Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Werkorder software

Werkorder software wordt vaak geleverd als een functie of een aanvulling op uitgebreidere softwaresystemen voor field service, buitendienstbeheer en onderhoudsbeheer. Er zijn echter ook toepassingen die op zichzelf staan. Werkorder software plant, volgt en rapporteert over serviceaanvragen, helpt technici naar opdrachten te sturen, achterstallige aanvragen op te sporen en de doorlooptijd en servicekwaliteit bij te houden. Sommige toepassingen maken ook facturering mogelijk voor specifieke werkorders. Dit soort software wordt gebruikt voor het automatiseren van werkopdrachten voor bouw- en wagenparkonderhoudsteams, alsook voor verschillende servicebedrijven.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Werkorder software met de meeste reviews van onze gebruikers

Nederland Lokale producten weergeven

139 resultaten

EZO CMMS is het onderhoudsbeheersysteem van de volgende generatie, waarmee je verder kunt gaan dan alleen het volgen van werkorders met gecentraliseerde zichtbaarheid. Meer informatie over EZO CMMS
EZO CMMS is een speciaal gebouwde oplossing voor onderhoudsbeheer waarmee je meer kunt doen dan alleen werkorderbeheer en waarmee je gecentraliseerde zichtbaarheid en controle krijgt over alle onderhoudsactiviteiten. De oplossing is uitgerust met krachtige functies die zijn ontworpen om onderhoudsmanagers te helpen bij het effectief implementeren van een systeem dat proactief werkorders en preventieve onderhoudsschema's bijhoudt, maximale uptime van apparatuur waarborgt, ongeplande reparaties vermindert en overheadkosten onder controle houdt. Meer informatie over EZO CMMS

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Fiix kan moeiteloos werkorders beheren. Meer informatie over Fiix
Werkordersysteem voor onderhoudswerkzaamheden op bedrijfsniveau - geavanceerde functies voor geavanceerde organisaties. Ervaar moeiteloos beheer van werkorders en onderhoud zonder beperkingen met Fiix, het cloudgebaseerde CMMS dat teams helpt bij het plannen, volgen en organiseren van onderhoud. Dankzij de ervaring van Fiix kunnen technici werkorders overal openen, bijwerken en sluiten, zowel via desktop als mobiel. Beheerders krijgen met Fiix toegang tot realtime inzichten via hun aangepaste dashboard. Meer informatie over Fiix

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Nederland Lokaal product
FieldBuddy

FieldBuddy

(0) Nederland Lokaal product
FieldBuddy is een cloud-oplossing om het uitvoeren van in- en externe servicewerkzaamheden te managen, van melding tot factuur. Meer informatie over FieldBuddy
FieldBuddy brengt het serviceproces onder controle, van melding tot facturatie. Geschikt voor binnen- en buitendienst. Workflows voor terugkerende werkzaamheden. Leest barcodes en QR-codes. Terugmelding van uren en spare parts op de tablet. Een pdf-factuur kan direct worden uitgeprint. Integreert met backoffice- en ERP-systemen. Enkele features: contracten, planning, technische documentatie en handleidingen, apparaathistorie, facturatie, materiaalbeheer met meerdere voorraadlocaties. Meer informatie over FieldBuddy

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
IssuTrax is een flexibele oplossing voor probleemopvolging en werkorderbeheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert. Meer informatie over IssuTrax
IssuTrax is flexibele software voor probleemopvolging en -beheer die de productiviteit, samenwerking en verantwoording verbetert door de tools en het raamwerk te bieden die nodig zijn om het hoogste niveau van klantenservice te bieden. IssuTrax stroomlijnt binnenkomende problemen en wijst ze automatisch toe aan het juiste team via een flexibel workflowsysteem om het juiste eigenaarschap te handhaven, waardoor het personeel de details krijgt die nodig zijn om zich te concentreren op hun meest directe taken en het management een realtime beeld van de activiteit heeft. Meer informatie over IssuTrax

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures die de efficiëntie en realtime inzichten bevordert. Meer informatie over MaintainX
MaintainX is mobielgerichte software voor het digitaliseren van werkorders en procedures waarmee frontlijnteams weten wat ze moeten doen en hoe ze het moeten doen. De software kan het volgende digitaliseren en weghalen van het ouderwetse klembord: -veiligheidsprocedures; -milieuchecklists; -rapportage van gereedschap en meters; -onderhoudsprocedures; -audit-/inspectieworkflows; -trainingschecklists. Operationele leiders worden efficiënter doordat de software realtime zakelijke inzichten uit het veld levert. Meer informatie over MaintainX

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Beheer mobiele werkkrachten met Synchroteam-software voor buitendienstbeheer. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam
Beheer mobiele werkkrachten op efficiënte wijze, vereenvoudig je bedrijfsprocessen en optimaliseer de kosten met Synchroteam buitendienstbeheersoftware voor werkorders. Synchroteam biedt tracering, planning, dispatch, kalender, taakbeheer, rapportage, CRM, facturering en kaarten. Cloudgebaseerde SaaS met mobiele iOS- en Android-apps. Integreert met Quickbooks. Creëer binnen 1 minuut je gratis proefversie en zorg dat je goed georganiseerd bent met deze betaalbare, krachtige en aanpasbare oplossing voor de buitendienst. Live ondersteuning. Meer informatie over Synchroteam

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Nederland Lokaal product
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren. Meer informatie over Gomocha
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Maintenance Connection CMMS is een uitgebreide oplossing voor werkorderbeheer, planning van preventief onderhoud en onderdeleninventaris. Meer informatie over Maintenance Connection
Maintenance Connection CMMS/EAM van Accruent is een uitgebreide oplossing voor werkorderbeheer, planning van preventief onderhoud en voorraad van onderdelen die onderhoudsteams helpt om over te schakelen van reactief naar preventief onderhoud. Het elimineert de rompslomp van werkorderbeheer met gecentraliseerde tracking van werkorders, die nu eenvoudig kunnen worden beoordeeld en toegewezen aan technici. Meer informatie over Maintenance Connection

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor buitendienstbeheer waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Wrike is software voor werkmanagement die wordt gebruikt voor werkorders met aangepaste aanvraagformulieren, urenregistratie, Kanbanborden en meer.
Wrike is software voor werkmanagement die wordt vertrouwd door meer dan 20.000 bedrijven wereldwijd. Stroomlijn je werkorders met behulp van aangepaste aanvraagformulieren met automatische toewijzing, Kanbanborden, Gantt-diagrammen, urenregistratie, prestatierapporten, middelenbeheer en gedeelde workflows, allemaal op één plek. Versnel je werkorders dankzij de meer dan 400 integraties van Wrike. Pas de werkstromen van je team aan om bij elke stap de voortgang te delen en verhoog het aantal tijdige leveringen met Wrike. Meer informatie over Wrike

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Software voor werkorders voor het beheer van middelen, inventaris, onderhoud en werkorders. Snelle toepassing met gratis proefversie.
Deze toonaangevende software voor werkorders helpt je in het bijhouden van onderhoudskosten, het plannen van eenmalige en terugkerende diensten, het beheren van serviceleveranciers en het aanpassen van onderhoudswaarschuwingen voor meer controle. Gebruik de mobiele app om QR-codes en streepjescodelabels te scannen en servicetickets te beheren waar je ook bent. Werkorderbeheer, goederentracering en grondige servicerapporten maken dit de ideale software voor onderhoudsbeheer, zowel voor correctief als preventief onderhoud. Integratie met RFID en Zendesk. Probeer het gratis uit. Meer informatie over EZOfficeInventory

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Platform voor het volgen van middelen dat cloudgebaseerd is met mobiele apps (IOS/Android). Onbeperkt aantal gebruikers. Ontvang vandaag nog een gratis begeleide demo.
Asset Panda is een krachtig platform in de cloud en via mobiele app voor het volgen van vaste activa, waarmee je slimmer kunt werken. Dit platform helpt mensen hun vaste activa gedurende hun hele levenscyclus te volgen, beheren en ondersteunen. Deze software is geconfigureerd voor de manier waarop klanten werken, is beveiligd en maakt gebruik van de mobiele apparaten die je werknemers al bij zich hebben. Prijzen vanaf $ 1499 per jaar. Er zijn ook aangepaste prijzen beschikbaar. Meer informatie over Asset Panda

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Cloudgebaseerd werkordersysteem dat werkorder- en facilitair beheer stroomlijnt. Creëer projecten, geef toewijzingen voor werkorders en beheer je bedrijfsmiddelen.
Het door UpKeep ontwikkelde beheersysteem voor werkorders is een moderne oplossing voor het onderhouds- en middelenbeheer voor je team. UpKeep is altijd en overal gemakkelijk bereikbaar, van je bureaublad tot je telefoon en zelfs je tablet. Creëer werkorders onderweg, ontvang meldingen wanneer taken worden bijgewerkt en ontvang waarschuwingen rechtstreeks vanuit je app wanneer bedrijfsmiddelen uitvallen, zodat je bedrijf efficiënter dan ooit tevoren werkt. Meer informatie over UpKeep

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Software voor cloudgebaseerd onderhoudsbeheer (CMMS) en enterprise asset management (EAM), beschikbaar vanaf elke locatie of apparaat.
Fracttal is het platform voor enterprise asset management voor het internet of things (IoT, internet der dingen). Fracttal is een complete oplossing van software en hardware die een combinatie biedt van machine-to-machine-communicatie (M2M), telematica en een krachtige technologie voor middelenbeheer. Met Fracttal kunnen bedrijven hun uitdagingen voor de prestaties van bedrijfsmiddelen oplossen. Hierdoor kunnen ze de uitvaltijd verminderen en de productiviteit verhogen, waardoor ze efficiënter kunnen werken dan ooit tevoren. Meer informatie over Fracttal

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
ECi JobBOSS biedt de noodzakelijke zakelijke softwaretools die je nodig hebt om je winkel efficiënt, productief en winstgevend te houden.
ECi JobBOSS is taakgebaseerde software voor werkplaatsbeheer die speciaal is ontworpen voor fabrikanten die op maat en in gemengde modus werken; het is een geïntegreerde quote-to-cash-oplossing die volledige zichtbaarheid en controle over een productiebedrijf biedt. Elke optie is beschikbaar als cloud- of on-premise software en biedt flexibele tariefmodellen en maandelijkse abonnementen, zodat je de juiste oplossing voor je bedrijf kunt kiezen. Nieuwe ECi JobBOSS 2018-dashboards tonen de bedrijfskritieke informatie in realtime. Meer informatie over JobBOSS²

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Pas taken aan op de behoeften van de werkorder. Verzamel locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten via de mobiele toestellen van je werknemers.
Verizon Connect Work helpt je je bedrijf efficiënter te beheren. Taken kunnen worden aangepast aan de behoeften van elke werkorder en kunnen worden toegevoegd, bijgewerkt, opnieuw toegewezen en gesynchroniseerd met je back-office. Verzamel relevante informatie in het veld, zoals locatiegegevens, foto's en handtekeningen van klanten, terwijl je je technici voorziet van software die compatibel is met hun smartphones en tablets. Beheer je planningen, facturen en offertes door ze naar de cloud te verplaatsen. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Haal meer opdrachten binnen, word sneller betaald en maak indruk op je klanten met mHelpDesk, de alles-in-één-oplossing voor je bedrijf.
Tijd om alles beter te organiseren! De oplossingen voor werkorderbeheer van mHelpDesk helpen je om meer opdrachten binnen te halen, je bedrijf op orde te brengen en indruk te maken op je klanten. Eén gebruiksvriendelijke en betaalbare softwareoplossing om je te helpen je werkorders te beheren, van het kantoor tot in het veld. Beheer je werkorders end-to-end met planning, dispatch, facturering, voorraadbeheer, uitbetaling en alles daartussenin. De interne productexperts zorgen ervoor dat je vandaag nog aan de slag kunt. Meer informatie over mHelpDesk

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Open source set van geïntegreerde zakelijke toepassingen voor CRM, POS, website, e-commerce, verkoop, accounting, magazijn, HR, project en marketing.
Odoo biedt een pakket van volledig geïntegreerde, aanpasbare, open-source bedrijfstoepassingen. Deze alles-in-één softwareoplossing biedt de uitkomst voor de meeste zakelijke behoeften, zoals CRM, verkoop, project, productie, inventaris en boekhouding. Odoo voldoet aan de behoeften van bedrijven, ongeacht de omvang en het budget. Meer informatie over Odoo

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine bedrijf groter lijken met de software van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven met een buitendienst om hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; synchroniseer automatisch met je accountingsoftware; dit alles vanaf kantoor of in het veld. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Met software die mobiele telefoons, tablets en computers synchroniseert, kunnen loodgietersbedrijven personeel, dossiers en klanten efficiënt beheren.
Stroomlijn het beheer van je loodgietersbedrijf met RazorSync-software voor mobiele telefoon, tablet en computer. Plan, dispatch, factureer en beheer klantrecords vanuit het veld. Bekijk projecten en technici op een kaart, plan ze opnieuw in en dispatch ze om tijd en reiskosten te besparen. Gegevens worden opgeslagen in de cloud, voor eenvoudige toegang en klantendossiers werken je QuickBooks op kantoor automatisch bij. Gebruikers van RazorSync melden hogere facturen, omzet en klanttevredenheid. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Meer informatie over RazorSync

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Krachtige en effectieve tools voor taakbeheer, contactbeheer en projectmanagement verpakt in een eenvoudig te leren en gebruiksvriendelijke interface.
JobNimbus is perfect voor dakdekkers, verbouwers, restaurateurs en meer, en bespaart je tijd en geld met tools voor project-, contact- en taakbeheer verpakt in een gebruiksvriendelijke interface. Met JobNimbus kun je moeiteloos je verkoop- en opdrachtpijplijnen volgen. Creëer ramingen en facturen, maak werkfoto's, wijs werkorders toe, creëer en deel documenten, plan taken, bekijk gedeelde agenda's, verzend materiaalbestellingen, volg betalingen en meer. Genereer krachtige live rapporten om alles inzichtelijk te maken. Web, iOS, Android. Meer informatie over JobNimbus

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
Mobiliseer je servicebedrijf en verhoog je winst met de unieke forfaitaire prijzen van Coolfront die je volledig kosteloos kunt gebruiken.
Ben je klaar om je servicebedrijf naar een hogere versnelling te schakelen met een vast tarief en digitaal werkorderbeheer? Met Coolfront Mobile kunnen technici moeiteloos de belangrijkste vraag van een huiseigenaar, "hoeveel gaat dit kosten?" beantwoorden. De uitgebreide database met vaste tarieven van Coolfront omvat meer dan 30.000 reparaties en 16.000 onderdelen. Coolfront is de toonaangevende kosteloze app voor werkorderbeheer en vaste tarieven met QuickBooks-integratie. Bovendien hebben ze een uitstekend aanbod. Je kunt Coolfront gratis proberen met 50 testwerkorders. Meer informatie over FieldEdge Flat Rate Mobile

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
De module voor werkorderbeheer van eSPACE is een uitgebreid softwaresysteem voor facilitair beheer.
eSPACE biedt uitstekende klantenservice en voortdurende ontwikkelingsondersteuning. Deze module voor werkorderbeheer bestaat uit uitgebreide software voor facilitair beheer. Een aantal van de belangrijkste functies omvatten: - beheer van werkorders, opdrachten en voorraad; - robuuste rapportage-opties en apparatuurtracking; - preventief onderhoud; - leveranciersportaal. Probeer het 30 dagen gratis of vraag vandaag nog een gratis demo aan. Meer informatie over eSPACE

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici
De software voor werkorders van FMX stroomlijnt processen, verhoogt de productiviteit van bedrijfsmiddelen en zet bruikbare inzichten om in betekenisvolle resultaten.
FMX biedt configureerbare software voor werkorders die organisaties helpt processen te stroomlijnen, de productiviteit van bedrijfsmiddelen te verhogen en bruikbare inzichten om te zetten in betekenisvolle resultaten. De software verkort de afhandeltijd van werkorders, organiseert preventieve onderhoudstaken en stelt je in staat om je apparatuur en bedrijfsmiddelen te beheren met één gebruiksvriendelijk systeem. Wanneer je FMX als oplossing kiest, word er een prioriteit van gemaakt om je te helpen operationele uitmuntendheid te bereiken en je bedrijfsresultaten te verbeteren. Meer informatie over FMX

Functies

  • Preventief onderhoud
  • Offertes
  • Verzendbeheer
  • Mobiele toegang
  • Kalenderbeheer
  • Rapportage en statistieken
  • Factureren
  • Onderhoudsplanning
  • Voorraadbeheer
  • Beheer van technici