Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

CRM-systemen voor Mac

CRM systemen voor Mac gebruikt je Mac om de marketing-, verkoop- en klantenserviceprocessen in je hele bedrijf te verenigen. Toepassingen voor CRM helpen je om je prospects en klanten te beheren via de verkooptrechter, follow-ups te plannen en meer deals te sluiten. Zie ook: CRM systemen, online CRM systemen, CRM-systemen voor banken en verzekeraars, CRM voor de bouw en CRM systemen voor vastgoedsector.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie CRM-systemen voor Mac met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

39 resultaten

Nederland Lokaal product
Mac-compatibele CRM-oplossing die een centrale locatie vormt voor het beheer van klanten, prospects, e-mail, agenda, taken en meer. Meer informatie over SpinOffice
Blijf in contact met je zakelijke contacten, werk samen als een team en breng je klanten, prospects en andere belanghebbenden samen met al je communicatie, activiteiten, documenten en bestanden in een gedeelde database. Meer informatie over SpinOffice

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Pipedrive CRM-systeem voor Mac- en iOS-gebruikers stimuleert de groei van 98.000 bedrijven in 179 landen wereldwijd. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM-systeem voor Mac- en iOS-gebruikers stimuleert de groei van 98.000 bedrijven in 179 landen wereldwijd. Deze visuele verkooptool helpt teams om nieuwe klanten te werven en relaties met bestaande klanten te onderhouden met behulp van tijdbesparende functies en een selectie van krachtige automatiseringen. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. probeer Pipedrive 14 dagen gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Zoho CRM voor Mac ondersteunt een wereldwijd netwerk van meer dan 250.000 wereldwijde bedrijven van elke omvang om meer leads om te zetten en contact te leggen met klanten. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM voor Mac- en iOS-gebruikers stelt een wereldwijd netwerk van meer dan 250.000 bedrijven in 180 landen in staat om meer leads te converteren, met klanten in contact te komen en hun omzet te laten groeien. Belangrijke functies omvatten contactbeheer, verkooptrechters, pijplijnbeheer, workflowautomatisering, AI-aangedreven gespreksassistent, taakbeheer, beheer van marketingcampagnes, verkoopprognoses, klantenservice, rapportage en analyse en naadloze integratie met meer dan 500 populaire apps van derden. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
HubSpot CRM is de 100% gratis, flexibele en intuïtieve CRM waar je verkoopteam dol op zal zijn. Meer informatie over HubSpot CRM
Met name geschikt voor bedrijven van 10-1000 werknemers. Stap de 21ste eeuw binnen met de HubSpot CRM, een gebruiksvriendelijk CRM-systeem dat handmatige werkzaamheden elimineert en je verkoopteam daadwerkelijk helpt te verkopen. Het is gratis en je kunt het nu meteen al gebruiken. Met de HubSpot CRM kun je al je contacten in één gecentraliseerde, aanpasbare database bewaren. Bovendien wordt automatisch elke interactie geregistreerd en wordt het internet doorzocht, waarbij het systeem meer dan 13 miljoen bedrijven (en steeds meer) bijhoudt. Meer informatie over HubSpot CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Silvasoft

Silvasoft

(0) Nederland Lokaal product
Silvasoft - De best beoordeelde en meest complete bedrijfssoftware Meer informatie over Silvasoft
Silvasoft is een totaaloplossing voor ondernemend Nederland én België. De best beoordeelde en meest complete software voor onder andere: boekhouden, facturatie, voorraadbeheer, offertes & orders, projectbeheer, urenregistratie en meer. Silvasoft bied een configureerbaar pakket waarbij u zelf, per medewerker, kiest welke modules u wenst te gebruiken. De volgende modules zijn beschikbaar: - Boekhouden - Facturatie - Offertes & orders - Sales - CRM - Product- en voorraadbeheer - Magazijnbeheer - Projectbeheer - Taken / todo - Urenregistratie - HR Probeer het 30 dagen gratis uit en profiteer van alle voordelen, zoals: - Koppeling met alle banken in Nederland en België - Koppeling met Belastingdienst en Intervat - Automatische berekening btw-aangifte - Scan & herken - Mail & herken - iDeal betaallink op facturen - Meer dan 60 koppelingen met webshops, kassa systemen, PSPs en meer - 30 dagen gratis en vrijblijvend proberen - Maandelijks opzegbaar Meer informatie over Silvasoft

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Met Bigin kunnen kleine bedrijven afstappen van spreadsheets en aan de slag gaan met een CRM-oplossing die echt is ontworpen voor hun behoeften. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM
Bigin ondersteunt macOS Monterey, zodat je al je taken moeiteloos kunt uitvoeren. Bigin heeft als doel om eenvoudig te zijn en zit boordevol met de juiste functies en een gebruiksvriendelijke interface, tegen een budgetvriendelijke prijs die past bij je kleine bedrijf. Bigin biedt alles wat je nodig hebt: meerdere pijplijnen, geïntegreerde telefonie, workflows, naadloze integraties samen met Mac-snelkoppelingen, snelle notities en nog veel meer, om ervoor te zorgen dat je je klant met gemak beheert. Meer informatie over Bigin by Zoho CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Met Sales Cloud laat jij je teams beter presteren door verkooprocessen te automatiseren en administratieve taken weg te nemen.
Sales Cloud is een aanpasbaar CRM-platform dat met je meegroeit. Ontvang realtime klantinformatie en -activiteit op één plek, plus inzichten met dashboards en rapporten. Maak verbinding met duizenden zakelijke toepassingen om je CRM uit te breiden naar elke afdeling. Of kies Salesforce Essentials voor kleine bedrijven om klantrelaties te beheren en sneller te groeien. Het is eenvoudig in te stellen, eenvoudig te gebruiken en groeit mee met je bedrijf. Gebruik klantinzichten om op een intelligente manier prioriteiten te stellen en breng je tijd door waar het verschil maakt. Meer informatie over Salesforce Sales Cloud

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die voor jou werkt – waar je ook werkt.
Nimble is de eenvoudige, slimme CRM voor Office 365 en G Suite die je contacten, communicatiegeschiedenis, e-mail-inboxen en agenda-afspraken automatisch combineert met meer dan 160 contacten uit de SaaS-bedrijfstoepassing en sociale media-verbindingen (waaronder Linkedin, Twitter, Facebook) in één verenigde teamrelatiemanager. Meer informatie over Nimble

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Bitrix24 is een gratis CRM voor Mac en iOS die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele, desktop- en open source-versies.
Bitrix24 is een gratis CRM voor Mac en iOS die door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele, desktop- en open source-versies. Onbeperkt aantal leads, deals, contacten, bedrijven, offertes, facturen en afspraakplanning. Geavanceerde versies hebben verkoop- en marketing automation, bulk-sms, campagnebeheer en ondersteuning voor meerdere pijplijnen. Beschikbaar in 18 verschillende talen. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
CRM-oplossing voor kleine tot middelgrote bedrijven die kansen beheert, projecten oplevert, relaties koppelt en offertes opstelt.
Insightly is krachtige, gebruiksvriendelijke CRM-software met native integraties met Gmail, Office 365, MailChimp en andere populaire toepassingen. Insightly heeft meer dan 1,5 miljoen gebruikers in een verscheidenheid aan sectoren, en kleine tot middelgrote bedrijven gebruiken Insightly om kansen te beheren in elke fase van het verkoopproces, klantrelaties te koppelen, projecten op te leveren, offertes op te stellen en meer. Meer informatie over Insightly

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Software voor kleine bedrijven om leads, klanteninformatie, contactgeschiedenis, herinneringen en e-mails te beheren.
GESCHIKT VOOR ALLE APPLE-PRODUCTEN - Less Annoying CRM is een eenvoudige CRM die vanaf de grond is ontworpen voor kleine bedrijven. Beheer je contacten, leads, notities, agenda, takenlijsten en meer, allemaal vanuit één eenvoudige web-app. Dit product is gebaseerd op drie kernprincipes: eenvoud, betaalbaarheid en uitstekende klantenservice. Alle gebruikers krijgen een onbeperkte gratis proefperiode van 30 dagen om elk aspect van de CRM uitgebreid te testen, en klantenservice is altijd gratis via de telefoon en e-mail. Meer informatie over Less Annoying CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM is een alles-in-één CRM met verkoop-, marketing- en serviceautomatisering in één platform. Het biedt verkoopregistratie, contactbeheer, marketing automation, web-analytics, e-mails in twee richtingen, telefonie en helpdesk met een eenvoudige, schone en moderne interface. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Nederland Lokaal product
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Spotler CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
monday CRM is krachtige CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige omgeving voor je klantgegevens.
monday CRM is krachtige CRM-software en biedt een ideale oplossing voor customer relationship management met een uiterst veilige en betrouwbare omgeving voor je klantgegevens en privacy. Het gebruiksgemak betekent soepel instappen en een snelle acceptatie door je team. Beheer klantrelaties eenvoudig op je eigen manier met effectieve automatiseringen, integraties, dashboards, een aanpasbare workflow en meerdere gegevensweergaven. Bied je klanten een optimale service en ervaring met eenvoudige, maar krachtige software. Meer informatie over monday CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Krachtige CRM voor teams van 1-100 personen die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer.
Daylite is een krachtige CRM voor teams van 1 tot 100 werknemers die dol zijn op Macs. Integreer met Apple Mail, deel met Apple Contacts en iCal, gebruik Siri en meer. Krijg een overzicht van de communicatie met klanten, de status van projecten en deals - allemaal in één app. Eenvoudig aan te passen. Flexibel en groeit met je mee. Bespaar tijd met Daylite, zodat je team meer klanten, deals en projecten aan kan. Meer informatie over Daylite for Mac

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Maak je gesprekken effectief: breng je contacten op één plek en beheer alle klantinteracties met een eenvoudige online oplossing.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Ga aan de slag met de zeer populaire CRM met Salesforce Essentials, de alles-in-één-oplossing voor verkoop en service, voor slechts $ 25 per gebruiker, per maand.
Met Salesforce Essentials kun je sterkere klantrelaties opbouwen dankzij een gecombineerde CRM voor verkoop en ondersteuning voor kleine bedrijven, die gemakkelijk wordt gebruikt, geïnstalleerd en onderhouden. Dankzij Essentials ben je minder tijd kwijt aan spreadsheets en kun je meer tijd besteden aan je verkoop doordat je e-mails, oproepen en vergaderingen worden bijgehouden om klantenrecords automatisch up-to-date te houden, zonder saaie gegevensinvoer. Essentials bevat ook tal van productiviteitstools voor klantenservice om te zorgen dat elke nieuwe klant een loyale klant wordt. Meer informatie over Salesforce Starter

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
amoCRM is een eenvoudig te gebruiken CRM. Het is echter zeer functioneel en doeltreffend. Verkooppijplijn, lead tracking, analyses en integratie met de website.
amoCRM is een eenvoudige en slimme CRM-oplossing die is geoptimaliseerd voor Apple! Maak het beheer van leads een aangenaam dagelijks proces met een zeer intuïtieve interface die ook boordevol zit met krachtige functies. Bovendien kun je met de exclusieve digitale pijplijn van amoCRM je product of dienst automatisch promoten en verkopen. Verkoop beter en slimmer met amoCRM! Meer informatie over Kommo

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Salesflare is een intelligente CRM voor Mac, die wordt gebruikt door kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk.
Salesflare is een intelligente CRM voor Mac, die wordt gebruikt door kleine en middelgrote B2B-bedrijven die meer willen verkopen met minder werk. Salesflare vult automatisch je adresboek in en houdt alle interacties bij met de mensen met wie je contact hebt. Het verzamelt gegevens uit e-mail, sociale media, bedrijfsdatabases, je telefoon en je agenda en verstrekt het aan jou in geautomatiseerde klanttijdlijnen die je alles vertellen wat je moet weten. Jij hoeft alleen nog maar de e-mails te schrijven, de telefoontjes te plegen en koffie te drinken. Meer informatie over Salesflare

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
ForceManager is het favoriete instrument voor verkoopdirecteuren die zich inzetten voor het verbeteren van de productiviteit van hun teams.
De CRM-oplossing van ForceManager is ontworpen door en voor buitendienstmedewerkers. ForceManagers, gebouwd met inachtneming van hun behoeften en prioriteiten, heeft als doel het werk van de verkopers te vereenvoudigen, zodat ze zich kunnen concentreren op wat echt belangrijk is: de verkoop en het opbouwen van relaties met klanten. Meer informatie over ForceManager

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
"Een perfecte zakelijke tool voor zelfstandige ondernemers." - INC Magazine
17hats biedt één enkel knooppunt voor klantcommunicatie, voorstellen, contracten, online betalingen, projectmanagement, boekhouding, klantenbeheer en meer. 17hats is ontworpen om administratieve rompslomp te elimineren en vereenvoudigt repetitieve taken met sjablonen en geautomatiseerde workflows. Meer dan 40.000 ondernemers gebruiken 17hats thuis of onderweg om zich te organiseren, te systematiseren, sneller betaald te krijgen, hun bedrijf te laten groeien en meer klanten binnen te halen. Meer informatie over 17hats

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Contactually helpt je professionele relaties te onderhouden en te versterken.
Relaties zijn je belangrijkste troef. Het belangrijkste kenmerk van Contactually is dus het centraliseren van je contacten, zodat je de meeste waarde uit die relaties kunt halen. Besteed slechts enkele minuten per dag om degenen te bereiken die de meeste aandacht nodig hebben met tijdige, gerichte berichten, en werk slim door waar nodig te automatiseren, maar altijd met jouw persoonlijke communicatiestijl. Deze acties laten agenten vrij om te doen wat ze het beste doen – het soort persoonlijke relaties opbouwen die het bedrijf laten groeien. Meer informatie over Contactually

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer
Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers en stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin.
De CRM speciaal ontworpen voor QuickBooks: de methode stroomlijnt je bedrijf van lead tot herhaling en alles daartussenin. Method is de toonaangevende CRM voor QuickBooks-gebruikers, en is er voor duizenden mkb's die hun processen zijn ontgroeid door hun activiteiten te stroomlijnen en hun omzet te verhogen. In tegenstelling tot andere CRM's, kunnen bedrijven hun optimale workflows realiseren dankzij de combinatie van Method's QuickBooks-synchronisatie- en aanpassingsmogelijkheden zonder kennis van code nodig te hebben. Meer informatie over Method CRM

Functies

  • Aanpasbare rapporten
  • Beheer van verkooppipeline
  • Kalenderbeheer
  • Verkooprapporten
  • Marketingautomatisering
  • Herinneringen
  • Rapportage en analyse
  • Contactendatabase
  • Taakbeheer