Hulp op afstand software

Hulp op afstand software helpt IT-professionals externe computerondersteuning te bieden met tools zoals schermuitwisseling, tekstchat en monitoring. Andere functies zijn online vergaderingen en trainingstools, audio- en video-opname en tekentools. Kopers van hulp op afstand software zijn wellicht ook geïnteresseerd in CRM systemen, klantenservice software, online CRM systemen, kennismanagement software, call center software, helpdesk software, klachtenbeheer software, issue tracking software, ITSM software en live chat software.

Waarom Capterra gratis is
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls. Meer informatie over Zoho Assist Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers. Meer informatie over Zoho Assist
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Netop Remote Control wordt vertrouwd door de helft van de Fortune 100 en is de voorkeursoplossing van bedrijven die een krachtig rendement van ondersteuning op afstand waarderen. Functies omvatten gesloten gebruikersgroepen en veilige implementatiepakketten, beveiligingsbeleidsregels op basis van rol en tijd/locatie, whitelisting van toepassingen en bevestigen van toegangsinstellingen voor het starten van de sessie. Meer informatie over Netop Remote Control Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Meer informatie over Netop Remote Control

door R HUB Communications

(22 beoordelingen)
Bezoek website
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust, veilig en snel. Wordt automatisch bijgewerkt. Ondersteun je klanten of werknemers. Onbeperkt aantal gebruikers. Belangrijke functies zijn onder meer afstandsbediening, externe desktopdeling, bestandsoverdracht, opnemen van audio en video, kleine vergaderingen enzovoort. Beginnend vanaf $ 395 voor eenmalig gebruik. Geen maandelijkse kosten. Jij bezit het! Jij beheert het! Meer informatie over TurboMeeting De beveiligde server van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang is een lokale oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers. Jij bezit het. Geen maandelijkse kosten. Meer informatie over TurboMeeting
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Bezoek website
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze viewer met extern beheer maakt gebruik van HTML5, waarmee je vanuit een eenvoudige browser toegang krijgt tot elk apparaat zowel binnen als buiten je netwerk. Geen software vereist. Meer informatie over Agentless Remote Control Beheer alle systemen binnen je organisatie op afstand vanuit elke browser zonder agents te gebruiken. Meer informatie over Agentless Remote Control
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter wereld, met meer dan 30.000 nieuwe downloads per uur. Momenteel zijn er meer dan 1,7 miljard live TeamViewer ID's die toegang hebben tot 's werelds grootste en snelste externe verbindingsnetwerk. TeamViewer neemt beveiliging heel serieus en stelt klanten en hun cliënten voorop door ze te beschermen met de nieuwste technologie. Met TeamViewers software voor ondersteuning op afstand kun je veilig verbinding maken met de computers van cliënten, toegang krijgen tot bestanden en applicaties en hun bureaublad besturen.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren. ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici. BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.

door AnyDesk Software

(320 beoordelingen)
Bekijk profiel
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen toe. De software is gebaseerd op een unieke gepatenteerde codec, DeskRT, die vrijwel latentievrije samenwerking mogelijk maakt, of je je nu aan de andere kant van de hal bevindt of aan de andere kant van de wereld, en ook zorgt voor internetverbindingen met een lagere bandbreedte. Dit platform is een van de 50 snelstgroeiende bedrijven in Duitsland. AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen. Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren. Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand om IT te beheren en te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera. GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze introductie en ondersteuning: 1. Bekijk met één klik wat je gebruiker ziet, zonder downloads. 2. Gebruik jouw muis op hun scherm om voor hen te scrollen en te klikken. 3. Doe dit vanuit je live-chatsysteem of wanneer ze bellen. Prachtig geïntegreerd met Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc en je bestaande telefoonsysteem. Met co-browsing van Upscope kun je onmiddellijk en zonder downloads schermen delen, om zelfs bij de lastigste problemen moeiteloos je gebruikers te informeren en ondersteunen.
NinjaRMM is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen zowel Windows als Macs. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform met een robuuste set functies waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers. NinjaRMM werkt samen met TeamViewer en Splashtop voor een naadloze ervaring voor bewaking en beheer op afstand.
Remote access and support made easy. Unlimited on-demand remote assistance for only $99/year, and unattended remote access plans starting at just $99/year for 10 computers, making dualmon the price leader for remote access solutions. No installation needed for users to get assistance. Includes 10 seats for support reps, and unlimited sessions. Custom cobranding, session recording, file transfer, remote printing, remote diagnostics, usage reporting, and more. Start your two-week free trial today! A secure web-based solution for on-demand remote support and remote access. Connect from anywhere, unlimited users and deployments.
Goverlan Reach is a Remote Access Software for sysadmins, technicians, as well as engineers designed to streamline IT support and systems management. Goverlan Reach provides: Secure access to your users machines no matter where they are / State-of-the-art Remote Control / Active Directory administration and Password management / Behind-the-scenes systems management / Software and patch distribution / IT Process Automation / Compliance and security management Goverlan Reach is a leading remote IT support solution for sysadmins, IT support technicians, and engineers.
SecureLink is the leader in providing vendor privileged access and remote support solutions for both highly regulated enterprise organizations and technology vendors. SecureLink serves more than 30,000 organizations worldwide. World-class companies across multiple industries including healthcare, financial services, legal, gaming, and retail rely on SecureLinks secure, purpose-built platform. SecureLink is headquartered in Austin, Texas. SecureLink is the leader in vendor privileged access management for highly regulated enterprise organizations and technology vendors.
Every day millions of people around the world use VNC Connect to improve the efficiency of their businesses. Flexible and secure, VNC Connect remote access and support software gives organizations the power they need to ¿Connect & take control¿. VNC Connect is screen sharing software that enables you to solve problems, help people and work remotely.
Splashtop Remote Support is a powerful remote support solution for IT pros, MSPs, tech support and helpdesk teams of all sizes. The worlds most successful companies, like Toyota, AT&T and UPS use Splashtop to remotely manage Windows and Mac computers and provide technical support to their employees, customers, or both, with a solution that is fast, secure and reliable. Get started with a free trial! Remotely support your clients' computers and provide them with remote access. Manage your computers from practically any device.

door iSupport Software

(32 beoordelingen)
Bekijk profiel
GWI is a leading global provider of Service Desk and Help Desk software solutions. Our flagship product, iSupport, is used by more than 250,000 help desk professionals every day to help them solve their most demanding support issues. GWI offers two editions (Incident Management and Service Desk) with the power and flexibility to meet your company's needs as they change over time. GWI solutions enable you to manage Incidents, Problems, Changes, CMDB, Assets, Knowledge, Workflows, and more. End users can submit requests for service, search for solutions, and view the status of their open incidents.
CloudBerry Remote Assistant is een Windows-freeware voor beheer op afstand en het delen van desktops. De oplossing is ontworpen om snel en veilig toegang te krijgen tot en controle te hebben over een externe desktop of servercomputer via het internet. CloudBerry Remote Assistant is een freeware waarmee je op afstand een verbinding tot stand kunt brengen met je desktop.
Remote Access for your PC and Mac from anywhere, even from iPhone or iPad. Support multiple remote computers in real-time. Stay connected with your home or office computer without having to commute. Effortlessly manage your files, transfer data, and print documents remotely. Invite associates to temporarily access your computer to work on presentations, documents, and more in real time. RemotePC is a remote access solution allowing users to access their PC or Macs from anywhere, including from mobile devices.
Remote Control Software built on an HTML5 Platform. Connect to devices in seconds using our patent pending remote access solution. Developed for Windows and Mac devices, Remo is the fastest HTML5 remote desktop software on the market. Features include unattended remote connections via web browser, file transfer, reboot to safe mode, and more... Also check out Remo Assist, our one time remote control solution. Ability to elevate to admin and play nicely with Windows UAC. Remote Control Software built on an HTML5 Platform. Connect to devices in seconds using our patent pending remote access solution.
Manage and monitor multiple systems simultaneously over a LAN, WAN and the Internet. NetSupport Manager combines secure remote control from a desktop, laptop, tablet or smartphone. Monitor multiple systems in a single action, deliver hands-on remote support, collaborate and even record or play back sessions. When needed, gather real-time hardware and software inventory, monitor services and even view system config remotely to help resolve issues quickly. Provides a single solution for remote support - from a desktop, laptop, tablet or smartphone, monitor multiple systems at once.
Bekijk profiel
Remote Utilities is remote desktop software for secure access to workstations, servers and laptops over a LAN and via the Internet. You can view the remote PC screen and control its mouse and keyboard as if you were sitting right in front of the PC. With RU you can provide technical support to your customers and help your friends and family members. The program is free for business and personal use for up to 10 remote PCs. A remote desktop software that lets you remotely access LAN PCs and provide remote support over the Internet.

door Nischint Technologies

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms. An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms.

door LiteManagerTeam

(8 beoordelingen)
Bekijk profiel
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the remote computer. LiteManager has built-in tools for creating network map, collecting technical data, ability to deploy and update using remote installation services and many other features. Classroom management software. Remote access software for remote administration, remote control, distant learning, remote support. Classroom management software.
ScreenMeet is modern, remote support software in the cloud. See and control any device from your browser, instantly. Integrated with Zendesk and Salesforce, ScreenMeet Support is the simple, easy way to resolve customers' issues from your browser. In seconds, you can start a session, see the customers' device (Windows, MAC, Android and iOS), use a laser pointer and take over control, if necessary. Finally, remote support that just works. Perfect for SaaS, E-commerce, App and Handset companies Modern, Remote Support in the cloud. The fast and easy way to see and control any device in seconds.
Remote support tools for remote PC access and remote IT management. Plans for home or office remote PC access, or for remote PC support, with unattended remote access & built-in RMM tools for remote PC assistance. Unattended remote desktop access , remote monitoring & alerts. An affordable Lite-RMM designed by IT people for IT people.
Remote support, online meetings and demonstration tools offering website integration, screen sharing, audio and desktop recording. Browser- based, no download HTML5 viewer, blazing fast Windows RDP support, access and manage unattended PCs. Remote support, online meetings and demonstration tools offering website integration, screen sharing, audio and desktop recording.

door Instant Housecall

(4 beoordelingen)
Bekijk profiel
Designed for computer technicians & small IT businesses that helps users deliver remote desktop support through firewalls. Designed for computer technicians & small IT businesses that helps users deliver remote desktop support through firewalls.
SnapSupport is a field engineer companion app on mobile and web, that can be used by FSE's(Field Service Engineers/construction teams/Installation Engineers) to collaborate with their in house experts using collaboration tools such as live video, chat and Google Glass. It enables having your best technician in the field every time, by enabling support remotely through the SnapSupport app. SnapSupport is IoT enabled and can be further used for Quality Approvals and assigning tasks. eal time field support application connecting field service engineers to their in house product experts during service appointments.
Iperius Remote is software to provide remote assistance or remote access anytime and anywhere. Low latency and fast data transmissions are guaranteed and allow to work fast as if you are present locally. It's an easy-to-use, scalable and secure remote software and allows connection to any unattended devices. Iperius Remote has also an unbeatable price and fully customizable with your brand. Remote support solution that helps businesses with automatic access, security, file transfer, connections and more.

door ZBillingNET

(2 beoordelingen)
Bekijk profiel
Z-Billing is a Web-Based Recurring Billing, Invoicing and Support Software.~ ZB is best option if you are looking for: - Subscription Billing Software - Recurring Billing Software - Licence Management Software - WebHosting Billing Software - SaaS application Management - Support Ticket Software - And much, much more! Take a look! ZB is an Affordable Recurring Billing Software for SMB and Also Support Ticket & Invoicing System.
Simplifies corporate-wide access to Enterprise Workspaces (desktops/servers) that are based on Microsoft Remote Desktop Services (RDS). Includes fully-integrated security and cloud scalability. 30-day trial available; no credit card required for trial. Inquire about Service Provider pricing. Simplifies corporate-wide access to Enterprise Workspaces (desktops/servers) that are based on Microsoft Remote Desktop Services (RDS).
Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more. Centralized IT management platform that includes remote monitoring, patch management, and more.

door Surfly

(1 review)
Bekijk profiel
Surfly is an advanced co-browsing / web-sharing technology, which makes sharing web-sessions extremely simple. Compared to Teamviewer, Surfly does not require you to download extra software, plugins or any configuration. Surfly can be used as a free service via Surfly.com or it can be integrated into other products (Apps or Websites) to deliver a great online experience for customers. You can use Surfly as a sales, support and presentation tool. Advanced co-browsing solution that allows two or more people to browse the internet at the same time, remotely. No downloads needed.
The augmented support solution is the number one solution for real time support with complex issues. It lets you add virtual elements in real time to the conversation. The virtual elements are shown in real time on both sides of the call. It adds great value, replacing long descriptions by a soft touch on the screen. Augmented support is a cloud based solution that lets you communicate worldwide with voice and video. Every smart device can connect to our server. Cloud based Augmented Reality Solution for providing real time remote technical support in Field Service and Customer Support.

door HPE MyRoom

(1 review)
Bekijk profiel
A collaboration and meeting room software for both the Enterprise and the SMB. A collaboration and meeting room software for both the Enterprise and the SMB.
Supremo is a lightweight software to remote control PCs/servers and host Meetings. It doesnt need configuration of router or firewalls and can be installed as a service to perform unattended access. Supremo is designed for unlimited installs on unlimited number of PCs and allows multiple connections just through the exchange of ID and password. It is a secure app thanks to TLS 1.2 cryptographic protocol and can also be customized with your brand/logo. Free for personal use. An easy-to-use remote support and access software that lets you securely connect your smartphone and tablet to PCs and servers.

door baramundi Software USA

(1 review)
Bekijk profiel
Direct, real-time connection to every network endpoint. Full and transparent control of target systems with user notification for remote troubleshooting and maintenance. Independent logon to unmanned endpoints. Built-in security for dropped connections. Management and control of servers. Real-time connection to every network endpoint. Full control of unmanned or in-use systems for remote troubleshooting and maintenance.
Enables spontaneous remote maintenance and access to unmanned PCs. Enables spontaneous remote maintenance and access to unmanned PCs.

door LogMeIn

(1 review)
Bekijk profiel
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security. Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.

door PROXY Networks

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Proxy's new Pro 8 remote access software allows for remote access of computers, ensuring the safety and security of your computer. With remote access, a properly authorized technician is given access to your PC to fix any glitches that come your way. The best part? You don't even need to be at your computer. Always-on service means that your computer can be accessed while it is unattended as well as attended, without disturbing the user. It is a web based remote support solution for enterprises and SMBs across industries, helping improve efficiency for IT support teams.

door SessionStack

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context you need to provide fast and personal assistance. It cuts back-and-forth and improves customer experience. SessionStack integrates with Zendesk, Freshdesk, Intercom, Olark, and other support platforms. Works on any web application framework. Across all major browsers. No client-side downloads. Co-browsing, session replay, reporting, and analytics tools for support teams. Integrates with your support platform.

door Rise Technologies

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A software-platform for the industry 4.0 that makes the collaboration with your service team easier, faster and more efficient. A software-platform for the industry 4.0 that makes the collaboration with your service team easier, faster and more efficient.

door CT-Assist

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
A cloud managed, remote access and support tool that allows users to remotely manage computers over the internet. A cloud managed, remote access and support tool that allows users to remotely manage computers over the internet.

door Eltima Software

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Remote support tool that provides tech support through custom GUI, diagnostics, insights, and analytics. Remote support tool that provides tech support through custom GUI, diagnostics, insights, and analytics.

door Median

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cobrowsing software that allows sales and support teams to get on the same page as your customers with one click. Cobrowsing software that allows sales and support teams to get on the same page as your customers with one click.

door DTM Datentechnik Moll

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Envimonitor provides remote environmental monitoring software in a data center on any web-enabled device. Envimonitor provides remote environmental monitoring software in a data center on any web-enabled device.

door Digi International

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Digi Remote Manager is a remote support software that visually monitor, update and maintain the performance requirements. Digi Remote Manager is a remote support software that visually monitor, update and maintain the performance requirements.

door HOB

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Remote access via the RDP protocol; HOB X11Gate uses the RDP protocol for remote access and converts the native X protocol accordingly, which reduces the bandwidth used and shortens the response times. Server farms can be easily constructed due to remote access sessions for many users. Freeware for private users Please note: After installation, a software key is required. To receive it, please send an e-mail with the subject "Free X11Gate" to [email protected] . The purely software-based HOB X11Gate ensures secure and bandwidth-optimized access to Linux/Unix systems using the RDP protocol.

door ManageEngine

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Remote Access Plus is a secure and comprehensive enterprise remote support solution that helps system administrators and IT help desk technicians in troubleshoot Windows, Mac and Linux computers from a central location. Powerfully built tools like advanced remote desktop sharing, remote command prompt, registry, Wake on LAN, remote shutdown, file manager and more enables elite remote assistance and considerably reduces troubleshooting time from days to minutes. Remote Access Plus is a secure remote support solution that lets you remotely govern computers anywhere on the globe

door ITmanager.net

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Remote Monitoring and Management software as a service for MSPs and IT departments. Monitor and manage all your servers and networks using your IOS device, Android device or our web app. Active Directory, Windows Administration, VMware, Hyper-V, Xenserver, Office 365, Google Apps and Microsoft Exchange all support. SSH, Telnet, VNC, RDP, ARD as well. Mobile-first RMM SaaS. Monitor and manage all your servers and networks using your phone.

door Image Retail Solutions

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Technical support help-desk software that features system health monitoring, remote access, file transfer, and much more. Technical support help-desk software that features system health monitoring, remote access, file transfer, and much more.

door Cireson

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Remote Support delivers efficient, consistent, and secure remote IT support by leveraging your existing Service Desk and Microsoft System Center Configuration Manager (SCCM) investments. Our remote support apps integrate into your ITSM tool of choice, helping to increase first-call resolution while reducing unnecessary escalations and associated costs. By securely delegating SCCM functionality to Support Teams, Analysts can provide faster problem resolution. Built to power efficient Incident Resolution, our Remote Support software integrates SCCM features into your Service Desk.

door Barracuda Networks

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Managed Workplace is the first RMM tool to include a built-in security assessment. The platform enables MSPs to quickly assess customers networks, deliver multi-layered security, monitor anomalies, and seamlessly recover data in the event of an attack. With Managed Workplace, MSPs can create comprehensive multi-layered security service offerings and deliver them profitably and efficiently. Further, they can easily demonstrate their value with detailed reporting. Managed Workplace is a security-centric remote monitoring and management (RMM) tool.

door pcvisit Software AG

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
IT-Probleme zu lsen wird mit pcvisit Software zur Herzenssache. Unsere Fernsupport-Software ist sicher und hochverfgbar. IT-Probleme zu lösen wird mit pcvisit Software zur Herzenssache. Unsere Fernsupport-Software ist sicher und hochverfügbar.

door Chatvisor

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Chatvisor helps companies improve their company-customer communication. Chatvisor is an integrated customer service and web analytics platform to deliver better customer experience, reduce costs in customer support and increase conversions along the whole customer journey. Chatvisor is an integrated customer engagement and support platform powered by next level web analytics and co-browsing.

door UltraVNC

(0 beoordelingen)
Bekijk profiel
Desktop solution that helps businesses access and control remote PCs, share screens, chat, transfer files and more. Desktop solution that helps businesses access and control remote PCs, share screens, chat, transfer files and more.