Beste keuzes

Gesponsord

Software met goede beoordelingen

244 resultaten
Op monday.com kunnen teams aannemers beheren door gedeeltelijke toegang tot projecten te geven, zodat ze gemakkelijk met alle belanghebbenden kunnen samenwerken. Meer informatie over monday.com
Work OS van monday.com is een cloudgebaseerd platform waar teams binnen enkele minuten op maat gemaakte oplossingen kunnen creëren om elk aspect van hun werk te beheren. Bewaar een directory voor al je aannemers en hun budgetten op één platform. Geef ze vervolgens gedeeltelijke toegang met machtigingen, zodat ze bestanden kunnen delen, statussen kunnen bijwerken en kunnen communiceren met andere teamleden. monday.com is een eenvoudige manier om één realtime bron van waarheid te onderhouden en helpt iedereen in je team te allen tijde gesynchroniseerd te blijven. Meer informatie over monday.com

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
GenieBelt is een realtime bouwprojectmanagementtool die werkt! Beschikbaar zowel op het web als in een app voor het maken van veldrapporten over bouwprojecten. Meer informatie over LetsBuild
GenieBelt is een realtime projectmanagementplatform voor de bouwsector. GenieBelt biedt: realtime communicatie van bouwplaats naar kantoor, een gebruiksvriendelijke mobiele app voor veldrapportage, overzicht en inzichten in alle bouwprojecten, eenvoudige rapporten over al je projecten met één klik en talrijke integraties met andere hulpmiddelen. Gebruik je telefoon (iOS of Android), tablet, laptop of pc. Aanmelden kost minder dan een minuut. Begin vandaag met een gratis project! Meer informatie over LetsBuild

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Kies vandaag nog een betere manier. Meer informatie over Gatekeeper
Een gebruiksvriendelijke, krachtige, door AI aangestuurde en cloudgebaseerde oplossing voor het beheer van aannemers. Beheer aannemers en contracten, ontvang geautomatiseerde meldingen van belangrijke datums, hou risico's in de gaten, beheer de werklast en sla bestanden en berichten op binnen het hele bedrijf - en dit alles op één plek. Het pakket van Gatekeeper met tools voor rapportage, samenwerking en waarschuwingen maakt het beheer van leveranciers en contracten eenvoudig en effectief. Meer informatie over Gatekeeper

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks en Zoho. Zet binnen 1 minuut je gratis proefversie op en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Papaya biedt een end-to-end-oplossing voor het wereldwijde beheer van aannemers in meer dan 100 landen. Meer informatie over Papaya Global
Het Papaya-platform consolideert al je wereldwijde uitgaven voor het personeelsbestand - loonadministratie, geregistreerde werkgever en aannemers - in één enkel dashboard, zodat je eenvoudig je totale kosten kunt zien of ze kunt opsplitsen per land of periode. Beheer met één druk op de knop grensoverschrijdende betalingen aan al je aannemers over de hele wereld. Bij de volledige beheerdienst ondertekent Papaya de contracten en aanvaardt het de volledige wettelijke aansprakelijkheid voor je aannemers. Meer informatie over Papaya Global

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Krachtige, maar eenvoudig te gebruiken cloudgebaseerde software voor bouwprojectbeheer voor alle bouwprofessionals, tegen één vast tarief.
Procore Technologies, Inc. is 's werelds meest gebruikte constructiebeheersoftware en helpt bedrijven om projectefficiëntie en -verantwoordelijkheid drastisch te verhogen door projectcommunicatie en -documentatie te stroomlijnen en te mobiliseren en tegelijkertijd de winst te vergroten. Procore stelt bouwprofessionals in staat om samen te werken aan projecten vanaf elk met internet verbonden apparaat, waarbij ze toegang hebben tot alle projectdocumenten, contracten, RFI's, indieningen, planningen en tekeningen en meer. Meer informatie over Procore

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
BIM 360 is de perfecte tool voor project-, veld- en BIM-managers om de levering te versnellen, geld te besparen en risico's te verminderen.

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Online planning en agenda's, online delen van documenten en foto's, online wijzigen van bestellingen en selectiegoedkeuringen.
Buildertrend biedt geavanceerde, cloudgebaseerde software voor projectmanagement. Met bijna 1 miljoen gebruikers over de hele wereld geeft Buildertrend de bouwsector een betere manier om te bouwen. De software van Buildertrend helpt bouwprofessionals bij het bouwen van meer projecten en vermindert vertragingen, elimineert communicatiefouten en verhoogt de klanttevredenheid. De reeks functies staat klaar om je te helpen, van functies voor het begroten, plannen en wijzigen van bestellingen tot klantcommunicatie en documentbeheer. Meer informatie over Buildertrend

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eenvoudig te gebruiken, cloudgebaseerde software voor projectstart en schattingen voor aannemers. Compatibel met Mac en pc. Maak vandaag nog je gratis account aan.
Bied op en win meer werk met de gebruiksvriendelijke software voor bouwstart en schattingen van STACK. Je besteedt minder tijd aan het opmeten van plannen en meer tijd aan het winnen van projecten. Met STACK Pro kun je 1) materialen, apparatuur en arbeidskosten nauwkeurig inschatten. 2) de starttijd verminderen met 75% of meer. 3) samenwerken met je team, overal op elk apparaat. Maak vandaag nog je gratis account aan. Meer informatie over STACK

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De snelste, eenvoudigste en meest waardevolle aannemerssoftware om alles te automatiseren, van het eerste klantcontact tot uitbetaling.
mHelpDesk is een eenvoudige en krachtige softwareoplossing voor je aannemersbedrijf waarbij alles wordt geautomatiseerd, van het eerste klantcontact tot uitbetaling. Klanten profiteren van mobiele en online tools met ongeëvenaarde prestaties, betrouwbaarheid en functionaliteit. De beste tools zijn verpakt in een uiterst eenvoudig te gebruiken en betaalbaar pakket waarvoor geen grote investering vooraf is vereist. Bovendien zijn er interne productexperts beschikbaar om je meteen aan de slag te helpen. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Sine is een softwaresysteem voor de werkplek voor het registreren van bezoekers, aannemers, personeel, studenten en koeriers via het web, tablet en mobiel.
Geofence je locatie om tijd en aanwezigheid bij te houden, site-inducties uit te voeren, sleutels te volgen, orders uit te voeren. Internationaal vertrouwd door JLL, Vodafone, GE, Comcast, DHL, Goodman en duizenden andere organisaties. Drukke, terugkerende gebruikers kunnen inchecken met behulp van hun smartphone, gastheren kunnen gasten vooraf registreren en een melding ontvangen via elk apparaat. Onmiddellijke installatie, eenvoudig te gebruiken met alle hardware die wordt aangeboden via de online winkel. 24 uur per dag ondersteuning en een gratis proefversie van 30 dagen. Geen creditcard vereist. Meer informatie over Sine

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De meest betaalbare alles-in-één oplossing voor projectmanagement. 25+ modules. Schatten, plannen, logboeken, tijdkaarten, accounting en meer
De betaalbare alles-in-één oplossing voor het beheer van bouwprojecten. 25+ modules. Maak snel en eenvoudig schattingen, planningen (met Gantt en CPM), dagelijkse logboeken, tijdkaarten (met GPS), boekhouding en meer. Onbeperkte projecten en gratis training en ondersteuning. Bespaar duizenden in vergelijking met andere systemen. Integreert met QuickBooks om dubbele invoer te voorkomen. Gebruik het op de telefoon, tablet en computer. Meer dan 25 modules tegen een zeer lage prijs. In 2019 uitgeroepen tot een top-app en een topproduct voor aannemers. Meer informatie over Contractor Foreman

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Realtime bijhouden van arbeidskosten, PTO, projectbudgetten, foto's en opmerkingen.
De busybusy app voor mobiele tijdregistratie is ontwikkeld door aannemers voor aannemers en automatiseert het bijhouden van tijd en GPS-arbeid, de kostenberekening en documentatie. Dankzij mobiele tijdregistratie in de cloud kunnen bouwploegen in- en uitklokken met behulp van hun iOS- en Android-apparaten, zowel als elke webbrowser. Met busybusy wordt je smartphone een geavanceerde managementtool die de processen van tijdregistratie, het documenteren van projectvoortgang en het bewaken van projectgegevens vereenvoudigt en automatiseert. Meer informatie over busybusy

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot end-to-end bedrijfs- en projectinformatie.
Sage 100 Contractor, voorheen bekend als Sage Master Builder, biedt kleine tot middelgrote aannemers toegang tot kritieke, end-to-end bedrijfs- en projectinformatie, of ze nu hoofdaannemer, service- of specialistische aannemer of een woningbouwer zijn. Het pakket met toepassingen is geschikt voor bedrijven die generieke boekhoudsoftware zijn ontgroeid en omvat de gehele bouwcyclus, waaronder boekhouding, schattingen, projectplanning en -management, kostprijsberekening en servicebeheer. Meer informatie over Sage 100 Contractor

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Platform voor bedrijfsproductiviteit dat verbouwingsaannemers helpt bij het beheren van workflow, medewerkers, verkoop en veldactiviteiten.
JobProgress is een alles-in-één "Beheer je bedrijf"-app voor alle aannemers. JobProgress voorziet aannemers van een gebruiksvriendelijke app die ongeëvenaarde resultaten oplevert doordat je je bedrijf altijd en overal kunt controleren, organiseren en beheren. JobProgress is eenvoudig en krachtig, waardoor teamwork en workflow mogelijk zijn vanuit het oogpunt van de verbouwingsaannemer, zodat jij en je team de voortgang intuïtief kunnen volgen, bewaken en meten. Meer informatie over JOBPROGRESS

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Hiermee kunnen aannemers projecten plaatsen, bieduitnodigingen verzenden, informatie delen met onderaannemers en meerdere teamleden beheren.
PlanHub is gratis software voor de bouwplanruimte en biedbeheer waarmee algemene aannemers projecten kunnen plaatsen, biedingsuitnodigingen kunnen verzenden, en informatie kunnen delen met onderaannem ers, leveranciers en verkopers. Er is geen limiet op het aantal gebruikers per bedrijf. Onderaannemers kunnen zich gratis registreren en beginnen met een gratis proefversie om projecten te bekijken, projectspecificaties te downloaden en een bod in te dienen. Nadat de gratis proefversie is vervallen kan de gebruiker kiezen voor een PlanHub Basic-abonnement of upgraden naar PlanHub Premier. Meer informatie over PlanHub

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Premier is alles-in-één cloudgebaseerde software voor boekhouding, taakkosten, project/document/tekeningbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software.
Stelt bouwbedrijven in staat om slimmer te werken. Premier is alles-in-één software voor boekhouding, taakkosten, project- en documentbeheer die door Gartner verkozen is tot meest gewaardeerde software. Ontwikkeld voor hoofdaannemers, bouwmanagement, ontwerpbouw, grondontwikkelaars, woningbouwers en specialistische aannemers. Vertrouwd door duizenden bedrijven en beoordeeld als de topleider in 2019 en 2018. Gericht op het leveren van moderne en krachtige software die eenvoudig te gebruiken is voor eindgebruikers en gemakkelijk vanaf elke plek toegankelijk is. Meer informatie over Premier

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Toonaangevende oplossingen voor projectboekhouding, arbeidsbeheer, productie en bedrijfsinformatie.
Costpoint biedt overheidscontractanten uitgebreide functies voor projectmanagement, boekhouding, arbeid, rapportage en compliance, zodat je precies beschikt over de capaciteit die je nodig hebt om de efficiëntie te verhogen en de winstgevendheid te verbeteren. Het werd speciaal gebouwd voor overheidscontractanten, is door duizenden overheidscontractanten ingevoerd en heeft het vertrouwen verdiend van federale instellingen en hun accountants. Meer informatie over Deltek Costpoint

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Vertrouwd door meer dan 5 miljoen gebruikers.
Aconex van Oracle is het populaire platform voor digitale projectoplevering dat teams verbindt om de wereld te bouwen. Met meer dan 5 miljoen gebruikers en met een projectwaarde van meer dan $ 1 biljoen in meer dan 70 landen, verbindt Aconex van Oracle eigenaren, aannemers en hun projectteams in de bouw-, infrastructuur-, en energie- en grondstoffensector, en biedt het projectbrede zichtbaarheid en controle tussen verschillende organisaties die samenwerken aan hun projecten. Meer informatie over Oracle Aconex

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Het grootste bouwnetwerk bundelt de krachten met een eenvoudig te gebruiken preconstructieplatform om het biedbeheersproces te stroomlijnen.
BuildingConnected verbindt meer dan 1 miljoen aannemers via het grootste realtime, crowdsourced bouwnetwerk, waardoor ze tijd kunnen besparen en de nauwkeurigheid van hun bied- en risicobeheersworkflo ws kunnen verhogen. Meer informatie over BuildingConnected

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Uitgebreide cloudgebaseerde oplossing voor projectmanagement, documentbeheer en financiën in de bouw.
RedTeam is een robuuste beheeroplossing voor commerciële bouwprojecten. De cloudtoepassing is ontwikkeld door aannemers om alles, van voorbereiding tot het afsluiten van projecten, effectief te beheren, en het legt verbinding tussen teamleden met behulp van elk willekeurig apparaat. Naast sterke veldrapportage biedt RedTeam oplossingen voor alle stappen van het projectmanagementproces, van het genereren van nieuwe contracten tot voorbereiding, aanbesteding, prestatiebeheer en financiële controles. Meer informatie over RedTeam Flex

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eenvoudige dagelijkse bouwrapporten, tijdkaarten en meer voor hoofdopzichters, opzichters en projectmanagers op de werklocatie.
Raken is uitstekend gewaardeerde software voor dagelijkse rapportage en de top 5 mobiele app voor de bouw bij AGC National. Het is een snelle en eenvoudige app voor dagelijkse rapportage, en een productietracking- en tijdkaartoplossing waardoor je tijd bespaart in je bouwrapportageproces. Typ of voer informatie met je stem in, op elk moment van de dag, rechtstreeks vanaf je telefoon/tablet terwijl je op de werklocatie bent. Voeg constructie-afbeeldingen, video's, weerberichten en bijlagen toe aan je rapport. Je kunt ook al je toolbox-gesprekken in de app hosten. Meer informatie over RAKEN

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange, het enige 5-in-1 systeem voor taakbeheer.
**Run een productiever, efficiënter en winstgevender servicebedrijf met BigChange** Het is het enige 5-in-1 systeem voor mobiel personeel en taakbeheer. Het verbindt je backoffice, mobiele medewerkers en klanten naadloos met elkaar. Het vervangt handmatige planning en papierwerk en helpt je team om van begin tot eind uitzonderlijke service te leveren. Maak offertes, plan en dispatch werk, factureer, accepteer betalingen en beheer elke stap van de workflow op de mobiele app en volg je voertuigen en bedrijfsmiddelen. Meer informatie over BigChange

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
eSUB standaardiseert het projectmanagement en het documentatiesysteem voor commerciële onderaannemers op basis van beste werkpraktijken in de sector.
eSUB is exclusief gemaakt voor commerciële onderaannemers en levert mobiele en cloudgebaseerde software voor project management tools in de bouw. Maak, bewaar en krijg toegang tot al je bouwdocumenten en projectmanagementactiviteiten vanaf één centrale locatie. Beheer papierloze projecten via beveiligde internetaanmelding vanuit het kantoor of het veld. Het eSUB-softwarepakket omvat inzendingen, wijzigingsopdrachten, RFI's (Request For Information), dagelijkse rapporten, een mobiele app, e-mailintegratie, veldnotities, urenstaten en nog veel meer. Meer informatie over eSUB

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Rhumbix is de enige bron van waarheid voor veldgegevens.
Grote algemene aannemers uit de ENR zijn afhankelijk van Rhumbix voor het beheer van onderaannemers. Dit product voor het bijhouden van tijd en materialen creëert een uniforme manier waarmee onderaannemers werkzaamheden buiten het toepassingsgebied van het werk kunnen indienen. Als algemene aannemer kun je tags beoordelen, bewerken, voorzien van opmerkingen en ze goedkeuren zodra ze binnenkomen. Meer informatie over Rhumbix

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Volledig geïntegreerde software die voldoet aan alle aspecten van het beheer van HVAC, aannemers- en servicebedrijven.
Jonas-software voor de bouwsector levert al 25 jaar toonaangevende software voor de boekhouding, bouw- en servicebeheer. Deze volledig geïntegreerde oplossing biedt alle tools die je nodig hebt om de productiviteit te verhogen en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Jonas heeft deze oplossing specifiek ontworpen om aan de behoeften van de bouwsector te voldoen, zodat bouwbedrijven hun bedrijfsactiviteiten kunnen stroomlijnen en zowel hun efficiëntie als hun groei kunnen vergroten. Meer informatie over Jonas Enterprise

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Tradify biedt beheersoftware voor aannemers, ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners. Offerte opstellen, inplannen, bijhouden en factureren, allemaal onderweg.
Tradify is een alles-in-één-app voor het beheren van aannemers, speciaal ontworpen voor vakbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, buitendienstbeheer, inkooporders, planning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Meer informatie over Tradify

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
GCPay fully automates the payment application process between general contractors and subcontractors.
In construction, the payment application processes can represent more than 75% of a projects cash outflow! Good news... GCPay simplifies the pay app processes between general contractors and your subcontractors. Our SaaS platform automates the process so you can create and exchange lien waivers, organize and collect compliance documents, and improve subcontractor communication. Integrate directly with your construction ERP to save time and get your subs paid faster. Meer informatie over GCPay

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
simPRO is een softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met functies waarmee je aannemers efficiënt kunt beheren en de bedrijfsvoering stroomlijnen.
simPRO is een complete softwareoplossing voor het buitendienstbeheer met krachtige functies voor het beheer van aannemers. Als je worstelt met het plannen van aannemers, kostprijsberekening, kostenramingen, projectmanagement of andere gebieden van je workflow, kunnen de softwareoplossingen van simPRO je dringende uitdagingen aanpakken door middel van geautomatiseerde taken, gedetailleerde bedrijfsrapportage en een mobiele app die je kantooractiviteiten verbindt met de aannemers in het veld. Beheer je aannemers en projecten moeiteloos met simPRO. Meer informatie over simPRO

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Touchplan is de enige samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk eerder dan gepland te voltooien en uitmuntendheid te leveren.
Touchplan is de samenwerkingstool voor de bouwsector die je aantoonbaar helpt om je werk te voltooien. Touchplan is webgebaseerd en overal ter wereld toegankelijk en helpt bij het identificeren van de manier waarop teams voortdurend verbeteringen kunnen aanbrengen in het leveren van uitmuntendheid op elk project. Touchplan is binnen enkele minuten klaar voor gebruik, kan worden geïntegreerd met masterschema's en maakt direct logboeken van beperkingen. Touchplan heeft bewezen dat het projecten 20% op de kosten bespaart en wordt vertrouwd door $ 22 miljard in bouwkosten, 12.000 gebruikers, 800 wereldwijde projecten, meer dan 100 algemene aannemers, waaronder 18% van de ENR top 100. Meer informatie over Touchplan

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
MakeShift is een complete oplossing voor het eenvoudig plannen, bijhouden en communiceren met je medewerkers.
MakeShift is een complete mobiele en webgebaseerde oplossing die bedrijven helpt effectievere roosters op te stellen, tijd en aanwezigheid nauwkeurig bij te houden en efficiënter met werknemers te communiceren. Het resultaat is minder onvervulde diensten, een betere balans tussen werk en privé en gezondere bedrijfsresultaten. Meer informatie over MakeShift

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SINC is your boots-on-the-ground job costing and workforce management tool, bridging the gap between the job site and the office.
With SINC in your digital toolbox, you have a single source of truth for: *Tracking staff hours at the shift, job and cost code level *Staff movements while working *Running payroll quickly and accurately *Reporting on labor costs and production tracking *Managing tasks and project punch lists *Shift and job notes for effective company-wide communication *Improving job profitability *Calculating accurate and transparent overtime hours *Scheduling your workforce to reduce no-shows Meer informatie over SINC

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Optimaliseer de workflow, verbeter de communicatie en geef inzicht in het doorlopende onderhoud van je faciliteiten.
Communicatie- en oplossingsbeheer voor detailhandelaars en restaurants. Het beheren van meerdere detailhandellocaties vereist een gecoördineerde planning, communicatie en uitvoering om de effectieve implementatie van operationele bedrijfsstrategieën te garanderen. Big Sky Technologies biedt een geavanceerd communicatie- en oplossingsbeheersysteem voor het vastleggen, volgen, beheren en oplossen van problemen die van invloed zijn op detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Meer informatie over ServiceChannel

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor aannemers die productiever willen ondernemen. Naadloos beheer van opdrachten, contracten, facturering, onderaannemers en meer.
Knowify is vastbesloten om een oplossing voor bedrijfsmanagement te leveren aan commerciële/residentiële onderaannemers, residentiële aannemers en bouwbedrijven met QuickBooks Online. Aannemers weten dat er geen betere of krachtigere tool is om kostprijsberekeningen, contracten, projectmanagement, wijzigingsopdrachten, RFI's, onderhanden werk, planning, urenregistratie, voortgangsfacturering en AIA-facturering vanuit één uniform platform af te handelen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Knowify

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
SAP Fieldglass is wereldwijd marktleider op het gebied van cloudgebaseerde software voor extern talentmanagement en inkoop van diensten.
SAP Fieldglass, een jarenlange leider in extern talentbeheer en inkoop van diensten, wordt door organisaties wereldwijd gebruikt om alle soorten flexibele resources te vinden, aan te trekken en te beheren. Het cloudgebaseerde, open platform is geïmplementeerd in meer dan 165 landen, waardoor bedrijven het hele proces van het verkrijgen en beheren van tijdelijk talent kunnen automatiseren, de manier waarop werk wordt gedaan kunnen transformeren, de operationele flexibiliteit kunnen vergroten en bedrijfsresultaten in de digitale economie kunnen versnellen. Meer informatie over SAP Fieldglass

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
CompanyCam is een foto-opslag- en organisatieoplossing voor aannemers en buitendienstbedrijven.
Aannemers van buitendienstbeheer zijn altijd onderweg, soms met bezoeken aan vier of vijf locaties per dag, waardoor communicatie nog belangrijker wordt. Het maken van foto's helpt bij het schrijven van biedingen, coördineren van teams, en behandeling van geschillen van klanten, maar het sorteren ervan is een stuk lastiger. Gebruikers kunnen onbeperkt foto's maken met vermelding van locatie en tijd die naar de cloud worden verzonden, en veilig worden opgeslagen om veldactiviteiten bij te houden. Meer informatie over CompanyCam

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
PSA is the best management solution for Property Restoration Contractors who want to maximize profitability
PSA is the #1 enterprise management solution for Property Restoration Contractors who want to eliminate duplication, create stronger accountability and maximize profitability. We provide a one-stop solution that provides real time updates on Financials, Job Management, CRM and Field Operations. PSA also integrates will industry leading products such as Xactimate, Xactanalysis, Moisture Mapper and more to streamline your workflow processes. Meer informatie over PSA

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Eén cloudgebaseerd aannemersplatform dat kan voldoen aan al je vereisten. Eenvoudig voor werknemers om te gebruiken en eenvoudig voor managers om aan te passen. Probeer het nu.
Donesafe is een softwareoplossing voor aannemers en leveranciers die je hele managementsysteem verbindt, van aannemers in het veld tot je interne managementteam. Donesafe maakt het snel en eenvoudig om aannemersgegevens in realtime te openen, in te voeren en te rapporteren. Donesafe is een modern en nieuw platform met end-to-end functionaliteit. Het werkt online met elk apparaat, en ook offline met systeemeigen iOS- en Android-apps. Gebruik de out-of-the-box sjablonen of configureer het platform om aan te sluiten bij jouw specifieke vereisten. Probeer het nu. Meer informatie over HSI Donesafe

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Gratis software voor het beheer van aannemers die kwalificaties controleert, verplichte documenten bijhoudt en de nalevingsniveaus in realtime laat zien.
Verminder in een handomdraai de tijd die je besteedt aan het beheren van externe contractanten met 70%. De gratis software vereenvoudigt je bestaande proces voor het verzamelen, beheren en opnieuw kwalificeren van verplichte contractantvereisten (zoals verzekeringscertificaten). Aankomende audit? Verbeter en bewaak je nalevingsniveaus in realtime en zorg ervoor dat iedereen die ter plaatse werkt, over de vereiste documentatie beschikt om zijn werk te doen. Contractor Compliance kan in enkele minuten worden ingesteld en bespaart je bedrijf elke week uren aan tijd. Meer informatie over Contractor Compliance

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Uitgebreide cloudgebaseerde managementoplossing voor bedrijven. Inclusief boekhouding, CRM, projecten, HR, enz., op elk apparaat.
Je cloudgebaseerde alles-in-één oplossing voor bedrijfsmanagement. Striven is direct klaar voor je bedrijf. Met volledig geïntegreerde boekhouding, CRM, inventaris, projectmanagement, personeelsfuncti es is het de enige software die je ooit nodig zal hebben. Meer dan 20 jaar ervaring in het helpen van bedrijven is omgezet in een krachtig platform dat je kernbedrijfsprocessen verbindt en verbetert. Striven is de meest betaalbare complete tool voor bedrijfsmanagement die er is. Meer informatie over Striven

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Log je in op Supply Pro, ITK en andere planningswebsites? Gebouwd voor onderaannemers en beroepen in de woningbouw.
Raming | Projectmanagement | Planning - Voor de beroepen in de woningbouw. De onderaannemerwereld in de woningbouw is concurrerend, of je nu een loodgieter, dakdekker of elektricien bent. Je vermogen om het werk snel te doen en zonder fouten is een van de belangrijkste dingen die je bedrijf van de rest onderscheidt. Bolt helpt je bij het plannen van je taken, communiceren als een bedrijf, effectief taken uitvoeren voor alle huizenbouwers waar je voor werkt. Meer informatie over Bolt

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
De app voor kleine aannemers en teams waarmee je gemakkelijk al je taken inzake opdracht-, medewerkers- en klantenbeheer kunt uitvoeren voor een geweldige lage prijs.
FieldPulse maakt het mogelijk om een professioneel en winstgevend zelfstandig aannemingsbedrijf te runnen vanaf een computer of mobiel apparaat. Met FieldPulse zijn schattingen, facturen en betalingen een fluitje van een cent. Stel je voor dat klanten geweldige online beoordelingen schrijven omdat je team op tijd was, voorbereid op de taak en de klant op de hoogte werd gehouden. Functies omvatten gebruiksvriendelijke planning, klantenbeheer, schattingen/facturering, mobiele betalingen, urenstaten, GPS-locatietracking. En nog veel meer. Meer informatie over FieldPulse

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Voor organisaties die op zoek zijn naar het toonaangevende platform om consistent effectieve projecten en portfolio's te leveren.
Herdefinieer de manier waarop je organisatie alle aspecten van een project, programma of portfolio van het begin tot het eind beheert met een oplossing die is ontworpen om met je samen te werken, ongeacht je proces. Eenvoudig te volgen UI, flexibele workflows en sjablonen en eenvoudig te lezen dashboards. Voldoet aan de internationale normen ISO 31000:2009 en het COSO-framework, plus iOS- en Android-apps zijn beschikbaar. Meer informatie over Camms.Project

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Elimineer het papierwerk, automatiseer de gastenregisters en verhoog de productiviteit van het personeel met dit revolutionaire systeem voor bezoekersbeheer.
Zoek je manieren om je processen voor receptie en gastenontvangst te verbeteren? Of wil je de openingstijden van bezoekers bijhouden, papieren aanmeldingen automatiseren en de evacuatieprocedures voor je locatie bijwerken? Dan is het tijd om de overstap te maken naar VisitUs Reception, het toonaangevende bezoekersbeheersysteem dat de zakenwereld verovert. 200 internationaal erkende organisaties zoals Yamaha, Nespresso en overheidsinstanties hebben deze bezoekersbeheersoftware al succesvol geïntegreerd. Meer informatie over VisitUs Reception

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand.
Platform voor het intelligent beheer van bedrijfsactiviteiten met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het aan je "digitale Sherpa": die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over AI Field Management

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
Populairste systeem voor het beheren van aannemers.
Worksuite is een slim, gebruiksvriendelijk platform voor het beheer van freelancers. Kleine en grote bedrijven kunnen met slechts een paar klikken moeiteloos onboarden en grensoverschrijdende betalingen aan al hun freelancers over de hele wereld beheren. Zorg in een fractie van de tijd voor compliance, rapportage en projectmanagement. Van kleine startups tot de grootste organisaties, Worksuite is een complete oplossing met krachtige functies en flexibiliteit voor elke fase van bedrijfsgroei. Meer informatie over Worksuite

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst.
WorkWave Service is een cloudgebaseerde, mobiele, gebruiksvriendelijke end-to-end softwareoplossing voor de buitendienst. WorkWave Service stelt je in staat je servicebedrijf beter te runnen met een robuust pakket van intuïtieve tools. Het verbindt iedereen met één enkele interface die klantinformatie deelt en alle aspecten van je activiteiten beheert, inclusief planning, verzending, routering, monitoring, facturering, betalingsverwerking en meer. Meer informatie over WorkWave Service

Functies

  • Database met onderaannemers
  • Tijd bijhouden
  • Veiligheidsbeheer
  • Documentbeheer
  • Taakbeheer
  • Kwalificatie bijhouden