Nederland Lokale producten weergeven
763 resultaten
Betrek meer klanten op een persoonlijke manier met interactieve video's. Meer informatie over VideoAsk
Wil je er voor je klanten zijn op een manier die zowel persoonlijk als schaalbaar is? Verwelkom mensen aan boord, geef ondersteuning, krijg feedback en maak diepere verbindingen met VideoAsk. Meer informatie over VideoAsk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Upzelo kunnen bedrijven het verloop verminderen en de retentie verhogen, door middel van realtime gegevens, aangepaste aanbiedingen en feedback. Meer informatie over Upzelo
Upzelo is een webgebaseerd platform voor klantgerichtheid waarmee SaaS-bedrijven hun verloop kunnen verminderen en hun abonnementsbehoud kunnen verbeteren. Upzelo grijpt in vóór de opzegging en door aangepaste aanbiedingen, realtime gegevens en betere klantenfeedback werkt het om je verloop te verminderen. Hierdoor kun je stoppen met het verspillen van je tijd en geld aan pogingen om afgevallen klanten terug te winnen. Het is tijd om behoud meer aandacht te geven. Meer informatie over Upzelo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Uniform platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen met een zeer intuïtieve en collaboratieve UI. Meer informatie over Falcon.io
Falcon.io is een verenigd platform voor het beheer van sociale media en klantervaringen. Het platform is een totaaloplossing voor alle behoeften op het gebied van sociaal luisteren, betrokkenheid, publiceren, meten en benchmarken van marketeers. Falcon helpt marketeers om meer gepersonaliseerde merkervaringen te bieden bij alle digitale contactpunten, op basis van verrijkte klantprofielen. Dit platform beschikt over een zeer intuïtieve en collaboratieve UI en wordt aangevuld door het toonaangevende ondersteuningsteam in de branche. Meer informatie over Falcon.io

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Breng je klantenondersteuning naar nieuwe hoogten. Het enige dat je nodig hebt is de juiste helpdesksoftware om je klanten via meerdere kanalen te benaderen. Meer informatie over Zoho Desk
Zoho Desk is een webgebaseerde klantenservicetoepassing die je bedrijf helpt om sterkere relaties met klanten op te bouwen. Benader je klanten via e-mail, sociale media, livechat, selfserviceportals en webformulieren in één interface. Met Zoho Desk worden vertegenwoordigers productiever, worden managers invloedrijker en krijgen klanten meer mogelijkheden. Het is aanpasbaar, gemakkelijk te gebruiken en betaalbaar. Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stop collecting data through boring forms. Start building live presentations and apps that actually engage your audience. Meer informatie over Formaloo
Formaloo is a data OS that empowers people to use the power of flexible databases using forms to build powerful solutions they need to drive innovation and increase agility within their teams. Try out Formaloo today and see why so many organizations are switching to Formaloo. Meer informatie over Formaloo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Maak contact met je klanten en sluit deals in de helft van de tijd met het slimme CRM-systeem van Pipedrive. Probeer het gratis en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive
Pipedrive CRM helpt je om met je klanten in contact te komen en deals te sluiten in de helft van de tijd. Verenig alle klantinteracties, automatiseer workflows en gebruik speciale functies om het betrokkenheidsniveau te verhogen, je leads warm te houden en je pijplijn te vullen met nieuwe leads. De rapporten tonen aan dat binnen het eerste jaar na het gebruik van Pipedrive de gemiddelde tijd om te winnen van gebruikers met gemiddeld 47% is afgenomen. Probeer Pipedrive 14 dagen en ontdek het zelf. Meer informatie over Pipedrive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Help je klanten om zichzelf te helpen! Elevio biedt je klanten self-service ondersteuning on-demand, waar en wanneer ze het maar nodig hebben. Meer informatie over elevio
Elevio maakt je producten gemakkelijker om te leren. Het verbetert de retentie en vermindert je ondersteuningslasten. Het product brengt je bestaande ondersteuningsstack bij elkaar om een alles-in-één ervaring voor je klanten te bieden, je klanteneducatie naar een hoger niveau te tillen en je klanten on-demand hulp te bieden, waar en wanneer ze dit maar nodig hebben. Meer dan 500 bedrijven zoals Atlassian, Heap, Adroll en Dell gebruiken Elevio om klanteneducatie te verbeteren en de ondersteuningswerklast te verlagen. Probeer de GRATIS 14-daagse proefversie. Meer informatie over elevio

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Meer informatie over Lob
Lob Direct Mail is een platform voor het leveren van automatisering, schaal en efficiëntie voor alle offline klantcommunicatie. Lob gebruikt het traditionele, grotendeels handmatige proces van proeflezen, afdrukken en mailen en zet het om in een geautomatiseerde service die kan worden geïntegreerd met je CRM, marketingautomatisering en klantendatabase. Met Lob kun je retentiebriefkaarten verzenden op dezelfde manier als je digitale tactieken gebruikt. Je kunt direct mailbetrokkenheid activeren op basis van klantgedrag of mijlpalen. Meer informatie over Lob

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms, deze software doet het allemaal. Meer informatie over Notificare
Automatiseer je marketing. Helpt merken om fijne momenten te creëren. Omdat elke superheld een hulpje nodig heeft. App-push, webpush, e-mail, sms. Deze software doet het allemaal. Het Notificare-platform voor contextuele marketing automation verzamelt inzichten in app- of webgedrag en gebruikerslocatie, waardoor merken contact kunnen leggen en kunnen communiceren met zeer boeiende marketingcampagnes. Notificare is ISO/IEC 27001 gecertificeerd. Meer informatie over Notificare

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste software voor klantenbinding waarmee je met je klanten kunt communiceren via meerdere voorkeurskanalen van klanten zoals e-mail, sms, oproepen of sociale media. LiveAgent biedt krachtige rapportagefuncties, een universele inbox en een hybride ticketingsysteem. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten. Meer informatie over EngageBay
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt gratis live-chatsoftware om eenvoudig te communiceren met elke klant en gepersonaliseerde, individuele ondersteuning te bieden – dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Door LiveChat aan je website toe te voegen, geef je jouw klanten de mogelijkheid om direct met je in gesprek te gaan en kun je hun vragen meteen beantwoorden. Meer informatie over LiveChat
LiveChat biedt onmiddellijke communicatie met bezoekers van de website en maakt een snelle oplossing mogelijk voor hun vragen of problemen. Daarnaast biedt het de mogelijkheid om je bezoekers te volgen en gepersonaliseerde berichten te versturen op basis van bepaalde voorwaarden, zoals het aantal bezochte pagina's of de op de website doorgebrachte tijd. Meer informatie over LiveChat

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday sales CRM
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Automate your Customer Engagement operations in minutes with ready-to-use templates. Try Pipefy for free. Meer informatie over Pipefy
Pipefy is a no-code workflow automation software that empowers managers to create and automate workflows without technical skills. Improve customer engagement with Pipefy by standardizing workflows, automating emails, streamlining customer requests, and optimizing your onboarding process with an intuitive, easy-to-use, no-code platform. Follow the steps of companies such as Visa, IBM, Volvo, Santander, and Kraft Heinz. Improve speed, deliver higher-quality outcomes, and make data-driven decis Meer informatie over Pipefy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het klantensuccesplatform van ChurnZero helpt bedrijven om verloop te bestrijden via gegevensintegraties, gezondheidsscores, automatisering, NPS en nog veel meer. Meer informatie over ChurnZero
Het realtime SaaS-platform van ChurnZero helpt abonnementenbedrijven met het bestrijden van het klantverloop. Het platform is uniek ontworpen om nauw te integreren met CRM-systemen en in een toepassing of service. Hierdoor helpt ChurnZero bedrijven te begrijpen hoe hun klanten hun product gebruiken, en beoordeelt het hun gezondheid en hun waarschijnlijkheid om abonnementen te vernieuwen. Ook geeft het het bedrijf de middelen om de klantervaring te automatiseren en personaliseren door middel van tijdige en relevante contactpunten, inclusief in-app content. Meer informatie over ChurnZero

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stimuleer geweldige klantervaringen met training; verzorg strategische, waardegerichte klanteducatieprogramma's met het LMS van LearnUpon. Meer informatie over LearnUpon
Versterk langetermijnrelaties en stimuleer de groei van je klanten via één gebruikersgerichte oplossing in het LMS van LearnUpon. Geef klanten vanaf het begin de tools die ze nodig hebben met begeleide onboarding, zorg ervoor dat je klanten langer blijven met waardegedreven productbronnen en verminder ondersteuningsvragen zodat je team proactievere gesprekken met klanten kan voeren. Misschien zelfs je eigen academie voor klanten bouwen? Meer informatie over LearnUpon

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Coosto is een toonaangevende content- & social media marketing tool die is ontworpen om marketeers te helpen waardevolle content te creëren en te verspreiden. Meer informatie over Coosto
Coosto is een toonaangevende, datagedreven content- & social media marketing tool die er volledig op is gericht om marketeers te helpen bij het creëren van beter presterende content. Het is de perfecte tool om trending content te ontdekken en erop aan te haken, om content efficiënt te verspreiden via social media kanalen, om de interactie aan te gaan met volgers en fans, om alle resultaten te rapporteren en nog veel meer. Coosto heeft alles in huis wat de moderne marketeer nodig heeft om zijn merkbekendheid, autoriteit, klantloyaliteit en conversie te vergroten. Meer informatie over Coosto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM Plus verenigt alle verschillende contactpunten van een bedrijf met de gegevens die in elk van hen zijn verzameld op één platform. Meer informatie over Zoho CRM Plus
Zoho CRM Plus biedt bedrijven van elke omvang een uniform platform voor klantervaringen waarmee ze in alle stadia van hun levenscyclus met klanten in contact kunnen komen en hen om kunnen zetten in waardevolle merkambassadeurs. Belangrijke functies omvatten uniforme verkoop, marketing en klantenservice, omnichannel klantenbinding, een 360-graden klantenweergave, samenwerkingstools tussen teams, geavanceerde analyse, ingebouwde AI en meer. Meer informatie over Zoho CRM Plus

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Iterable is het platform voor groeimarketing dat echte klantenbinding via meerdere kanalen op schaal mogelijk maakt. Meer informatie over Iterable
Iterable is een platform voor groeimarketing waarmee je via verschillende kanalen gepersonaliseerde berichten op schaal kunt verzenden. Leer hoe je promotiecampagnes kunt opzetten om potentiële klanten aan te trekken, welkomstcampagnes om nieuwe gebruikers te koesteren, campagnes voor hernieuwde betrokkenheid van bestaande klanten en klantloyaliteitscampagnes om klanten te behouden. Met Iterable kun je campagnes bouwen voor elke fase waarin de koper zich bevindt en uiteindelijk de klantenbinding op meerdere kanalen vergroten. Meer informatie over Iterable

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Verbeter je klantenbinding en koester je klanten gedurende hun hele levenscyclus via één betaalbaar platform. Meer informatie over Froged
De oplossing om de klantenbinding in je bedrijf te vergroten. De tool is ontworpen om je klanten gedurende hun hele levenscyclus te onderhouden. Met FROGED kun je klantbetrokkenheid en -behoud vergroten en het verloop verminderen. Ondersteun de unieke behoeften van je klanten met aangepaste e-mailcampagnes, een prachtig geïntegreerde kennisbank, livechat en geautomatiseerde berichten. Gratis proefversie voor 7 dagen Meer informatie over Froged

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Canny is een tool voor gebruikersfeedback die is ontworpen om alles te bieden wat je nodig hebt om door de hele feedbackcyclus te navigeren. Meer informatie over Canny
Je kunt gebruikersfeedback op één plek vastleggen, organiseren en analyseren om je productbeslissingen te ondersteunen. Geef prioriteit aan feedback, creëer een routekaart en sluit de communicatielus met een ingebouwd wijzigingslogboek. Meer informatie over Canny

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
LiveVox is een contactcenterplatform van de volgende generatie dat omnichannel-communicatie, CRM, praktische AI en WFO in één oplossing integreert. Meer informatie over LiveVox
Met het krachtige contactcenterplatform van de volgende generatie van LiveVox kunnen bedrijven met communiceren klanten op hun favoriete kanalen, spraak, e-mail, sms en webchat, en kunstmatige intelligentie, of AI, gebruiken om een naadloze klantervaring te creëren. Alle gegevens worden geïntegreerd in kernfuncties van contactcenters - CRM, WFO en Omnichannel/AI in één digitaal platform voor klantenbinding dat medewerkers toegang geeft tot alle interacties om op een tijdige en efficiënte manier superieure klantervaringen te bieden. Meer informatie over LiveVox

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpwise is een gedeelde inbox voor je team-e-mail, sms, livechat, WhatsApp, socialmedia-accounts en vele andere kanalen. Meer informatie over Helpwise
Met Helpwise kunnen klantgerichte teams klantvragen omzetten naar klanttevredenheid. Het dient als een totaaloplossing voor klantenondersteuning en verkopers die met behulp van één platform de klantcommunicatie via meerdere kanalen willen afhandelen. Met Helpwise kunnen bedrijven ook team-e-mails, socialmediaberichten, WhatsApp-berichten, sms-berichten en livechatgesprekken beheren. Met Helpwise kunnen bedrijven kennisbanken en chatbots creëren en snellere en betere klantenondersteuning bieden. Meer informatie over Helpwise

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een AI-gestuurd platform voor klantenbinding dat het mogelijk maakt om op de beste momenten berichten te leveren via 9 kanalen. Meer informatie over Netcore
Met de module voor klantenbinding van Netcore kunnen B2C-marketeers stoppen met raden door berichten op de optimale tijden te leveren voor de beste conversie- en retentiepercentages. De module werkt op een uitgebreid klantgegevensprofiel waarmee het AI-systeem campagnes en communicatie kan automatiseren. Het helpt bij het opbouwen van zinvolle klanttrajecten via 9 kanalen en het bekijken van resultaten en inzichten op dashboards. Analyseer klantgedrag in elke fase en maak realtime aanpassingen op basis van inkomsten en andere inzichten. Meer informatie over Netcore

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een alles-in-één platform voor productacceptatie om gebruikers eenvoudig te onboarden, het ontdekken van functies te stimuleren en het conversiepercentage te verhogen. Meer informatie over Product Fruits
Met productvruchten kun je eenvoudig interactieve tours, walkthroughs en tips toevoegen aan je app, terwijl gebruikers de optie krijgen om hun feedback te verzenden. Dit alles via een gebruiksvriendelijke editor, er is geen codering of ontwerp nodig. Of je nu een kleine maar dynamische startup hebt met een innovatieve toepassing of een groot bedrijf bent dat complexe bedrijfsoplossingen biedt: dit platform garandeert dat Product Fruits je gebruikers effectief zal onboarden, conversies drastisch zal verhogen en ondersteuningskosten zal verlagen. Meer informatie over Product Fruits

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
AreTheyHappy helpt restaurantketens en horecabedrijven met meerdere locaties om de klantervaring naar een hoger niveau te brengen. Meer informatie over AreTheyHappy
AreTheyHappy gebruiksvriendelijke software waarmee restaurant- en horecabedrijven hun online merkreputatie kunnen beheren. Dit platform ondersteunt de online klantervaring van je merk door een onbeperkt aantal gegevensstromen op één plek samen te brengen. Restaurant- en horecamerken hebben nu hun eigen commandocentrum waarmee ze de prestaties en groei van een locatie tot op merkniveau kunnen volgen en ook NPS, klantsentiment, keuzebepalende factoren en meer kunnen bijhouden. Je hoeft alleen maar je online kanalen te verbinden en je kunt aan de slag. Meer informatie over AreTheyHappy

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nudgify geeft je kleine (maar krachtige) meldingen die sociaal bewijs en FOMO creëren met live gegevens - waardoor je conversiepercentage wordt verhoogd. Meer informatie over Nudgify
Nudgify verhoogt automatisch de verkopen en aanmeldingen van je website, met krachtige meldingen (Nudges). Nudges geven live gegevens weer om effecten te creëren zoals sociaal bewijs en FOMO (Fear Of Missing Out). Je bezoekers zien je recente verkopen en je meest gewilde producten. Het toevoegen van echte context aan je winkel helpt je om vertrouwen op te bouwen en je bezoekers betrokken te maken. Je kunt kiezen uit een bibliotheek van Nudges of aangepaste Nudges maken en deze overal op je site plaatsen. Meer informatie over Nudgify

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een snelle manier om gebruikers te onboarden. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow
Een snelle manier om gebruikers te onboarden Je wilt de onboarding van gebruikers verbeteren, maar je ontwikkelaars zijn druk. Je conversiepercentage lijdt eronder. Met Userflow kan je hele team op maat gemaakte in-app-enquêtes, rondleidingen en checklists maken, zonder code. Converteer meer klanten en verhoog de retentie. Meer informatie over Userflow

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Een uitgebreid loyaliteits- en digitaal marketingplatform om je klanten op schaal aan te trekken, te beïnvloeden en opnieuw te betrekken. Meer informatie over Consumer Marketing Platform
Verander je klanten in voorstanders van je merk met dit aantrekkelijke geautomatiseerde loyaliteitsprogramma. Meest effectief, voordelig, eenvoudig in te stellen, aanpasbaar en zeer schaalbaar. Naadloos en probleemloos te gebruiken door de consument. De consumentendeelname is zeer hoog, waarbij sommige van de klanten een consistente conversie van 76% behalen. Het wordt geleverd met marketing automation om klanten opnieuw te betrekken, alsook geavanceerde dashboards voor data-analyse en rapporten. Meer informatie over Consumer Marketing Platform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
PRSONAS-Custom is een digitale assistent die is gemaakt om je unieke visie voor het bedienen van je klanten menselijk te maken met behoud van je merk. Meer informatie over PRSONAS-Custom
Een oplossing op maat die digitale automatisering menselijk maakt voor je unieke bedrijf en zijn uitdagingen. Veilig betrekken, communiceren en praten op een manier die de wijze waarop je klanten naar je merk kijken, echt zal veranderen. Ze kunnen moeiteloos bijna elke taal spreken en begrijpen met mensachtige kenmerken die je kiest om je bedrijf en visie optimaal weer te geven. De digitale assistenten van PRSONAS-Custom doen dit onvermoeibaar, zonder oordeel en minimaliseren de overdracht van ziektekiemen en virussen. Meer informatie over PRSONAS-Custom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Nederland Lokaal product
Automatiseer mobiele marketing en bereik je klanten met mobiele apps zoals e-mail, sms, pushmeldingen, WhatsApp, Facebook, Apple Chat, Twitter en meer. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud
Lever een omnichannel ervaring met de cloudoplossing voor mobiele marketing van CM.com die speciaal is ontworpen voor B2C-marketeers. Centraliseer realtime en historische klantinzichten uit meerdere bronnen dankzij de ingebouwde CDP. Maak moeiteloos hypergepersonaliseerde en geautomatiseerde mobiele marketingcampagnes met aangepaste segmentering en workflows op basis van slepen en neerzetten. Breid je bereik uit met behulp van sms, e-mail, WhatsApp, Facebook, Twitter, spraak, pushmeldingen en andere mobiele berichtenkanalen op elk contactpunt. Meer informatie over Mobile Marketing Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zoho CRM biedt organisaties een complete oplossing voor de hele levenscyclus van klantenrelatiebeheer.
Zoho CRM biedt bedrijven van elk formaat een manier om in contact te blijven met prospects en klanten. Zet prospects om naar klanten door websitebezoekers bij te houden en met live chat-opties. Communiceer altijd en overal met klanten via e-mail, telefoon, sociale media en andere kanalen met een omnichannel CRM. Meer informatie over Zoho CRM

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt.
Het is ideaal voor bedrijven van elke omvang en bestaat uit een tool voor klantenbinding en communicatie die gebruikers opties voor merkontdekking binnen e-commerce biedt. Meer informatie over Viber

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Hootsuite is het meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media, vertrouwd door meer dan 800 bedrijven uit de Fortune 1000.
Hootsuite is 's werelds meest gebruikte platform voor het beheer van sociale media met meer dan 16 miljoen gebruikers wereldwijd. Het stelt organisaties in staat om sociale mediastrategieën uit te voeren over meerdere netwerken, waaronder Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, Pinterest en YouTube. Teams kunnen op alle apparaten en binnen alle afdelingen samenwerken in een beveiligde omgeving om sociale mediaprofielen te beheren, contact te onderhouden met klanten en inkomsten te genereren. Meer informatie over Hootsuite

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Zendesk is de toonaangevende helpdesksoftware voor betere klantrelaties.
Zendesk bouwt helpdesksoftware voor betere klantenrelaties. De producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 50.000 bedrijven wereldwijd helpt om goede klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, web, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op te lossen via verschillende kanalen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
GUUSTO.COM is een erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Al het geld gaat daadwerkelijk naar je mensen voor een maximaal rendement.
GUUSTO.COM is een modern erkenningsplatform dat eenvoudig, impactvol en gratis is. Handelaren worden belast, dus al het geld dat je uitgeeft aan erkenning, gaat daadwerkelijk naar je mensen. Er kunnen geen opslagen en niet-opgeëiste geschenken worden geannuleerd (bespaart je nog eens 10-20% om je rendement te maximaliseren). Je mensen zullen de flexibiliteit waarmee ze kunnen inwisselen bij meer dan 60.000 partnerlocaties heel fijn vinden - door gebruik te maken van web-, mobiele of printopties, zodat niemand ooit buitengesloten wordt. Begin binnen enkele minuten, niet in maanden, aan een cultuur van erkenning. Meer informatie over Guusto

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
's Werelds eerste platform voor klantberichten dat is gericht op bedrijfsgroei
Intercom bouwt een pakket van boodschapgerichte producten voor bedrijven om de groei gedurende de levenscyclus van de klant te versnellen. Deze oplossing biedt een compleet groeiplatform voor marketing, verkoop en ondersteuning. De meest succesvolle bedrijven ter wereld, zoals Atlassian, Shopify en New Relic, gebruiken Intercom om groei te stimuleren via chat, bots en gepersonaliseerde klantcommunicatie. Meer informatie over Intercom

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Tool voor het beheren van klantbeoordelingen die je helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met je klanten.
Trustpilot is een tool voor het beheren van klantbeoordelingen die online bedrijven helpt contact te leggen en vertrouwen op te bouwen met hun klanten. Bedrijven gebruiken Trustpilot om de klantervaring te verbeteren, meer op te vallen in zoekmachines, het aantal conversies en verkopen op locatie te verhogen en een vertrouwde reputatie op te bouwen. Functies zijn onder andere: krachtige beoordelingsrapporten en -analyses, beoordelingen van Google-verkopers, rijke fragmentsterren, uitnodigingen en herinneringen voor beoordelingen, lokale evaluatiewidgets en meer. Meer informatie over Trustpilot

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike verhoogt de klantgerichtheid door middel van chats en berichten. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
A powerful online CRM system to manage sales & marketing activities for your business. Integrated, highly configurable, easy to use.
Apptivo's online CRM system is a powerful tool to manage your sales, marketing, and much more. CRM sits at the core of Apptivo's integrated suite of business apps, providing a complete suite to tools to gain a 360 view of your customer. Our CRM includes lead management, an opportunity pipeline with intuitive dashboards, and flexible workflow tools including marketing automation. Everything is completely accessible from your Android or iOS device and integrated with Office365 & G Suite. Meer informatie over Apptivo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Krachtige, gebruiksvriendelijke software voor marketing automation die gekwalificeerde leads helpt genereren en marketinguitgaven vertaalt naar omzet.
Marketo is een toonaangevend platform voor marketing automation met een scala aan capaciteiten voor kleine en middelgrote bedrijven en grote ondernemingen in verschillende sectoren. Enkele veelvoorkomende functies omvatten e-mailmarketing, nurturing, SEO, bestemmingspagina's, beoordeling en analyse, terwijl andere edities geavanceerde functies bieden, zoals personalisatie van websites, mobiele betrokkenheid, sociale en web-retargeting. Doorsneeklanten omvatten zowel B2C- als B2B-merken van elke omvang. Meer informatie over Marketo Engage

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Met Service Cloud bied je snelle en productieve service via de telefoon, e-mail, webchat of social media.
Met Service Cloud ondersteun je klanten op ieder kanaal, op elk moment. Help je serviceteams efficiënter te werken met geïntegreerde AI en chatbots. Laat je klanten gebruik maken van selfserviceportals voor directe ondersteuning, waar ze ook zijn. Van out-of-the-box tot volledig aanpasbare service: vind de beste oplossing die past bij jouw bedrijf. Meer informatie over Salesforce Service Cloud

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Typeform is de veelzijdige tool voor het verzamelen van gegevens, waardoor vragen beantwoorden eenvoudig en leuk is.
Online formulieren en enquêtes zijn vaak saai en voorspelbaar. Mensen verdienen een betere ervaring. Maak kennis met Typeform, de tool voor het verzamelen van gegevens die het beantwoorden van vragen eenvoudig en leuk maakt, zodat je meer en betere gegevens krijgt. Creëer enquêtes, quizzen, formulieren of iets geheel nieuws. Pas het ontwerp aan op de taal van je merk. En voor je publiek werkt het op elk apparaat. Haal het maximale uit je gegevens met honderden integraties, waaronder met MailChimp, Google Spreadsheets en Salesforce. Meer informatie over Typeform

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Stimuleer tevredenheid, breid relaties uit en zorg voor langdurige loyaliteit met sociale klantenservice. | Probeer Sprout gratis.
Sprout Social biedt krachtige oplossingen voor sociale klantenbinding voor toonaangevende bureaus en merken, waaronder Hyatt, Ogilvy, Leo Burnett, Evernote en Microsoft. Met Sprout kunnen merken sociale betrokkenheid vereenvoudigen, merkvermeldingen en hashtags volgen, meerdere accounts beheren en nog veel meer. | Probeer Sprout 30 dagen gratis. Meer informatie over Sprout Social

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Helpt bedrijven met het verzamelen, volgen en marketen van klantbeoordelingen om de online reputatie te beheren en de klantervaring te verbeteren.
BirdEye stelt je in staat om zo goed mogelijk zaken te doen. BirdEye stimuleert de bedrijfsgroei door nieuwe beoordelingen te krijgen en de klantervaring te verbeteren. Meer dan 50.000 bedrijven gebruiken BirdEye om hun beoordelingen te beheren, online te worden gevonden, feedback van klanten te verzamelen, activiteiten te verbeteren en inkomsten te verhogen. De alles-in-één-software van BirdEye omvat monitoring, genereren en marketing van beoordelingen, klantonderzoeken, sociale media, ondersteuning aan de hand van tickets, vermeldingen, web-chat, zakelijke inzichten en competitieve benchmarking. Meer informatie over Birdeye

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer
SurveyGizmo is 's werelds beste platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen.
SurveyGizmo is een robuust platform voor onderzoek en data-inzichten dat je in staat stelt om slimmere beslissingen te nemen. Meer informatie over Alchemer

Functies

  • Live chatten
  • Feedbackbeheer
  • Opzeggingenbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Communicatiebeheer