Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Asset tracking software

Met asset tracking software kunnen managers hun inventaris van interne middelen en IT-middelen bijhouden. Met deze asset tracking tools kan je bedrijf het gebruik, de garanties en de prestaties van activa in een gecentraliseerd systeem beheren. Deze materiaalbeheer software bevat vaak barcoderingsmogelijkheden, kunnen de reparatietijden verbeteren en de downtime van bedrijfsmiddelen verlagen. Gebruik Capterra om de juiste asset tracking software voor jouw bedrijf in Nederland te vinden. Zie ook: EAM-software, fixed asset management software en IT asset management software.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Asset tracking software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

121 resultaten

Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf en automatiseert het volgen van apparaten, tools, machines, faciliteiten en meer. Meer informatie over Timly
Met deze oplossing is het volgen en beheren van bedrijfsmiddelen eenvoudig. Timly zorgt voor een 360°-overzicht van de volledige inventaris van je bedrijf. Volg apparaten, tools, machines, faciliteiten en wagenparken op een efficiënte manier. Timly automatiseert alle processen die te maken hebben met fysiek voorraadbeheer: > Wat heb ik? > Waar is het? > Wie heeft het? > Planning: wanneer en waar? > Wanneer is de volgende service? > Onderhoud en reparaties. > Volg defecten. > Gebruiksgegevens. > Wat is het waard? Timly geeft je alle antwoorden met slechts één klik. Meer informatie over Timly

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Volg, meet en optimaliseer de prestaties van bedrijfsmiddelen met de verbonden, mobiele en AI-gestuurde tools voor onderhoudsbeheer van Fiix. Meer informatie over Fiix
Fiix creëert gebruiksvriendelijke, intelligente software voor onderhoudsbeheer en het volgen van bedrijfsmiddelen, waarmee bedrijven hun onderhoudsafdelingen kunnen organiseren en gegevens kunnen omzetten naar bruikbare inzichten. Het innovatieve cloudgebaseerde CMMS voor meerdere gebruikers mobiliseert het onderhoudspersoneel met een ongeëvenaarde mobiele ervaring en integreert naadloos met bedrijfssoftware, zodat het verbonden is met je gehele organisatie. Dit brengt een revolutie teweeg in de manier waarop duizenden bedrijven wereldwijd hun onderhoud plannen, organiseren en bijhouden. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website! Meer informatie over JIRA Service Management
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Software voor het volgen van bedrijfsmiddelen met inventarisregistratie, inkooporders, onderhoud, scannen van QR-code/streepjescode en RFID-integratie. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory
EZOfficeInventory is een kosteneffectieve cloudgebaseerde oplossing met een intuïtieve interface voor behoeften op het gebied van bedrijfsmiddelenbeheer. Met ondersteuning van teamsamenwerking op afstand rond reserveringen, onderhoud, uitchecken en audits van bedrijfsmiddelen, met streepjescode- en QR-code-scans via de mobiele app, kun je in een mum van tijd aan de slag. Perfect voor teams op afstand met behoeften op het gebied van bedrijfsmiddelentracering of coördinatie. Er worden speciale COVID19-gerelateerde kortingen aangeboden. Neem contact op voor meer informatie. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Bouw slimme checklists en formulieren, voer audits uit, maak onmiddellijke rapporten en ontdek moeiteloos verbeterpunten. Meer informatie over SafetyCulture
Met SafetyCulture iAuditor kun je slimme checklists maken, audits uitvoeren en rapporten indienen vanaf een mobiele telefoon of tablet. De iAuditor-app transformeert papieren inspectieformulieren zodat je je gegevens elektronisch kunt vastleggen en inzicht kunt krijgen in waar verbeteringen kunnen worden aangebracht. Leg meer informatie vast en neem rijke media op, sla je auditgeschiedenis digitaal op en bekijk trends in de loop van de tijd. Meer informatie over SafetyCulture

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
tracefii is een platform voor activabeheer waarmee gebruikers alle activa kunnen beheren en volgen. Meer informatie over tracefii
tracefii is een platform voor activabeheer waarmee gebruikers alle activa kunnen beheren en volgen. Meer informatie over tracefii

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Metquay is 's werelds populairste - ISO 17025-compatibel kalibratiebeheersysteem. Stuur een e-mail naar [email protected] voor een live demo. Meer informatie over Metquay
Wees anderen een stap voor in kalibratie-management met 's werelds populairste kalibratie-, test- en assetmanagementsysteem. Mequay wordt geleverd met een ingebouwde procedure- en een worksheet-engine waarmee gebruikers zelf kalibratieprocedures en worksheets kunnen maken en beheren. Metquay bespaart je inspanningen bij het maken, toewijzen en bezorgen van jobs. Geautomatiseerd genereren van certificaten, versienummering en tracering minimaliseren kwaliteitsrisico's en -fouten. Metquay houdt je te allen tijde auditklaar. Meer informatie over Metquay

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Gartner identificeerde Nlyte als hoeksteentechnologie voor de evoluerende HDIM-ruimte (Hybrid Digital Infrastructure Management). Meer informatie over Nlyte DCIM
Nlyte automatiseert het volgen van de levenscyclus van middelen. Om ervoor te zorgen dat ze snel worden ingezet, ontvangt Nlyte scans van middelen zodra ze binnenkomen. Geautomatiseerde netwerkdetectie volgt de toevoegingen, statuswijzigingen en bewegingen van netwerkmiddelen, software en IoT-apparaten. Het netwerk wordt bewaakt en er worden wijzigingen aangebracht om de middelendatabase en geïntegreerde CMDB- (Configuration Management Database), ITSM- (IT Service Management) en financiële systemen voor één enkele bron van waarheid toegankelijk te houden. Op gebruikers gebaseerde rapportage kan uitzonderingsrapportage opstellen voor divers IT-personeel en beveiligingsteams. Meer informatie over Nlyte DCIM

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Webgebaseerde oplossing voor het volgen van werkorders, preventief onderhoud, voorspellend onderhoud, activabeheer en voorraadbeheer. Meer informatie over Maintenance Connection
Maintenance Connection is een browsergebaseerde SaaS-toepassing die is gebouwd voor realtime onderhoud en beheer van bedrijfsmiddelen. Met zijn configureerbare interface, flexibele bedrijfsautomatisering, mobiele/veld-app en RESTful API biedt Maintenance Connection een unieke hybride van een computerized maintenance management system (CMMS) en Enterprise Asset Management (EAM) dat is gebouwd om te communiceren met de software toolchain terwijl organisatiebrede samenwerking wordt bevorderd. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Beoordeeld als uitstekend door PC Magazine! Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform voor het volgen van middelen in de cloud/via mobiele app. Dit platform helpt mensen hun bedrijfsmiddelen gedurende hun levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. De software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers bij zich hebben. Kenmerken: In- en uitchecken, streepjescode scannen, bovenliggend/onderliggend, robuuste rapportage, ondersteuning voor ticketworkflow, volledig levenscyclusbeheer, afschrijving, API, op rollen gebaseerde beveiliging en nog veel meer. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
UpKeep is hoog aangeprezen, mobielgerichte software voor het volgen van goederen voor het stroomlijnen van werkorders, faciliteiten en activabeheer.
De software van UpKeep voor het volgen van goederen is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Krachtig voorraadbeheer voor gebruikers van QuickBooks, groothandelaren, distributeurs, detailhandelaren en fabrikanten.
Fishbowl is het populairste bedrijfsautomatiseringsplatform voor QuickBooks. Met Fishbowl kunnen kleine en middelgrote bedrijven het QuickBooks-platform blijven gebruiken voor boekhouding, maar toch geavanceerde inventarisfuncties toevoegen. Meerdere locaties, tracking van onderdelen, productie, integratie van verzendingen, accountingmethodes volgens LIFO/FIFO/Standaard, totale kosten, consignatie en een COMPLEET draadloos streepjescoderingssysteem voor magazijnen. EDI, winkelwagen, verkopersdiensten – noem maar op. Prijzen beginnen vanaf een eenmalig bedrag van $ 4395. Meer informatie over Fishbowl

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Nederland Lokaal product
Software voor het volgen van activa voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven.
Booqable is de alles-in-één software voor het volgen van activa voor kleine en middelgrote verhuurbedrijven. Met Booqable worden al je bedrijfsmiddelen op één plek georganiseerd waar je de voorraadniveaus en beschikbaarheid bij kunt houden. Dankzij realtime voorraadregistratie en -rapportage heb je nooit meer tekorten of dubbele boekingen. Andere belangrijke functies omvatten meerdere locaties, streepjescodes, in- en uitchecken van apparatuur, een mobiele app en meer. Meer informatie over Booqable

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Online en lokale oplossing die bedrijven helpt met gegevensbeheer, voorspellende modellen, geocodering, planning en meer.
Geïntegreerde verzameling van GIS-softwareproducten; biedt een op standaarden gebaseerd platform voor ruimtelijke analyse, gegevensbeheer en kaarten. Meer informatie over ArcGIS

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Square for Retail biedt alle tools om vlot te verkopen met een POS, online store, voorraad, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd.
Square for Retail biedt alle tools die je nodig hebt om vlot te verkopen met software, hardware en betalingen die speciaal voor detailhandelaren zijn gebouwd. Verkoop naadloos in de winkel en online met een geïntegreerde online store. Handel binnen enkele seconden verkopen af met de gebruiksvriendelijke POS voor iPad. Volg en verplaats inventaris op meerdere locaties en krijg inzicht in je winstmarge. Beheer je medewerkers met tijdkaarten. Voeg inventaris toe vanuit je POS en maak direct klantprofielen. Genereer en print streepjescodelabels. Ga gratis aan de slag. Meer informatie over Square for Retail

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Het eenvoudigste (mobielvriendelijke) traceringssysteem voor bedrijfsmiddelen in de sector. Vertrouwd door duizenden bedrijven. Probeer het vandaag nog gratis.
Sortly Pro is het MEEST EENVOUDIGE traceringssysteem voor bedrijfsmiddelen om VISUEEL al je items en gegevens zoals locatie, conditie, enz. te volgen voor een intuïtievere (en minder gekmakende) manier om je bedrijfsmiddelen bij te houden. Sortly Pro is zo INTUÏTIEF dat je het binnen enkele minuten helemaal in je eentje kunt instellen. Probeer het 14 DAGEN LANG GRATIS. Belangrijkste kenmerken: - Geef team of klanten toegang - Creëer of maak verbinding met barcodes of QR-codes - Scanner voor in-/uitchecken (ingebouwd) - Voeg aangepaste velden toe - Toegang via internet, tablet, telefoon Meer informatie over Sortly

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren.
Een eenvoudig te gebruiken, mobiele onderhoudssoftwareoplossing waarmee je eenvoudig activa, PM's, WO's en meer kunt beheren. Meer informatie over Limble CMMS

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
De software voor facilitair beheer van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor facilitair beheer die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Toonaangevende oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen voor organisaties van elke omvang die het beheer van bedrijfsmiddelen willen vereenvoudigen.
AssetCloud software voor activabeheer maakt het gemakkelijk om de fysieke bedrijfsmiddelen van je bedrijf te beheren. Voer snel audits uit en weet altijd wat je hebt en wie het heeft. Met deze apps voor smartphone en tablet, beschikbaar voor iOS- en Android-gebruikers, is de informatie die je nodig hebt binnen handbereik. Voor diegenen die een complete oplossing voor het volgen van bedrijfsmiddelen willen implementeren biedt Wasp alles wat je nodig hebt, inclusief draagbare scanners, streepjescodeprinters, labels voor bedrijfsmiddelen, gepersonaliseerde training en technische ondersteuning. Meer informatie over AssetCloud

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Gebruiksvriendelijke software voor onderhoudsbeheer. Onbeperkt aantal gebruikers en levenslange klantenondersteuning. Mobiel en webgebaseerd.
Hippo CMMS is een krachtige, betaalbare en gebruiksvriendelijke webgebaseerde oplossing voor onderhoudsbeheer. Het flexibele platform en de krachtige CMMS-functies zijn geschikt voor verschillende behoeften van de sector, van productie tot gezondheidszorg, horeca tot onderwijs en meer. Hippo maakt complexe zaken eenvoudig met zijn grafische interface, onbeperkt aantal gebruikers en enthousiaste klantenondersteuningsteam. Met meer dan 15 jaar ervaring heeft Hippo bijgedragen aan het stroomlijnen van onderhoudsactiviteiten van meer dan 1200 organisaties. Meer informatie over Hippo CMMS

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren
Beheer en volg projecten, bespaar tijd en neem sterkere beslissingen met gegevens uit één bron, altijd en overal.
Quick Base is de eenvoudigste manier om projecten in de cloud te beheren, wat het project ook is en waar je teams zich ook bevinden. Het flexibele platform van Quick Base biedt alle functies die je nodig hebt om taken toe te wijzen, workflows te automatiseren en inzichtelijke rapporten te genereren voor zelfs de meest complexe projecten. Meer informatie over Quickbase

Functies

  • Audittrail
  • Voorraadbeheer
  • In- en uitchecken
  • Activiteiten volgen
  • Afschrijvingsbeheer
  • Onderhoudsbeheer
  • Mobiele toegang
  • Werkorderbeheer
  • Levensduurbeheer van assets
  • Apparatuur bijhouden
  • Zoeken/filteren