Nederland Lokale producten weergeven
85 resultaten
FullStory helpt bedrijven hun digitale ervaring op verschillende mobiele sites en apps te begrijpen, meten en verbeteren. Meer informatie over FullStory
Het digitale ervaringsplatform van FullStory stelt bedrijven in staat om de klantervaring op hun mobiele site en app continu te verbeteren. De kern van het FullStory-platform is een krachtig analysesysteem dat digitale interacties koppelt aan de statistieken die voor bedrijven het belangrijkst zijn. FullStory zoekt proactief de beste kansen om de mobiele ervaring te optimaliseren, wat teams in staat stelt om problemen te begrijpen, prioriteit te geven aan oplossingen, fouten te verhelpen en de impact van die wijzigingen te meten. Meer informatie over FullStory

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Analyseer advertentie-uitgaven, inkomsten en app-betrokkenheid om je werkelijke marketingrendement te ontdekken. Meer informatie over AppsFlyer
Analyseer advertentie-uitgaven, inkomsten en app-betrokkenheid om je werkelijke marketingrendement te ontdekken. Krijg inzicht in de prestaties van je campagne door middel van cohortrapportage, incrementele analyse, dashboards voor kostenaggregatie, draaitabellen en meer. De analysedashboards van AppsFlyer zijn flexibel, intuïtief en eenvoudig te gebruiken en bevatten krachtige filters en verschillende dimensies, zodat je je gegevens eenvoudig kunt splitsen en verdelen om te onthullen waar je marketing uitblinkt en waar er mogelijkheden zijn voor optimalisatie. Meer informatie over AppsFlyer

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Verzamel al je mobiele gegevens tot in het diepste detail om de prestaties te optimaliseren door tijdige, nauwkeurige en gedetailleerde gegevensinzichten aan het licht te brengen. Meer informatie over Singular
Gegevens vormen de ruggengraat van elke mobiele marketingcampagne. Om optimaal te presteren hebben marketeers behoefte aan direct beschikbare, gemakkelijk verwerkbare en gedetailleerde gegevens om zich aan te passen, te optimaliseren en te groeien. Toonaangevende mobiele marketingteams van onder meer LinkedIn, Rovio, Lyft, Warby Parker, Twitter en meer vertrouwen op Singular om hun marketinggegevens en mobiele analyses te bundelen. Verzamel marketinggegevens over de volledige trechter, waaronder kosten, advertentiemateriaal, biedingen en inkomsten uit advertenties voor elke partner, apparaat en platform. Meer informatie over Singular

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Notificare is een toonaangevend krachtig platform voor klantenbinding dat merken helpt om hun publiek te (her)betrekken, licht te werpen op klantgedrag en conversie te verhogen. Krachtige inzichten waarmee je slimmere beslissingen kunt nemen. Meet je succes en verbeter de prestaties op basis van je eigen KPI's. Eén enkele tool, met de kanalen App-push, webpush, e-mail, sms en mobiele portemonnee, om de meest boeiende berichten en interacties af te leveren. Opgericht in 2012, met hoofdkantoor in Rotterdam, Nederland. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Smartlook is een kwalitatieve analyseoplossing voor iOS- en Android-apps met altijd geactiveerde opnamen, heatmaps, automatisch bijhouden van activiteiten en trechters. Meer informatie over Smartlook
Smartlook is een kwalitatieve analytics-oplossing voor iOS-, Android- en React Native-apps die het ''waarom'' achter de acties van je gebruikers beantwoordt. Begrijp hoe mensen omgaan met je app. Bekijk opnames, volg evenementen en ontwerp conversietrechters. Gewapend met deze gegevens kun je beginnen je app nog beter te maken. Meer informatie over Smartlook

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
AI-Powered Omnichannel Customer Engagement and Experience platform helping 5000+ brands 1:1 powerful conversations with customers Meer informatie over Netcore
Netcore Cloud’s Customer Engagement & Experience suite (formerly - Netcore Smartech) is a one-stop platform for marketers, growth, and product managers to fuel omnichannel growth across websites and mobile apps. It helps build actionable unified customer profiles, deliver personalized multichannel campaigns to specific user segments with real-time reporting and product analytics. The no-code product experience solution further adds speed and agility to create app experiences that retain users. Meer informatie over Netcore

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Slimme A/B-testen van SplitMetric: zet ideeën om in nieuwe winstgevendheidsniveaus met diepgaande inzichten en de juiste beslissingen. Meer informatie over SplitMetrics
Slimme A/B-testen van SplitMetric: versnel je app-groei met deskundig strategisch advies en diepgaande gegevens van impactvolle A/B-testexperimenten via een begrijpelijk platform met een transparante experimentstroom, diepgaande gedragsanalyses en een duidelijke berekening van statistische significantie waar elke gegevenswetenschapper achter zou staan. Laat veronderstellingen achter ten gunste van uitgeteste gegevens. SplitMetrics wordt vertrouwd door Google, Rovio, Wargaming, enz. en is de accelerator die je nodig hebt om een nieuw niveau van winstgevendheid te bereiken. Meer informatie over SplitMetrics

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
SplitMetrics Acquire (formerly SearchAdsHQ) is an intelligent data-driven platform to optimize, automate and scale Apple Search Ads. Meer informatie over SearchAdsHQ
SplitMetrics Acquire (formerly SearchAdsHQ) is an intelligent data-driven platform to optimize, automate and scale Apple Search Ads. The combination of advanced technology, extensive automation, AI-based optimization, and market insights enables app and game developers using SplitMetrics Acquire to drive growth and boost ROI easier and faster. An Apple Search Ads Partner, SplitMetrics was the 1st company to build the Apple Search Ads management platform (early in 2017). Meer informatie over SearchAdsHQ

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren. Meer informatie over Pendo

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Databox is een platform voor bedrijfsanalyse dat al je gegevens op één plaats verzamelt zodat je de prestaties kunt volgen en inzichten kunt ontdekken.
Databox is een platform voor bedrijfsanalyse dat al je gegevens op één plaats verzamelt zodat je de prestaties kunt volgen en in realtime inzichten kunt ontdekken. Mix en match gegevens uit verschillende bronnen in één dashboard om in één oogopslag een vollediger beeld te krijgen van je prestaties. Databox biedt met één klik tientallen integraties met bronnen zoals Google Analytics, Salesforce, HubSpot, Mixpanel, Facebook, Shopify en meer. De simpele ontwerper maakt gebruik van slepen en neerzetten zodat je heel eenvoudig sterke dashboards kunt maken. Meer informatie over Databox

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Mixpanel helpt bedrijven te analyseren hoe gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op verschillende apparaten - en vervolgens die gegevens te gebruiken om hun bedrijf te laten groeien.
Mixpanel heeft de missie om de snelheid van innovatie te verhogen. Via dit krachtige analyseplatform kunnen bedrijven analyseren hoe en waarom hun gebruikers communiceren, converteren en behouden blijven op het internet en op mobiele en slimme apparaten. En vervolgens gebruiken ze die gegevens om hun bedrijf en producten te verbeteren. Meer dan 26.000 bedrijven - waaronder 30% van The Fortune 100 - vertrouwen op Mixpanel om hun bedrijf te laten groeien. Mixpanel heeft zijn hoofdkantoor in San Francisco en kantoren in New York, Seattle, Austin, Londen, Barcelona en Singapore. Meer informatie over Mixpanel

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Contentsquare is toonaangevend op het gebied van digitale ervaring en analyse. Ontdek sessieherhaling, op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse en meer.
De populaire Digital Experience Analytics Cloud van Contentsquare is een functierijk platform op ondernemingsniveau dat wordt gebruikt door meer dan 800 toonaangevende merken om verborgen klantgedrag te ontdekken en betere ervaringen te leveren. Capaciteiten zoals op zones gebaseerde heatmaps, trajectanalyse, sessieherhaling, impactkwantificering, AI-inzichten, 'struggle'-analyse en meer bieden unieke inzichten, visualisaties en aanbevelingen die teams in marketing, e-commerce, operationele activiteiten, producten, UX en analyse kunnen gebruiken om de klantervaring te optimaliseren en groei te stimuleren. Meer informatie over Contentsquare

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
ForceManager is het favoriete instrument voor verkoopdirecteuren die zich inzetten voor het verbeteren van de productiviteit van hun teams.
De CRM-oplossing van ForceManager is ontworpen door en voor buitendienstmedewerkers. ForceManagers, gebouwd met inachtneming van hun behoeften en prioriteiten, heeft als doel het werk van de verkopers te vereenvoudigen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is: de verkoop en het opbouwen van relaties met klanten. Meer informatie over ForceManager

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
MoEngage brengt analyses en klantenbinding samen op één plek. Het helpt je bij het uitvoeren van zeer gerichte gegevensgestuurde campagnes via verschillende kanalen.
MoEngage overbrugt de kloof tussen analyse, klantenbinding en marketing automation door ze allemaal op één plek samen te brengen. De analysemodule biedt bruikbare rapporten waarmee je betrokkenheidscampagnes kunt uitvoeren om rode vlaggen en drop-offs van trechters aan te pakken. MoEngage is de complete oplossing voor de meeste marketingteams met capaciteiten zoals trechters, trendanalyse, cohortanalyse en een aangepast dashboard op het analytics-front en de mogelijkheid om gegevensgestuurde, multi-channel campagnes uit te voeren. Meer informatie over MoEngage

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Analyseoplossing die klantgedrag analyseert om processen te stroomlijnen voor campagnebeheer, het bijhouden van conversies en meer.
Amplitude is een toonaangevende web- en mobiele analyseoplossing met platformonafhankelijke tracking van gebruikerstrajecten, analyse van gebruikersgedrag en segmentatiecapaciteiten. Ga verder dan cijfers over dingen als paginaweergaven en aantal klikken. Bekijk elk pad dat gebruikers nemen in één weergave en zoom in om de context en intentie achter hun acties te begrijpen. Beantwoord complexe productvragen zoals: Welke activiteiten zorgen ervoor dat gebruikers terugkomen? Wat is de impact van je nieuwste release? Het gedragsplatform van Amplitude doet het zware werk. Meer informatie over Amplitude

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Matomo is the leading open-source analytics solution. Make more informed decisions while ensuring data privacy and ownership.
Matomo is the leading open-source analytics solution free from data limitations. Make more informed decisions and enhance your customer experience while ensuring data privacy and ownership. Matomo is the trusted solution for over 1.5 million websites globally. Take back control of your data ownership and challenge the status quo. Meer informatie over Matomo

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Hevo is een platform zonder code voor pijplijngegevens, waarmee je in realtime gegevens van elke bron naar jouw datawarehouse kunt overbrengen.
Hevo is een platform zonder code voor pijplijngegevens, waarmee je in realtime gegevens uit meerdere gegevensbronnen kunt integreren, opschonen, verrijken en samenbrengen in jouw datawarehouse, zoals Redshift, BigQuery en Snowflake. Het platform ondersteunt meer dan 100 kant-en-klare integraties tussen databases, SaaS-toepassingen, cloudopslag, SDK's (Software Development Kit) en streamingdiensten. Probeer Hevo gratis en je krijgt binnen enkele minuten volledig beheerde datapijplijnen om direct te gebruiken. Meer informatie over Hevo

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Analyse die je vertelt hoe je je bedrijf kunt laten groeien, gratis voor maximaal 1 miljard evenementen.
Marketeers, productmanagers en bedrijfsanalisten gebruiken Indicative om de conversie, betrokkenheid en retentie van klanten te optimaliseren. Indicative maakt verbinding met al je klantgegevensbronnen, integreert ze in een compleet overzicht van gedrag en geeft je de bruikbare inzichten die je nodig hebt om je klantenbestand te laten groeien en aantrekkelijke producten te creëren. Het gratis plan van Indicative biedt tot 1 miljard acties van gebruikers per maand en volledige toegang tot het robuuste platform voor gedragsanalyse. Meer informatie over Indicative

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Heap volgt automatisch elke gebruikersactie en elke klik, tik of veeg in je web- of iOS-app.
Heap Analytics is speciaal ontwikkeld voor middelgrote tot grote bedrijven. Heap legt automatisch alle gebruikersacties vast die op je site worden uitgevoerd. Er is geen IT-integratie vereist, het werkt kant-en-klaar uit de doos. Vergelijkbare tools, waaronder Mixpanel en Google Analytics, vereisen integratie en doorlopend onderhoud om gebruikersinteracties bij te houden. Meer informatie over Heap

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
HeadSpin Inc. biedt web-, mobiele, IoT- en 5G-oplossingen om verbonden ervaringen tussen toepassingen, apparaten en netwerken te optimaliseren.
HeadSpin is het eerste Connection Intelligence Platform dat web-, mobiele, IoT- en 5G-oplossingen biedt om testen, monitoring en analyse te verenigen tussen toepassingen, apparaten en netwerken. HeadSpin stelt ontwikkeling, QA, operationele en productteams in staat om verbonden ervaringen te optimaliseren en digitaal zakelijk succes te garanderen. Meer informatie over HeadSpin

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Registreer meer feedback van klanten en zorg voor een betere klantervaring met enquêtes. Gebruik meer dan 20 native integraties.
Survicate is krachtige software voor het beheer van enquêtes, NPS en feedback waarmee je meer klantfeedback kunt vastleggen en een betere klantervaring kunt bieden. Survicate biedt: - website; - web-app en in-product (in-app) enquêtes; - enquêtes via e-mail en links; en - mobiele app-enquêtes voor Android en iOS. Meer informatie over Survicate

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
AppDynamics' Mobile User Monitoring gives you a clear understanding of the entire end-to-end journey of your mobile app users.
AppDynamics¿ Mobile User Monitoring gives powerful insights into how users are engaging with your mobile application. With AppDynamics you can track user sessions, capture crash events, and monitor network requests, all in real-time. Drill down into every UI event including button presses, text inputs, list interactions, and system-level events. With AppDynamics you can know if poor app performance is due to an application issue or a network issue. Meer informatie over AppDynamics

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Data analytics platform that helps businesses plan marketing campaigns, measure media spend, prevent mobile ad frauds, and more.
The Kochava platform is a comprehensive set of measurement and targeting tools for app marketers. Kochava gives marketers and app developers real-time visualizations of mobile app campaign performance and engagement for precise audience creation, targeting, and prevention of mobile ad fraud. Kochava is integrated with thousands of networks and publishers and compiles a quarterly report of the top performers delivering quality campaign data to marketers. Meer informatie over Kochava

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
A mobile analytics solution that helps businesses automate data collection, visualization, and export to access users tracking data.
It is a mobile analytics solution that helps businesses automate data collection, visualization, and export to optimize and deliver app usage and user tracking data. Meer informatie over Amazon Pinpoint

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Platform voor gebruikersbehoud voor mobiele apps met hoge groei
CleverTap biedt realtime klantinzichten waarmee je marketingcampagnes kunt creëren die de groei van je marketing zullen stimuleren. Met meer dan 9 verschillende berichtkanalen biedt dit platform je de mogelijkheid om krachtige omnichannel-campagnes te activeren op basis van de inzichten die zijn verkregen uit gebruikersactiviteiten. Met gedetailleerde klantinzichten binnen handbereik kun je krachtige strategieën voor mobiele benaderingen ontwikkelen die conversies stimuleren. Meer informatie over CleverTap

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Dit platform haalt grote hoeveelheden gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren, normaliseert ze en zet ze in één aantrekkelijk dashboard.
Improvado is een ETL-platform dat gegevens uit meer dan 200 vooraf gebouwde connectoren haalt, ze transformeert en de resultaten naadloos laadt waar je ze maar nodig hebt. Consolideer al je marketinggegevens op één plek om betere zakelijke inzichten te verkrijgen. Realtime rapporten en dashboards verminderen de handmatige rapportagetijd met 90%. Dat is wat er eerder is gedaan voor Ancestry, Blink, Asus, AdRoll en dit platform kan het ook voor jou doen. Geen ontwikkelaars of SQL-kennis vereist. Boek nu een demo. Meer informatie over Improvado

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Een platform voor business intelligence dat mobiele app-marketeers helpt demografische en gedragspatronen van gebruikers te begrijpen.
Adjust is het bedrijf voor mobiele metingen. Met deze oplossing voor mobiele analyse kun je de prestaties van mobiele marketingcampagnes in alle advertentiebronnen bijhouden en kunnen marketeers de betrokkenheid van gebruikers binnen apps gedurende hun volledige levensduur analyseren en begrijpen op basis van de waarde die ze genereren. Adjust ondersteunt ook campagnes voor hernieuwde betrokkenheid en remarketing. Meer informatie over Adjust

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Pyze is the leading usage analytics and business process optimization platform to maximize user adoption, productivity, efficiency.
Pyze is the leading usage analytics and business process optimization platform to maximize user adoption, productivity, and business impact of applications. By providing deep usage Meer informatie over Pyze

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Product Analytics and Innovation to understand the digital customer journey across devices, and build better ones.
Countly is a product analytics solution and innovation enabler that helps organizations track product performance and user journey and behaviour across mobile, web, and desktop applications. Ensuring privacy by design, it allows organizations to innovate and enhance their products to provide personalized and customized customer experiences, and meet key business and revenue goals. Meer informatie over Countly

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
AppTweak fuels growth for the world's most popular apps and games by providing actionable insights in a simple interface.
AppTweak is the leading ASO tool driven by data science. AppTweak empowers +1,500 mobile leaders - such as Amazon, Jam City, Yelp and Adobe - to grow their apps and games with actionable insights in a simple interface. AppTweak's all-in-one platform offers ASO Intelligence, Ad Intelligence, App Intelligence and Market Intelligence. Meer informatie over AppTweak

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. More than 1100 enterprise clients & over a million users.
App Annie is the industry's most trusted mobile data and analytics platform. App Annie's mission is to help customers create winning mobile experiences and achieve excellence. Founded in 2010, the company launched the first mobile market data solution. In 2019, App Annie acquired Libring, an advertising monetization and spend offering. Together, these solutions comprise the industry's most complete mobile performance platform. More than 1100 enterprise clients and over a million registered users Meer informatie over data.ai Intelligence

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Branch is a cross-platform attribution and linking platform used by the 40,000 of world's top mobile brands.
Branch is a cross-platform attribution and linking platform used by the 40,000 of world's top mobile brands like Pinterest, Airbnb, BuzzFeed, GoEuro to unify mobile measurement and user experiences across devices, platforms, and channels. Branch increases mobile conversion, retention, and engagement through deep linking, user routing, attribution, mobile banners, and personalized app experiences. Meer informatie over Branch Metrics

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Get visibility into every business transaction, every application, every where.
Today's complex application environments are difficult to monitor, manage and troubleshoot. Using the Arcturus IntelliTrace, and IntelliSense technologies, Applicare tunes applications, monitors transactions and self-detects problems. Get visibility to every business transaction, every application, every where. Meer informatie over Applicare

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Appsee is een kwalitatief mobiele-analyticsplatform waarmee app-makers de gebruikerservaring en retentie van hun app kunnen verbeteren.
Appsee is de leider op het gebied van kwalitatieve mobiele app-analytics en maakt gebruik van gebruikerssessie-opnames en touch-heatmaps om UI- en UX-problemen op te sporen en ambitieuze KPI's te realiseren. Appsee doet dit door boven op de numerieke laag een visuele laag gegevens toe te voegen, zodat je snel in de ervaring van je gebruikers kunt duiken en praktische inzichten kunt ophalen. Appsee wordt alom geprezen en heeft enkele van de grootste merken ter wereld al geholpen om de concurrentie voor te blijven. Meer informatie over Appsee Mobile Analytics

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
AppFollow is ontworpen om prestatiebeheer in appstores eenvoudiger en efficiënter te maken.
AppFollow omvat alle belangrijke gebieden, zoals prestatiemonitoring met realtime data, het volgen van concurrenten en benchmarks en optimalisatie van zoekwoorden. Het biedt beoordelingsbeheer, maakt integratie van helpdesks mogelijk en verbetert het teamwork. AppFollow biedt een holistische benadering van app-beheer die helpt om nieuwe zakelijke kansen te ontsluiten en marketing- en ondersteuningsteams handige tools geeft om inzichten te krijgen en klantenbinding te stimuleren. Meer informatie over AppFollow

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Cooladata is a data warehousing and visualization solution optimized for gaming companies. Ideal for small to mid-sized data teams.
Cooladata is an end-to-end solution for gaming that lets you stream, unify, analyze, visualize and share all of your data to empower marketing, product and data teams to better convert, retain and grow your customers and make smarter decisions, faster. For data teams at small to mid-sized gaming companies considering building their own data warehouse for behavioral analysis, Cooladata gives them a solution as powerful and flexible at a fraction of the cost. Meer informatie over CoolaData

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
App Radar is een ASO-tool (Search Engine Optimization Tool voor app stores), waarmee apps in de app stores kunnen worden gevonden.
App Radar verandert de manier waarop app store-optimalisatie wordt uitgevoerd. Toonaangevende bedrijven zoals Kolibri Games, Tivola Games, NerByte en iTranslate vertrouwen op de gegevens en expertise om organische installaties vanuit app-stores naar hun games en apps te sturen. App Radar helpt je bij het beheer van je gehele ASO-workflow via één eenvoudige interface. Blijf optimaliseren en beklim de hitlijsten. Probeer App Radar nu gratis! Meer informatie over App Radar

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Mobile forms and data collection tool that empowers field teams to collect data and generate reports with mobile/ cloud technology.
Mobile data collection and reporting made easy. Capture and manage data from the field then share and analyse it in real time across your organisation, for fast and accurate decisions. Poimapper solves two universal problems 1. Availability of real-time, reliable and accurate data from the field is a critical factor in planning and decision-making. 2. Mobilisation of your field personnel with real-time information to enhance producivity and customer service. Meer informatie over Poimapper

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie.
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Leanplum is a leading multichannel customer engagement platform that helps build brand loyalty and grow revenue.
Leanplum, the leading multichannel customer engagement platform helps forward-looking brands like Zynga and Tesco meet the real-time needs of their customers. By transforming data into an understanding of users' needs and wants, Leanplum's platform delivers unified experiences that are timely, tested, and relevant -- building customer loyalty that fuels business growth. Meer informatie over Leanplum

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
The modern no-code testing platform for engineers
Sofy is built from the ground-up to be a no-code test automation platform that uses AI powered testing to enable create once and run anywhere tests without writing a single line of code. Using our library of real devices, you can run manual, automated UI testing and exploratory tests, and ensure fidelity between your test and production environments. With the power of the AI testing tools, Sofy, you can feel confident about your teams results and ultimately release great products. Meer informatie over Sofy

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Prestatie-analyses van mobiele toepassingen - bekijk en rapporteer moeiteloos over de technische en commerciële prestaties van apps.
Met je merk op elk contactpunt, waaronder URL's, laat de analyse- en rapportagefunctie voor mobiele apps van Kumulos je moeiteloos belangrijke vragen beantwoorden over de technische en commerciële prestaties van je apps. Voeg simpelweg de lichtgewicht SDK toe en bekijk: - Nieuwe installaties op basis van waar ze vandaan komen. - Welke hardware en platforms het populairst zijn. - Gegevens over betrokkenheid en retentie van gebruikers. - Prestaties in de App Store. - Aantal openingen van pushmeldingen en inschrijvingspercentages en nog veel meer ... Meer informatie over Kumulos

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
HEROW is a contextual engagement platform for mobile applications.
HEROW is a contextual engagement platform for mobile applications. Built around everyday behaviors and powered by location intelligence, its one-stop solution allows apps to maximize mobile engagement with their users. With its simple, straightforward SaaS platform, mobile marketers and developers can better understand how, when and where their app is being used, create user segments based on real-world moments and behaviors, and significantly improve mobile engagement. Meer informatie over Herow

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Data visualization solution that helps businesses with file sharing, content management, API integration, mobile access, and more.
Easily create, publish, and share the most engaging experiences for your data. Meer informatie over SAP Roambi

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
De webanalyse-oplossing van AT Internet is een belangrijke analysetool.
De webanalyse-oplossing van AT Internet helpt bedrijven hun web- en mobiele verkeer te meten om hun digitale prestaties beter te stimuleren. Het analysepakket van AT Internet biedt volledig betrouwbare gegevens voor optimale besluitvorming in het hele bedrijf, van gegevensverzameling tot verkenning, activering en het delen van inzichten. Het analysepakket is ideaal voor e-commerce, media, financiën/bankieren en zakelijke websites en mobiele apps, en is gemakkelijk te gebruiken voor alle personen binnen een bedrijf. Meer informatie over AT Internet Web Analytics

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Customer experience optimization system for your website with A/B and multivariate testing.
Customer experience optimization system including A/B and multivariate testing, urgency messaging, personalization, and retargeting. Meer informatie over Webtrends

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact.
Product analytics and engagement platform. Find most used features, friction points, users cohorts and application performance impact. Meer informatie over Fibotalk

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
Het productbelevingsplatform van Gainsight PX biedt producteigenaren de tools die nodig zijn om klantgerichte producten te creëren.
Het productbelevingsplatform van Gainsight PX biedt productmanagers de tools die nodig zijn om gebruikersgedrag diepgaand te begrijpen, productacceptatie te stimuleren en feedback van gebruikers te verzamelen. Meer informatie over Gainsight PX

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
A complete solution for analyzing digital experiences on your app.
UserExperior is a qualitative analytics solution that enables product, design and engineering teams to get powerful insights into their apps user experience. Understand your app through session replay, heatmaps, funnels, and user journeys. Our solutions enable teams to look beyond events to spot and fix broken experiences inside your app with data-driven visual insights. Meer informatie over UserExperior

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden
JustControl.it is a highly customizable and feature-rich ETL tool that brings transparency and simplicity to marketing data aggregation
JustControl.it develops a marketing-focused technology solution enabling businesses to gain full control over their ad spending, evaluate campaign performance across a wide range of channels, and get up-to-date reports on virtually every slice of data. The system architecture, powered by an elaborated ETL engine and advanced automation capabilities, ensures seamless data mapping from numerous sources in a single interface. Meer informatie over JustControl.it

Functies

  • Funnelanalyse
  • A/B-tests
  • Multi-channel attribution
  • Deïnstallaties bijhouden
  • In-apps-gebeurtenissen bijhouden
  • Retenties bijhouden