80 resultaten
Tekstanalyse, met behulp van unieke ML-onderwerpmodellering met navigatie door 2D/3D-kaarten. Ontdek onderwerpen voordat je leest. Intelligente 2D en 3D Meer informatie over VizRefra
Tekstanalyse, met behulp van unieke ML-onderwerpmodellering met navigatie door 2D/3D-kaarten. Vat grote tekstinhoud samen in interactieve 2D/3D-kaarten om door te navigeren. Herkenning van entiteiten en sentiment. Herkenning van entiteiten en sentiment, AI om een overzicht te geven en te visualiseren, onderwerpen vinden voordat je leest en tekstinformatiediensten. Meer informatie over VizRefra

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer.
Technisch computersysteem dat tools biedt voor beeldverwerking, geometrie, visualisatie, machine learning, datamining en meer. Meer informatie over Wolfram Mathematica

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Webgebaseerde collaboratieve tekstanalytics voor academici, bedrijven en overheden om tekst te doorzoeken, filteren, clusteren, coderen en classificeren.
Webgebaseerd collaboratief tekstanalysesysteem waarmee academici, bedrijven en overheden verzamelingen van Twitter of importeringen vanuit SurveyMonkey, e-mail of een spreadsheet kunnen plannen om tekst te doorzoeken, filteren, clusteren, coderen en automatisch te classificeren. Het CoderRank-patent van Texifter richt zich op algoritmische technieken die overeenkomen met Googles PageRank voor zoeken op het web, maar toegesneden zijn op het verbeteren van grootschalige, collaboratieve tekstanalyses door middel van verbeterde machine-learning en de gamification van crowdsource-codering. Meer informatie over DiscoverText

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
NVivo is de krachtigste en meest intuïtieve onderzoekssoftware voor het organiseren, opslaan, analyseren en verkrijgen van inzichten uit diverse gegevens.
NVivo is de krachtigste en meest intuïtieve onderzoekssoftware voor het organiseren, opslaan, analyseren en verkrijgen van inzichten uit diverse gegevens. Met NVivo kun je vrijwel elke gegevensbron allemaal op één plek importeren, analyseren en verkennen, van kwantificeerbare demografische informatie tot kwalitatieve open vragen en interviews. Verbeter de kracht van NVivo door cloudgebaseerde modules toe te voegen voor NVivo Collaboration Cloud en NVivo Transcription wanneer je ze nodig hebt. Meer informatie over NVivo

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Aanbieder van een full-stack platform voor webscraping. Gegevens als een managed service of pakket ontwikkelaarstools. Toegang tot gegevens zoals jij het wilt.
Verander websites in gegevens met de toonaangevende diensten en tools voor webscraping van Scrapinghub. - Experts op het gebied van gegevensextractie: 12 jaar ervaring in de sector, meer dan 100 experts, meer dan 300 miljard pagina's doorzocht. - Vertrouwd door ontwikkelaars en klanten: meer dan 2000 bedrijven en 1 miljoen ontwikkelaars vertrouwen op de tools en diensten van dit platform om de gegevens te krijgen die ze nodig hebben. - Open source: makers van Scrapy met meer dan 33.000 Github-sterren, meer dan 40 open source-projecten. Meer informatie over Zyte

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Als beste webscraping software en service zet dit platform miljoenen webpagina's om naar gegevens. Vertrouwd door 1/3 van de Fortune 500.
De beste webscraping software en service. Vertrouwd door 1/3 van de Fortune 500 en vijfsterren-klantenondersteuning. Mozenda biedt: 1) Cloud-gehoste software 2) Software op locatie 3) Gegevensdiensten Met meer dan 15 jaar ervaring stelt Mozenda je in staat om de extractie van webgegevens vanaf elke website te automatiseren. Meer informatie over Mozenda

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Document analysis software for proposal and contract teams. Optimize every step of the proposal and contract review process.
VT Docs is a document analysis software for proposal and contract teams. Shred RFPs and create a compliance matrix in minutes. Make faster bid decisions. Save 66.7 hours per proposal. Ensure compliance by spotting gaps & risks. Reduce ‘Scope Creep’ in RFP/BID Responses. VT Docs allows government contractors to optimize every step of their proposal and contract review process, without forcing behavior change. Improve compliance, reduce risk and boost efficiency. Meer informatie over VT Docs

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Keatext helps you easily analyze and build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives customer satisfaction.
Understanding how customers feel and what drives behavior at each step of the customer journey is difficult. With Keatext, you can easily build a 360-degree view of your customer feedback to understand what drives NPS in surveys, star ratings in reviews, or problems in support tickets - all in one platform. Reduce your analysis time by 98% and improve CX with our innovative AI, seamless integration with apps like Zendesk and Surveymonkey, interactive dashboards, and shareable reports! Meer informatie over Keatext

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Bekroonde AI verandert je feedback die wordt verzameld via enquêtes, recensies, livechat en klachten in echte inzichten. Binnen een paar minuten.
Thematic levert klantfeedbackanalyse voor datagedreven teams die gepassioneerd zijn over het verbeteren van klant- en productervaring. De bekroonde AI signaleert opkomende thema's in de feedback die wordt verzameld uit enquêtes, reviews, live chat en klachten. De visualisaties beantwoorden vragen zoals "Waarom is mijn NPS gedaald?", "Heeft mijn initiatief gewerkt?", "Waarom hebben we klantverloop?" of "Waar moeten we ons op concentreren om de klantervaring te verbeteren en het contactcentervolume te verminderen?" Meer informatie over Thematic

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Cloudgebaseerde SaaS voor de automatische analyse van meertalige feedback van klanten en open vragen.
Cauliflower is een AI-platform waarmee je teksten of woorden kunt analyseren en uren handmatig werk kunt besparen. Klanten gebruiken Cauliflower om bruikbare inzichten te classificeren en te extraheren uit onbewerkte teksten zoals open vragen, chats, opmerkingen, beoordelingen en meer. Krijg binnen enkele minuten inzicht in wat duizenden denken en wat de huidige pijnpunten of mogelijkheden zijn. Het ondersteunt meerdere talen en functies, waaronder onderwerpextractie, sentimentanalyse, boeiende visualisaties en Excel-export. Meer informatie over Cauliflower

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Geautomatiseerde voorspellende analyses voor tekst. Geen gegevenswetenschapper vereist om nauwkeurige modellen te bouwen.
Geautomatiseerde voorspellende analyse voor het bouwen van nauwkeurige modellen met tekstgegevens zoals stem van de klant, garantie, klachten, recensies, verzekeringsclaims etc. Het maakt gebruik van bedrijfseigen technologie die is ontwikkeld door een universiteit, op een manier die kan worden gebruikt door iemand die geen gegevenswetenschapper is. Het maximaliseert de prestaties van de modellen met minimale invoer van "human-in-the-loop". Meer informatie over PrediCX

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Language Analysis Platform for teams across the enterprise. Improves the quality of mission critical business writing.
VT Writer is a Language Analysis Platform that improves the quality of mission critical business writing. Analyze your Word Docs, PDFs or text snippets for plain language and readability. This solution is for all teams in large organizations to eliminate off-brand and non-compliant language. It ensures all employees are adhering to the organization’s style guide. Get instant readability scores and suggestions on how to improve your writing. Edit in-app or export results to an annotated Word Doc. Meer informatie over VT Writer

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Analyse van tekst- en gespreksgegevens met behulp van Deep Learning-modellen als een service
Deep Learning voor klantensucces-, verkoop- en AI-teams. Analyseer tekst, e-mails, chats, enquêtes, sociale netwerken of algemene tekstgegevens met behulp van kunstmatige intelligentie. Detecteer verkoopkansen, klachten, leads, verbetering van functies, enz. Meer informatie over Deep Talk

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis.
Customer experience management tool that helps business personalization through daily support and analysis. Meer informatie over InMoment

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Schedule, Scan, Index and Apply metadata and keywords to data, pdf, word, based on the contents of each (against your rules)!
Centralpiont by Oxcyon empowers you to set up scheduled routines to scan, index, and apply new classifications, keywords, metadata to any information (Strucutred (Oracle, SQL, JSON, XML) and MORE IMPORTANT UNSTRUCTURED (Data from file folders like PDF, Word, XLS, PPT). Centralpoint will mine each record against your metadata and rules, and apply! Meer informatie over Centralpoint

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from survey, reviews, and more in many languages.
Caplena is an AI-based text analysis solution for market research to capture insights from surveys, reviews, and more in many languages. Meer informatie over Caplena

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Met uCrawler kun je zonder codering nieuwsartikelen uit elke bron en in elke taal verzamelen.
uCrawler haalt automatisch en zonder codering gegevens in elke taal uit nieuwswebsites en Telegram-kanalen. Je kunt uitvoergegevens ophalen met behulp van de API, XML, RSS of rechtstreeks exporteren naar je SQL- of ElasticSearch-databases. Meer informatie over uCrawler

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
The most effective Web & Social Listening tool. Search and analyse all reviews, comments, opinions on Web & Social Media in real time.
PaloPro is a powerful tool for monitoring and analysing all Web and Social Media, collecting in real time mentions published on websites, forums, blogs, Twitter, Facebook, Instagram, YouTube. Utilising state-of-the-art AI and Machine Learning algorithms, PaloPro achieves up to 90% accuracy in Sentiment Analysis, delivering accurate analytics & alerts in real time, helping brands manage their online reputation, evaluate their communications strategy and deal with crisis on the ever-moving web. Meer informatie over Palo Pro

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Natural Language Processing system that helps with entity extraction, sentiment and emotion analysis, and keyword extraction.
Natural Language Processing solution designed to help with extracting metadata and meaning from unstructured text. Features of the platform include text analytics, customized insights, data categorization, sentiment analysis, high-level concept identification, and metadata extraction. Meer informatie over IBM Watson Natural Language Understanding

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Cx MOMENTS automatically detects and trends customer issues in support tickets. Connect to Zendesk, Freshdesk, Salesforce in 3 clicks.
Cx MOMENTS is used by Customer Support Managers to automatically find and trend customer issues in their helpdesk customer support tickets. Cx MOMENTS connects to Zendesk, Freshdesk, Salesforce and Intercom, and detects the topics and problems that regularly crop up in customer support conversations. Our Natural Language Processing and AI help you gain valuable insights from all support tickets in your helpdesk. Meer informatie over Cx MOMENTS

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Qordoba is een AI-schrijfassistent voor bedrijven.
Qordobas AI helpt iedereen binnen een bedrijf met dezelfde stijl, terminologie en merkstem te schrijven. Met de dynamische inhoudsrichtlijnen van Qordobas kunnen organisaties consistentie en duidelijkheid bereiken in alle soorten inhoud, van communicatie tot marketing tot product tot HR. Bedrijven zoals Marriott, Braintree en Postmates gebruiken Qordoba om tot 90% sneller dan voorheen betere content te maken. Qordoba werd erkend als een Forbes Cloud100 Rising Star voor 2018. Meer informatie over Writer

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Text analytics tool that helps users analyze written documents such as customer surveys, political speeches, academic papers, and more.
WordStat is a software that helps people analyze very large amounts of written documents. eg.customer surveys, political speeches, academic papers, emails or twitter feeds. The software helps people find common topics, themes and hidden meanings in unstructured text data. A hotel chain may have 100,000 customer comments about their rooms, food service or outdoor facilities. The software helps search those responses and generate common themes or topics to target where they need to improve. Meer informatie over WordStat

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Tool voor AI-tekst- en sentimentanalyse die je directe operationele inzichten geeft.
Optimale tekstanalyse. Ooit. In elke taal. Analyseer de gegevens van je klantfeedback om erachter te komen wat je moet oplossen en wat je moet blijven doen in 46 talen. Het is AI-gestuurde analyse voor iedereen. Krijg binnen enkele minuten inzicht in wat duizenden mensen denken. Ontdek wat al je klanten zeggen in hun eigen taal. Upload je teksten in Excel- of CSV-indeling en begin onmiddellijk met het verkrijgen van resultaten. Het is snel, gebruiksvriendelijk en het zal je klanten tevredener maken. Meer informatie over Gavagai

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing.
Text mining system that contains automatic boolean rule generation, term profiling, document theme discovery, and text importing. Meer informatie over SAS Text Miner

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Oplossing voor tekstanalyse die bedrijven in staat stelt veel voorkomende zinnen of woorden te vinden en het aantal woorden of tekens te tellen.
Oplossing voor tekstanalyse die bedrijven in staat stelt veel voorkomende zinnen of woorden te vinden en het aantal woorden of tekens te tellen. Meer informatie over Text Analyzer

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
AI platform to analyze text with Machine Learning and turn emails, tweets, surveys or any text into actionable data.
MonkeyLearn is an AI platform that allows you analyze text with Machine Learning to automate business workflows and save hours of manual data processing. Customers like Clearbit, Segment and Drift use MonkeyLearn to classify and extract actionable data from raw texts like emails, chats, web pages, documents, tweets and more! MonkeyLearn can be easily integrated via integrations like Google Sheets, Zapier, Zendesk or Rapidminer (no coding required) or via our beautiful API and SDKs. Meer informatie over MonkeyLearn

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Cloud-based ML solution that helps manage text mining & ticketing systems to streamline analytics & data classification operations.
Klassifier is an artificial intelligence platform that uses machine learning to evaluate text to automate corporate operations and save hours of manual data processing. It is a purpose-built application that does not need any ML background for the users. We make it easy to use and easy to train. With simple steps, consumers can save hours through Klassifier. Klassifier integrates with excel, google docs via our well-constructed API. Meer informatie over Klassifier

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Cloud-based feedback analysis tool that assists enterprises with customer analytics, product management and employee experience.
EFC is a real-time and automatic service that extracts the topics of discussion and the sentiment for each mention of a topic using Natural Language Processing and Artificial Intelligence. EFC is easy to take into use and operate, requiring no special knowledge from the customer in the areas of linguistics or statistical analysis. EFC runs in the cloud (Amazon Web Services) within the EU (in Ireland). Meer informatie over Surveytagger

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Sinequa is een intelligent zoekplatform dat inzichten biedt die zijn ontleend aan gestructureerde en ongestructureerde bedrijfsgegevens.
Sinequa biedt een enterprise-zoekplatform voor Global 2000 bedrijven en overheden dat digitale werknemers verbindt met de gegevens, expertise en inzichten die organisaties nodig hebben om informatiegestuurd te worden. Dit vertaalt zich in gecontextualiseerde informatie die slimmere beslissingen mogelijk maakt, innovatie bevordert en de productiviteit verhoogt. Sinequa is zeer schaalbaar om huidige en toekomstige zakelijke en technische behoeften te ondersteunen, en het helpt organisaties om hun digitale transformatie te versnellen. Meer informatie over Sinequa

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
A self service text analytics tool requiring no machine training. Just upload your data and get actionable insights in seconds.
Kapiche empowers you to quickly understand what your customers think about your company, in their own words, from your NPS, CSAT, customer survey and product review data. Find actionable insights using proven Text Analytics technology: -Unbiased and transparent -No setup required, no built-in models. Actionable insight automatically identified using your own customer data. Get true visibility of customer opinion. -Deep insights, easy reporting -Compare customer opinion across segments Meer informatie over Kapiche

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Big data open source enterprise search and analytics solution (aka insights engine). Increases employees productivity.
Datafari is an open source Enteprise Search Solution. It is able to crawl and index all the documents and data that are important for an enterprise. Datafari is both multisource (Fileshares, DBs, websites, Documentum, Alfresco, Sharepoint ...) and multiformats (pdf, MS Office, zip, images...). It can connect to 3rd party IA systems to enrich the unstructured data with Entity Extraction services. It provides analytics dashboards, for both the user search behaviors and the indexed data corpus. Meer informatie over Datafari

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Unlock the value hidden within text and visuals to optimize your business processes.
Built with enterprise scalability, OpenText Magellan is a fully integrated AI & Analytics platform that lets users explore and understand data from disparate unstructured data, such as text, images, or social media, and then create consumer-friendly, engaging dashboards, reports and interactive visualizations that can be easily embedded, socialized and shared. Meer informatie over OpenText Magellan

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Connect siloed voice of the customer feedback and get AI-powered insights into what your customers care about.
Advize integrates Voice of the Customer data from across the customer journey to deliver actionable insights and automate personalized next best actions that drive revenue, reduce churn and improve customer satisfaction. Meer informatie over Advize

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
AI-platform zonder code voor ongestructureerde textuele datamining.
Accern is een AI-platform zonder code waarmee financiële organisaties binnen enkele minuten NLP-modellen (Natural Language Processing) kunnen maken die thema's, sentiment en inzichten extraheren uit tekstuele gegevens (nieuws, financiële dossiers en meer) voor betere risico- en investeringsbeslissingen. Meer informatie over Accern

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Maple handles all mathematical needs while enabling the ability to treat your calculations like the valuable assets they are.
Maple is math software which brings world's most powerful math engine to an interface that allows for analyzing, exploring, visualizing, and solving mathematical problems. Meer informatie over Maple

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data.
Retrieve & Relate is a multi-omics search engine for sequence data. This self-service multiple sequence alignment solution can align sequences against 440 million sequences across all known databases within 3 seconds. R&R is the ultimate go-to tool for: sequence searching & comparison, multiple sequence alignment, motif search, protein domain analysis and DNA mapping. It is capable of performing cross database lookups, simultaneous multi database search and searching across all omics layers. Meer informatie over Retrieve & Relate

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Separate signals from noise and accelerate insight through powerful natural language understanding as service platform for social text
Conversus.AI is the first machine learning as a service platform specifically for text analysis of social and voice of customer data. The platform allows even non data scientists to rapidly build, validate and deploy high performance text models for language data for a variety of uses including accuracy improvement for social listening, brand tracking, customer care and experience. Users can also choose from large library of prebuilt industry models. Deploy immediately to key SLPs. Meer informatie over Conversation Miner

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Create instantly and easily your online survey with Survey Shaker. Customizable graphic models and result analysis.
Create instantly and easily your online survey with Sphinx. Customizable graphic models and result analysis. Meer informatie over Survey Shaker

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Pioneer in the semantic analysis of textual Big Data.Turn words into actionable insights
We offer SaaS software solutions to analyse large volumes of textual data so that our clients can extract relevant information in real time from the web, social media, emails, satisfaction surveys and more. We aggregate all your information onto a multi-source, multi-lingual & multi-topic software solution. Proxem Software offers the best in user-friendly text mining tools in the field of Human Resources, Customer Knowledge and Market Intelligence. Meer informatie over Ubiq CRM Analytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Clarabridge helps you understand and improve your customer's experience by putting customer feedback to work.
Clarabridge helps hundreds of the worlds leading brands improve the customer experience by putting customer feedback to work. Our solution offers the only omni-source listening, best in class customer analytics, and real-time, guided actions for fast front-line response. With customer feedback trends, correlation, and root cause analysis the best and biggest companies in the world use the Clarabridge SaaS solution to power their CEM programs. Meer informatie over Clarabridge

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Language processing platform that supports 22 languages and a Twitter-mode. Includes sentiment, categorization, and entity extraction.
Lexalytics transforms global conversations into meaningful and actionable insights. Every day, our leading on-premise Salience and SaaS Semantria text analysis technology platforms process billions of pieces of unstructured data, translating thoughts and feelings into profitable decisions for our customers. We support 22 languages, and features include sentiment, named entities, themes, categorization, boolean queries, summarization, taxonomies, POS tagging, intentions and more. Meer informatie over Semantria

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Akio.CX is a unified omnichannel customer relations platform, combined with a complete listening and analytics system.
Akio proposes Akio.CX, a unified customer relations platform - with all channels including voice, emails, chat, social media,... - combined with a complete listening and analytics system of media coverage, social conversations and customer feedback. Our offer is designed to help companies to optimise customer service experience and increase customer knowledge. Meer informatie over Akio.CX

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts.
Provides services for automatic extraction of insights from unstructured information sources, including social media posts. Meer informatie over MeaningCloud

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis, and language processing.
Insights-driven tool that assists businesses to achieve structured data through accurate financial analysis and language processing. Meer informatie over Amenity Analytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items.
Text analytics platform that inspects and categorizes content and discovers connections between data items. Meer informatie over Cogito

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Intuitively captures data from both email and paper invoices using AI and capture automation. Seamless integration with your ERP.
Intelligently captures data from both email and paper documents using AI and capture automation to search, interpret, validate, and extrapolate semantic meaning from invoices, sales and purchase orders and shipping receipts. Intuitively performs field mapping and data collection. Gets high marks for ease of use and an intuitive interface - Minimal I.T. involvement - Integrates seamlessly with your ERP - It's next generation OCR! Meer informatie over EchoVera Intelligent OCR

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more.
Analyze text in 27 languages for aspect-based sentiment analysis, grammar, hate speech, sexual harassment and more. Meer informatie over Tisane

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Une plateforme SaaS pour améliorer l'expérience client en analysant les émotions des clients dans les commentaires et en extrayant des
Priorisez les irritants de vos parcours clients, augmentez votre NPS et gagnez du temps sur le traitement de vos verbatim grâce à notre plateforme d'Intelligence Artificielle. Q°emotion est une solution sémantique et émotionnelle pour analyser les avis de vos clients et collaborateurs à partir d'enquêtes, d'avis en ligne, etc. Notre outil d'analyse sémantique et émotionnelle vous permet d'identifier en un clic les étapes les plus commentées et critiques de votre parcours client. Meer informatie over Qemotion

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making.
Customizable call center solution for recognizing and analyzing content in real time to reduce time on decision making. Meer informatie over DEEP.assist

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering
Semeon is an AI-powered text analytics platform for customer feedback― understand what they think and want in real time.
Semeon can help you understand and prioritize large-scale employee, customer and marketplace feedback data from anywhere like social, surveys, reviews and CRM data. Our platform automatically extracts the most relevant multi-word concepts from your data, measures sentiment and generates insightful dashboards. With unmatched analytical power, you can dive into custom data classification and multi-layered filters to get actionable KPI insights in real-time to power your CX programs. Meer informatie over Semeon Analytics

Functies

  • Sentimentanalyse
  • Tekstanalyse
  • Weergave van grafische gegevens
  • Markeren
  • Samenvattingen
  • Themaclustering