49 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar.
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Aangepaste labels en bijbehorende tabletgebaseerde software maken Jolt een uitstekende keuze voor supermarkten.
Combineer Jolt labeling met de tabletgebaseerde software, en digitaliseer de nachtelijke activiteiten voor supermarkt. Jolt biedt uiterst betaalbare aangepaste labels op de markt, en de bijbehorende software omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, en een tijdklok met gezichtsdetectie. Met tijdstempels op elk label, elke in- of uitklokactiviteit en elke taak biedt Jolt managers en eigenaars het nodige inzicht om hun supermarkt tot een succes te maken.
Combineer Jolt labeling met de tabletgebaseerde software, en digitaliseer de nachtelijke activiteiten voor supermarkt. Jolt biedt uiterst betaalbare aangepaste labels op de markt, en de bijbehorende...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Software voor supermarkten van GOFRUGAL is een geïntegreerd point-of-sale-systeem dat beschikbaar is in zowel webgebaseerde als servergebaseerde implementatie.
Software voor supermarkten van GOFRUGAL biedt uitgebreide POS-systemen die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type winkel van elke omvang, of je nu één winkel of honderden winkels runt. Met de oplossing kunnen detailhandelaren de voorraad en klanten beheren, transacties verwerken, e-commerce integreren en diep graven in hun winkelanalyses. De mobiele apps van GOFRUGAL helpen bij het beheren van dagelijkse winkelactiviteiten, controleren van de voorraad, controleren van rapporten, leveren van bestellingen, direct factureren en nog veel meer.
Software voor supermarkten van GOFRUGAL biedt uitgebreide POS-systemen die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type winkel van elke omvang, of je nu één winkel of honderden...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Een geavanceerd POS-systeem voor buurtwinkels met krachtig voorraadbeheer. KORONA biedt een onbeperkte gratis proefversie en demo zonder contract.
De POS-software van KORONA voor buurtwinkels is gemaakt voor bedrijven die behoefte hebben aan robuust voorraadbeheer, productanalyse, orderautomatisering en onbeperkt catalogiseren van artikelen. KORONA wordt ook geleverd met een intuïtieve interface en volledig aanpasbare functionaliteiten. De software kan een enkele winkel ondersteunen of opschalen naar bedrijven met meerdere locaties en franchises. Er zijn geen contracten, geen kosten en geen verwerkingsovereenkomsten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief.
De POS-software van KORONA voor buurtwinkels is gemaakt voor bedrijven die behoefte hebben aan robuust voorraadbeheer, productanalyse, orderautomatisering en onbeperkt catalogiseren van...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

CStoreOffice® is a secure internet-based back-office software for convenience stores, gas stations, and food service retailers.
CStoreOffice back-office software streamlines c-store operations to track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory tracking, and fuel inventory control to identify theft and spoilage. CStoreOffice mobile app enables 24/7 internet-based back-office software access, updating the price book in real-time, and remotely monitoring and tracking sales, workflows, promotions, loyalty programs, and profit margins.
CStoreOffice back-office software streamlines c-store operations to track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales and operations.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related operations, all from a single place.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

IT Retail is an affordable cloud-based POS that is built specifically for small grocery stores and convenience stores.
IT Retail is an affordable cloud-based POS that is built specifically for small grocery stores and convenience stores. We offer powerful analytics and custom tools that give grocers the power to make changes and view sales from anywhere. Get a demo of IT Retail today to understand why hundreds of grocers are upgrading their stores.
IT Retail is an affordable cloud-based POS that is built specifically for small grocery stores and convenience stores. We offer powerful analytics and custom tools that give grocers the power to make...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

With 36+ years experience, Success Systems® is now the most recommended automation solution for independent retailers.
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention, back office, store analytics, and the most comprehensive tobacco rebate and loyalty reporting service for Altria, RJRT and ITG. Our tobacco rebate reporting solutions cover 25 different POS solutions including Gilbarco, Wayne, Verifone and Clover.
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention,...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

POS and eCommerce solution for grocery and convenience stores that helps improve profits by optimizing operations and increasing sales.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve customer loyalty, manage inventory and accept cash, credit, debit, SNAP/EBT, and WIC payments to attract new customers. Built-in advanced eCommerce supports curbside pickup, delivery, SMS/email customer notifications, and the sophisticated reports help you identify areas to improve your business.
Increase your store profits and optimize your operations with the XoomRetail POS and eCommerce solution designed specifically for grocery and convenience stores. Sell unlimited products, improve...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

SSCS is a leading developer of back office software for c-stores and gas stations with the finest traning and support in the industry.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us effectively address the needs of our customers, from single gas station operators to the largest oil companies in the world.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory, purchase, sales , Online ordering & reports. PosBytz supports launching your POS on your Android/Windows Desktop, Tablets and Phones integrated with the Cash register, printers, scanners, bar code label printer and Cash Drawers.
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory,...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries, and wholesalers.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and more.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms,...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Risk management solution that enables businesses to manage commodity trading, logistics and procurement.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial risk to ensure superior customer service and manage the market risks inherent in the business. Always know your exposure to physical and futures markets and analyze physical exposure, futures position, and other derivative instruments on a delta-equivalent basis.
iRely combines the physical supply chain & hedging aspects of commodity businesses into a single, integrated solution. Real-time reporting enables iRely customers to manage operational and financial...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Our environmental compliance software helps convenience store operators reduce environmental fines and manage risk with confidence.
Titan Cloud's convenience store software offers retailers four distinct solutions on one powerful platform. From wetstock management and facilities maintenance to environmental compliance and fuel management, our flexible platform allows owners and operators to streamline and automate their processes to maximize revenue and achieve greater profitability across all sites.
Titan Cloud's convenience store software offers retailers four distinct solutions on one powerful platform. From wetstock management and facilities maintenance to environmental compliance and fuel...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning & price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Agilence, Inc. is the leading SaaS provider of data management and analytics focused on grocery, retail, and fast-casual restaurants.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the enterprise to unlock insights, improve operating outcomes, and deliver a consistent brand and customer experience everywhere your company meets the customer.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Streamlines ordering and operations for the convenience retail industry, and offers features for sales analytics and insights.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores and small chains, the Skupos platform enables both retailers and brands to compete through better understanding and serving their customers. Founded in 2016, a growing network of 14,000+ customers across all 50 states rely on Skupos to boost sales volume and increase their customer base.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to improve the efficiency and accuracy of businesses by providing the most relevant, comprehensive and affordable software solutions on the market. The software packages are flexible customers have the choice between a cloud-based subscription or installing the software on their own server.
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers,...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Focus POS is complete ERP Software Solution with competitive and powerful features required by leading retailers
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through a unified platform. The software is customizable and is equipped with features like touchscreen UI and multiple form factors for speeding process time. It can be implemented as both a standalone solution or integrate with our software to simplify business operations and deliver an inspired customer e
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Cloud-based POS Billing & Retail Store Management Software System made for businesses of all kinds and sizes.
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores, retail cloth shops, pharmacies, and businesses of all kinds and sizes. Connect and ease your multi-store retail operations, and work across multiple devices: web browsers, android mobiles, tablets, iPad, and POS machines and more.
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores,...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

Management program for small businesses
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies.
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies.

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the waiting line. XEPOS offers real-time stock control and provides you with reports showing your stores overall performance to help you make better and more informed decisions. Our cloud-based system also keeps your data safe and lets you view your business from anywhere around the world.
XE Convenience offers various features specifically designed to make owning a business easier. Transferring the total price into a card terminal leads to eliminating human error and cutting down the...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

BOHA! automates back-of-house processes to improve task management, HACCP compliance, food prep labeling, inventory management.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help leading restaurant operators speed through previously labor-intensive, paper-based procedures. Join the thousands of restaurants using BOHA! to modernize your task management, food safety, food prep, and inventory management processes today.
Welcome to the shift in how back-of-house operations are scheduled, tracked, and executed. BOHA! Restaurant Operations Platform leverages the AI and machine learning capabilities of iOS to help...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel

SMART Category & Space Management Platform
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME by at least 50% through: - Demand-driven & space-driven planogram creation and implementation, - Planogram remote audit, - Replenishment & reallocation optimisation, - Sales/Revenue/Profit Heat Maps, - AI-powered SKU forecast per store/warehouse, - Efficient use of info-points, - Space personalized marketing
Space planning, planogram creation & audit, retail analytics, assortment optimization, and many more. Increase SALES and SAVE LABOR TIME by at least 50% through: - Demand-driven & space-driven...

Belangrijkste functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel