Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Biersoftware

Biersoftware helpt brouwers en eigenaren succesvolle brouwbedrijven op te zetten. Beheer verkoop, materiaalvoorraad en apparatuuronderhoud om je brouwproces efficiënt te laten werken. De meeste toepassingen bieden ook functies voor de boekhouding en projectkosten om je te helpen bij het plannen van de productie. Zie ook: kassasystemen, agrarische software, retail software, software voor wijnbranche en iPad kassasysteem.

10 resultaten
Het stelt brouwerijen in staat om bierproductie, tracking van fusten, facturering, televerkoop, distributieplanning, accijnsberekeningen en nog veel meer af te handelen. Meer informatie over BrewMan
BrewMan, de cloudgebaseerde software voor brouwerijbeheer van Premier, is specifiek ontworpen en geschreven voor brouwerijen. BrewMan stelt je in staat je bedrijf op een efficiëntere manier te beheren en helpt je het meeste te halen uit je meest waardevolle hulpbron, je klanten. Het stelt brouwerijen en distilleerderijen in staat om de productie, tracking van fusten, facturering, televerkoop, distributieplanning, accijnsberekeningen en nog veel meer af te handelen. Meer informatie over BrewMan

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers.
When I Work is een gemakkelijke manier voor eigenaren en managers van brouwerijen om hun uurloonmedewerkers in te plannen, tijd en aanwezigheid bij te houden en met hen te communiceren. Maak het rooster en de tijdklok direct beschikbaar voor elke medewerker met gratis iOS- en Android-apps. Hou met slechts een paar klikken de vrije tijd en de beschikbaarheid van werknemers bij en beheer ploegenwisselingen. Integreer met je loonadministratieprovider om het proces te stroomlijnen en menselijke fouten te voorkomen. Ga nu aan de slag met een gratis proefversie van 14 dagen. Meer informatie over When I Work

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die de omzet van evenementen verhoogt en het planningsproces stroomlijnt.
Tripleseat is een online toepassing voor omzet- en evenementenbeheer die omzet genereert en het planningsproces voor restaurants, hotels en unieke locaties stroomlijnt. Het is het eerste webgebaseerde systeem gecreëerd door evenementenmanagers in de horeca voor evenementenmanagers in de horeca. Sinds 2008 heeft Tripleseat het restaurantbedrijf veroverd door oplossingen te bieden en het evenementenproces van begin tot eind te vereenvoudigen. Meer dan 2500 locaties en meer dan 18.000 experts uit de evenementensector vertrouwen op Tripleseat. Meer informatie over Tripleseat

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Unleashed Software biedt een krachtig platform om je voorraad in realtime nauwkeurig te beheren.
Unleashed Software biedt een krachtig cloudgebaseerd platform voor al je voorraadbeheerbehoeften. Met Unleashed kun je de voorraad moeiteloos en nauwkeurig in realtime volgen op verschillende locaties. Krijg inzicht in alle voorraadbeheerprocessen en transacties in magazijnen wereldwijd. Met dergelijke dynamische voorraadinformatie kun je betere gegevensgestuurde zakelijke beslissingen nemen. Unleashed kan ook worden geïntegreerd met verschillende e-commercesoftwareproducten om een holistische zakelijke oplossing te bieden. Meer informatie over Unleashed

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data.
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant. Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Bespaar tijd, haal dorstige fans binnen en verhoog je omzet met je eenvoudig te gebruiken dashboard. Aan de slag.
Bespaar wekelijks uren tijd, haal dorstige klanten binnen en betrek je fans bij Evergreen (voorheen bekend als TapHunter for Business). Automatiseer updates voor je taplijst en eten via digitale, gedrukte, web-, Facebook- en Google-menu's; genereer verkeer via Facebook, Twitter en Instagram; stroomlijn voorraadbeheer; beheer reviews en meer. En krijg een vermelding op de TapHunter consumenten-app en website. Aan de slag. Meer informatie over Evergreen

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Arryved is een alles-in-één mobiel POS en hospitality managementsysteem speciaal gebouwd voor dynamische bars, taprooms en restaurants.
Arryved is het meest vertrouwde alles-in-één kassasysteem voor eet-, drink-, muziek- en horecagelegenheden. Het flexibele systeem van Arryved, gebouwd door experts en enthousiastelingen uit de sector, maakt service eenvoudig zodat het personeel zich kan richten op het charmeren van je gasten. Bovendien hebben handelaren met een volledig pakket aanpasbare functies de vrijheid om te experimenteren en te bepalen wat het beste is voor bedrijfsgroei. Arryved biedt eenvoudige prijzen en 7 dagen per week klantenservice, wat hun toewijding onderstreept om bloeiende bedrijven te schalen. Meer informatie over Arryved

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden
Breww is de juiste keuze om je te helpen met het beheren van je microbrouwerij in het VK. Breww is modern, cloudgebaseerd en veilig. Upgrade nu.
Breww is vanaf de grond af opgebouwd op een moderne technologiestack door een brouwerij die gefrustreerd was door de andere producten op de markt. Vergeet verouderde desktop-based software, Breww werkt veilig in de cloud en werkt op al je apparaten, zodat je onderweg toegang hebt tot Breww. Elke week maken steeds meer brouwerijen hun leven gemakkelijker door over te stappen op Breww. Breww is speciaal ontworpen voor de Britse markt en verwerkt de aangifte van bierheffingen out-the-box. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een demo. Meer informatie over Breww

Functies

  • Productie bijhouden
  • Orderbeheer
  • Sales Orders
  • Receptenbeheer
  • Multilocatie
  • Factureren
  • Overzichtsrapporten
  • Voorraadbeheer
  • Integraties van derden