Uitgelichte software
Software met meeste reviews
Bekijk de producten in de categorie Bestandsdeling software met de meeste reviews van onze gebruikers
Lokale producten voor Nederland
Filterresultaten (135)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
135 resultaten
WoodWing Swivle is een oplossing voor het delen en beheren van bestanden in de cloud die bekendstaat om zijn intuïtieve interface en volledig merkeigen online portals.
Meer informatie over WoodWing Swivle
WoodWing Swivle is een oplossing voor het delen van bestanden die bekendstaat om zijn intuïtieve interface en volledig merkeigen online portals. Ideaal voor creatieve bureaus, fabrikanten of merken die hun digitale bestanden willen opslaan, beheren en delen in een merkeigen online portal met verschillende toegangsniveaus. Toegevoegde waarde: snel zoeken en delen van bestanden; samenwerkingsfuncties; uitgebreide metatagging en meer. Begin vandaag nog met de gratis proefversie van 14 dagen – geen creditcard nodig. Voorbeeld is beschikbaar op de website van Swivle.
Meer informatie over WoodWing Swivle
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek.
Meer informatie over Files.com
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek.
Meer informatie over Files.com
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van teambestanden voor een onbeperkt aantal gebruikers. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag.
Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 12 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server installeren en indien nodig de broncode wijzigen. Ongeacht of je de gratis of betaalde versies, cloud of zelf gehost kiest, krijg je dezelfde set functies: desktop-apps voor pc en Mac, mobiele apps voor iOS en Android, online en offline bewerken, documentbeheer met flexibele toegangsrechten en meer.
Meer informatie over Bitrix24
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Delen van merkbestanden en beheer van digitale middelen in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen.
Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en maprechten.
Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je oplossing voor het delen van bestanden overeenkomt met je merkgids.
Meer dan 1000 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen.
Meer informatie over Filecamp
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden.
Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de favoriete virtuele dataroom voor fusies en overnames, de verkoop van bedrijfsmiddelen, fondsenwerving, licentiëring/partnering en samenwerking tussen bestuursleden. Duizenden grote, middelgrote en kleine bedrijven, investeringsmaatschappijen, investeringsbankiers, advocatenkantoren en accountants vertrouwen op het eenvoudige en veilige platform van ShareVault voor gestroomlijnde due diligence.
Meer informatie over ShareVault
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie.
Meer informatie over OnBoard
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB.
Meer informatie over Wimi
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen.
Meer informatie over Wimi
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een lokaal geïnstalleerde oplossing die veilige en betrouwbare bestandsoverdracht biedt voor de veeleisende IT-professional.
Meer informatie over Cerberus FTP Server
Cerberus FTP Server biedt een veilige en betrouwbare oplossing voor bestandsoverdracht voor de veeleisende IT-professional. Cerberus ondersteunt SFTP, FTP/S en HTTP/S en kan worden geverifieerd tegen Active Directory en LDAP, wordt uitgevoerd als een Windows-service, heeft systeemeigen x64-ondersteuning, bevat een robuuste set integriteits- en beveiligingsfuncties en biedt een gebruiksvriendelijke functie voor het beheren van gebruikerstoegang tot bestanden en bestandsbewerkingen.
Meer informatie over Cerberus FTP Server
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een wereldleider in samenwerking, het delen van bestanden en alles daartussenin voor je onderneming.
Meer informatie over Syncplicity
Een wereldleider in samenwerking, het delen van bestanden en alles daartussenin voor je onderneming.
Meer informatie over Syncplicity
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Met safedrop kunnen organisaties bestanden en berichten verzenden en ontvangen met hoge beveiliging en zonder wachtwoorden.
Meer informatie over safedrop
Met safedrop kunnen gebruikers gecontroleerde beveiligde berichten en bestanden (tot 5 GB groot) verzenden naar iedereen met een e-mailadres. Beveiligingsfuncties omvatten verificatie van de ontvanger, aanpasbare gebruiksvoorwaarden, leesbevestigingen, vervalbewijzen, volledig controlespoor, end-to-end versleuteling en zelfvernietiging. Ontvangers hoeven zich niet aan te melden voor een account, wat leidt tot minder wrijving bij verzending naar derden. safedrop is AVG-conform, ISO27001 geaccrediteerd en kan worden gehost in het VK, de EU, de VS of op locatie.
Meer informatie over safedrop
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Sysax Multi Server is serversoftware voor bestandsoverdracht. Het maakt de veilige uitwisseling van bestanden tussen individuen en organisaties mogelijk.
Meer informatie over Sysax Multi Server
Sysax Multi Server is serversoftware voor bestandsoverdracht. Het maakt de veilige uitwisseling van bestanden tussen personen en organisaties via internet mogelijk. Bestanden kunnen van anderen worden ontvangen of privé beschikbaar worden gesteld om te worden gedownload. Mogelijkheden zijn onder meer:
* meerdere bestandsoverdrachtsmethoden, waaronder ondersteuning voor SFTP, FTPS en HTTPS;
* meerdere authenticatie-opties, waaronder zelfstandige accounts en verificatie van openbare sleutels;
* veilig en betrouwbaar met FIPS 140-2-, HIPAA- en PCI-DSS-naleving.
Meer informatie over Sysax Multi Server
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools

Beeldbank
Grip op je bedrijfsbeelden. Veilig, snel en AVG-proof.
Meer informatie over Beeldbank
Nooit meer eindeloos zoeken naar dat ene beeld! Beeldbank is dé oplossing voor het veilig opslaan en snel terugvinden van jouw bedrijfsbeelden. Met ons gemakkelijke en deskundige digital asset management systeem bespaar je tijd en zorg je voor een professionele uitstraling.
Meer informatie over Beeldbank
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Meer informatie over Google Drive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Meer informatie over Slack
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Meer informatie over Dropbox Business
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt. Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Meer informatie over Microsoft 365
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Meer informatie over OneDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Deel eenvoudig bestanden met zowel interne teams als externe partners, terwijl gevoelige content wordt beveiligd en IP wordt beschermd. Je kunt vertrouwelijke bestanden voorzien van een watermerk of gedetailleerde machtigingen instellen, zodat alleen de juiste mensen content kunnen bekijken, downloaden of bewerken.
Meer informatie over Box
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
monday.com bevat een platform waar teams bestanden delen en in context over alles communiceren, van eenvoudige taken tot complexe portfolio's.
Work OS van monday.com is een samenwerkingsplatform waarmee teams bestanden kunnen delen en bespreken in de context van hun projecten. Omdat monday.com integreert met Google Workspace, Microsoft en Adobe Creative Cloud, kun je moeiteloos het werk van al je teams op één centrale locatie bijhouden. Stel vervolgens aangepaste automatiseringen in om teamleden te waarschuwen wanneer er wijzigingen worden aangebracht om je feedbackproces te stroomlijnen. monday.com, de slimme manier om een team te beheren, is jouw antwoord op moeiteloze efficiëntie.
Meer informatie over monday.com
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools

WeTransfer
4,8
(2.734)
Lokaal product
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Meer informatie over WeTransfer
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates, versiebeheer en prestatierapporten, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen, waaronder Google Drive, Dropbox en Microsoft OneDrive om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en meer.
Meer informatie over Wrike
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Ongelooflijk eenvoudige schermdelingstool voor vergaderingen ter plekke. Breng iedereen op één lijn wanneer ze niet in dezelfde ruimte zijn!
join.me is de snelste en gemakkelijkste manier om verbinding te maken en samen te werken. Iedereen kan ideeën meteen delen via schermdelen, audio, video, whiteboard en chat. join.me is een persoonlijke ontmoetingservaring waarbij gebruikers deelnemersomgevingen, URL's, achtergronden en meer kunnen personaliseren!
Meer informatie over Join.Me
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Meer informatie over Workplace from Meta
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens met enorme bijlagen. Sla mediabestanden op, upload en deel ze: documenten, afbeeldingen, foto's en video's. Breng alle visuele informatie op één bord in kaart.
Meer informatie over Miro
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowautomatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
Meer informatie over Revver
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Meer informatie over Yammer
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Meer informatie over IDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Meer informatie over dotloop
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Zelf-gehoste technologie voor veilige bestandsuitwisseling en -samenwerking die eenvoudige cross-platform interfaces combineert met ultieme controle over de gegevens.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan beveiliging, privacy en controle.
Deze 100% open source zelf-gehoste oplossing implementeert snel en integreert diep in bestaande opslag- en gebruikersmappen, waardoor je gebruikers eenvoudig kunnen samenwerken. Het is uitbreidbaar met meer dan 150 apps uit het ecosysteem van het platform.
Gebruikers hebben overal toegang tot gegevens met behulp van de mobiele en desktop-apps.
Meer informatie over Nextcloud
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video-
vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector.
Meer informatie over RingCentral Video
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Meer informatie over ShareFile
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Webconferenties, een chatfunctie, het delen van bestanden en meer
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Flock
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Podio is de nieuwe manier voor teams om te communiceren, organiseren en werk gedaan te krijgen. Gratis voor maximaal 10 gebruikers.
Citrix Podio is de nieuwe manier om te organiseren, communiceren en werk gedaan te krijgen. Meer dan 500.000 organisaties gebruiken Podio om projecten en afdelingen van bedrijven te runnen. Dit omvat iedereen, van kleine groeiende bedrijven die Podio gebruiken om hun hele bedrijf te runnen tot innovatieve teams in ondernemingen. Podio versnelt de communicatie en biedt de transparantie en verantwoording die nodig is voor efficiënt teamwerk, door mensen in staat te stellen het werk op één gebruiksvriendelijke plek te organiseren en bij te houden.
Meer informatie over Podio
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Meer informatie over Glasscubes
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Met Hightail kun je grote bestanden veilig verzenden, waardoor het delen van content eenvoudig is voor jou en je ontvangers.
Deel en draag grote bestanden van maximaal 50 GB gemakkelijk over naar iedereen met Hightail. Functies zoals toegangscode-instelling, verificatie van ontvangers en configuratie van de vervaldatum helpen je bestanden veilig te houden, terwijl meldingen je verzekeren dat je bestanden zijn afgeleverd. Met Hightail kun je ook bestanden van gasten verzamelen met Uplink, een gepersonaliseerde URL voor anderen om bestanden naar jou over te dragen zonder een account nodig te hebben, en je kunt profiteren van onbeperkte opslag, met organisatie- en archiveringsopties.
Meer informatie over Hightail
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Vertrouwd door professionals om grote aantallen gevoelige documenten veilig te delen voor due diligence, naleving en procesvoering.
Eenvoudig te gebruiken, betaalbaar, 24/7 ondersteuning - je kunt vertrouwen op Firmex Virtual Data Rooms om bedrijfskritieke processen uit te voeren en projecten sneller af te maken. Meer dan 120.000 bedrijven hebben Firmex gebruikt om vertrouwelijke documenten te delen tijdens fusies en overnames, fondsenwerving, audits, rechtszaken en inkoopprojecten waarmee miljarden dollars gemoeid waren. Met Firmex gaat je project binnen enkele minuten live en heeft elke gebruiker toegang tot dezelfde ondersteuning als jij. Geen prijs per pagina of verborgen kosten.
Meer informatie over Firmex Virtual Data Room
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
Meer informatie over Zight (formerly CloudApp)
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Krachtige softwaretoepassing voor bestandsbeheer waarmee je moeiteloos al je content en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent bestandsbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor bestandsbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
Meer informatie over M-Files
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Meer informatie over Zoho Docs
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Bynder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen via één centrale portal.
Bynder is een eenvoudige manier om je digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen, en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen en bestandstypes. Met de DAM van Bynder in het middelpunt van hun marketingtechnologiestack hebben merken de volledige controle over hun merkmarketing via één centraal portal.
Meer informatie over Bynder
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor alle bedrijven
- Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's
- 1 TB opslagruimte en pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account
- Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten
- Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren
Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
Meer informatie over pCloud Business
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Meer informatie over MangoApps
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Tool voor elektronische handtekeningen waarmee bedrijven van elke omvang documenten kunnen delen met meerdere klanten om handgeschreven handtekeningen te verzamelen.
Meer informatie over RightSignature
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
App voor teamsamenwerking met gratis opslag en onbeperkte berichten en gebruikers.
Deel en bewaar al je bestanden op één plek: een gratis Pumble-werkruimte. Deel elk type bestand - audio, video, documenten, afbeeldingen, screenshots - en ga terug naar deze bestanden wanneer jij of een nieuwe collega ze nodig heeft. Iedereen in een gesprek waar een bestand is toegevoegd, kan het bestand openen, delen binnen een ander gesprek of downloaden naar zijn apparaat. Bezoek het Pumble Help Center voor meer informatie over het delen en opslaan van bestanden en het verkennen van alle Pumble-functies.
Meer informatie over Pumble
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Tresorit is de end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke informatie te beschermen.
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloud-leveranciers heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, wat maximale vertrouwelijkheid garandeert.
- Bestanden worden beschermd vanaf het moment dat je ze uploadt naar de cloud, totdat ze de beoogde ontvanger bereiken.
- Tresorit biedt een digitale werkruimte waar je zeer gevoelige documenten veilig blijven.
- Beheer en hou toezicht op alle gebruikers en hun gegevens met krachtige besturingsopties.
Meer informatie over Tresorit
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
GoAnywhere is een oplossing voor EDI en beheerde bestandsoverdracht voor ondernemingen waarmee je bestandsoverdracht kunt vereenvoudigen, versleutelen en automatiseren.
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde software voor EDI en beheerde bestandsoverdracht die tijd en geld kan besparen, beveiliging kan verbeteren, en gegevensuitwisseling kan stroomlijnen. Ondersteuning voor EDI X12- en EDIFACT-bestanden biedt wereldwijde EDI-capaciteiten, en automatisering via slepen en neerzetten en cloudintegratie maken gegevensoverdracht gemakkelijk en pijnloos. **Hoog beoordeelde MFT-oplossing in het 2019-rapport van Info-Tech Research Group**
Meer informatie over GoAnywhere MFT
...
Meer informatie
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools