Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Community software

Community software stelt bedrijven in staat contact te maken met hun klanten door ruimte te creëren voor het delen van ideeën, het vragen van meningen, het opslaan van vraag- en antwoordgegevens en interactie met andere klanten en bedrijfsvertegenwoordigers.

Nederland Lokale producten weergeven

110 resultaten

Met het bekroonde beveiligde platform kun je 30% meer uitwisselen met je 250+ medewerkers die niet aan een bureau werken. Maak slimmer verbinding met Speakap. Meer informatie over Speakap
Speakap is een bekroond beveiligd en privé platform waarmee jij je kunt verbinden met je meer dan 250 medewerkers die niet aan een bureau werken. Door het delen van campagnes, best practices en resultaten tussen verschillende locaties zien klanten een gemiddelde omzetstijging van 10% sinds de invoering van Speakap. Het product wordt gebruikt door 350+ klanten in 27 landen, waaronder Marriott Hotels, G-Star, Hudson's Bay, Suitsupply en Mars. Met aangepaste integraties kun je jouw merk versterken met je eigen app. Met een succespercentage van 100% voor implementatie kun je slimmer verbinding maken via Speakap. Meer informatie over Speakap

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Forums zijn verleden tijd! Tribe is een cloudgebaseerd platform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Meer informatie over Bettermode
Forums zijn verleden tijd! tribe is een cloudgebaseerd communityplatform dat de nieuwe generatie van online merkeigen communities ondersteunt. Stel je gebruikers in staat om onder jouw merk te discussiëren en contact te maken. Gebruikers kunnen verkennen, volgen, vragen stellen, discussies en polls starten, stemmen, opmerkingen plaatsen en verschillende soorten content delen. Sluit je merk aan op software voor sociale netwerken. Het is volledig aanpasbaar en uit te breiden met apps, krachtige integraties en widgets. Meer informatie over Bettermode

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Voer gesprekken met iedereen via elke desktop, browser, mobiele telefoon of videoapparaat overal ter wereld.
Elke maand vertrouwen 113 miljoen professionals op WebEx om samen te werken en projecten sneller vooruit te helpen. Nu kunnen teams met iedereen samenwerken, vanuit een browser, een mobiel apparaat of een videosysteem. WebEx Meeting Center biedt geïntegreerde audio-, video- en contentuitwisseling. Hou gesprekken privé met zeer veilige WebEx-vergaderingen van de Cisco-samenwerkingscloud. Meer informatie over Webex Suite

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Zendesk stelt bedrijven in staat om uitstekende klantenondersteuning te bieden via meerdere kanalen, waaronder e-mail, chat, telefoon en sms.
Zendesk bouwt helpdesk software voor betere klantrelaties. Onze producten geven bedrijven de mogelijkheid om betrouwbaarder, flexibeler en meer schaalbaar te zijn. Ze helpen de communicatie te verbeteren en enorme hoeveelheden gegevens te doorgronden. Bovenal werken ze samen om interacties te veranderen in duurzame relaties. Meer dan 200.000 bedrijven zoals Uber, Groupon, Box, Airbnb en Disney gebruiken Zendesk om hun ondersteuningskosten te verlagen en de productiviteit en klanttevredenheid te verhogen. Meer informatie over Zendesk Suite

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Squarespace is het alles-in-één platform om een aantrekkelijke website, online store of portfolio te creëren.
Squarespace is het alles-in-één platform waarmee je een aantrekkelijke online aanwezigheid kunt opbouwen. Kom vanaf het begin over als een expert, met bekroonde sjablonen voor je website, online store of portfolio. Pas het ontwerp aan op je persoonlijke stijl en professionele behoeften. Word in zoekopdrachten door meer mensen gevonden met krachtige SEO-tools. Ontdek waar je websiteverkeer vandaan komt, waar je bezoekers naar op zoek zijn en hoe ze omgaan met je content of producten met diepgaande analysetools. Meer informatie over Squarespace

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen.
Workplace verbindt iedereen in een organisatie met behulp van vertrouwde Facebook-functies zoals chatten, videogesprekken, berichten en groepen. Het werkt naast de zakelijke hulpmiddelen die je al gebruikt en biedt een eenvoudige, veilige en productievere manier voor mensen om kennis te delen, samen te werken en verbonden gemeenschappen op te bouwen. Meer informatie over Workplace from Meta

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk.
Breng een revolutie teweeg in de interne communicatie door alle werknemers samen te brengen in een privé en veilig intern sociaal (bedrijfs-)netwerk. Maak contact met mensen in je organisatie om sneller betere beslissingen te nemen. Laat alle werknemers weten wat er van dag tot dag gebeurt en bouw voort op het werk van anderen. Medewerkers kunnen groepen aanmaken die relevant zijn voor het werk en andere interesses, en documenten of foto's in context houden terwijl ze de zaken nog steeds online bespreken. Meer informatie over Microsoft Viva Engage

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Betaalbare, alles-in-één oplossing voor het stroomlijnen van communitybeheer, contributies, e-mailmarketing, website-ontwerp en meer. Probeer een demo!
Brilliant Directories biedt een betaalbare, alles-in-één oplossing om alle aspecten van je online community te stroomlijnen, zoals contentbeheer, contentmoderatie, lidmaatschapsbeheer en website-ontwerp. Inclusief evenementbeheer, delen van foto's en meer. Complete kant-en-klare software voor communitybeheer met snelle installatie en gratis, onbeperkte ondersteuning door echte mensen. Probeer een gratis demo en zie hoe Brilliant Directories jou tijd en geld kan besparen. Meer informatie over Brilliant Directories

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Creëer een zelfstandige merkwebsite voor je leden en maak contact met je klantencommunity.
QuestionPro is een toonaangevend SaaS-enquêteoplossingenbedrijf dat een breed scala aan toepassingen biedt om de klantervaring, medewerkersbetrokkenheid en de mening van het publiek te meten en te beheren. Voer videogesprekken en meerdere peilingen uit met online community's. Stuur enquêtes binnen 5 minuten met meer dan 40 vraagtypen, kant-en-klare enquêtesjablonen en aanpasbare ontwerpthema's. Het product is ISO 27001-gecertificeerd en voldoet aan toonaangevende normen voor gegevensbeveiliging en wetten inzake gegevensprivacy, inclusief AVG. Meer informatie over QuestionPro

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Een volwaardige oplossing voor alumnibeheer (SAAS) voor onderwijsinstellingen en bedrijven om hun exclusieve alumninetwerken op te bouwen.
Helpt onderwijsinstellingen bij het automatisch bijwerken van de alumnidatabase, loopbaan- en hogeronderwijsontwikkeling, fondsenwerving en een betere betrokkenheid van alumni met meer dan 250 klanten in 12 regio's, waaronder India, Australië, Europa, Maleisië, het Midden-Oosten, Afrika, Japan, de Filippijnen, de VS en West-Indië. Helpt ondernemingen bij het in contact blijven met voormalige medewerkers, het verbeteren van de branding als werkgever, en het opnieuw aannemen van medewerkers en verwijzingen, en wordt vertrouwd door bedrijven zoals Qualcomm India, HeroMotoCorp, en organisaties zoals de Verenigde Naties GESCI. Meer informatie over Vaave

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Yotpo helpt merken om beoordelingen en foto's te verzamelen en in te zetten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen.
Yotpo helpt merken om klantbeoordelingen en foto's te benutten over het hele koperstraject om vertrouwen, sociaal bewijs en verkoop te verhogen. Met Yotpo kunnen bedrijven elke soort door de gebruiker gegenereerde content verzamelen en gebruiken om een sterker merk en een betere klantervaring op te bouwen. Met de geïntegreerde oplossing van Yotpos kunnen merken content die door gebruikers is gegenereerd verzamelen, beheren en erop reageren, allemaal op één enkel platform. Prijzen vanaf $ 29 per maand voor het groeiplan. Meer informatie over Yotpo

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Flock is een samenwerkingstool die je helpt om je werk sneller gedaan te krijgen. Wereldwijd vertrouwd door meer dan 25.000 bedrijven.
Flock helpt bij het opbouwen van je community. Van een chatfunctie en webconferenties tot het creëren van kanalen en integratie met je favoriete externe apps zoals Google, MailChimp, Dropbox, Jira, Trello en meer: je kunt meer samen doen. Flock is een krachtige tool vol met ingebouwde functionaliteiten zoals gedeelde takenlijsten, herinneringen, notities, peilingen en meer. Je kunt er gratis mee beginnen. Meer informatie over Flock

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Meer informatie over Connecteam

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Software voor kennisbetrokkenheid waarmee teams toegang krijgen tot de collectieve intelligentie van hun organisatie en deze kunnen gebruiken om samen te werken.
Bloomfire is een leider in kennisbetrokkenheid en levert een ervaring die teams en individuele personen verbindt met de informatie die ze nodig hebben om uit te blinken in hun werk. Het cloudgebaseerde platform voor kennisbetrokkenheid biedt mensen één gecentraliseerde, doorzoekbare plek om gedeelde kennis te gebruiken en de collectieve intelligentie van hun organisatie te vergroten. Ga voor meer informatie of om een demo te plannen naar de website. Meer informatie over Bloomfire

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Influitive – voorheen AdvocateHub – is een slim communityplatform dat B2B-bedrijven helpt om klanten te werven, je klantenbestand te laten groeien en klanten te behouden, op grote schaal.
Met Influitive kun je een community opbouwen en ambassadeurs (klanten, partners en medewerkers) uitnodigen om uitdagingen te voltooien: doorverwijzingen, productbeoordelingen, socialemediaberichten en nog veel meer. Bij het voltooien van deze uitdagingen, die kunnen worden toegespitst op groepen of individuen, verdienen ze automatisch punten, badges en niveaus om in aanmerking te komen voor extraatjes en privileges. Rapporteer eenvoudig over alle voltooide activiteiten en integreer met je CRM en andere systemen om belangenbehartiging deel te maken van elke stap. Meer informatie over Influitive

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
ON24 biedt digitale ervaringen en webcasting voor bedrijfscommunicatie en het genereren van vraag via een cloudgebaseerde SaaS-toepassing.
ON24 heeft als missie om de manier waarop organisaties omgaan met hun doelgroepen opnieuw te definiëren, door interactieve, gegevensrijke webinars en inhoudervaringen aan te sturen en mensen te helpen op een natuurlijkere manier te communiceren en slimmere zakelijke beslissingen te nemen. Via ON24 kunnen marketeers live, on-demand en persoonlijke betrokkenheid creëren, en kunnen ze dit omzetten in bruikbare informatie en integreren in hun activiteiten. Marketeers halen meer inkomsten uit ON24 dan enig ander kanaal omdat ze toegang hebben tot meer dan een miljard engagementminuten. Meer informatie over ON24

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team die documenten, spreadsheets, takenlijsten en een chatfunctie combineert in één naadloze ervaring.
Quip is een nieuwe manier om samen te werken met je team en klanten waarbij documenten, spreadsheets, checklists en een chatfunctie worden gecombineerd in één naadloze ervaring. Maak een gebruiksvriendelijk intranet door je content in deelbare mappen te ordenen voor eenvoudige navigatie en ontdekking. Gebruikt door duizenden innovatieve bedrijven over de hele wereld: Facebook, NewRelic, Quora en Pinterest. Beschikbaar op het web, Mac, Windows, Android, en iOS. Ga gratis aan de slag met Quip. Meer informatie over Quip

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
----> NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren. Probeer het gratis!
----> Gebouwd voor dienstverlenende bedrijven (B2C), SaaS en agentschappen. NiceJob is de gemakkelijkste manier om de gemeenschap te bevorderen en te gebruiken om de klantloyaliteit te vergroten en pleitbezorgers te creëren door hen je bij al hun vrienden aan te laten bevelen via online beoordelingen. Automatiseer je socialmediamarketing met behulp van beoordelingen en foto's. Maak je nooit meer zorgen over het maken van inhoud door je klanten automatisch het woord te laten voeren. In tegenstelling tot concurrenten hebben ze geen contracten, bieden ze een gratis proefperiode van 14 dagen en kosten ze slechts $ 75/maand. Meer informatie over NiceJob

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Thinkific Communities is een collaboratieve, online leerervaring waar je studenten voor blijven, en voor betalen - allemaal op één plek.
Thinkific Communities zijn online leeromgevingen waar je publiek samen kan leren en zinvolle relaties kan opbouwen, terwijl jij je bedrijf opbouwt. Met functies zoals groepsdiscussies, live evenementen, subruimtes en toegang tot betaalde lidmaatschappen, transformeren Communities een eenrichtingservaring in een waardevolle en collaboratieve uitwisseling. Blijf trouw aan je klanten, je waarden en je merk met volledige eigendom en controle - allemaal op één geïntegreerd platform. Meer informatie over Thinkific

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Open source, private cloud Slack-alternatief met werkplekberichtenuitwisseling voor web, pc's en telefoons.
Mattermost biedt samenwerkingsoplossingen van ondernemingsniveau voor toonaangevende organisaties op een levendig open source-platform. De private, hybride en publieke cloud-oplossingen bieden veilige, configureerbare, zeer schaalbare berichten op internet, mobiel en pc met archivering, zoeken en diepe integratie tussen interne systemen. Meer informatie over Mattermost

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Bouw je community op met geïntegreerde tools voor online en offline betrokkenheid. Met GreenRope CRM creëer je een actieve community.
GreenRope Complete CRM en marketing automation levert een uitgebreide oplossing waardoor je team echte resultaten kan aansturen. Gebruik lidmaatschapsportals, evenementenbeheer, agenda's en meer om je community te helpen beheren. Verbeter de samenwerking, stimuleer de verkoop, bouw betere relaties op en creëer geoptimaliseerde omnichannel klantervaringen. GreenRope verbindt al je communitybeheer en marketing in één aanpasbaar platform. Meer informatie over GreenRope

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Digitale werkplekoplossing die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineert voor je bedrijf.
MangoApps biedt digitale werkplekoplossingen die intranet, samenwerking, berichtenuitwisseling, leren en 50+ ingebouwde integraties combineren voor je bedrijf. MangoApps, met als kern een intelligent werknemersplatform, is ontworpen voor en bedient organisaties met 50-50.000 werknemers in een breed scala van sectoren, waaronder detailhandel, gezondheidszorg, productie, not-for-profit, professionele services, financiële dienstverlening, media, technologie en de publieke sector. Meer informatie over MangoApps

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Aantrekkelijke alles-in-één software voor het beheren en laten groeien van je gemeenschap.
ToucanTech biedt gemeenschapssoftware voor scholen, universiteiten, bedrijven en goede doelen. ToucanTech geeft instellingen via één eenvoudig, aantrekkelijk systeem de mogelijkheid om op één plek alle gemeenschapsrelaties te beheren. Het platform synchroniseert met sociale media en biedt een combinatie van CRM, e-mail, fondsenwerving, nieuws, evenementen, mentoring en meer. Het is een complete oplossing tegen een betaalbare prijs. Meer informatie over ToucanTech

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming
Geef de leden een digitale ruimte waar ze 365 dagen per jaar contact kunnen leggen met de missie, zelfs wanneer een persoonlijke ontmoeting niet mogelijk is.
Maak er werk van om iedereen in de community in staat te stellen blijvende relaties met jou en elkaar te ontwikkelen via 1-op-1 chats, besloten en open groepen, sociale muren, virtuele visitekaartjes, community hub, webinars en meer. Geef de gemeenschap een digitale ruimte waar ze hun ideeën kunnen delen, verschillende onderwerpen kunnen bespreken en sociaal kunnen blijven, zelfs wanneer een persoonlijke vergadering geen optie is. Stel de community in staat om nu te gedijen. Glue Up is alles-in-één-software voor verenigingsbeheer voor gemeenschappen. Meer informatie over Glue Up

Functies

  • Toegangsopties/machtigingen
  • Communicatiebeheer
  • Mobiele toegang
  • Contentbeheer
  • Waarschuwingen/Meldingen
  • Chatten/messaging
  • Feedbackbeheer
  • Ledenlijst
  • Ideeënvorming