272 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Pipedrive is een eenvoudig te implementeren vastgoed CRM-tool waarmee je je kunt concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Het sluiten van deals voor een huis is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige maar behendige CRM-software van Pipedrive. Houd iedereen in je team gefocust op de activiteiten die klanten ertoe brengen om te kopen of te huren, van vastgoedevaluaties en vertoningen tot communicatiestrategieën. Huisverkopers en makelaars houden van Pipedrive vanwege de veelzijdigheid, het intuïtieve ontwerp en de robuuste mobiele CRM die je op de hoogte houdt van deals en activiteiten terwijl je je tussen panden verplaatst. Meer informatie over Pipedrive
Het sluiten van deals voor een huis is nog nooit zo eenvoudig geweest dankzij de krachtige maar behendige CRM-software van Pipedrive. Houd iedereen in je team gefocust op de activiteiten die klanten...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
monday.com is CRM-software voor de vastgoedsector die ideaal is voor klantenbeheer met een zeer veilige omgeving voor je klantgegevens. Meer informatie over monday.com
monday.com is een krachtige CRM-oplossing voor onroerend goed die agenten en makelaars één eenvoudige plek biedt om al hun werk uit te voeren. Van het beheren van inkomende leads en contracten tot programma's voor het onderhouden ervan, monday.com geeft je een gecentraliseerde database waar je alle deals kunt volgen, beheren en er volledig inzicht in kunt krijgen. Beheer klantrelaties efficiënt met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, aanpasbare workflows en meerdere gegevensweergaven. Meer informatie over monday.com
monday.com is een krachtige CRM-oplossing voor onroerend goed die agenten en makelaars één eenvoudige plek biedt om al hun werk uit te voeren. Van het beheren van inkomende leads en contracten tot...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals een ingebouwde telefoon en geïntegreerde e-mail. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en meer. Meer informatie over Freshsales
Freshsales is een volwaardige online CRM, gemaakt voor snelle verkoopteams, boordevol functies zoals ingebouwde telefoon, geïntegreerde e-mail, volgen van gebruikersgedrag, dealbeheer, rapportage en...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Cloudgebaseerde, meertalige vastgoed-CRM, vastgoedbeheer, marketing en websitebeheer voor internationale makelaars. Meer informatie over Respacio
Respacio is in 2018 uitgebracht en is de nieuwste software voor vastgoed. Meertalige CRM met meerdere valuta voor het beheren van panden, contacten, marketing, websites en transacties. Verbind vrijwel elke website, elk WP-thema (of het meegeleverde WP-thema), MLS-systeem of vastgoedportaal. Volledige functies voor pijplijn, agenda, taak, document, e-mail. Integreert met G Suite, Gmail, Google Calendar, Drive enz. Rapportering omvat beheer, verkoop en marketing, bijvoorbeeld kosten per lead/bron, maar is toch intuïtief en eenvoudig te gebruiken. Meer informatie over Respacio
Respacio is in 2018 uitgebracht en is de nieuwste software voor vastgoed. Meertalige CRM met meerdere valuta voor het beheren van panden, contacten, marketing, websites en transacties. Verbind...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Vereenvoudig je dagelijkse agenda, hou alles bij wat er gaande is en stimuleer je bedrijf met deze gebruiksvriendelijke cloudgebaseerde CRM-oplossing. Meer informatie over RAYNET CRM
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je relatiegeschiedenis kennen. Met deze CRM duurt het slechts enkele seconden om alles te weten te komen over al je klanten. Je krijgt vanaf het begin volledige ondersteuning en een gratis webinar. Blijf op de hoogte met RAYNET. Meer informatie over RAYNET CRM
Probeer RAYNET CRM - een gratis CRM. Al je klantgegevens op één plek. Je hebt dat oude adresboek nooit meer nodig. Als je echt inzicht wilt krijgen in je klanten en wat ze nodig hebben, moet je je...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van CRM-toepassingen voor de onroerend-goedsector, zonder te hoeven programmeren. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van CRM-toepassingen voor de onroerend-goedsector, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van CRM-toepassingen voor de onroerend-goedsector, zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Zoho CRM is omnichannel, online software voor makelaars om bedrijfsprocessen, verkoop en marketing te beheren. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor vastgoedbedrijven van elke omvang. Krijg toegang tot eersteklas beheer van verkoopprocessen, vastgoedbeheer en automatisering die nodig zijn voor verkoopmedewerkers en makelaars om meer deals te sluiten. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM is een omnichannel, schaalbare softwareoplossing voor vastgoedbedrijven van elke omvang. Krijg toegang tot eersteklas beheer van verkoopprocessen, vastgoedbeheer en automatisering die nodig...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers in onroerend goed. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Meer informatie over Copper
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers in onroerend goed. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
CRM voor Mac en iOS. Hou de communicatie op één plek bij en sluit meer deals. Laat je vastgoedbedrijf groeien met Daylite. Meer informatie over Daylite for Mac
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team om meer deals te sluiten. Hou moeiteloos bij met wie het tijd is om contact te maken, zodat je altijd op de hoogte blijft. Hou elk telefoongesprek, elke e-mail en vergadernotitie op één plek bij. Segmenteer je contacten voor e-mailcampagnes en druk mailers af. Daylite werkt met Apple Mail, Apple Contacts, iCal, Reminders en Siri. Bovendien is het flexibel en eenvoudig aan te passen. Laat je vastgoedbedrijf groeien met Daylite. Meer informatie over Daylite for Mac
CRM voor Mac en iOS. Daylite helpt jou en je team om meer deals te sluiten. Hou moeiteloos bij met wie het tijd is om contact te maken, zodat je altijd op de hoogte blijft. Hou elk telefoongesprek,...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
vcita maakt het runnen van je makelaarskantoor een fluitje van een cent. Maak boekingen, ontvang betalingen en onderhoud contacten net zoals de grote jongens! Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken,...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Teamgate vertegenwoordigt het eenvoudigste, slimste en krachtigste CRM-systeem voor het volledige verkoopproces. Gebruiksvriendelijk, eenvoudig voor het beheer van je bedrijfsgroei. Meer informatie over Teamgate
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden. Je kunt je leads koppelen, organiseren, onderzoeken en analyseren vanuit een superslim, volledig geïntegreerd systeem; hierdoor worden je deals sneller en op een meer geavanceerde en gebruikersvriendelijke manier gesloten. De geïntegreerde verkoopstack van de Teamgate-software omvat toegang tot Zendesk, Mailchimp, Zapier en andere krachtige functies waarmee je je verkoopdoelen elke dag kunt overtreffen! Meer informatie over Teamgate
Teamgate is een eenvoudig en transparant webgebaseerd CRM-systeem voor het volledige verkoopproces en biedt functionaliteit die jou van begin tot eind door het volledige verkoopproces kan begeleiden....

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
De CRM van de volgende generatie voor relatiegestuurde teams. Automatiseer gegevensinvoer, verzuim geen kansen en ontsluit intro's met relationele intelligentie. Meer informatie over Affinity
Affinity is de CRM van de volgende generatie, ontworpen voor relatiegestuurde sectoren. Met behulp van relatie-informatie stelt Affinity teams in staat om hun netwerk te benutten en hun volgende grote kans te vinden. Affinity optimaliseert ook de manier waarop teams relaties beheren door gegevensinvoer te automatiseren, nooit te verzuimen belangrijke contacten te leggen, en warme introducties bij belangrijke beslissers te ontsluiten. Heb je weinig tijd om je CRM handmatig te vullen? Neem je beslissingen over je deals met behulp van giswerk? Dan is Affinity voor jou. Meer informatie over Affinity
Affinity is de CRM van de volgende generatie, ontworpen voor relatiegestuurde sectoren. Met behulp van relatie-informatie stelt Affinity teams in staat om hun netwerk te benutten en hun volgende...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
iEstate is een cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer voor vastgoedontwikkelaars, leasingbedrijven en bedrijven voor het beheer van diensten na de verkoop. Meer informatie over iEstate
iEstate is een complete cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer voor bedrijven in vastgoed CRM, leasebeheer en dienstenbeheer na de verkoop. iEstate is SaaS-ondersteund en heeft ingebouwde integratie met Oracle Sales Cloud, Service Cloud, Oracle Financials, Oracle Projects en HCM. Oplossing voor grote ondernemingen in verticale sectoren zoals detailhandel, residentieel, commercieel incl. SEZ, olie en gas, telecommunicatie, datacenter, onderwijs, techniek en bouw, verzorgingstehuis, bankwezen, vrije zone en volkshuisvesting. Meer informatie over iEstate
iEstate is een complete cloudgebaseerde oplossing voor vastgoedbeheer voor bedrijven in vastgoed CRM, leasebeheer en dienstenbeheer na de verkoop. iEstate is SaaS-ondersteund en heeft ingebouwde...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je team meegroeit. Bied medewerkers de mogelijkheid om snellere responstijden te bieden via chatberichten en gepersonaliseerde automatische antwoorden. Help hen relaties te onderhouden met herinneringen en niet-storende e-mails voor klanten. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Meer weten over Salesforce.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je team meegroeit. Bied medewerkers de mogelijkheid om snellere responstijden te bieden via chatberichten en gepersonaliseerde automatische...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt.
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Airtable combineert een intuïtieve spreadsheetinterface met bestandsbijlagen, kanbanborden, kalenders en andere krachtige functies.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en rapportage.
Airtable is het alles-in-één samenwerkingsplatform dat de flexibiliteit van een spreadsheetinterface combineert met uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen, kanbankaartstapels, kalenders en...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie.
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
PandaDoc is het complete platform voor documentbeheer waarmee je je documenten op één plaats kunt opstellen, verzenden, elektronisch ondertekenen en volgen.
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvriendelijk platform. Geef je CRM een boost met de PandaDoc-integraties. PandaDoc is een ideaal platform voor het beheren van organisatiedocumenten, waaronder voorstellen, offertes, contracten, HR-documenten en meer. Creëer media-rijke documenten met een enkele klik. Krijg op elk gewenst moment toegang tot voltooide documenten vanuit het platform.
PandaDoc biedt de complete oplossing voor digitale documenten, ontworpen voor efficiëntie. Documenten maken, verzenden, volgen en elektronisch ondertekenen – allemaal vanaf één intuïtief en gebruiksvr...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Wise Agent helpt REALTORS® efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer geld kunnen verdienen met minder stress.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is geïntegreerd met andere toonaangevende bedrijven op het gebied van vastgoedtechnologie, waardoor vastgoedprofessionals de mogelijkheid hebben om hun hele bedrijf op één systeem te runnen. Het resultaat is dat Wise Agent REALTORS® helpt efficiënter te worden, waardoor ze tijd kunnen besparen en meer zaken kunnen doen.
Wise Agent is een zeer krachtig alles-in-één CRM-platform voor makelaars dat contactbeheer, leadautomatisering, transactiebeheer en software voor vastgoedmarketing combineert. Dit platform is...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportal...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
MET NAME GESCHIKT VOOR VOOR ONAFHANKELIJKE VERTEGENWOORDIGERS EN BUREAUS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail.
MET NAME GESCHIKT VOOR VOOR ONAFHANKELIJKE VERTEGENWOORDIGERS EN BUREAUS - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads,...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Het platform van ResMan is ontwikkeld om meergezinswoningen naadloos te beheren, voor efficiënte workflows en gratis live-chatondersteuning.
Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle zaken, van boekhouding tot screening tot betaalbare compliance. Zo krijgen eigenaren en exploitanten een end-to-end oplossing die consistente NOI-groei en een adembenemende ervaring biedt voor bewoners. || Gratis live-chatondersteuning || Eenvoudige implementatie || Toegewijd klantenserviceteam || Bezoek de website van ResMan voor een gratis demo.
Bezit, beheer of investeer je in appartementencomplexen met meer dan 100 wooneenheden? Dan is het tijd om ResMan te ontdekken. Het vastgoedbeheerplatform van ResMan biedt naadloos beheer van alle...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Alles-in-één managementsoftware ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanning, betalingsverwerking, sms- en e-mailcampagnes, het beheren van klantenlijsten, sociale media en meer.
Maak kennis met Thryv, de alles-in-één managementsoftware die is ontworpen voor kleine bedrijven. Thryv integreert essentiële zakelijke functionaliteiten zoals offertes en facturering, afsprakenplanni...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Een van de eerste schaalbare, allesomvattende platforms voor de moderne makelaardij. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn om te kopen. De bedrijfsanalyses laten je weten welke inspanningen je de beste resultaten opleveren. Rapporten geven inzicht in verkeer, marketing, het genereren van leads, gedrag, verantwoordelijkheid van medewerkers, winstgevendheid en meer. kvCORE is ontworpen om je hele bedrijf te ondersteunen vanuit één platform.
kvCORE is een allesomvattend vastgoedplatform voor de moderne makelaardij. Het leadsysteem helpt je om leads van hoge kwaliteit te krijgen en de slimme CRM ontwikkelt die leads totdat ze klaar zijn...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Krachtige technologie die is ontworpen om je te helpen leads te genereren, je vastgoedbedrijf te runnen en kansen om te zetten in gesloten deals.
Een beter rendement is niet alleen een doel, maar ook werkelijkheid met BoomTown. Genereer nieuwe prospects, beheer een groeiende database en verhoog de productiviteit van medewerkers. Dit alles vanaf één centrale locatie. BoomTown levert betere resultaten voor vastgoedteams dan andere aanbieders. Na BoomTown een volledig jaar vergeleken te hebben met een ander CRM-systeem, bleek dat The Smiths Team 2x meer leads en 33% meer commissie-inkomsten had gerealiseerd. Meer weten over het verschil met BoomTown.
Een beter rendement is niet alleen een doel, maar ook werkelijkheid met BoomTown. Genereer nieuwe prospects, beheer een groeiende database en verhoog de productiviteit van medewerkers. Dit alles...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
SalesLoft is het meest populaire platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square, MuleSoft, Alteryx en Dell, gebruiken dit toonaangevende verkoopbetrokkenheidsplatform om op een meer relevante, authentieke en oprechte manier contact te leggen.
SalesLoft is het toonaangevende platform voor verkoopbetrokkenheid en helpt verkooporganisaties om een betere verkoopervaring te bieden voor hun klanten. Meer dan 2000 klanten, waaronder Square,...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Ontdek waarom duizenden marketeers afstappen van typische ESP's en meer verkopen met Drip.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing automation tools en verkopen meer met Drip. Baanbrekende functies zijn onder andere e-mailpersonalisering, scores van aankoopintentie, geautomatiseerde werkstromen, sociale advertenties met Drips geïntegreerde aangepaste Facebook-doelgroepen, en nog veel meer. Probeer het 14 dagen gratis.
Drip is de eerste e-commerce CRM ter wereld. Duizenden marketeers leren hun klanten beter kennen met behulp van deze functies. Ze stappen af van standaard e-mailplatforms of overhypte marketing...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor vastgoed, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor vastgoed, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
IXACT Contact is eenvoudig te leren en te gebruiken, wordt geleverd met een professioneel ontworpen en geschreven nieuwsbrief voor onroerend goed en eersteklas ondersteuning.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en belangrijke verwijzingsbronnen. IXACT Contact maakt het gemakkelijk om in contact te blijven met klanten op een manier die gepersonaliseerd, relevant en tijdig is. Met IXACT Contact kunnen makelaars meer leads omzetten in vermeldingen en meer verwijzingen en terugkerende klanten aantrekken.
IXACT Contact is een gebruiksvriendelijke webgebaseerde CRM voor onroerend goed die makelaars helpt georganiseerd te blijven en duurzame relaties op te bouwen met eerdere klanten, hot prospects en...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
Bij het omgaan met grote hoeveelheden leads, is het gemakkelijk om overweldigd te raken. amoCRM behoudt altijd de persoonlijke touch, ongeacht hoeveel potentiële klanten je hebt. Deze unieke digitale pijplijn automatiseert routinetaken door middel van gepersonaliseerde e-mailsjablonen, chatbots, automatisch verkeer door de verkooppijplijn, taakherinneringen en nog veel meer. Bovendien is amoCRM cloudgebaseerd en mobiel, waardoor makelaars in onroerend goed altijd toegang hebben tot cruciale gegevens, waar je ook bent. Sluit deals moeiteloos en slim met amoCRM!
Bij het omgaan met grote hoeveelheden leads, is het gemakkelijk om overweldigd te raken. amoCRM behoudt altijd de persoonlijke touch, ongeacht hoeveel potentiële klanten je hebt. Deze unieke digitale...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Capsule is een eenvoudig te gebruiken CRM die bedrijven helpt georganiseerd te blijven, meer te weten te komen over hun klanten en betere relaties op te bouwen.
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te organiseren. Capsule is eenvoudig in gebruik maar toch krachtig en aanpasbaar, zodat je het kunt afstemmen op jouw bedrijf. Het kan worden geïntegreerd met andere populaire apps zoals Google G Suite, Google Data Studio, MailChimp en Zapier voor geavanceerde verkoopautomatisering. Vanaf slechts $ 18 per gebruiker kun je binnen enkele minuten aan de slag met de gratis proefversie.
De ideale CRM-tool voor bedrijven met 10 tot 1000 werknemers. Meer dan 15.000 klanten over de hele wereld gebruiken Capsule om hun klantgerichte werkzaamheden en verkoopactiviteiten beter te...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken.
Salesflare is een intelligente CRM voor kleine en middelgrote B2B-bedrijven en startups die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Beheer je huurwoningen vanaf elke locatie
Betaalbaar vastgoedbeheer voor langetermijnverhuur: Hemlane is de slimste en nieuwste technologie die beheer uitvoert via intelligente software en toegang tot on-ground agents. Het is ontworpen en ideaal voor eigenaren met 1 tot 100 huurwoningen.
Betaalbaar vastgoedbeheer voor langetermijnverhuur: Hemlane is de slimste en nieuwste technologie die beheer uitvoert via intelligente software en toegang tot on-ground agents. Het is ontworpen en...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Clientbeheersysteem, toegankelijk vanaf elk apparaat en voorzien van leadbeheer, follow-ups, boeiende inhoud en lijststroomschema
Top Producer geeft de agenten, teams en makelaars van vandaag de robuuste tools voor klantbeheer die ze nodig hebben om relaties te onderhouden in elke fase van de levenscyclus van de klant. Met bewezen tools zoals IDX-websites, op maat gemaakte MLS-rapporten en geoptimaliseerde mobiele technologie kunnen agenten eenvoudige follow-uptools gebruiken om levenslange relaties op te bouwen met nieuwe prospects, voormalige klanten en belangrijke verwijzingspartners. Sluit je aan bij tienduizenden agenten die sinds 1982 samenwerken met het bewezen onroerend goed CRM.
Top Producer geeft de agenten, teams en makelaars van vandaag de robuuste tools voor klantbeheer die ze nodig hebben om relaties te onderhouden in elke fase van de levenscyclus van de klant. Met...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Gratis CRM-software voor onroerend goed. Eenvoudig te gebruiken CRM, speciaal ontworpen voor nieuwe en ervaren makelaars.
RealOffice360 is een GRATIS en ongelooflijk eenvoudige CRM, zakelijk volgsysteem en dagelijkse planner voor makelaars. RealOffice360 is niet slechts een gegevensverzameling voor klanteninformatie, maar helpt je bij het visueel creëren van je bedrijfsplan, het cultiveren van je database naar je doelen, en het houdt je uiteindelijk gericht op wat er het belangrijkste is: je deals en je klanten. RealOffice360 is ontworpen voor makelaars die op zoek zijn naar een uitgebreide maar toch eenvoudige tool om hun leven gemakkelijker te maken.
RealOffice360 is een GRATIS en ongelooflijk eenvoudige CRM, zakelijk volgsysteem en dagelijkse planner voor makelaars. RealOffice360 is niet slechts een gegevensverzameling voor klanteninformatie,...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
LionDesk is een CRM die verkoopprofessionals helpt om sneller contact te maken met leads, met hen te communiceren en deals af te sluiten.
LionDesk helpt verkoopprofessionals hun contactpersonen te organiseren, te voorkomen dat leads door de mazen van het net vallen en op de hoogte te blijven van belangrijke contacten, zodat deze hen altijd kiezen als professional. Belangrijke functies omvatten video's die zijn ingesloten in teksten en e-mails, geautomatiseerde ontwikkelingscampagnes, proactieve taakherinneringen die contact met je opnemen wanneer het tijd is om te handelen, en meer. Dit alles vanaf $ 25 per maand.
LionDesk helpt verkoopprofessionals hun contactpersonen te organiseren, te voorkomen dat leads door de mazen van het net vallen en op de hoogte te blijven van belangrijke contacten, zodat deze hen...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
VTS stelt verhuurders en commerciële makelaars in staat hun meest waardevolle activa - huurders - beter aan te trekken, te converteren en te behouden.
VTS is opgericht met als missie het revolutioneren van commercieel vastgoed door innovatie, en is het toonaangevende platform voor leasing en activabeheer binnen de sector. Door al hun kritieke gegevens en werkstromen op één plaats te centraliseren, stelt VTS verhuurders en makelaars in staat om hun meest waardevolle activa - huurders - beter aan te trekken, te converteren en te behouden. Op VTS 3 wordt meer dan 1 miljard vierkante meters beheerd, met een gebruikersbestand van meer dan 35.000.
VTS is opgericht met als missie het revolutioneren van commercieel vastgoed door innovatie, en is het toonaangevende platform voor leasing en activabeheer binnen de sector. Door al hun kritieke...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Vastgoed CRM dat bestaat uit leads, e-mailmarketing, transactiecoördinatie, documentbeheer en een Mission Statement Builder.
Vastgoed CRM dat bestaat uit leads, e-mailmarketing, transactiecoördinatie, documentbeheer en een Mission Statement Builder.
Vastgoed CRM dat bestaat uit leads, e-mailmarketing, transactiecoördinatie, documentbeheer en een Mission Statement Builder.

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden
Verbeter je bedrijf door je mensen in staat te stellen informatie in het veld vast te leggen die je zal helpen om te groeien en waarmee je tijd kunt besparen.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop stimuleren en tijd besparen door de ogen en oren van iedereen om je heen maximaal in te zetten. Wingmate motiveert gebruikers om leads binnen enkele seconden vast te leggen (nieuw bedrijf, up-selling, servicegebreken, enz). Informatie komt warm binnen en wordt meteen georganiseerd, zodat je team binnen enkele seconden aan het werk kan. Uiteindelijk leidt dit tot meer inkomsten en een hechter team.
De oplossing bestaat uit een mobiele app voor mensen in het veld en een dashboard voor leadbeheer (webgebaseerde CRM) dat toegankelijk is voor mensen die op kantoor zijn. Nu kun je de verkoop...

Functies

  • Campagnebeheer
  • E-mailmarketing
  • Leads beheren
  • Contactenbeheer
  • Afstemming van klanten en vastgoed
  • Referenties bijhouden

Kopersgids voor CRM-software voor makelaars

Wat is CRM-software voor makelaars?

Klantenrelatiebeheer (CRM)-software voor makelaars biedt gespecialiseerde klantenrelatie-instrumenten aan makelaars van elke omvang. Vertegenwoordigers en makelaarsmanagers kunnen leads en contacten beheren in alle fasen van de verkoopcyclus. Vertegenwoordigers en vastgoedbeheerders hebben via mobiele apparaten toegang tot de toepassingstools. Verkoopteams kunnen de distributie van marketingmateriaal en verkoopprognoses automatiseren.

De voordelen van CRM-software voor makelaars

  • Contact- en leadmanagement: naast de standaard contactvelden die in de meeste CRM-apps gebruikelijk zijn, slaat CRM-software voor makelaars ook informatie op die specifiek is voor de vastgoedmarkt, zoals klantbudgetten en voorkeursdoelwijken, en vergelijkt deze met elkaar. Dashboard en agendafuncties herinneren medewerkers eraan wanneer ze weer contact moeten leggen met leads en klanten, zodat waardevolle kansen nooit verloren gaan.
  • Gerichte opsommingen: door het bijhouden van actuele informatie over potentiële klanten, kunnen medewerkers automatisch nieuwe aanbiedingen matchen met de voorkeuren van de klant. Hierdoor zal de informatie die je aan klanten verstrekt beter aansluiten bij hun behoeften. Realtime listings en marketingmateriaal kunnen automatisch worden gedistribueerd naar potentiële klanten via e-mail en andere berichtenplatforms.
  • Pijplijnbeheer voor makelaars: naast het beheer van de contactgegevens voor nieuwe verkoopkansen, stelt het vastgoed CRM-systeem makelaarsmanagers in staat om het succespercentage van de afsluiting en de tijdlijnen voor vroegere noteringen te berekenen. Dit biedt op zijn beurt een accuraat instrument voor bureaus om de verwachte omzet te voorspellen op basis van deals die op dit moment in de pijplijn zitten.

Algemene functies van CRM-software voor makelaars

  • Contactbeheer: het mogelijk maken voor gebruikers om contactgegevens op te slaan en te zoeken op basis van velden zoals naam, adres en telefoonnummer. De software slaat ook marktinformatie op voor contactpersonen, zoals het woningbouwbudget en actuele hypotheekinformatie.
  • Leadbeheer: het traceren en beheren van verkoopleads gedurende het gehele verkoopproces. Hiermee kun je herinneringen aanmaken voor wanneer je op een later tijdstip contact moet opnemen met potentiële klanten.
  • Dashboard: het bieden van een "in één oogopslag" interface voor het monitoren van de status van gevolgde verkoopkansen. Het geeft salesmanagers een instrument om de activiteit van de verkoopmedewerkers te controleren.
  • E-mailmarketing: het gebruiken van de contactendatabank om commerciële berichten te genereren naar specifieke doelmarkten met behulp van e-mail of andere berichtenplatforms.
  • Klantsegmentatie: het gebruikmaken van contactinformatie in de gehele database om marktsegmenten te identificeren op basis van criteria zoals inkomen en locatie.

Met de CRM-software voor makelaars kun je op functie(s) filteren om alleen opties te bekijken die voldoen aan je zakelijke behoeften, wat kan helpen je software shortlist te verkorten.

Overwegingen bij de aankoop van CRM-software voor makelaars

  • Marktspecifieke versus algemene CRM: veel CRM-aanbiedingen zijn niet ontworpen voor een specifieke verticale markt. Hoewel ze maatwerk leveren via krachtige configuratietools, hebben kleinere bureaus mogelijk niet de IT-medewerkers of ondersteuning om van deze breedte van functies te profiteren. Aan de andere kant zijn CRM-systeempakketten voor makelaars specifiek ontworpen voor bureaus van elk formaat, maar missen ze mogelijk de aanpassingsmogelijkheden van grootschaliger CRM- of projectsamenwerkingsproducten.
  • CRM versus ERP: veel ERP-pakketten (Enterprise Resource Planning) bieden CRM aan als onderdeel van een uitgebreidere bedrijfsoplossing. Als je zoekt naar een oplossing die integreert met andere bedrijfsfuncties - bijvoorbeeld boekhouding, human resources en vermogensbeheer - dan kan een bredere ERP-oplossing een overweging zijn.
  • Platformafhankelijkheid: gezien het feit dat veel onroerend-goedverkopen worden uitgevoerd in het veld, is het belangrijk om de kenmerken en beperkingen van de mobiele component van een onroerend-goed-CRM te begrijpen. Hoewel de meeste producten die vandaag de dag op de markt beschikbaar zijn apps bieden die werken op alle belangrijke mobiele platforms (iOS, Android en mobiele webbrowsers), kunnen er beperkingen zijn op de functionaliteit van de mobiele versies.
  • CRM-software voor makelaars zal in toenemende mate afhankelijk zijn van kunstmatige intelligentie (AI) en machine learning om trends in de vastgoedmarkten te voorspellen: je hoeft geen onroerend goed te bezitten om je bewust te zijn van (en beïnvloed te worden door) het cyclische karakter van de vastgoedmarkten. De mogelijkheid om de timing van deze cycli te voorspellen, kan het verschil maken voor investeerders. Veel van de huidige vastgoed CRM-systemen gebruiken de gegevens van de verkoopcyclus om de verwachte inkomsten van een bureau te voorspellen. Gezien het feit dat 68% van de kleine bedrijven in de komende jaren in enig opzicht AI zal aannemen, is het waarschijnlijk dat er vastgoed CRM-programma's zijn die de voorspellingen op intelligente wijze aanvullen met realtime marktgegevens.
  • Het gebruik van virtual reality (VR) in onroerend goed zal de rol van de makelaar veranderen: verwacht wordt dat het gebruik van VR tot 2025 een extra 2,6 miljard dollar aan inkomsten zal opleveren voor de vastgoedmarkt. Op dit moment tonen veel onroerend-goedwebsites alleen een lijst met foto's en informatie wanneer de potentiële klant contactinformatie verstrekt. Deze gegevens worden vervolgens opgeslagen in een vastgoed CRM-systeem en de lead wordt doorgegeven aan een medewerker om een voorstelling te plannen. Maar omdat het tonen van de resultaten steeds meer via VR zal verlopen, zal het verzamelen van contactgegevens in een vastgoed CRM nog crucialer worden voor het traceren van potentiële klanten.