Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Customer engagement software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven
819 resultaten
Met het loyaliteitsprogramma voor klantenbinding van Annex Cloud blijven je klanten attent, betrokken en loyaal aan je merk. Meer informatie over Annex Cloud Loyalty Experience Platform
De uniforme loyaliteitsoplossing van Annex Cloud houdt je klanten betrokken door middel van geavanceerde loyaliteitsoplossingen, aanbevelingsmarketing en door gebruikers gegenereerde inhoud. Met Annex Cloud kun je je klanten waar ze ook zijn betrekken met volledige omnichannel-functionaliteit. Zorg ervoor dat ze terug blijven komen via beloningen, verwijzingen, merkambassadeursschap en meer, zowel online, in de winkel of beide. Meer informatie over Annex Cloud Loyalty Experience Platform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk Suite
Zendesk Suite is de oplossing voor klantenservice die gemakkelijk te gebruiken is en meegroeit met uw bedrijf. Gemiddeld verhogen bedrijven die Zendesk gebruiken de klanttevredenheid met 25% en de productiviteit van agenten met 30% - op elke schaal. Uw klant interacties leven in één enkele interface met functies zoals webwidgets, vooraf gedefinieerde ticket reacties en meer. Snel ingesteld en operationeel. Zendesk Suite omvat Ticketing System, Help Center, Community Forum, Messaging, Talk, Explore en Sunshine Conversations. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Oplossing om webbezoekers om te zetten naar verkoopgesprekken door terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Meer informatie over CallPage
CallPage verhoogt de betrokkenheid van je websitebezoekers en helpt een onmiddellijke reactie van je bedrijfsvertegenwoordigers te leveren. Het helpt commerciële sites om paginaweergaven om te zetten naar inkomende verkoopgesprekken, door onmiddellijk terug te bellen naar de echte telefoonnummers. Cliënten kunnen 75% meer telefoongesprekken, conversies, leads en deals behalen. Meer informatie over CallPage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Upzelo kunnen bedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform voor klantgerichtheid waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Ontvang een OneStop Client Interaction Hub onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxo
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platf orm voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Audience Advantage™ is een geavanceerd platform voor klantenbinding waarmee je verkoopprocessen kunt revolutioneren en meer deals kunt winnen. Meer informatie over Audience Advantage
Audience Advantage™ is een geavanceerd platform voor klantenbinding waarmee je je verkoopprocessen kunt revolutioneren en meer deals kunt winnen. Platform functionaliteiten voor de ervaring, levering en het delen van content stimuleren je verkoopactiviteiten en helpen je teams de betrokkenheid van je klanten drastisch te verbeteren. Met Audience Advantage kunnen je professionals verkoopervaringen maken en moeiteloos boeiende bedrijfscasussen creëren om klanten te helpen efficiënt te kopen. Meer informatie over Audience Advantage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Customer engagement platform that inspires growth through easy omnichannel messaging. Meer informatie over Pushwoosh
Pushwoosh is a mobile-inspired customer engagement platform for high achievers. It makes omnichannel messaging easy, allowing marketers and product managers to send push notifications, in-app messages, email, SMS, and WhatsApp from one platform. Map out and streamline your audience interactions across the channels. Segment, communicate, experiment, engage, convert and retain mobile app users and website visitors and achieve the growth you strive for with Pushwoosh! Meer informatie over Pushwoosh

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Open Social is een speciaal gebouwd platform voor gemeenschapsbetrokkenheid dat perfect is voor het beheer van vrijwilligers, organisaties en professionele leden. Meer informatie over Open Social
Creëer digitale ruimtes waarmee je leden met elkaar kunnen delen. Met het platform voor gemeenschapsbetrokkenheid van Open Social kunnen organisaties hun leden in staat stellen om overal ter wereld samen te komen, te communiceren en samen te werken. Stimuleer echte veranderingen en creëer organisatorische waarde met een online platform en speciaal gebouwde extensies voor het beheren, mobiliseren en betrekken van nieuwe en bestaande leden. Meer informatie over Open Social

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maak contact met je klanten en sluit deals in de helft van de tijd met het slimme CRM-systeem van Pipedrive. Probeer het gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM helpt je om met je klanten in contact te komen en deals te sluiten in de helft van de tijd. Verenig alle klantinteracties, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om het betrokkenheidsniveau te verhogen, je leads warm te houden en je pijplijn te vullen met nieuwe leads. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. Probeer Pipedrive 14 dagen en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Meer informatie over Lob
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Lob gebruikt het traditionele, grotendeels handmatige proces van proeflezen, afdrukken en mailen en zet het om in een geautomatiseerde service die kan worden geïntegreerd met je CRM, marketingautomatisering en klantendatabase. Met Lob kun je retentiebriefkaarten verzenden op dezelfde manier als je digitale tactieken gebruikt. Je kunt direct mailbetrokkenheid activeren op basis van klantgedrag of mijlpalen. Meer informatie over Lob

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd. Meer informatie over Zoho SalesIQ
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verhoog de betrokkenheid van klanten en creëer positieve interacties binnen je hele bedrijf met Sprinklr, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Waar je klanten zich ook bevinden op meer dan 35 moderne kanalen, dankzij Sprinklr kun je een naadloze, positieve ervaring creëren door gebruik te maken van een geavanceerde AI-engine waarmee je de betrokkenheid kunt vergroten waar en wanneer het er het meest toe doet. Meer dan 90% van de top 100 ondernemingen ter wereld vertrouwen op Sprinklr om een zeer effectieve oplossing voor klantenbinding te leveren. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je en ontdek hoe een Unified-CXM-platform je kan helpen meer inkomsten te genereren, kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Coosto is een toonaangevende content- & social media marketing tool die is ontworpen om marketeers te helpen waardevolle content te creëren en te verspreiden. Meer informatie over Coosto
Coosto is een toonaangevende, datagedreven content- & social media marketing tool die er volledig op is gericht om marketeers te helpen bij het creëren van beter presterende content. Het is de perfecte tool om trending content te ontdekken en erop aan te haken, om content efficiënt te verspreiden via social media kanalen, om de interactie aan te gaan met volgers en fans, om alle resultaten te rapporteren en nog veel meer. Coosto heeft alles in huis wat de moderne marketeer nodig heeft om zijn merkbekendheid, autoriteit, klantloyaliteit en conversie te vergroten. Meer informatie over Coosto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM Plus verenigt alle verschillende contactpunten van een bedrijf met de gegevens die in elk van hen zijn verzameld op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus biedt bedrijven van elke omvang een uniform platform voor klantervaringen waarmee ze in alle stadia van hun levenscyclus met klanten in contact kunnen komen en hen om kunnen zetten in waardevolle merkambassadeurs. Belangrijke functies omvatten uniforme verkoop, marketing en klantenservice, omnichannel klantenbinding, een 360-graden klantenweergave, samenwerkingstools tussen teams, geavanceerde analyse, ingebouwde AI en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte klantenbinding via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten aan te trekken, welkomstcampagnes om nieuwe gebruikers te koesteren, campagnes voor hernieuwde betrokkenheid van bestaande klanten en klantloyaliteitscampagnes om klanten te behouden. Met Iterable kun je campagnes bouwen voor elke fase waarin de koper zich bevindt en uiteindelijk de klantenbinding op meerdere kanalen vergroten. Meer informatie over Iterable

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantenbinding en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielu s met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendel ijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SmartHead biedt bedrijven innovatieve oplossingen om hun activiteiten op het gebied van duurzaamheid te communiceren, te beheren en bij te houden. Meer informatie over SmartHead
SmartHead biedt bedrijven innovatieve oplossingen om hun activiteiten op het gebied van duurzaamheid te communiceren, te beheren en bij te houden. Verhoogde productiviteit van medewerkers, klantenbeh oud, loyaliteit van zakenpartners en betere toegang tot financiën worden bereikt zodra je belanghebbenden je duurzaamheidsinspanningen begrijpen en waarderen. Meer informatie over SmartHead

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy gebruiksvriendelijke software waarmee restaurant- en horecabedrijven hun online merkreputatie kunnen beheren. Dit platform ondersteunt de online klantervaring van je merk door een onbeperkt aantal gegevensstromen op één plek samen te brengen. Restaurant- en horecamerken hebben nu hun eigen commandocentrum waarmee ze de prestaties en groei van een locatie tot op merkniveau kunnen volgen en ook NPS, klantsentiment, keuzebepalende factoren en meer kunnen bijhouden. Je hoeft alleen maar je online kanalen te verbinden en je kunt aan de slag. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maximaliseer de omzet met het cloudgebaseerde marketing automation platform dat is ontworpen voor klantbetrokkenheid via meerdere kanalen. Meer informatie over Maropost
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worden gestuurd. Door middel van geïntegreerde marketing- en verkoopautomatisering biedt Maropost de essentiële tools, strategische begeleiding en ondersteuning die nodig zijn om meer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren door middel van een 360-graden bedrijfsbeeld van marketing automation tot CRM, commerce en klantenondersteuning. Meer informatie over Maropost

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Solitics kunnen marketeers briljant zijn en diepere klantenbindingen stimuleren door gegevens te gebruiken en analyseren voor realtime interactie. Meer informatie over Solitics
Met Solitics kunnen de beste marketeers in echte realtime (1,8 seconden) via meerdere kanalen geautomatiseerde en gepersonaliseerde klanttrajecten creëren. Marketeers krijgen ook een duidelijke analyse van de effectiviteit van de campagne en krachtige inzichten voor continue verbetering. De bedrijfseigen technologie van Solitics maakt gebruik van integratie met weinig code om rechtstreeks verbinding te maken met alle gedistribueerde gegevensbronnen aan de ene kant en alle marketingkanalen aan de andere kant, waardoor het binnen 30 dagen live gaat. Meer informatie over Solitics

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naad loos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
De CDP van Treasure Data brengt al je bedrijfsgegevens samen voor een enkel, bruikbaar beeld van je klant. Meer informatie over Treasure Data Suite
Treasure Data is een eersteklas CDP (Customer Data Platform) waarmee het hele bedrijf klantgerichtheid vorm kan geven in het tijdperk van de digitale klant. Dit wordt gedaan door alle gegevens te verbinden met één slim platform voor klantgegevens, waarbij teams en systemen worden verenigd om doelgerichte opdrachten aan te sturen die waarde genereren en de privacy voor elke klant beschermen, elke keer weer. Treasure Data wordt vertrouwd door toonaangevende bedrijven over de hele wereld, met bedrijven uit de Fortune 500 en Global 2000. Meer informatie over Treasure Data Suite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
PRSONAS-Custom is een digitale assistent die is gemaakt om je unieke visie voor het bedienen van je klanten menselijk te maken met behoud van je merk. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Een oplossing op maat die digitale automatisering menselijk maakt voor je unieke bedrijf en zijn uitdagingen. Veilig betrekken, communiceren en praten op een manier die de wijze waarop je klanten naar je merk kijken, echt zal veranderen. Ze kunnen moeiteloos bijna elke taal spreken en begrijpen met mensachtige kenmerken die je kiest om je bedrijf en visie optimaal weer te geven. De digitale assistenten van PRSONAS-Custom doen dit onvermoeibaar, zonder oordeel en minimaliseren de overdracht van ziektekiemen en virussen. Meer informatie over PRSONAS-Custom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
All-in-one marketingsoftwareoplossing voor het maken van data-driven, omnichannel, gepersonaliseerde en geautomatiseerde customer journeys. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
Mobile Marketing Cloud is een all-in-one softwareoplossing, waarmee marketeers een superieure customer journey ontwikkelen die de engagement en conversie verhoogt. Het bevat een ingebouwd Customer Data Platform, een e-mailtool, Marketing Automation mogelijkheden, landingspagina's en toegang tot alle mobiele kanalen zoals SMS, WhatsApp, RCS, Viber, Voice en Push. Dit maakt het gemakkelijk voor marketeers om gepersonaliseerde en relevante campagnes te maken voor de voorkeurskanalen van hun klant. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
thalox for marketers is an AI-based Add-On for HubSpot that predicts how your contacts will engage with your emails. Meer informatie over Thalox
thalox for marketers is an add-on for HubSpot that predicts the likelihood of contacts clicking or engaging with your emails, using Artificial Intelligence. Our listed AI-based add-on for HubSpot predicts the level of your audience’s engagement with your e-mails by analysing their behavioral data, and gives you back three contact lists using the Thalox Engagement Score. Furthermore, it helps you define engagement-based marketing tactics to develop your contacts to high engagers with your brand. Meer informatie over Thalox

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen met Slack.
Maak kennis met je digitale hoofdkantoor voor klantenbinding. Zorg voor uitstekende klantervaringen door de experts, tools en informatie die je werknemers nodig hebben binnen handbereik te brengen. Breng de juiste teams bij elkaar om de oplossingen sneller te vinden. Verspreid zaken en incidenten in realtime en betrek experts in het hele bedrijf er makkelijk bij. Werk samen en los problemen samen op met Slack Huddles. Vind antwoorden in bestanden, berichten en kanalen met AI-aangestuurd zoeken. Verhoog de productiviteit met geautomatiseerde workflows. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning. Meer informatie over Guusto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervari ng te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer