160 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Populairste systeem voor het beheren van aannemers. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200 landen werven, beheren en betalen. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste internationale merken, Shortlist is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Shortlist
Shortlist is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van contractanten. Hiermee kunnen kleine en grote bedrijven gemakkelijk met slechts enkele klikken externe werknemers in meer dan 200...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS waar teams hun projecten en dagelijkse werkzaamheden uitvoeren, of ze nu op kantoor, thuis of onderweg zijn. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, codevrij, met een adaptief platform dat handmatig werk automatiseert en teams verbindt in een digitale werkruimte. De platformfuncties omvatten: aanpasbare workflowsjablonen, urenregistratie, automatisering, datadashboards en integraties met populaire tools. Internationaal vertrouwen meer dan 100.000 bedrijven op monday.com. Meer informatie over monday.com
monday.com is een cloudgebaseerd Work OS, waar teams workflow-apps maken in enkele minuten om hun processen, projecten en dagelijkse werkzaamheden uit te voeren. Teams vormen workflows en projecten, co...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Toptal is een netwerk van freelancers waarmee bedrijven verbinding kunnen maken met de top 3% van software-ingenieurs en -ontwerpers ter wereld. Meer informatie over Toptal
Als belangrijke bedrijfsinitiatieven ervoor zorgen dat je team over hun grenzen heengaat, waar ga je dan op zoek naar on-demand toptalent? Voor veel startups en marktleiders zoals Airbnb en Bridgestone is Toptal het antwoord. Het netwerk van software-ingenieurs, UX-/UI-ontwerpers, financiële professionals en projectmanagers wordt grondig gescreend om wereldwijd de top 3% in on-demand talent te vertegenwoordigen en in minder dan 48 uur kan dit platform met de hand een team kiezen dat voldoet aan jouw specifieke behoeften. Meer informatie over Toptal
Als belangrijke bedrijfsinitiatieven ervoor zorgen dat je team over hun grenzen heengaat, waar ga je dan op zoek naar on-demand toptalent? Voor veel startups en marktleiders zoals Airbnb en Bridgestone...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Zeg vaarwel tegen Excel en andere verouderde software-oplossingen, en maak kennis met moeiteloos, krachtig en kosteneffectief leveranciersbeheer. Meer informatie over Gatekeeper
Een eenvoudig te gebruiken, krachtige cloudgebaseerde oplossing voor leveranciersbeheer. Beheer verkopers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de ga...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief. Meer informatie over Procore
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en uiteindelijk de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware, en helpt bedrijven de projectefficiëntie en aansprakelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -docu...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Groepscommunicatie, vacatures volgen, beoordeling, betaling, analyse van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuwe gebruikers binnen te halen. Urbest kan zich aanpassen aan elk type gebouw of organisatie. Kies ervoor om alleen met Urbest te werken of koppel hem aan je ERP- of middelenbeheersysteem. Na een paar maanden krijg je toegang tot analyses van gedrag met voorgestelde actieplannen. Meer informatie over Urbest
Urbest vereenvoudigt groepscommunicatie, het volgen van taken, beoordelingen en betalingen voor faciliteitsbeheer en projectwerken. De interface is intuïtief en vermindert de tijd die nodig is om nieuw...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Papaya Global zorgt voor een revolutie in de wereldwijde salarisadministratie- en personeelsbeheer met een cloudgebaseerd platform dat de wereldwijde loonadministratie automatiseert. Meer informatie over Papaya Global
Papaya Global zorgt voor een revolutie in de wereldwijde salarisadministratie en wereldwijd personeelsbeheer met dit cloudgebaseerd SaaS-platform. Dit platform biedt complete internationale payrolloplossingen, personeelsbeheer van on-boarding tot secundaire arbeidsvoorwaarden, complete EOR-diensten in meer dan 100 landen, beheer van contractwerkers en immigratie. Dit geautomatiseerde systeem is eenvoudig te gebruiken en te schalen, zorgt voor volledige naleving en nul verwerkingsfouten, en biedt realtime rapporten en toonaangevende BI en analyses. Meer informatie over Papaya Global
Papaya Global zorgt voor een revolutie in de wereldwijde salarisadministratie en wereldwijd personeelsbeheer met dit cloudgebaseerd SaaS-platform. Dit platform biedt complete internationale payrolloplo...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Tool voor kostengoedkeuring en budget tracking voor vastgoedontwikkelaars. Stop met het opnieuw invoeren en driemaal controleren van kosten in spreadsheets. Meer informatie over Fizure
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging automatisch up-to-date. Laat je team wijzigingsopdrachten, contracten, betalingsaanvragen van onderaannemers, uitgaven en winstgevendheid in realtime volgen. Upload uitgaven via de mobiele apps, Chrome-extensie of Outlook-invoegtoepassing. Bewaar alles op één plek en synchroniseer het met de boekhouding (bijv. Xero, Directo). Meer informatie over Fizure
Fizure is software voor kostengoedkeuring en budgetbeheer voor vastgoedontwikkelaars. Nooit meer kosten driemaal controleren en dubbel invoeren in spreadsheets. Houd je budget bij elke wijziging autom...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Bied op en win meer winstgevend werk in minder tijd met STACK! Cloudgebaseerde, gratis ondersteuning/training. Maak vandaag nog je gratis account aan.
STACK start- en schattingssoftware is eenvoudig te gebruiken, boordevol functies om je biedingsproces te versnellen en cloudgebaseerd, zodat je overal en in realtime met je team kunt samenwerken. Het allerbeste is dat de toegang tot STACK nu GRATIS is! Altijd, overal, vanaf elk apparaat toegang tot projectplannen. Bied op meer werk, in minder tijd. Elimineer dure schattingsfouten. Maak gebruik van een bibliotheek met vooraf ontworpen en aangepaste materiaaldatabases. Win meer winstgevend werk.
STACK start- en schattingssoftware is eenvoudig te gebruiken, boordevol functies om je biedingsproces te versnellen en cloudgebaseerd, zodat je overal en in realtime met je team kunt samenwerken. Het a...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle software voor servicebeheer om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je buitendienstbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele e...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via sms, e-mail of de Sine-app bij aankomst van de bezoeker. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist.
Complete werkpleksoftware voor bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Qantas en duizenden andere organisaties. Drukke, te...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijd...
Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannemers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaanneme...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de e...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoe...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een produc...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Rhumbix moderniseert bouwwerkzaamheden in het veld, waardoor bouwers papierloos kunnen werken door één enkele bron van waarheid te bieden voor het vastleggen van veldgegevens. Dit platform voor veldgegevens is een cloudgebaseerde mobiele oplossing voor personeelsbeheer die gegevens van eerdere op papier gebaseerde workflows verzamelt en digitaliseert. Hierdoor worden verrassingen tussen de realiteit van de werklocatie en het projectplan voorkomen. Dit zorgt ervoor dat alle belanghebbenden van het project over de beste gegevens beschikken wanneer ze deze nodig hebben, zodat ze betere beslissingen kunnen nemen en bruikbare inzichten verkrijgen.
Rhumbix moderniseert bouwwerkzaamheden in het veld, waardoor bouwers papierloos kunnen werken door één enkele bron van waarheid te bieden voor het vastleggen van veldgegevens. Dit platform voor veldgeg...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de p...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurat...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Construction payment management that helps businesses manage projects, create lien waivers, accept payment applications and more...
GCPay simplifies the application for payment processes between general contractors and subcontractors by automating the payment application process. Create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents and improve subcontractor communication. Integrate directly with your Construction ERP platform to save time and get your subs paid faster.
GCPay simplifies the application for payment processes between general contractors and subcontractors by automating the payment application process. Create and exchange lien waivers, organize and colle...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Optimaliseer de workflow, verbeter de communicatie en geef inzicht in het doorlopende onderhoud van je faciliteiten.
Communicatie- en oplossingsbeheer voor detailhandelaars en restaurants. Het beheren van meerdere detailhandellocaties vereist een gecoördineerde planning, communicatie en uitvoering om de effectieve implementatie van operationele bedrijfsstrategieën te garanderen. Big Sky Technologies biedt een geavanceerd communicatie- en oplossingsbeheersysteem voor het vastleggen, volgen, beheren en oplossen van problemen die van invloed zijn op detailhandelbedrijven met meerdere locaties.
Communicatie- en oplossingsbeheer voor detailhandelaars en restaurants. Het beheren van meerdere detailhandellocaties vereist een gecoördineerde planning, communicatie en uitvoering om de effectieve ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer die vakmensen helpt hun operationele activiteiten te stroomlijnen om de winst te verhogen.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het beheren van projecten in meerdere fasen, het beheren van voorraad, het verbinden van het kantoor met het veld of andere gebieden van je workflow, biedt simPRO een gestroomlijnd platform om je grootste uitdagingen aan te pakken en je tegelijkertijd te helpen je productiviteit en winst te verhogen. Meer dan 120.000 gespecialiseerde vakmensen vertrouwen op simPRO voor hun workflowmanagement.
simPRO is een krachtige softwareoplossing voor het buitendienstbeheer, gemaakt door professionele vakmensen voor professionele vakmensen. Als je worstelt met het creëren van offertes voor klussen, het ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers die productiever willen ondernemen. Alles-in-één oplossing met realtime inzichten.
Alleen voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers. Werk efficiënt, papierloos en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. Biedt zowel contractwerk- als dispatchbeheertools. Synchroniseert met QuickBooks Online. Kenmerken: Gedetailleerde kostprijsberekening, projectmanagement, contractbeheer, wijzigingsopdrachtbeheer, ACH/creditcardbetalingsverwerking, RFI's, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering, AIA-facturering en meer.
Alleen voor commerciële onderaannemers en woningverbouwers. Werk efficiënt, papierloos en met betere inzichten in opdrachtprestaties dan ooit tevoren. Biedt zowel contractwerk- als dispatchbeheertools....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eén cloudgebaseerd HSE-platform om aan al je veiligheidsvereisten te voldoen. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is de alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om HSE-gegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten.
Donesafe is de alles-in-één software voor gezondheid, veiligheid en milieu die je managementsysteem verbindt, van werknemers in het veld tot het managementteam in de bestuurskamer. Donesafe maakt het s...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor organisaties die op zoek zijn naar het toonaangevende platform om consistent effectieve projecten en portfolio's te leveren.
Herdefinieer de manier waarop je organisatie alle aspecten van een project, programma of portfolio van het begin tot het eind beheert met een oplossing die is ontworpen om met je samen te werken, ongeacht je proces. Eenvoudig te volgen UI, flexibele workflows en sjablonen en eenvoudig te lezen dashboards. Voldoet aan de internationale normen ISO 31000:2009 en het COSO-framework, plus iOS- en Android-apps zijn beschikbaar.
Herdefinieer de manier waarop je organisatie alle aspecten van een project, programma of portfolio van het begin tot het eind beheert met een oplossing die is ontworpen om met je samen te werken, ongea...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Log je in op Supply Pro, ITK en andere planningswebsites? Gebouwd voor onderaannemers en beroepen in de woningbouw.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen om het werk snel te doen en zonder fouten is een van de belangrijkste dingen die je bedrijf van de rest onderscheidt. Bolt helpt je bij het plannen van je taken, communiceren als een bedrijf, effectief taken uitvoeren voor alle huizenbouwers waar je voor werkt.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te behe...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
CompanyCam is een foto-opslag- en organisatieoplossing voor aannemers en buitendienstbedrijven.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven van biedingen, coördineren van teams, en behandeling van geschillen van klanten, maar het sorteren ervan is een stuk lastiger. Gebruikers kunnen onbeperkt foto's maken met vermelding van locatie en tijd die naar de cloud worden verzonden, en veilig worden opgeslagen om veldactiviteiten bij te houden.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven va...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Bouw en verkrijg de controle over je buitendienstbedrijf met een eenvoudig en compleet platform dat je hele team graag zal gebruiken.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het veld als op kantoor, zorgt FieldPulse ervoor dat je de controle hebt over een professioneel, snel, voorbereid en winstgevend bedrijf. Beheer het werkschema, blijf in contact met je teams en klanten, en waarborg de kwaliteitservaring die je klanten verwachten. Het is een alles-in-één oplossing.
FieldPulse is een frisse nieuwe manier voor eigenaren en managers van buitendienstbedrijven om gemakkelijk hun activiteiten te runnen. Met de nadruk op gebruiksgemak voor het hele team, zowel in het ve...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een ro...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwal...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Cognibox develops end-to-end solutions for training, contractor management, and employee compliance.
Cognibox offers technological solutions, e-learning courses and professional services that help support businesses in their drive to a safer and more efficient work environment. We help businesses reduce risk and optimize qualification, compliance and operational processes, which significantly reduces the time, money and resources required for supplier management.
Cognibox offers technological solutions, e-learning courses and professional services that help support businesses in their drive to a safer and more efficient work environment. We help businesses re...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een eenvoudig platform voor de oriëntatie van aannemers dat werknemers 3x sneller op locatie brengt.
Het minst efficiënte onderdeel van de bouw is het voorbereiden van aannemers om veilig en effectief op je locatie te werken. GoContractor is een eenvoudig online oriëntatieplatform ontworpen voor werkploegen die 3x sneller op de werklocatie willen aankomen. Meer dan 350.000 bouwvakkers en managers gebruiken GoContractor om hun HSE-oriëntaties online te doen, in hun eigen tempo, vanaf elk apparaat en in meerdere talen.
Het minst efficiënte onderdeel van de bouw is het voorbereiden van aannemers om veilig en effectief op je locatie te werken. GoContractor is een eenvoudig online oriëntatieplatform ontworpen voor werkp...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Webtoepassing waarmee je al je bouwprojecten op een eenvoudige en effectieve manier kunt beheren.
Webtoepassing waarmee je al je bouwprojecten op een eenvoudige en effectieve manier kunt beheren.
Webtoepassing waarmee je al je bouwprojecten op een eenvoudige en effectieve manier kunt beheren....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een locatiegebaseerde tool voor inspectie- en punchlistbeheer voor bouw- en vastgoedontwikkelaars.
FinishLine Software verbetert inspecties en punchlists. Een gebruiksvriendelijk systeem voor alle belanghebbenden van het project. Deel snel rapporten met onderaannemers via e-mail. Een intuïtieve en goed geteste aanpak voor het beheer van bouwlijsten. Bespaar tijd en geld door inzicht te krijgen in projectgegevens en trends. FinishLine kan worden gebruikt voor kleine tot grotere projecten die meer dan 100 gebruikers vereisen.
FinishLine Software verbetert inspecties en punchlists. Een gebruiksvriendelijk systeem voor alle belanghebbenden van het project. Deel snel rapporten met onderaannemers via e-mail. Een intuïtieve en g...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
We combine imagery that reveals the finest and most important details with computer vision to help you gain insights into any location.
EagleView is a contractor management solution designed to help businesses in the construction, solar, insurance, and government sector extract information from current and historical imagery using machine learning algorithms to analyze structures across landscapes. The solution also enables teams to assess property changes, identify vegetation encroachment risks, and utilize terrain mapping functionality to gain insights across locations using a centralized dashboard.
EagleView is a contractor management solution designed to help businesses in the construction, solar, insurance, and government sector extract information from current and historical imagery using mach...
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers voor het stroomlijnen van het werken met freelancers die worden vertrouwd door toonaangevende bedrijven.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele teams één eenvoudig platform om mensen in te werken, werk toe te wijzen, facturen bij te houden en freelancers te betalen.
Kalo is een systeem voor het beheer van freelancers dat is ontworpen voor bedrijven die de manier waarop ze met freelancers werken willen stroomlijnen. Kalo biedt volledige organisaties en individuele ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een uitgebreid systeem voor het beheren van tools, apparatuur, materialen en verbruiksartikelen in je hele onderneming.
Een uitgebreid systeem voor het beheren van tools, apparatuur, materialen en verbruiksartikelen in je hele onderneming.
Een uitgebreid systeem voor het beheren van tools, apparatuur, materialen en verbruiksartikelen in je hele onderneming....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SKYSITE maakt documentdistributie, projectsamenwerking, markeren, updates en samenwerking snel en eenvoudig.
SKYSITE verbindt je team met realtime projectmanagement en samenwerking voor de bouw. Dit platform plaatst je project binnen handbereik en stelt je in staat om bouwdocumenten vanaf elke locatie op elk apparaat te beheren, op te slaan, te delen en te distribueren. SKYSITE is gebouwd voor ontwerp en bouw, en garandeert dat je team altijd werkt op basis van de nieuwste set; het verbetert de samenwerking en vermindert projectfouten. De krachtige zoekfunctie vindt snel het document dat je nodig hebt, waar je kunt markeren en informatieaanvragen kunt creëren.
SKYSITE verbindt je team met realtime projectmanagement en samenwerking voor de bouw. Dit platform plaatst je project binnen handbereik en stelt je in staat om bouwdocumenten vanaf elke locatie op elk ...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Engage EHS is helping organisations to drive workplace engagement in EHS via innovative mobile tech & powerful insights dashboards.
Engage EHS is helping organisations in the UK & Ireland to drive workplace engagement in safety through innovative mobile technology and powerful insights dashboards. Our solution is designed and built by safety professionals, for safety professionals. Engage is easily tailored to fit with your company's existing health and safety processes, and has all the functionality in-place today to scale with your evolving needs.
Engage EHS is helping organisations in the UK & Ireland to drive workplace engagement in safety through innovative mobile technology and powerful insights dashboards. Our solution is designed and buil...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models.
Web-based solution that enables the creation and management of detailed and highly constructable 3D structural models....
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Construction PM software designed to help construction teams manage accounting, project management, document control, and more.
Construction PM software that allows users to manage budgets, create reports, and analyze data. Owner Insite offers Accounting, Construction, Reporting, Document management, and more. Accounting features include Budgets, proposals, invoices, expenses, and purchase orders. Integrates with PowerBI, Blue Lynk, Facilities Planner, and other solutions. Document Control, construction oversight, and field reports are also available within this platform.
Construction PM software that allows users to manage budgets, create reports, and analyze data. Owner Insite offers Accounting, Construction, Reporting, Document management, and more. Accounting feat...
  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden