Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Call tracking software

Call tracking software helpt bureaus en marketingafdelingen de ROI van hun campagnes te meten aan de hand van inzichten in telefonische leads en dynamische source tracking.

Nederland Lokale producten weergeven
66 resultaten
Geweldige klantenservice begint met betere helpdesksoftware. Win meer klanten door uitstekende klantenservice te bieden met LiveAgent. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent is volledig uitgeruste helpdesksoftware. Bedrijven zoals BMW, Yamaha, Huawei, Orange of Forbesfone gebruiken LiveAgent om een geweldige klantervaring te leveren aan 150 miljoen eindgebruikers wereldwijd. Sluit je bij hen aan en behaal een concurrentievoordeel. Begin met een proefperiode van 14 dagen, geen creditcard nodig en geen contracten. LiveAgent is functierijke multichannel helpdesksoftware met meer dan 170 helpdeskfuncties, waaronder live chat, telefonische ondersteuning, integratie van sociale media, een ondersteuningsportal en API. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Begrijp welke online of offline marketingcampagnes de telefoontjes naar je bedrijf stimuleren. Train je personeel en verhoog het aantal conversies. Meer informatie over Nimbata
Nimbata is de ideale software voor het bijhouden van je telefoongesprekken, waarmee je inzicht krijgt in wat consumenten drijft om hun telefoon op te pakken en je bedrijf te bellen. Het is eenvoudig, aantrekkelijk en intuïtief, en je kunt binnen 3 minuten je eerste campagne creëren (met behulp van lokale of gratis nummers). Alle plannen zijn zodanig opgesteld dat je alleen betaalt voor de oproepen die je beantwoordt. Stop met het betalen van dure tarieven per minuut en schakel over naar een meer voorspelbaar model. Proefversie van 14 dagen (geen creditcard). Meer informatie over Nimbata

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in te bouwen. Meer informatie over CALLR
Callr is een oplossing voor communicatie- en gespreksanalyse die bedrijven de tools biedt die ze nodig hebben om conversatie in hun bedrijf in te bouwen. Het platform is gespecialiseerd in het ondersteunen van transacties met hoge waarde op marktplaatsplatforms, van onroerend goed tot autoverkoop, waarbij het juiste telefoongesprek op het juiste moment de sleutel is tot conversies en concurrentievoordeel. Callr is opgericht in 2011 en verbindt mensen via spraak- en sms-oplossingen die naadloos kunnen worden geïntegreerd in elke bedrijfsstack. XXX Meer informatie over CALLR

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Gratis installatie, upgrades en ondersteuning.
Software voor het opnemen van zakelijke gesprekken. Eenvoudig opnemen van gesprekken op je mobiele app, desktop-app of bureautelefoon. Kies voor automatische of handmatige opnames. Maakt het eenvoudig om je inkomende en uitgaande gesprekken op te nemen. Met slechts een paar klikken kunnen beheerders deze functie inschakelen voor een of meerdere gebruikers. Je kunt wel 100.000 opnames per account opslaan! Opnames kunnen worden gedownload voor beoordeling en afspelen en worden automatisch naar gebruikers gemaild. Meer informatie over RingEX

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Gemakkelijk communiceren met klanten en prospects.
Met Nextiva Chat kun je je omzet verhogen, een snellere service leveren en de efficiëntie verhogen. Communiceer proactief met je klanten en prospects met Proactive Chat. Je kunt eenvoudig met aarzelende bezoekers praten en zonder klik een gesprek beginnen. Verhoog de efficiëntie met chatplanning, tekstsnelkoppelingen en onbeperkte wachtrijen. Naadloze integratie met andere Nextiva-producten voor een volledig overzicht van klanten. Meer informatie over Nextiva

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is een eenvoudig, betaalbaar, alles-in-één platform voor marketing automation waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrokken maken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. Verzamel leads via formulieren voor het genereren van leads en pop-ups, maak webbezoekers betrokken via aantrekkelijke bestemmingspagina's, onderhoud het contact met hen via boeiende e-mails en automatiseer je marketingtrechter via marketing automation, allemaal vanuit één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web.
GoToConnect combineert de kracht en betrouwbaarheid van Jive's cloud VoIP-telefoonsystemen met de web-, audio- en videoconferenties van GoToMeeting in één eenvoudige, betrouwbare en flexibele oplossing. Gebruikers kunnen naadloos vergaderen, praten, chatten, sms'en en samenwerken via een webbrowser, desktopapplicatie of bureautelefoon. Voor slechts $ 19,95 per maand elimineert GoToConnect het gedoe en de kosten van het beheer van meerdere leveranciers van samenwerkingsoplossingen. Meer informatie over GoTo Connect

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Voor kleine bedrijven en ondernemingen die een virtueel telefoonsysteem nodig hebben om klantenondersteuning vanuit meerdere locaties effectief te beheren.
CallHippo, een krachtige en gemakkelijk te gebruiken VoIP-gebaseerd virtueel telefoonsysteem, dat je zakelijke productiviteit verhoogt en verkoopbetrokkenheid naar het volgende niveau tilt. Ontvang lokale of gratis nummers van meer dan 40 landen over de hele wereld in slechts een paar klikken. De CallHippo-app biedt realtime informatie en analyses over de gebruikers. Het stelt teams in staat samen te werken aan telefoongesprekken en informatie met elkaar te delen, waardoor managers datagestuurde strategieën kunnen maken. Meer informatie over CallHippo

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Cloudgebaseerde software voor contactcenters met VR, op vaardigheden gebaseerde routering, AI, combineren van oproepen en analyse.
NICE inContact is een populair cloudgebaseerd platform voor klantbeleving. CXone levert omnichannel routering, analyse, personeelsoptimalisatie, automatisering en AI, en ondersteunt organisaties van elke omvang om uitzonderlijke klantervaringen te bieden via meerdere kanalen. Meer informatie over NICE CXone

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer die de aanlooptijd versnelt en verkopers productiever maakt met behulp van spraakintelligentietechnologie.
Dialpad Sell is een effectieve verkoopkiezer voor verkooporganisaties van elke omvang. Dialpad Sell biedt meerdere verkoopcoachingfuncties, zowel in realtime als na het gesprek, die de efficiëntie stimuleren. Dankzij functies zoals realtime aanbevelingen worden antwoorden op veelgestelde vragen van prospects weergegeven wanneer specifieke zoekwoorden worden genoemd tijdens een actief gesprek. Directe integraties met andere essentiële tools zoals Salesforce, G Suite en meer zorgen voor nauwkeurige activiteitenregistratie, of je vertegenwoordigers nu achter hun bureau zitten of in het veld werken. Meer informatie over Dialpad

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Agile CRM is een complete verkoop-, marketing- en servicesuite ontworpen zodat MKB-bedrijven kunnen verkopen zoals de Fortune 500.
Agile CRM Gespreksopname - Maken, ontvangen, opnemen en analyseren van gesprekken zonder je CRM te verlaten. Met Agile's ingebouwde gespreksopname en geavanceerde telefoniefuncties zeg je gedag tegen het maar gedeeltelijk kunnen herinneren van telefoongesprekken, verbeter je de verkoopprestaties en ben je altijd op de hoogte van je klant- en prospectrelaties. Meer informatie over Agile CRM

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Cloud contactcenter met praktische AI – integratie van inkomende en uitgaande gesprekken, ACD, IVR, voorspellende nummerselectie, chat, gespreksopname en CRM.
Creëer gepersonaliseerde klantenservice-ervaringen via de telefoon, internet, chat en meer met de kracht van praktische AI. Gebruik gegevens van klantintentie en intelligente routing om te zorgen dat je klanten bij de juiste medewerker terechtkomen. Bied je medewerker extra begeleiding voordat ze de telefoon opnemen. Bied intuïtieve self-serviceopties met realtime natuurlijke taalverwerking. Synchroniseer automatisch interacties met je CRM en bewaak en rapporteer in realtime over de prestaties. Ontdek waarom meer dan 2000 klanten op Five9 vertrouwen. Meer informatie over Five9

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Twilio biedt eenvoudige API's voor betalen op basis van gebruik aan bedrijven waarmee schaalbare, betrouwbare spraak- en sms-apps voor internet of mobiele apparaten gebouwd kunnen worden.
Twilio is het toonaangevende cloudcommunicatieplatform waarmee je klanten via verschillende kanalen kunt betrekken: sms, spraak, video, e-mail, WhatsApp en meer. Met betalen op basis van gebruik API's (Application Programming Interfaces) kunnen bedrijven communicatie betrouwbaar schalen. Meer informatie over Twilio

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Aircall is het meest intuïtieve cloudgebaseerde telefoonsysteem. Ervaar een eenvoudige installatie, geen hardware en tientallen CRM-integraties.
Aircall is het cloudgebaseerde telefoonsysteem bij uitstek voor moderne bedrijven van meer dan 3 gebruikers. Door de naadloze integratie met de populairste CRM- en Helpdesk-tools, helpt dit platform verkoop- en klantern serviceteams om duidelijk en efficiënt te communiceren. Beheerders kunnen meteen nummers uit meer dan 100 landen toevoegen, hun teams opschalen op basis van seizoensgebonden behoeften en diepgaande inzichten verkrijgen via realtime analyses. Aircall is toegankelijk voor desktop en mobiele app en wordt vertrouwd door meer dan 12,000 bedrijven over de hele wereld. Begin vandaag nog met je risicoloze proefversie! Meer informatie over Aircall

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Calabrio ONE is een geïntegreerde personeelsoptimalisatieoplossing voor een uitgebreide klantgerichtheidsstrategie.
Calabrio ONE is een uniform workforce optimization (WFO)-softwarepakket inclusief gespreksopname, kwaliteitsbeheer, personeelsbeheer en voice-of-the-customer (VoC)-analyses die het contactcenter transformeert in een klantgerichtheidscentrum en een waardevolle bron van klantinzicht. Eenvoudig te gebruiken, snel te installeren, eenvoudig te ondersteunen. Meer informatie over Calabrio ONE

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
CloudTalk is een cloudgebaseerd telefoonsysteem voor ondersteunings- en verkoopteams. Dit platform maakt bellen eenvoudig en leuk. Ontvang je gratis proefversie vandaag nog.
CloudTalk is een slim telefoonsysteem met geavanceerde functionaliteit voor de registratie van gesprekken. Meer dan 2500 bedrijven zoals DHL, Yves Rocher, Karcher en Glovo vertrouwen op de hoogwaardige gesprekskwaliteit en uitstekend beoordeelde telefonieoplossingen van CloudTalk. Vereenvoudig het leven van je verkoop- en klantenondersteuningsteams met meer dan 70 geavanceerde belfunctionaliteiten. Verbeter de communicatie met prospects dankzij de integratie met je bestaande helpdesk, CRM en e-commercesystemen zoals Helpscout, Pipedrive of Shopify. Ga aan de slag met een GRATIS proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CloudTalk

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
RingCentral Contact Centre biedt omnichannel-functies waarmee klanten zelf kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren.
RingCentral Contact Center, speciaal ontworpen voor meer dan 10 gebruikers, biedt krachtige omnichannel-mogelijkheden waarmee klanten kunnen bepalen hoe ze met jou willen communiceren. Met de uitgebreide functieset kun je problemen sneller en effectiever oplossen en de klantloyaliteit verhogen. Hoogtepunten zijn geavanceerde, op vaardigheden gebaseerde routing; wachtrij en distributie; mogelijkheden voor agenten en supervisors; analyse en rapportage; integraties met derden; en gebundelde, vereenvoudigde facturering. Meer informatie over RingCentral Contact Center

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem voor verkoop- en supportteams om gesprekken te voeren, ontvangen, registreren of vastleggen, rechtstreeks vanaf de desktop of telefoon.
JustCall is een cloudgebaseerd telefoniesysteem waarmee bedrijven telefoonnummers uit 58 landen kunnen verzamelen en deze als lokale nummers kunnen laten verschijnen bij hun klanten. Het systeem stelt je in staat om meer lokaal te lijken voor je internationale klanten en prospects, waardoor je vertrouwen opbouwt en hun vertrouwen wint. JustCall biedt je het platform dat je nodig hebt om je internationale klanten op een uniforme locatie te beheren en met hen te communiceren via een eenvoudige en duidelijke oplossing. Meer informatie over JustCall

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
CallSource helpt marketeers het positieve effect en de waarde van hun campagnes te bewijzen door elk gesprek terug te volgen naar wat de klant ertoe heeft aangezet om een koopbeslissing te nemen.
Verbeter je marketingkanalen door automatisch online en offline oproepen bij te houden. Dynamische nummerinvoeging op trefwoordniveau met de meest nauwkeurige analyses. Bedrijven die hun marketing willen verbeteren door advertenties, campagnes, zoekwoorden en hun content te optimaliseren, kunnen gedijen met deze digitale marketingoplossingen. Meer informatie over CallSource

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
CallRail is intuïtieve self-service software waarmee gegevensgestuurde marketeers oproepen van online en offline marketing kunnen bijhouden.
CallRail is de toonaangevende leverancier van marketingsoftware voor bedrijven die één enkel attributieplatform willen om het traject van bezoekers naar leads tot klanten vast te leggen. Meer dan 100.000 bedrijven en bureaus benutten de gebruiksvriendelijke CallRail-software voor marketingattributie en gespreksintelligentie om het genereren van leads te optimaliseren en de verkoop te verbeteren. Van het bijhouden van oproepen tot het indienen van websiteformulieren, het alles-in-één platform maakt rapportage probleemloos met een 'single source of truth' voor marketingrendement. Meer informatie over CallRail

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en, en e-mail in één platform, kan Close je helpen meer deals te sluiten. Probeer het gratis uit via de website.
Close is een platform voor verkoopproductiviteit dat is ontworpen om jou te helpen meer deals te sluiten. Met ingebouwde functies voor bellen, sms'en en e-mailen kan je team op één plek met prospects en klanten communiceren. Het is een alles-in-één platform dat je zelfstandig kunt gebruiken, zonder andere e-mailtools voor de verkoop of belproducten nodig te hebben. Close is cloudgebaseerd, betaalbaar, gemakkelijk te leren en wordt geleverd met duidelijke tariefmodellen, waardoor het ideaal is voor kleine en middelgrote bedrijven. Tariefplannen beginnen vanaf $ 65 per gebruiker per maand. Meer informatie over Close

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Vertrouwd door meer dan 40.000 verkopers van toonaangevende bedrijven zoals Google en Prezi.
Een ideale oplossing voor verkoopautomatisering voor gebruikers van Salesforce en Gmail. Deze oplossing stelt de gehele verkooporganisatie in staat om gepersonaliseerde outreach op schaal te plannen en uit te voeren met gerichte campagnes, om topaccounts aan te trekken met slimme accountgebaseerde verkoopfunctionaliteiten en om de productiviteit te verhogen met behulp van bruikbare analyses. Dit platform ondersteunt toonaangevende verkoopteams over de hele wereld, waaronder Google, Prezi, GoodData, HotSchedules en nog veel meer. Meer informatie over Groove

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Leg het volledige klanttraject tussen teams vast en volg al je gesprekken op één platform met CallTrackingMetrics.
Door krachtige tools voor oproep-tracking en contactcenters te combineren, helpt CallTrackingMetrics bureaus en bedrijven om een meer persoonlijke klantervaring te bieden. Ontdek welke marketingcampagnes leads en conversies genereren, en beheer al je gesprekskanalen, oproepen, chats, formulieren en teksten op één platform. Meer dan 100.000 gebruikers vertrouwen op het omnichannel-platform van CallTrackingMetrics om de communicatie voor hun marketing-, verkoop- en serviceteams te verenigen. Meer informatie over CallTrackingMetrics

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software
Telnyx biedt spraak-, messaging- en IP-diensten voor toepassingen en communicatiebedrijven van de volgende generatie.
Met deze beheerportaal en API kan je eenvoudig al je spraak- en berichtenbehoeften integreren, beheren en analyseren. Begin met het verifiëren van je account en het toevoegen van verbindingen met unieke SIP-verificatie om het beheer van meerdere huurders mogelijk te maken. Koop nummers voor inkomende gesprekken, bouw SIP-trunks om uitgaande gesprekken mogelijk te maken en wijs verbindingen toe aan belprofielen voor schaalbaarheid op aanvraag. Meer informatie over Telnyx Suite

Functies

  • Voicemail
  • Oproepen routeren
  • CRM
  • Beller-ID
  • CTI (Computer Telephony Integration)
  • Conversies bijhouden
  • Trefwoorden bijhouden
  • Telefoongesprekken transcriberen
  • Controle van oproepen
  • IVR-software