661 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Ambassify is het platform bij uitstek om jouw strategie ten aanzien van medewerkersbetrokkenheid te ontwikkelen en toe te passen. Alle tools die je nodig hebt, op één platform. Meer informatie over Ambassify
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne communicatie onder de knie te krijgen, de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren en hun pool van merkvolgers te creëren. Als er eenmaal interne voorstanders van het merk zijn, kun je natuurlijk externe merkvolgers krijgen die de bekendheid van je merk enorm kunnen vergroten, vertrouwen opbouwen, nieuwe leads genereren en de omzet verhogen. Meer informatie over Ambassify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Eenvoudige videochats om vertrouwen op te bouwen bij je publiek, op schaal. Meer informatie over VideoAsk
Face-to-face interacties zijn tegenwoordig nog meer waard. Gebruik de kracht van video om leads te converteren, authentieke getuigenissen te krijgen, sollicitanten te screenen of je publiek te betrekken. VideoAsk maakt het gemakkelijk met snelle videochats die cloudgebaseerd zijn, waardoor persoonlijke interacties schaalbaar worden. Bovendien zijn er tekst- en audio-opties wanneer video niet mogelijk is, evenals meerkeuze, betalingsopties en meer. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Uniform platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen met een zeer intuïtieve en collaboratieve UI. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io is een verenigd platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen. Het platform is een totaaloplossing voor alle behoeften op het gebied van sociaal luisteren, betrokkenheid, publiceren, meten en benchmarken van marketeers. Falcon helpt marketeers om meer gepersonaliseerde merkervaringen te bieden bij alle digitale contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Dit platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve UI en wordt aangevuld door het toonaangevende ondersteuningsteam in de branche. Meer informatie over Falcon.io

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Open Social is een speciaal gebouwd platform voor gemeenschapsbetrokkenheid dat perfect is voor het beheer van vrijwilligers, organisaties en professionele leden. Meer informatie over Open Social
Creëer digitale ruimtes waarmee je leden met elkaar kunnen delen. Met het platform voor gemeenschapsbetrokkenheid van Open Social kunnen organisaties hun leden in staat stellen om overal ter wereld samen te komen, te communiceren en samen te werken. Stimuleer echte veranderingen en creëer organisatorische waarde met een online platform en speciaal gebouwde extensies voor het beheren, mobiliseren en betrekken van nieuwe en bestaande leden. Meer informatie over Open Social

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Ga in gesprek met je klanten en sluit twee keer zo snel deals met de slimme CRM-software van Pipedrive! Probeer het gratis. Meer informatie over Pipedrive
De CRM-software van Pipedrive helpt je in gesprek te gaan met je klanten en twee keer zo snel deals te sluiten. Breng alle interacties met klanten samen, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om nieuwe leads te vinden en relaties met bestaande klanten te onderhouden. Uit onze analyses blijkt dat de gemiddelde tijd om deals te sluiten gemiddeld met 47% afneemt tijdens het eerste jaar waarin Pipedrive wordt gebruikt. Ervaar het zelf en probeer Pipedrive 14 dagen gratis uit! Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Front is een toonaangevende hub voor klantcommunicatie waarmee bedrijven op maat gemaakte service op alle kanalen kunnen bieden. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verhoog de betrokkenheid van klanten en creëer positieve interacties binnen je hele bedrijf met Sprinklr, aangedreven door een zeer geavanceerd AI-systeem. Meer informatie over Sprinklr
Waar je klanten zich ook bevinden op meer dan 35 moderne kanalen, dankzij Sprinklr kun je een naadloze, positieve ervaring creëren door gebruik te maken van een geavanceerde AI-engine waarmee je de betrokkenheid kunt vergroten waar en wanneer het er het meest toe doet. Meer dan 90% van de top 100 ondernemingen ter wereld vertrouwen op Sprinklr om een zeer effectieve oplossing voor klantenbinding te leveren. Laat de chaos van enkelvoudige oplossingen achter je en ontdek hoe een Unified-CXM-platform je kan helpen meer inkomsten te genereren, kosten te verlagen en risico's te beperken. Meer informatie over Sprinklr

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Meer informatie over Lob
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Lob gebruikt het traditionele, grotendeels handmatige proces van proeflezen, afdrukken en mailen en zet het om in een geautomatiseerde service die kan worden geïntegreerd met je CRM, marketingautomatisering en klantendatabase. Met Lob kun je retentiebriefkaarten verzenden op dezelfde manier als je digitale tactieken gebruikt. Je kunt direct mailbetrokkenheid activeren op basis van klantgedrag of mijlpalen. Meer informatie over Lob

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Landbot is een zeer intuïtieve en codevrije ontwerpfunctie voor chatbots. Converteer meer verkeer op je website met behulp van gespreksstrategieën. Meer informatie over Landbot
Landbot is een zeer intuïtieve en codevrije ontwerpfunctie voor chatbots. Converteer meer verkeer op je website met behulp van chatbots om contact te maken met bezoekers van je site, hun vragen in realtime te beantwoorden en je gespreksstrategieën te automatiseren. Landbot past goed in je marketingstack met systeemeigen integraties zoals Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier en nog veel meer. Dit platform heeft kant-en-klare sjablonen voor vele gebruiksscenario's zoals het genereren van leads, productaanbevelingen en meer, zodat je ze kunt aanpassen aan jouw behoeften en snel kunt opstarten. Meer informatie over Landbot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Het Crowdtech alles-in-één research-platform helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen. Tools voor betrekking van consumenten maken deel uit van het platform en laten zien dat eenvoud de ultieme verfijning is. Ervaar het research-platform door een demo aan te vragen en ontdek hoe het je kan helpen waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften te ontdekken. Meer informatie over Crowdtech

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stroomlijn de onboarding- en ondersteuningservaring van je klanten met Userlane. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Versnel de acceptatie van functies en stimuleer betrokkenheid met de meest intuïtieve interactieve oplossing voor softwarebegeleiding die er op de markt is. Meer informatie over Userlane

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer. Meer informatie over Zoho CRM
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is a no-code workflow automation software that empowers managers to create and automate workflows without technical skills. Improve customer engagement with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decis Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stimuleer geweldige klantervaringen met training; verzorg strategische, waardegerichte klanteducatieprogramma's met het LMS van LearnUpon. Meer informatie over LearnUpon
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van je klanten via één gebruikersgerichte oplossing in het LMS van LearnUpon. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding, zorg ervoor dat je klanten langer blijven met waardegedreven productbronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken met klanten kan voeren. Misschien zelfs je eigen academie voor klanten bouwen? Meer informatie over LearnUpon

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Platform voor socialmediamarketing ontworpen voor de unieke behoeften van B2B. Verspreid inhoud op grote schaal en meet de ROI van sociale media. Meer informatie over Oktopost
Oktopost biedt een enkel platform om content op grote schaal te verspreiden met behulp van meerdere sociale netwerken en profielen. Het platform stelt B2B-marketeers in staat om de werkelijke ROI van sociale media te zien, door leads terug te volgen naar het exacte sociale bericht waar ze vandaan kwamen. Met deze toonaangevende integratie kun je je leads in bestaande marketing automation-platforms (Marketo, Act-On, Eloqua enz.) verrijken met een hele nieuwe laag sociale gegevens. Meer informatie over Oktopost

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geavanceerde pop-up-oplossing voor e-commerce en merken die geavanceerde targeting biedt op basis van sjablonen. Meer informatie over Wisepops
Geavanceerde pop-up-oplossing voor e-commerce en merken die geavanceerde targeting biedt op basis van sjablonen.

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's. Meer informatie over SmatBot
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's.

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte klantenbinding via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten aan te trekken, welkomstcampagnes om nieuwe gebruikers te koesteren, campagnes voor hernieuwde betrokkenheid van bestaande klanten en klantloyaliteitscampagnes om klanten te behouden. Met Iterable kun je campagnes bouwen voor elke fase waarin de koper zich bevindt en uiteindelijk de klantenbinding op meerdere kanalen vergroten. Meer informatie over Iterable

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantenbinding en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle sociale media en beoordelingssites op één plek. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy is een eenvoudig platform voor horecabedrijven voor het beheer van alle online berichten, beoordelingen en feedback van klanten op één plek. Verbind simpelweg de sociale media- en beoordelingskanalen die belangrijk zijn voor je bedrijf en ga aan de slag: dit platform helpt je om alle accounts te beheren en te controleren, online contact te leggen met je klanten en van hun feedback te leren. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Feedbacktool met één klik waarmee je klanten direct feedback kunnen geven. Creëer je eigen knoppen en integreer ze overal. Meer informatie over Customer Thermometer
Ongeëvenaarde tool voor het beheer van klantfeedback, met een bekroond klantenserviceteam, uitgebreide rapportagecapaciteiten, een uitgebreide lijst met app-integraties en meer. Krijg realtime, bruikbare feedback binnen handbereik. Een out-of-the-box rapportagepakket, met zowel een duidelijk overzicht van de missiecontrole als een breed scala aan diepgaande rapportage-opties. De installatie is eenvoudig en snel. Meer informatie over Customer Thermometer

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maximaliseer de omzet met het cloudgebaseerde marketing automation platform dat is ontworpen voor klantbetrokkenheid via meerdere kanalen. Meer informatie over Maropost
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worden gestuurd. Door middel van geïntegreerde marketing- en verkoopautomatisering biedt Maropost de essentiële tools, strategische begeleiding en ondersteuning die nodig zijn om meer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren door middel van een 360-graden bedrijfsbeeld van marketing automation tot CRM, commerce en klantenondersteuning. Meer informatie over Maropost

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Solitics kunnen marketeers briljant zijn en diepere klantenbindingen stimuleren door gegevens te gebruiken en analyseren voor realtime interactie. Meer informatie over Solitics
Met Solitics kunnen de beste marketeers in echte realtime (1,8 seconden) via meerdere kanalen geautomatiseerde en gepersonaliseerde klanttrajecten creëren. Marketeers krijgen ook een duidelijke analyse van de effectiviteit van de campagne en krachtige inzichten voor continue verbetering. De bedrijfseigen technologie van Solitics maakt gebruik van integratie met weinig code om rechtstreeks verbinding te maken met alle gedistribueerde gegevensbronnen aan de ene kant en alle marketingkanalen aan de andere kant, waardoor het binnen 30 dagen live gaat. Meer informatie over Solitics

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
CrowdPower is a simple automation platform that can onboard new users, reduce churn, keep your customers informed, and so much more. Meer informatie over CrowdPower
You’re getting signups, but not enough conversions. It’s hard to get your customers back on board after they churn and there’s no way to reach out automatically when someone needs help. It takes too much time to send personalized emails for every customer that signs up or has an issue. CrowdPower helps put your growth on autopilot by sending automated email marketing campaigns with behavior-based segmentation built for onboarding, feature announcements, review requests, and more. Meer informatie over CrowdPower

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
An all-in-one product adoption platform to easily onboard users, drive feature discovery and increase conversion rate. Meer informatie over Product Fruits
Product Fruits let you easily add INTERACTIVE TOURS, WALKTHROUGHS and TIPS to your app while giving users the option to send their FEEDBACK. All this via an easy to use editor, no coding or designing is needed. Whether you have a small but dynamic startup with an innovative application or you are a big company providing complex enterprise solutions - we guarantee, that Product Fruits will effectively onboard your users, dramatically increase conversions and cut support costs. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Dataroid is een oplossing voor digitale analyse en omnichannel klantenbinding waarmee bedrijven de levensduurwaarde van klanten kunnen laten groeien. Meer informatie over Dataroid
Met Dataroid krijgen bedrijven inzicht in het gedrag van klanten op al hun kanalen en kunnen ze de levensduurwaarde van klanten vergroten door hen op een relevante en gepersonaliseerde manier aan te spreken. Dataroid biedt modules voor analyse, betrokkenheid en AI-gestuurde gegevensmodellering met een naadloze overgang. Belangrijke functies omvatten aangepaste analysedashboards en -rapporten, trechters, gebruikersstromen, het volgen van verwijderingen, uniforme gebruikersprofielen, doelgroeptargeting, pushmeldingen, berichten binnen de app, het volgen van campagnedoelen en nog veel meer. Meer informatie over Dataroid

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
PRSONAS-Custom is een digitale assistent die is gemaakt om je unieke visie voor het bedienen van je klanten menselijk te maken met behoud van je merk. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Een oplossing op maat die digitale automatisering menselijk maakt voor je unieke bedrijf en zijn uitdagingen. Veilig betrekken, communiceren en praten op een manier die de wijze waarop je klanten naar je merk kijken, echt zal veranderen. Ze kunnen moeiteloos bijna elke taal spreken en begrijpen met mensachtige kenmerken die je kiest om je bedrijf en visie optimaal weer te geven. De digitale assistenten van PRSONAS-Custom doen dit onvermoeibaar, zonder oordeel en minimaliseren de overdracht van ziektekiemen en virussen. Meer informatie over PRSONAS-Custom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Automatiseer mobiele marketing en bereik je klanten met mobiele apps zoals e-mail, sms, pushmeldingen, WhatsApp, Facebook, Apple Chat, Twitter en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
Lever een omnichannel ervaring met de cloudoplossing voor mobiele marketing van CM.com die speciaal is ontworpen voor B2C-marketeers. Centraliseer realtime en historische klantinzichten uit meerdere bronnen dankzij de ingebouwde CDP. Maak moeiteloos hypergepersonaliseerde en geautomatiseerde mobiele marketingcampagnes met aangepaste segmentering en workflows op basis van slepen en neerzetten. Breid je bereik uit met behulp van sms, e-mail, WhatsApp, Facebook, Twitter, spraak, pushmeldingen en andere mobiele berichtenkanalen op elk contactpunt. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer