56 resultaten
LS Retail biedt een geïntegreerde handelsoplossing om je bedrijfsactiviteiten efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals. Meer informatie over LS Retail
LS Retail biedt een geïntegreerd detailhandelbeheersysteem met alle functionaliteiten die nodig zijn om een bedrijf efficiënt te beheren, van het hoofdkantoor tot aan de POS-terminals. De POS-terminals zijn eenvoudig in te stellen en te gebruiken en ondersteunen zowel toetsenborden als touchscreens. Volg de omzet, voorraadniveaus en productiviteit live op al je verkoopkanalen: fysieke locaties, e-commerceplatform en mobiele app; bewaak de belangrijkste prestatie-indicatoren (KPI's), beheer moeiteloos je inventaris en meer. Meer informatie over LS Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
POS- en e-commerce-oplossing voor supermarkten die helpt de winst te verbeteren door activiteiten te optimaliseren en de omzet te verhogen. Meer informatie over XoomRetail
Verhoog de winst van je winkel en optimaliseer je activiteiten met de POS- en e-commerce-oplossing van XoomRetail die speciaal is ontworpen voor supermarkten. Verkoop een onbeperkt aantal producten, verbeter de klantloyaliteit, beheer de voorraad en accepteer betalingen in contanten of via creditkaart, betaalkaart, SNAP/EBT en WIC om nieuwe klanten aan te trekken. Ingebouwde geavanceerde e-commerce ondersteunt klantnotificatie via sms/e-mail voor ophalen en bezorgen, en de geavanceerde rapporten helpen je bij het identificeren van gebieden om je bedrijf te verbeteren. Meer informatie over XoomRetail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem en integreert de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem.
Clover is een alles-in-één verkooppunt- en betalingssysteem dat de functionaliteiten van een kassa, betaalterminal en POS-systeem integreert. Als een cloudgebaseerd platform dat een reeks apparaten ondersteunt maakt Clover het eenvoudiger en sneller dan ooit om je bedrijf te runnen. Dankzij de ingebouwde capaciteiten kun je de dagelijkse taken vereenvoudigen, transacties versnellen, klanten betrekken en moeiteloos de nieuwste betalingen accepteren. Clover biedt ook een robuuste app-markt met meer dan 300 beschikbare apps en dat aantal blijft nog toenemen. Meer informatie over Clover

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Revel Systems is een cloudgebaseerde verkooppuntoplossing (POS) voor de iPad die snel, intuïtief en veilig is.
Revel Systems is een robuuste, cloudgebaseerde iPad-oplossing voor verkooppunten (POS) die de ambities van restaurants en detailhandelaars ondersteunt. Als schaalbare oplossing kan Revel zowel voldoen aan de behoeften van onafhankelijke bedrijven met meerdere terminals en meer dan twee locaties, als die van kleine, middelgrote en grote ketens. De Revel POS is snel, intuïtief en veilig, het biedt uitgebreide interne functies en kan naadloos worden geïntegreerd met partners die zijn gespecialiseerd in salarisadministratie, voorraadbeheer, CRM en andere functies. Meer informatie over Revel Systems

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Epos Now biedt oplossingen voor bedrijfsmanagement voor kleine en middelgrote bedrijven in de detailhandel en horeca. Het bedrijf biedt point-of-sale (POS) hardware en toonaangevende cloudgebaseerde software die wordt geleverd met de Epos Now AppStore voor naadloze integraties met betalingen, accounts, marketing en andere essentiële zakelijke tools. Deze schaalbare systemen zijn afgestemd op individuele bedrijfsbehoeften en worden geleverd met een volledige training. Ondersteuning is ook 24/7 beschikbaar. Meer informatie over Epos Now

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Aangepaste labels en bijbehorende tabletgebaseerde software maken Jolt een uitstekende keuze voor supermarkten.
Combineer Jolt labeling met de tabletgebaseerde software, en digitaliseer de nachtelijke activiteiten voor supermarkt. Jolt biedt uiterst betaalbare aangepaste labels op de markt, en de bijbehorende software omvat een trainingsbibliotheek, schemabouwer op basis van slepen en neerzetten, en een tijdklok met gezichtsdetectie. Met tijdstempels op elk label, elke in- of uitklokactiviteit en elke taak biedt Jolt managers en eigenaars het nodige inzicht om hun supermarkt tot een succes te maken. Meer informatie over Jolt

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Software voor supermarkten van GOFRUGAL is een geïntegreerd point-of-sale-systeem dat beschikbaar is in zowel webgebaseerde als servergebaseerde implementatie.
Software voor supermarkten van GOFRUGAL biedt uitgebreide POS-systemen die kunnen worden geschaald om te voldoen aan de behoeften van elk type winkel van elke omvang, of je nu één winkel of honderden winkels runt. Met de oplossing kunnen detailhandelaren de voorraad en klanten beheren, transacties verwerken, e-commerce integreren en diep graven in hun winkelanalyses. De mobiele apps van GOFRUGAL helpen bij het beheren van dagelijkse winkelactiviteiten, controleren van de voorraad, controleren van rapporten, leveren van bestellingen, direct factureren en nog veel meer. Meer informatie over GoFrugal

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
POS Nation past volledige oplossingen voor verkooppunten aan, specifiek afgestemd op de unieke behoeften van kleine bedrijven.
POS Nation erkent dat winkeleigenaren een verkooppunt nodig hebben dat specifiek is afgestemd op hun unieke bedrijven. Meer dan POS-systemen. Complete verkooppuntoplossingen. Het biedt een verscheidenheid aan hardware- en software-opties om te voldoen aan de behoeften van winkels, restaurants en speciaalzaken over de hele wereld. De POS-systemen worden ondersteund door een toegewijde klantenservice, inclusief 24/7 ondersteuning vanuit de VS, betalingsverwerking en zelfs doorlopende training van medewerkers. Meer informatie over POS Nation

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse.
Mobiel programma voor digitale veldbeoordelingen dat ketenbedrijven helpt bij het beheren van operationele consistentie met behulp van gegevens en analyse. Meer informatie over MeazureUp

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen gebruiken Zenput om de teamprestaties in elke winkel te verbeteren.
Zenput is de manier waarop topoperators de teamprestaties in elke winkel verhogen. Restaurants, detailhandelszaken en andere exploitanten met meerdere vestigingen, zoals Chipotle, Domino's en 7-Eleven gebruiken het platform om te automatiseren hoe operationele procedures en belangrijke initiatieven worden uitgerold en gehandhaafd. Zenput ondersteunt 40.000 locaties in meer dan 35 landen en maakt elk buitendienst- en winkelmedewerker productiever en beter uitgerust om hun werk goed te doen. Meer informatie over Zenput

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Een geavanceerd POS-systeem voor buurtwinkels met krachtig voorraadbeheer. KORONA biedt een onbeperkte gratis proefversie en demo zonder contract.
De POS-software van KORONA voor buurtwinkels is gemaakt voor bedrijven die behoefte hebben aan robuust voorraadbeheer, productanalyse, orderautomatisering en onbeperkt catalogiseren van artikelen. KORONA wordt ook geleverd met een intuïtieve interface en volledig aanpasbare functionaliteiten. De software kan een enkele winkel ondersteunen of opschalen naar bedrijven met meerdere locaties en franchises. Er zijn geen contracten, geen kosten en geen verwerkingsovereenkomsten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief. Meer informatie over KORONA

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving.
Het AccuPOS-verkooppunt creëert een snelle en eenvoudige oplossing voor je restaurant- en detailhandelomgeving. Gemakkelijk voor medewerkers om te gebruiken en levert een prettige klantervaring bij de kassa. Werkt overal ter wereld met moderne Windows- en Android-apparaten. Meer informatie over AccuPOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales and operations.
Web-based back office management solution that enables convenience store and gas station managers to monitor and control sales, transactions, refunds, price books, purchasing and other related operations, all from a single place. Meer informatie over CStore Essentials

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
CStoreOffice® is a secure online back-office software for convenience stores, gas stations, and foodservice retailers.
CStoreOffice back-office software streamlines convenience store operations. Track daily sales, reconcile cash, and identify errors and theft. It provides inventory management tools, item-level inventory tracking, and fuel inventory control to identify theft and spoilage. Mobile app included; enabling 24/7 back-office software access, real-time price book updates, and the monitoring of sales, workflows, promotions, loyalty programs, and profit margins from anywhere. Meer informatie over CStore Office

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Identify customers. Strengthen relationships. Amplify sales. Feel the power with Paytronix.
Paytronix is a provider of SaaS customer experience management (CXM) solutions for restaurants and convenience store brands. Through its innovative software design and integrations with widely used point of sale systems, Paytronix empowers more than 330 customers with the flexibility to build unique, revenue-enhancing guest experiences. Customers benefit from big data consumer insights that Paytronix generates through 1-to-1 engagement with more than 165 million loyal guests. Meer informatie over Paytronix

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
IT Retail is a modern cloud-based POS explicitly built for grocery stores.
IT Retail is a cloud-based POS explicitly built for grocery stores. Want to checkout customers FASTER? Want to take EBT? Want a system that syncs prices to Deli Scales? We got you covered! We offer powerful analytics and custom tools that give grocers the power to make changes and view sales anywhere. Get a demo of IT Retail today to understand why thousands of grocers are upgrading their stores to IT Retail. Meer informatie over IT Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book.
Back office software for convenience stores to manage price book, inventory, fuel, lottery and daily book. Meer informatie over Backroom Online

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
PosBytz is a Complete Omnichannel Solution integrated with POS for Retail & Restauarants to manage both multi outlets and Online orders
PosBytz is a Complete Omnichannel Online ordering Solution integrated with POS for Retail & Restauarants. We offer a complete solution to manage your business from setting up your inventory, purchase, sales , Online ordering & reports. PosBytz supports launching your POS on your Android/Windows Desktop, Tablets and Phones integrated with the Cash register, printers, scanners, bar code label printer and Cash Drawers. Meer informatie over POSBytz

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit.
Convenience store system that offers computer-assisted ordering, merchandise receiving, item verification, and automated store audit. Meer informatie over PDI CStore Essentials

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Cloud-based back office solution for the convenience, petroleum and retail space. Loss-Prevention, Inventory, analytics, & more
With 36+ years experience, Success Systems is now the most recommended automation solution for independent retailers. Offer the most diversified CLOUD solutions including real-time loss prevention, back office, store analytics, and the most comprehensive tobacco rebate and loyalty reporting service for Altria, RJRT and ITG. Our tobacco rebate reporting solutions cover 25 different POS solutions including Gilbarco, Wayne, Verifone and Clover. Meer informatie over ePB

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
SnapShop is a great photo app for field reps to share their achievements in improving the in-store experience for shoppers.
SnapShop allows retail team members to document and report on task completion, observations and issues in a super simple way. The field employee can be the back-office's eyes and ears in the field. This starts by taking a photo, choosing from pre-made pull down menus, categories or choices (for efficiency, no need to write). All photos are tagged with GPS location, other information along with user, date and time. Best of all, information is accessible from any device anytime, anywhere. Meer informatie over SnapView

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
A modern, flexible and highly scalable cloud-based POS designed to deliver Next-Gen retail experiences for your new age customers.
6DX is a modern, flexible, and highly scalable cloud-based POS designed to deliver Next-Gen retail experiences for your new-age customers. What you get is a perfect harmony between the key elements - Fast Checkouts, Promotions, Payments, CRM, Coupons & Vouchers, and Loyalty Programmes. 6DX is built on open retail architecture, integrates seamlessly into any ERP and third-party applications without disrupting the existing system, and forms the foundation to build the best experiences. Meer informatie over 6DX

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
SSCS is a leading developer of back office software for c-stores and gas stations with the finest traning and support in the industry.
SSCS is a gas station/convenience store software provider founded in 1981 by a multi-site petroleum entrepreneur. Our understanding of the industry has grown out of those beginnings and helps us effectively address the needs of our customers, from single gas station operators to the largest oil companies in the world. Meer informatie over Computerized Daily Book

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers.
Convenience store POS systems, that support interfaces to 3rd party loyalty systems and fuel dispensers. Meer informatie over Passport Point Of Sale

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments.
ACCEO Logivision point-of-sale software is easy to use, easy to manage, and designed specifically for fast-moving retail environments. Meer informatie over ACCEO Logivision

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals.
Enterprise software for convenience store/gas station business that offers transaction-level analysis and detailed POS journals. Meer informatie over ADD eStore

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit.
Online POS system that offers inventory tracking, reports audit, and sales performance audit. Meer informatie over InfoTouch POS software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface.
Installed system for supermarkets, grocery, and convenience stores, that offers inventory control and intuitive touch screen interface. Meer informatie over StoreTender Online

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software.
Automate lottery reconciliation and improve shift closing process integrity using this ERP back office Retail software. Meer informatie over Ascend Retail

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials.
A suite of automation technology solutions, that offers store daily paperwork, price book, item level inventory, and financials. Meer informatie over Retail C-Store

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management.
Software for petro and convenience markets and kiosks with features like payment processing, self-service, and project management. Meer informatie over Petroleum & C-Store

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries, and wholesalers.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for liquor stores, wine shops, wineries, breweries and wholesale distributors. Features include: club management, tasting rooms, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and more. Meer informatie over Rapid Bev POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
ERP and CTRM solution that enables businesses to manage commodity trading, logistics and procurement.
iRely provides best-in-class software for commodity management, petroleum distribution, retail, grain operations, and agribusinesses. iRely has nearly 40 years of experience delivering end-to-end enterprise resource planning (ERP) and commodity trading and risk management (CTRM) solutions to simplify complex business processes through a single point of truth. Meer informatie over iRely i21

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Met deze software voor milieunaleving kunnen beheerders van supermarkten milieuboetes verminderen en risico's met vertrouwen beheren.
De software voor supermarkten van Titan Cloud biedt detailhandelaars vier verschillende oplossingen op één krachtig platform. Van wetstockbeheer en facilitair onderhoud tot milieunaleving en brandstofbeheer, met dit flexibele platform kunnen eigenaren en operators hun processen stroomlijnen en automatiseren om de omzet te maximaliseren en meer winst te maken op alle locaties. Meer informatie over Environmental Compliance

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
ALL-IN-ONE POS SOFTWARE
In recent time and with the evolution of cloud technology, many subscription based software have tried dominate the market by replacing the license based model and providing feature rich software applications over the cloud but, its dependency on internet and subscription model system actually proves to be an expensive proposition for the salons, spa and beauty businesses. Meer informatie over Invoay

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning & price, and manage your price book from the office.
Back office system that allows you to track inventory, control back room scanning and price, and manage your price book from the office. Meer informatie over Enable C-store Inventory

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software.
Receive vendor invoices electronically and reconcile lottery sales using this retail pricebook management software. Meer informatie over PB3

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting.
Installed software for small operators, offerring daily task lists and exception alerting. Meer informatie over Storeworks

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Agilence, Inc. is the leading SaaS provider of data management and analytics focused on grocery, retail, and fast-casual restaurants.
Agilence is a SasS data management and analytics platform used at over 70,000 grocery, retail, and restaurants. The Agilence platform unites digital and physical transactions from across the enterprise to unlock insights, improve operating outcomes, and deliver a consistent brand and customer experience everywhere your company meets the customer. Meer informatie over Agilence Analytics

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Preferred POS software is locally installed complete retail solution built with small to medium retail establishments in mind.
Preferred POS software is an application installed on your computer. It is a complete and robust retail solution built with small to medium retail establishments in mind. You can also purchase a full software and hardware package to leave the installation and configuration to us. Meer informatie over Preferred POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Streamlines ordering and operations for the convenience retail industry, and offers features for sales analytics and insights.
Skupos drives revenue growth across all segments of the convenience retail industry through technology that connects both retailers and brands to their shoppers. With a focus on independent stores and small chains, the Skupos platform enables both retailers and brands to compete through better understanding and serving their customers. Founded in 2016, a growing network of 14,000+ customers across all 50 states rely on Skupos to boost sales volume and increase their customer base. Meer informatie over SKUPOS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers
Red River Software provides back-office & accounting software solutions for Convenience Stores, Co-ops, Fuel Dealers and Petroleum Marketers. For over 30 years, Red River Software has helped to improve the efficiency and accuracy of businesses by providing the most relevant, comprehensive and affordable software solutions on the market. The software packages are flexible customers have the choice between a cloud-based subscription or installing the software on their own server. Meer informatie over Red River C-Store

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more.
An accounting solution for convenience stores with daily cash reports, lottery ticket scanning, reports & analytics, and more. Meer informatie over Hisably

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more.
Cloud-based convenience store management platform that enables users to create purchase orders, monitor employee performance, and more. Meer informatie over XSite Office

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more
A full customized backoffice software package for c-stores to manage pricebook; inventory; gross profit; vendor costs and much more Meer informatie over Datamakers

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
OpenPro Easy ERP software is an ideal full featured solution for small to medium size businesses. Real-time KPI reporting.
OpenPro Easy ERP streamlines back-office processes for growing and midsize businesses. It accelerates business work flows, improves data reliability, and offers higher levels of service to customers, suppliers and partners. It provides real-time visibility into key Performance Indicators (KPI) for better, faster decision-making. OpenPro ties together accounting/ERP/CRM/ecommerce applications allowing you to support your entire business with one system. Meer informatie over OpenPro EASY Software

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Focus POS is complete ERP Software Solution with competitive and powerful features required by leading retailers
Focus POS (point-of-sale) is a complete ERP Solution, empowering retailers to track purchase orders and payments, manage real-time inventory data, loyalty programs, sales analytics, and more through a unified platform. The software is customizable and is equipped with features like touchscreen UI and multiple form factors for speeding process time. It can be implemented as both a standalone solution or integrate with our software to simplify business operations and deliver an inspired customer e Meer informatie over Focus POS

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Cloud-based POS Billing & Retail Store Management Software System made for businesses of all kinds and sizes.
Online cloud based Billing Software for Retail shops. Modernise your retail outlets with POS billing, Inventory Management Software, & Customer Management. Built for supermarkets, grocery stores, retail cloth shops, pharmacies, and businesses of all kinds and sizes. Connect and ease your multi-store retail operations, and work across multiple devices: web browsers, android mobiles, tablets, iPad, and POS machines and more. Meer informatie over ZWING

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base.
Helps you save on fuel costs, manage margins, increase revenues and grow your customer base. Meer informatie over Axxis

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel
Management program for small businesses
Management software to easily and effectively carry the sale of articles. The program is aimed at small businesses, large establishments and general companies. Meer informatie over GestplusBusiness Comercio

Functies

  • Voorraadbeheer
  • Brandstofbeheer
  • Voor restaurants
  • Kassasystemen voor supermarkten
  • Meerdere winkels
  • Zelfstandige winkel