Mac CRM Software

Mac CRM software unifies your marketing, sales, and customer service processes across your company using your Mac. Customer relationship management applications help you manage your prospects and customers through the sales funnel. schedule follow-ups, and close more deals. Related categories include Customer Relationship Management software, Online CRM software, Financial CRM software, Construction CRM software, and Real Estate CRM software.

Waarom Capterra gratis is

door monday

(1.780 beoordelingen)
monday.com is een visuele tool waarmee je leads kunt volgen en projecten op één plek kunt beheren. Het is een CRM die is gecombineerd met een projectmanagementtool en is volledig visueel, zodat je alle bewegende delen kunt bijhouden. Je kunt moeiteloos klantinteracties beheren met een intuïtieve en visuele interface, groei van de verkoop bevorderen met verbeterde klantrelaties, moeiteloos bord-indelingen ontwerpen die passen bij je unieke bedrijfsbehoeften. Consolideer je klanteninformatie en documenten op één plek! Meer informatie over monday.com Doe net als duizenden bedrijven die monday.com gebruiken voor hun CRM-behoeften! Meer informatie over monday.com

door Pipedrive

(2.027 beoordelingen)
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 85.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervolgens stapsgewijze richtlijnen om iedereen gefocust te houden op de activiteiten die deals sluiten. Met Pipedrive valt er niets tussen wal en schip. Het is gemakkelijk te gebruiken en helpt om de focus te behouden, dus je team zal het met plezier gebruiken en je kunt de gegevens in het systeem vertrouwen. Het is eenvoudig te starten, maar krachtig genoeg om aan te passen aan elk verkoopproces. Meer informatie over Pipedrive Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive

door HubSpot

(1.972 beoordelingen)
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
vCita Online CRM, ontworpen met het oog op kleine bedrijven, helpt je bij het organiseren, volgen en beheren van je klantgesprekken. Met een 360-gradenweergave van je klantcommunicatie, toegankelijk vanaf elk apparaat, is het gemakkelijk om klanten binnen handbereik te houden. Je kunt op elk gewenst moment klanten toevoegen, nieuwe gesprekken starten met één klik, klantengeschiedenis over de hele linie bekijken, afspraken en betalingen bijhouden, notities en tags toevoegen, follow-ups automatiseren en nog veel meer. Meer informatie over vCita Online CRM Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing. Meer informatie over vCita Online CRM

door Marketcircle

(277 beoordelingen)
EXCLUSIEF voor Mac, iPhone en iPad. Daylite is een app voor CRM, leadmanagement en projectmanagement, ideaal voor teams van 2-50 personen. Volg leads en follow-ups. Bouw aangepaste verkooppijplijnen. Rangschik klanten voor gerichte campagnes. Bespaar tijd met e-mailsjablonen en -blasts. Beheer e-mails door integratie met Apple Mail. Deel leads, taken en projecten met je team. Geweldig voor verkoopteams, vastgoedprofessionals, ontwerpstudio's, advocatenkantoren en meer. Meer informatie over Daylite for Mac EXCLUSIEF voor MAC, iPhone en iPad. Beheer klanten, leads en projecten – allemaal in één app. Verhoog de productiviteit van je team. Meer informatie over Daylite for Mac

door Less Annoying CRM

(323 beoordelingen)
GESCHIKT VOOR ALLE APPLE-PRODUCTEN - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren. Meer informatie over Less Annoying CRM

door Mulberry Garden B.V.

(9 beoordelingen)
Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een gedeelde database. Meer informatie over SpinOffice Mac-compatibele CRM-oplossing die een centrale locatie vormt voor het beheer van klanten, prospects, e-mail, agenda, taken en meer. Meer informatie over SpinOffice

door Bitrix

(339 beoordelingen)
Bitrix24 #1 free CRM for Mac and iOS. Used by 4 million companies. Cloud, mobile, desktop and open source editions. Unlimited leads, deals, contacts, companies, quotes, invoices and appointment scheduling. The free plan also comes with email marketing and telephony. Advanced versions have sales and marketing automation, bulk SMS, campaign management and support for multiple pipelines. Available in 12 different languages. Meer informatie over Bitrix24 Bitrix24 #1 free CRM for Mac and iOS. Used by 4 million companies. Cloud, mobile, desktop and open source editions. Meer informatie over Bitrix24

door QSOFT

(131 beoordelingen)
amoCRM is een eenvoudige en slimme CRM-oplossing die is geoptimaliseerd voor Apple! Maak het beheer van leads een aangenaam dagelijks proces met een zeer intuïtieve interface die ook boordevol zit met krachtige functies. Bovendien kun je met de exclusieve digitale pijplijn van amoCRM je product of dienst automatisch promoten en verkopen. Verkoop beter en slimmer met amoCRM! Meer informatie over amoCRM amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website. Meer informatie over amoCRM

door Agile CRM

(318 beoordelingen)
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500. Meer informatie over Agile CRM

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA

door Zoho CRM

(2.914 beoordelingen)
Zoho CRM biedt kleine tot grote organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van customer relationship management voor het beheer van de organisatiebrede verkoop, marketing, klantenondersteuning en service- en voorraadbeheer in één enkel bedrijfssysteem. Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.

door Pipedrive

(2.027 beoordelingen)
Pipedrive is a sales management tool built for salespeople by salespeople. Used by more than 85k sales teams globally, it helps to see the big picture, then gives step-by-step guidance to keep everyone focused on the activities that drive deals to close. With Pipedrive nothing falls through the cracks. It is easy to use and helps to keep focus, so your team will love to use it and you can trust the data in the system. Its simple to get started, but powerful enough adapt to any sales process. Pipedrive is a sales management tool that gets sales teams organized. It helps you focus on the activities that drive deals to close.

door Nimble

(1.263 beoordelingen)
Nimble combines the strengths of traditional CRM, classic contact management, social media, sales intelligence, and marketing automation into a powerful relationship management platform that delivers relationship insights everywhere you work. Discover email and contact details for prospects in seconds! Scan business cards to add contacts, send templates, track email open rates, and more from mobile. Experience social crm and turn relationships into revenue! Our social CRM for Office 365 and G Suite transforms who you know into how you grow.

door Copper

(350 beoordelingen)
Copper (voorheen ProsperWorks CRM) is de meest populaire CRM voor G Suite-gebruikers op de Mac. Copper CRM integreert naadloos met G Suite, elimineert handmatige gegevensinvoer en is supereenvoudig in het gebruik. Als je Gmail kunt gebruiken, dan weet je al hoe je Copper moet gebruiken. Sluit je aan bij de meer dan 12.000 klanten die Copper heel graag gebruiken en begin vandaag nog meer te verkopen met de CRM die teams graag gebruiken. Focus met Copper en Google op relaties en niet op dossiers. De enige CRM die is ontworpen voor, gebruikt door en wordt aanbevolen door Google.
Free up your teams with automation and productivity features, keep track of service KPIs with intuitive reports and dashboards, and craft the perfect experience for your customers! Salesforce Essentials is designed for SMBs and offers in-product learning and guided setup flows, so you can get up and running within just a few hours. With Essentials you can offer support over Email, Phone, Social, and Web as well as deploy and customize branded self service support sites with just a few clicks. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution.
Salesforce Essentials makes it possible to build stronger customer relationships with a combined sales and support CRM for small business that is easy to use, setup, and maintain. Essentials ensures that you spend less time in spreadsheets and more time selling by tracking your emails, calls and meetings to automatically keep customer records up-to-date without tedious data entry. Essentials also includes a ton of customer service productivity tools to help make every new customer a loyal one. Get started on the #1 CRM with Salesforce Essentials, the all-in-one sales and service solution, for just $25 per user per month.

door Contactually

(91 beoordelingen)
Relationships are your most important asset. So the heart of Contactually is centralizing your contacts so you can extract the most value from those relationships. Spend just minutes per day to reach those that need the most attention with timely, targeted messages and work smart, by automating where appropriate, but always communicating in your voice. These actions leave agents free to do what they do best - build the kind of personal relationships that grow the business. Contactually helps you maintain and strengthen professional relationships.

door Gro Software

(14 beoordelingen)
Mac CRM small business platform made for Apple users. Manage your leads, customers and more with the all-in-one Mac customer relationship management platform. Accelerate small business growth and productivity from day one with Gro CRM! Gro CRM is the remarkably easy to use small business Mac CRM platform that is helping Apple users manage their customer relationships.

door Blazedesk

(10 beoordelingen)
Blaze Desk provides your organization with a one fixed monthly fee per user . BlazeDesk grows with your organization. The functionalities of Blazedesk give your organization a total package. A good base to help your organization grow to its full potential. Blazedesk contains the following modules: CRM Project Management Inventory Management Invoicing Customer Support Cloud file storage Client and vendor Extranet Blazedesk is an all in one solution for entrepreneurs with CRM, Project management, Invoicing and customer support in one solution.

door Kempen Automatisering

(0 beoordelingen)
Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution. Azor is a central point for all information related to your projects. Direct insight into project information such as budget, profitability, budgeting, involved participants, activities and costs. Projects, procedures, customers and employees. Thats what its all about. Project / Workflow software for creative agencies: Manage all your projects, processes & customers for all employees in one solution.

door NCH Software

(0 beoordelingen)
Create a centralized database of customer information with Reflect to help make better-informed business decisions and improve customer loyalty. CRM Customer Software consolidates customer information across an organization to help increase customer satisfaction and loyalty. This gives businesses more complete insight into their clients and customers and helps front-line employees make faster, better-informed decisions. Reflect CRM Software for both Mac and Windows enables a business to easily manage customer relationships and databases