Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

CRM-software voor makelaars

CRM systemen voor vastgoedsector bieden gespecialiseerde klantrelatietools voor vastgoedbedrijven. CRM-functies bestaan vaak uit leadbeheer en follow-up, geautomatiseerde e-mailmarketing, mobiele tools en verkoopautomatisering. Zie ook: CRM systemen, sales force automation software, contactbeheer software, software voor makelaars, marketing automation software, hotel software, leasing software, lead management software, vastgoedbeheer software, reserveringssystemen voor vakantiehuizen, verhuuradministratie software en CRM systemen voor Mac.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-software voor makelaars met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven
98 resultaten
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren vastgoed CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Het sluiten van deals voor een huis is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige maar behendige CRM-software van Pipedrive. Houd iedereen in je team gefocust op de activiteiten die klanten ertoe brengen om te kopen of te huren, van vastgoedevaluaties en vertoningen tot communicatiestrategieën. Huisverkopers en makelaars houden van Pipedrive vanwege de veelzijdigheid, het intuïtieve ontwerp en de robuuste mobiele CRM die je op de hoogte houdt van deals en activiteiten terwijl je je tussen panden verplaatst. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Zoho CRM is omnichannel, online software voor makelaars om bedrijfsprocessen, verkoop en marketing te beheren. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor vastgoedbedrijven van elke omvang. Krijg toegang tot eersteklas beheer van verkoopprocessen, vastgoedbeheer en automatisering die nodig zijn voor verkoopmedewerkers en makelaars om meer deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Bigin wordt geleverd met een kant-en-klaar sjabloon speciaal voor onroerend goed, waardoor je je gemakkelijk kunt concentreren op de verkoop. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, verschillende naadloze integraties en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klantrelaties met gemak beheert. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Lime CRM is aangepast aan de vastgoedsector en helpt huurders, huurobjecten, panden, casussen en nog veel meer te beheren vanaf één plek. Meer informatie over Lime CRM
Lime CRM is een visuele en gebruiksvriendelijke CRM die vastgoedbedrijven een uitgebreid overzicht biedt van hun huurders, huurobjecten, panden en contacten. Lime CRM verzamelt je werkorders en casussen in één gedeelde, gebruiksvriendelijke stroom. Je kunt leegstaande objecten rechtstreeks vanuit Lime CRM online publiceren en nog veel meer. Via slimme integratie met je vastgoedsysteem verzamelt Lime CRM alle informatie die je nodig hebt om je klanten te beheren en je relaties te onderhouden. Meer informatie over Lime CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je team meegroeit. Bied medewerkers de mogelijkheid om snellere responstijden te bieden via chatberichten en gepersonaliseerde automatische antwoorden. Help hen relaties te onderhouden met herinneringen en niet-storende e-mails voor klanten. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer weten over Salesforce. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
CRM-invoegtoepassing voor Outlook die helpt bij het beheren van contactpersonen, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Nu beschikbaar op iOS/Android.
CRM-invoegtoepassing voor Outlook, nu beschikbaar op iOS/Android. Het helpt bij het beheren van klanten, de verkoop, projecten en het samenvoegen van documenten. Met eWay-CRM kun je je Outlook delen met je team, de communicatiegeschiedenis volgen, vervolgacties plannen, bedrijfsprocessen automatiseren - en daardoor je bedrijf efficiënt runnen. De software is ook zeer aanpasbaar: je kunt gebruikersvelden creëren, formulierindelingen ontwerpen, en workflows en gebruikersrechten aanpassen. Meer informatie over eWay-CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail.
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR VOOR ONAFHANKELIJKE VERTEGENWOORDIGERS EN BUREAUS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Copper is de gebruiksvriendelijke CRM die is ontworpen voor en aanbevolen door Google. Wil je beter georganiseerd en productiever zijn? Probeer het nu.
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers in onroerend goed. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform. Meer informatie over BoldTrail

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen. Meer informatie over Wise Agent

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Het platform van ResMan is ontwikkeld om meergezinswoningen naadloos te beheren, voor efficiënte workflows en gratis live-chatondersteuning.
Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle zaken, van boekhouding tot screening tot betaalbare compliance. Zo krijgen eigenaren en exploitanten een end-to-end oplossing die consistente NOI-groei en een adembenemende ervaring biedt voor bewoners. || Gratis live-chatondersteuning || Eenvoudige implementatie || Toegewijd klantenserviceteam || Bezoek de website van ResMan voor een gratis demo. Meer informatie over ResMan

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Nederland Lokaal product
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Spotler CRM

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
Krachtige software voor vastgoedbeheer die in één geïntegreerde oplossing alle functies combineert die jij nodig hebt om je bedrijf te runnen.
Rent Manager is geavanceerde software voor vastgoedbeheer en is ontworpen om elk facet van je unieke bedrijfsactiviteiten te beheren. Van leasing tot boekhouding, onderhoud tot marketing, je gehele portefeuille wordt ondersteund door de in drie decennia bewezen technologie van Rent Manager. Biedt een krachtige database voor vastgoedbeheer; volledig geïntegreerd boekhoudsysteem; intuïtieve oplossingen voor contactbeheer, onderhoud, werkorders en marketing; een open API-portaal voor unieke aanpassingen en nog veel meer. Meer informatie over Rent Manager

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer
TenantCloud is een gratis cloudservice met persoonlijke portalen voor verhuurders, huurders en servicepro's.
TenantCloud is een gratis cloudservice met persoonlijke portalen voor verhuurders, huurders en servicepro's waarmee ze online huur kunnen betalen en innen, communiceren, verhuurinfo opslaan, foto's voor intrekken/verhuizen uploaden, onderhoudsverzoeken beheren en meer. Met TenantCloud kunnen huurders een nieuwe woning vinden en visuele aanvragen voor onderhoud beheren. Tegelijkertijd profiteren verhuurders van het gratis beheren van maximaal 75 eenheden, online huurinning en het adverteren van beschikbare woningen op meer dan 25 platforms. Meer informatie over TenantCloud

Functies

  • Leads vastleggen
  • Referenties bijhouden
  • E-mailmarketing
  • Workflowbeheer
  • Segmentering
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Lead nurturing
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Campagnebeheer
  • Documentbeheer

Kopersgids voor CRM-software voor makelaars

Wat is CRM-software voor makelaars?

Klantenrelatiebeheer (CRM)-software voor makelaars biedt gespecialiseerde klantenrelatie-instrumenten aan makelaars van elke omvang. Vertegenwoordigers en makelaarsmanagers kunnen leads en contacten beheren in alle fasen van de verkoopcyclus. Vertegenwoordigers en vastgoedbeheerders hebben via mobiele apparaten toegang tot de toepassingstools. Verkoopteams kunnen de distributie van marketingmateriaal en verkoopprognoses automatiseren.

De voordelen van CRM-software voor makelaars

  • Contact- en leadmanagement: naast de standaard contactvelden die in de meeste CRM-apps gebruikelijk zijn, slaat CRM-software voor makelaars ook informatie op die specifiek is voor de vastgoedmarkt, zoals klantbudgetten en voorkeursdoelwijken, en vergelijkt deze met elkaar. Dashboard en agendafuncties herinneren medewerkers eraan wanneer ze weer contact moeten leggen met leads en klanten, zodat waardevolle kansen nooit verloren gaan.
  • Gerichte opsommingen: door het bijhouden van actuele informatie over potentiële klanten, kunnen medewerkers automatisch nieuwe aanbiedingen matchen met de voorkeuren van de klant. Hierdoor zal de informatie die je aan klanten verstrekt beter aansluiten bij hun behoeften. Realtime listings en marketingmateriaal kunnen automatisch worden gedistribueerd naar potentiële klanten via e-mail en andere berichtenplatforms.
  • Pijplijnbeheer voor makelaars: naast het beheer van de contactgegevens voor nieuwe verkoopkansen, stelt het vastgoed CRM-systeem makelaarsmanagers in staat om het succespercentage van de afsluiting en de tijdlijnen voor vroegere noteringen te berekenen. Dit biedt op zijn beurt een accuraat instrument voor bureaus om de verwachte omzet te voorspellen op basis van deals die op dit moment in de pijplijn zitten.

Algemene functies van CRM-software voor makelaars

  • Contactbeheer: het mogelijk maken voor gebruikers om contactgegevens op te slaan en te zoeken op basis van velden zoals naam, adres en telefoonnummer. De software slaat ook marktinformatie op voor contactpersonen, zoals het woningbouwbudget en actuele hypotheekinformatie.
  • Leadbeheer: het traceren en beheren van verkoopleads gedurende het gehele verkoopproces. Hiermee kun je herinneringen aanmaken voor wanneer je op een later tijdstip contact moet opnemen met potentiële klanten.
  • Dashboard: het bieden van een "in één oogopslag" interface voor het monitoren van de status van gevolgde verkoopkansen. Het geeft salesmanagers een instrument om de activiteit van de verkoopmedewerkers te controleren.
  • E-mailmarketing: het gebruiken van de contactendatabank om commerciële berichten te genereren naar specifieke doelmarkten met behulp van e-mail of andere berichtenplatforms.
  • Klantsegmentatie: het gebruikmaken van contactinformatie in de gehele database om marktsegmenten te identificeren op basis van criteria zoals inkomen en locatie.

Met de CRM-software voor makelaars kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van CRM-software voor makelaars

  • Marktspecifieke versus algemene CRM: veel CRM-aanbiedingen zijn niet ontworpen voor een specifieke verticale markt. Hoewel ze maatwerk leveren via krachtige configuratietools, hebben kleinere bureaus mogelijk niet de IT-medewerkers of ondersteuning om van deze breedte van functies te profiteren. Aan de andere kant zijn CRM-systeempakketten voor makelaars specifiek ontworpen voor bureaus van elk formaat, maar missen ze mogelijk de aanpassingsmogelijkheden van grootschaliger CRM- of projectsamenwerkingsproducten.
  • CRM versus ERP: veel ERP-pakketten (Enterprise Resource Planning) bieden CRM aan als onderdeel van een uitgebreidere bedrijfsoplossing. Als je zoekt naar een oplossing die integreert met andere bedrijfsfuncties - bijvoorbeeld boekhouding, human resources en vermogensbeheer - dan kan een bredere ERP-oplossing een overweging zijn.
  • Platformafhankelijkheid: gezien het feit dat veel onroerend-goedverkopen worden uitgevoerd in het veld, is het belangrijk om de kenmerken en beperkingen van de mobiele component van een onroerend-goed-CRM te begrijpen. Hoewel de meeste producten die vandaag de dag op de markt beschikbaar zijn apps bieden die werken op alle belangrijke mobiele platforms (iOS, Android en mobiele webbrowsers), kunnen er beperkingen zijn op de functionaliteit van de mobiele versies.
  • CRM-software voor makelaars zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om trends in de vastgoedmarkten te voorspellen: je hoeft geen onroerend goed te bezitten om je bewust te zijn van (en beïnvloed te worden door) het cyclische karakter van de vastgoedmarkten. De mogelijkheid om de timing van deze cycli te voorspellen, kan het verschil maken voor investeerders. Veel van de huidige vastgoed CRM-systemen gebruiken de gegevens van de verkoopcyclus om de verwachte inkomsten van een bureau te voorspellen. Gezien het feit dat 68% van de kleine bedrijven in de komende jaren in enig opzicht AI zal aannemen, is het waarschijnlijk dat er vastgoed CRM-programma's zijn die de voorspellingen op intelligente wijze aanvullen met realtime marktgegevens.
  • Het gebruik van virtual reality (VR) in onroerend goed zal de rol van de makelaar veranderen: verwacht wordt dat het gebruik van VR tot 2025 een extra 2,6 miljard dollar aan inkomsten zal opleveren voor de vastgoedmarkt. Op dit moment tonen veel onroerend-goedwebsites alleen een lijst met foto's en informatie wanneer de potentiële klant contactinformatie verstrekt. Deze gegevens worden vervolgens opgeslagen in een vastgoed CRM-systeem en de lead wordt doorgegeven aan een medewerker om een voorstelling te plannen. Maar omdat het tonen van de resultaten steeds meer via VR zal verlopen, zal het verzamelen van contactgegevens in een vastgoed CRM nog crucialer worden voor het traceren van potentiële klanten.