Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Bezorgrestaurant software

Bezorgrestaurant software biedt restaurant- en bezorgservice-eigenaren webgebaseerde tools om bestellingen op de markt te brengen en te beheren. Bezorgrestaurant software bevat doorgaans een online klantenportal om bestellingen te plaatsen, leverancierservices om menu's en leveringen te beheren en functies voor betalingsverwerking. Bedrijven die behoefte hebben aan bezorgrestaurant software hebben wellicht ook baat bij restaurant management software en horeca kassasystemen.

Nederland Lokale producten weergeven

72 resultaten

Compleet technologiepakket voor bedrijven op het gebied van bezorging van etenswaren. Meer informatie over Tookan
Compleet technologiepakket voor bedrijven op het gebied van bezorging van etenswaren. Automatisering van orderbeheer, verzending van leveringen, realtime tracking van leveringen en marketingcampagnes om je restaurantbedrijf op te schalen. Beheer alle bestellingen op één plek: slim dashboard waarmee je bestellingen uit alle bronnen op één plek kunt ontvangen en beheren. Volg de volledige cyclus van orderverwerking, vanaf de ontvangst van de bestelling tot de verzending en levering. Onderneem met één klik tijdige acties, zoals het verwijderen, annuleren en opnieuw toewijzen van de levering. Meer informatie over Tookan

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer.
Platform voor het beheer van restaurantreserveringen dat gebruikers helpt bij het beheren van wachtlijsten, tafelboekingen, de bezoekgeschiedenis van gasten, rekeningen en meer. Meer informatie over OpenTable

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Toast is een alles-in-één POS- en restaurantbeheersysteem dat is gebouwd om de efficiëntie te verbeteren en de kosten drastisch te verlagen.

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
CAKE van Sysco heeft zijn POS-systeem ontworpen om te voldoen aan de unieke behoeften van restaurants. Een eenvoudige, intuïtieve en kostenvriendelijke oplossing.
CAKE, van Sysco, heeft zijn POS (Point of Service) gebouwd om aan de eisen van quick- en full service restaurants te voldoen. Het is eenvoudig, intuïtief en kostenvriendelijk. Beheer Quick Service-spitsuren moeiteloos met lijnreducerende bestelpads die de verkeersstroom regelen en een klantgericht display voor gasten om privé te betalen, een fooi te geven en te ondertekenen vanaf hun eigen scherm. Geef je full-service POS een enorme boost met rijke gastprofielen en automatische tafelstatusupdates. CAKE POS maakt het gemakkelijk voor restaurants om elke dag meer gedaan te krijgen. Meer informatie over CAKE POS

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen.
TouchBistro is een iPad POS en geïntegreerde betalingsoplossing gebouwd voor restaurantmensen, door restaurantmensen. TouchBistro, dat door Business News Daily vier jaar op een rij is uitgeroepen tot hèt POS voor restaurants, heeft meer dan 23.000 restaurants in meer dan 100 landen een boost gegeven. Restaurants kopen TouchBistro omdat ze een POS willen die kan helpen de verkoop te verhogen, de klantenservice te verbeteren en zakelijke beslissingen te onderbouwen. TouchBistro wordt geleverd met 24/7 deskundige ondersteuning. Meer informatie over TouchBistro

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Platform van de volgende generatie voor het optimaliseren van de routing en slimme logistiek dat bedrijven van elke omvang helpt de laatste kilometers te winnen.
Met meer dan 10 jaar ervaring in de sector en meer dan 2 miljoen iOS- en Android-app-downloads blijft Route4Me de routeplanning en optimalisatie van de laatste kilometers in opkomende markten verbeteren. Doorgaans helpt Route4Me bedrijven om de productiviteit en efficiëntie van de meeste routing- en logistieke activiteiten met 300% te verhogen door hen te helpen niet alleen hun routes, maar ook toeleveringsketens, wagenparken, gedistribueerde teams en andere bedrijfsmiddelen te optimaliseren. Ontvang vandaag nog je gratis proefversie. Meer informatie over Route4Me

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
talech is cloudgebaseerde verkooppuntsoftware voor de iPad voor restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven.
Een bedrijf runnen is tijdrovend, maar POS-software van talech helpt taken te stroomlijnen en tijd vrij te maken. Met het intuïtieve ontwerp helpt talech restaurants, winkels en dienstverlenende bedrijven hun activiteiten te vereenvoudigen en inzichten te verkrijgen om betere beslissingen te nemen. Met een paar klikken kunnen verkopers vele handelingen verrichten; inventaris eenvoudig bijhouden; bestellingen splitsen, samenvoegen en aanpassen; medewerkers beheren en arbeidskosten bewaken; loyaliteit opbouwen met het ingebouwde CRM-platform. Inclusief gratis 24/7 ondersteuning. Meer informatie over talech

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Square Online Store staat kleine en middelgrote verkopers toe om hun bedrijf te laten groeien met een professionele e-commerce website en geïntegreerde tools.
Met Square Online Store kunnen verkopers hun bedrijf persoonlijk en online laten groeien, met een professionele e-commerce-website en geïntegreerde tools, zoals verkopen via Instagram, verzending, ophalen in de winkel en meer. De automatische integratie met Square voor Retail en Square voor Restaurants synchroniseert naadloos inventaris, artikelen, bestellingen en klantendirectory, zodat verkopers handmatig afstemmen en oververkoop van voorraden voorkomen. Meer informatie over Square Online

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
ERP eenvoudig gemaakt voor detailhandelaren, restaurants, distributiebedrijven en ondernemingen op het digitale pad om hen te helpen concurrerend te blijven.
GOFRUGAL-technologieën bieden point-of-sale software voor de detailhandel. Restaurant- en distributiebedrijven sinds 2004, in de vorm van complete bedrijfsautomatiseringsoplossingen in combinatie met mobiele apps en cloudoplossingen. Met het hoofdkantoor in Chennai, India, is de technologische voetafdruk gegroeid tot meer dan 25.000 detailhandelsbedrijven in meer dan 50 landen. De focus ligt op het bieden van een geweldige klantervaring met digitale oplossingen. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants.
TapMango is een volledig merkeigen loyaliteitsoplossing en biedt een zeer geavanceerd beloningsprogramma voor detailhandelaars en restaurants. Met TapMango kun je contact maken met klanten via de krachtige functies voor sms/e-mailmarketing, nieuwe klanten verkrijgen door middel van het verwijzingssysteem en promoties via online beoordelingen, de omzet verhogen met flash-verkoop en mobiele bestellingen, naadloos integreren met je POS en nog veel meer. In combinatie met een klantenserviceteam van wereldklasse levert TapMango duizenden tevreden handelaren. Meer informatie over TapMango

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
OptimoRoute krijgt de klus geklaard. De gebruiksvriendelijke software plant en optimaliseert binnen enkele seconden routes voor maaltijdbezorgers.
OptimoRoute helpt maaltijdbezorgers om een uitstekende service te bieden. Met behulp van geavanceerde algoritmen plant en optimaliseert OptimoRoute routes binnen enkele seconden. Er is een eenvoudige interface en daaronder vind je een eindeloze voorraad handigheidjes, functies en snelkoppelingen. Het is eenvoudig te gebruiken, past zich aan je behoeften aan en krijgt de klus geklaard. OptimoRoute-klanten verlagen de brandstof- en rijkosten met 20% en maken tijd vrij voor belangrijkere dingen, zoals de groei van het bedrijf. Meer informatie over OptimoRoute

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
DoorDash is een online oplossing voor het bezorgen van etenswaren die restaurants en klanten on-demand bezorging en afhalen biedt.
DoorDash is een online oplossing voor het bezorgen van etenswaren die restaurants en klanten on-demand bezorging en afhalen biedt. Meer informatie over DoorDash

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Complete oplossing voor website en winkelwagen voor internethandelaren.
3dcart biedt alles wat je nodig hebt om een online store te creëren, te beheren en te laten groeien. In tegenstelling tot de meeste e-commerceplatforms, hoef je geen extra apps of thema's te kopen of transactiekosten te betalen. Er zijn meer dan 200 ingebouwde functies, waaronder de mogelijkheid om nieuwsbrieven te verzenden, met je klanten te chatten, een partnerprogramma, wensenlijst en een krachtig productbeoordelingssysteem te hebben, en nog veel meer. Betaal een vast maandelijks bedrag dat begint vanaf slechts $ 19/maand. Meer informatie over Shift4Shop

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
B2C- en B2B-oplossingen voor voedsellogistiek, inclusief gedeeltelijke levering, meerlevering en terugkerende routes voor maaltijdabonnementsdiensten.
De software biedt end-to-end-oplossingen voor B2C- en B2B-voedsellogistiek. Plan duizenden leveringen en ophalingen tegelijk, gebruik terugkerende routes om tijd te besparen en documenteer meerlevering en gedeeltelijke levering. Met Track-POD kunnen voedselfabrikanten, groothandelaren, distributeurs, horecabedrijven en bedrijven voor voedselabonnementen elke keer volledig en op tijd leveren. Meer informatie over Track-POD

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
LS Central is een alles-in-één softwareoplossing die Microsoft Dynamics 365 Business Central uitbreidt en daarom POS- en ERP-functionaliteit biedt in één uniform systeem. Dit betekent dat je maar één volledige software hoeft te gebruiken om je financiën (de Microsoft ERP), POS, winkelactiviteiten, supply chain management, voorraad, e-commerce en klantloyaliteit te beheren. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Routific optimaliseert de routes en bespaart je tijd. Het platform maakt het leven gemakkelijk voor bezorgbedrijven.
Heb je er genoeg van om uren door te brengen met pogingen om onhandige bezorgroutes zelf in kaart te brengen? Met Routific kun je binnen enkele minuten geoptimaliseerde routes plannen en verzenden. Routific wordt vertrouwd door honderden van de meest efficiënte bezorgbedrijven over de hele wereld. De software kan je helpen bij het beheren van je leveringsactiviteiten, of je nu pakketten, verse producten of meubels vervoert. Routific helpt je sneller en op tijd te leveren, je chauffeurs te volgen en je kosten per levering te verlagen. Meer informatie over Routific

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Online bestelwebsites en -apps voor ketens en franchises met één of meerdere winkels.
Biedt een toonaangevend, gebruiksvriendelijk online bestelsysteem voor individuele restaurants, winkelketens, afhaalrestaurants, delicatessenzaken, cafés, gemakswinkels en franchises. Meer informatie over Flipdish

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Voorraadbeheer voor restaurants eenvoudig gemaakt.
Cloudgebaseerde software en app voor voorraadbeheer voor restaurants. MarketMan biedt je de hulpmiddelen die je nodig hebt om je voorraad, leveranciers, orders en menukosten te beheren. Ontvang nauwkeurige voedingskosten en weet in realtime waar je geld naartoe gaat. Stel waarschuwingen in wanneer menu-items minder winstgevend worden, en ontvang meldingen wanneer leveranciersprijzen fluctueren. Het resultaat is een betere controle en meer winst. Meer informatie over Marketman

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
De software van Onfleet vereenvoudigt je lokale bezorgingsactiviteiten van begin tot eind. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode!
De moderne, aantrekkelijke Onfleet-software voor leveringsbeheer maakt het voor koeriers gemakkelijk om hun lokale leveringen te beheren en te analyseren. Onfleet bevat intuïtieve smartphone-apps voor chauffeurs, een realtime webdashboard voor dispatchers en geautomatiseerde sms-meldingen, en voor je klanten is er een functie voor het volgen van de chauffeur. De API ondersteunt integratie in online bestellen en andere systemen. Deze software heeft al miljoenen leveringen voor koeriers in meer dan 60 landen over de hele wereld mogelijk gemaakt. Begin vandaag nog met je gratis proefperiode! Meer informatie over Onfleet

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Een robuust SaaS-product dat je helpt meer dan 15% van de logistieke kosten te besparen door je wagenpark, distributieroutes en capaciteit te optimaliseren.
LogiNext Mile is geavanceerde software voor laatste mijl distributie en route-optimalisatie waarmee je kosten kunt besparen door het optimaliseren van je leveringsroutes, het automatiseren van de toewijzing van leveringsresources en het plannen van de verzending, terwijl alle bewegingen op de grond dynamisch worden gevolgd. LogiNext Mile wordt wereldwijd beoordeeld als de beste oplossing en biedt de meest uitgebreide oplossing voor distributielogistiek en optimalisatie van bezorgroutes, waardoor je routeplanning en resourcebeheer vlekkeloos verloopt. Meer informatie over LogiNext Mile

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde software voor verkooppunten, met toegang tot krachtige tools voor bedrijfsvoering en analyse. Eenvoudig te gebruiken, eenvoudig te installeren.
Poster is een tablet- en browsergebaseerde software voor verkooppunten, zoals cafés, restaurants en winkels. Dankzij de veelzijdige POS (Point of Sale)-app van Posters kan de klantenservice worden gestroomlijnd: bestellingen worden rechtstreeks naar de keuken gestuurd, obers kunnen rechtstreeks aanbiedingen en kortingen toepassen en alle gegevens worden onmiddellijk verwerkt. Voor alle bestellingen toegang tot statistieken en rapportages via de beheerconsole of de Poster Boss-app. Installeer het binnen 15 minuten en begin meteen met geld en tijd te besparen. Meer informatie over Poster POS

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Voeg in enkele minuten online bestellen toe aan de website van je restaurant. Beheer binnenkomende bestellingen, afhalingen en bezorging van etenswaren vanuit een eenvoudige mobiele app.
Neem online bestellingen op voor afhalen, bezorging van etenswaren en bediening aan tafel vanaf een eenvoudig, elegant platform. Update menu's en prijzen, bekijk verkooprapporten en start marketingcampagnes op meerdere restaurantlocaties vanuit elke webbrowser. Het wordt allemaal gemakkelijk gemaakt met GloriaFood. Maak binnen enkele minuten je gratis account aan en voeg online bestellen toe aan de website van je restaurant. Meer informatie over GloriaFood

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
Cateringsoftware die is ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Eenvoudig maar robuust.
Ontworpen voor de behoeften van cateraars op locatie en bezorging: activiteiten, verkoop en marketing. Onbeperkt aantal gebruikers/evenementen/bestellingen. Maak voorstellen met ingebouwde elektronische handtekeningcontracten, evenementen, BEO's, bied online bestelmogelijkheden en meer. Rapid Order Interface maakt het eenvoudig om evenementen en voorstellen te maken. Met Kitchen Production Reports (met slepen en neerzetten-functionaliteit) kun je rapporten maken die daadwerkelijk worden gebruikt. Met Delivery Manager en de Uber-achtige app kun je snel leveringen verzenden en klanten verblijden. Meer informatie over CaterZen

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer
eLogii is toonaangevende software voor leveringsbeheer die route-optimalisatie en dispatching automatiseert voor de bezorging van etenswaren en restaurants.
eLogii is toonaangevende cloudgebaseerde software voor leveringsplanners voor bezorging van etenswaren, restaurants, dark kitchens, supermarkten en afhaalrestaurants. eLogii verenigt de logistiek, van het afhalen en afleveren van bestellingen tot multi-stop routering en optimalisatie, en helpt je om het moeiteloos te beheren, van de keuken tot de deur van de klant, tot de volgende bestelling. Met eLogii kun je dispatching automatiseren, realtime zichtbaarheid krijgen over voertuigen en chauffeurs, bewijs van levering krijgen en retouren afhandelen. Meer informatie over eLogii

Functies

  • Loyaliteitsprogramma
  • Keuken- en menubeheer
  • Routering
  • Orderbeheer
  • Rapportage en analyse
  • Mobiele toegang
  • Verzendbeheer
  • Levering volgen
  • Voorraadbeheer