98 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Solarwinds® Take Control (voorheen SolarWinds® MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontworpen om IT-serviceproviders van elke omvang te helpen meer klanten te ondersteunen via intuïtieve, snelle ondersteuning op afstand. Take Control biedt toegang tot diepgaande diagnoseapparatuur vanaf één dashboard en maakt binnen enkele seconden verbinding met apparaten. Het is ontworpen om aan te sluiten op de werkstromen van je technici en het budget van je bedrijf. Meer informatie over SolarWinds Take Control
Solarwinds Take Control (voorheen SolarWinds MSP Anywhere) biedt software voor ondersteuning op afstand om je IT-bedrijf te helpen slagen – tegen een betaalbare prijs. SolarWinds Take Control is ontwor...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantenservice op afstand te bieden. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk waarmee je vanaf elke locatie je klantenservice kunt bieden. Met Freshdesk op je laptop of mobiele telefoon kun je je klanten vanaf één platform helpen via e-mail, telefoon, internet, sociale media, livechat, chatbots en berichtenkanalen zoals WhatsApp of Facebook Messenger. Je kunt workflows automatiseren, samenwerken met context, handige opties voor self-service instellen en integreren met de tools Zoom of TeamViewer voor moeiteloze ondersteuning op afstand. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerde helpdesk waarmee je vanaf elke locatie je klantenservice kunt bieden. Met Freshdesk op je laptop of mobiele telefoon kun je je klanten vanaf één platform helpen via e-m...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Meer informatie over Netop Remote Control
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Netop Remote Control wordt vertrouwd door de helft van de Fortune 100 en is de voorkeursoplossing van bedrijven die een krachtig rendement van ondersteuning op afstand waarderen. Functies omvatten gesloten gebruikersgroepen en veilige implementatiepakketten, beveiligingsbeleidsregels op basis van rol en tijd/locatie, whitelisting van toepassingen en bevestigen van toegangsinstellingen voor het starten van de sessie. Meer informatie over Netop Remote Control
Netop Remote Control is op maat gemaakt voor ondernemingen die veilige, conforme externe toegang tot complexe IT-omgevingen nodig hebben. Netop Remote Control wordt vertrouwd door de helft van de Fortu...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Oplossing voor ondersteuning op afstand en ticketing ingebouwd in het volledige monitoring- en beheerplatform van Naverisk voor MSP's en IT-afdelingen. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisch aanmaken en standaardovereenkomsten en factureringsparameters instellen. Meerdere technici kunnen tijd en informatie bijhouden tegen één ticket. In tegenstelling tot andere PSA-leveranciers op de markt, zijn de webgebaseerde ticketingcomponenten van Naverisk vanaf de grond opgebouwd binnen het product. Meer informatie over Naverisk RMM & PSA
Speciaal ontworpen voor managed services providers (MSP's) en IT-professionals. Naverisk is volledig uitgerust met een ingebouwde helpdesk en ticketing. Bovendien kun je tickets handmatig of automatisc...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Een toonaangevende tool voor ondersteuning op afstand die je overal en op elk apparaat direct toegang geeft tot externe machines. Meer informatie over Pulseway
Een krachtig en eenvoudig platform voor ondersteuning op afstand, dat je via de webapp of de mobiele app direct toegang geeft tot servers en werkstations op afstand. Vol met functies zoals bestandsoverdracht, ondersteuning voor meerdere schermen, gebruikerschatfunctie, waarschuwingen, automatisch herstel en geavanceerde automatisering. Onbeperkt aantal gelijktijdige sessies op afstand. Meer informatie over Pulseway
Een krachtig en eenvoudig platform voor ondersteuning op afstand, dat je via de webapp of de mobiele app direct toegang geeft tot servers en werkstations op afstand. Vol met functies zoals bestandsover...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Beheer alle systemen binnen je organisatie op afstand vanuit elke browser zonder agents te gebruiken. Meer informatie over Syxsense Manage
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze viewer met extern beheer maakt gebruik van HTML5, waarmee je vanuit een eenvoudige browser toegang krijgt tot elk apparaat zowel binnen als buiten je netwerk. Geen software vereist. Meer informatie over Syxsense Manage
Met het unieke multipoint externe beheer van deze tool kun je elk systeem in je organisatie vanuit elke browser op afstand bedienen zonder dat je een klant voor extern beheer hoeft in te zetten. Deze v...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Remote Monitoring Management (RMM), Professional Services Automation (PSA) en bediening op afstand: klanttevredenheid op één plek. Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platform van Atera is eenvoudig te gebruiken, waardoor MSP's het snel onder de knie krijgen. Gebruik het platform om op elke locatie elk apparaat te ondersteunen met geïntegreerde externe desktopsoftware. Het disruptieve prijsmodel van Atera stelt MSP's in staat om per technicus te betalen met een onbeperkt aantal agents. Altera biedt een gratis proefperiode van 30 dagen, dus meld je nu aan en begin meteen! Meer informatie over Atera
Atera is een cloudgebaseerd platform voor IT-management met een alles-in-één oplossing voor MSP's. Atera biedt RMM, PSA en helpdesk en externe toegang in één krachtige oplossing. Het innovatieve platfo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack gemakkelijk toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde interface. Bedrijven die Halp gebruiken, profiteren van snellere responstijden, productievere operationele ondersteuningsteams en meer tevreden werknemers. Halp functioneert als een op zichzelf staand ticketingsysteem of kan rechtstreeks worden geïntegreerd met Zendesk, Jira, ServiceNow en andere oudere ticketingsystemen. Meer informatie over Halp
Halp is een oplossing voor conversatietickets voor moderne interne operationele teams om verzoeken van Slack toe te wijzen, te prioriteren, te volgen en te beantwoorden in een op berichten gebaseerde i...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Wrike is software voor ondersteuning op afstand met aanvraagformulieren, automatische toewijzing en meer dan 400 integraties. Probeer Professional zes maanden gratis. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor ondersteuning op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Ondersteun je team op afstand met op maat gemaakte aanvraagformulieren, Kanban-borden, Gantt-diagrammen, urenregistratierapporten, realtime updates en automatische toewijzing - allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen zodat ze de tools kunnen blijven gebruiken waar ze elke dag op vertrouwen. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en statusupdates. Probeer vandaag nog een gratis proefperiode van zes maanden van Wrike Professional. Meer informatie over Wrike
Wrike is software voor ondersteuning op afstand die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven en meer dan twee miljoen gebruikers. Ondersteun je team op afstand met op maat gemaakte aanvraagformul...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
App voor ondersteuning op afstand die is ontworpen om binnen enkele seconden verbinding te maken met clientcomputers om veilig on-demand of onbeheerde ondersteuning te leveren. Meer informatie over FixMe.IT
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slechts $ 25 per maand afhandeling van meerdere sessies, onbeperkte on-demand ondersteuning en toegang tot 150 onbeheerde machines. Andere belangrijke functies zijn onder meer branding, navigatie via meerdere schermen, tweeweg delen van het bureaublad, bestandsoverdracht, tekenhulpmiddelen, sessie-opnames, rapportage en nog veel meer. Meer informatie over FixMe.IT
De best beoordeelde toepassing voor ondersteuning op afstand die is ontworpen voor het leveren van directe onbeheerde en on-demand ondersteuning aan klanten overal ter wereld. FixMe.IT biedt vanaf slec...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met ISL Light software voor ondersteuning op afstand kun je een externe computer of een mobiel apparaat besturen. Het is platformonafhankelijk, veilig, snel, aanpasbaar. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren of ad hoc technische ondersteuning kunt bieden aan gebruikers van mobiele apparaten. Platform-onafhankelijke, veilige, snelle schermdeling, licentie ofwel cloudgebaseerd of lokaal. Dankzij de uitgebreide aanpassingsopties kun je de software omvormen naar je eigen huisstijl en geavanceerde beveiligingsmaatregelen toepassen. Meer informatie over ISL Light Remote Desktop
ISL Light is een webgebaseerde oplossing voor externe desktops, waarmee je elke Windows-, Mac- of Linux-computer binnen enkele seconden vanaf elke computer of elk mobiel apparaat kunt openen en beheren...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Splashtop On-Demand Support (SOS) is een kostenbesparende, toonaangevende, bijgewoonde snelle ondersteuningsoplossing voor IT, ondersteuning en helpdesks. Meer informatie over Splashtop On-Demand Support
Splashtop On-Demand Support (SOS) is een bijgewoonde snelle ondersteuningsoplossing voor IT, ondersteuningsteams en helpdesks. Maak verbinding met de Windows-, Mac-, iOS- en Android-apparaten van je gebruikers met een eenvoudige sessiecode. Splashtop SOS-functies omvatten: + krachtige externe computertoegang; + bekijk iOS-schermen op afstand in realtime; + op afstand toegang tot Android-apparaten; + robuuste beveiliging. + aangepaste branding; + bestandsoverdracht; + op afstand opnieuw opstarten en verbinden; + licentie per technicus. Ga aan de slag met een gratis proefversie. Meer informatie over Splashtop On-Demand Support
Splashtop On-Demand Support (SOS) is een bijgewoonde snelle ondersteuningsoplossing voor IT, ondersteuningsteams en helpdesks. Maak verbinding met de Windows-, Mac-, iOS- en Android-apparaten van je ge...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Loop Email helpt je team om samen efficiënt de e-mails van je klanten te beheren. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of [email protected]) zorgt voor duidelijk eigenaarschap van je openbare e-mailaccount door een persoon toe te wijzen aan e-mails. Elke toegewezen e-mail bevat de naam van de persoon die ervoor verantwoordelijk is, zodat iedereen in het team weet wie het e-mailbericht behandelt. Je kunt ook opmerkingen achterlaten zonder dat de klant hiervan op de hoogte is. Meer informatie over Loop Email
Worstel je met e-mails van klanten? Probeer een gedeelde inbox, waar je samen met je team de e-mails van je klanten kunt delen en beheren. Het delen van je openbare e-mailaccount (zoals [email protected] of supp...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met TeamViewers software voor ondersteuning op afstand kun je veilig verbinding maken met de computers van cliënten, toegang krijgen tot bestanden en applicaties en hun bureaublad besturen.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter wereld, met meer dan 30.000 nieuwe downloads per uur. Momenteel zijn er meer dan 1,7 miljard live TeamViewer ID's die toegang hebben tot 's werelds grootste en snelste externe verbindingsnetwerk. TeamViewer neemt beveiliging heel serieus en stelt klanten en hun cliënten voorop door ze te beschermen met de nieuwste technologie.
TeamViewer verbindt elke pc, server of apparaat op elk platform ter wereld binnen een paar seconden. TeamViewer is beschikbaar in meer dan 30 talen en is de meest geliefde externe bureaubladtool ter we...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
ConnectWise Control biedt de mogelijkheid om apparaten te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te ondersteunen vanaf elke locatie met een internetverbinding. Als technicus, ongeacht of je nu in de eerste plaats de persoonlijke computers van je klanten of een enorme bedrijfsinfrastructuur ondersteunt, kun je door de mogelijkheid om problemen snel en effectief op te lossen tijd besparen en de klanttevredenheid verbeteren.
ConnectWise Control (voorheen ScreenConnect) is een volledig functionele oplossing voor ondersteuning op afstand. De software geeft je de mogelijkheid om apparaten op afstand te bekijken en te onderste...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) biedt veilige toegang tot en ondersteuning van elk apparaat of systeem, waar ook ter wereld.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan niet op een zakelijk netwerk. Gebruikers kunnen eindsystemen repareren of problemen oplossen met behulp van scherm delen, besturing op afstand, onbeheerde toegang, het delen van bestanden, annotaties en het delen van camera's op mobiele apparaten. Realtime chat, standaard scripts, samenwerking en escalatietools verbeteren de efficiëntie van technici.
BeyondTrust Remote Support (voorheen Bomgar Remote Support) maakt veilige, directe ondersteuning op afstand mogelijk voor klanten die Windows, Mac, Android, iOS of andere apparaten gebruiken, al dan ni...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
AnyDesk is 's werelds snelste software voor desktoptoegang op afstand op de markt, ideaal voor het delen van desktops, ondersteuning op afstand en webpresentaties.
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen toe. De software is gebaseerd op een unieke gepatenteerde codec, DeskRT, die vrijwel latentievrije samenwerking mogelijk maakt, of je je nu aan de andere kant van de hal bevindt of aan de andere kant van de wereld, en ook zorgt voor internetverbindingen met een lagere bandbreedte. Dit platform is een van de 50 snelstgroeiende bedrijven in Duitsland.
AnyDesk werd in 2014 opgericht in Duitsland en de unieke software voor desktoptoegang op afstand is wereldwijd al door meer dan 100 miljoen gebruikers gedownload en voegt elke maand nog eens 5 miljoen ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Zoho Assist biedt een eenvoudige en duidelijke gebruikersinterface om overal ter wereld verbinding te maken met externe computers.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde computers moeiteloos te beheren. Ga vandaag nog aan de slag met een van de meest veilige, betrouwbare en betaalbare softwareproducten in de sector. Geen installatie vooraf nodig. Ondersteuning beschikbaar voor meerdere platforms. Werkt op verschillende apparaten. Ondersteunt alle belangrijke webproxy's en firewalls.
Zoho Assist, je one-stop oplossing voor remote support, het delen van schermen en toegang op afstand, helpt je om toegang te krijgen tot de desktop van je klanten of je scherm te delen en onbeheerde co...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Gebruiksvriendelijke en betaalbare tool voor ondersteuning en IT-beheer op afstand voor Windows-, Mac- en Linux-platforms.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware Remote Everywhere (DRE) is de snelle, eenvoudige en lichtgewicht cloudgebaseerde versie die is ontworpen om IT-professionals te helpen bij het snel reageren op en oplossen van problemen. Dameware Remote Support (DRS) is betaalbare en gebruiksvriendelijke lokale software die is ontworpen om IT-beheertaken op afstand te vereenvoudigen en te versnellen.
Dameware is synoniem met betaalbare, betrouwbare en veilige software voor ondersteuning op afstand. SolarWinds biedt twee oplossingen voor ondersteuning op afstand: lokaal of cloudgebaseerd. Dameware R...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Duizenden MSP's en kleine IT-afdelingen gebruiken Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand om IT te beheren en te automatiseren. Begin vandaag nog met de gratis proefperiode.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand gebruiken om het IT-management te automatiseren. Met de oplossingen van Kaseya kunnen organisaties hun gehele infrastructuur en IT-activiteiten beheren, inclusief cloudgebaseerde, lokale, hybride, gevirtualiseerde en gedistribueerde omgevingen, allemaal vanaf één plek. Start je gratis proefversie om proactief je IT op afstand, eenvoudig en efficiënt te beheren en te controleren.
Ontdek zelf waarom duizenden MSP's die op zoek zijn naar meer winstgevendheid, en kleine IT-afdelingen die meer moeten doen met minder, Kaseya VSA-software voor ondersteuning op afstand gebruiken om he...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
GoToAssist is nu RescueAssist. En het is 2x sneller. RescueAssist vindt problemen en lost ze snel op met de software voor ondersteuning op afstand.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke nieuwe functies zijn onder meer een razendsnelle verbindingstijd, ondersteuning op de juiste manier, waaronder chat, weergave op afstand en bestandsoverdracht, ondersteuning via kanalen (integraties met apps zoals Slack) en ondersteuning voor mobiele apparaten + delen van camera.
GoToAssist is nu RescueAssist. RescueAssist biedt toonaangevende ondersteuning op afstand en ITIL-gebaseerd servicedeskbeheer om de IT-activiteiten te verbeteren en de kosten te verlagen. Belangrijke n...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Computers van klanten kunnen in real time op afstand worden bediend via het internet voor helpdesks, ondersteuningssoftware, IT-organisaties en meer.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpdesks tot 's werelds grootste ondersteuningsorganisaties en alles daartussenin. Rescue helpt je om technische ondersteuning te bieden aan je werknemers, klanten of allebei, met een oplossing die snel, betrouwbaar, flexibel en gemakkelijk te gebruiken is.
LogMeIn Rescue is een krachtige, gebruiksvriendelijke oplossing voor ondersteuning op afstand voor pc's, Macs, mobiele apparaten en meer. Rescue is gebouwd voor teams van elke omvang, van kleine helpde...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Fully-managed cloud computing, storage, application hosting, cyber security, and support.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your operation with a private, secure workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's productivity.
Abacus Private Cloud provides anywhere, anytime access to your operation with a private, secure workspace, dramatically reducing IT management burdens and costs, while increasing your organization's pr...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Goverlan Reach is een toonaangevende oplossing voor IT-ondersteuning op afstand voor systeembeheerders, IT-ondersteuningstechnici en technici.
Goverlan Reach is software voor externe toegang voor systeembeheerders, technici en engineers, ontworpen om IT-ondersteuning en systeembeheer te stroomlijnen. Goverlan Reach biedt: veilige toegang tot de machines van je gebruikers, waar ze ook zijn; / geavanceerde bediening op afstand; / active Directory-beheer en wachtwoordbeheer; / systeembeheer achter de schermen; / software- en patch-distributie; / IT-procesautomatisering; / naleving en beveiligingsbeheer.
Goverlan Reach is software voor externe toegang voor systeembeheerders, technici en engineers, ontworpen om IT-ondersteuning en systeembeheer te stroomlijnen. Goverlan Reach biedt: veilige toegang...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
NinjaRMM werkt samen met TeamViewer en Splashtop voor een naadloze ervaring voor bewaking en beheer op afstand.
NinjaRMM is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn gebundeld met Ninja om onbeheerde of bewaakte toegang te bieden en ondersteunen zowel Windows als Macs. Het is gebouwd op een eenvoudig en intuïtief, cloudgebaseerd platform met een robuuste set functies waardoor je binnen 5 minuten aan de slag kunt, zonder servers.
NinjaRMM is een alles-in-één SaaS-platform dat IT-ondersteuning op afstand stroomlijnt. Direct toegang tot de apparaten van je klanten via geïntegreerde TeamViewer/Splashtop. Beide oplossingen zijn geb...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met co-browsing van Upscope kun je onmiddellijk en zonder downloads schermen delen, om zelfs bij de lastigste problemen moeiteloos je gebruikers te informeren en ondersteunen.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze introductie en ondersteuning: 1. Bekijk met één klik wat je gebruiker ziet, zonder downloads. 2. Gebruik jouw muis op hun scherm om voor hen te scrollen en te klikken. 3. Doe dit vanuit je live-chatsysteem of wanneer ze bellen. Prachtig geïntegreerd met Intercom, Zendesk, Olark, Livechatinc en je bestaande telefoonsysteem.
Informeer en ondersteun je gebruikers zoals ze dat nog nooit hebben ervaren. Met co-browsing van Upscope kun je zonder downloads en met slechts één klik interactief je scherm delen voor moeiteloze int...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Divi is een populair WordPress-thema en de ultieme visuele paginabuilder.
Je hebt nog nooit zo'n WordPress-website gebouwd. Divi is meer dan alleen een WordPress-thema. Het is een volledig nieuw website-bouwplatform dat de standaard WordPress post-editor vervangt door een enorm superieure visuele editor. Zowel professionele ontwerpers als nieuwkomers kunnen ervan profiteren, waardoor je de mogelijkheid krijgt om met verrassend gemak en efficiëntie spectaculaire ontwerpen te maken.
Je hebt nog nooit zo'n WordPress-website gebouwd. Divi is meer dan alleen een WordPress-thema. Het is een volledig nieuw website-bouwplatform dat de standaard WordPress post-editor vervangt door een en...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Een veilige webgebaseerde oplossing voor on-demand ondersteuning op afstand en toegang op afstand. Vanaf overal verbinding maken, onbeperkte gebruikers en implementaties.
Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, waarmee dualmon de prijsleider is voor oplossingen voor toegang op afstand. Gebruikers hoeven niets te installeren om hulp te krijgen. Bevat 10 plekken voor supportvertegenwoordigers en onbeperkte sessies. Aangepaste cobranding, sessie-opname, bestandsoverdracht, printen op afstand, diagnostiek op afstand, gebruiksrapportage en meer. Start nu je gratis proefversie van twee weken.
Toegang op afstand en ondersteuning eenvoudig gemaakt. Onbeperkte on-demand hulp op afstand voor $ 99 per jaar en abonnementen voor onbeheerde toegang op afstand vanaf $ 99 per jaar voor 10 computers, ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
VNC Connect is software voor het delen van schermen waarmee je problemen kunt oplossen, mensen kunt helpen en op afstand kunt werken.
Elke dag gebruiken miljoenen mensen over de hele wereld VNC Connect om de efficiëntie van hun bedrijf te verbeteren. Flexibel en veilig. De externe toegang en ondersteunende software van VNC Connect geeft organisaties de kracht die ze nodig hebben om verbinding te maken en de controle in handen te nemen.
Elke dag gebruiken miljoenen mensen over de hele wereld VNC Connect om de efficiëntie van hun bedrijf te verbeteren. Flexibel en veilig. De externe toegang en ondersteunende software van VNC Connect ge...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
SecureLink is de leider in geprivilegieerd toegangsbeheer voor leveranciers voor sterk gereguleerde ondernemingen en technologieleveranciers.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient meer dan 30.000 organisaties wereldwijd. Bedrijven van wereldklasse in meerdere industrieën, waaronder gezondheidszorg, financiële dienstverlening, juridische dienstverlening, de gokindustrie en de detailhandel vertrouwen op het veilige, speciaal ontworpen platform van SecureLinks. SecureLink heeft zijn hoofdkantoor in Austin, Texas.
SecureLink levert geprivilegieerde toegang voor leveranciers en oplossingen voor ondersteuning op afstand voor zowel sterk gereguleerde ondernemingen als technologieleveranciers. SecureLink bedient mee...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Eindgebruikers kunnen serviceverzoeken indienen, naar oplossingen zoeken en de status van hun openstaande incidenten bekijken.
GWI is een toonaangevende wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de Service Desk en Helpdesk. Het vlaggenschipproduct, iSupport, wordt dagelijks door meer dan 250.000 helpdeskprofessionals gebruikt om hen te helpen hun meest veeleisende ondersteuningsproblemen op te lossen. GWI biedt twee versies (Incidentbeheer en Service Desk) met de kracht en flexibiliteit om te voldoen aan de behoeften van je bedrijf naarmate ze in de loop van de tijd veranderen. Met GWI-oplossingen kun je incidenten, problemen, wijzigingen, CMDB, bedrijfsmiddelen, kennis, workflows en meer beheren.
GWI is een toonaangevende wereldwijde leverancier van softwareoplossingen voor de Service Desk en Helpdesk. Het vlaggenschipproduct, iSupport, wordt dagelijks door meer dan 250.000 helpdeskprofessional...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Free remote desktop access and control
MSP360 Managed Remote Desktop is a powerful tool to manage, connect to, and provide support for your customers. Designed specifically for MSP customers, with organization management, statistics, and easy deployment features.
MSP360 Managed Remote Desktop is a powerful tool to manage, connect to, and provide support for your customers. Designed specifically for MSP customers, with organization management, statistics, and ea...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
RemotePC is a remote access solution allowing users to access their PC or Macs from anywhere, including from mobile devices.
Remote Access for your PC and Mac from anywhere, even from iPhone or iPad. Support multiple remote computers in real-time. Stay connected with your home or office computer without having to commute. Effortlessly manage your files, transfer data, and print documents remotely. Invite associates to temporarily access your computer to work on presentations, documents, and more in real time.
Remote Access for your PC and Mac from anywhere, even from iPhone or iPad. Support multiple remote computers in real-time. Stay connected with your home or office computer without having to commute. Ef...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Mikogo is a free screen sharing solution with built-in VoIP for online meetings, web presentations, web conferencing and sales demos.
Mikogo is a free screen sharing solution designed to streamline web conferencing and online meetings. The software allows up to 25 people to share screen content simultaneously and offers a wide range of interactive tools and unique features. As the presenter, anything you see your meeting participants will see. Mikogo includes the award-winning HTML Viewer that allows participants to join from within a web browser on any computer or mobile device - no downloads, 100% browser-based.
Mikogo is a free screen sharing solution designed to streamline web conferencing and online meetings. The software allows up to 25 people to share screen content simultaneously and offers a wide rang...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
De beveiligde server van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang is een lokale oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers. Jij bezit het. Geen maandelijkse kosten.
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust, veilig en snel. Wordt automatisch bijgewerkt. Ondersteun je klanten of werknemers. Onbeperkt aantal gebruikers. Belangrijke functies zijn onder meer afstandsbediening, externe desktopdeling, bestandsoverdracht, opnemen van audio en video, kleine vergaderingen enzovoort. Beginnend vanaf $ 395 voor eenmalig gebruik. Geen maandelijkse kosten. Jij bezit het! Jij beheert het!
De beveiligde servers van R-HUB voor ondersteuning op afstand en externe toegang zijn lokale oplossingen voor collaboratieve externe ondersteuning, onbeheerde ondersteuning en externe toegang. Robuust,...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Licensing-free, award-winning contact center and blockchain software company. Register NOW for free!
We possess all the features needed to run an enterprise contact center or a 5-agent work at home business. Our patent pending blockchain-based solution includes ondemand staffing, inbound, outbound, live chat, quality assurance, drag-n-drop scripting, advanced reporting, and more. Open APIs and an elastic infrastructure that can quickly scale to meet the most demanding program requirements also comes standard. All the features needed to run your contact center, at an affordable price.
We possess all the features needed to run an enterprise contact center or a 5-agent work at home business. Our patent pending blockchain-based solution includes ondemand staffing, inbound, outbound, li...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Controle en analyse van de reactietijd voor e-mails. Werkt op alle e-mailclients. Voor teams voor verkoop, beheer van belangrijke accounts en klantenondersteuning
Met timetoreply kunnen bedrijven hun teams ondersteuning op afstand bieden door belangrijke statistieken zoals e-mailvolumes (werklast) en reactietijd voor verkoop, beheer van belangrijke accounts en klantenservice te controleren en te bekijken. Verhoog de productiviteit van je externe teams, reactietijden op online leads en belangrijke klanten. Stel doelen in voor reactietijden, stel SLA-waarschuwingen in en sluit gesprekken af. timetoreply werkt op alle e-mailclients. Geen wijziging van de workflow vereist. Volg gedeelde en individuele mailboxen van overal.
Met timetoreply kunnen bedrijven hun teams ondersteuning op afstand bieden door belangrijke statistieken zoals e-mailvolumes (werklast) en reactietijd voor verkoop, beheer van belangrijke accounts en k...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Provides a single solution for remote support - from a desktop, laptop, tablet or smartphone, monitor multiple systems at once.
Manage and monitor multiple systems simultaneously over a LAN, WAN and the Internet. NetSupport Manager combines secure remote control from a desktop, laptop, tablet or smartphone. Monitor multiple systems in a single action, deliver hands-on remote support, collaborate and even record or play back sessions. When needed, gather real-time hardware and software inventory, monitor services and even view system config remotely to help resolve issues quickly.
Manage and monitor multiple systems simultaneously over a LAN, WAN and the Internet. NetSupport Manager combines secure remote control from a desktop, laptop, tablet or smartphone. Monitor multiple sys...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Web & in-app real-time customer communication software for support. Co-browse, live chat, chatbot, video & voice.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires flexible and scalable software suite meets the customer service and support needs of any business on any device.
Acquire equips enterprise teams with the digital tools they need to create the best customer experiences. With features including secure cobrowsing, AI chatbots, live chat, and video calling. Acquires ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Met Wayk Now kun je de controle over een externe computer overnemen of een geautoriseerde gebruiker de controle over je computer laten overnemen.
Wayk Now is een flexibele, gebruiksvriendelijke en lichtgewicht oplossing voor toegang tot een externe desktop die de implementatietijd verkort en de beveiliging verhoogt. Wayk Now is een ideale oplossing voor toegang tot een externe desktop die het beste van twee werelden biedt voor zowel IT-professionals als leidinggevenden: efficiëntie, beveiliging en controle aan de ene kant en betaalbaarheid en investeringsbescherming aan de andere kant. Wayk Now is gratis voor persoonlijk en zakelijk gebruik.
Wayk Now is een flexibele, gebruiksvriendelijke en lichtgewicht oplossing voor toegang tot een externe desktop die de implementatietijd verkort en de beveiliging verhoogt. Wayk Now is een ideale oploss...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms.
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms.
An advanced device management solution focused on education and SMEs, working across Android, iOS and windows platforms....
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Web-based remote access solution that makes it simple and secure to access your computer from anywhere.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed and security.
Instantly work on your files, programs and network just as if you were at your desk. GoToMyPC's remote access solution allows you to remotely access your computer from any location with maximum speed ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Fetchit works seamlessly with your Practice Management Software and phone system to pull up a patients comprehensive chart.
Use notifications to pull up client information within your Practice Management Software. By the time you're done with your greeting, you will have the patient's chart pulled up and all the information you need to help that client. Customer not in your database? No problem. You'll have the option to copy their contact information and update an existing client's chart.
Use notifications to pull up client information within your Practice Management Software. By the time you're done with your greeting, you will have the patient's chart pulled up and all the information...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
RG System is een SaaS IT-managementplatform dat op een uniforme interface RMM, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiligingsfuncties biedt.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastructuren. De oplossing combineert op dezelfde interface 3 complementaire modules: op afstand monitoren en beheren, gegevensback-up en -herstel, en eindpuntbeveiliging. Je kunt de IT-omgevingen van hybriden eenvoudig bewaken, op afstand besturen, back-uppen, herstellen en beschermen vanuit een centraal SaaS-portaal. Maak IT gemakkelijk met RG System.
Als SaaS IT-management-expert gedurende meer dan 10 jaar biedt RG System een centraal portaal dat is ontworpen om zowel MSP's als IT-professionals te helpen bij het efficiënt beheren van IT-infrastruct...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Remote access software for remote administration, remote control, distant learning, remote support. Classroom management software.
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the remote computer. LiteManager has built-in tools for creating network map, collecting technical data, ability to deploy and update using remote installation services and many other features. Classroom management software.
The program allows to quickly and easily control computer desktop in real-time mode with full support for Windows 7 Aero, provides secure remote access to the file system, processes and services of the...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Externe desktopsoftware waarmee je op afstand toegang hebt tot LAN-pc's en ondersteuning op afstand kunt bieden via internet.
Remote Utilities is externe desktopsoftware voor veilige toegang tot werkstations, servers en laptops via een LAN en via het internet. Je kunt het externe pc-scherm bekijken en de muis en het toetsenbord bedienen alsof je recht voor de pc zit. Met RU kun je je klanten technische ondersteuning bieden en je vrienden en familieleden helpen. Het programma is gratis voor zakelijk en persoonlijk gebruik tot maximaal 10 externe pc's.
Remote Utilities is externe desktopsoftware voor veilige toegang tot werkstations, servers en laptops via een LAN en via het internet. Je kunt het externe pc-scherm bekijken en de muis en het toetsenbo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Modern, Remote Support in the cloud. The fast and easy way to see and control any device in seconds.
ScreenMeet is modern, remote support software in the cloud. See and control any device from your browser, instantly. Integrated with Zendesk and Salesforce, ScreenMeet Support is the simple, easy way to resolve customers' issues from your browser. In seconds, you can start a session, see the customers' device (Windows, MAC, Android and iOS), use a laser pointer and take over control, if necessary. Finally, remote support that just works. Perfect for SaaS, E-commerce, App and Handset companies
ScreenMeet is modern, remote support software in the cloud. See and control any device from your browser, instantly. Integrated with Zendesk and Salesforce, ScreenMeet Support is the simple, easy way ...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Co-browsing, session replay, reporting, and analytics tools for support teams. Integrates with your support platform.
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context you need to provide fast and personal assistance. It cuts back-and-forth and improves customer experience. SessionStack integrates with Zendesk, Freshdesk, Intercom, Olark, and other support platforms. Works on any web application framework. Across all major browsers. No client-side downloads.
SessionStack is a customer support platform that offers co-browsing, session replay, error notifications, troubleshooting insights, reporting, and analytics tools. SessionStack gives you the context yo...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Secure, customizable, locked down proprietary software that wipes clean every session. Offer Free Access, Time, or Charge for use.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Access, Time Increment Access, or Charge for access (accepts credit card, prepaid card ), payment portal. SQ also promotes a property's internal and external offerings by showcasing them directly on the desktop home screen.
SQ provides Hospitality and General Public PC's with secure, locked down, customizable software. Protects against hacks and viruses, malware, wipes out every session without intervention. Offer Free Ac...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen
Unattended remote desktop access , remote monitoring & alerts. An affordable Lite-RMM designed by IT people for IT people.
Remote support tools for remote PC access and remote IT management. Plans for home or office remote PC access, or for remote PC support, with unattended remote access & built-in RMM tools for remote PC assistance.
Remote support tools for remote PC access and remote IT management. Plans for home or office remote PC access, or for remote PC support, with unattended remote access & built-in RMM tools for remote PC...
  • Realtime chatten
  • Diagnostische hulpmiddelen
  • Scherm delen
  • Sessies opnemen
  • Bestanden delen

Kopersgids voor Software voor ondersteuning op afstand

Wat is hulp op afstand software?

Hulp op afstand software stelt IT-professionals in staat om computerondersteuning op afstand te bieden aan zowel klanten als interne netwerkgebruikers. Door gebruik te maken van tools zoals het delen van schermen en tekstchat, kunnen IT-ondersteunende medewerkers gebruikers helpen met technische ondersteuningsproblemen alsof ze op hetzelfde werkstation of mobiele apparaat zitten als de eindgebruiker. Hulp op afstand sessies kunnen dan in hun geheel worden opgenomen om later te worden gebruikt voor klantenservice-, trainings- of compliance-doeleinden.

De voordelen van hulp op afstand software

  • Verbeterde klantenservice: door de IT-specialist en de klant in dezelfde virtuele ruimte te plaatsen, stelt hulp op afstand software bedrijven in staat om de doorlooptijd die nodig is om problemen met de klantenservice op te lossen, te verkorten. De apps voor hulp op afstand software maken ook gebruik van call-logging, het genereren van klantonderzoeken en de integratie met CRM-systemen om kritische klantenservicegegevens te leveren en vast te leggen.
  • Krachtige trainingsmiddelen: de meeste hulp op afstand software-apps bieden een functie voor het opnemen van sessies. Doordat je de gehele klantenservicetransactie vast kunt leggen, kan het ondersteunend personeel worden getraind in het oplossen van potentiële problemen door gebruik te maken van praktijkvoorbeelden van hoe klantenservicekwesties moeten (of juist niet moeten) worden afgehandeld.
  • Interne IT-ondersteuning: met hulp op afstand software kunnen je IT-medewerkers ook interne medewerkers ondersteunen. Doordat je toegang hebt tot mobiele apparaten en desktops binnen je eigen organisatie, kunnen IT-medewerkers op afstand software installeren, problemen oplossen en bijwerken. IT-specialisten kunnen ook gebruikmaken van remote desktop control om gebruikers te trainen in het gebruik van apps die van cruciaal belang zijn voor het functioneren van je organisatie.

Algemene functies van hulp op afstand software

  • Toegang/controle op afstand verlenen: het toestaan dat het ondersteunend personeel de schermen van de klant op afstand bedient.
  • Scherm delen: het delen van het huidige beeld van het scherm van een klant met andere gebruikers op afstand.
  • Realtime chatten: het in staat stellen van gebruikers om te chatten met klanten op afstand en andere gebruikers.
  • Bestanden delen: het overzetten van bestanden van het ene naar het andere apparaat tijdens de ondersteuningssessies.
  • Sessies opnemen: het opnemen van actieve ondersteuning en chatsessies voor auditing en training.
  • Diagnostische middelen gebruiken: het bieden van toegang van het ondersteunend personeel tot de systeeminformatie van een klant, zoals hardware- en softwareconfiguraties.

Met de hulp op afstand software directory kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van hulp op afstand software

  • Ondersteuning op afstand versus toegang op afstand: hoewel veel hulp op afstand software de tools biedt om rechtstreeks met een eindgebruiker of klant te communiceren, zijn andere tools uitsluitend bedoeld om IT-medewerkers in staat te stellen desktops en mobiele apparaten op afstand te bedienen met het oog op het onderhoud van de software en hardware van de organisatie. In deze gevallen kunnen de functies van de klantenservice, zoals realtime chatten en sessies opnemen, extra kosten met zich meebrengen.
  • Beveiligingsproblemen: afhankelijk van het type informatie dat wordt gedeeld via apps voor hulp op afstand, is het belangrijk om rekening te houden met de sectornormen voor wat wel en wat niet kan worden gedeeld tussen gebruikers. Het gebruik van een functie voor het delen van een bureaublad kan in strijd zijn met de persoonlijke of zakelijke privacyregels (bijv. HIPAA, DOD), omdat het onbedoeld gegevens tussen de schermdeler en de externe kijker kan blootleggen.
  • CRM-integratie: veel CRM-software heeft momenteel een ingebouwde klantondersteuningsfunctionaliteit waarmee ondersteunend personeel rechtstreeks met klanten kan communiceren via chatvensters en deze transacties kan vastleggen als onderdeel van een klantenservicetransactie. In veel gevallen kan deze functionaliteit de noodzaak van hulp op afstand software overbodig maken.
  • Hulp op afstand software zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om de klantenservice te automatiseren: AI wordt al gebruikt om te communiceren met gebruikers via geautomatiseerde chatbots. Gezien de voorspelling dat 68% van de kleine bedrijven de komende jaren in enig opzicht AI zal gaan gebruiken, kun je een uitbreiding van de rol van AI verwachten bij hulp op afstand software. Niet alleen zal AI in gesprek gaan met klanten om bruikbare symptomen te diagnosticeren, maar AI krijgt ook toegang tot apparaten op afstand om problemen automatisch op een efficiëntere manier op te lossen.
  • Medewerkers op afstand betekent hulp op afstand: werkgevers en werknemers zien steeds meer de voordelen van werken op afstand. Als gevolg daarvan zullen de komende jaren meer en meer bedrijven van elke omvang verschuiven naar een gedecentraliseerde werkplek, wat nieuwe uitdagingen met zich meebrengt voor de sector van hulp op afstand. Bedrijven moeten betrouwbare manieren blijven vinden om een mobiel personeelsbestand te ondersteunen dat afhankelijker is geworden van het gebruik van geïntegreerde missiekritische apps.