Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer engagement software

Customer engagement software helpt marketeers en bedrijfsmanagers bij het creëren en bijhouden van klantervaringen met gepersonaliseerde, boeiende content. Customer engagement software omvat vaak digitale en mobiele betrekkingstools, livechat, gamification-opties, gepersonaliseerde webcontent en dynamische formulieren. Zie ook: CRM systemen, customer loyalty software, customer satisfaction software, gamification software en blog software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer engagement software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

266 resultaten

Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Maak contact met je klanten en sluit deals in de helft van de tijd met het slimme CRM-systeem van Pipedrive. Probeer het gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM helpt je om met je klanten in contact te komen en deals te sluiten in de helft van de tijd. Verenig alle klantinteracties, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om het betrokkenheidsniveau te verhogen, je leads warm te houden en je pijplijn te vullen met nieuwe leads. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. Probeer Pipedrive 14 dagen en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Platform voor klantenbinding dat groei stimuleert via eenvoudige omnichannel berichten. Meer informatie over Pushwoosh
Pushwoosh is een op mobiel geïnspireerd klantenbindingsplatform voor hoge presteerders. Dankzij het platform wordt het sturen van omnichannel berichten eenvoudig: marketeers en productmanagers kunnen vanaf één platform pushmeldingen, berichten in de app, e-mails, sms'jes en WhatsApp-berichten versturen. Breng de interacties met je doelgroep via alle kanalen in kaart en stroomlijn ze. Segmenteer gebruikers van mobiele apps en websitebezoekers, communiceer met ze, experimenteer met ze, maak ze betrokken, converteer ze en behoud ze, en bereik met Pushwoosh de groei waar je naar streeft. Meer informatie over Pushwoosh

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Agillic ondersteunt gepersonaliseerde, omnichannel betrokkenheid voor bedrijven, wat resulteert in klantenbinding die resultaten oplevert. Meer informatie over Agillic
Het omnichannel marketing automation-platform van Agillic is ontworpen om de klantenbinding te vergroten via gepersonaliseerde communicatie over verschillende kanalen. Van e-mail en sms tot app-pushmeldingen en meer, het flexibele gegevensmodel centraliseert first-party gegevens, wat interacties op maat mogelijk maakt die aansluiten bij klanten. Het resultaat? Verhoogde betrokkenheid en algehele tevredenheid tijdens het gehele klantentraject. Meer informatie over Agillic

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Bied je klanten een gepersonaliseerde en gedenkwaardige ervaring zonder je relatieprogramma helemaal opnieuw te hoeven opbouwen. Meer informatie over Talon.One
Talon.One is krachtige software voor klantenbinding. Met de geleverde functionaliteit kun je je klanten belonen met gepersonaliseerde incentives en ervaringen die het beste aansluiten bij hun interacties met je merk. Ideaal voor snelgroeiende B2C-bedrijven en -ondernemingen. De oplossing van Talon.One wordt gebruikt door wereldwijde leiders uit een breed scala van sectoren, zoals Ticketmaster, Eddie Bauer, JD Sports, Burger King. Meer informatie over Talon.One

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Met de loyaliteitsmodule van White Label Loyalty kun je gepersonaliseerde beloningen leveren die per segment waarschijnlijk steeds meer zullen resoneren. Meer informatie over White Label Loyalty
White Label Loyalty helpt je je klanten te begrijpen en relevante beloningservaringen te leveren. Richt je op je klanten door hen eerst te leren kennen. Krijg een compleet overzicht van je klanten met eerstepartij gegevensinzichten, die betrokkenheid en groei zullen stimuleren. De op evenementen gebaseerde architectuur van het loyaliteitsplatform kan je helpen elke vorm van klantactie te belonen. Hierbij kan het gaan om activiteiten op sociale media, het doorverwijzen van een vriend, het geven van feedback of een ander soort aangepast evenement. Meer informatie over White Label Loyalty

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Pexip Engage helpt bij het beschikbaar maken van klantgerichte adviseurs, door een probleemloze planning en video-ervaring te bieden. Meer informatie over Pexip Engage
Pexip Engage is een video-oplossing om de klantenbinding te personaliseren. Maak contact met je prospects, gebruikers en klanten via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve planningsinterface, met geïntegreerde Pexip-videovergaderingen van hoge kwaliteit. De omnichannel-oplossing faciliteert zowel fysieke (binnen de vestiging of op locatie) als virtuele (telefonische of video)vergaderingen. Deze afspraken kunnen worden gepland vanaf de website van de klant of door interne medewerkers van de klant. Meer informatie over Pexip Engage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Zoho CRM Plus verenigt alle verschillende contactpunten van een bedrijf met de gegevens die in elk van hen zijn verzameld op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus biedt bedrijven van elke omvang een uniform platform voor klantervaringen waarmee ze in alle stadia van hun levenscyclus met klanten in contact kunnen komen en hen om kunnen zetten in waardevolle merkambassadeurs. Belangrijke functies omvatten uniforme verkoop, marketing en klantenservice, omnichannel klantenbinding, een 360-graden klantenweergave, samenwerkingstools tussen teams, geavanceerde analyse, ingebouwde AI en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
nixi1: jouw alles-in-één-hub voor multi-channel communicatie. Beheer Facebook, Instagram en WhatsApp-chats, controleer KPI's en verhoog de efficiëntie. Meer informatie over nixi1
nixi1, een alles-in-één-tool voor chatbeheer, vereenvoudigt de bedrijfscommunicatie door WhatsApp, sms en Facebook Messenger te integreren. De 24/7 AI-ondersteuning zorgt voor snelle, nauwkeurige reacties. De oplossing is aanpasbaar aan verschillende CRM's, verbetert de werkstroom en ondersteunt werken op afstand. Ideaal voor bedrijven die prioriteit geven aan efficiënte klantinteracties en operationele efficiëntie. Meer informatie over nixi1

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Begin gratis met LiveAgent en bied uitstekende klantenservice met de ultieme helpdeskoplossing voor bedrijven van elke omvang. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Met Zoho Desk kunt u vanuit één platform overal, op elk apparaat en via elk kanaal met uw klanten communiceren. Meer informatie over Zoho Desk
Met Zoho Desk kunt u klantcommunicatie beheren vanaf elke plek, op elk apparaat en via elk kanaal via internet. Creëer een community voor uw merk, ga in gesprek met websitebezoekers via live chat en gestuurde gesprekken, integreer met Zoho CRM om op het juiste kanaal en op het juiste moment met klanten te communiceren, met data-intelligentie die automatisch het beste contactmoment aangeeft, en personaliseer de respons op basis van het type klant - prospect, lead of klant. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Bettermode
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
De zeer professionele enquêtesoftware voor je bedrijf (NPS, klantenbinding en -tevredenheid, klantervaring, klantinspanningsscore) Meer informatie over Startquestion
Ben je op zoek naar software voor klantenbindingsonderzoek waarmee je kunt integreren met je CRM en tools? Verzamel, analyseer en rapporteer met een paar klikken feedback van klanten. Bouw klantenbinding op op basis van feiten, niet van veronderstellingen. Startquestion geeft je gratis sjablonen voor klantenquêtes, geavanceerde analysetools en technische ondersteuning, zodat je de bekendste methoden voor het meten van klantenbinding en -tevredenheid kunt uitproberen (NPS (Net Promotor Score), klanttevredenheid, klantinspanningsscore, enz.). Meer informatie over Startquestion

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Staffino is een platform voor ervaringsbeheer dat een breed scala aan modules biedt voor complex CX- en EX-beheer. Meer informatie over Staffino
Staffino is een platform voor het beheer van klant- en werknemerservaringen met een sterke wereldwijde aanwezigheid, met klanten in meer dan 30 landen en in uiteenlopende sectoren. Het geavanceerde online platform is ontwikkeld om te concurreren met 's werelds toonaangevende CEM-platforms en biedt een gebruiksvriendelijke en visueel aantrekkelijke interface voor het verzamelen en beheren van feedback van klanten en werknemers. Meer informatie over Staffino

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
De Customer Service Suite van Freshwork - een AI-first, omnichannel-oplossing die gespreksondersteuning en ticketingmogelijkheden combineert. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite
Stap in de toekomst van de klantenservice met het Customer Service Suite van Freshwork, een AI-first, alles-in-één-oplossing. De Customer Service Suite biedt een naadloze ervaring op verschillende kanalen, van geautomatiseerde self-service tot gespreksondersteuning door medewerkers, plus geavanceerd ticketingbeheer voor problemen die samenwerking tussen teams vereisen. Het klantenservicepakket biedt ook bruikbare inzichten voor leiders. De Customer Service Suite van Freshwork bouwt voort op de bewezen staat van dienst met omnichannel-ondersteuning van wereldklasse. Meer informatie over Freshworks Customer Service Suite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Stimuleer geweldige klantervaringen met training; verzorg strategische, waardegerichte klanteducatieprogramma's met het LMS van LearnUpon. Meer informatie over LearnUpon
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van je klanten via één gebruikersgerichte oplossing in het LMS van LearnUpon. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding, zorg ervoor dat je klanten langer blijven met waardegedreven productbronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken met klanten kan voeren. Misschien zelfs je eigen academie voor klanten bouwen? Meer informatie over LearnUpon

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen met Slack.
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen door de experts, tools en informatie die je werknemers nodig hebben binnen handbereik te brengen. Breng de juiste teams bij elkaar om de oplossingen sneller te vinden. Verspreid zaken en incidenten in realtime en betrek experts in het hele bedrijf er makkelijk bij. Werk samen en los problemen samen op met Slack Huddles. Vind antwoorden in bestanden, berichten en kanalen met AI-aangestuurd zoeken. Verhoog de productiviteit met geautomatiseerde workflows. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met uw bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Uw klant interacties leven in één enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden.
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning. Meer informatie over Guusto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Helpdesksoftware gebouwd voor business-to-business klantenondersteuning. Verlaag de kosten en verbeter tegelijkertijd klanttevredenheid.
TeamSupport is de enige helpdesksoftware die gebouwd is voor business-to-business. Eenvoudige prijsniveaus bieden alle functies die je nodig hebt in B2B: een robuuste klantendatabase, omnichannel-ondersteuning, taakbeheer, SLA-beheer, rapportage en statistieken, volledig aanpasbaar en meer. Het is meer dan een ticketsysteem – het is een compleet helpdeskpakket dat de communicatie vereenvoudigt om uitzonderlijke klantenservice te bieden. TeamSupport schaalt met je mee en helpt de focus terug te krijgen op je klanten, waar het thuishoort. Meer informatie over TeamSupport

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Hoogst gewaardeerde enquêtesoftware, ontworpen om zinvolle antwoorden te geven op de grote vragen, van klantervaring tot medewerkersbetrokkenheid
SoGoSurvey is de best beoordeelde enquêtesoftware op Capterra en is zowel krachtig als gebruiksvriendelijk. SoGoSurvey is een uitgebreid platform met 24x7 ondersteuning via telefoon, chat en e-mail. Het helpt klanten hun klantenervaring te verbeteren, productfeedback te verzamelen en de medewerkersbetrokkenheid te vergroten met de focus op het omzetten van gegevens in inzichten. Biedt meest uitgebreide functies voor bedrijven die feedback beschouwen als een cruciaal onderdeel van hun bedrijfsgroei. Meld je aan voor een gratis proefaccount of vraag een demo aan. Meer informatie over Sogolytics

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Een krachtig online CRM-systeem om de verkoop- en marketingactiviteiten voor je bedrijf te beheren. Geïntegreerd, zeer configureerbaar, gemakkelijk te gebruiken.
Het online CRM-systeem van Apptivo is een krachtig hulpmiddel om je verkoop, marketing en nog veel meer te beheren. CRM vormt de kern van Apptivo's geïntegreerde pakket van zakelijke apps en biedt een complete reeks tools om 360 graden-zicht op je klant te krijgen. De CRM omvat leadbeheer, een kansenpijplijn met intuïtieve dashboards en flexibele workflowtools inclusief marketing automation. Alles is volledig toegankelijk vanaf je Android- of iOS-apparaat en geïntegreerd met Office365 en G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
SendGrid is het toonaangevende cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging, vertrouwd door meer dan 78.000 van 's werelds snelstgroeiende merken.
SendGrid is een leider in communicatie met klanten. Dit vertrouwde, cloudgebaseerde platform voor e-mailbezorging helpt marketeers en ontwikkelaars met vertrouwen te verzenden. Het product wordt vertrouwd door meer dan 78.000 wereldwijde klanten, groot en klein, om betrokkenheid en bedrijfsgroei te stimuleren via hun e-mailprogramma. Naast deze bekroonde API, bieden de marketingcampagnes van SendGrid doeltreffende, één-op-veel verzendingen, duidelijke segmentatie, flexibele en frustratievrije campagnebewerking en bruikbare analyses. Meer informatie over SendGrid

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Marketo is een toonaangevend platform voor marketing automation met een scala aan capaciteiten voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Enkele veelvoorkomende functies omvatten e-mailmarketing, nurturing, SEO, bestemmingspagina's, beoordeling en analyse, terwijl andere edities geavanceerde functies bieden, zoals personalisatie van websites, mobiele betrokkenheid, sociale en web-retargeting. Doorsneeklanten omvatten zowel B2C- als B2B-merken van elke omvang. Meer informatie over Marketo Engage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Verzend en ontvang sms- en mms-berichten met je huidige kantoornummer.
Text Request is een online sms-dienst voor bedrijven. Meerdere gebruikers kunnen inloggen op een gedeeld dashboard om in realtime sms'jes van je huidige kantoornummer te verzenden en te ontvangen. De software is gebruiksvriendelijk en maakt professionele sms-berichten een fluitje van een cent voor organisaties van elke omvang. Enkele gebruiksscenario's zijn het genereren van leads, verkoopopvolgingen, afsprakenplanning, vragen om online beoordelingen of enquêtes, interne communicatie, promoties en nog veel meer. Ga naar de website om vandaag nog te beginnen met sms'en. Meer informatie over Text Request

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociale betrokkenheid vereenvoudigen, merkvermeldingen en hashtags volgen, meerdere accounts beheren en nog veel meer. | Probeer Sprout 30 dagen gratis. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer.
Feedback- en analysetools die zijn ontworpen om de ervaring van je websitebezoeker te verbeteren. Levert heatmaps, feedbackvragen, enquêtes en nog veel meer. Meer informatie over Hotjar

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Bouw klantenrelaties voor het leven op met gegevensgerichte digitale marketing.
Maak kennis met Salesforce Marketing Cloud, de toonaangevende marketingoplossing om de betrokkenheid van elke consument te vergroten. Gebruik krachtig gegevensbeheer om zowel gegevens van de eerste, tweede en derde partij als offline gegevens te verzamelen, te organiseren en veilig op te slaan om volledige gegevensprofielen voor consumenten te creëren. Geef elke interactie tijdens het traject je eigen merkstijl met behulp van de ingebouwde AI. Betrek vervolgens elke individuele consument op schaal met toonaangevende oplossingen voor e-mail-, mobiel, reclame en sociale media. Meer informatie over Salesforce Marketing Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Tango Card combineert eenvoudige technologie, aantrekkelijke beloningen en deskundige service om bedrijven te helpen het maximale uit hun beloningsprogramma's te halen.
Tango Card biedt toonaangevende technologie voor het leveren van incentives aan organisaties die actief zijn op het gebied van B2B. Wereldwijd gebruiken grote ondernemingen deze technologie om een uitgebreide catalogus van nationale en wereldwijde e-giftcards te leveren als onderdeel van loyaliteitsprogramma's voor consumenten, verkoopstimuleringsprogramma's, betrokkenheid bij gezondheid en welzijn en erkenning van werknemers. Tango Card is ervan overtuigd dat het onmiddellijk leveren van de meest gewenste beloningen de impact ervan maximaliseert en echte bedrijfsresultaten stimuleert. Meer informatie over Tango

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Een eenvoudig te gebruiken CRM waarmee je slimmer kunt werken door je verkoopleads en klanten te beheren en bij te houden.
Really Simple Systems CRM helpt je om slimmer te werken, je sales leads en klanten te beheren en te volgen, zodat je verder kunt gaan met het groeien van je bedrijf. Deze AVG-compatibele CRM is ontworpen voor kleine en middelgrote organisaties en is eenvoudig in te stellen en te gebruiken. Met verkoop, marketing en ingebouwde service en ondersteuning beschik je over al je gegevens op één plaats, waardoor teamsamenwerking, betere relaties en stijgende verkoopgroei mogelijk zijn. Meer informatie over Really Simple Systems CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn.
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Vereenvoudigt de WhatsApp-communicatie tussen klanten en bedrijven, waardoor ze de groei in het berichtentijdperk kunnen stimuleren.
Sirena is de oplossing die bedrijven helpt ontdekt te worden, te communiceren en groei te stimuleren in het berichtentijdperk. Geef elke afdeling van je bedrijf een unieke WhatsApp-lijn om de communicatie te centraliseren en hun interacties met je bedrijf te volgen. Nooit meer een persoonlijke WhatsApp gebruiken om met klanten te chatten. Gebruik goedgekeurde sjablonen om onmiddellijk te reageren op alle vragen van klanten van elk kanaal via WhatsApp. Meer informatie over Zenvia Conversion

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis
Apollo is de basis voor je volledige end-to-end verkoopstrategie.
Apollo is een geïntegreerd platform voor het versnellen van betrokkenheid dat vertegenwoordigers de mogelijkheid biedt om hun aantal kwaliteitsgesprekken en kansen drastisch te vergroten. Vertegenwoordigers zijn bevoegd om meer te doen dan alleen het uitvoeren van outreach, ze leren op wie ze zich moeten richten, hoe ze contact kunnen opnemen en wat ze moeten zeggen op snelheid en schaal. Het platform helpt groei en succes te stimuleren door teams de middelen te bieden om de unieke best practices van hun organisatie te ontdekken en te gebruiken. Meer informatie over Apollo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
  • Communicatie via meerdere kanalen
  • Klantgeschiedenis