en te meten.
Splash is een technologiebedrijf dat geavanceerde persoonlijke marketingprogramma's voor internationaal toonaangevende merken stimuleert. Meer dan de helft van de Fortune 500-bedrijven gebruikt Splash om de uitvoering van evenementmarketing te stroomlijnen en de prestaties te optimaliseren. Van het vereenvoudigen van het creëren van middelen voor evenementen tot het vastleggen van inzichten van deelnemers en het meten van de impact van evenementen, Splash stelt marketeers in staat om doelgroepen persoonlijk te bereiken en te verbinden, evenementprogramma's efficiënt te schalen en evenementgestuurde betrokkenheid met bedrijfsresultaten te verbinden. Meer informatie over Splash

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Inchecken bij het evenement, ter plaatse badges afdrukken, RFID-beheer, deelnemerstracering, lead retrieval, kiosk voor zelf inchecken, rapportage en meer!
Boomset biedt bekroonde oplossingen om de evenementervaring op locatie te verbeteren. Gebruikt door meer dan 1000 organisaties in meer dan twaalf landen over de hele wereld. Automatiseer marketinginspanningen en vereenvoudig het registratieproces met producten zoals on-demand printen van badges en polsbandjes, merkeigen kiosken voor zelf inchecken, lead-retrieval, multi-sessie management, RFID-tracering en nog veel meer, voor een naadloze evenementsoplossing. Informeer naar de uitgebreide evenementkiosk, Evosk (TM)! Meer informatie over Boomset

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar. Meer informatie over AudienceView Professional

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Software voor evenementenbeheer die jou tijd bespaart. Deze software verzorgt alle handmatige taken op het gebied van evenementenbeheer.
Lyyti is een zeer uitgebreide tool voor professioneel evenementenbeheer. De unieke service is gericht op organisaties die regelmatig verschillende soorten evenementen organiseren, zoals trainingen, conferenties, seminars en dergelijke. Met Lyyti kun je alles wat met je evenement te maken heeft efficiënter aanpakken: uitnodigingen versturen, registraties accepteren, tickets verkopen, deelnemers beheren, communiceren met de aanwezigen, je evenementenlogistiek plannen en je financiën bijhouden. Dit platform schaalt ook naar een bedrijfsniveau. Meer informatie over Lyyti

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Snel en eenvoudig tickets scannen. De evenementencontrole van Nutickets is een razendsnelle manier om de wachtrijen kort te houden.
Snel en eenvoudig tickets scannen. De evenementencontrole van Nutickets is een razendsnelle manier om de wachtrijen kort te houden. Zorg voor waardevolle persoonlijke ervaringen, stimuleer betrokkenheid en ontvang realtime gegevensinzichten. Ontworpen voor allerlei soorten evenementen en vertrouwd door veel bedrijven in de sector. Meer informatie over Nutickets

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Het webgebaseerde inchecken voor registratie van Ungerboeck biedt een gestroomlijnd proces dat betrouwbaar is, zelfs met beperkte internetconnectiviteit.
Het inchecken kan een hectische ervaring zijn, zelfs bij de best georganiseerde evenementen. Efficiëntie op de locatie is cruciaal om een goede eerste indruk te garanderen. Lange rijen, onhandige software en wankele connectiviteit kunnen bezoekers twee keer doen nadenken over een volgend bezoek. Creëer een eenvoudig incheckproces dat goed werkt voor jouw bedrijf. Het webgebaseerde inchecken voor registratie van Ungerboeck biedt een gestroomlijnd incheckproces dat betrouwbaar is, zelfs met beperkte internetconnectiviteit. Meer informatie over Ungerboeck Software

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Je hoeft geen groot budget uit te geven aan evenementsoftware. Deze oplossing verbetert gegarandeerd je evenementervaring en verhoogt je rendement!
Eventdex is een in New Jersey gevestigd Event Technology-bedrijf en biedt oplossingen voor je hele evenement – registratie, zakelijke matchmaking, lead retrieval, management ter plaatse, mobiele apps voor evenementen, aangepaste evenementenwebsites en nog veel meer. Het krachtige platform kan naadloos worden geïntegreerd met al je werkstroomsystemen om je te helpen evenementen te beheren vanuit een enkele interface. Eventdex heeft al meer dan 1500 evenementen uitgevoerd met wereldwijd meer dan 132.000 gebruikers, en dat aantal neemt alleen maar toe. Meer informatie over Eventdex

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet het heen en weer e-mailen om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda.
Plan vergaderingen 10x sneller. Vergeet e-mail en telefoontikkertje om een datum te vinden voor het plannen van afspraken. Hands-off planning via Google Agenda. 1-op-1 vergaderingen: laat iedereen jou online boeken op een geschikt moment. Groepsvergaderingen: automatisch delen van beschikbaarheid om een geschikt tijdstip te vinden om elkaar te ontmoeten. Besproken op TechCrunch, ProductHunt, Zapier Klanten: Verkoop, accountbeheer, softwarebedrijven, interviewplanning, klantenservice, zakelijke consultants en coaches, freelancers, onderwijs Meer informatie over Vyte

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Contactloos inchecken, mobiele scans, je eigen badge-ontwerp. Help je deelnemers het administratieve onderdeel sneller en veiliger te doorlopen.
Swoogo maakt het inchecken bij evenementen eenvoudig met opties om registranten te controleren met behulp van je telefoon of tablet, of je kunt een scanner aansluiten. Heb je de flexibiliteit nodig om registranten in te checken voor een sessie of een evenement? Dit platform is er voor je. De evenementbeheersoftware van Swoogo is gebouwd door evenementprofessionals, voor evenementprofessionals en omvat onbeperkte evenementen en registraties, robuuste registratiemogelijkheden, ingebouwde analyses, gratis integraties, intuïtieve website- en e-mailmarketingtools, deelnemersbeheer en klantenondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Swoogo

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Playbook is een alles-in-één oplossing voor aanbieders van sport- en jeugdactiviteiten om registraties, marketing, faciliteiten en meer te beheren.
Het uitgebreide, mobiel geoptimaliseerde registratieplatform voor sport en jeugdactiviteiten. Stel de registratie in 1 minuut in voor elk type sport- of jeugdevenement, programma of lidmaatschap met bijna onbeperkte aanpassingen en diepgaande integraties met geavanceerde marketing en analyse, statistieken voor elke sport en mobiele apps voor je personeel om je deelnemers ter plaatse te beheren. Krijg toegang tot geavanceerde backendrapporten, compleet met automatiseringen voor meer dan 20 veelvoorkomende workflows. Meer informatie over Playbook

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Social Tables is toonaangevende software waarmee planners en panden online kunnen samenwerken.
In 2011 stelde Social Tables zich ten doel de manier te veranderen waarop evenementen worden gevonden, ontworpen en uitgevoerd door een betere samenwerking tussen planners en panden. Social Tables is een innovatief platform dat de horecasector toonaangevende online oplossingen biedt voor de verkoop van evenementen, diensten en groepsdistributie. Volgens STR zien hotels die Social Tables gebruiken een toename van 1,82% in de winst van voedsel en drank per bezette kamer, en Zapier zegt dat Social Tables een van de 10 internationaal toonaangevende apps is voor evenementenbeheer. Meer informatie over Social Tables

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Creëer een geweldige evenementervaring met minder inspanningen door MeetApp te gebruiken voor je evenement, vergadering of conferentie. Informeer, win klanten, netwerk.
Maak kennis met MeetApp. De persoonlijke assistent van je evenementdeelnemers. MeetApp is een gebruiksvriendelijke evenement-app, ontworpen om een leukere en zinvollere evenementervaring te creëren door de informatiedistributie te vereenvoudigen, de interactie met het publiek te verbeteren en een beter netwerk voor al je evenementen mogelijk te maken. Kortom, het is alles wat je nodig hebt voor, tijdens en na je meeting of evenement, in een app. Meer informatie over Ventla

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Alles-in-één evenementenplatform om je vergaderingen en evenementen te digitaliseren, of je nu online, persoonlijk of via een combinatie van beide werkt.
Alles-in-één evenementenplatform om je vergaderingen en evenementen te digitaliseren, of je nu online, persoonlijk of via een combinatie van beide werkt. Digitaliseer je evenement van A tot Z en op één platform: maak je presentatiesite, beheer de kaartverkoop en registraties, zend je content uit, bekijk evenementanalyses en bestudeer het gedrag van deelnemers. Meer informatie over Angage

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen.
Yapsody is een krachtig, eenvoudig te gebruiken online ticketing- en evenementenregistratiesysteem voor evenementen, dat geavanceerde ticketdiensten levert aan duizenden evenementenpresentatoren. Yapsody is het enige live entertainmentbedrijf dat zich richt op het bieden van op maat gemaakte end-to-end-oplossingen voor onafhankelijke presentatoren en horecabedrijven voor het benutten van concertentertainment. Meer informatie over Yapsody

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken.
Eenvoudig en goed. Goed beoordeeld platform om je vrijwilligers te beheren en betrokken te maken. Vrijwilligersportaal, aangepaste registratieformulieren, e-mail/sms, planning, herinneringen, check-ins en nog veel meer. Het SaaS-platform is gemakkelijk te gebruiken, mobielvriendelijk en veilig. Perfect voor organisaties die continu vrijwilligers plannen en beheren. Meer informatie over Duplie

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Verander evenementcontacten in verkoopbijeenkomsten. atEvent combineert het vastleggen van leads, kwalificatie en inzichten om de verkoop te versnellen.
Ga verder dan het vastleggen van algemene leads met de toonaangevende oplossing voor het beheer van B2B-evenementleads van atEvent. Leg leads overal op of rond het evenement vast, voeg aangepaste kwalificaties en follow-upacties toe en synchroniseer alles met je MA-/CRM-systeem voor snelle, gepersonaliseerde follow-up die de verkoop versnelt. atEvent is gemaakt voor ondernemingen met flexibele MA-/CRM-integraties, brede beursdekking, AVG-toestemming bij vastleggen, meertalige transcriptie van visitekaartjes en inzichten op accountniveau voor je ABM-strategie. Meer informatie over atEvent

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Holistisch en aanpasbaar platform dat is ontworpen om merken te helpen schaalbare en veilige virtuele evenementen te hosten voor een wereldwijd publiek.
Samaaro is een krachtig platform voor virtuele evenementen dat is ontworpen om organisaties te helpen bij het hosten van schaalbare, veilige en effectieve evenementen voor een wereldwijd publiek. De unieke eigenschappen en veelzijdigheid van Samaaro maken het mogelijk om een verscheidenheid aan virtuele evenementen te organiseren, zoals virtuele conferenties, virtuele topbijeenkomsten, virtuele beurzen, virtuele tentoonstellingen en meer. Samaaro is ontworpen om volledig aanpasbaar te zijn, waardoor merken het platform zich eigen kunnen maken, en holistische en meeslepende evenementen kunnen organiseren. Meer informatie over Samaaro

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Alles-in-één invoegtoepassing voor evenementenbeheer voor WordPress.
WP Event Manager is een lichtgewicht, schaalbare en volledig functionele invoegtoepassing voor evenementenbeheer waarmee je de functionaliteit voor evenementenlijsten kunt toevoegen aan je WordPress-site. De shortcode geeft een lijst van alle evenementen, kan met elk thema werken en is heel eenvoudig in te stellen en aan te passen. Op de instellingenpagina's kun je selecteren hoe je de gebeurtenis wilt weergeven. Meer informatie over WP Event Manager

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Eventmix is een gebruiksvriendelijk virtueel en hybride evenementenplatform waarmee organisatoren binnen enkele minuten evenementen vanaf hun eigen website kunnen uitvoeren.
Eventmix is een gebruiksvriendelijk virtueel en hybride evenementenplatform waarmee organisatoren binnen enkele minuten evenementen vanaf hun eigen website kunnen uitvoeren. Eventmix biedt je alle tools die je nodig hebt om niet alleen je evenementen met gemak te runnen en er inkomsten uit te genereren, maar ook je publiek betrokken te houden via speciale netwerk- en betrokkenheidsgebieden die volledig aanpasbaar zijn. Meer informatie over Eventmix

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
De beste alles-in-één software voor evenementenbeheer om je bedrijfsevenementen te creëren: projectmanagement, marketing, ervaring, prestaties ...
Eventdrive is HET end-to-end platform voor het beheer van je bedrijfsevenementen. Nodig je gasten uit en registreer ze moeiteloos dankzij het e-mailbeheersysteem en de website-ontwerper. Stel je een waardevolle ervaring voor, waarbij je deelnemers betrokken zijn en je community wordt versterkt via je mobiele app, terwijl jij bruikbare gegevens verzamelt om het succes van je evenement en je rendement te meten. Je had het nodig, en het is er allemaal! Alleen jij ontbreekt nog. Bezoek de website voor meer informatie! Meer informatie over Eventdrive

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Software voor online evenementregistratie die elke taak beheert en uitvoert die nodig is om een succesvol evenement te creëren en te lanceren.
Dit platform is gespecialiseerd in software voor alle evenementen die tools nodig hebben om hun eigen bedrijfsregels aan te pakken. Deze uitgebreide software is gebruiksvriendelijk en heeft tools zoals "call for papers", interactieve plattegrond, exposantenregistratie, accreditatie, mobiele apps, lidmaatschap- en CRM-integratie, e-mailtools en 24/7 rapportage. De onsite oplossingen omvatten kiosken voor zelf inchecken en registratie, sessiescanning en het ophalen van leads. Meer informatie over Event Ready

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Een platform voor evenementbetrokkenheid en -beheer met meer dan 20 tools die een evenementmanager ooit nodig heeft om bezoekers digitale ervaring te bieden.
De organisatie draagt een warm hart toe aan evenementen en de primaire focus bestaat eruit mensen verliefd te laten worden op je evenement. Het evenementenplatform bevat exclusieve, krachtige functies zoals onboarding van sprekers en sponsoren, check-ins voor gasten, een bouwer voor evenementenwebsites, ticketing en registratie, sessiebeheer, analyse van evenementen, bodbeheer van leveranciers, een netwerk- en mobiele app, beloningsprogramma voor gebruikers, hotelboekingen, printen van badges, uitvoeren van enquêtes en trivia, live veelgestelde vragen en polls, ingebouwde CRM, marketingplatforms en nog veel meer. Meer informatie over EventTitans

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
InviteDesk is een event marketing platform om de juiste gasten op uw events te krijgen door marketing automation, teamwork en data.
InviteDesk is een event marketing software die organisaties helpt de ROI van evenementen te verhogen. Met InviteDesk krijgt u de gasten die u wilt doordat uw marketing- en verkoop vlot kunnen samenwerken op gastenlijsten. Makkelijke marketing automation zorgt ervoor dat uw gasten de juiste communicatie op het juiste moment krijgen. InviteDesk integreert eenvoudig met uw CRM of marketing tools zodat er geen waardevolle informatie verloren gaat en minder administratief werk is. Meer informatie over InviteDesk

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Maak je deelnemers blij en maximaliseer hun rendement.
B2B virtuele evenementoplossing voor bedrijven om hun unieke merkervaring te ontwerpen om hun community betrokken te maken en het rendement te maximaliseren. Meer informatie over Tocca

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Evenium Net is een complete en betaalbare oplossing voor evenementregistratie, uitnodigingen en badges. Gestroomlijnd en gemakkelijk te gebruiken.
Evenium Net is een uitgebreid, betaalbaar systeem om evenementen te creëren en deelnemers uit te nodigen en registreren. Configureer snel ticketsoorten en betalingsopties en pas registratieformulieren, afbeeldingen en badges aan. Maak/importeer moeiteloos agenda's en gastenlijsten en e-mail vervolgens aangepaste uitnodigingen met links om te registreren op jouw website of op één die Net automatisch creëert. Gebruik de gratis incheck-app en/of implementeer de interactieve app ConnexMe. Creëer een rijkere en meer boeiende ervaring en besteed minder tijd aan het beheren van het evenement. Meer informatie over Evenium.net

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Webgebaseerde software voor evenementenbeheer met uitgebreide functies en beschikbaarheid in 26 talen voor succesvol evenementbeheer.
Vivenio is slimme software voor evenementbeheer voor kleine, grote en enorme evenementen. Maak evenementwebsites, verstuur e-mailuitnodigingen, verzamel registraties en laat deelnemers inchecken. Dankzij de veelzijdige functies van Vivenio kun je elk type virtueel, hybride of live evenement organiseren, zoals congressen, topconferenties, tentoonstellingen, conferenties, beurzen, bedrijfsbijeenkomsten of seminars. Meer informatie over vivenio

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren.
EQUP is een cloudgebaseerd CRM-systeem waarmee je marketing-, verkoop- en factureringsactiviteiten kunt automatiseren. EQUP is ontworpen om de kloof te overbruggen tussen de momenteel beschikbare oplossingen en de vereisten van eigenaren van kleine bedrijven. Unieke functies: - inventarispooling; - gratis versie heeft geen functiebeperkingen; - speciale resources om je account te beheren; - sectorspecifieke oplossingen. Meer informatie over EQUP

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Nederland Lokaal product
Lange rijen op de evenementenlocatie behoren tot het verleden: dankzij de incheck-app kun je deelnemers snel en effectief registreren.
Een essentieel onderdeel van een persoonlijke, hoogwaardige evenementervaring is een soepel en snel inchecksysteem. Deelnemers worden automatisch ingecheckt doordat ze een unieke QR-code scannen die voor hun tickets is gegenereerd. Deze oplossing wordt deels bereikt door badges automatisch te maken en af te drukken, voor één deelnemer of voor de volledige gastenlijst. Meer informatie over Azavista

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Alles-in-één cloud-ERP voor de sectoren Retail, Productie, Gezondheidszorg, Distributie en Service.
Aqxolt ERP-modules zijn ontworpen om essentiële actuele informatie te verstrekken aan zakelijke gebruikers, en toeleveringsketens, verzending, bestelling, bedrijfsmiddelenbeheer, onderhoud, productie, HR en financiën te stroomlijnen. ERP-suite is ideaal voor bedrijven met complexe processen of groeiplannen, met name voor de sectoren Retail, Gezondheid, Productie, Distributie en Service. De oplossing is flexibel, eenvoudig te implementeren en aan te passen om mee te groeien met een bedrijf. Meer informatie over ERP MARK 7

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer
Veilige online ticketverkoop en evenementregistratie. Website, ticketshop, e-mailmarketing en meer. Tarieven alleen voor echte registraties.
XING Events is de enige aanbieder die intelligente bezoekersbeheersoftware en zakelijke netwerken verenigt op één platform en oplossingen biedt voor succesvolle evenementpromotie en gebruiksvriendelijke one-stop-ticketverkoop. Het bedrijf combineert op efficiënte wijze zes modules voor het succesvol genereren en beheren van bezoekers, en ondersteunt organisatoren in elke fase van hun zakelijke evenement, van het genereren van bezoekers op een gerichte en effectieve manier tot eenvoudige online registratie en veilige ticketverkoop. Meer informatie over XING Events

Functies

  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Beheer van deelnemers
  • Aanwezigheid bijhouden
  • Badgebeheer