Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Bestandsdeling software

Met bestandsdeling software kun je snel en veilig gegevens delen binnen je bedrijf en met externe partners. Synchroniseer je gegevens op al je apparaten, open bestanden en bekijk informatie waar je maar wilt, en los je gegevensopslagproblemen op met bestandsdeling software. Meer hulp nodig? Kijk dan eens bij samenwerkingssoftware, DMS-systemen, CMS-systemen en portal software.

Nederland Lokale producten weergeven

158 resultaten

Delen van merkbestanden en beheer van digitale middelen in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je oplossing voor het delen van bestanden overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Intelligente, niet-verstorende software voor gegevensbeheer voor hybride workflows waarmee organisaties hun infrastructuur kunnen optimaliseren. Meer informatie over Tiger Bridge
Tiger Bridge is software voor gegevensbeheer voor hybride workflows. Met deze transparante oplossing kunnen organisaties met bedrijfskritische lokale implementaties profiteren van cloudopslag en services met behoud van bestaande toepassingen en op bestanden gebaseerde workflows. Tiger Bridge voegt aanzienlijke kostenoptimalisatie toe bij het aanpakken van meerdere uitdagingen op het gebied van gegevensbeheer: capaciteitsuitbreiding met archief, rampherstel, wereldwijde bestandstoegang, continue gegevensbescherming, cloudmigratie. Meer informatie over Tiger Bridge

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Maak je vergaderingen efficiënter met iBabs: gebruiksvriendelijk, geavanceerde beveiliging, efficiënte besluitvorming en kosteneffectief. Meer informatie over iBabs
Maak je vergaderingen efficiënter met ons gebruiksvriendelijke en kosteneffectieve bestuursportaal. iBabs loopt voorop met geavanceerde beveiliging en een naadloos documentbeheer voor slimmere besluitvorming. Ons platform herdefinieert besluitvorming met robuuste governance-hulpmiddelen en superieure samenwerkingsmogelijkheden. Ervaar een unieke combinatie van eenvoud, veiligheid en efficiëntie met onze vergaderoplossing. Meer informatie over iBabs

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen. Meer informatie over Google Drive

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien. Meer informatie over Dropbox Business

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud. Meer informatie over Google Workspace

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden. Meer informatie over Microsoft 365

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Asana is de manier om werk op grote schaal te organiseren en te beheren. Bekijk waarom Asana een toppresteerder is op Capterra.
Met Asana kan je het werk van teams op grote schaal orkestreren, van dagelijkse taken tot strategische cross-functional initiatieven. Asana is het enige werkbeheerplatform dat doelen omzet in actie en silo's tussen teams afbreekt. Meer dan 135.000 betalende klanten en miljoenen gratis organisaties in 190 landen vertrouwen op Asana om alles te beheren, van bedrijfsdoelstellingen tot digitale transformatie tot productlanceringen en marketingcampagnes. Meer informatie over Asana

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS. Meer informatie over OneDrive

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Deel eenvoudig bestanden met zowel interne teams als externe partners, terwijl gevoelige content wordt beveiligd en IP wordt beschermd. Je kunt vertrouwelijke bestanden voorzien van een watermerk of gedetailleerde machtigingen instellen, zodat alleen de juiste mensen content kunnen bekijken, downloaden of bewerken. Meer informatie over Box

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards. Meer informatie over Microsoft SharePoint

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
monday.com bevat een platform waar teams bestanden delen en in context over alles communiceren, van eenvoudige taken tot complexe portfolio's.
Work OS van monday.com is een samenwerkingsplatform waarmee teams bestanden kunnen delen en bespreken in de context van hun projecten. Omdat monday.com integreert met Google Workspace, Microsoft en Adobe Creative Cloud, kun je moeiteloos het werk van al je teams op één centrale locatie bijhouden. Stel vervolgens aangepaste automatiseringen in om teamleden te waarschuwen wanneer er wijzigingen worden aangebracht om je feedbackproces te stroomlijnen. monday.com, de slimme manier om een team te beheren, is jouw antwoord op moeiteloze efficiëntie. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering. *Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Nederland Lokaal product
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen. Meer informatie over WeTransfer

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates, versiebeheer en prestatierapporten, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen, waaronder Google Drive, Dropbox en Microsoft OneDrive om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en meer. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens met enorme bijlagen. Sla mediabestanden op, upload en deel ze: documenten, afbeeldingen, foto's en video's. Breng alle visuele informatie op één bord in kaart. Meer informatie over Miro

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account. Meer informatie over IDrive

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt. Meer informatie over Revver

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van teambestanden voor een onbeperkt aantal gebruikers. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag.
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 12 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server installeren en indien nodig de broncode wijzigen. Ongeacht of je de gratis of betaalde versies, cloud of zelf gehost kiest, krijg je dezelfde set functies: desktop-apps voor pc en Mac, mobiele apps voor iOS en Android, online en offline bewerken, documentbeheer met flexibele toegangsrechten en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Microsoft Viva Engage

Functies

  • Gebruikersbeheer
  • Documenten opslaan
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Realtime synchronisatie
  • Versiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Encryptie
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Slepen en neerzetten
  • Zoeken/filteren