Filterresultaten (437)
Beschikbaar in deze landen
Landen waarin het product beschikbaar is. Opmerking: er is mogelijk geen klantenondersteuning beschikbaar in dat land.
Nederland
Prijsopties
Producttype
437 resultaten
monday.com bevat een platform waar teams bestanden delen en in context over alles communiceren, van eenvoudige taken tot complexe portfolio's.
Meer informatie over monday.com
Work OS van monday.com is een samenwerkingsplatform waarmee teams bestanden kunnen delen en bespreken in de context van hun projecten. Omdat monday.com integreert met Google Workspace, Microsoft en... Meer informatie
Adobe Creative Cloud, kun je moeiteloos het werk van al je teams op één centrale locatie bijhouden. Stel vervolgens aangepaste automatiseringen in om teamleden te waarschuwen wanneer er wijzigingen worden aangebracht om je feedbackproces te stroomlijnen. monday.com, de slimme manier om een team te beheren, is jouw antwoord op moeiteloze efficiëntie.
Meer informatie over monday.com
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek.
Meer informatie over Files.com
Files.com is een cloudplatform dat tools biedt voor organisatie, samenwerking en bestandslogistiek.
Meer informatie over Files.com
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Bitrix24 biedt gratis delen van teambestanden voor 12 personen. Van 5 GB tot onbeperkte (ja, onbeperkte) opslag.
Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor het delen van bestanden en documentbeheer dat wordt gebruikt door 8 miljoen bedrijven. Je kunt Bitrix24 ook als lokale versie implementeren, op je eigen server... Meer informatie
installeren en indien nodig de broncode wijzigen. Ongeacht of je de gratis of betaalde versies, cloud of zelf gehost kiest, krijg je dezelfde set functies: desktop-apps voor pc en Mac, mobiele apps voor iOS en Android, online en offline bewerken, documentbeheer met flexibele toegangsrechten en meer.
Meer informatie over Bitrix24
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Delen van merkbestanden en beheer van digitale middelen in één geïntegreerde, veilige en kosteneffectieve oplossing. Onbeperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen.
Meer informatie over Filecamp
Filecamp is een cloudgebaseerde oplossing voor het delen van merkbestanden die bedrijven helpt bij het organiseren en delen van hun digitale media, zoals afbeeldingen, video's en merkrichtlijnen.
Onb... Meer informatie
eperkt aantal gebruikers voor alle abonnementen, waarbij elke gebruiker wordt geconfigureerd met zijn/haar eigen set van gebruikers-, beheerders- en maprechten.
Unieke aangepaste merkopties zorgen ervoor dat je oplossing voor het delen van bestanden overeenkomt met je merkgids.
Meer dan 1000 merken van over de hele wereld vertrouwen op Filecamp voor hun digitale middelen en merkrichtlijnen.
Meer informatie over Filecamp
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden.
Meer informatie over ShareVault
Met de virtuele dataroom van ShareVault kun je vertrouwelijke documenten moeiteloos en veilig delen met derden. Gesteund door de ervaring van miljarden dollars in transacties, is ShareVault de... Meer informatie
favoriete virtuele dataroom voor fusies en overnames, de verkoop van bedrijfsmiddelen, fondsenwerving, licentiëring/partnering en samenwerking tussen bestuursleden. Duizenden grote, middelgrote en kleine bedrijven, investeringsmaatschappijen, investeringsbankiers, advocatenkantoren en accountants vertrouwen op het eenvoudige en veilige platform van ShareVault voor gestroomlijnde due diligence.
Meer informatie over ShareVault
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
OnBoard is software voor het beheer van virtuele bestuurs- en managementvergaderingen. Bestuur overal met vertrouwen. Start nu een gratis proefversie/ontvang een demo.
Meer informatie over OnBoard
Onboard van Capterra is winnaar van de badge voor gebruiksgemak van bestuursmanagementsoftware. Het is virtueel vergaderbeheer met een compleet pakket van tools om op afstand en in realtime slimmere... Meer informatie
beslissingen te nemen. Meer dan ooit heb je software voor het beheer van bestuurs- en managementvergaderingen nodig die uitgebreid, veilig en gebruiksvriendelijk is. Stroomlijn de voorbereiding van vergaderingen en bied je leiders nauwkeurige en tijdige informatie op alle apparaten. Geschikt voor op afstand zodat je overal met vertrouwen kunt besturen. Ontvang een demo of start een gratis proefversie.
Meer informatie over OnBoard
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Bynder is een cloudgebaseerde oplossing voor marketingprofessionals die het beheer van hun digitale inhoud willen vereenvoudigen via één centrale portal.
Meer informatie over Bynder
Bynder is een eenvoudige manier om je digitale middelen in de cloud te beheren en te distribueren. Teams kunnen snel de juiste bestanden vinden, samenwerken met realtime bewerkingen en goedkeuringen,... Meer informatie
en inhoud verspreiden naar een verscheidenheid aan kanalen en bestandstypes. Met de DAM van Bynder in het middelpunt van hun marketingtechnologiestack hebben merken de volledige controle over hun merkmarketing via één centraal portal.
Meer informatie over Bynder
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Wimi is de meest gebruiksvriendelijke en complete projectmanagementtool voor het MKB.
Meer informatie over Wimi
Wimi is een tool voor projectmanagement die je helpt georganiseerd te blijven en teamwerk efficiënter te maken. Wimi gaat verder dan typische software voor projectmanagement, omdat teams alles waar... Meer informatie
ze aan werken kunnen volgen. Met berichtenkanalen, bestanden en stations, taken, agenda's en videoconferenties laat Wimi je hele team moeiteloos samenwerken en slimmer aan projecten werken. Dankzij het verfijnde toegangsrechtenbeheer van Wimi kun je je klanten ook aan boord brengen en specifieke gegevens met hen delen.
Meer informatie over Wimi
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een lokaal geïnstalleerde oplossing die veilige en betrouwbare bestandsoverdracht biedt voor de veeleisende IT-professional.
Meer informatie over Cerberus FTP Server
Cerberus FTP Server biedt een veilige en betrouwbare oplossing voor bestandsoverdracht voor de veeleisende IT-professional. Cerberus ondersteunt SFTP, FTP/S en HTTP/S en kan worden geverifieerd tegen... Meer informatie
Active Directory en LDAP, wordt uitgevoerd als een Windows-service, heeft systeemeigen x64-ondersteuning, bevat een robuuste set integriteits- en beveiligingsfuncties en biedt een gebruiksvriendelijke functie voor het beheren van gebruikerstoegang tot bestanden en bestandsbewerkingen.
Meer informatie over Cerberus FTP Server
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Pumble is een gratis chat- en samenwerkingsapp voor teams met onbeperkte mogelijkheden.
Meer informatie over Pumble
Deel en bewaar al je bestanden op één plek: een gratis Pumble-werkruimte. Deel elk type bestand - audio, video, documenten, afbeeldingen, screenshots - en ga terug naar deze bestanden wanneer jij of... Meer informatie
een nieuwe collega ze nodig heeft. Iedereen in een gesprek waar een bestand is toegevoegd, kan het bestand openen, delen binnen een ander gesprek of downloaden naar zijn apparaat. Bezoek het Pumble Help Center voor meer informatie over het delen en opslaan van bestanden en het verkennen van alle Pumble-functies.
Meer informatie over Pumble
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Eenvoudig te starten, gebruiksvriendelijke software voor het delen van bestanden. Verzend je bestanden en geef goedkeuring wanneer en waar je maar wilt.
Meer informatie over Contentverse
Contentverse maakt het delen van bestanden eenvoudig. Stuur op een veilige manier links voor documenten in je systeem naar collega's van derde partijen of werk samen met collega's via een geautomatise... Meer informatie
erde workflow.
Documenten kunnen op verschillende manieren in het systeem worden geüpload, waaronder via e-mail, slepen en neerzetten en scannen. Nieuwe bestanden worden geïndexeerd zodat ze gemakkelijk naar behoefte kunnen worden gevonden. Repliceer je bestaande bedrijfsprocessen door bestanden naar de workflow te sturen, of gebruik de beveiligde link om bestanden moeiteloos naar externe partijen te verzenden.
Meer informatie over Contentverse
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Sysax Multi Server is serversoftware voor bestandsoverdracht. Het maakt de veilige uitwisseling van bestanden tussen individuen en organisaties mogelijk.
Meer informatie over Sysax Multi Server
Sysax Multi Server is serversoftware voor bestandsoverdracht. Het maakt de veilige uitwisseling van bestanden tussen personen en organisaties via internet mogelijk. Bestanden kunnen van anderen... Meer informatie
worden ontvangen of privé beschikbaar worden gesteld om te worden gedownload. Mogelijkheden zijn onder meer:
* meerdere bestandsoverdrachtsmethoden, waaronder ondersteuning voor SFTP, FTPS en HTTPS;
* meerdere authenticatie-opties, waaronder zelfstandige accounts en verificatie van openbare sleutels;
* veilig en betrouwbaar met FIPS 140-2-, HIPAA- en PCI-DSS-naleving.
Meer informatie over Sysax Multi Server
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Sealit is een zero trust-oplossing voor gegevensbescherming voor end-to-end versleuteling van e-mail en bestanden. Volledige beveiliging, met slechts één klik.
Meer informatie over Sealit
Sealit beschermt vertrouwelijke informatie. Met de wachtwoordloze zero trust-versleuteling kun je met slechts één klik alle gevoelige communicatie met je team en klanten beveiligen. Sealit integreert... Meer informatie
naadloos met Outlook, Gmail en je bestandssystemen, zodat je kunt blijven werken zoals jij dat doet. Ontvangers gebruiken simpelweg hun biometrie om toegang te krijgen tot berichten, zodat alleen de gewenste ontvangers toegang hebben tot vertrouwelijke informatie. Sealit is er om je belangrijkste bedrijfsmiddel te beschermen: je gegevens.
Meer informatie over Sealit
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Platform voor het delen van bestanden waarmee gebruikers contacten, foto's, video's, presentaties, opnames en meer kunnen opslaan en delen.
Meer informatie over Google Drive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract... Meer informatie
nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen.
Meer informatie over Slack
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals... Meer informatie
Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams.
Meer informatie over Trello
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Dropbox Business is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden – geliefd bij werknemers en vertrouwd door IT-beheerders. Ga vandaag nog gratis aan de slag!
Dropbox Business is een centrale werkruimte die teams helpt georganiseerd te blijven en hun werk soepel te laten verlopen. Alle content van je team bevindt zich op één plek, waardoor je gemakkelijk... Meer informatie
kunt samenwerken en je kunt concentreren op het werk dat ertoe doet. Dropbox Business wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 300.000 zakelijke teams en meer dan 50% van de Fortune 500 om zijn toonaangevende bestandssynchronisatie, samenwerking en uitgebreide beheer- en beveiligingsfuncties die worden opgeschaald naarmate teams groeien.
Meer informatie over Dropbox Business
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een geïntegreerd pakket met toepassingen omvat e-mail, agenda en adresboek die 24/7 toegankelijk zijn via internet.
Microsoft 365 is meer dan alleen Word, Excel, PowerPoint en Outlook. Het biedt krachtige services zoals zakelijke e-mail, online opslag en teamworkoplossingen waar je vanaf overal toegang toe hebt.... Meer informatie
Breng teams en middelen samen met oplossingen zoals Microsoft Teams en Skype voor Bedrijven, waardoor het samenwerken productiever en aangenamer wordt, ongeacht waar deelnemers zich bevinden.
Meer informatie over Microsoft 365
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Een reeks samenwerkingsproducten voor teams en kleine bedrijven. Webconferenties, bestandsdeling en planning in de cloud.
Meer informatie over Google Workspace
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Webgebaseerde software waarmee je bestanden en foto's kunt openen en delen op pc, Mac, Android en iOS.
Meer informatie over OneDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Toepassingen en bureaublad delen en bekijken, annotatietools, chatberichten, webdia's en whiteboards.
Meer informatie over Microsoft SharePoint
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Box is een modern platform voor contentbeheer waarmee je op één plek bedrijfsmiddelen en goedkeuringsworkflows kunt beheren.
Deel eenvoudig bestanden met zowel interne teams als externe partners, terwijl gevoelige content wordt beveiligd en IP wordt beschermd. Je kunt vertrouwelijke bestanden voorzien van een watermerk of... Meer informatie
gedetailleerde machtigingen instellen, zodat alleen de juiste mensen content kunnen bekijken, downloaden of bewerken.
Meer informatie over Box
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools

WeTransfer
4,8
(2.388)
Lokaal product
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Oplossing voor bestandsoverdracht met elegante achtergronden en aanpasbare e-mails die 100 GB aan gegevens kunnen opslaan en 20 GB kunnen overbrengen.
Meer informatie over WeTransfer
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk waarmee organisaties van elke omvang werk kunnen plannen, beheren, automatiseren en erover rapporteren. Meer dan 80.000 merken vertrouwen... Meer informatie
op Smartsheet voor project- en werkbeheer vanwege de gebruiksvriendelijke interface, realtime Gantt-diagrammen en -dashboards, en functies voor werkautomatisering.
*Awards in 2018: Door Forrester Research benoemd tot Leider in het beheer van samenwerkingen voor ondernemingen, geselecteerd voor de Fast 500-lijst van Deloitte, erkend voor technologische innovatie en visie door 451 Research.
Meer informatie over Smartsheet
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Wrike is software voor projectmanagement op ondernemingsniveau met kant-en-klare sjablonen, urenregistratie, Gantt-diagrammen, Kanbanborden en meer.
Wrike is bekroonde software voor projectmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Creëer een gestroomlijnde digitale werkplek met aangepaste aanvraagformulieren,... Meer informatie
Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, realtime updates, versiebeheer en prestatierapporten, allemaal op één plek. Integreer Wrike met meer dan 400 toepassingen, waaronder Google Drive, Dropbox en Microsoft OneDrive om je dagelijkse processen te automatiseren. Pas workflows aan en verminder de behoefte aan e-mails, vergaderingen en meer.
Meer informatie over Wrike
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al... Meer informatie
gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen.
Meer informatie over Workplace from Meta
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place.
Built-in file-sharing solution that's available on all Apple devices. All files, photos, notes, and messages are stored in one place. Access all files across multiple devices using iCloud Drive and... Meer informatie
secure data with automatic back-ups.
Meer informatie over iCloud
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Deze oplossing voor documentbeheer transformeert je kantoor met geavanceerde automatisering en tools voor het delen van bestanden.
eFileCabinet kan ervoor zorgen dat letterlijk al je documenten zichzelf archiveren. Het is een oplossing voor documentbeheer die geavanceerde OCR, veilige bestandsuitwisseling en krachtige workflowaut... Meer informatie
omatiseringstools combineert om de manier waarop je bedrijf met papierwerk omgaat te transformeren. Het systeem van eFileCabinet gebruikt OCR-sjablonen om elk type document dat je gebruikt te herkennen. Wanneer je iets scant of uploadt, weet het systeem dus hoe het genoemd en waar het gearchiveerd moet worden. Haal documenten onmiddellijk op met behulp van trefwoorden in het document. Raak nooit meer een document kwijt.
Meer informatie over eFileCabinet
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Zeg vaarwel tegen eindeloze e-mailketens met... Meer informatie
enorme bijlagen. Sla mediabestanden op, upload en deel ze: documenten, afbeeldingen, foto's en video's. Breng alle visuele informatie op één bord in kaart.
Meer informatie over Miro
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om... Meer informatie
sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken.
Meer informatie over Yammer
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Dotloop is het toonaangevende online platform voor transactie- en productiviteitsoptimalisatie in onroerend goed.
Meer informatie over dotloop
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Zelf-gehoste technologie voor veilige bestandsuitwisseling en -samenwerking die eenvoudige cross-platform interfaces combineert met ultieme controle over de gegevens.
Nextcloud biedt een toonaangevend platform voor zelfgehoste bestandssynchronisatie en samenwerking aan content; het combineert het gebruiksgemak van openbare clouds met de zakelijke behoeften aan... Meer informatie
beveiliging, privacy en controle.
Deze 100% open source zelf-gehoste oplossing implementeert snel en integreert diep in bestaande opslag- en gebruikersmappen, waardoor je gebruikers eenvoudig kunnen samenwerken. Het is uitbreidbaar met meer dan 150 apps uit het ecosysteem van het platform.
Gebruikers hebben overal toegang tot gegevens met behulp van de mobiele en desktop-apps.
Meer informatie over Nextcloud
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Werk samen vanaf elke locatie en voer multi-point HD-videoconferenties uit met voorzieningen voor scherm delen en opnemen op elk apparaat.
Je betaalt nu te veel voor je telefonische vergaderingen. Realiseer je volledige audio en video-
vergaderoplossing voor slechts 12,99. Klanten kunnen multi-point HD-videoconferenties uitvoeren en... Meer informatie
kunnen altijd en overal hun scherm delen vanaf hun desktops, tablets en/of smartphones. RingCentral is de grootste en snelst groeiende aanbieder van pure-play zakelijke cloudcommunicatie ter wereld. Dit platform heeft meer dan 350.000 klanten en ondersteunt wereldwijd klanten van elke omvang en in elke sector.
Meer informatie over RingCentral Video
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Veelzijdige oplossing die back-ups biedt voor meerdere apparaten, inclusief servers en mobiele apparaten, via één account.
Meer informatie over IDrive
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
De veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging.
Citrix ShareFile is de veilige oplossing voor het delen en opslaan van bestanden, gebouwd voor bedrijven. Met geavanceerde, compliance-ondersteunende beveiliging en bewezen veilige infrastructuur... Meer informatie
biedt het een op maat gemaakt, met een wachtwoord beveiligd online portaal met onbeperkte bestandsopslag in de cloud en de mogelijkheid om bestanden tot 100 GB te verzenden naar klanten en collega's, vanaf elke computer of elk mobiel apparaat. ShareFile is de keuze voor bedrijven die behoefte hebben aan het stroomlijnen van workflows en betere gegevensbeveiliging.
Meer informatie over Citrix ShareFile
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Flock is een tool voor teamcommunicatie die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Webconferenties, een chatfunctie, het delen van bestanden en meer
Stroomlijn je teamcommunicatie met Flock. E-mail minder, maar krijg meer werk gedaan. Van een chatfunctie en het delen van bestanden tot integratie met je favoriete externe apps zoals Google,... Meer informatie
MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: met Flock kun je al je werkstromen organiseren. Flock is een krachtige werktool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen.
Meer informatie over Flock
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Met Hightail kun je grote bestanden veilig verzenden, waardoor het delen van content eenvoudig is voor jou en je ontvangers.
Deel en draag grote bestanden van maximaal 50 GB gemakkelijk over naar iedereen met Hightail. Functies zoals toegangscode-instelling, verificatie van ontvangers en configuratie van de vervaldatum... Meer informatie
helpen je bestanden veilig te houden, terwijl meldingen je verzekeren dat je bestanden zijn afgeleverd. Met Hightail kun je ook bestanden van gasten verzamelen met Uplink, een gepersonaliseerde URL voor anderen om bestanden naar jou over te dragen zonder een account nodig te hebben, en je kunt profiteren van onbeperkte opslag, met organisatie- en archiveringsopties.
Meer informatie over Hightail
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
De eenvoudigste manier om bestanden te delen, projecten te beheren en met elkaar te communiceren. Alles vanuit één centrale, veilige online werkruimte.
Glasscubes vereenvoudigt de groepssamenwerking in een gebruiksvriendelijke omgeving die snel te implementeren is. Creëer snel veilige online werkplekken die het gemakkelijk maken om met iedereen... Meer informatie
samen te werken, waar dan ook. Ontdek hoe slimme teams online werkplekken gebruiken om beter samen te werken en de klus te klaren. Vertrouwd door de Britse overheid en hoogpresterende bedrijven - groot en klein.
Meer informatie over Glasscubes
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) enabling powerful file sharing and compliance for millions of users.
FileCloud is a hyper-secure, content collaboration platform (CCP) that specializes in compliance, governance, data leak protection, workflow automation, and digital rights management. With public,... Meer informatie
private, and hybrid cloud solutions for file sharing, sync, and mobile access, FileCloud supports millions of users around the world, including top Global 1000 enterprises, educational and government institutions, and managed service providers. For more information, visit www.filecloud.com.
Meer informatie over FileCloud
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Krachtige softwaretoepassing voor bestandsbeheer waarmee je moeiteloos al je content en informatie kunt organiseren en beheren.
M-Files biedt een intelligent bestandsbeheerplatform van de volgende generatie dat de bedrijfsprestaties verbetert door mensen te helpen informatie effectiever te vinden en te gebruiken. Verbeter de... Meer informatie
workflow, verhoog het hergebruik van informatie, elimineer redundantie, beheer inhoud op veilige wijze en vermijd conflicten en gegevensverlies, in één enkele intuïtieve oplossing voor bestandsbeheer die kan worden geïntegreerd met Windows Explorer. Duizenden organisaties in meer dan 100 landen gebruiken M-Files voor het beheren van hun bedrijfsinformatie.
Meer informatie over M-Files
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
CloudApp vermindert via zijn intelligente visuele communicatieplatform de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie.
CloudApp vermindert de frustraties en misverstanden van tekstgebaseerde communicatie via het intelligente visuele berichtenplatform voor ondernemingen, waardoor teams sneller en slimmer kunnen werken... Meer informatie
en bedrijven een hogere productiviteit bereiken. CloudApp combineert geannoteerde screenshots, gif's en schermopnames in één gebruiksvriendelijke app. Registreren, ophalen en direct koppelen en delen. Klanten werken supersnel in klantenondersteuning, productontwikkeling, ontwerp, verkoop en marketing.
Meer informatie over CloudApp
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Een online bestandsbeheersysteem waarmee je bestanden veilig kunt creëren, opslaan, organiseren, eraan samenwerken en delen.
Zoho Docs is online software voor het opslaan en beheren van bestanden. Bewaar al je afbeeldingen, video's, bestanden en documenten en open ze overal en altijd, op alle apparaten. Synchroniseer je... Meer informatie
offline bestanden naar de cloud met behulp van Zoho Docs Sync. Je gegevens worden tijdens het transport beveiligd en versleuteld. Deel bestanden, werk samen met je team, beheer toegangsrechten, wijs taken toe en krijg je werk gedaan zonder gedoe. Je kunt ook een voorbeeld van meer dan 160 verschillende bestandstypen bekijken zonder ze te hoeven downloaden.
Meer informatie over Zoho Docs
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten op te slaan, te delen en te vinden.
Vereenvoudig je werk met het MangoApps content- and kennisbeheerplatform - een centrale plek om documenten en andere bedrijfskennis op te slaan, te delen en te vinden. MangoApps, met als kern een... Meer informatie
intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector.
Meer informatie over MangoApps
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
GoAnywhere is een oplossing voor EDI en beheerde bestandsoverdracht voor ondernemingen waarmee je bestandsoverdracht kunt vereenvoudigen, versleutelen en automatiseren.
Voor IT- en beveiligingsprofessionals die EDI (electronic data interchange, elektronische gegevensuitwisseling) en bestandsoverdracht in één platform willen beheren. GoAnywhere MFT is bekroonde... Meer informatie
software voor EDI en beheerde bestandsoverdracht die tijd en geld kan besparen, beveiliging kan verbeteren, en gegevensuitwisseling kan stroomlijnen. Ondersteuning voor EDI X12- en EDIFACT-bestanden biedt wereldwijde EDI-capaciteiten, en automatisering via slepen en neerzetten en cloudintegratie maken gegevensoverdracht gemakkelijk en pijnloos. **Hoog beoordeelde MFT-oplossing in het 2019-rapport van Info-Tech Research Group**
Meer informatie over GoAnywhere MFT
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Webgebaseerde opslagoplossing met beveiligde gegevensoverdracht en ijzersterke codering die je documenten veilig houdt.
pCloud Business - veilige oplossing voor cloudopslag voor alle bedrijven
- Eén plek om je bedrijfsdossiers op te slaan, te synchroniseren en samen te werken met je collega's
- 1 TB opslagruimte en... Meer informatie
pCloud Crypto nu inbegrepen voor elke gebruiker in de zakelijke account
- Deel je zakelijke documenten veilig met collega's, partners en klanten
- Eenvoudig te gebruiken tools die zijn ontworpen om je workflow te beheren en optimaliseren
Je kunt pCloud Business uitproberen - 30 dagen gratis.
Meer informatie over pCloud Business
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Tresorit is de end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden die is ontworpen om vertrouwelijke informatie te beschermen.
Tresorit is een end-to-end versleutelde oplossing voor het synchroniseren en delen van bestanden, ontworpen om gevoelige content te beschermen. In tegenstelling tot andere openbare cloud-leveranciers... Meer informatie
heeft Tresorit geen toegang tot gebruikersbestanden, wat maximale vertrouwelijkheid garandeert.
- Bestanden worden beschermd vanaf het moment dat je ze uploadt naar de cloud, totdat ze de beoogde ontvanger bereiken.
- Tresorit biedt een digitale werkruimte waar je zeer gevoelige documenten veilig blijven.
- Beheer en hou toezicht op alle gebruikers en hun gegevens met krachtige besturingsopties.
Meer informatie over Tresorit
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
De VDR- en documentbeheeroplossing voor ondernemingen van CapLinked biedt bedrijven de beste manier om al hun informatie veilig te delen en volgen.
CapLinked biedt de toonaangevende Virtual Data Rooms (VDR) en documentbeheeroplossing voor ondernemingen in de sector. Ga binnen enkele minuten aan de slag met een gratis proefversie van dit... Meer informatie
self-serviceproduct. Of bel voor deskundige hulp bij ondernemingsaccounts. Voor ontwikkelaars is er een volledige API met privésleutels beschikbaar. Deel, volg en controleer op veilige wijze al je bestanden en andere communicatie binnen en buiten je organisatie. Open of deel met vertrouwen overal en op elk apparaat je informatie.
Meer informatie over CapLinked
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
SmartVault makes it easy to collect, manage, & share documents with a single, integrated document management & client portal solution.
SmartVault delivers all the benefits of a cloud drive, but with best-in-class security and productivity features you need to run your business. Create a custom branded client portal for compliant,... Meer informatie
secure file sharing. Plus get features built for business, including selective sharing, group security management, custom templates, & audit reporting. With the SmartVault Toolbar, you can attach, view and manage documents right from apps like QuickBooks Online, Xero, and FreshBooks.
Meer informatie over SmartVault
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Cloudgebaseerde oplossing voor het delen van bestanden die gebruikers helpt op afstand samen te werken met schermopname, notities, URL-verkorting en meer.
Maak een screenshot of upload een bestand. Deel het via e-mail, IM, Twitter, Facebook, enz. Deel de dingen waaraan je werkt snel met klanten en collega's. Werk sneller, slimmer en beter samen met... Meer informatie
Droplr.
Ook beschikbaar in native applicaties voor Mac, Windows en iPhone.
Meer informatie over Droplr
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools
Open-source digitale werkplekoplossing waarmee je je teams, tools en kennis met elkaar kunt verbinden.
eXo Platform is een open-source digitale werkplekoplossing. Met eXo Platform kun je je medewerkers, klanten en partners in realtime verbinden via een digitaal samenwerkingsplatform. Met eXo kun je je... Meer informatie
documenten organiseren, opslaan, delen en eraan samenwerken. eXo is een volledig functionele, op standaarden gebaseerde, uitbreidbare tool met een geweldig ontwerp.
Meer informatie over eXo Platform
Functies
- Toegangsopties/machtigingen
- Zoeken/filteren
- Slepen en neerzetten
- Documentbeheer
- Encryptie
- Samenwerkingstools