441 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Gebruik je OneStop-klantenportal onder je eigen merk om de continue verbindingen die van cruciaal belang zijn voor je bedrijf aan te sturen en te beheren. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne gebruikers - onder jouw merk. Het levert een continu verbonden ervaring met een alles-in-één pakket van samenwerkingsdiensten. Het Moxtra-platform kan je merkeigen OneStop-portal aansturen als een zelfstandige web- en mobiele app, of als een soepele uitbreiding van je bestaande website, web of mobiele app. Meer informatie over Moxtra
Houd je klanten betrokken door een totaaloplossing voor de digitale ervaring te bieden. Moxtra gebruikt een one-stop klantenportal en biedt een eigen communicatiecentrum voor al je externe en interne g...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Front is de eerste gedeelde inbox waarmee teams kunnen samenwerken rond elke e-mail met meer transparantie, verantwoordelijkheid en efficiëntie. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je e-mails toewijzen aan teamleden, intern e-mails delen en bespreken zonder omslachtig berichten door te sturen of met iedereen te delen, of herinneringen instellen om later te reageren. E-mailsjablonen, reeksen, samenvoegbewerkingen en snelkoppelingen automatiseren je workflow om tijd te besparen. Probeer Front gratis uit. Meer informatie over Front
Front is de eerste e-mailbeheersoftware die teams helpt samen te werken met meer betrokkenheid, transparantie en verantwoordelijkheid voor het beheer van honderden e-mails van klanten. Met Front kun je...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Meer informatie over CrossEngage
Dit bedrijf vereenvoudigt de complexiteit van marketing om daardoor zinvolle klantenbetrokkenheid te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mogelijk om contact te maken met het juiste publiek via de juiste kanalen. Door klantenprofielen van 360-graden te combineren met eenvoudig te gebruiken segmentatietools kun je unieke klanttrajecten creëren. Op deze manier kun je je klanten individueel en altijd op het juiste moment activeren. Meer informatie over CrossEngage
Dit bedrijf vereenvoudigt de complexiteit van marketing om daardoor zinvolle klantenbetrokkenheid te creëren. Zodat je klanten komen en blijven. CrossEngage maakt het voor marketeers en CRM-managers mo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Meer informatie over Lob Direct Mail
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Lob gebruikt het traditionele, grotendeels handmatige proces van proeflezen, afdrukken en mailen en zet het om in een geautomatiseerde service die kan worden geïntegreerd met je CRM, marketingautomatisering en klantendatabase. Met Lob kun je retentiebriefkaarten verzenden op dezelfde manier als je digitale tactieken gebruikt. Je kunt direct mailbetrokkenheid activeren op basis van klantgedrag of mijlpalen. Meer informatie over Lob Direct Mail
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Lob gebruikt het traditionele, grotendeels handmatige proces van proeflez...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeitel...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platfo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Ambassify is het platform bij uitstek om jouw strategie ten aanzien van medewerkersbetrokkenheid te ontwikkelen en toe te passen. Alle tools die je nodig hebt, op één platform. Meer informatie over Ambassify
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne communicatie onder de knie te krijgen, de betrokkenheid van medewerkers te stimuleren en hun pool van merkvolgers te creëren. Als er eenmaal interne voorstanders van het merk zijn, kun je natuurlijk externe merkvolgers krijgen die de bekendheid van je merk enorm kunnen vergroten, vertrouwen opbouwen, nieuwe leads genereren en de omzet verhogen. Meer informatie over Ambassify
Ambassify is het platform bij uitstek om medewerkersbetrokkenheid of een strategie ten aanzien van klantbelangen te ontwikkelen en toe te passen. Zakelijke klanten gebruiken Ambassify om hun interne co...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Landbot is een zeer intuïtieve en codevrije ontwerpfunctie voor chatbots. Converteer meer verkeer op je website met behulp van gespreksstrategieën. Meer informatie over Landbot.io
Landbot is een zeer intuïtieve en codevrije ontwerpfunctie voor chatbots. Converteer meer verkeer op je website met behulp van chatbots om contact te maken met bezoekers van je site, hun vragen in realtime te beantwoorden en je gespreksstrategieën te automatiseren. Landbot past goed in je marketingstack met systeemeigen integraties zoals Slack, Google Sheets, Mailchimp, Zapier en nog veel meer. Dit platform heeft kant-en-klare sjablonen voor vele gebruiksscenario's zoals het genereren van leads, productaanbevelingen en meer, zodat je ze kunt aanpassen aan jouw behoeften en snel kunt opstarten. Meer informatie over Landbot.io
Landbot is een zeer intuïtieve en codevrije ontwerpfunctie voor chatbots. Converteer meer verkeer op je website met behulp van chatbots om contact te maken met bezoekers van je site, hun vragen in real...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Met de chat-achtige enquêtes zet je enquêtes om in gesprekken. Hou beter contact met je klanten en medewerkers. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met een chat-achtige ervaring. Met de terugkerende enquêtes van SurveySparrow kun je met regelmatige tussenpozen enquêtes verzenden om de polsslag van klanten of medewerkers te meten. Met eenvoudige opties voor delen biedt SurveySparrow je de mogelijkheid om enquêtes te delen via internet, mobiel, sociale media en e-mail om moeiteloos feedback van je doelgroep te verzamelen. Meer informatie over SurveySparrow
Met SurveySparrow kun je enquêtes omzetten in gesprekken. SurveySparrow heeft een gespreksinterface en biedt gebruikers de mogelijkheid om zeer interactieve, mobile-first enquêtes te maken en delen met...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Het Crowdtech alles-in-één research-platform helpt je waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften bloot te leggen. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen. Tools voor betrekking van consumenten maken deel uit van het platform en laten zien dat eenvoud de ultieme verfijning is. Ervaar het research-platform door een demo aan te vragen en ontdek hoe het je kan helpen waardevolle consumenteninzichten te verkrijgen en nieuwe en onvervulde consumentenbehoeften te ontdekken. Meer informatie over Crowdtech
De alles-in-één research-oplossing voor online kwantitatief en kwalitatief onderzoek. Klanten als Heineken, Philips en Coca-Cola hebben dit platform gebruikt om de meest waardevolle consumenteninzichte...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Krachtige retentieoplossing waarvan bewezen is dat het de betrokkenheid, de levensduurwaarde van de klant en de herhaalde omzet met maar liefst 46% verhoogt. Meer informatie over Mention Me
Mention Me ondersteunt aanbevelings- en klantenbehoudmarketing voor meer dan 400 merken wereldwijd, waaronder Farfetch, Ted Baker en Huel. Het platform stelt detailhandelaars in staat om berichten op maat te maken om de betrokkenheid, de levensduurwaarde van de klant en de herhaalde omzet met maar liefst 46% te verhogen. Gebruik geavanceerde functionaliteit voor segmentatie, personalisatie en AB-testen om zeer gerichte NPS-, verwijzings- en promotieberichten aan klanten te leveren. Met name geschikt voor bedrijven met meer dan 4000 maandelijkse online bestellingen. Meer informatie over Mention Me
Mention Me ondersteunt aanbevelings- en klantenbehoudmarketing voor meer dan 400 merken wereldwijd, waaronder Farfetch, Ted Baker en Huel. Het platform stelt detailhandelaars in staat om berichten op m...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Stroomlijn de onboarding- en ondersteuningservaring van je klanten met Userlane. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Versnel de acceptatie van functies en stimuleer betrokkenheid met de meest intuïtieve interactieve oplossing voor softwarebegeleiding die er op de markt is. Meer informatie over Userlane
Met de stapsgewijze in-app begeleidingstechnologie van Userlane kun je met je software 80% meer klantenbinding bereiken. Zorg ervoor dat je klanten het volledige potentieel van je product benutten. Ver...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-enquêtesoftware helpt je om klantfeedback en werknemersbeoordelingen te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aan je website of verzamel feedback tijdens evenementen. Pas enquêtes aan je merk en stijl aan. Gebruikt door bedrijven over de hele wereld, eenvoudig te installeren en ondersteuning is op elk moment beschikbaar. Begrijp trends per segment of klant in realtime. Automatiseer met koppelingen naar Salesforce, Slack, Zapier, CRM's, helpdesks. Meer informatie over SightMill - NPS Software
Waardevolle Net Promotor Score (NPS)-klantgerichtheidssoftware helpt je om klantfeedback te verzamelen, te analyseren en ernaar te handelen. Stuur NPS-enquêtes per e-mail of sms, voeg enquêtes toe aa...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klan...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk bouwt de toonaangevende helpdesksoftware die een complete oplossing biedt voor het afhandelen van klachten van klanten. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantenbindingssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk
Zendesk bouwt klantenbindingssoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te ve...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer de...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer op één eenvoudig te gebruiken platform. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en bedrijven kunnen gepersonaliseerde merkervaringen bieden bij verschillende contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Het platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve gebruikersinterface en wordt aangevuld met uitgebreide ondersteuning en adviesdiensten. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io biedt een platform voor sociale mediamarketing en klantbelevingsbeheer. Het bevat tools voor luisteren via sociale media, aanspreken, publiceren, meten en klantgegevensbeheer. Marketeers en b...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
De interactieve software zorgt voor 16x zoveel betrokkenheid als meestal te zien is op de sociale media-pagina's van een merk. Meer informatie over Disciple
Disciple is waar communities gedijen. Het platform helpt merken om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde communities te bouwen in een veilige ruimte die ze zelf bezitten en beheren. Het creëert veilige sociale ruimtes om merken en bedrijven te helpen hun klantenbasis te transformeren in bloeiende klantencommunities. Verzamel en betrek je klantencommunity in je eigen merkruimte. Begrijp en segmenteer je klanten met behulp van geavanceerde analyse. Vergroot de omzet via in-app aankopen. Transformeer je klantencommunity vandaag nog. Meer informatie over Disciple
Disciple is waar communities gedijen. Het platform helpt merken om onafhankelijke, waardevolle en vertrouwde communities te bouwen in een veilige ruimte die ze zelf bezitten en beheren. Het creëert vei...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Nudgify gives you small (but powerful) notifications that create Social Proof and FOMO with live data - boosting your conversion rate. Meer informatie over Nudgify
Nudgify increases your website's sales and sign-ups automatically, with powerful notifications (called "Nudges"). Nudges display live data to create effects such as Social Proof and FOMO. Your visitors see your recent sales and your most popular products. Adding real-world context to your store helps you to build trust and engage your visitors. You can choose from a Library of Nudges or create Custom Nudges and place them anywhere on your site. Meer informatie over Nudgify
Nudgify increases your website's sales and sign-ups automatically, with powerful notifications (called "Nudges"). Nudges display live data to create effects such as Social Proof and FOMO. Your visitor...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Bouw betekenisvolle klantrelaties op via elk kanaal met het Infobip full-stack platform voor cloudcommunicatie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplossingen, berichtenkanalen en tools voor geavanceerde klantenbinding, beveiliging, authenticatie, ondersteuning en retentie. Meer informatie over Infobip
Infobip is een wereldleider in omnichannel-communicatie en helpt merken om op grote schaal betekenisvolle relaties met hun klanten aan te gaan. Het communicatieplatform biedt een breed scala aan oplo...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Pipedrive is een hulpprogramma voor verkoopbeheer waarmee verkoopteams worden georganiseerd. Het helpt je je te concentreren op de activiteiten waarmee deals gesloten worden. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 95.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervolgens stapsgewijze richtlijnen om iedereen gefocust te houden op de activiteiten die deals sluiten. Met Pipedrive valt er niets tussen wal en schip. Het is gemakkelijk te gebruiken en helpt om de focus te behouden, dus je team zal het met plezier gebruiken en je kunt de gegevens in het systeem vertrouwen. Het is eenvoudig te starten, maar krachtig genoeg om aan te passen aan elk verkoopproces. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive is een interne verkooptool die is ontwikkeld door verkopers voor verkopers. Het wordt wereldwijd door meer dan 95.000 verkoopteams gebruikt en helpt om de grote lijnen te zien en geeft vervol...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning. Meer informatie over Kangaroo
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. POS-integraties: Lightspeed detailhandel/e-commerce/restaurant, Shopify, Magento, Vend, WooCommerce Meer informatie over Kangaroo
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersona...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAge...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
PureCloud maakt klantrelaties eenvoudig. Telefoon, e-mail en chat worden verbonden via één tool voor een betere klantbetrokkenheid. Meer informatie over Genesys Cloud
Het PureCloud-platform van Genesys is de alomvattende cloudoplossing voor contactcenters van de volgende generatie, waarmee je binnenkomend volume en uitgaande campagnes effectief kunt beheren met krachtige routeringscapaciteiten. Dankzij een uniforme desktop kunnen agents een 360-weergave van je klant krijgen en naadloos schakelen tussen kanalen en interacties. Diepgaande analyses, opnamebeleid en personeelsmanagement zijn ingebouwd. Wekelijkse functie-releases zorgen ervoor dat je de verwachtingen van klanten altijd overtreft. Meer informatie over Genesys Cloud
Het PureCloud-platform van Genesys is de alomvattende cloudoplossing voor contactcenters van de volgende generatie, waarmee je binnenkomend volume en uitgaande campagnes effectief kunt beheren met krac...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Tribe is een online community-platform dat klantenbinding bevordert via activiteitenfeeds, sociale widgets, gamification en meldingen. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen artikelen schrijven, vragen stellen, antwoorden indienen, opiniepeilingen maken, reageren, opmerkingen plaatsen en meerdere soorten content delen. Maak je leden betrokken met dit krachtige gamification-systeem, de mogelijkheid om incentives te ontwikkelen en tools voor meldingen. Maak gebruik van deze modulaire community-engine, apps, native integraties, widgets en API om boeiende online community's te creëren. Meer informatie over Tribe
Aanpasbaar online community-platform waarmee je gebruikers kunt verbinden, betrokken maken en behouden. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Leden kunnen ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
LivePerson is een marktleider op het gebied van door AI aangedreven platforms voor klantenbinding om klantrelaties op te bouwen en te koesteren. Meer informatie over Conversational Cloud
LivePerson is een marktleider op het gebied van door AI aangedreven platforms voor klantenbinding en werkt samen met innovatieve merken over de hele wereld om klantrelaties op te bouwen en te onderhouden om de klanttevredenheid te verhogen en de klantenservice te verbeteren. Dankzij het klantenbindingsplatform van LivePerson kunnen door AI aangedreven chatbots worden uitgevoerd op alle populaire berichtenkanalen van de wereld om je klanten te ontmoeten in hun favoriete app. Door AI aangedreven chatbots helpen mensen om je klantenserviceactiviteiten te verrijken. Meer informatie over Conversational Cloud
LivePerson is een marktleider op het gebied van door AI aangedreven platforms voor klantenbinding en werkt samen met innovatieve merken over de hele wereld om klantrelaties op te bouwen en te onderhoud...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte klantenbinding via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten aan te trekken, welkomstcampagnes om nieuwe gebruikers te koesteren, campagnes voor hernieuwde betrokkenheid van bestaande klanten en klantloyaliteitscampagnes om klanten te behouden. Met Iterable kun je campagnes bouwen voor elke fase waarin de koper zich bevindt en uiteindelijk de klantenbinding op meerdere kanalen vergroten. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantenbinding en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergr...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Platform voor groeimiddelen en automatisering van e-mailmarketing om je webbedrijf te laten groeien. Meest geschikt voor kleine tot middelgrote bedrijven. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enkel platform voor een betaalbare prijs. Meer informatie over SendX
Alles-in-één software voor marketeers om alles goed te doen, van leadcapture, e-mail en drip-marketing, workflows, webpush-meldingen, marketing automation en meer. SendX vervangt dat alles met één enke...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten via telefoon, e-mail, chat en sociale media. Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf één scherm directe persoonlijke ondersteuning te bieden via telefoon, e-mail en chatten en sociale media. Verkrijg realtime prestatiestatistieken, intelligente routering, automatiseringen, integraties en nog veel meer. Probeer het gratis uit, of plan een demo om te zien hoe Dixa de ervaring van jouw medewerkers en klanten kan verbeteren! Meer informatie over Dixa
Dixa is het platform voor klantvriendschap met realtime gesprekken tussen merken en hun klanten. Dixa is ontworpen met eenvoud en gebruiksgemak in gedachten en stelt klantgerichte teams in staat vanaf ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Biedt een inbox voor bedrijven om op één centrale plek efficiënt met hun klanten te communiceren via verschillende communicatiekanalen. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, WhatsApp, sms, spraak, livechat en nog veel meer op één centrale plek. Meer informatie over Trengo
Trengo stimuleert de teamproductiviteit en efficiënte klantcommunicatie door alle communicatiekanalen te verenigen in één collaboratieve inbox. Ontvang berichten via e-mail, Facebook Messenger, Whats...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Maximaliseer de omzet met het cloudgebaseerde marketing automation platform dat is ontworpen voor klantbetrokkenheid via meerdere kanalen. Meer informatie over Maropost
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worden gestuurd. Door middel van geïntegreerde marketing- en verkoopautomatisering biedt Maropost de essentiële tools, strategische begeleiding en ondersteuning die nodig zijn om meer gepersonaliseerde klantervaringen te creëren door middel van een 360-graden bedrijfsbeeld van marketing automation tot CRM, commerce en klantenondersteuning. Meer informatie over Maropost
De digitale marketingplatforms van Maropost helpen je om potentiële klanten om te zetten in klanten door ervoor te zorgen dat gerichte berichten op het juiste moment naar de juiste contactpersoon worde...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadl...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
PRSONAS-Custom is een digitale assistent die is gemaakt om je unieke visie voor het bedienen van je klanten menselijk te maken met behoud van je merk. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Een oplossing op maat die digitale automatisering menselijk maakt voor je unieke bedrijf en zijn uitdagingen. Veilig betrekken, communiceren en praten op een manier die de wijze waarop je klanten naar je merk kijken, echt zal veranderen. Ze kunnen moeiteloos bijna elke taal spreken en begrijpen met mensachtige kenmerken die je kiest om je bedrijf en visie optimaal weer te geven. De digitale assistenten van PRSONAS-Custom doen dit onvermoeibaar, zonder oordeel en minimaliseren de overdracht van ziektekiemen en virussen. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Een oplossing op maat die digitale automatisering menselijk maakt voor je unieke bedrijf en zijn uitdagingen. Veilig betrekken, communiceren en praten op een manier die de wijze waarop je klanten naar ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM.
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communi...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar.
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt....
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervarin...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociale betrokkenheid vereenvoudigen, merkvermeldingen en hashtags volgen, meerdere accounts beheren en nog veel meer. | Probeer Sprout 30 dagen gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken social...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebrui...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen....
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Pipefy, het werkmanagementplatform, stelt managers van wereldklasse in staat om efficiënte workflows te creëren en uit te voeren.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoerenden beschikken over de benodigde tools om hun werk te verbeteren zonder op iemand anders te vertrouwen, is er geen limiet aan wat ze kunnen bereiken. Daarom verbetert Pipefy de flexibiliteit, verhoogt het de efficiëntie en levert het toegevoegde klantwaarde door optimalisatie van workflows, waardoor betere resultaten worden verkregen.
Pipefy is het werkmanagementplatform dat uitvoerenden in staat stelt hun werk op één plek te organiseren en te beheren, zodat iedereen elk proces zelf kan stroomlijnen en automatiseren. Wanneer uitvoe...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Qualtrics Customer Experience (CX) maakt het eenvoudig voor bedrijven om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren. Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject weer te geven, te beantwoorden en te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met flexibele op rol gebaseerde dashboards, dynamische dienstverlening op maat en volledige CRM integratie kan u ongeëvenaarde klantervaringen bieden. Vraag een demo aan of maak uw gratis trial account aan om meteen aan de slag te gaan! Meer informatie over Qualtrics CustomerXM
Qualtrics Customer Experience (CX) is 's werelds meest geavanceerde platform voor het verbeteren van klantervaringen en waarbij het eenvoudig wordt gemaakt om elk belangrijk moment in het klanttraject ...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
Registreer gegevens over gebruikersgedrag, segmenteer gebruikers en onderneem vervolgens actie via berichten, enquêtes en peilingen binnen de toepassing.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige manier om te begrijpen en te profiteren van wat echt de drijvende kracht achter het succes van een product is. Pendo heeft de missie om de ervaringen van de maatschappij met software te verbeteren, en doet dit door middel van krachtige analyses, gebruikersfeedback binnen de toepassing en contextuele begeleiding die is ontworpen om bedrijven te helpen de klantervaring binnen hun toepassingen te meten en te verbeteren.
Pendo werd opgericht toen alumni van Rally, Google, Cisco en Red Hat hun gezamenlijke inzet combineerden om iets te creëren dat ze als productmanagers zelf graag hadden willen hebben: een eenvoudige ma...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en de bliksemsnelle creatie van voorstellen.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief beoordeelde oplossing voor verkoopbevordering. Creëer, verzend, beheer en volg snel boeiende multimedia e-brochures, voorstellen, prijs- en productoffertes, contracten, presentaties en meer. Integreert met Salesforce, Microsoft Dynamics, NetSuite, Hubspot, Zoho, Base, DocuSign, Sertifi en Right Signature.
ClientPoint voorheen Paperless Proposal. Deze software helpt je aan meer omzet. Profiteer van hogere succespercentages, kortere verkoopcycli en bliksemsnelle creatie van voorstellen met deze positief b...
  • Live chatten
  • Verzamelen van feedback
  • Opzeggingenbeheer
  • Analyse
  • Communicatiebeheer