Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Winkelsoftware

Winkelsoftware helpt winkelmanagers met dagelijkse voorraad-, bestel- en personeelsactiviteiten. Winkelsoftware maakt voorraadbeheer eenvoudiger met analytische tools die helpen bij voorspellende bestellingen en verkooprapportage. De meeste toepassingen bestaan uit POS-integratie, loterijonderhoud en opties voor brandstofbeheer. Ontdek andere manieren om meer winst te maken met je winkel met kassasystemen en retail software.

16 resultaten

Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Aangepaste labels en bijbehorende tabletgebaseerde software maken Jolt een uitstekende keuze voor supermarkten.
Combineer Jolt labeling met de tabletgebaseerde software, en digitaliseer de nachtelijke activiteiten voor supermarkt. Jolt biedt uiterst betaalbare aangepaste labels op de markt, en de bijbehorende software omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, en een tijdklok met gezichtsdetectie. Met tijdstempels op elk label, elke in- of uitklokactiviteit en elke taak biedt Jolt managers en eigenaars het nodige inzicht om hun supermarkt tot een succes te maken. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Software voor supermarkten van GOFRUGAL is een geïntegreerd point-of-sale-systeem dat beschikbaar is in zowel webgebaseerde als servergebaseerde implementatie.
Software voor supermarkten van GOFRUGAL biedt uitgebreide POS-systemen die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type winkel van elke omvang, of je nu één winkel of honderden winkels runt. Met de oplossing kunnen detailhandelaren de voorraad en klanten beheren, transacties verwerken, e-commerce integreren en diep graven in hun winkelanalyses. De mobiele apps van GOFRUGAL helpen bij het beheren van dagelijkse winkelactiviteiten, controleren van de voorraad, controleren van rapporten, leveren van bestellingen, direct factureren en nog veel meer. Meer informatie over Gofrugal

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation for Retail

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Een uniforme oplossing voor handel (ERP + POS) voor detailhandel en horeca die is gebouwd op Microsoft Dynamics-technologie.
Van detailhandel en foodservice tot pompbeheer, deze zeer intuïtieve POS-systemen en volledig geïntegreerde business management software (ERP) richten zich op alle aspecten van een supermarkt en benzinestation. Het platform biedt één krachtige, flexibele oplossing, waardoor je tijd en kosten bespaart van het beheren en onderhouden van meerdere toepassingen. Met LS Central kun je de hele operatie uitvoeren vanuit je hoofdkantoor. Houd je POS-terminals bij, krijg toegang tot winkelsystemen, inventaris en merchandising en meer. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Springboard Retail is meer dan alleen een POS. Meer informatie over de detailhandelbeheerfuncties van ondernemingsniveau.
Springboard Retail is een speciaal gebouwd cloud POS- en detailhandelbeheersysteem ontworpen voor en door detailhandelaren. Het Springboard-platform, ontworpen met het oog op multi-site, multi-channel merken en detailhandelsvereisten, stelt hen in staat om aan elke klant naadloze service te leveren op dezelfde manier, ongeacht waar of hoe ze verkiezen te winkelen. Kies de krachtige detailhandelbeheer-functionaliteit die enkele van de meest disruptieve merken in de detailhandel aandrijft en stel je team in staat om meer en winstgevend te verkopen. Meer informatie over Heartland Retail

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Liberty Software is de leider in software voor apotheekbeheer. Het kost je maar een paar minuten om de volgende verandering in apotheeksoftware te zien.
Liberty Software is marktleider in software voor apotheekbeheer. Apotheeksoftware die apothekers helpt de patiëntveiligheid te vergroten, de winstgevendheid te verbeteren en de patiëntenzorg te versterken. Bekijk een online demo van de volgende verandering in apotheeksoftware. Apotheeksoftware voor succesvolle apotheken. Meer informatie over Liberty

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Een geavanceerd POS-systeem voor buurtwinkels met krachtig voorraadbeheer. KORONA biedt een onbeperkte gratis proefversie en demo zonder contract.
De POS-software van KORONA voor buurtwinkels is gemaakt voor bedrijven die behoefte hebben aan robuust voorraadbeheer, productanalyse, orderautomatisering en onbeperkt catalogiseren van artikelen. KORONA wordt ook geleverd met een intuïtieve interface en volledig aanpasbare functionaliteiten. De software kan een enkele winkel ondersteunen of opschalen naar bedrijven met meerdere locaties en franchises. Er zijn geen contracten, geen kosten en geen verwerkingsovereenkomsten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief. Meer informatie over KORONA POS

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten. Meer informatie over AccuPOS

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Bindy Retail Execution Software helpt retail- en horecamerken bij het uitvoeren van merkstandaarden en -programma's.
Bindy Retail Execution Software helpt retail- en horecamerken standaarden en programma's op tijd, volledig en op elke locatie uit te voeren. Stimuleer de prestaties met aangepaste checklists, foto's en handtekeningen en een correctieve workflow met een gesloten kringloop. Snellere uitvoering van de site: bouw aangepaste formulieren om promoties uit te rollen, merknormen of operationele procedures te controleren. Verhoog de productiviteit: stroomlijn uw inspectieworkflow door papieren formulieren, Excel en vertragingen te elimineren. Meer informatie over Bindy

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
POS- en e-commerce-oplossing voor supermarkten die helpt de winst te verbeteren door activiteiten te optimaliseren en de omzet te verhogen.
Verhoog de winst van je winkel en optimaliseer je activiteiten met de POS- en e-commerce-oplossing van XoomRetail die speciaal is ontworpen voor supermarkten. Verkoop een onbeperkt aantal producten, verbeter de klantloyaliteit, beheer de voorraad en accepteer betalingen in contanten of via creditkaart, betaalkaart, SNAP/EBT en WIC om nieuwe klanten aan te trekken. Ingebouwde geavanceerde e-commerce ondersteunt klantnotificatie via sms/e-mail voor ophalen en bezorgen, en de geavanceerde rapporten helpen je bij het identificeren van gebieden om je bedrijf te verbeteren. Meer informatie over FTSRetail

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden
Met deze software voor milieunaleving kunnen beheerders van supermarkten milieuboetes verminderen en risico's met vertrouwen beheren.
De software voor supermarkten van Titan Cloud biedt detailhandelaars vier verschillende oplossingen op één krachtig platform. Van wetstockbeheer en facilitair onderhoud tot milieunaleving en brandstofbeheer, met dit flexibele platform kunnen eigenaren en operators hun processen stroomlijnen en automatiseren om de omzet te maximaliseren en meer winst te maken op alle locaties. Meer informatie over Environmental Compliance

Functies

  • Brandstofbeheer
  • Aanpasbare rapporten
  • Multilocatie
  • Mobiele toegang
  • Voorraad bijhouden
  • Loterijbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Kortingsbeheer
  • Provisiebeheer
  • Loyaliteitsprogramma
  • Streepjescodes en tickets scannen
  • Integraties van derden