1 filter applied
188 resultaten
Waarom Capterra gratis is
LiveAgent helpt bedrijven een uitstekende klantenservice te bieden. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes! Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Het platform biedt volledig uitgeruste livechat-software waarmee je klantcommunicatie kunt personaliseren. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet. Meer informatie over Userlike
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenwerking en efficiëntie. Gebruik chatbots om je gesprekken te automatiseren en op te schalen. Ontworpen voor elk team - of dat nu in marketing, verkoop of klantenservice is. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren. Meer informatie over Freshdesk Messaging
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshdesk Messaging

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Lever gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning aan elke klant met behulp van de eenvoudige, maar krachtige gratis livechatsoftware die wordt aangeboden door EngageBay. Meer informatie over EngageBay
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te praten. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht en pas het aan op basis van verschillende factoren, zoals de pagina die de bezoeker bezoekt, locatie, verwijzingswebsite, nieuwe of terugkerende bezoeker en nog veel meer. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing. Meer informatie over Bitrix24
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig hebt, zonder beperkingen. Ten tweede beperkt dit platform de gratis versie niet tot één chatmedewerker: je krijgt twaalf chatmedewerkers gratis. Ten derde is Bitrix24 een volledig uitgerust omnichannel-contactcenter. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Smartsupp is een GRATIS livechat met video-opnames ontworpen voor je website. Meer informatie over Smartsupp
Smartsupp Live-chat stelt je in staat om een persoonlijk gesprek te starten met je websitebezoekers en hen in tevreden klanten te veranderen. Dit is een van de meest populaire livechatprogramma's, met 284.000 actieve gebruikers wereldwijd. Profiteer van de geavanceerde functies zoals automatische berichten, bezoekersregistratie of gedetailleerde statistieken. Je klanten surfen op dit moment op je website. Maak een VOOR ALTIJD GRATIS account aan en begin vandaag nog met hen te chatten. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren. Meer informatie over Tidio
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool, zodat je je klanten blij kunt maken en je verkoop kunt verbeteren. Hiermee kun je je bezoekers in realtime betrokken maken, gepersonaliseerde berichten verzenden en hulp bieden via chatbots wanneer je het druk hebt. Bovendien maakt het verbinding met Messenger, Instagram en e-mail, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek kunt beheren. Tidio is beschikbaar op desktop- en mobiele apps, zodat je onderweg berichten kunt beantwoorden, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Probeer de voor Shopify, Magento en BigCommerce ontworpen livechat en helpdesk. Sluit sneller meer verkopen af. Begin nu gratis. Meer informatie over Gorgias
Livechat die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Gorgias is niet alleen chatten; maak in realtime contact met klanten op je site of via sociale media. Configureer automatische antwoorden op veelgestelde vragen. Bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer, allemaal op één plek. Voeg sjablonen, regels en macro's toe. Verminder de ondersteuningstijd en zet je bezoekers om in klanten. Verbind je Shopify-winkel binnen enkele minuten en probeer het nu met een gratis proefversie. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ProProfs Chat helpt je om klanten proactieve ondersteuning te bieden, hun betrokkenheid te vergroten, leads vast te leggen, kansen voor upsell vast te stellen en meer. Meer informatie over ProProfs Chat
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Met behulp van ProProfs Chat kan je ondersteuningsteam problemen sneller oplossen, snel antwoord geven op vragen over je producten en diensten en je klanten verzekeren dat de ondersteuning klaar staat zodra het nodig is. ProProfs Chat helpt je ondersteuningsteams het aantal tickets te verminderen, de responstijd en tevredenheid van klanten te verbeteren en uiteindelijk de omzet en het rendement te verhogen. Meer informatie over ProProfs Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's. Meer informatie over SmatBot
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Bied handige documenten, indrukwekkende productupdates en beheer klantgesprekken, allemaal in een krachtige widget. Meer informatie over Froged
Geef klanten gepersonaliseerde zelfbedieningsondersteuning. Beheer honderden gesprekken via een gebruiksvriendelijk platform. Al je contactgedrag, gesprekken en kenmerken zijn altijd met één klik te vinden. - 100% aanpasbaar; - kennisbank en updates geïntegreerd; - kwalificatieformulier; - routing van gesprekken; - tags en notities; - gebruikersgedrag; - antwoorden opslaan. En nog veel meer... Probeer vandaag nog het gratis abonnement. Meer informatie over Froged

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
REVE Chat is een multi-channel live chat-software die klanten directe hulp biedt voor betere verkoop en ondersteuning. Meer informatie over REVE Chat
REVE Chat is een multi-channel cloudgebaseerde live chat-software die directe hulp biedt aan je websitebezoekers voor betere klantenservice en verhoogde verkoopconversies. Bedrijven kunnen via één enkel platform direct met hun klanten communiceren op verschillende kanalen, zoals live chat via de website, spraak-/videochat, Facebook Messenger, Viber, mobiele apps (Android, iOS). REVE Chat heeft ook geavanceerde functies zoals schermdeling en co-browsen, afdelingsbeheer en automatische triggers. Meer informatie over REVE Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Livechats van Ideta voer je realtime gesprekken met je klanten terwijl ze browsen. Gebruik Livechats om de omzet te verhogen. Meer informatie over Ideta
Met Livechats van Ideta kun je realtime gesprekken met je klanten voeren terwijl ze op je website zijn. Door een livechat te gebruiken, kun je je klanttevredenheid en betrokkenheid vergroten door snel antwoord op hun vragen te geven. Bovendien legde 83% van de kopers uit dat ze tijdens hun online traject een vorm van ondersteuning nodig hadden. Door je twijfelende klanten snelle en gepersonaliseerde hulp te bieden, kun je je verkoop- en conversiepercentages verhogen. Meer informatie over Ideta

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
WotNot automates customer interactions at scale with chatbots. Meer informatie over WotNot
WotNot automates your customer interactions at scale with chatbots. Solve business challenges like getting more leads, booking more appointments, scaling your customer support with cutting-edge chatbots. Customers use WotNot to provide a personalized customer experience to their current or future customers which is available 24/7, responds instantly, is totally reliable, and speaks the customer language. Join 3000+ businesses across the world trusting WotNot with their customer interactions. Meer informatie over WotNot

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zoho Desk integreerbare livechat-widgets voor je klantenserviceteam. Nu kun je je klanten ondersteunen via je website en apps.
Dankzij de integreerbare chatwidgets van Zoho Desk ben je altijd binnen handbereik wanneer klanten in je Helpcenter niet kunnen vinden wat ze zoeken. Je klanten kunnen direct contact opnemen met je vertegenwoordigers via het Helpcenter, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en hen kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Als een klant een probleem heeft dat meer tijd en aandacht vergt, kunnen medewerkers het chatgesprek in één klik omzetten in een ticket. Probeer Zoho Desk 15 dagen gratis uit! Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten. Meer informatie over Olark

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zet online gesprekken om in sms-gesprekken met Webchat.
Podium Webchat helpt je op een geheel nieuwe manier in contact te komen met klanten die je website bezoeken. Houd je klanten niet langer aan hun computer gekluisterd om met je bedrijf te praten. Webchat maakt het gesprek gemakkelijk door het gesprek op sms-basis te laten plaatsvinden. Ontdek hoe Podium het eenvoudiger maakt voor je klanten en hoe Webchat voor je bedrijf kan werken. Podium wordt vertrouwd door meer dan 180.000 gebruikers. Meer informatie over Podium

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren. Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites. Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten. Meer informatie over Pure Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
3CX is een communicatiesysteem met een geïntegreerde livechatfunctie. Chat of bel in realtime met je website- of Facebook-bezoekers.
3CX is een communicatiesysteem met een geïntegreerde livechatfunctie. De bezoekers van je website en Facebook-pagina kunnen in realtime een chat starten of bellen. Je medewerkers kunnen ze onmiddellijk beantwoorden vanuit hun 3CX-webclient of -app. Als chat niet genoeg is, kunnen ze met één klik overschakelen naar een gesprek of video. Verbind bezoekers met je verkoopteam en zie hoe de conversiepercentages omhoog schieten. Bewaar al je communicatie op één platform; bespaar administratietijd en maandelijkse abonnementen. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Kayako Live Chat Software maakt direct contact met klanten om de responspercentages en verbindingstijden te verlagen. Bekijk een gratis demo en probeer de testversie!
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar geld en reageer direct op klanten met gepersonaliseerde interacties. Kayako past de ondersteuning en prijzen aan om je bedrijf te laten groeien. Eenvoudige installatie en integratie voor een aangepaste, klantgerichte software-ervaring. Kayako verbindt de puntjes van Live Chat en verenigt moeiteloos de klantenservice via chat, sociale media, e-mail en telefoon. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlijk te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website. Meer informatie over Drift

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Meer informatie over Rocket.Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerking: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Meer informatie over One Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zoho SalesIQ helpt bezoekers van de site in realtime te betrekken om hen om te zetten naar betalende klanten. SalesIQ heeft 100.000 gebruikers wereldwijd.
Probleemloze live-chatsoftware opnieuw geformuleerd voor de groei van bedrijven. Zet je websitebezoekers om naar tevreden betalende klanten. Verhoog het rendement voor je content, SEO, Adwords en e-mailmarketing. Ga nu aan de slag met het voor altijd gratis plan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
A platform that empowers companies to create unique communication experiences for their customers.
With operations throughout Latin America and more than 10 thousand customers, ZENVIA is driven by the purpose of creating a new world of experiences, through a platform that empowers companies to generate unique communication experiences for their customers. At ZENVIA World, we believe that technological evolution and human experience, combined, are capable of unifying communication throughout the consumer journey and in the preferred channels. Meer informatie over Zenvia

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Crisp is veel meer dan freelive chatsoftware. Dit geweldige product heeft meerdere functies om je klanten te verrassen.
Zeer gewaardeerd door MKB's en startups, biedt de Live Chat Software nog meer! De live chat wordt geleverd met een gedeelde inbox waarmee bedrijven hun interne samenwerking kunnen verhogen en de conversatie-ervaring met je leads en klanten op meerdere kanalen kunnen verbeteren. De Live Chat wordt door meer dan 100.000 klanten over de hele wereld gebruikt en biedt innovatieve functies die je teams en je klanten zullen verrassen. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Ontdek hoe bezoekers je site echt gebruiken met dynamische heatmaps, bezoekersregistratie, formulieranalyse, live chat, peilingen en meer.
Waarom converteren mijn bezoekers niet? Maar liefst 99% van je bezoekers zal nooit klanten worden, en Lucky Orange weet waarom. De installatie is snel en duurt slechts een paar seconden, geen codering vereist. Daarnaast is Lucky Orange gebruiksvriendelijk, klaar om out-of-the-box te gaan, en elk abonnement bevat volledige toegang tot al deze functies, waaronder dynamische heatmaps, gebruikersopnames, live chat, enquêtes en peilingen, conversietrechters, realtime dashboard en dagelijkse e-mailrapporten. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals telefoongesprekken, online chatten, e-mail, Facebook-berichten en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je team nodig heeft om je online contact met klanten te stimuleren. De live chat-functie biedt functionaliteiten zoals de mogelijkheid om via slechts één toepassing bezoekers te volgen, met hen te communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer. Verlies nooit de kans om contact te maken: zelfs als je offline bent, kunnen bezoekers van je website berichten achterlaten die je later kunt ophalen. Gebruik JivoChat om bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Landbot is een oplossing voor het genereren van leads die een hoge conversie heeft en geen AI vereist; het kan zonder coderingvaardigheden moeiteloos worden ingebed.
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal. Deze krachtige codeerloze oplossing stelt iedereen in staat om op elke website een chatbot met een hoge conversie te maken en in te bedden zonder dat er codeervaardigheden nodig zijn. Meer informatie over Landbot

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. Meer informatie over Customerly

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
#1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams.
Very few organizations pay attention to optimizing the customer journey from the first engagement. Even though, your first meeting with a prospect represents 80% of your deal's success. Introducing 11Sight's #1 Inbound Video Call and Customer Engagement Platform for Revenue Teams. Convert more qualified leads and nail that first meeting with 11Sight. All it takes is one click from any online channel. Meer informatie over 11Sight

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat-oplossing met automatische uitnodigingen, overdracht van werknemer naar werknemer en mogelijkheden voor groepschat.
Moderne livechat-oplossing met automatische uitnodigingen, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, overdracht van werknemer naar werknemer en mogelijkheden voor groepschats. Chaport is ontworpen als een moderne boodschapper om communicatie met klanten net zo eenvoudig en plezierig te maken als chatten met vrienden. Het heeft aantrekkelijke desktop-apps voor Mac, Windows, web en mobiele apps met volledige functionaliteit. Meer informatie over Chaport

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tars helps marketers to create conversational landing pages and improve their PPC conversion rate by 50%-200%.
Tars is a chatbot platform that allows marketers to build automated conversational workflow to talk to users clicking on your PPC/Paid campaigns. Tars web-based chatbots replace your static landing pages (forms) to give your users a conversational post-click experience and help you get 2x-3x higher conversion rates. Meer informatie over Tars

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Online platform voor live chat tussen je medewerkers en klanten voor een snelle, bevredigende en efficiënte service
NABD is een eenvoudig te installeren online platform voor zakelijke live chat. Dit platform kan je klantenserviceteam koppelen aan je klanten. Het kan een brug slaan tussen je consumenten en je medewerkers. Breid je klantenservice online uit en breng je relaties met je klanten naar een hoger niveau. Met NABD kun je online chat toevoegen aan je website om je klanten een nieuwe handige communicatielijn te bieden. De nieuwe lijn zal een andere invulling geven aan de relaties met je klanten. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Een ideale manier om te communiceren. Een flexibele messenger die integreert met e-mail en waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan en delen.
Fleep combineert berichten met geïntegreerde, lichtgewicht samenwerkingstools en video. In tegenstelling tot concurrenten werkt het binnen meerdere teams en organisaties. Fleep kan worden geïntegreerd met elke e-mailclient waardoor het misschien wel de meest flexibele communicatie-oplossing voor elk bedrijf is. Fleep kan de manier waarop je met collega's en partners werkt radicaal verbeteren. Hiermee kun je naadloos met allemaal op één plek verbinding maken. Meer informatie over Fleep

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat-software voor meerdere bedrijven, veilige, betrouwbare klantenbinding en realtime klantenondersteuning.
De livechat-software van Vision Helpdesks is een veilig, realtime platform voor live chatberichten tussen meerdere bedrijven dat de klantenbinding verbetert door verkoopteams te helpen om websitebezoekers om te zetten naar betalende klanten. Belangrijke aspecten van livechat-software: * gebruiksvriendelijkheid;  * ingebouwde tools voor klantenondersteuning;  * livechat-beheer voor meerdere bedrijven;  * apparaatonafhankelijk (browsergebaseerd); * verbetering van de productiviteit van het klantenserviceteam;  * contact met websitebezoekers om de omzet te verhogen; * krachtige automatisering. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, a
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, and broadcasts.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Formilla.com is een toonaangevende leverancier van klantberichtensoftware voor verkoop, marketing en ondersteuning. Livechat, e-mail en in-app-pakket.
Formilla.com is een toonaangevende leverancier van klantberichtensoftware voor verkoop, marketing en ondersteuning. Deze software met een combinatie van tools voor livechat, e-mail en berichten binnen de app in één krachtig platform wordt door meer dan 12.000 bedrijven wereldwijd gebruikt voor het genereren van leads, marketing automation en het verbeteren van klantenondersteuning. Meer informatie over Formilla.com

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Meer informatie over Helpshift

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
The all-in-one platform for your business. Real time web analytics, intelligent live chat and a customer data hub.
The all-in-one platform for your business to understand and convert more of your web traffic. View real time web analytics of your website visitors, capture and qualify leads with intelligent live chat, and use the unique real time Customer Data Hub to view, manage and segment leads and users. Meer informatie over GoSquared

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Helpdesksoftware met e-mail, livechat, Facebook, WhatsApp, sms, KB, telefoon, SLA, en rapportage. Gebruik het in de cloud of lokaal. Vertrouwd door DHL.
Webgebaseerde oplossing voor livechat en ticketinghelpdesk die de gebruikers ondersteunt om grote hoeveelheden e-mails te beheren en klantenservice van hoge kwaliteit te bieden. Vertrouwd door bedrijven zoals Radisson, American Express en DHL om reactietijden te verkorten en hun klantenondersteuning naar een hoger niveau te brengen. Optie om als een interne serverinstallatie te implementeren op basis van Microsoft SQL. Multichannel ondersteuning met SLA, dashboards en rapportage. 24/7 wereldwijde ondersteuning. Probeer het gratis. Meer informatie over FocalScope

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Improve your customer service with this app that makes it possible to create, manage, and translate canned responses.
Improve your customer service with this app that makes it possible to create, manage, and translate canned responses.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Smith.ai Live Chat with 24/7 Professional Agents and AI Technology is the fast & friendly way to capture & convert online leads.
Smith.ai Live Website Chat is the fastest & friendliest way to capture, screen & convert online leads with 24/7 live agents. We also offer SMS Text & Facebook Messenger Answering. Our AI Chatbots capture key info and provide instant engagement. Pay for relevant chats only, never spam or sales chats. Easy setup on all website platforms. Instant chat transcripts sent via email & CRM. Smith.ai AI-backed Live Chat is the most effective & affordable way to capture leads & grow your business! Meer informatie over Smith.ai

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Meer informatie over yellow.ai

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. Increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel.
Chatfuel is the leading chatbot platform for Messenger. You can increase sales, personalize marketing and automate support, all with Chatfuel. Build your bot now, no coding required.

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden