Nederland Lokale producten weergeven
212 resultaten
Hou je team georganiseerd, ontwerp proactieve klantoplossingen en hou de tevredenheid van je klanten in de gaten met HubSpot Service Hub. Meer informatie over HubSpot Service Hub
De livechat-software van HubSpot maakt het gemakkelijk om op schaal gepersonaliseerde gesprekken met prospects en klanten te voeren - gratis. Koppel de e-mailadressen van je team voor eenvoudige samenwerking en efficiëntie. Gebruik chatbots om je gesprekken te automatiseren en op te schalen. Ontworpen voor elk team - of dat nu in marketing, verkoop of klantenservice is. Meer informatie over HubSpot Service Hub

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
LiveAgent helpt bedrijven te gedijen in de klantenservice. Creëer een klantengemeenschap, verhoog de klanttevredenheid en bereik succes. Meer informatie over LiveAgent
LiveAgent beschikt over een zeer snelle chatwidget. Het platform biedt volledig uitgeruste livechat-software waarmee je klantcommunicatie kunt personaliseren. LiveAgent maakt gebruik van de kracht van een universele inbox, realtime livechat, een ingebouwd callcenter en een robuust klantenserviceportaal. Sluit je aan bij bedrijven als BMW, Yamaha en Huawei en bied klantenservice van wereldklasse. Begin je gratis proefversie, geen creditcard vereist. Meer informatie over LiveAgent

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tidio is een klantenserviceplatform dat livechat en chatbots combineert om de klantenondersteuning te verbeteren en meer omzet te genereren. Meer informatie over Tidio
Tidio combineert livechat en chatbots in één tool, zodat je je klanten blij kunt maken en je verkoop kunt verbeteren. Hiermee kun je je bezoekers in realtime betrokken maken, gepersonaliseerde berichten verzenden en hulp bieden via chatbots wanneer je het druk hebt. Bovendien maakt het verbinding met Messenger, Instagram en e-mail, zodat je alle communicatiekanalen vanaf één plek kunt beheren. Tidio is beschikbaar op desktop- en mobiele apps, zodat je onderweg berichten kunt beantwoorden, vanaf elk apparaat. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Slack brengt al je communicatie samen op één plek. Het is realtime berichten verzenden, archiveren en doorzoeken voor moderne teams.
Slack is de plek waar samenwerking plaatsvindt. Wanneer je team een van de volgende dingen moet doen: een project opstarten, een nieuwe werknemer inhuren, code implementeren, een verkoopcontract nakijken, het budget voor volgend jaar afronden, een A/B-test uitvoeren, je volgende kantooropening plannen, en nog veel meer, dan kan Slack je helpen. Meer informatie over Slack

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Cloudgebaseerde oplossing die helpt bij communicatie met klanten door middel van zakelijke interacties, automatisering, berichten en meer.
Berichten-app die realtime klantcommunicatie ondersteunt voor kleine bedrijven. Meer informatie over WhatsApp

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshdesk is eenvoudig te gebruiken klantenservice software die meer dan 40.000 bedrijven wereldwijd helpt om geweldige klantervaringen te creëren.
Freshdesk is een cloudgebaseerd helpdesksysteem dat krachtige oplossingen voor klantenservice biedt. Freshdesk integreert gesprekken via e-mail, telefoon, internet, chat en sociale media en helpt je moeiteloos problemen op verschillende kanalen op te lossen. Met Freshdesk kun je ook workflows automatiseren, handige opties voor self-service bieden, SLA's beheren en rapporten genereren. Freshdesk wordt gebruikt door meer dan 40.000 klanten, waaronder Bridgestone, HP, Harvard University en DHL. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zoho Desk integreerbare livechat-widgets voor je klantenserviceteam. Nu kun je je klanten ondersteunen via je website en apps.
Dankzij de integreerbare chatwidgets van Zoho Desk ben je altijd binnen handbereik wanneer klanten in je Helpcenter niet kunnen vinden wat ze zoeken. Je klanten kunnen direct contact opnemen met je vertegenwoordigers via het Helpcenter, zodat je medewerkers snel kunnen reageren en hen kunnen helpen om het juiste antwoord te vinden. Als een klant een probleem heeft dat meer tijd en aandacht vergt, kunnen medewerkers het chatgesprek in één klik omzetten in een ticket. Probeer Zoho Desk 15 dagen gratis uit! Meer informatie over Zoho Desk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat voor ondersteuning via het web, mobiel en chat. Help je klanten wanneer het ertoe doet en waar het ertoe doet.
Userlike combineert websitechat met mobiele berichten. Schakel over naar een betere manier van communicatie met klanten. Voor jouw klanten, ondersteuningsmedewerkers, verkopers en managers. Chat met jouw klanten via jouw website, Facebook Messenger, WhatsApp, Telegram en sms. Verbind jouw chatbot en automatiseer delen van jouw interacties met klanten. Geboren en gehost in Duitsland. Userlike houdt de gegevens van jouzelf en je klanten veilig met een 100% AVG-compatibele communicatieoplossing. Meer informatie over Userlike

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis live chat- en contactcentersoftware die door meer dan 8 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Wordt ook geleverd met gratis CRM en e-mailmarketing.
Als je op zoek bent naar gratis livechatsoftware voor je website, zul je enthousiast zijn over Bitrix24. Allereerst betekent gratis daadwerkelijk gratis: je kunt zoveel chatsessies hebben als je nodig hebt, zonder beperkingen. Ten tweede beperkt dit platform de gratis versie niet tot één chatmedewerker: je krijgt twaalf chatmedewerkers gratis. Ten derde is Bitrix24 een volledig uitgerust omnichannel-contactcenter. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Live chat-oplossing met CRM- en helpdesk-integratie en krachtige rapportagemogelijkheden.
Olark Live Chat is de gemakkelijkste manier om de klanten die je website bezoeken aan te spreken. Voeg een chatwidget van Olark toe aan je site om meer klanten te helpen en meer verkopen te sluiten. Olark kan worden geïntegreerd met een aantal CRM-, e-commerce- en helpdeskplatforms om je te voorzien van robuuste gegevens en krachtige klantinzichten. Meer informatie over Olark

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen.
Moderne live chat- en berichtoplossing ontworpen om persoonlijke communicatie tussen bedrijven en hun klanten te vereenvoudigen. Chatra verwelkomt potentiële kopers met de gezichten van je team en nodigt uit om in contact te komen via vriendelijke, gerichte automatische berichten. Het is veel gemakkelijker voor hen om je een snel chatbericht te sturen dan om een formele, saaie e-mail te verzenden vanaf een contactpagina. Reageer vanaf het medewerkersdashboard in je browser, desktop-app of mobiele app, en het systeem levert je bericht af. Meer informatie over Chatra

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Lever gepersonaliseerde één-op-één ondersteuning aan elke klant met behulp van de eenvoudige, maar krachtige gratis livechatsoftware die wordt aangeboden door EngageBay.
Geef je klanten de snelste, meest effectieve manier om met ondersteuningsmedewerkers te communiceren om hun vragen op te lossen. Bouw zinvolle en langdurige relaties op door via livechat met klanten te praten. Stuur een proactief bericht om je klanten uit te nodigen voor een livechat. Laat je betrokkenheid zien door proactief ondersteuning te bieden. Automatiseer het chatbericht en pas het aan op basis van verschillende factoren, zoals de pagina die de bezoeker bezoekt, locatie, verwijzingswebsite, nieuwe of terugkerende bezoeker en nog veel meer. Meer informatie over EngageBay

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware.
Pure Chat helpt kleine en middelgrote organisaties om hun websitebezoekers te betrekken met krachtige, gebruiksvriendelijke live chatsoftware. Gebruik Pure Chat gedurende het gehele klanttraject om informatie met bezoekers te delen, leads te genereren en een uitzonderlijke klantenservice te leveren om de verkoop te verhogen en de tevredenheid te verbeteren. Er is nu een 100% gratis abonnement beschikbaar met een onbeperkt aantal gebruikers en chats voor maximaal 3 websites. Waar wacht je nog op? Meld je aan en begin vandaag nog met chatten. Meer informatie over Pure Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
3CX is een communicatiesysteem met een geïntegreerde livechatfunctie. Chat of bel in realtime met je website- of Facebook-bezoekers.
Met 3CX Live Chat kan je bedrijf in realtime verbinding maken met websitebezoekers. Dankzij de integratie met het 3CX-telefoonsysteem kunnen bezoekers met één druk op de knop een chat naar een telefoongesprek (of videogesprek) verheffen. Wijs chats toe aan een bepaalde medewerker of laat groepen medewerkers chats beantwoorden. Beantwoord berichten op afstand met gratis mobiele telefoon-apps. Integreer zakelijke Facebook-berichten en sms om alle communicatie vanuit dezelfde interface te beantwoorden, wat bespaart op administratietijd en maandelijkse abonnementen. Meer informatie over 3CX

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses.
Chattool waarmee je contact kunt maken met je klanten via een mobiele app of op je website. Ondersteunt chatgeschiedenis en prestatieanalyses. Meer informatie over tawk.to

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Broadly is een platform voor het genereren van beoordelingen dat lokale bedrijven helpt positieve online beoordelingen te verkrijgen en tegelijkertijd hun reputatie te beschermen.
Het geautomatiseerde beoordelingsplatform van Broadly helpt lokale bedrijven positieve klantbeoordelingen te genereren op de belangrijkste platforms, waaronder Google, Facebook, TripAdvisor, NextDoor en nog veel meer. Dit platform helpt bedrijven uit het MKB beoordelingen te krijgen, meer zaken te doen en rechtstreeks met hun klanten te communiceren via app of desktop. Online beoordelingen zijn de grootste bepalende factor voor hoe een consument een nieuwe dienst selecteert, dus de focus van dit platform is om kleine, dienstverlenende bedrijven (1-100 werknemers) te helpen een betere online reputatie te ontwikkelen. Meer informatie over Broadly

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gebruik de kracht van de live chat van Smartsupp om echt contact te maken met je bezoekers, de online verkoop te stimuleren en de conversiepercentages te verbeteren.
Gebruik de kracht van de live chat van Smartsupp om echt contact te maken met je bezoekers en de online verkoop te stimuleren. Door zowel menselijke als chatbot-ondersteuning te bieden, profiteren bedrijven van een win-win-klantenservice die zowel de klant als het bedrijf meer mogelijkheden biedt, tegelijkertijd. Automatiseer antwoorden op veelgestelde vragen via een chatbot om tijd te besparen en vragen van klanten snel op te lossen, krijg toegang tot bezoekersgegevens en statistieken om inzicht te krijgen in je doelgroep en hun klantbehoeften, en profiteer van multichannel-communicatie, allemaal op één dashboard. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Drift helpt je team om meer leads te genereren en vergaderingen sneller te boeken met behulp van chatberichten.
Drift is een conversationeel marketingplatform. Klanten gebruiken Drift om potentiële klanten een moderne koopervaring te bieden, meer gekwalificeerde leads te genereren en de verkoopcyclus aanzienlij k te versnellen. In tegenstelling tot traditionele marketing- en verkoopsoftware die afhankelijk is van formulieren, koude prospectie en talloze vervolg-e-mails verbindt Drift bedrijven in realtime met websitebezoekers met behulp van bots en artificiële intelligentie. Ga vandaag nog gratis aan de slag via de website. Meer informatie over Drift

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Kayako Live Chat Software maakt direct contact met klanten om de responspercentages en verbindingstijden te verlagen. Bekijk een gratis demo en probeer de testversie!
Kayako Live Chat Software verbetert je klantenservices door de responspercentages te verlagen met snellere verbindingstijden. Vraag een demo aan en ontdek hoe jij kunt profiteren van Kayako. Bespaar geld en reageer direct op klanten met gepersonaliseerde interacties. Kayako past de ondersteuning en prijzen aan om je bedrijf te laten groeien. Eenvoudige installatie en integratie voor een aangepaste, klantgerichte software-ervaring. Kayako verbindt de puntjes van Live Chat en verenigt moeiteloos de klantenservice via chat, sociale media, e-mail en telefoon. Meer informatie over Kayako

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Cloud-based IT support software for SMBs with in-house and remote teams.
GoTo Resolve is IT support software built for SMBs. It helps IT professionals streamline their help desk by bringing together the tools they need to engage, identify problems, and fix issues faster. It combines game-changing IT management and support software with conversational ticketing and a zero trust architecture into a single consolidated tool. It is simple, secure, flexible, and free to use. Looking for GoToAssist? GoTo Resolve includes the same remote support functionality and more. Meer informatie over GoTo Resolve

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gratis, open source systeem voor teamsamenwerking en communicatie, alternatief voor Slack. Lokaal of in de cloud gehost. Totale privacy.
Rocket.Chat is een sociaal netwerkplatform voor ondernemingen en teamsamenwerking dat een veilige chatomgeving biedt voor realtime communicatie op internet, desktop of mobiel. Het platform is een open source teamchat die alle organisaties de vrijheid geeft om hun communicatie met interne of externe cliënten te beheren en te centraliseren door de plek te kiezen waarop hun gegevens veilig gehost worden, en door te kiezen voor een volledig aanpasbare interface met een reeks plug-ins, thema's en onbeperkte integraties. Meer informatie over Rocket.Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Haal meer uit de chat door het te combineren met live co-browsen op websites om klanten te helpen bij het navigeren door problemen, door precies te zien wat zij zien.
Dankzij de krachtige combinatie van livechat en co-browsing op de live website van Lucky Orange kunnen medewerkers van klantenondersteuning klanten helpen met websiteproblemen door het probleem precies te zien zoals je klant het ziet. Help klanten wanneer ze, naar verwachting, hulp nodig hebben: met intelligente triggers waarmee je klanten kunt uitnodigen om te chatten op bepaalde pagina's, het aantal bezoeken op de pagina of de hoeveelheid tijd die erop is doorgebracht. Beperk de chat tot de uren die je beschikbaar bent tijdens kantooruren, zodat chat alleen wordt weergegeven wanneer je online bent. Meer informatie over Lucky Orange

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform dat mensen centraal stelt in een enkel, levenslang klantgesprek.
Gladly is een uiterst persoonlijk klantenserviceplatform. In tegenstelling tot oudere klantenserviceplatforms die zaakgericht zijn, is Gladly ontworpen met mensen als uitgangspunt en maakt het op unieke wijze een enkel levenslang klantgesprek mogelijk, van spraak naar moderne berichtenuitwisseling. Gladly ondersteunt enkele van de meest innovatieve consumentenbedrijven zoals JetBlue, JOANN en TUMI om uitzonderlijke klantervaringen te leveren en maakt van klantenservice een concurrentievoordeel. Meer informatie over Gladly

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Probeer de voor Shopify, Magento en BigCommerce ontworpen livechat en helpdesk. Sluit sneller meer verkopen af. Begin nu gratis.
Livechat die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Gorgias is niet alleen chatten; maak in realtime contact met klanten op je site of via sociale media. Configureer automatische antwoorden op veelgestelde vragen. Bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer, allemaal op één plek. Voeg sjablonen, regels en macro's toe. Verminder de ondersteuningstijd en zet je bezoekers om in klanten. Verbind je Shopify-winkel binnen enkele minuten en probeer het nu met een gratis proefversie. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tiledesk is the all-in-one conversational AI platform with omni-channel live chat, chatbots and 3rd party apps integration
To have fully satisfied customers is complex. Conversation’s actors (chatbots and humans) should handoff to each other many times during a chat to address customers needs. Tiledesk provides a solution orchestrating instant, asynchronous and multichannel communication among all stakeholders of a typical conversational architecture: chatbots, support operators, end users, colleagues, applications, knowledge systems, etc. Meer informatie over Tiledesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor klantgerichtheidsteams om via verschillende kanalen met prospects en klanten te communiceren.
Freshchat is moderne berichtensoftware die is ontwikkeld voor verkoop- en klanttevredenheidsteams om met prospects en klanten te praten op de website, mobiele app of sociale pagina's. Freshchat is een sprong vooruit ten opzichte van eerdere live-chat, en helpt bedrijven en hun teams zich te concentreren op een continue en contextgestuurde berichtenervaring. Met functies zoals campagnes, verkoopbot, geïntegreerde self-service en intelligente berichtenroutering worden aan gestelde verwachtingen voldaan, en antwoorden op vragen van bezoekers zijn slimmer en sneller. Meer informatie over Freshchat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Mac-toepassing waarmee je berichten kunt verzenden op meerdere services en berichten kunt plannen die moeten worden verzonden.
Eén app voor meer dan 22 berichtendiensten WhatsApp, Facebook Messenger, Hangouts, Telegram, Skype, Slack, Twitter, Discord, GroupMe, Facebook Page messenger, VK, Chat, Tinder en vele andere. Opmerk ing: One Chat is een samenvoeg-app, die alle berichtendiensten combineert. De ervaring zal 100% vergelijkbaar zijn met webuitbreiding van die diensten, met de volgende extra functies. Kenmerken: Plan berichten om ze op een gepland tijdstip te verzenden. Gebruik meerdere parallelle accounts van dezelfde service. Privacymodus. Meer informatie over One Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Zakelijke berichtenfunctie met meerdere kanalen zoals telefoongesprekken, online chatten, e-mail, Facebook-berichten en nog veel meer. Alles wat je bedrijf nodig heeft.
JivoChat is de zakelijke berichtenoplossing die je team nodig heeft om je online contact met klanten te stimuleren. De live chat-functie biedt functionaliteiten zoals de mogelijkheid om via slechts één toepassing bezoekers te volgen, met hen te communiceren via online chat, telefoontjes, e-mails, Facebook Messenger, Viber, Telegram en nog veel meer. Verlies nooit de kans om contact te maken: zelfs als je offline bent, kunnen bezoekers van je website berichten achterlaten die je later kunt ophalen. Gebruik JivoChat om bezoekers vandaag nog om te zetten in klanten! Meer informatie over JivoChat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Een alles-in-één tool voor klantbetrokkenheid met livechat, tracking van websitebezoekers en analysemogelijkheden.
Zoho SalesIQ is een alles-in-één platform voor klantbetrokkenheid, livechat en analyse om uw inspanningen op het gebied van marketing, verkoop en klantenondersteuning te verenigen, uw klanten een geweldige ervaring te bieden en de bedrijfsgroei te stimuleren. Leer je prospects beter kennen en ga precies op het juiste moment het juiste gesprek met ze aan. Meer informatie over Zoho SalesIQ

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Crisp is veel meer dan freelive chatsoftware. Dit geweldige product heeft meerdere functies om je klanten te verrassen.
Zeer gewaardeerd door MKB's en startups, biedt de Live Chat Software nog meer! De live chat wordt geleverd met een gedeelde inbox waarmee bedrijven hun interne samenwerking kunnen verhogen en de conversatie-ervaring met je leads en klanten op meerdere kanalen kunnen verbeteren. De Live Chat wordt door meer dan 100.000 klanten over de hele wereld gebruikt en biedt innovatieve functies die je teams en je klanten zullen verrassen. Meer informatie over Crisp

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Veilige instant messaging-software voor zakelijke communicatie, die een privéteamnetwerk met een scala aan beheerfuncties biedt.
Brosix is de perfecte oplossing voor alle soorten bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming voor de dagelijkse werkcommunicatie. Het gesloten netwerk en de P2P-versleuteling kunnen helpen bedrijven te beschermen tegen indringers en datalekken. Het Business-abonnement bevat app-functies en een scala aan ondernemingsfuncties zoals een privéteamnetwerk, gebruikersfunctiebeheer en nog veel meer. Het Premium-abonnement bevat alle beschikbare app- en ondernemingsfuncties plus geavanceerde beheerfuncties voor veilige samenwerking. Meer informatie over Brosix

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Landbot is een oplossing voor het genereren van leads die een hoge conversie heeft en geen AI vereist; het kan zonder coderingvaardigheden moeiteloos worden ingebed.
Landbot is een tool voor het maken van conversationele websites waar bezoekers dol op zijn. Maak contact met mensen en stimuleer conversies met behulp van menselijke gesprekken, op schaal. Deze krachtige codeerloze oplossing stelt iedereen in staat om op elke website een chatbot met een hoge conversie te maken en in te bedden zonder dat er codeervaardigheden nodig zijn. Meer informatie over Landbot

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's.
SmatBot, een intelligente bot, versnelt het genereren van leads met verhoogde betrokkenheid en converteert ze rechtstreeks naar MQL's. Meer informatie over SmatBot

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback.
De beste software voor de levenscyclus van klanten: ondersteuning, automatisering en feedback. De perfecte livechat volledig geïntegreerd met je platform. Videogesprek geïntegreerd met Schermdeling. Screenshots. Meer informatie over Customerly

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Met Livechats van Ideta voer je realtime gesprekken met je klanten terwijl ze browsen. Gebruik Livechats om de omzet te verhogen.
Met Livechats van Ideta kun je realtime gesprekken met je klanten voeren terwijl ze op je website zijn. Door een livechat te gebruiken, kun je je klanttevredenheid en betrokkenheid vergroten door snel antwoord op hun vragen te geven. Bovendien legde 83% van de kopers uit dat ze tijdens hun online traject een vorm van ondersteuning nodig hadden. Door je twijfelende klanten snelle en gepersonaliseerde hulp te bieden, kun je je verkoop- en conversiepercentages verhogen. Meer informatie over Ideta

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
ProProfs Chat helpt je om klanten proactieve ondersteuning te bieden, hun betrokkenheid te vergroten, leads vast te leggen, kansen voor upsell vast te stellen en meer.
ProProfs Chat is online livechat-software waarmee bedrijven hun klanten onmiddellijke ondersteuning kunnen bieden en contact kunnen leggen met hun websitebezoekers. Met behulp van ProProfs Chat kan je ondersteuningsteam problemen sneller oplossen, snel antwoord geven op vragen over je producten en diensten en je klanten verzekeren dat de ondersteuning klaar staat zodra het nodig is. ProProfs Chat helpt je ondersteuningsteams het aantal tickets te verminderen, de responstijd en tevredenheid van klanten te verbeteren en uiteindelijk de omzet en het rendement te verhogen. Meer informatie over ProProfs Chat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Multi-channel live chat-oplossing met chatbots, kennisbank, automatische uitnodigingen, groepschats en nog veel meer.
Chaport is een moderne livechat-oplossing met chatbots, automatische uitnodigingen, kennisbank, integraties met Facebook, Viber, Telegram, offline berichtenuitwisseling, mogelijkheden voor groepschats en nog veel meer. Het is ontworpen als een moderne messenger om communicatie met klanten net zo gemakkelijk en plezierig te maken als chatten met vrienden. Bovendien biedt het web-, desktop- en mobiele apps, zodat u vanaf elk apparaat en elke locatie met klanten kunt chatten. Meer informatie over Chaport

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Bied handige documenten, indrukwekkende productupdates en beheer klantgesprekken, allemaal in een krachtige widget.
Geef klanten gepersonaliseerde zelfbedieningsondersteuning. Beheer honderden gesprekken via een gebruiksvriendelijk platform. Al je contactgedrag, gesprekken en kenmerken zijn altijd met één klik te vinden. - 100% aanpasbaar; - kennisbank en updates geïntegreerd; - kwalificatieformulier; - routing van gesprekken; - tags en notities; - gebruikersgedrag; - antwoorden opslaan. En nog veel meer... Probeer vandaag nog het gratis abonnement. Meer informatie over Froged

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support.
Easily create Facebook Messenger bots for marketing, sales, and support. Meer informatie over ManyChat

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Tars helps marketers to create conversational landing pages and improve their PPC conversion rate by 50%-200%.
Tars is a chatbot platform that allows marketers to build automated conversational workflow to talk to users clicking on your PPC/Paid campaigns. Tars web-based chatbots replace your static landing pages (forms) to give your users a conversational post-click experience and help you get 2x-3x higher conversion rates. Meer informatie over Tars

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Online platform voor live chat tussen je medewerkers en klanten voor een snelle, bevredigende en efficiënte service
NABD is een eenvoudig te installeren online platform voor zakelijke live chat. Dit platform kan je klantenserviceteam koppelen aan je klanten. Het kan een brug slaan tussen je consumenten en je medewerkers. Breid je klantenservice online uit en breng je relaties met je klanten naar een hoger niveau. Met NABD kun je online chat toevoegen aan je website om je klanten een nieuwe handige communicatielijn te bieden. De nieuwe lijn zal een andere invulling geven aan de relaties met je klanten. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
User.com is een geavanceerd marketing- en verkoopsysteem dat helpt bij het automatiseren van gepersonaliseerde communicatie en het stroomlijnen van bedrijfsprocessen.
User.com is een alles-in-één platform voor marketing automation gericht op het stimuleren van betrokkenheid en het verbeteren van conversie door een enkele gegevensbron voor je klanten te gebruiken. Bereik klanten via een breed scala aan communicatiekanalen: e-mail, livechat, chatbot, pushmeldingen, dynamische pagina-inhoud en nog veel meer - allemaal beschikbaar op één plek. Geïnteresseerd in marketing automation? Maak gebruik van een gratis proefperiode van 14 dagen zonder betaling vooraf. Meer informatie over User.com

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
The world's leading chatbots and voice bots are built by yellow.ai. We deliver 60% automation in the first 30 days of a bot going live.
Yellow.ai is the worlds leading CX automation platform, enabling 700+ enterprises to deliver real-time support on web, mobile, and messaging services such as WhatsApp, FB. Enterprises can now self-serve 80% of queries and improve CSAT by 20%, by deploying an omnichannel chatbot in 100+ languages. For critical queries, seamlessly transfer to a human agent. Integrate a chatbot atop your CRM or solve customer queries in real-time. Switch to the future of live chat software. Meer informatie over yellow.ai

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Connect with customers and resolve their issues through ticket and feedback management.
At ThriveDesk, we believe there is always a better way to to manage customer success. ThriveDesk helps team members work better together - week after week. Designed by and for teams, ThriveDesk immediately fits into your day-to-day. Simple, affordable help desk solution for small businesses, eComemrce and SaaS managing customer support. - Shared Inbox - Live chat - Knowledge base - Community - Deep WooCommerce integration - Advanced reporting - And much more... Meer informatie over ThriveDesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Een ideale manier om te communiceren. Een flexibele messenger die integreert met e-mail en waarmee je eenvoudig bestanden kunt opslaan en delen.
Fleep combineert berichten met geïntegreerde, lichtgewicht samenwerkingstools en video. In tegenstelling tot concurrenten werkt het binnen meerdere teams en organisaties. Fleep kan worden geïntegreerd met elke e-mailclient waardoor het misschien wel de meest flexibele communicatie-oplossing voor elk bedrijf is. Fleep kan de manier waarop je met collega's en partners werkt radicaal verbeteren. Hiermee kun je naadloos met allemaal op één plek verbinding maken. Meer informatie over Fleep

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Livechat-software voor meerdere bedrijven, veilige, betrouwbare klantenbinding en realtime klantenondersteuning.
De livechat-software van Vision Helpdesks is een veilig, realtime platform voor live chatberichten tussen meerdere bedrijven dat de klantenbinding verbetert door verkoopteams te helpen om websitebezoe kers om te zetten naar betalende klanten. Belangrijke aspecten van livechat-software: * gebruiksvriendelijkheid;  * ingebouwde tools voor klantenondersteuning;  * livechat-beheer voor meerdere bedrijven;  * apparaatonafhankelijk (browsergebaseerd); * verbetering van de productiviteit van het klantenserviceteam;  * contact met websitebezoekers om de omzet te verhogen; * krachtige automatisering. Meer informatie over Vision Helpdesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Improve your customer service with this app that makes it possible to create, manage, and translate canned responses.
Improve your customer service with this app that makes it possible to create, manage, and translate canned responses. Meer informatie over typedesk

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, a
It is a live chat and audience engagement platform that helps businesses to conduct webinars, Q&A sessions, presentations, workshops, and broadcasts. Meer informatie over Chatroll

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden
Helpshift is het toonaangevende automatiseringsplatform voor klantenservice.
Dankzij het gestroomlijnde ondersteuningssysteem van Helpshifts kunnen bedrijven problemen efficiënter oplossen, waardoor de klanttevredenheid tegelijkertijd toeneemt. Bedrijven zoals Viacom, Virgin Media, Microsoft, Western Union en Flipboard en honderden andere toonaangevende merken gebruiken het Helpshift-platform om chatgerichte klantenondersteuning te bieden. Helpshift is wereldwijd geïnstalleerd op twee miljard apparaten en ondersteunt maandelijks meer dan 600 miljoen actieve consumenten. Ga voor meer informatie naar https://www.helpshift.com. Meer informatie over Helpshift

Functies

  • Proactief chatten
  • Gestandaardiseerde antwoorden
  • Offline formulier
  • Overdrachten en routering
  • Integraties van derden
  • Geotargeting
  • Websitebezoekers bijhouden