Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Patiëntenadministratie software

Patiëntenadministratie software bestaat uit oplossingen voor het beheer van beddenbeschikbaarheid, het volgen van patiënten in het hele gebouw, of het nu een ziekenhuis of een kleinere zorgkliniek is, en wachtrijbeheer voor verschillende zorgorganisaties. Zie ook: patiëntendossier software en software voor het beheer van gezondheidszorg.

Nederland Lokale producten weergeven

71 resultaten

BeeHealthy is een op modules gebaseerd, whitelabel SaaS-platform voor het digitaliseren van de dienstverlening in de gezondheidszorg. Meer informatie over BeeHealthy
BeeHealthy is de leider in de ontwikkeling van digitale oplossingen voor de gezondheidszorg op de Europese markt. Het op modules gebaseerde, whitelabel SaaS-platform helpt primaire en secundaire zorgverleners om de digitale stap te zetten door hun dienstverlening te digitaliseren. • bewezen bedrijfsimpact; • operationele uitmuntendheid bij het opzetten van digitale zorgverlening; • voortdurende ontwikkeling; • gebruiksvriendelijke interfaces voor professionals, patiënten en beheerders in hun moedertaal. Meer informatie over BeeHealthy

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Een wereldwijd, innovatief, cloudgebaseerd beheersysteem voor klinische proeven dat een snellere toegang biedt tot realtime gegevens. Meer informatie over EDGE
Het EDGE-programma is geïntegreerd in 80% van de NHS (National Health Service) in het VK en wordt ook wereldwijd gebruikt. EDGE biedt gebruikers een snellere toegang tot realtime gegevens en biedt volledig onderzoeksbeheer van begin tot eind. Het biedt samenwerkingsfuncties die de efficiëntie verhogen en het voor klinisch personeel mogelijk maken om meer tijd met patiënten door te brengen. Het platform biedt flexibele prijzen op basis van het soort en de grootte van je organisatie. E-mail het bedrijf voor meer informatie of om een gratis demo aan te vragen. Meer informatie over EDGE

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
SimplePractice is een hoog-beoordeeld platform voor praktijkbeheer voor eigenaren van kleine bedrijven in de gezondheid en wellnessbranch. SimplePractice staat bekend om zijn heldere interface en bevat een toonaangevende functieset met een volledig papierloos intakeproces, aangepaste notities en formulieren, gratis afspraakherinneringen (sms, e-mail en spraak), een mobiele app, e-claims indienen, een aantrekkelijk klantenportaal, facturering en de nieuwste functie: Telehealth! Bekijk je klanten via HIPAA-conforme video - altijd en overal. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Behaal betere klinische resultaten met behulp van NextGen EDP/EPD-oplossingen. Het doel van dit platform is om jou in staat te stellen hoogwaardige zorg te leveren.
Behaal betere klinische resultaten met EDP/EPD-software van NextGen Healthcare. Het doel van dit platform is om jou te laten focussen op het leveren van de beste zorg aan je patiënten. Krijg toegang tot geavanceerde tools voor snelle, efficiënte documentatie. Het resultaat: complete, nauwkeurige informatie, betere coördinatie van zorg, verbeterde diagnose en verminderd risico. NextGen Enterprise EDP en NextGen Office EDP (voorheen MediTouch) ondersteunen je op je traject naar waardegerichte zorg, ongeacht de grootte van je praktijk. Meer informatie over NextGen Office

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
De vertrouwde, bewezen factureringstechnologie voor onafhankelijke praktijken. Vereenvoudig je medische facturering en hou de controle over je praktijk.
Kareo Billing biedt optimale software om je interne factureringsproces te ondersteunen. De web- en mobiele apps helpen je praktijk om patiënten en de complicaties die gepaard gaan met facturering van verzekeringsmaatschappijen eenvoudig te beheren. Kareo is een bewezen platform dat wordt vertrouwd door meer dan 50.000 hulpverleners. Kareo Billing automatiseert je hele proces zodat je sneller betaald kunt worden. Meer informatie over Tebra

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Software voor EPD/EDP en therapienotities voor praktijken van elke omvang in de geestelijke gezondheidszorg. Veel functies en rapporten. Eenvoudig te gebruiken. Gratis uit te proberen.
EDP-software met invoegtoepassing voor Wiley Planners, Telehealth voor online therapie, mobiele app, klantportaal, DSM/ICD-codes, voortgangsnotities, behandelplannen, ontslagnotities, beoordelen en ondertekenen van notities, en aangepaste formulieren. Factureringsfuncties: PQRS, claims en ERA/EOB, superfacturen, creditcardservice, batchfactuur/claims. Synchroniseer met Google/iCal. Herinneringen via spraak, sms, of e-mail. Talloze rapporten omvatten: Loonlijst, personeelsfacturering, enz. Onbeperkte documentopslag, onbeperkte ondersteuning. Probeer dit product gratis uit. Meer informatie over TheraNest

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Oplossing voor medische facturering en praktijkbeheer die helpt bij het beheren van claims, afspraken, check-ins van patiënten, rapportage en nog veel meer.
athenaOne helpt artsen om zorg van hoge kwaliteit te leveren door het moment van zorg te organiseren voor maximale klinische productiviteit, namens een arts administratieve en kwaliteitsdiensten uit te voeren om volledige betaling te waarborgen en alle bestellingen van artsen bij te houden om de cirkel van de uitslag en vervolgzorg te sluiten. Artsen profiteren van continue ingebedde toegang tot de best practices van het grootste klinische netwerk, de meest actuele en uitgebreide kwaliteitsregels en richtlijnen uit de sector. Meer informatie over athenaOne

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
10to8 biedt gratis software voor patiëntenbeheer en wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 42.625 professionals in de gezondheidszorg en medische praktijken. Meld je gratis aan.
10to8 biedt gratis software voor patiëntenbeheer en wordt wereldwijd vertrouwd door meer dan 42.625 professionals in de gezondheidszorg en medische praktijken. Het is bewezen dat deze patiëntenbeheersoftware het aantal no-shows vermindert, de patiëntcommunicatie en -coördinatie verbetert en je uiteindelijk tijd bespaart. Met geautomatiseerde gratis afspraakherinneringen per sms en e-mail hebben gebruikers hun no-shows verlaagd met wel 90%. Met het extra gemak van een online boekingspagina kunnen patiënten je vrije tijdstippen reserveren. Meer informatie over Sign In Scheduling

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Beoordeeld als de beste door klanten!
Enkelcijferige no-show-tarieven: Digitale formulieren, telegezondheid, afspraakherinneringen en zelfplanning voor patiënten. Door klanten beoordeeld als beste ondersteuning en aangepaste workflows. Mend kan altijd en overal verbinding maken met patiënten op elk apparaat. Mend heeft 98,3% betrokkenheid, 99,85% videoverbinding en enkelcijferige no-show-tarieven. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
DrChrono cloudgebaseerde alles-in-één mobiele EDP met PM, inclusief live claimfeed, realtime geschiktheidscontroles en aangepaste afspraakherinneringen.
DrChrono EDP's robuuste functies voor praktijkbeheer van deze alles-in-één cloudgebaseerde mobiele EDP wordt geleverd met spraak-naar-tekst en aangepaste sjablonen/formulieren voor effectieve dossiervorming. Met DrChronos PM-software krijg je een live claimfeed voor facturering en betalingsverwerking, het genereren van HCFA/superfacturen en e-faxintegratie. Geschiktheidscontroles in realtime helpen je bij het controleren van de patiëntgegevens en aangepaste afspraakherinneringen kunnen per e-mail, sms of telefoon in willekeurige volgorde worden doorlopen. Kijk voor studenten bij DrChrono University. Meer informatie over DrChrono

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
AdvancedEHR: bespaar tijd en verbeter klinische resultaten met naadloze gegevensoverdracht, moeiteloos bijwerken van dossiers, ePrescribing en tools voor telegeneeskunde.
AdvancedMD EDP/EPD: beoefen je beroep vanaf elke locatie. Beheer je praktijk vanuit een enkel programma, een enkele database en een enkele login. Naadloze integratie van je klinische en bedrijfstechnologieën helpen je werknemers om dossiers bij te werken, taken te beheren, gegevens te vergelijken en moeiteloos te rapporteren in overeenstemming met "Meaningful Use" of MACRA. Dankzij de mobiele IOS-apps staan jij en je werknemers altijd in contact met je praktijk. Verbeter de workflow van arts/patiënt met AdvancedEHR. Gezondere praktijk = gezondere patiënten. Meer informatie over AdvancedMD EHR

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Het geïntegreerde uitgebreide pakket van RXNT biedt een technologisch systeem dat de productiviteit en winstgevendheid van je praktijk zal verhogen.
RXNT is een cloudgebaseerde leverancier van software voor de gezondheidszorg, waaronder praktijkbeheer met medische facturering en planning, EMD's met patiëntenportal en geïntegreerd elektronisch voorschrijven. Deze bekroonde, gecertificeerde tools verhogen de productiviteit, omzet en winstgevendheid voor je praktijk. Combineer elke autonome oplossing voor een volledig geïntegreerd uitgebreid systeem dat overal toegankelijk is met eenmalige aanmelding. Meer informatie over RXNT

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Pabau is een complete toepassing voor het beheer van patiënten die wordt gebruikt door honderden zorgverleners wereldwijd.
Pabau is een wereldleider in cloudgebaseerde software voor het beheer van klinieken en patiënten die wordt gebruikt door duizenden zorgverleners wereldwijd. Beheer planningen, behandelingsnotities, facturen, betalingen, marketing en nog veel meer. Het werkt geweldig voor teams van elke omvang, van eenmanspraktijken tot grote teams en alles daartussenin. Meer informatie over Pabau

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Breng meer tijd door met je patiënten, in plaats van met je EPD.
Verbeter de patiëntenzorg met de volledig geïntegreerde, gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde IT-oplossingen voor de gezondheidszorg van InSync, afgestemd op geestelijke gezondheid, drugsmisbruik, gynaecologie, pediatrische therapie en eerstelijnszorg. Kijk hoe de oplossingen van InSync voor EPD, praktijkbeheer, inkomstencyclusbeheer en medische transcriptieoplossingen en -diensten jou en je patiënten beter van dienst kunnen zijn, je praktijk laten groeien, helpen bij het handhaven van compliance en het verhogen van productiviteit en winstgevendheid. Meer informatie over Qualifacts Insync

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Snelle, artsvriendelijke ambulante EMD-software ontworpen om patiëntgegevens te ordenen met behulp van orderbeheer en tools voor de beoordeling van medische dossiers.
Snelle, artsvriendelijke ambulante EMD-software die door KLAS Enterprises positief wordt beoordeeld. Meer informatie over EpicCare

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
eClinicalWorks is een IT-leider in de gezondheidszorg met innovatieve, aanpasbare elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM).
eClinicalWorks is een particuliere IT-leider in de gezondheidszorg met uitgebreide oplossingen voor elektronische medische dossiers (EMD's) en Practice Management (PM) die worden gebruikt door meer dan 850.000 providers in meer dan 20 landen. Meer informatie over eClinicalWorks

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers.
Complete oplossing voor praktijkbeheer met boeken, plannen, facturering en patiëntendossiers. Meer informatie over Jane

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Pediatrisch-specifiek EMD van Office Practicums helpt pediatrische praktijken om klinische en financiële resultaten te verbeteren.
Office Practicum is marktleider op het gebied van pediatrische software, vanaf de grond gebouwd door kinderartsen, en biedt veilige, volledig conforme kinderspecifieke EMD. Meer dan 200 pediatrisch specifieke sjablonen voor preventieve en ziektebezoeken worden aangevuld met een hoogwaardige oplossing voor pediatrisch vaccinbeheer. Meer informatie over Office Practicum

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer.
Oplossing voor praktijkbeheer die medische instellingen helpt workflowprocessen te beheren met facturering, afspraakplanning en meer. Meer informatie over ECLIPSE

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
*********Alleen voor 10+ gebruikers******De software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD.
***Alleen voor 10+ gebruikers***Vanaf $ 500 per maand. Best beoordeeld in Capterra EPD Reviews Comparison Grid. Vrijwel geen verandering in workflow of leercurve: de software neemt jouw papieren formulieren in en maakt een letterlijke elektronische kopie die is ingevuld in het EMD. Jouw formulieren. Jouw werkstroom. Jouw manier | Cloudgebaseerd | Mobiel | Achterstallige notities | Automatisch ingevuld | Rapportage over elk veld | Groepsnotities | HR | Dashboard | CRM | Rx | Labs | Afspraakherinneringen | Facturering | ONC | Intern | Polikliniek | Vergelijk met Netsmart | UBO4 Meer informatie over EHR YOUR WAY

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Beheer en laat je kliniek groeien met één app die alles doet. Vaarwel eindeloze telefoontjes, vaarwel papierwerk, hallo patiëntenbinding.
Breid je klantrelaties uit met een krachtige CRM-app van vcita: >> Bewaar, beheer en label je leads, contacten en klanten in één centrale online hub. >> Krijg een algemeen beeld van de afspraken, betalingen, facturen, documenten en gesprekken van je klanten. >> Hou alle informatie bij de hand, waar je ook bent en wanneer je het nodig hebt, met een vriendelijke mobiele app. >> Werk moeiteloos samen met je team en wijs klanten, afspraken en inkomende verzoeken toe aan personeelsleden. Meer informatie over vcita

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Solutionreach biedt de technologie, evenals de expertise over hoe het te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende organisatie op te bouwen.
Solutionreach is 100% gericht op het leveren van de technologie en de expertise over hoe deze effectief te gebruiken, om betere zorg te bieden en een meer winstgevende praktijk op te bouwen. Het platform laat zien hoe de ervaring voor patiënten en zorgverleners kan worden verbeterd. Plan nu een consult voor meer informatie. Meer informatie over Solutionreach

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor patiëntbeheer zonder te hoeven programmeren.
Caspio is een toonaangevend platform met weinig code voor het bouwen van toepassingen voor patiëntbeheer zonder te hoeven programmeren. Het alles-in-één platform is door Forrester Research benoemd als Leider en biedt alles wat je nodig hebt om bedrijfsactiviteiten en workflows digitaal te transformeren. Het omvat een geïntegreerde clouddatabase, een bouwer voor visuele applicaties, professionele beveiliging, naleving van regelgeving en een schaalbare wereldwijde infrastructuur. Ontdek waarom Caspio wereldwijd door meer dan 12.000 bedrijven wordt vertrouwd. Probeer het GRATIS uit. Meer informatie over Caspio

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Het is niet alleen een uitgebreid PM/EPD-systeem, maar ook robuuste software voor marketing en patiëntenacquisitie.
PatientNOW is een uitgebreid softwaresysteem dat is ontworpen om je volledige esthetische medische kantoor te beheren. De software ondergaat al meer dan 14 jaar upgrades om te voldoen aan de behoeften van de esthetische geneeskunde, door te luisteren naar de suggesties en verzoeken van artsen en hun personeel. Dit heeft geresulteerd in een EPD-softwareproduct inclusief praktijkbeheer en een patiëntbetrokkenheidssysteem dat is ontworpen om prospects binnen te halen, huidige patiënten te behouden en je praktijkinkomsten te laten groeien. Meer informatie over PatientNow

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Meer dan 200 verschillende therapienotitiesjablonen ontworpen door professionals in de sector. Eenvoudig, snel en gebruiksvriendelijk. Volledig uitgeruste software.
My Clients Plus is een toonaangevende leverancier van webgebaseerde software voor facturering en praktijkbeheer voor de gezondheidszorg. Ideaal voor individuele en groepspraktijken die zich richten op gedragstherapie, ergotherapie, logopedie, fysiotherapie en andere specialiteiten in de gezondheidszorg. HIPAA-conform en voldoet aan de normen van de verzekeringssector. De betaalbare prijs en krachtige functies zorgen ervoor dat het een uitstekende waarde biedt voor je geld. Kies uit meer dan 200 therapienotitiesjablonen die zijn ontworpen door professionals zoals jij. Meer informatie over My Clients Plus

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen. Uitgebreide EPD en proactieve patiëntenzorg. Nieuwe patiëntenwerving en omzetgroei.
Praktijkbeheer voor tandartsen/artsen met meerdere klinieken, gebruikers, of apparaten. Standaardfunctionaliteiten: planning, gedetailleerde EPD, orthodontisch dossier, sms/e-mails, herstel- en parodontale werkzaamheden, bijhouden van labwerk, facturering, betalingen, inventaris, uitgaven, boekhouding. Groeifunctionaliteiten: proactieve patiëntenzorg, dashboard, patiëntvolgsysteem, integratie met sociale media, beheer en ontwikkeling van leads, campagnes, integratie van bestemmingspagina's, integratie met telefoonsysteem. Meer informatie over BestoSys

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Praktijkbeheersoftware die alles biedt wat je nodig hebt om je gezondheidskliniek te stroomlijnen.
Power Diary is de online praktijkbeheersoftware die wordt vertrouwd door meer dan 26.000 profesionals. Het omvat agendabeheer, afspraakherinneringen (via sms en e-mail), sjablonen voor behandelingsnotities, klantfacturering, online boekingen, 2-weg sms-chat en nog veel meer. Klanten variëren van individuele artsen tot grote praktijken met meerdere locaties en bestaan meestal uit fysiotherapeuten, psychologen, logopedisten, podologen, massagetherapeuten, natuurgeneeskundigen, osteopaten, chiropractoren of counselors en dergelijke. Meer informatie over Power Diary

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Ontworpen om jou te helpen sneller te verkopen. Prioriteer leads en taken, beveel acties aan en help je team deze uit te voeren.
LeadSquared is een platform voor marketing automation en de uitvoering van de verkoop dat bedrijven helpt meer deals te sluiten en hun pijplijnen moeiteloos te beheren. Hier volgen slechts enkele van de voordelen die LeadSquared gebruikers hebben bereikt: minder verlies van leads; intelligente prioritering van leads; geautomatiseerde verkoop- en marketingprocessen; gedetailleerde verkoop- en marketinganalyse. Het kan ook worden geïntegreerd met verschillende zakelijke tools en heeft een eigen ontwikkelaarsplatform, waar gebruikers aangepaste bedrijfslogica kunnen creëren. Meer informatie over LeadSquared

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Cerner Ambulatory ondersteunt meer dan 55 specialiteiten door geïntegreerde klinische en financiële oplossingen en diensten te leveren.
De PowerChart ambulante EMD van Cerner zorgt ervoor dat de juiste clinici de juiste informatie op het juiste moment en de juiste plek hebben om de best mogelijke beslissingen te nemen. Dit platform is ervan overtuigd dat met behulp van informatietechnologie en coördinatie de gezondheidszorg veiliger, effectiever en beter beschikbaar wordt voor gemeenschappen wereldwijd. Meer informatie over Cerner Ambulatory

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Mobiel platform voor patiëntbetrokkenheid dat is gericht op het verhogen van omzet en operationele efficiëntie voor artsenpraktijken.
Zingit is een platform voor patiëntbetrokkenheid dat kantoren helpt hun omzet te verhogen en grote efficiëntie te creëren voor de front-office. Dit platform is mobielgericht en de aantrekkelijkheid van deze software is zichtbaar in de automatisering en flexibiliteit. Dit platform automatiseert afsprakenherinneringen, plannen/herplannen, beoordelingsverzoeken, terugroepacties en meer. Dit platform biedt ook de mogelijkheid om berichten, hun frequentie en de content aan te passen aan de unieke behoeften van klanten. Het concurrentievoordeel van dit platform bestaat uit geavanceerde levering van content (bijv. video). Meer informatie over Zingit

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
HIPAA-conforme, lokaal geïmplementeerde oplossing voor praktijkbeheer waarmee medische faciliteiten patiëntendossiers, betalingen en meer kunnen beheren.
HIPAA-conforme, lokaal geïmplementeerde oplossing voor praktijkbeheer waarmee medische faciliteiten van elke omvang patiënten en behandelplannen, gegevens, uitstaande saldo's en meer kunnen beheren en bijhouden. Meer informatie over Eaglesoft

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
EMD-oplossing die functies biedt zoals e-prescribing, scannen, dicteren, aanpasbare SOAP-notities en meer.
EMD-oplossing die functies biedt zoals e-prescribing, scannen, dicteren, aanpasbare SOAP-notities en meer. Meer informatie over EHR 24/7

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
De aanpasbare oplossingen voor patiëntintake van Phreesia verbeteren de patiëntervaring, breiden de capaciteit van het personeel uit en verbeteren de klinische zorg.
Phreesia biedt een reeks robuuste toepassingen om het patiëntintakeproces te beheren. Met aanpasbare, schaalbare en kosteneffectieve oplossingen betrekt Phreesia patiënten bij hun zorg met een moderne, consistente ervaring, terwijl zorgorganisaties van elke omvang de capaciteit van het personeel kunnen uitbreiden en de klinische zorg kunnen verbeteren. Meer informatie over Phreesia

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Oplossing voor elektronisch medisch dossier (EHR), praktijkbeheer (PM), medische facturering (RCM), telezorg en berichtenuitwisseling in de gezondheidszorg.
ChARM EHR is een online webgebaseerde, MU2-gecertificeerde, HIPAA-conforme, op samenwerking gebaseerde oplossing voor ambulant elektronisch medisch dossier (EHR), praktijkbeheer (PM) en medische facturering (RCM) die de kwaliteit van de zorg voor patiënten drastisch verbetert. ChARM-producten omvatten de TeleHealth-oplossing voor patiëntenzorg op afstand en het Connect-platform voor berichtenuitwisseling en communicatie in de gezondheidszorg. Meer informatie over CharmHealth

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Het enige complete, toekomstbestendige platform waarmee je je omzet kunt verhogen, de frontoffice-workflow kunt stroomlijnen en de loyaliteit van je patiënten kunt vergroten.
Met een gestroomlijnde workflow voor patiëntbeheer, inclusief het gebruik van tablets om de patiëntintake vast te leggen, en een naadloze integratie met de CareCloud-functies voor praktijk- en dossierbeheer zullen je patiënten tevredener zijn en zul jij meer betalingen incasseren. Breeze vertegenwoordigt het perfecte huwelijk tussen aantrekkelijke hardware en bekroonde software. Maak je patiëntenervaring naadloos, modern en pijnloos met de enige oplossing die volledig geïntegreerd is voor mobiel, internet en jouw praktijk. Meer informatie over CareCloud

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Intergy helpt de gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten, en past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of type.
Intergy van Greenway Health is meer dan alleen een EPD: het is de kern van een complete ambulante oplossing die de efficiëntie voor je praktijk en je patiënten maximaliseert. Intergy past zich aan op de behoeften van praktijken van vrijwel elk formaat of soort. Van bevolkingsgezondheid tot inkomstendiensten tot klinische connectiviteit: dit cloudgebaseerde systeem helpt je om chronische problemen op te lossen, gezondheidsresultaten te verbeteren en de winstgevendheid te vergroten. Met Intergy kun jij je richten op wat het belangrijkst is: de zorg voor patiënten. Meer informatie over Intergy

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Oplossing voor het beheer van medische praktijken met functies voor online boeken, Stripe-betalingen, planning, taakbeheer, rapporten en herinneringen via sms/e-mail.
Het cloudgebaseerde platform is ideaal voor artsen en particuliere klinieken en stroomlijnt de workflow van je praktijk, waardoor je meer patiënten kunt aantrekken en behouden tegen lagere kosten. Medesk biedt videoconsulten, een ingebouwde EMD, een agenda geïntegreerd met Google Agenda en iCal, online boekings- en afspraakherinneringen, krachtige analyses en opties voor betalingen en aanbetalingen. Medesk heeft kant-en-klare oplossingen ontwikkeld voor huisartsen, geestelijke gezondheidszorg, paramedici en professionals op het gebied van haaruitval. Meer informatie over Medesk

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
75Health-platform is een cloudgebaseerd EMD-platform voor artsen, klinieken, ziekenhuizen en individuele artsen.
75Health is de EMD (elektronisch medisch dossier)-software waarbij het niet alleen om papierloos draait. Het gaat ook om het inprenten van een traditie van gesimuleerd en vereenvoudigd werken met intelligente systemen die artsen helpen efficiënt te werken en de patiëntenzorg te verbeteren. Het werkt met een cloudgebaseerde technologie en is kostenefficiënt, snel en veilig. 75Health is een poging om de relatie arts-patiënt te verbeteren. Volg, bewaar en stuur patiëntinformatie met succes door van de ene naar de andere kant. Meer informatie over 75health

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Healthie is een platform voor praktijkbeheer en telegezondheidszorg voor gezondheids- en welzijnsprofessionals. Healthie is een webgebaseerde en mobiele app.
Healthie is een webgebaseerd en mobiel platform voor diëtisten, voedingsdeskundigen, gezondheidscoaches en andere wellnessprofessionals. Healthie is een uitgebreide tool voor praktijkbeheer en telegezondheid en bevat belangrijke zakelijke functies: planning, facturering (eigen bijdrage en verzekering), dossieronderhoud (sjablonen voor intakeformulieren, e-handtekeningen en notities), het delen van documenten, veilige berichtendienst, voedselregistratie voor klanten, en nog veel meer. Healthie voldoet aan de voorschriften van HIPAA, PIPEDA, AVG en PCI. Healthie heeft een vrijblijvende gratis proefversie. Meer informatie over Healthie

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Het slimme platform en app voor wachtlijst- en wachtrijbeheer
Waitwhile is een slim wachtlijst- en planningsplatform dat organisaties helpt hun wachtrijen te doorbreken en een prettige wachtervaring te creëren. Waitwhile lost alle aspecten van wachtrijen op, van het online laten inchecken van gasten tot het tonen van wachttijden en op de hoogte houden van gasten via sms en e-mail. Bovendien heeft het een krachtige API om mee te integreren. Voor altijd gratis te gebruiken voor 100 gasten per maand. Meer informatie over Waitwhile

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Oplossing voor marketing automation die helpt bij het automatiseren van klantcommunicatie door middel van afspraakherinneringen, enquêtes, beoordelingsverzoeken enz.
Demandforce helpt bedrijven om nieuwe klanten aan te trekken en te zorgen dat huidige klanten terug blijven komen. Het alles-in-één platform biedt geautomatiseerde afspraakherinneringen, heractiveringscampagnes voor verloren klanten, online reputatiebeheer en meer. Maak de overstap naar het digitale tijdperk: vereenvoudig je klantcommunicatie met een platform dat de juiste boodschap op het juiste moment levert. Meer informatie over Demandforce

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Aesthetic Record is een HIPAA-conform mobiel systeem voor medische fotografie dat speciaal is ontworpen voor de esthetische sector.
Aesthetic Record is een HIPAA-conform mobiel systeem voor medische fotografie dat speciaal is ontworpen voor de esthetische sector. Dit platform combineert de nieuwste technologie om medische fotografie, patiëntbeheer en kliniekbeheer eenvoudig te maken. De mobiele app brengt patiëntendossiers en procedurebeheer naar een geheel ander niveau. Als je de app nog niet hebt gedownload, doe dit dan nu. Meer informatie over Aesthetic Record

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid met oplossingen die je helpen je snel aan te passen aan het nieuwe normaal van de gezondheidszorg en inkomstenherstel.
Een populair platform voor patiëntbetrokkenheid, met een reeks oplossingen voor COVID-19, dat diepere patiëntrelaties opbouwt en levenslange waarde behoudt voor ziekenhuizen, gezondheidssystemen, specialisten en huisartsen. De oplossingen van dit platform automatiseren het contact met verwijzingen, stroomlijnen de webplanning en sturen aangepaste berichten voor patiëntbetrokkenheid, wat resulteert in nieuwe inkomsten, hogere MIPS-scores (Merit-based Incentive Payment System) en een snellere zorg voor patiënten, met naadloze EMD-/PM-integratie. Maximaliseer gezondheidsresultaten en genereer inkomsten. Meer informatie over Luma Health

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Platform voor telegeneeskunde waaraan elke arts of ziekenhuis kan deelnemen en online consulten kan geven
Healee is een platform voor telegeneeskunde dat alle aspecten van de communicatie tussen patiënt en arts mogelijk maakt. Patiënten kunnen hun gezondheidsstatus volgen en advies inwinnen bij artsen, en artsen kunnen online consulten geven en betalingen van patiënten aanvragen. Het platform bestaat uit twee afzonderlijke maar onderling verbonden mobiele toepassingen: Healee voor patiënten en Healee MD voor artsen. Meer informatie over Healee

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Gebruik deze aanpasbare online toepassing om gegevens over medisch personeel, patiënten, afspraken en medicijnen op te slaan en te beheren.
De online toepassing Patient Management biedt zorgprofessionals een gecentraliseerde database-oplossing om de bezoeken van patiënten te volgen, en facturatie- en planningsgegevens te beheren. Het systeem is volledig aanpasbaar: je kunt je gegevens beheren zoals jij dat wilt en de toepassing op elk gewenst moment aanpassen om elk belangrijk detail in je workflow weer te geven. TeamDesk biedt onbeperkte dossiers, onbeperkte opslag, onbeperkte ondersteuning, stabiele tarieven en een gratis proefversie. Meer informatie over TeamDesk

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Chiro8000 is al meer dan 20 jaar een toonaangevende keuze voor chiropractors, vraag een demo aan en laat dit bedrijf je de reden tonen.
Chiro8000 is software die een daadwerkelijke verbinding biedt op de gebieden van facturering, planning, praktijkbeheer, marketing, EMD/EPD, communicatie, patiënteneducatie en incasso's. De productlijn van Chiro8000 zal de efficiëntie van je praktijk behouden en verbeteren, omdat het je helpt bij het vergroten van je patiëntvolume. Chiro8000 wordt aangeboden op drie niveaus om te voldoen aan de behoeften van jouw praktijk, zonder verborgen kosten of langlopende leasebetalingen. Neem contact op met het bedrijf voor een live demo. Meer informatie over Chiro8000

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Controleer in realtime of patiënten in aanmerking komen voor verzekeringen en stroomlijn het inchecken van patiënten met de software voor kiosk, tablet en mobiel.
Clearwave is de eerste oplossing voor self-service inchecken voor de medische sector. Clearwave maakt snelle, flexibele en effectieve incheckervaringen van patiënten mogelijk, terwijl de praktijk, economie en prestaties worden verbeterd. Met een bewezen rendement en realtime verificatie van geschiktheid biedt Clearwave zorgpraktijken een uitgebreide incheckoplossing, beschikbaar op kiosk, tablet of mobiel om verzekeringsverificatie te verbeteren, incasso van inkomsten te verhogen, geweigerde claims te verminderen en de gegevenstoegang te verbeteren. Meer informatie over Clearwave

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer
Experity Patient Engagement biedt oplossingen voor online zelfplanning- en wachtrijbeheer voor zorgorganisaties.
Experity Patient Engagement, voorheen Clockwise.MD, biedt oplossingen voor online zelfplanning en wachtrijbeheer voor spoedeisende zorg-klinieken, gezondheidssystemen, ziekenhuizen, poliklinische laboratoria en gespecialiseerde zorgklinieken. Klanten ervaren een meetbare toename van de patiënttevredenheid, kortere wachttijden en een verbeterde workflowefficiëntie. Meer informatie over Experity Patient Engagement

Functies

  • Beheer van patiëntenstroom
  • Patiëntbewaking
  • Wachttijden bijhouden
  • Naleving van HIPAA-richtlijnen
  • Grafieken maken
  • Communicatiebeheer
  • Kalenderbeheer
  • Factureren
  • Beheer van claims
  • Afsprakenbeheer
  • Dossierbeheer