Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Community software

Community software stelt bedrijven in staat contact te maken met hun klanten door ruimte te creëren voor het delen van ideeën, het vragen van meningen, het opslaan van vraag- en antwoordgegevens en interactie met andere klanten en bedrijfsvertegenwoordigers.

Nederland Lokale producten weergeven

108 resultaten

Versterk de betrokkenheid van de gemeenschap en ontwikkel volledig merkeigen privégemeenschappen met het alles-in-één platform voor communitybeheer van Hivebrite. Meer informatie over Hivebrite
Hivebrite is een alles-in-één platform voor het communitybeheer. Het stelt organisaties van elke omvang en in elke sector in staat om volledig merkeigen gemeenschappen van privépersonen te lanceren, te beheren en te laten groeien. Het is volledig aanpasbaar en biedt alle tools die nodig zijn om organische verbindingen te stimuleren en een positieve impact te creëren. Houd ledengegevens up-to-date, beheer lidmaatschappen en evenementen, incasseer betalingen, centraliseer de communicatie, allemaal vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer dan 900 klanten wereldwijd gebruiken Hivebrite om gemeenschappen te creëren en te engageren. Meer informatie over Hivebrite

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Bettermode
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Microsoft Viva Engage

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Betaalbare, alles-in-één oplossing voor het stroomlijnen van communitybeheer, contributies, e-mailmarketing, website-ontwerp en meer. Probeer een demo!
Brilliant Directories biedt een betaalbare, alles-in-één oplossing om alle aspecten van je online community te stroomlijnen, zoals contentbeheer, contentmoderatie, lidmaatschapsbeheer en website-ontwerp. Inclusief evenementbeheer, delen van foto's en meer. Complete kant-en-klare software voor communitybeheer met snelle installatie en gratis, onbeperkte ondersteuning door echte mensen. Probeer een gratis demo en zie hoe Brilliant Directories jou tijd en geld kan besparen. Meer informatie over Brilliant Directories

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Creëer een zelfstandige merkwebsite voor je leden en maak contact met je klantencommunity.
QuestionPro is een toonaangevend SaaS-enquêteoplossingenbedrijf dat een breed scala aan toepassingen biedt om de klantervaring, medewerkersbetrokkenheid en de mening van het publiek te meten en te beheren. Voer videogesprekken en meerdere peilingen uit met online community's. Stuur enquêtes binnen 5 minuten met meer dan 40 vraagtypen, kant-en-klare enquêtesjablonen en aanpasbare ontwerpthema's. Het product is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan toonaangevende normen voor gegevensbeveiliging en wetten inzake gegevensprivacy, inclusief AVG. Meer informatie over QuestionPro

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Flock is een samenwerkingstool die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Flock helpt bij het opbouwen van je community. Van een chatfunctie en webconferenties tot het creëren van kanalen en integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: je kunt meer samen doen. Flock is een krachtige tool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Een volwaardige oplossing voor alumnibeheer (SAAS) voor onderwijsinstellingen en bedrijven om hun exclusieve alumninetwerken op te bouwen.
Helpt onderwijsinstellingen bij het automatisch bijwerken van de alumnidatabase, loopbaan- en hogeronderwijsontwikkeling, fondsenwerving en een betere betrokkenheid van alumni met meer dan 250 klanten in 12 regio's, waaronder India, Australië, Europa, Maleisië, het Midden-Oosten, Afrika, Japan, de Filippijnen, de VS en West-Indië. Helpt ondernemingen bij het in contact blijven met voormalige medewerkers, het verbeteren van de branding als werkgever, en het opnieuw aannemen van medewerkers en verwijzingen, en wordt vertrouwd door bedrijven zoals Qualcomm India, HeroMotoCorp, en organisaties zoals de Verenigde Naties GESCI. Meer informatie over Vaave

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
ON24 biedt digitale ervaringen en webcasting voor bedrijfscommunicatie en het genereren van vraag via een cloudgebaseerde SaaS-toepassing.
ON24 heeft als missie om de manier waarop organisaties omgaan met hun doelgroepen opnieuw te definiëren, door interactieve, gegevensrijke webinars en inhoudervaringen aan te sturen en mensen te helpen op een natuurlijkere manier te communiceren en slimmere zakelijke beslissingen te nemen. Via ON24 kunnen marketeers live, on-demand en persoonlijke betrokkenheid creëren, en kunnen ze dit omzetten in bruikbare informatie en integreren in hun activiteiten. Marketeers halen meer inkomsten uit ON24 dan enig ander kanaal omdat ze toegang hebben tot meer dan een miljard engagementminuten. Meer informatie over ON24

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring.
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team en klanten waarbij documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie worden gecombineerd in één naadloze ervaring. Maak een gebruiksvriendelijk intranet door je content in deelbare mappen te ordenen voor eenvoudige navigatie en ontdekking. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Automatiseer je socialmediamarketing met behulp van beoordelingen en foto's. Maak je nooit meer zorgen over het maken van inhoud door je klanten automatisch het woord te laten voeren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Thinkific Communities is een collaboratieve, online leerervaring waar je studenten voor blijven, en voor betalen - allemaal op één plek.
Thinkific Communities zijn online leeromgevingen waar je publiek samen kan leren en zinvolle relaties kan opbouwen, terwijl jij je bedrijf opbouwt. Met functies zoals groepsdiscussies, live evenementen, subruimtes en toegang tot betaalde lidmaatschappen, transformeren Communities een eenrichtingservaring in een waardevolle en collaboratieve uitwisseling. Blijf trouw aan je klanten, je waarden en je merk met volledige eigendom en controle - allemaal op één geïntegreerd platform. Meer informatie over Thinkific

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Bouw je community op met geïntegreerde tools voor online en offline betrokkenheid. Met GreenRope CRM creëer je een actieve community.
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team echte resultaten kan aansturen. Gebruik lidmaatschapsportals, evenementenbeheer, agenda's en meer om je community te helpen beheren. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en creëer geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. GreenRope verbindt al je communitybeheer en marketing in één aanpasbaar platform. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Populair platform voor virtuele gemeenschappen en enablement om studenten te werven en begeleiden, alumni en vrijwilligers te betrekken en donateurs op schaal te cultiveren.
Graduway is een toonaangevend bedrijf voor gemeenschap, ontwikkeling en enablement dat tools en technologieën biedt die de volledige levenscyclus van de virtuele gemeenschap ondersteunen voor non-profitorganisaties, scholen en universiteiten. Graduway ondersteunt online gemeenschapsbeheer, van het werven en de mentoring van studenten of vrijwilligers tot het cultiveren van donateurs. Naast partnerschappen met meer dan 2000 onderwijsinstellingen breidt het bedrijf zijn oplossingen uit naar andere non-profitorganisaties en zorgorganisaties wereldwijd. Meer informatie over Graduway

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Aantrekkelijke alles-in-één software voor het beheren en laten groeien van je gemeenschap.
ToucanTech biedt gemeenschapssoftware voor scholen, universiteiten, bedrijven en goede doelen. ToucanTech geeft instellingen via één eenvoudig, aantrekkelijk systeem de mogelijkheid om op één plek alle gemeenschapsrelaties te beheren. Het platform synchroniseert met sociale media en biedt een combinatie van CRM, e-mail, fondsenwerving, nieuws, evenementen, mentoring en meer. Het is een complete oplossing tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over ToucanTech

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
Plan, promoot en voer een of honderden evenementen van begin tot eind efficiënt uit met bekroonde software voor evenementbeheer.
Plan, promoot en voer een of honderden, grote en kleine evenementen efficiënt van begin tot eind uit. Sluit je aan bij bedrijven zoals Deloitte of Facebook en verhoog de omzet, bespaar tijd en verhoog de ROI met een volledige reeks krachtige tools die de bedrijfsvoering stroomlijnen en de betrokkenheid maximaliseren. Houd gegevens gesynchroniseerd op een centrale locatie en gebruik deze om duurzame relaties tot stand te brengen. Bovendien bevat software voor evenementbeheer twee mobiele apps: een voor jou en een voor je deelnemers. Meer informatie over Glue Up

Functies

  • Ledenlijst
  • Contentbeheer
  • Ideeënvorming
  • Toegangsopties/machtigingen
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer