Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

Nederland Lokale producten weergeven
289 resultaten
Asana is een gemakkelijke manier om al het werk van je team te organiseren en te beheren. Ontdek waarom meer dan 9000 klanten Asana 4,5 van de 5 sterren geven. Meer informatie over Asana
Asana is een tool voor projectportfoliobeheer die teams helpt bij het in goede banen leiden van hun werk, van dagelijkse taken tot strategische initiatieven. Met Asana kun je al je werk op één plek verbinden en teams samenbrengen, waar dan ook. Van lijsten tot borden, tot agenda's en Gantt-diagrammen, organiseer het werk op jouw manier. Sluit je aan bij meer dan 107.000 betalende organisaties en miljoenen teams in 190 landen die Asana gebruiken om meer gedaan te krijgen. Ga binnen enkele minuten aan de slag en probeer Asana. Meer informatie over Asana

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
monday.com is een open platform waar je aangepaste oplossingen voor het projectportfoliobeheer van je team kunt creëren die voor jou werken. Meer informatie over monday.com
monday.com is een open platform waar je een aangepaste oplossing kunt creëren voor het projectportfoliobeheer van je team. Houd het grote plaatje in de gaten met behulp van dashboards en krijg op één centrale plek op hoog niveau een overzicht van je projectbudgetten, tijdlijnen en resources. Visualiseer moeiteloos de prestaties met geïntegreerde analyse, zodat je team je rendement kan maximaliseren en succes voor je bedrijf kan garanderen. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Jira wordt door miljoenen mensen vertrouwd en is de toonaangevende tool voor projectmanagement, die teams de mogelijkheid geeft om met vertrouwen te volgen, te beheren en te rapporteren. Probeer het gratis! Meer informatie over Jira
Jira is de projectmanagementtool voor teams die geweldige producten plannen en bouwen. Duizenden teams kiezen Jira om problemen vast te leggen en te organiseren, werk toe te wijzen en teamactiviteiten te volgen. Aan je bureau of onderweg, met de nieuwe mobiele interface helpt Jira je team om de klus te klaren. Meer informatie over Jira

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Het eerste modulaire productbeheerplatform: ontdek, leer, plan en lever - op jouw manier. Meer informatie over airfocus
airfocus is een software-oplossing voor teams waarmee je je projectportfolios kunt prioriteren met een geavanceerd, maar eenvoudig te gebruiken scoresysteem. Creëer in enkele minuten prachtige en presentatie-klare routekaarten met slepen en neerzetten. Breng iedereen op één lijn en krijg de juiste dingen gedaan. airfocus kan worden geïntegreerd met je bestaande workflows en tools zoals Jira, Trello en Asana. Start je gratis proefperiode van 14 dagen op airfocus.com. Meer informatie over airfocus

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
SpiraPlan is een Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen met uitgebreide functionaliteit voor projectportfoliomanagement (PPM). Meer informatie over SpiraPlan
SpiraPlan is een Agile systeem voor programmabeheer in grote ondernemingen met uitgebreide functionaliteit voor projectportfoliomanagement (PPM). Met SpiraPlan kun je je producten en programma's centraal analyseren en collectief beheren. Het platform helpt je bij het beoordelen van de probleemoplossing en risicobeperking van je portefeuilles, en geeft je ook gecentraliseerd inzicht voor het plannen en inroosteren van je teams. Met SpiraPlan kun je de snelste, goedkoopste en meest geschikte aanpak bepalen om je programma's te leveren. Meer informatie over SpiraPlan

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Visuele, resource-gerichte Gantt-diagrammen voor strategische portfolioplanning. Meer informatie over Ganttic
Ganttic is een visuele projectresourceplanner en portfoliobeheertool. Het resource-gerichte Gantt-diagram wordt gebruikt om mensen, projecten, tools, faciliteiten en meer te plannen. Kanbanborden, rapporten en grafieken volgen de voortgang, vergroten de transparantie van het team en zorgen voor optimaal gebruik van resources. Het projectoverzicht op hoog niveau helpt bij het plannen en prioriteren van de juiste organisatiestrategie voor je wereldwijde portfolio. Begin met een gratis proefversie om te zien waarom teams over de hele wereld Ganttic vertrouwen. Meer informatie over Ganttic

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Primetric helpt je bij het plannen, volgen en voorspellen van de beschikbaarheid van mensen en de winstgevendheid van projecten door één bron van waarheid te bieden. Meer informatie over Primetric
Het is niet de zoveelste veredelde planner voor IT-bedrijfsdiensten. Met portfoliobeheer van Primetric krijg je één enkele bron van waarheid over je hele projectportfolio. Van de urenregistratie op hoog niveau, je huidige en voorspelde gebruik van resources, tot de exacte marge over je hele portfolio (inclusief overhead en dynamische kostenwijzigingen tijdens de duur van het project). Alles wat je nodig hebt om je projectportfolio met succes te beheren, het projectsucces te vergroten en te anticiperen op risico's en behoeften. Meer informatie over Primetric

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Wrike is software voor projectmanagement met gebruiksvriendelijke rapportage. Je kunt voortgang, tijd, budget, portfoliostatus, rendement en meer bijhouden. Meer informatie over Wrike
Wrike is bekroonde software voor projectportfoliobeheer die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn het beheer van je projectportfolio en bekijk welke projecten de moeite waard zijn om in te investeren. Je kunt je projecten plannen, uitvoeren en erover rapporteren met behulp van sjablonen, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, aangepaste aanvraagformulieren, rapporten, geautomatiseerde goedkeuringen en geavanceerde AI. Volg de status van je portfolio, verhoog je rendement in realtime en houd belanghebbenden op de hoogte via de deelbare dashboards van Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen. Meer informatie over Float
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Cloudgebaseerd project- en portfoliomanagement. Urenregistratie-app geliefd bij medewerkers en managers. $ 5 per persoon/per maand, geen contract. Meer informatie over AssessTEAM
AssessTEAM is ontworpen voor kleine en middelgrote bedrijven om een goed overzicht te houden op de investering in projectresources. Een eenvoudige tool voor urenregistratie is inbegrepen voor je team om naadloos tijdsinvesteringen toe te voegen in de cloud of op de mobiele apps. Actuele projectkosten tot op de dag tonen de exacte marge over je gehele portfolio. Dit omvat vaste uitgaven en tijdsinvestering van medewerkers. Alles wat je nodig hebt om je team te stimuleren om doelen te bereiken, risico's te verminderen en je projectmanagers te ondersteunen. Meer informatie over AssessTEAM

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Beheer tickets en projecten van klanten in één app. Meer informatie over OneDesk
De software van OneDesk combineert helpdeskbeheer en projectmanagement in één toepassing. Het is niet nodig om toepassingen aan te schaffen, te integreren en te schakelen tussen toepassingen. Je team kan je klanten ondersteunen en op één plek aan projecten werken. OneDesk is zowel gericht op het MKB als op afdelingen van grote ondernemingen en wordt vaak gebruikt door projectmanagers, klantenservice, IT, professionele services en meer. Deze gebruiksvriendelijke, functierijke en zeer configureerbare software kan zowel ticket- als taakworkflows beheren. Meer informatie over OneDesk

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Een tool voor projectmanagement die automatische planning en onzekerheidsanalyse gebruikt om al je projecten bij te houden en te beheren. Meer informatie over The PlanMinder
The PlanMinder is een tool voor projectmanagement- en -planning die automatische planning gebruikt om je plannen gemakkelijk te onderhouden en te wijzigen. Teamleden rapporteren de voortgang en gewijzigde schattingen continu, zodat de plannen altijd up-to-date zijn. Schattingen worden gemaakt met onzekerheid, en The PlanMinder volgt hoe deze onzekerheden zich door je projecten verspreiden en van invloed zijn op einddatums en budgetten. Als je vroegtijdige waarschuwingen en meer informatie over risico's krijgt, kun je betere beslissingen nemen. Meer informatie over The PlanMinder

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Flomatika is een platform voor waardestroombeheer dat is gericht op snellere en voorspelbaardere waardelevering. Meer informatie over VSM Platform
Flomatika biedt bijna end-to-end inzicht in de productleveringsstroom, waardoor je inzicht krijgt in hoe je leveringsecosysteem presteert om effectiever te besturen en te sturen. Het platform biedt bruikbare inzichten en haalt verborgen beperkingen naar boven die de mogelijkheid belemmeren om de snelheid te verbeteren, de kwaliteit te verhogen en de waarde te optimaliseren. Meer informatie over VSM Platform

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
een visuele samenwerkingstool waarmee je op een leuke, flexibele en lonende manier een gedeeld perspectief kunt creëren voor je team.
Teams van verkoop en marketing tot HR en operations kunnen Trello ontwerpen en aanpassen aan hun unieke behoeften en werkstijlen. En met meer dan 100 integraties met andere belangrijke tools zoals Google Drive, Slack en Jira is Trello een levendige projecthub van samenwerking tussen teams, waar het werk ook moet gebeuren. Trello geeft plezier aan teamwork door het transparant te maken en te zorgen dat gemakkelijk kan worden gedeeld met verschillende groepen en teams. Meer informatie over Trello

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
ClickUp is een toonaangevende tool en is onmisbaar voor elk team dat projectportfolioplanning op één plek wil houden.
Gebruik documenten, herinneringen, doelen, agenda's, chat, planning, toegewezen opmerkingen, aangepaste weergaven en meer met ClickUp, de alles-in-één tool voor projectportfoliobeheer. ClickUp is een goed beoordeelde tool voor projectportfoliobeheer die wordt gebruikt door meer dan 100.000 teams in bedrijven variërend van startups tot reuzen zoals Airbnb, Google en Uber. ClickUp is ontworpen voor teams van elke omvang en uit elke sector en is onmisbaar voor iedereen die het projectportfoliobeheer op één plek wil houden. Meer informatie over ClickUp

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Smartsheet is een online platform voor de uitvoering van werk dat organisaties van elke omvang in staat stelt om werk te plannen, te beheren, te automatiseren en erover te rapporteren.
Of ze nu eenvoudige taken regelen of complex portfoliobeheer organiseren, PMO-leiders vertrouwen op Smartsheet om de juiste mensen, middelen en planningen op elkaar af te stemmen om het werk gedaan te krijgen. Krijg realtime inzicht in de prestaties, automatiseer het opzetten van nieuwe projecten, handhaaf consistent projectmanagement en verhoog de productiviteit met de bekroonde software voor PPM en het beheer van samenwerkingen. Meer informatie over Smartsheet

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Microsoft Project is een eenvoudige maar krachtige tool om werk te beheren, van snelle projecten tot complexere initiatieven.
Met Microsoft Project kun je alles bijhouden wat je nodig hebt om succesvolle projecten uit te voeren, zelfs wanneer je op afstand werkt. Werk overal samen met externe teams, stroomlijn processen, optimaliseer taken en middelen, werk samen met verschillende functionele teams, houd alle bijbehorende kosten bij en pas visuele rapporten aan voor bruikbare inzichten. Met vertrouwde Office-tools en vooraf gebouwde sjablonen kun je projecten snel starten om meer gedaan te krijgen terwijl je je bedrijf tijd en geld bespaart. Meer informatie over Microsoft Project

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Airtable is de database die iedereen kan gebruiken met een aantrekkelijke spreadsheetinterface.
Airtable is de relationele database voor iedereen. Met een spreadsheetachtige interface die iedereen kan gebruiken, realtime samenwerking en uitgebreide functies zoals bestandsbijlagen en rapportage, is Airtable de vriendelijkste moderne database. Meer informatie over Airtable

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Het platform voor werkmanagement voor ondernemingen dat PPM-zichtbaarheid biedt voor prioritering, risicobeperking en succesvolle levering.
Als een echte alles-in-één PPM-oplossing voor ondernemingen stelt Workfront bedrijfsleiders, projectmanagers en gebruikers in staat om hun werk te plannen, te prioriteren, te routeren, te beheren en erover te rapporteren. Met Workfront kunnen teams wachtrijen voor aanvragen creëren, resources toewijzen, portfoliostrategie beoordelen en geweldige resultaten behalen, terwijl ze tegelijkertijd onnodige vergaderingen beperken. Omdat alles in Workfront kan worden gepland en uitgevoerd, kunnen managers aanpasbare rapporten gebruiken om portfolio's te controleren of op de hoogte te blijven van belangrijke maatregelen. Meer informatie over Adobe Workfront

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
NetSuite is een cloudgebaseerd ERP dat je het inzicht en de controle geeft die je nodig hebt om slimme beslissingen te nemen en met vertrouwen te groeien.
NetSuite is een alles-in-één cloudoplossing voor bedrijfsmanagement die meer dan 32.000 organisaties helpt effectiever te werken door kernprocessen te automatiseren en realtime inzicht te bieden in operationele en financiële prestaties. NetSuite geeft bedrijven duidelijk inzicht in hun informatie en controle over hun bedrijf, dankzij één geïntegreerd pakket van toepassingen voor het beheer van boekhouding, orderverwerking, voorraadbeheer, productie en supply chain- en magazijnactiviteiten. Meer informatie over NetSuite

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Populair online whiteboardplatform voor samenwerking waar teams hun werk gedaan krijgen.
Miro is een populair whiteboardplatform voor samenwerking voor teams van elke omvang, dat door meer dan 30 miljoen gebruikers wereldwijd wordt vertrouwd. Werk gemakkelijk samen, bedenk ideeën en centraliseer de communicatie voor al je crossfunctionele teamwerk. Probeer de diepe integraties met het Microsoft-ecosysteem, Atlassian-ecosysteem, Slack, Box, DropBox, Sketch en meer om de productiviteit van je teamsamenwerking te verbeteren. Verken meer dan 250 sjablonen en interactieve frameworks om snel met je team te gaan samenwerken. Meer informatie over Miro

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Teamwork maakt werkmanagementtoepassingen voor teams van elke omvang en uit elke sector, zodat je efficiënter, georganiseerd en tevreden kunt werken.
Software voor werk- en projectmanagement die interne teams en bureaus helpt bij het verbeteren van de samenwerking, zichtbaarheid, verantwoording en uiteindelijk de resultaten. Teamwork heeft alle functies die je nodig hebt om effectief samen te werken, communicatie te vereenvoudigen en projectinformatie te centraliseren, om projectmanagement sneller en efficiënter te maken. Gebruik Teamwork om alles te beheren, van het leveren van klantprojecten en het uitvoeren van marketingcampagnes tot sprintplanning en nieuwe website-ontwerpen. Meer informatie over Teamwork

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Het transformatieve projectmanagement van LiquidPlanner maakt gebruik van voorspellende planning om zich dynamisch aan te passen aan veranderingen en onzekerheid te beheren.
LiquidPlanner is een unieke oplossing voor projectportfoliobeheer die gebruik maakt van voorspellende planning om zich dynamisch aan veranderingen aan te passen en projectonzekerheid te beheersen. Ervaar automatische afstemming van middelen en planning op basis van prioriteit over je hele projectenportefeuille. Help je team taken te prioriteren, resultaten te voorspellen en met vertrouwen te presteren. Door PC Magazine beoordeeld als de beste software voor complexe projecten. Slimmer plannen is slechts één klik verwijderd. Meer informatie over LiquidPlanner

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Laat zien welke projecten in uitvoering zijn en wat er op je roadmap staat met een globaal overzicht van je hele programma of portfolio.
Mavenlink maakt het gemakkelijk om de gezondheid van je portfolio te volgen in dezelfde oplossing die je gebruikt om het werk te beheren. Managers krijgen realtime inzicht in de gezondheid van het project en kunnen problemen aanpakken zodra deze zich voordoen. Door samenwerking, projectmanagement, resourceplanning en financiële hulpmiddelen samen te brengen. Mavenlink stelt bedrijven in staat om hun productiviteit beter te begrijpen en strategische actie te ondernemen om de winstgevendheid te verhogen. Meer informatie over Kantata

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Targetprocess is een Agile PPM-tool voor ondernemingen. Past perfect binnen de Agile-methodologie, ondersteunt wendbaarheid voor de onderneming met behulp van SAFe.
Targetprocess is een Agile tool voor portfoliobeheer voor ondernemingen, die met name geschikt is voor middelgrote tot grote bedrijven. Past perfect binnen de Agile-methodologie, ondersteunt flexibiliteit voor de onderneming met behulp van SAFe of andere frameworks. Maakt flexibel en robuust portefeuillebeheer mogelijk. Biedt flexibiliteit en functionaliteit voor visualisatie die leidt tot unieke transparantie voor verschillende projecten en programma's, slimmere beslissingen en verbeterde samenwerking binnen de afdeling. Erkend in het Magic Quadrant van Gartner voor Agile tools voor ondernemingsplanning. Meer informatie over Targetprocess

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking.
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Favro is een alles-in-één app voor planning en samenwerking waarmee teams ideeën effectief kunnen plannen, volgen en beheren.
Favro is een uitgebreide tool voor projectmanagement en samenwerking waarmee ontwikkelaars, marketeers en leidinggevenden ideeën snel en moeiteloos kunnen plannen, volgen en evolueren. Favro is ontworpen om te voldoen aan de grootte en behoeften van elk project en stelt gebruikers in staat om functies en populaire integraties toe te voegen als en wanneer ze die nodig hebben. Met teamborden, schaalbare achterstanden en geaggregeerde rapporten naast ingebouwde ondersteuning voor Kanban en SCRUM, biedt Favro een eenvoudige maar robuuste projectmanagementoplossing voor bedrijven. Meer informatie over Favro

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Werk samen aan projecten, houd de tijd bij, beheer uitgaven en factureer je klanten. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat.
Krijg toegang tot alles wat je nodig hebt om je bedrijf te runnen, in één klein pakket! Avaza is een alles-in-één-oplossing voor projectmanagement, resourceplanning, urenregistratie, kostenbeheer, offertes en facturen. Teams van alle groottes, van freelancers tot grote bedrijven, zullen deze oplossing heel fijn vinden vanwege het simpele en intuïtieve ontwerp met krachtige functies. Je kunt op één plek aan projecten werken, tijd bijhouden, uitgaven beheren en je klanten factureren. Beschikbaar in de cloud, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Avaza

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Online software voor Gantt-grafieken voor projectmanagement. Intuïtieve interface, aantrekkelijk UX-/UI-ontwerp, krachtige functies tegen betaalbare prijzen.
GanttPRO is online software voor Gantt-grafieken die wereldwijd wordt vertrouwd door 350.000 gebruikers. Project-/productmanagers, teamleiders, CEO's en andere managers uit verschillende sferen gebruiken deze software om te zorgen dat hun planning eenvoudig blijft, teamleden betrokken blijven en klanten/partners steeds op de hoogte worden gehouden. Dankzij de korte leercurve en het aantrekkelijke UX-/UI-ontwerp kunnen managers en teamleden meteen aan de slag. Beheer van taken, bedrijfsmiddelen, kosten en deadlines, teamsamenwerking, werklast, sjablonen, export en meer: ontvang deze functies GRATIS in een proefversie! Meer informatie over GanttPRO

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Een geweldige oplossing voor boekhoudsoftware en financieel beheer. Ontworpen voor financiële mensen door financiële mensen
Met Sage Intacct krijgen CFO's binnen enkele minuten (in plaats van dagen) toegang tot geïntegreerde management- en financiële rapporten voor al hun bedrijfsentiteiten, zodat ze hun bedrijf kunnen stimuleren en laten groeien. Sage Intacct is het voorkeursproduct van AICPA voor financieel beheer waarmee jouw groeiende middelgrote onderneming sneller en verder kan groeien, met de financiële kerncijfers die je nodig hebt om je belangrijkste processen te automatiseren, je afhankelijkheid van spreadsheets te verminderen en je meer inzicht te geven in je bedrijfsprestaties. Meer informatie over Sage Intacct

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Bekroonde online projectmanagementsoftware met projectdashboards, Gantt-diagrammen en teamsamenwerking.
Het bekroonde ProjectManager biedt managers en hun teams krachtig online projectbeheer, urenregistratie en samenwerkingstools. Met realtime zichtbaarheid kunnen managers ervoor zorgen dat hun projecten en teams altijd op schema liggen. Bovendien waarderen teamleden de mogelijkheid om hun urenstaten en taken altijd en overal bij te kunnen werken. Het is gemakkelijk te begrijpen waarom teams in meer dan 100 landen, zoals NASA, Ralph Lauren, Volvo en Brookstone op ProjectManager vertrouwen. Meer informatie over ProjectManager.com

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking voor teams van alle groottes.
Celoxis is een bekroonde, betaalbare alles-in-één-oplossing voor projectmanagement en samenwerking. Beheer projecten, taken, bronnen, roosters, uitgaven, problemen, risico's en nog veel meer vanaf één plek, zodat je team kan besparen op licentiekosten en geen meerdere tools meer hoeft te gebruiken. De rapportagesystemen en dashboards zijn de beste in de sector en met de ingebouwde werkstroomtool kun je dingen automatiseren die je nog nooit voor mogelijk hebt gehouden. Met succes gebruikt door kleine teams, populaire merken en Fortune 500-bedrijven. Probeer het zelf! Meer informatie over Celoxis

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Projectbeheer, samenwerking en tijdregistratie voor teams van elke omvang: van kleine bureaus tot grote bedrijven. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
ProWorkflow is de favoriete projectbeheersoftware voor teams van 5 tot 5000 gebruikers. Werk samen met klanten, aannemers en collega's; hou taken en tijd bij; hou deadlines in de gaten. ProWorkflow is flexibel en intuïtief en zorgt voor eenvoudige zichtbaarheid of inzichtelijke details. Of je nu een software-startup bent, een groot accountantskantoor of een wereldwijde goederenfabrikant; ProWorkflow geeft jou de tijd om je te concentreren op wat er belangrijk voor je is: de groei van je bedrijf. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over ProWorkflow

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Easy Projects is een webgebaseerd PPM-platform dat is ontworpen voor middelgrote tot grote ondernemingen in verschillende sectoren.
Easy Projects is een webgebaseerd platform voor projectportfoliobeheer dat is ontworpen voor middelgrote tot grote bedrijven met een groot aantal actief gerelateerde projecten. Evalueer en prioriteer moeiteloos nieuwe projecten, beheer de collectieve werklast van je team of afdeling, controleer de financiële overzichten van de groep en rapporteer over op resultaat gebaseerde resultaten. Meer informatie over Easy Projects

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Stelt marketingteams en reclamebureaus in staat om hun creatieve goedkeuringsworkflow op een effectieve manier te beheren, van projectopdracht tot goedkeuring en archivering.
Admation is een cloudgebaseerde oplossing voor de goedkeuringswerkstroom voor merken en reclamebureaus die iets anders willen dan de dagelijkse sleur. Stroomlijn je goedkeuringsworkflow met een tool waarmee je vanuit één centrale hub al je beoordelingen en goedkeuringen kunt beheren en bijhouden. Belangrijkste functionaliteiten zijn briefingsjablonen, online controleprogramma's (alle media inclusief video en websites), batch-feedback, gelaagde goedkeuringen, herinneringsmeldingen, DAM, rapportagetools en vele andere gebruiksvriendelijke functies. Meer informatie over Admation

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Scoro is de meest uitgebreide oplossing voor project- en bedrijfsmanagement voor professionele en creatieve diensten.
Scoro is een end-to-end oplossing voor project- en bedrijfsmanagement waarmee professionele en creatieve diensten vanaf één plek hun gehele workflow kunnen beheren. Naast de functies voor projectmanag ement biedt Scoro alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je bedrijf volledig te beheren: het plannen en bijhouden van werk en taken, samenwerking, contactendatabase en CRM, offertes en facturering, geavanceerde rapportage, realtime dashboards en nog veel meer. Meld je aan voor een gratis proefperiode van 14 dagen om het zelf te proberen! Meer informatie over Scoro

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Moeiteloze projectplanning en samenwerking. Visuele projectplannen, teamcommunicatie, teamresources en meer in één intuïtieve tool.
TeamGantt betekent een moeiteloze samenwerking en planning voor projecten. Alles wat je nodig hebt om je werk te plannen en uit te voeren op één plek. Intuïtieve, aantrekkelijke Gantt-diagrammen gecombineerd met communicatie op taakniveau, bestandsuitwisseling, teamresources en meer, gecombineerd in een aantrekkelijke interface. Proberen is overtuigd worden, meld je vandaag nog aan voor de gratis proefversie van 14 dagen! Meer informatie over TeamGantt

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Krachtig en toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Workzone is de ideale PPM-software voor PMO's en drukke teams die op zoek zijn naar snelle acceptatie.
Workzone is software voor projectportfoliobeheer voor PMO's, marketing en operationele teams. Krijg een overzicht in vogelvlucht van de projectstatus van werklasten en budgetten binnen de hele onderneming. Het is krachtig, maar toch gemakkelijk te gebruiken en toe te passen. Merken zoals Wells Fargo en Verizon vertrouwen op Workzone om hun projecten uit te voeren en hun teams gesynchroniseerd te houden. Workzone werd geperfectioneerd gedurende 20 jaar gebruik in de praktijk, met de kracht en bruikbaarheid die je nodig hebt om drukke werklasten te beheren. Meer informatie over Workzone

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
De beste en meest betaalbare tools voor projectmanagement voor middelgrote tot grote bedrijven. Ga eenvoudig en inzichtelijk te werk en boek resultaten met WorkOtter.
Minimaal 10 gebruikers. Installatiekosten vereist. WorkOtter maakt je projectmanagement eenvoudig en zichtbaar. Ontvang de beste tools die je nodig hebt om je werk te vereenvoudigen, tegen de beste prijs. Houd het simpel met professionele functies. Ingebouwde rapportage | Tool voor wat-als-scenario's | Voorspellingen versus gebruiksinzichten | Eenvoudige en aanpasbare dashboards | Vlotte integratie met Excel, MS Project, Office365 | Duidelijke en responsieve interface | Snelle installatie | Taken en planning centraliseren | Cloudgebaseerd Meer informatie over WorkOtter

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Geef teams de mogelijkheid om het werk te leveren dat ertoe doet met Planview Clarizen-software voor het beheer van bedrijfsbrede werk- en projectportfolio's.
Planview Clarizen is een bekroonde oplossing voor werkmanagement voor ondernemingen en PPM waarmee programmamanagers realtime inzicht kunnen krijgen in lopende werkzaamheden, workflows kunnen automatiseren, risico's proactief kunnen beheren en een grotere zakelijke impact kunnen bereiken. Met Planview Clarizen kan je organisatie snel reageren op kansen en veranderende marktomstandigheden door ideeën om te zetten in strategieën, plannen en acties. Perfect voor middelgrote en grote ondernemingen. Meer informatie over Planview AdaptiveWork

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Krachtig platform voor projectmanagement en samenwerking
Hive is het realtime samenwerkingsplatform dat het hoge tempo stimuleert bij bedrijven als Starbucks, Uber, Google en The Economist. Geef je team de flexibiliteit om hun projecten te beheren op de manier waarop ze het beste werken, volg moeiteloos hun voortgang en herken risico's met Hive Analytics. Hive integreert ook met duizenden toepassingen om het gemakkelijker dan ooit te maken om al je werk op één centrale plek aan te sluiten. Meer informatie over Hive

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Cherwell Project & Portfoliomanagement is ontworpen om organisaties van projectmanagement in staat te stellen om projectresultaten te verbeteren.
Cherwell Project & Portfolio Management stelt organisaties van projectmanagement in staat om projectresultaten te verbeteren door betere beslissingen te nemen over welke projecten worden uitgevoerd, en te zorgen voor hogere zichtbaarheid in het gebruik van middelen en de projectstatus. Werk aan de juiste projecten, beheer efficiënt de vraag naar projecten, verbeter de zichtbaarheid tussen verschillende projecten en optimaliseer hulpmiddelen met Cherwell Project & Portfolio Management, vandaag nog! Meer informatie over Cherwell Service Management

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Oracle Primavera is de krachtigste, meest robuuste en gebruiksvriendelijke oplossing voor het plannen, beheren en uitvoeren van projecten van elke omvang.
Oracle Primavera-softwarepakket biedt krachtige, robuuste en gebruiksvriendelijke cloud- en lokale toepassingen voor het wereldwijd prioriteren, plannen, beheren en leveren van succesvolle projecten, programma's en portfolio's. Van projectplanning, kosten- en projectbeheer, portfoliobeheer, documentbeheer, analyses tot risicoanalyse helpt Oracle Primavera ontwerpers, ingenieurs en projecteigenaren in bedrijfsintensieve sectoren om de resultaten gedurende de hele levenscyclus van een project te verbeteren. Meer informatie over Oracle Primavera Cloud

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Accelo is het meest flexibele, krachtige en geautomatiseerde platform voor servicewerkzaamheden voor dienstverlenende bedrijven en helpt je om de controle te houden.
Accelo combineert de belangrijkste behoeften van je verkoop, projectmanagement, provisies, servicetickets en samenwerking op één platform voor kleine tot middelgrote dienstverlenende bedrijven, en maakt het vervolgens eenvoudig om werk toe te wijzen, de voortgang bij te houden, en in realtime budgetten en winstgevendheid te bekijken. Accelo helpt je zicht te krijgen op de prestaties van je gehele bedrijf, zodat je moeiteloos het werk kunt leveren dat je klanten waarderen. Meer informatie over Accelo

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Een werkruimte met roadmaps, chat, documenten en meer.
Nifty automatiseert projectupdates en resource-inzichten met dynamisch taakbeheer. Hou roadmaps van projecten bij, communiceer met teamgenoten en klanten, maak samenwerkingsdocumenten en nog veel meer in de gecentraliseerde werkruimte! Hou het overzicht over al je projecten terwijl je diep in de tijdlijnen van individuele projecten duikt. Met het beste van communicatie, cloudopslag en werkstroomsamenwerking in één tool kun je je werkdag en al je abonnementen samenbrengen in één browsertabblad. Meer informatie over Nifty

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard
TeamDynamix is a no-code ITSM solution that offers integrated Project Portfolio Management with enterprise integration and automation.
One no-code platform for IT Service Management (ITSM), Project Portfolio Management (PPM) with Enterprise Integration & Automation (iPaaS). TeamDynamix is easy to use, own, and operate - all configured from screens without any coding or scripting. The ITSM platform offers support for ITIL with an all-inclusive solution; incident/problem management, asset, change management, self-service portal, knowledge base, automation & workflow, and unlimited integrations. White glove implementation. Meer informatie over TeamDynamix

Functies

  • Rapportage en analyse
  • Resourcebeheer
  • Portefeuillebeheer
  • Projectplanning
  • Mijlpalen bijhouden
  • Samenwerkingstools
  • Dashboard