Nederland Lokale producten weergeven
72 resultaten
Maak de aangepaste punchlist van je team op een samenwerkingsplatform waar je taken kunt toewijzen, status kunt markeren en in realtime prioriteiten kunt stellen. Meer informatie over monday.com
Maak je punchlist op een samenwerkingsplatform waar je taken kunt toewijzen, status kunt markeren en in realtime prioriteiten kunt stellen. monday.com is ontworpen om aan te passen aan de behoeften van je team en geeft je de mogelijkheid om meer dan 30 verschillende kolommen toe te voegen, zodat je alle informatie kunt weergeven die je nodig hebt om het project op tijd en binnen het budget af te ronden. Haal vervolgens inzichten uit je workflow met intuïtieve dashboards die je helpen vertragingen, problemen met aannemers en machinegebreken bij te houden, zodat je precies weet hoe je moet verbeteren. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Wrike is een platform voor projectmanagement waarmee je je punchlist kunt beheren, met functies zoals dashboards en Gantt-diagrammen. Meer informatie over Wrike
Wrike is een oplossing voor werkmanagement die door meer dan twee miljoen mensen in 140 landen wordt gebruikt. Maak je punchlist en stroomlijn je technische projecten met het alles-in-één platform van Wrike. Leg al je informatie vast met behulp van projecten, mappen en ruimtes. Organiseer taken en houd hun status bij met behulp van aanpasbare dashboards. Bekijk je projecttijdlijn in één oogopslag met veelzijdige Gantt-diagrammen: pas deadlines en belangrijke mijlpalen moeiteloos aan met een ontwerpfunctie op basis van slepen en neerzetten. Doe het allemaal met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Procore software voor bouwbeheer hanteert bouwprojecten, middelen, mensen en financiën van planning tot afsluiting. Meer informatie over Procore
Stroomlijn de bouw met punchlist-software die is gemaakt voor het veld. Houd een duidelijke lijst bij van punchitems, wijs verantwoordelijkheid toe, selecteer een vervaldatum en volg de huidige status. Elk item in de punchlist binnen Procore kan documenten en digitale foto's bevatten. Procore biedt ook een groot tekstgebied voor het toevoegen van details over het item in de punchlist. De kostencode en locatie van elk artikel kunnen ook worden gespecificeerd. Maak binnen enkele seconden een punchlist en standaardiseer de informatie die je betere rapportage geeft. Meer informatie over Procore

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over BuilderTREND

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Bluebeam Revu introduceert veelgevraagde nieuwe functies en verbeteringen voor het automatiseren en versnellen van kritieke werkprocessen.
Bluebeam Studio biedt een pdf-oplossing voor gebruikers die pdf-bestanden willen maken, bewerken en markeren en in realtime of op elk moment met projectpartners willen samenwerken. Meer informatie over Bluebeam Revu

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer.
Cloudgebaseerd projectmanagementplatform dat bouwbedrijven helpt bij het bijhouden van kosten, contractbeheer en orderbeheer. Meer informatie over ConstructionOnline

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Meer informatie over Touchplan

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Fieldwire maakt het voor bouwvakkers, projectmanagers en opzichters gemakkelijk om samen te werken terwijl ze in het veld zijn.
Fieldwire verbindt je hele veldteam op één platform voor bouwmanagement, van de projectmanager tot en met elke gespecialiseerde voorman van een aannemer. Zodat iedereen moeiteloos zijn tekeningen kan bekijken, werk kan plannen en zijn punchlist kan bijhouden terwijl ze in het veld zijn. De app is beschikbaar op iOS, Android en op het web en ondersteunt wereldwijd meer dan 500.000 projecten. Meer informatie over Fieldwire

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Snelle, gebruiksvriendelijke en zeer aanpasbare oplossing die perfect is voor bedrijven die op zoek zijn naar flexibiliteit en bekroonde klantenondersteuning.
ProjectTeam onderscheidt zich van andere oplossingen voor bouwbeheer vanwege het gemak van aanpassen en rapporteren. Het systeem is perfect voor degenen die unieke projectbehoeften willen beheren en zich niet willen aanpassen aan de manier waarop andere systemen je dwingen om zaken te doen. Naast systeemformulieren zoals informatieaanvragen, inzendingen, contracten en wijzigingsorders, kun je gloednieuwe aangepaste formulieren maken. Alle informatie kan worden gebruikt om eenvoudig aangepaste rapporten en dashboards in te vullen. Meer informatie over ProjectTeam.com

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart.
Een eenvoudige tool voor veldrapporten en punchlists die je uren tijd en stress bespaart. Met ArchiSnapper kun je ter plekke rapporten opstellen en openen. Fotograferen, tekenen, schetsen, aantekeningen maken en reageren vanaf je smartphone of tablet. Rapporten worden automatisch gegenereerd en zijn online bewerkbaar. In plaats van te worstelen om de tijd te vinden voor het voltooien van veldrapporten, is je rapport in principe klaar bij het verlaten van de werklocatie. Meer informatie over ArchiSnapper

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Buildup is zeer gemakkelijk te gebruiken software voor punchlists, taakbeheer en inspecties voor de bouw.
Buildup is zeer gebruiksvriendelijke software voor taakbeheer, punchlist en inspecties die helpt de productkwaliteit te verbeteren, de kosten te verlagen en de bouwtijdlijnen te verkorten. Het wordt gebruikt door eigenaren, ontwikkelaars, consultants, algemene aannemers en onderaannemers. Buildup helpt bij het communiceren van problemen/taken op de werklocatie en op kantoor om tijd te besparen, projectvertragingen te minimaliseren en de kosten te verlagen. Meer informatie over buildup

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
The integrated and collaborative project portfolio management software for a smarter work and a happier life.
wethod is the collaborative and integrated project portfolio management software. It is a system that enables the simultaneous management of CRM, projects and financials providing many insight about sale performance, productivity, portfolio analysis and team distribution, while fostering people empowerment. Meer informatie over WETHOD

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
BuildSafe is het digitale samenwerkingsplatform voor veilige en efficiënte bouwprojecten.
BuildSafe is het digitale samenwerkingsplatform voor veilige en efficiënte bouwprojecten. De software wordt gebruikt door de hele projectorganisatie (ontwikkelaars, aannemers en onderaannemers) om risico's en storingen te rapporteren, op te volgen en te analyseren. Resultaten: gestroomlijnd afwijkingsbeheer, risicoreductie met gemiddeld 75% en aanzienlijke tijdbesparing. Functies zijn: inspecties, rapportage van bijna-ongevallen/ongevallen, realtime dashboards, krachtige analyses en sitevoorlichtingen. Meer informatie over BuildSafe

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
FinishLine Software stroomlijnt punchlists door het eenvoudig te maken om projecttekortkomingen bij te houden en rapporten te delen met onderaannemers.
Een kant-en-klare oplossing voor algemene aannemers en vastgoedontwikkelaars om punchlists en inspecties te beheren. Voer snel items in het veld in en deel locatiegebaseerde rapporten met onderaannemers via e-mail. Een intuïtieve en goed geteste aanpak voor het beheer van bouwlijsten. Klanten besparen tijd en geld door het inspectie- en rapportageproces te verbeteren. FinishLine kan worden gebruikt voor kleine tot grotere projecten die meer dan 100 gebruikers vereisen. Meer informatie over FinishLine

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Beheer punchlists op een eenvoudige manier met SKYSITE op je telefoon.
Met het punchlistbeheer van SKYSITE kun je een taak op de punchlist koppelen met een tekening, een foto toevoegen, deze verbinden met een video of zelfs een spraakmemo. Als je een smartphone hebt, hoef je niet meer terug te rennen naar de opdrachttrailer of de laptop voor de dag te halen. Je kunt punchlists beheren en uren, zelfs dagen, besparen bij het afsluiten door de voortgang en voltooiing van de punchlist bij te houden. Meer informatie over SKYSITE

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Record any defects quickly and easily. Start a new inspection on a smartphone or tablet.
Record any defects on the plan or add existing defects from your to-do list. Photos can be added and assigned to the individuals responsible. Once the inspection is complete, all participants can sign directly on the smartphone or tablet. All inspections that have been created are synchronized automatically and can be opened online. Create an export of the inspection as per the defined standard (e.g. SIA 118) with a click of the mouse. Find your inspections and defects quickly. Meer informatie over smino

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Help veldwerkers om efficiënter te werken.
Met Ermeo standaardiseer je je operationele processen en creëer je meer samenwerking tussen je teams. Ermeo is een web- en mobiele oplossing die is ontworpen om alle soorten activiteiten en documenten te digitaliseren. Elimineer het gebruik van papier en taken met een lage toegevoegde waarde die het dagelijkse leven van veldbeheerders vertragen en bemoeilijken. Verbeter 100% van de gegevens die in het veld worden verzameld door Ermeo te verbinden met je informatiesystemen (CMMS, MES, EDM...). Meer informatie over Ermeo

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Join The Building Revolution. Turn simple field updates into game-changing insights. Finish projects faster.
Fieldlens is the only tool that takes chatter from your field crew and turns it into actionable project Insights, instantly. It knows what each member of your team needs to do now and reminds them, and it gives decision makers a birds-eye view of every project without stepping on-site, enabling them to spot trends and see who the best performers are. Get started today! Meer informatie over Fieldlens

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
PlanRadar maakt de registratie, documentatie en het bijhouden van constructiefouten mogelijk op basis van een digitale plattegrond.
PlanRadar is punchlistsoftware voor de documentatie en communicatie in bouw- en vastgoedprojecten. Via een webtoepassing en apps voor alle smartphones en tablets (iOS, Android, Windows), maakt het de registratie, documentatie en het bijhouden van constructiefouten mogelijk op basis van een digitale plattegrond of architectonische tekening. Informatie wordt toegevoegd aan digitale plannen als foto, tekst en spraakmemo. Tickets worden in realtime gedeeld met de verantwoordelijke personen. Meer informatie over PlanRadar

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Easily collaborate with your entire project team in real time, field to office, on or offline with ConDoc.
ConDoc is a complete document management system designed to keep your entire project team focused on the most up to date information. Manage your projects from anywhere with our web and mobile apps, on or offline, at a fraction of the cost the others charge. Tracking all project activity in ConDoc, leaves you with a full audit log for maximum accountability. We focus on the details, keeping your data safe, organized and available so you can focus on growing your bottom line. Meer informatie over ConDoc

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Construction teams, Maintenance crews, Hospitality, Lettings & sales, plus many more, a versatile platform which works for all.
Insite Teams is a collaborative auditing & job site management software solution for a host of industries. Insite connects the entire project team from subcontractors & tradesman to general contractors, maintenance crews & many more, enabling efficient and real-time status updates. Allowing users to schedule work and track snag & punch lists while they are in the field. The app is available on iOS, Android & Web.
 Allowing seamless information sharing. Meer informatie over Insite Teams

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
K-Ops helps manage construction operations, facilitating collaboration between the office and jobsite & improving productivity.
K-Ops is a real-time cloud-based web and mobile application that improves collaboration, communication and productivity between all stakeholders on any construction project, regardless of its size or complexity. Manage drawings (markups), issues (punchlist), queries (RFIs), documents and equipment centralizing all the info on a simple, user-friendly platform designed for use on the jobsite (mobile app) and in the project offices (Web version). Meer informatie over K-Ops

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Application to facilitate the management of your sites.
Faced with unforeseen events on construction sites, Rea helps you stay the course: meet your deadlines, control your budgets by saving 5 hours of work per week. Meer informatie over Rea

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Scoop is simple, powerful punch list software for solar companies, from residential site surveys to large commercial O&M service calls.
Scoop is simple, powerful punch list software for solar companies. Scoop is user-friendly, with common sense workflow, analytics, reporting, and collaboration features. Get started quickly with pre-built templates based on industry best-practices. From residential installations to large commercial O&M preventative maintenance processes, Scoop simplifies reporting, increases operational efficiency, and enables real time collaboration to solve problems in the field quickly. Meer informatie over Scoop Solar

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Kahua biedt programma- en projectmanagementoplossingen voor onroerend goed en bouw, geleverd op een toepassingsplatform met weinig code.
Kahua biedt bouwprogramma- en projectmanagementoplossingen om de efficiëntie te verbeteren en risico's te verminderen. Met functionaliteit en workflows die speciaal zijn gebouwd voor eigenaren, programmamanagers en aannemers, kun je binnen enkele dagen operationeel zijn, de time-to-value minimaliseren en de gebruikersacceptatie verbeteren. Kahua is beschikbaar op alle mobiele apparaten om het veld en kantoor eenvoudig te verbinden. Kahua geeft je de kracht en flexibiliteit om processen, documenten en kosten effectief te beheren, van het begin tot het einde van het project. Meer informatie over Kahua

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Stroomlijn je missiekritieke en commerciële inbedrijfstellingsprojecten met BlueRithm.
Stroomlijn je missiekritieke en commerciële inbedrijfstellingsprojecten met BlueRithm. Ontworpen om krachtig en uitgebreid te zijn, maar toch gemakkelijk te leren en mee te werken. Je kunt in een mum van tijd aan de slag. Beheer functionele prestatietests, pre-functionele checklists, problemen en tekortkomingen, automatiseer rapporten, werk online samen en meer. Meer informatie over BlueRithm

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Meer dan 10 gebruikers. Een web-mobiel platform dat operationele uitwisselingen tussen teams centraliseert via op maat gemaakte mobiele apps.
Meer dan 10 gebruikers. Verhoog de productiviteit bij het beheer van niet-naleving. Met Daxium-Air heb je één platform waarop je al je activiteiten kunt beheren: apparatuur, personeelsbeheer, veiligheid, kwaliteit, audits, inspecties en meer. Je profiteert ook van gepersonaliseerde dashboards waarmee je gegevens kunt analyseren en de juiste beslissingen kunt nemen. Meer informatie over Daxium-Air

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Construction Management Software for the Field and Office.
SiteMax is easy to use and adopt construction management software, best suited for small to mid-sized general contractors, subcontractors and developers with 10-200 employees. On commercial, hi-rise, multi-family and light industrial projects, SiteMax is the simplest way to collect data in the Field and track progress in the Office. Only the features you need: Daily Reports, Safety, Digital Timecards, Photos, Equipment, Punch Lists, Tasks, Documents, RFIs, Change Orders, Drawings and more. Meer informatie over SiteMax Systems

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses die aannemers, architecten en eigenaars ondersteunen op de bouwplaats.
FINALCAD biedt mobiele bouwsoftware en voorspellende analyses om belanghebbenden in de bouwsector te helpen bij het anticiperen en oplossen van problemen die tijdens het bouwtraject zijn aangetroffen. De missie: kwaliteit verhogen, kosten verlagen en het product voor iedereen toegankelijk maken. Sinds 2011 heeft FINALCAD meer dan 8000 projecten in 30 landen ondersteund en het blijft de digitale transitie van de bouwsector bevorderen. Meer informatie over FINALCAD

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
UtiliSync811 is a map-based 811 ticket management system for utility owners.
UtiliSync811 is a map-based 811 ticket management system for utility owners. With UtiliSync811 your locators will receive tickets in real-time, review the tickets on a map showing your utilities and clear the tickets, all from the field. No more time wasted going back and forth to the office. UtiliSync811 is an Esri business partner and supports single-sign-on with ArcGIS credentials. Stop flipping back and forth from a map to your tickets. Start using UtiliSync811 today. Meer informatie over UtiliSync811

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Viewpoint Field View helps construction teams boost productivity by replacing pen and paper in the field.
Viewpoint Field View is a cloud-based and offline mobile solution that helps construction teams boost productivity by replacing pen and paper in the field for snagging, forms & permits, project delivery, handover, and more. Field View ensures construction teams are more productive by spending more time on-site and less time completing administrative work back in the office. Customers are able to save time, resolve issues quickly, reduce risk & deliver higher quality projects. Meer informatie over Viewpoint Field View

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Mission Control is a Project Management and Professional Services Automation SaaS trusted by thousands of companies worldwide.
Mission Control is a leading, Salesforce native Professional Services Automation (PSA) and Project Management SaaS that consolidates numerous project management platforms and workflows into a singular stack giving your business a complete, customer-centric view of your business on the world's #1 cloud platform from Salesforce. The platform has hundreds of cool features to support your task, time, resource, finance and project management. Meer informatie over Mission Control

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Mobile application for construction daily site documentation to decrease risk and improve performance.
Congrids main focus is to provide excellent tools for construction sites to improve documentation, especially quality related reporting. All tools are designed to be used on-site and provide all the necessary features for daily site documentation and reporting. Currently Congrid services include mobile safety measurements (TR mittaus in Finnish), a punch list application including RFIs and other remarks. Data from the field is stored to the Congrid Live service which collects all the data. Meer informatie over Congrid

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Residential construction management software that helps businesses streamline administrative functions and pre-sales activity.
Buildern is a residential construction management software designed to facilitate the flawless execution of construction projects through efficient, end-to-end management of all its aspects – from administrative and pre-sales activities up to day-to-day project and financial management. Buildern Features • Pre-sales lead tracking and management • CRM • End-to-end construction project management • Start-to-finish financial management • Streamlined administrative processes • Mobile App Meer informatie over Buildern

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
BuildScan is a multi-platform app that allows users to manage defects, snag lists, punch lists, surveys and project workflow.
BuildScan is a multi-platform app that allows users to manage defects, snag lists, punch lists, surveys and project workflow in full synchronisation and with unlimited collaboration. Teams or individual users can manage entire projects through BuildScan, assigning and controlling tasks, workflow and much more for effective construction defect management. Meer informatie over BuildScan

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Project Collaboration for information and document distribution. Scheduling and correspondance tracked and reported.
PlansandSpecs will enable your entire team to work from a data-vault with workflow built in. PlansandSpecs coordinates responsibilities, tasks and any documentation that you grant access to. Reporting tools enable members to organize tasks in seconds, ensuring team driven results. With a simple folder based document directory, any level of user can access data they have been granted access to. PlansandSpecs works with any print facility to direct orders and distribute your documentation. Meer informatie over PlansandSpecs

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
FTQ360 is a best-in-class punchlist, inspection, and daily reporting platform for construction, oil & gas, and energy contractors.
FTQ360 is a punchlist, inspection, and daily reporting platform for construction, oil & gas, and energy contractors. FTQ360 is a single solution that replaces a multitude of paper, web, and PDF forms as well as Excel spreadsheets. What makes FTQ360 different is that it is a data-driven platform for digitizing field reporting and communications with best in class ease of use. Meer informatie over FTQ360

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Project management application that provides features such as time management, notes, punch lists, and photo uploads.
Meadows Workflow streamlines project management from beginning to end and keeps team members connected, no matter their location. When project details are updated from the mobile application, changes automatically sync to a secure web platform, which provides a central place for all team members to view their tasks, overall project status, and other project KPIs. Meer informatie over Meadows Workflow

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Buildmetric is specifically designed to support customer care coordinators with a robust and easy to use mobile and web-based platform.
Looking for a robust construction check list software that is easy to use and highly flexible? Buildmetric is a FREE, best in class Punch List solution that is right for you and your team. Using your office computer or mobile device directly from any site, Buildmetric provides the necessary flexibility to identify, communicate and track construction deficiencies with all your team and sub-contractors. Use Buildmetric to save time, reduce defects and improve overall customer experience. Meer informatie over Buildmetric

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Fully comprehensive and digitized system for managing issues, scheduling RFIs, filling forms, monitoring progress
Onsite System is a complete digitized system for managing issues/snags, filling inspections and forms, monitoring progress and generating professional reports through user friendly interfaces. The Mobile app allows site engineers to complete a walkthrough in minutes while pin-pointing the issues/inspections on their exact location on the plan, all done in an offline mode. The web portal provides full and personalized views and analysis for each stakeholder to ensure optimum productivity Meer informatie over Onsite

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Cloud-based tools to share critical information, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records.
SiteOne is a cloud-based software toolbox for home builders and developers to deliver superior customer experiences. Our tools are designed to fit every step in the customer service process and help organizations be more responsive and competitive by guaranteeing reduced costs and increased productivity. SiteOne's solutions allow builders to share critical information with homeowners, facilitate requests, automate processes, resolve concerns, and manage home records. Meer informatie over SiteOne

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
IssMan makes it easy for you to do on site quality assurance with photo documentation and punch lists with instant team collaboration.
IssMan is very simple and easy to implement in your work. It is an inexpensive system for punch (snag) list making and supports on-site issue and defect management with photo documentation. IssMan enables you to track issues and defects by taking photos and adding mark-ups and notes directly on your device. Meer informatie over IssMan

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Taakbeheersoftware voor verbouwers en bouwers. Maakt het maken en volgen van taken, het vastleggen van veldnotities en geautomatiseerde rapportage mogelijk.
Taakbeheersoftware voor verbouwers en bouwers. Maakt het maken en volgen van taken, het vastleggen van veldnotities en geautomatiseerde rapportage mogelijk. Meer informatie over Punch List

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Software to Manage Home Builders Warranty, Service, and Quality Assurance/Quality Control Departments.
Punchlist Manager.Net allows your enterprise to communicate with homeowner and trades via the Internet 24/7/365. Manage open, closed, and pending requests and service work orders in real time anywhere you have web access. Use a collaborative schedule to know where your field technicians and your trade partners are scheduled for inspection and repair. Meer informatie over Punchlist Manager.NET

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer
Web-based construction punch list and project close-out tool that provides ticket documentation and assignment.
Web-based construction punch list and project close-out tool that provides ticket documentation and assignment. Meer informatie over Punch 10.01

Functies

  • Opmerkingen/notities
  • Documentbeheer