325 resultaten
Waarom Capterra gratis is
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
- Een zeer gebruiksvriendelijke oplossing om de beveiliging van communicatie te verbeteren. Meer informatie over Zivver
Het beveiligde e-mailplatform van ZIVVER is ontworpen om menselijke fouten te voorkomen en biedt eersteklas versleuteling en authenticatie, waardoor ongeoorloofde toegang tot gevoelige informatie wordt voorkomen. Het integreert naadloos met toonaangevende clients zoals Outlook en waarschuwt gebruikers tijdens het typen over gevoelige informatie, ongepaste beveiligingsmaatregelen of ongebruikelijke ontvangers. Als er zich een fout voordoet, kunnen gebruikers berichten intrekken en zien wie ze leest. Registratie en analyse helpen organisaties bij het vaststellen van risico's. Meer informatie over Zivver
Het beveiligde e-mailplatform van ZIVVER is ontworpen om menselijke fouten te voorkomen en biedt eersteklas versleuteling en authenticatie, waardoor ongeoorloofde toegang tot gevoelige informatie wordt...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek. Meer informatie over Files.com
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek. Meer informatie over Files.com
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Hoogwaardige oplossing ontworpen voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken en workflow- en kennisbeheer. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Biedt betere kenniscontinuïteit door gegevens uit netwerksilo's en lokale schijven te verplaatsen naar een goed beveiligde, gecentraliseerde opslagplaats. Wiki's, blogs en forums ondersteunen sociale kennisbanken voor verbeterd teamwerk. Meer informatie over Bitrix24
Zeer veilige, kant-en-klare intranetoplossing voor kleine en middelgrote bedrijven die ontworpen is voor effectieve samenwerking, communicatie, sociale netwerken, bedrijfsprocessen en kennisbeheer. Bie...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Software voor het beheer van digitale middelen en mediabibliotheek in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen. Filecamp biedt een onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers- en maprechten. Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je DAM-systeem overeenkomt met je merkgids. Meer dan 1000 merken uit meer dan 60 landen vertrouwen Filecamp met hun digitale middelen en merkrichtlijnen. Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde softwareoplossing voor het beheer van digitale middelen die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkricht...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Beveiligde externe bestandstoegang tot Windows-bestanden delen zonder VPN, of het migreren van gegevens vanuit elke webbrowser, het toegewezen station of mobiele apps. Meer informatie over MyWorkDrive
Beveiligde externe bestandstoegang tot Windows-bestanden delen zonder VPN, synchroniseren of opslaan van gegevens in een openbare cloud vanuit een browser, toegewezen station of mobiel vanaf elke locatie. Deel je bestanden extern met OneDrive of bewerk ze online in Office 365 terwijl je je bestanden in je eigen infrastructuur bewaart. Voeg beveiligingsfuncties toe zoals tweevoudige verificatie (2FA) en voorkoming van gegevensverlies om je gegevens te beveiligen. Meer informatie over MyWorkDrive
Beveiligde externe bestandstoegang tot Windows-bestanden delen zonder VPN, synchroniseren of opslaan van gegevens in een openbare cloud vanuit een browser, toegewezen station of mobiel vanaf elke locat...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de favoriete virtuele dataroom voor fusies en overnames, de verkoop van bedrijfsmiddelen, fondsenwerving, licentiëring/partnering en samenwerking tussen bestuursleden. Duizenden grote, middelgrote en kleine bedrijven, investeringsmaatschappijen, investeringsbankiers, advocatenkantoren en accountants vertrouwen op het eenvoudige en veilige platform van ShareVault voor gestroomlijnde due diligence. Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de favoriet...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Samenwerkingssoftware ontworpen om teams te helpen bestanden te delen, taken te beheren, samen te werken aan content, sneller te communiceren en meer gedaan te krijgen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bewerken van spreadsheets, en meer – allemaal in realtime. Dankzij veilig delen kun je samenwerken met collega's, aannemers, klanten enz. Met ingebouwde groepchat en videogesprekken kun je je team en de gesprekken binnen het team zien naast de content waar je samen aan werkt. Het kan ook worden geïntegreerd met honderden apps om je te helpen werkstromen te consolideren en een teveel aan e-mails te voorkomen. Meer informatie over Samepage
Samepage biedt bekroonde samenwerkingssoftware die is ontwikkeld om teams te helpen met het meeschrijven aan documenten, delen van bestanden, beheren van taken en kalenders, tekenen van diagrammen, bew...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie. Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere be...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 120 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang dat wordt vertrouwd door meer dan 12 miljoen gebruikers wereldwijd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en central...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Wimi is ontworpen om teamwerk en teamsamenwerking te stimuleren: instant messaging, het delen van bestanden en stations, taken, kalenders en nog veel meer ... Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, kalenders en videoconferenties. Met Wimi kan je hele team moeiteloos en slimmer samenwerken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen. Meer informatie over Wimi
Wimi is een complete toolkit voor digitale samenwerking die je helpt georganiseerd te blijven en teamwork efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische samenwerkingssoftware omdat het bestaat uit...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Nasdaq Boardvantage is de toonaangevende leverancier van governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en senior management. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaal ontworpen om te voldoen aan de kritieke behoeften van de huidige leiders, en is uitgerust met krachtige beveiligingsfuncties, gebruiksgemak en mobiliteit. Voor openbare, particuliere en non-profitorganisaties over de hele wereld, waaronder circa 50% van de Fortune 500, is Nasdaq Boardvantage nodig om vergaderprocessen te stroomlijnen, besluitvorming te versnellen en governance te versterken. Meer informatie over Nasdaq Boardvantage
Nasdaq Boardvantage is een toonaangevend platform voor het beheren van bestuursactiviteiten en biedt governance- en samenwerkingsoplossingen voor besturen, commissies en leidinggevenden. Het is speciaa...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijk...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Trello is een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Zet ideeën binnen enkele seconden om in actie: Trello's kernfuncties zijn net zo herkenbaar als post-its op de muur.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Goog...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kun...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Bre...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Box is een modern platform voor contentbeheer dat transformeert hoe organisaties werken en samenwerken om sneller resultaten te bereiken.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht welk apparaat je kiest, je krijgt snelle, gemakkelijke toegang tot documenten, projectplannen, presentaties en video's. Altijd de nieuwste pitch voor je klanten, zowel online als offline. Box maakt het gemakkelijk voor beheerders om een centraal overzicht van alle content en gebruikers in hun account te behouden via een krachtige beheerdersconsole.
Box werkt in elke browser en stelt je in staat om al je content moeiteloos online op te slaan en te beheren. Hiermee kun je ook bestanden direct delen en overal toegang krijgen tot documenten. Ongeacht...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden, rapporten en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates en prestatierapporten - allemaal op één plek die bedrijfsbreed kan worden gedeeld. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen, statusupdates en meer. Met Wrike werk je slimmer, niet harder.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanb...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebr...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowauto...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Zelf-gehoste technologie voor veilige bestandsuitwisseling en -samenwerking die eenvoudige cross-platform interfaces combineert met ultieme controle over de gegevens.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan beveiliging, privacy en controle. Deze 100% open source zelf-gehoste oplossing implementeert snel en integreert diep in bestaande opslag- en gebruikersmappen, waardoor je gebruikers eenvoudig kunnen samenwerken. Het is uitbreidbaar met meer dan 150 apps uit het ecosysteem van het platform. Gebruikers hebben overal toegang tot gegevens met behulp van de mobiele en desktop-apps.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan bevei...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Flock is een samenwerkingstool voor teams die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Wanneer gebruikers melden dat ze elkaar minder e-mailen en vaker Flock-berichten heen en weer sturen om werk gedaan te krijgen, dan weet dit platform dat het iets goed doet. Van een chatfunctie tot het creëren van kanalen tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google Drive, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello - je kunt al je samenwerkingsactiviteiten organiseren met behulp van Flock. Flock is een krachtige werktool die wordt geleverd met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en nog veel meer.
Wanneer gebruikers melden dat ze elkaar minder e-mailen en vaker Flock-berichten heen en weer sturen om werk gedaan te krijgen, dan weet dit platform dat het iets goed doet. Van een chatfunctie tot het...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen.
Met Hightail kun je bestanden delen, feedback ontvangen en projecten vanaf het concept tot de voltooiing afhandelen....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and secure data with automatic back-ups.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and sec...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Krachtige software voor contentbeheer waarmee je moeiteloos al je documenten en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor contentbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
M-Files biedt een intelligent contentbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de wor...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om productiever te zijn.
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het aantal e-mails, verspreide discussies en niet-gekoppelde hulpbronnen wordt drastisch verminderd als teams gesprekken, bestanden, taken en agenda's delen. Je teams kunnen altijd en overal samenwerken door middel van hun favoriete apparaten - en dat allemaal binnen de samenwerkingssoftware voor je team.
Je team verspilt 1/3 van de tijd aan e-mail. Glip, je samenwerkingssoftware, stelt je team in staat om meer dan 30% van de tijd terug te krijgen. Je hoeft dus geen extra mensen meer aan te nemen! Het a...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Bynder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen via één centrale portal.
Bynder is een eenvoudige manier om je digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen en bestandstypes. Met de DAM van Bynder in het middelpunt van hun marketingtechnologiestack hebben merken de volledige controle over hun merkmarketing via één centraal portal.
Bynder is een eenvoudige manier om je digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offl...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent w...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
GoAnywhere is een oplossing voor EDI en beheerde bestandsoverdracht voor ondernemingen waarmee je bestandsoverdracht kunt vereenvoudigen, versleutelen en automatiseren.
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde software voor EDI en beheerde bestandsoverdracht die tijd en geld kan besparen, beveiliging kan verbeteren, en gegevensuitwisseling kan stroomlijnen. Ondersteuning voor EDI X12- en EDIFACT-bestanden biedt wereldwijde EDI-capaciteiten, en automatisering via slepen en neerzetten en cloudintegratie maken gegevensoverdracht gemakkelijk en pijnloos. **Hoog beoordeelde MFT-oplossing in het 2019-rapport van Info-Tech Research Group**
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde softwar...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je d...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Filecloud is growing faster than Dropbox or Box!
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with your IT infrastructure and storage. Filecloud Online: We host FileCloud for you on a world class infrastructure in the region of your choice. No installation. We take care of all the technical details.
#1 Enterprise File Sharing, Sync and Backup. Get complete data ownership, residency and control. Filecloud Server: Run your own private Dropbox-like file sharing and sync solution, integrated with you...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Droplr. Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met Dropl...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account - Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten - Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor kleine bedrijven - Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's - 1 TB opslagruimte en ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant, secu...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven de beste manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en documentbeheeroplossing voor ondernemingen in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en documentbeheeroplossing voor ondernemingen in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit self-servi...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Cleo Integration Cloud is een enkel, hybride ecosysteemintegratieplatform dat beschikbaar is als clouddienst en als lokale implementatie.
Cleo Integration Cloud is een enkel, hybride ecosysteemintegratieplatform dat beschikbaar is als clouddienst en lokale implementatie-opties heeft. Dankzij de flexibele architectuur kun je kiezen uit een combinatie van zelfbedienings- en managed service-modellen, waardoor je end-to-end toepassings-, B2B- en gegevensintegraties kunt verbinden, transformeren, integreren, orkestreren en analyseren, voor betere zichtbaarheid in je bedrijfsecosystemen. Cleo stopt nooit.
Cleo Integration Cloud is een enkel, hybride ecosysteemintegratieplatform dat beschikbaar is als clouddienst en lokale implementatie-opties heeft. Dankzij de flexibele architectuur kun je kiezen uit e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Het beste alles-in-één-platform voor communicatie en productiviteit om elk individu in een organisatie te bereiken en verbinden.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. Beekeeper biedt een intelligent analytics-dashboard, aanpasbare interface en HR-tools die volledig kunnen worden geautomatiseerd, zoals groepsberichten, peilingen en chatbots. Daarmee brengt Beekeeper frontlijnwerkers en plaatselijke collega's op verschillende afdelingen virtueel en in realtime samen via mobiele of desktopapparaten.
Beekeeper is een bekroonde digitale werkplekapp die verspreide arbeidskrachten verbindt en operationele systemen en interne communicatiekanalen combineert in één beveiligd, intuïtief werknemersportal. ...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Egnyte begrijpt hoe content wordt gemaakt en geconsumeerd, en dit kan worden gebruikt om de workflow in goede banen te leiden.
Egnyte begrijpt hoe content wordt gemaakt en geconsumeerd, en dit kan worden gebruikt om de workflow in goede banen te leiden.
Egnyte begrijpt hoe content wordt gemaakt en geconsumeerd, en dit kan worden gebruikt om de workflow in goede banen te leiden....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Vertrouwd door professionals om grote aantallen gevoelige documenten veilig te delen voor due diligence, naleving en procesvoering.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 bedrijven hebben Firmex gebruikt om vertrouwelijke documenten te delen tijdens fusies en overnames, fondsenwerving, audits, rechtszaken en inkoopprojecten waarmee miljarden dollars gemoeid waren. Met Firmex gaat je project binnen enkele minuten live en heeft elke gebruiker toegang tot dezelfde ondersteuning als jij. Geen prijs per pagina of verborgen kosten.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 b...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
Automatiseer het proces van het verzamelen van informatie en documenten van je klanten met de eenvoudige en veilige interface.
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is een FileInvite aan te maken en verzenden met de informatie die je nodig hebt. De klant uploadt de bestanden vervolgens naar een beveiligd portal waar je de ingediende informatie kunt goedkeuren of afwijzen. Met FileInvite kun je herinneringen en sjablonen instellen en synchroniseren met je favoriete cloudopslag zoals Google Drive. Stuur vandaag nog een FileInvite!
FileInvite automatiseert het proces voor het verzamelen van informatie en documenten van je klanten. Het proces is eenvoudig gemaakt dankzij de beveiligde interface. Het enige wat je hoeft te doen is e...
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools
NAS-invoegtoepassing waarmee meerdere VM's kunnen worden gemaakt en uitgevoerd en VM's kunnen worden hersteld via snapshot-technologie.
NAS-invoegtoepassing waarmee meerdere VM's kunnen worden gemaakt en uitgevoerd en VM's kunnen worden hersteld via snapshot-technologie.
NAS-invoegtoepassing waarmee meerdere VM's kunnen worden gemaakt en uitgevoerd en VM's kunnen worden hersteld via snapshot-technologie....
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Zoeken/filteren
  • Slepen en neerzetten
  • Documentbeheer
  • Encryptie
  • Samenwerkingstools