Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Customer engagement software

Customer engagement software helpt marketeers en bedrijfsmanagers bij het creëren en bijhouden van klantervaringen met gepersonaliseerde, boeiende content. Customer engagement software omvat vaak digitale en mobiele betrekkingstools, livechat, gamification-opties, gepersonaliseerde webcontent en dynamische formulieren. Zie ook: CRM systemen, customer loyalty software, customer satisfaction software, gamification software en blog software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer engagement software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

275 resultaten

Een cloudgebaseerd kanaal en automatiseringsapp voor klantloyaliteit, marketing en incentive ontwikkeld op Salesforce.com, voor het creëren van merkambassadeurs. Meer informatie over Apex Loyalty
Apex Loyalty is een cloudgebaseerde automatiseringsapp voor loyaliteit, marketing en incentives die native is gebouwd op het platform van Salesforce.com. Met Apex Loyalty blijven middelgrote tot grote ondernemingen betrokken en in contact met channelpartners en B2B-klanten om meer omzet te genereren en merkambassadeurs te ontwikkelen. Wat Apex Loyalty onderscheidt is het gepersonaliseerde partnerplatform, gamification-hulpprogramma's, klant- en campagnesegmentering, marketing automation tools voor sms en e-mail en de ingebouwde beloningencatalogus. Meer informatie over Apex Loyalty

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Xtremepush biedt een volledig pakket kanalen voor klantenbinding via mobiele app, website, e-mail, sms en sociale boodschappers. Meer informatie over Xtremepush
Xtremepush is de meest complete marketingoplossing met meerdere kanalen op de markt waarmee bedrijven realtime gegevens, AI en gamification kunnen inzetten om hechte relaties met gebruikers op te bouwen, te laten groeien en te behouden. Het platform biedt een volledig pakket kanalen voor klantbetrokkenheid via mobiele app, website, e-mail, sms en sociale boodschappers. Profiteer van een ongeëvenaarde set van functies en mogelijkheden voor alle kanalen. Meer informatie over Xtremepush

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Bied je klanten een gepersonaliseerde en gedenkwaardige ervaring zonder je relatieprogramma helemaal opnieuw te hoeven opbouwen. Meer informatie over Talon.One
Talon.One is krachtige software voor klantenbinding. Met de geleverde functionaliteit kun je je klanten belonen met gepersonaliseerde incentives en ervaringen die het beste aansluiten bij hun interacties met je merk. Ideaal voor snelgroeiende B2C-bedrijven en -ondernemingen. De oplossing van Talon.One wordt gebruikt door wereldwijde leiders uit een breed scala van sectoren, zoals Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Meer informatie over Talon.One

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Zoho CRM Plus verenigt alle verschillende contactpunten van een bedrijf met de gegevens die in elk van hen zijn verzameld op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus biedt bedrijven van elke omvang een uniform platform voor klantervaringen waarmee ze in alle stadia van hun levenscyclus met klanten in contact kunnen komen en hen om kunnen zetten in waardevolle merkambassadeurs. Belangrijke functies omvatten uniforme verkoop, marketing en klantenservice, omnichannel klantenbinding, een 360-graden klantenweergave, samenwerkingstools tussen teams, geavanceerde analyse, ingebouwde AI en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Met Zoho Desk kunt u vanuit één platform overal, op elk apparaat en via elk kanaal met uw klanten communiceren. Meer informatie over Zoho Desk
Met Zoho Desk kunt u klantcommunicatie beheren vanaf elke plek, op elk apparaat en via elk kanaal via internet. Creëer een community voor uw merk, ga in gesprek met websitebezoekers via live chat en gestuurde gesprekken, integreer met Zoho CRM om op het juiste kanaal en op het juiste moment met klanten te communiceren, met data-intelligentie die automatisch het beste contactmoment aangeeft, en personaliseer de respons op basis van het type klant - prospect, lead of klant. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Platform voor loyaliteitsmarketing dat je klantenbinding en winst verhoogt. Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform
Platform voor loyaliteitsmarketing dat je klantenbinding en winst verhoogt. Met het Comarch Loyalty Marketing Platform kun je gegevens van klanten verzamelen, leden segmenteren, effectieve communicatie ontwerpen, marketingcampagnes uitvoeren en inzichtelijke rapporten genereren. Ontdek de gamification-mechanismen en breng je klantenbinding naar een hoger niveau. Meer informatie over Comarch Loyalty Marketing Platform

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Met de loyaliteitsmodule van White Label Loyalty kun je gepersonaliseerde beloningen leveren die per segment waarschijnlijk steeds meer zullen resoneren. Meer informatie over White Label Loyalty
White Label Loyalty helpt je je klanten te begrijpen en relevante beloningservaringen te leveren. Richt je op je klanten door hen eerst te leren kennen. Krijg een compleet overzicht van je klanten met eerstepartij gegevensinzichten, die betrokkenheid en groei zullen stimuleren. De op evenementen gebaseerde architectuur van het loyaliteitsplatform kan je helpen elke vorm van klantactie te belonen. Hierbij kan het gaan om activiteiten op sociale media, het doorverwijzen van een vriend, het geven van feedback of een ander soort aangepast evenement. Meer informatie over White Label Loyalty

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
De Customer Service Suite van Freshwork - een AI-first, omnichannel-oplossing die gespreksondersteuning en ticketingmogelijkheden combineert. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Freshworks Customer Service Suite, aangedreven door gen AI, biedt conversationele chatbots die via verschillende kanalen werken om tot 70% van de vragen af te wenden. Deze meertalige bots zijn ontworpen om het gedrag van je menselijke medewerkers na te bootsen en antwoorden op maat te maken op basis van individuele klantinteracties. Met 24-uurs ondersteuning verlagen ze de werkdruk van je medewerkers, waardoor die meer tijd overhouden voor het afhandelen van complexere klantvragen op hetzelfde platform en hun activiteiten kunnen opschalen. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Quizell helpt bedrijven om leads vast te leggen en de verkoop te verhogen met AI-gestuurde quizzen, formulieren en funnels - geen codering vereist. Meer informatie over Quizell
Quizell stelt bedrijven in staat om leads vast te leggen, betrokkenheid te stimuleren en de verkoop te stimuleren door middel van interactieve quizzen, formulieren en funnels voor het aanbevelen van producten. Met behulp van onze drag-and-drop-bouwer zonder code kun je eenvoudig gepersonaliseerde ervaringen creëren die klanten koppelen aan de juiste producten. Het AI-gestuurde platform van Quizell verbetert de conversie, verhoogt de omzet en verlaagt het aantal retourzendingen, terwijl het waardevolle inzichten verschaft in het gedrag van je klanten. Of je nu een startup of een gevestigd bedrijf bent, Quizell biedt een gratis plan om mee te beginnen en flexibele betaalde opties om op te schalen als je groeit. Integreer naadloos met platforms zoals Klaviyo, Mailchimp en HubSpot om je marketingstrategieën verder te verbeteren en je groei te stimuleren met elke interactie. Meer informatie over Quizell

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Bettermode
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Maak contact met je klanten en sluit deals in de helft van de tijd met het slimme CRM-systeem van Pipedrive. Probeer het gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM helpt je om met je klanten in contact te komen en deals te sluiten in de helft van de tijd. Verenig alle klantinteracties, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om het betrokkenheidsniveau te verhogen, je leads warm te houden en je pijplijn te vullen met nieuwe leads. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. Probeer Pipedrive 14 dagen en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Stimuleer geweldige klantervaringen met training; verzorg strategische, waardegerichte klanteducatieprogramma's met het LMS van LearnUpon. Meer informatie over LearnUpon
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van je klanten via één gebruikersgerichte oplossing in het LMS van LearnUpon. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding, zorg ervoor dat je klanten langer blijven met waardegedreven productbronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken met klanten kan voeren. Misschien zelfs je eigen academie voor klanten bouwen? Meer informatie over LearnUpon

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen met Slack.
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen door de experts, tools en informatie die je werknemers nodig hebben binnen handbereik te brengen. Breng de juiste teams bij elkaar om de oplossingen sneller te vinden. Verspreid zaken en incidenten in realtime en betrek experts in het hele bedrijf er makkelijk bij. Werk samen en los problemen samen op met Slack Huddles. Vind antwoorden in bestanden, berichten en kanalen met AI-aangestuurd zoeken. Verhoog de productiviteit met geautomatiseerde workflows. Meer informatie over Slack

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met uw bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Uw klant interacties leven in één enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden.
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang.
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Rapportage en analyse
  • Feedbackbeheer
  • Klantgeschiedenis
  • Live chatten