Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Horeca kassa software

Horeca kassa software geeft het management de tools die ze nodig hebben om succesvolle bars en nachtclubs te runnen. Met kassasystemen voor cafés kun je de tijd en aanwezigheid van personeel bijhouden, diefstal voorkomen en het gebruik en de inventaris bijhouden. De meeste kassasystemen voor cafés bieden ook rapportage en controle voor contant-geldbeheer om je bar of nachtclub winstgevend te houden. Zie ook: kassasystemen, horeca kassasystemen en iPad kassasysteem op Capterra.

Nederland Lokale producten weergeven

35 resultaten

Beheer al je horecazaken met Lightspeed. Verhoog je tafelrotatie, geef je inkomsten een boost en krijg meer inzicht met glasheldere data. Meer informatie over Lightspeed Restaurant
Snellere en betere service, met Lightspeed Restaurant. Pas je kassasysteem aan jouw workflows aan, van menukaart tot interface en vloerplan. Verbeter de ervaring van je gasten met naadloze bestel- en betaalopties, datagedreven menu-aanbevelingen, en maak van elke gast een VIP. Haal inzicht uit elke transactie en zet bruikbare data in om je zaak te optimaliseren en je volgende stappen te bepalen. Meer informatie over Lightspeed Restaurant

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Square POS is een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses.
De complete kassaservice van Square biedt een volledige point-of-sale-oplossing met verscheidene programma's, van het volgen van verkoop en voorraad tot uitgebreide analyses. Square is één service voor je hele bedrijf, van een kassa in je broekzak tot rapporten op je laptop. Square maakt zakendoen makkelijker, of je nu op de markt staat of je twintigste filiaal opent. Meer informatie over Square Point of Sale

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Toast is een alles-in-één-systeem voor POS en restaurant- en barbeheer dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.
Toast is een alles-in-één-systeem voor POS en restaurant- en barbeheer. Toast is speciaal gebouwd voor de horeca en is opmerkelijk eenvoudig te gebruiken. Klanten van Toast kunnen gemakkelijk bestellingen uitvoeren, online en interne menu's bijwerken en de loonadministratie van personeel beheren. Met online bestellen, geavanceerde realtime rapportage en ingebouwde loyaliteitsprogramma's zorgt Toast ervoor dat je geen gedoe meer hebt met meerdere leveranciers, en worden de kosten drastisch verlaagd. Meer informatie over Toast POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Mis niets met CAKE van Sysco Point of Sale voor bars. Word efficiënter in het bedienen van gasten en start met het vergroten van je marges.
Met meer dan 45 jaar ervaring op het gebied van horeca-innovatie en Silicon Valley-veteranen, werkt CAKE van Sysco net zo hard als jij om je een POS-oplossing voor je bar te bieden, je klanten een VIP-ervaring te geven, de efficiëntie te verbeteren en de winst te verhogen. De workflow is eenvoudig gemaakt met snelheidsschermen die zijn ontworpen voor barkeepers om het aantal tikken te verminderen voor het plaatsen van bestellingen, splitsen en verwerken van rekeningen, terwijl tegelijkertijd creditcards kunnen worden geautoriseerd om nieuwe rekeningen te openen. Vraag nu een gratis demo aan. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem voor bars dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt, maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bar te beheren. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Gratis cloudgebaseerd POS voor cafés en winkels met voorraadbeheer, loyaliteitsprogramma, elektronische ontvangstbewijzen en klantcommunicatie.
Beheer je verkoop- en loyaliteitsprogramma en inventaris vanaf een smartphone of tablet. Je kunt je klanten werven, behouden en betrekken, hun gemiddelde uitgaven verhogen, voorraad beheren en verkoopanalyse visualiseren. Stuur berichten en e-ontvangstbewijzen naar je klanten en verzamel waardevolle feedback. Meer informatie over Loyverse POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de bar- en nachtclubsector.
TouchBistro is ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften en specifieke eisen van de bar- en nachtclubsector. Bareigenaren kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning van voormalige obers, managers en eigenaren. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech bars en restaurants activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. talech staat altijd tot je beschikking met gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
"Het intuïtieve mobiele POS en volledig uitgeruste managementplatform van Lavu zijn speciaal ontworpen om bar- en restaurantactiviteiten te stroomlijnen."
Het intuïtieve, mobiele POS- en barmanagementplatform van Lavu is speciaal ontworpen om bars en nachtclubs soepel te laten draaien. De mobiliteit en het gebruiksgemak zijn perfect voor locaties met grote volumes die klanten een naadloze service willen bieden. Profiteer van functies voor barmanagement, zoals pre-autorisatie van barrekeningen, automatisch happy hour, splitsing van rekeningen, bijbestellingen voor tafels, interne betalingsverwerking, personeelsbeheer, verliespreventie en meer. Bespaar tijd en geld op je POS- en managementbehoeften. Meer informatie over Lavu POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen.
Cloudgebaseerde verkooppuntoplossing voor bedrijven die helpt bij het beheren van persoonlijke, online en telefonische betalingen. Meer informatie over authorize.net

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Harbortouch biedt POS-systemen voor de horeca en de detailhandel. Vraag naar het gratis POS-programma.
Harbortouch-verkooppunt zal een revolutie teweegbrengen in je bedrijf zonder te veel kosten. Waarom zou je vooraf heel veel geld betalen voor een POS-systeem waarvan je niet zeker weet of het bij je past? Profiteer in plaats daarvan van Harbortouch's 30-dagen gratis proefversie en maak een POS-testrit. En vergeet niet te vragen naar het gratis POS-programma - je cashflow zal je dankbaar zijn. Harbortouch biedt levenslange apparatuurgarantie, installatie en training op locatie en 24/7 technische ondersteuning. Meer informatie over Harbortouch POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Verkooppunt voor bars, nachtclubs en pubs. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een veelzijdig cloudgebaseerd verkooppuntsysteem voor bars, pubs en nachtclubs. Als je bediening aan tafel aanbiedt, worden bestellingen rechtstreeks naar de bar gestuurd, kunnen obers en kassiers direct aanbiedingen en kortingen toepassen en worden al je gegevens direct verwerkt. Als je jouw internetverbinding verliest, worden al je gegevens veilig opgeslagen terwijl jij je in de offline modus bevindt. Overal ter wereld toegang tot jouw rapportages en statistieken via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen.
Aloha EPOS is een betrouwbaar en gebruiksvriendelijk restaurantbeheersysteem dat ideaal is voor bar-, hotel- en restaurantgroepen. Het is een totaaloplossing en met Aloha kun je alle elementen van het runnen van je bedrijfsactiviteiten verbinden vanuit één enkele oplossing, zodat jij je kunt concentreren op de groei van je bedrijf. Het omvat: Personeelsbeheer Voorraadbeheer Gecentraliseerd gegevensbeheer Bestellen aan tafel Loyaliteit en marketing En nog veel meer. Meer informatie over Aloha EPOS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
eHopper biedt gratis mobiele POS-software. Eenvoudig te gebruiken op verschillende platforms en beschikbaar op Android-tablets, iPad, Windows-pc's en Poynt.
eHopper is een gratis mobiel POS-systeem voor Windows-pc's, Android en Poynt. eHopper is geschikt voor kleine bedrijven zoals quick-service restaurants, koffiezaakjes, bakkerijen, cafés, bars, slijterijen, foodtrucks en elk andere retailbedrijf dat op zoek is naar een geconsolideerde oplossing om hun bedrijfsactiviteiten en klantenservice te vereenvoudigen. Belangrijkste functies omvatten: Orderbeheer Bestellingen volgen Klantenbeheer Betalingen Gesplitste betalingen Betaalbewijzen Inventaris Medewerkersbeheer Meer informatie over eHopper

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant.
PointOS is een Restaurant Management Platform dat functies biedt voor alle aspecten van het ecosysteem van een restaurant. Restauranthouders hebben toegang tot alle tools die nodig zijn om hun bedrijf winstgevender te maken. Het PointOS-platform biedt een alles-in-één verkooppuntsysteem met functies variërend van voorraad- en arbeidsvoorspelling tot gedetailleerde rapporten en analyses die je helpen de juiste beslissingen voor je bedrijf te nemen. Meer informatie over PointOS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
2TouchPOS is een nationale marktleider in POS-oplossingen voor restaurants, nachtclubs en bars. Nu met semi-geïntegreerde EMV-betalingen.
Specifieke POS-software voor restaurants, bars en discotheken met functies die zijn ontworpen om managementfrustraties op te lossen en te voorkomen en het gemak van orderinvoer te ondersteunen. Meer informatie over 2TouchPOS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Beheer je restaurant zoals je het altijd al hebt gewild (sneller) met Square for Restaurants. Het is ontworpen voor zowel de klantgerichte kant van je bedrijf als achter de schermen.
Square for Restaurants is gearriveerd: het volledig nieuwe platform met software, hardware en betalingen dat je hele restaurant- of barbedrijf stroomlijnt. Blijf op de hoogte van je tafels door je plattegrond aan te passen met alle gedeeltes die je nodig hebt. Van ontbijt tot lunch en seizoensgebonden specialiteiten, maak alle menu's die je nodig hebt en wissel ze om met één tik. Vrijwel alles kan aangepast worden. Gemakkelijke en versnelde rapporten voor elk kleinste dingetje. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Square for Restaurants

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten. Meer informatie over AccuPOS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Biedt gespecialiseerde POS-softwareoplossingen voor restaurants met (snelle) bediening, bars, hotels en resorts.
Wanneer succes afhankelijk is van superieure service, heb je flexibele POS-software en backoffice-oplossingen nodig voor het beheren van elk aspect van je restaurantbedrijf. Van het winkelniveau tot het hoofdkantoor geeft de software van Maitre'D je de controle die je nodig hebt om je snelheid, efficiëntie en winst te verhogen. De POS-oplossingen van Maitre'D kunnen je helpen je activiteiten te stroomlijnen, of je nu een bar, een hotel, een eetzaal of een afhaalbalie runt. Meer informatie over Maitre'D

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Arryved is een alles-in-één mobiel POS en hospitality managementsysteem speciaal gebouwd voor dynamische bars, taprooms en restaurants.
Arryved is het meest vertrouwde alles-in-één kassasysteem voor eet-, drink-, muziek- en horecagelegenheden. Het flexibele systeem van Arryved, gebouwd door experts en enthousiastelingen uit de sector, maakt service eenvoudig zodat het personeel zich kan richten op het charmeren van je gasten. Bovendien hebben handelaren met een volledig pakket aanpasbare functies de vrijheid om te experimenteren en te bepalen wat het beste is voor bedrijfsgroei. Arryved biedt eenvoudige prijzen en 7 dagen per week klantenservice, wat hun toewijding onderstreept om bloeiende bedrijven te schalen. Meer informatie over Arryved

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Met BentoBox kunnen restaurants hun aanwezigheid, winst en relaties zelf rechtstreeks via hun website beheren.
Met BentoBox kunnen restaurants hun aanwezigheid, winst en relaties zelf beheren. Het horecaplatform verstoort diensten van derden die tussen het restaurant en de gast komen. BentoBox zet het restaurant op de eerste plaats en biedt tools die zorgen voor inkomsten met hoge marges, rechtstreeks via de website van het restaurant. BentoBox wordt vertrouwd en gewaardeerd door meer dan 5000 restaurants wereldwijd, waaronder Union Square Hospitality Group, Eleven Madison Park, Lukes Lobster, Artichoke Pizza en meer. Meer informatie over BentoBox

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Oracle Simphony POS is de complete POS voor bars van elk formaat. Upgrade je POS-hardware voor $ 1.
Oracle Simphony Bar POS maakt het beheer efficiënt en eenvoudig. De cloudgebaseerde POS verbindt elk aspect van je bar, zodat je een fantastische ervaring kunt bieden en menu's, inventaris, keukenactiviteiten, promoties, loyaliteit en meer kunt beheren. Realtime analyses zijn inbegrepen, zodat je altijd een overzicht hebt van de kosten, van de verkoop en de prestaties van je personeel. De open API (Application Programming Interface) en uitgebreide cloudmarktplaats van Simphony biedt onbeperkte flexibiliteit. Meer informatie over Simphony POS

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma
Beheer rekeningen, accepteer contante betalingen of kaartbetalingen, houd de inventaris bij en maak verkooprapporten met de POS voor Magento.
Schaalbare en aanpasbare verkooppuntoplossing, speciaal voor Magento-verkopers. Magestore POS vermindert handmatig werk en onnauwkeurigheid van gegevens, zodat je je verkoopactiviteiten kunt stroomlijnen en een naadloze winkelervaring kunt bieden. Synchroniseer gegevens tussen je Magento-website en fysieke winkels in real time en breng de belangrijkste zakelijke functies samen op één platform. Naar schatting vertrouwen 10.000 bedrijven over de hele wereld op deze oplossing voor verkoop, beheer en het uitbreiden van hun activiteiten. Meer informatie over Magestore

Functies

  • Aparte controles
  • Personeelsbeheer
  • Keuken- en menubeheer
  • Elektronische betalingen
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Analyse van verkooptrends
  • Tips beheren
  • Rapportage en statistieken
  • Cashbeheer
  • Voorraadbeheer
  • Loyaliteitsprogramma