Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Afspraken software

Afspraken software stroomlijnt het planningsproces van klanten, patiënten en vergaderingen. Dit soort software bevordert de efficiëntie door dubbele boekingen te elimineren en de planning van terugkerende afspraken te automatiseren. Het geeft werknemers ook realtime toegang tot hun planningen en die van hun collega's, de mogelijkheid om rechtstreeks vanuit de planningsinterface wijzigingen aan te brengen in het systeem en klanten de meest geschikte afspraakopties te bieden. Afspraken software bevat vaak herinneringstools die ervoor zorgen dat geplande vergaderingen en afspraken tijdig worden bijgewoond. Zie ook: personeelsplanning software, medische planningssoftware en reserveringssystemen.

Uitgelichte software

Software met meeste reviews

Bekijk de producten in de categorie Afspraken software met de meeste reviews van onze gebruikers

Lokale producten voor Nederland

Nederland Lokale producten weergeven

230 resultaten

PlanningPME is een afsprakenplanningsoplossing waarmee u resources, taken, klanten, interventies, projecten, werkplekken, vakanties... Meer informatie over PlanningPME
PlanningPME is een tool voor afsprakenplanning die volledig kan worden aangepast en wordt door meer dan 5000 bedrijven gebruikt. Het midden- en kleinbedrijf en grote groepen vertrouwen er nu al op! Gebruik een oplossing die zich aanpast aan de behoeften van uw bedrijf. Beheer de agenda's van uw medewerkers efficiënt. Waar u ook bent, deel en wijs taken in realtime toe. Plan projecten en evenementen met precisie. Organiseer vrije tijd en andere afwezigheden. Krijg meer inzicht in uw agenda en bespaar tijd. Bouw speciale integraties met Google Agenda of Excel. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over PlanningPME

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
CallPage Meetings is een online tool voor afsprakenplanning en leaddistributie waarmee bedrijven meer klanten kunnen werven. Meer informatie over CallPage Meetings
CallPage Meetings is een online planningstool waarmee potentiële klanten vergaderingen rechtstreeks vanaf jouw website kunnen boeken. Dankzij de leaddistributie worden alle leads naar het juiste teamlid geleid. Met CallPage Meetings kun je: - je boekingsformulier eenvoudig bewerken en aanpassen; - vergaderingen in een pop-up houden of verbinding maken via de websiteknop; - routeringsregels maken en inkomende vergaderingen naar het juiste teamlid sturen; - verbinding maken met agenda- en vergadertools. Meer informatie over CallPage Meetings

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Nederland Lokaal product
Het buitendienstplatform van Gomocha is een eersteklas mobiliteitsplatform waarmee mobiele buitendienstmedewerkers hun dagelijkse taken uit kunnen voeren. Meer informatie over Gomocha
Gomocha brengt verborgen efficiëntie aan het licht en stemt vaardigheden af op de vraag, zodat je buitendiensttechnici een uitzonderlijke klantenservice-ervaring leveren waardoor je inkomsten toenemen en je conform de voorschriften blijft. De dispatch kan bijvoorbeeld de juiste technicus naar de werklocatie leiden, precies bijhouden waar alle technici zich bevinden en real time informatie aan klanten communiceren, zodat klanten altijd de verwachte aankomsttijd weten. Meer informatie over Gomocha

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Online boekingssysteem met herinneringen voor alle servicebedrijven! Laat klanten zelf online afspraken maken – Inclusief gratis versie. Meer informatie over SimplyBook.me
SimplyBook.me biedt het meest uitgebreide online boekingssysteem op de markt, een systeem dat ervoor zorgt dat je professioneel overkomt en dat al je online zaken oplost. Je krijgt een volledige website waarop je je bedrijf kunt presenteren, afspraken kunt aannemen en producten, lidmaatschappen, pakketten en service-uitbreidingen kunt verkopen. Synchroniseer afspraken met populaire online agenda's en ontvang gedetailleerde statistieken over je bedrijf. Ga naar SimplyBook.me om alle functies te zien! Meer informatie over SimplyBook.me

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Fresha is toonaangevende afspraaksoftware en is volledig abonnementsvrij. Meer informatie over Fresha
Fresha is toonaangevende afspraaksoftware en is volledig abonnementsvrij. Fresha wordt gebruikt door meer dan 50.000 bedrijven met meer dan 150.000 professionals wereldwijd, die meer dan 20 miljoen afspraken per maand boeken. Fresha is eenvoudige, flexibele en krachtige boekingssoftware voor je bedrijf en is volledig abonnementsvrij. Fresha heeft alle geavanceerde functies die je nodig hebt om je bedrijf te runnen. Probeer het vandaag nog gratis. Meer informatie over Fresha

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
CatchApp Bookings is een intuïtieve planningstool waarmee je op elk moment online boekingen kunt accepteren. Gebruiksklaar. Ontworpen voor bedrijven. Meer informatie over CatchApp Bookings
CatchApp Bookings is een intuïtieve planningstool gemaakt voor professionals en bedrijven, ontworpen om je tijd te besparen; het bespaart gemiddeld 5 uur per week. Laat je klanten afspraken boeken op je eigen online boekingspagina. Krachtige wederzijdse synchronisatie met alle belangrijke agenda's: Google, Microsoft en Apple. Creëer onbeperkte unieke boekingspagina's voor je klanten en bied verschillende diensten, locaties en beschikbaarheid. Briljante planning - begin nu met je gratis proefperiode van 14 dagen. Meer informatie over CatchApp Bookings

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Afspraken maken, online boeken, personeelsbeheer, verkooppunt en marketing vanuit één enkele, naadloze oplossing. Meer informatie over ChiDesk
SpaGuru biedt software-oplossingen die voldoen aan je unieke zakelijke vereisten. ChiDesk is cloudgebaseerde software die in één oplossing afsprakenplanning, online boeken, personeelsbeheer, point of sale en marketingfunctionaliteit biedt. ChiDesk is een ideale oplossing voor spa's, salons, fitness en medische professionals. Er is ook een geïnstalleerd Windows-product genaamd SpaGuru, voor bedrijven die nog niet bereid zijn om over te stappen naar de cloud. Meer informatie over ChiDesk

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Bitrix24 is een gratis platform voor afsprakenplanning dat door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Meer informatie over Bitrix24
Bitrix24 is een gratis platform voor afsprakenplanning dat door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde, mobiele en open source versies. Heb je gratis onbeperkte afspraakplanning nodig? Maak kennis met Bitrix24, een toonaangevende gratis CRM met gedeelde agenda's en een planningssysteem. Tools voor klantbeheer, marketing en promotie, sms-herinneringen en meer. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
We zijn een professionele agenda software die bedrijven en organisaties helpen hun online afspraken te beheren. Meer informatie over Appoint
We zijn een professionele en op maat gemaakte online agenda oplossing. Zijn afspraken een deel van jou werk, maar wil je geen tijd verliezen met het beheren en opvolgen van je afspraak verzoeken? De appoint online agenda ondersteunt jou hierin zodat je kan focusses op wat echt belangrijk is. Jouw onderneming! Meer informatie over Appoint

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Xola ontwerpt moderne, gebruiksvriendelijke boeking- en marketingsoftware voor tour- en activiteitenbedrijven, waarmee je tijd bespaart en die je helpt te groeien. Meer informatie over Xola
Xola is een uniform boekings-, verkoop- en marketingplatform voor tour- en activiteitenbedrijven. Beheer boekingen overal met realtime beschikbaarheid. Verkoop met een paar klikken via de grootste marktplaatsen ter wereld. Verhoog de online omzet via krachtige remarketingfuncties voor niet voltooide boekingen en volg je marketingsucces in Google Analytics. CC-percentages al vanaf 1,99% + 30 cent. Meer informatie over Xola

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Het boekingssysteem voor ondernemingen van SimplyBook.mes verbetert de efficiëntie en de klantervaring en kan de verkoop stimuleren. Voldoet aan ISO27001. Meer informatie over SimplyBook.me Enterprise
De ondernemingsoplossing van SimplyBook.me, ISO27001 gecertificeerd, biedt een aanpasbaar boekingsbeheersysteem met geavanceerde functies zoals locatiebeheer, aangepaste rapportage en API-integraties. Deze oplossing kan de efficiëntie en de klantervaring verbeteren en de omzet verhogen. Communicatietools zoals e-mail- en sms-herinneringen, intakeformulieren en een klantenapp kunnen je helpen om met je klanten in contact te komen. Met een focus op beveiliging en naleving is SimplyBook.me een betrouwbare keuze voor je bedrijf. Meer informatie over SimplyBook.me Enterprise

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Gratis planningstool die een betrouwbare, zeer gebruiksvriendelijke en snelle oplossing biedt om vergaderingen te plannen. Meer informatie over SimplyMeet.me
SimplyBook.me heeft Harmonizely in 2021 verworven en opnieuw gelanceerd onder het merk SimplyMeet.me. SimplyMeet.me synchroniseert met je online agenda (Google, Outlook, iCloud, FastMail, Nextcloud, Zoho of een kalender die compatibel is met CalDAV). De klanten kunnen controleren wanneer je beschikbaar bent en een vergadering met je plannen. De geplande vergadering wordt automatisch toegevoegd aan je online agenda. Het enige wat je hoeft te doen is je unieke planningspaginalink met je klanten te delen. Meer informatie over SimplyMeet.me

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Selfservice afsprakenplanning met een zeer gebruiksvriendelijke planningstool, zodat jij tijd overhoudt voor de rest van je takenlijst. Meer informatie over Acuity Scheduling
Maak kennis met de ideale persoonlijke planningsassistent die 24/7 achter de schermen werkt om je agenda te vullen en je overbodig werk uit handen te nemen. Vanaf het moment dat klanten bij je boeken, staat Acuity klaar om automatisch merkeigen en aangepaste boekingsbevestigingen te verzenden naar jou en je klanten, sms-herinneringen te sturen, klanten zelfstandig hun afspraken te laten verzetten en betalingen te verwerken of donaties te accepteren. Met Acuity verloopt je dagelijkse werk soepeler, zelfs als het drukker wordt. Je hoeft alleen maar op het juiste moment aanwezig te zijn. Meer informatie over Acuity Scheduling

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Eenvoudige app voor het plannen van afspraken met aanpasbare formulieren en beschikbaarheidsagenda's die je kunt integreren met de CRM van Taskeo. Meer informatie over Taskeo
Een eenvoudige maar krachtige planningsmodule voor afspraken van Taskeo die je eenvoudig kunt integreren met de ingebouwde CRM of kunt gebruiken als een zelfstandige oplossing. Hiermee kun je beschikbaarheidsagenda's en aanmeldformulieren maken en aanpassen. Je kunt ze gebruiken om vergaderingen met je klanten te plannen en informatie over hen te verzamelen - allemaal AVG-compatibel en klaar voor gebruik voor verdere marketingactiviteiten. Meer informatie over Taskeo

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Pexip Engage helpt bij het beschikbaar maken van klantgerichte adviseurs, door een probleemloze planning en video-ervaring te bieden. Meer informatie over Pexip Engage
Pexip Engage is een video-oplossing om de klantenbinding te personaliseren. Maak contact met je prospects, gebruikers en klanten via een gebruiksvriendelijke en intuïtieve planningsinterface, met geïntegreerde Pexip-videovergaderingen van hoge kwaliteit. De omnichannel-oplossing faciliteert zowel fysieke (binnen de vestiging of op locatie) als virtuele (telefonische of video)vergaderingen. Deze afspraken kunnen worden gepland vanaf de website van de klant of door interne medewerkers van de klant. Meer informatie over Pexip Engage

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien.
Het alles-in-één marketingplatform van Mailchimps helpt kleine bedrijven met slimmere marketing, zodat je sneller kunt groeien. De oplossing vormt de ruggengraat voor je klantrelaties en biedt AI-gestuurde, gebruiksvriendelijke tools die iedereen kan gebruiken om succesvol te zijn. Mailchimp stelt je doelgroep centraal, zodat je marketingmails en geautomatiseerde berichten kunt verzenden, gerichte advertentiecampagnes kunt maken, bestemmingspagina's kunt bouwen, kaarten kunt verzenden, rapportage en analyse kunt vereenvoudigen en online kunt verkopen. Meer informatie over Mailchimp

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Wix Bookings is een toonaangevend online planningsplatform dat wereldwijd door miljoenen bedrijfseigenaren wordt gebruikt.
Wix biedt alles-in-één online planningssoftware voor servicegestuurde bedrijven. Wix Bookings bevat een volledige reeks tools en functies die bedrijfseigenaren in hun traject ondersteunen, van het opzetten van hun bedrijf tot het opschalen voor groei. Bedrijven die voor Wix kiezen Bookings hebben alle toonaangevende tools die ze nodig hebben om hun bedrijf online te beheren en te laten groeien. Meer informatie over Wix

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Gebruik de software en apps van Vagaro Salon om reserveringen aan te nemen, betalingen te verwerken, herinneringen te verzenden en je bedrijf te promoten. Startprijs: $ 25 per maand.
Verhoog je productiviteit en maak tijd vrij met Vagaro. Plan afspraken vanaf een desktop of gebruik de Vagaro Pro-app om klanten onderweg te beheren. Neem reserveringen aan op de beauty-marktplaats, je boekingspagina, Facebook, Yelp, Instagram of op je eigen website via de boekingswidget van Vagaro. Stuur geautomatiseerde herinneringen en e-mails. Beheer pakketten. Verwerk veilig betalingen. Vagaro Pro is de meest gedownloade/beoordeelde app voor Apple en Android. Prijzen vanaf $ 25 per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 1 maand. Meer informatie over Vagaro

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Calendly helpt je vergaderingen te plannen zonder vele e-mails heen en weer te sturen.
Calendly, een krachtige maar eenvoudige geautomatiseerde planningstool, vereenvoudigt het creëren van contact met anderen, zodat je meer kunt bereiken... Miljoenen gebruikers profiteren van een plezierige planning, meer tijd om te besteden aan topprioriteiten en flexibiliteit om zowel individuele gebruikers als grote teams te ondersteunen. Calendly werkt met kalenders van Google, Office 365 en Outlook en met apps zoals Salesforce, Stripe, GoToMeeting en Zapier voor een naadloze gebruikerservaring. Meer informatie over Calendly

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Online software voor personal training waarmee personal trainers de trainings- en voedingsplannen van hun klanten kunnen creëren, bijhouden en erover kunnen rapporteren
My PT Hub is een online web- en mobiele toepassing die personal trainers, coaches en sportschooleigenaren ondersteunt bij hun klantenbeheer door aanpasbare trainings- en voedingsprogramma's te creëren waarvan ze de voortgang en prestaties kunnen bijhouden. My PT Hub vervangt de behoefte aan 4-5 apps, omdat alles op één plek zit. Er worden ook geen extra kosten in rekening gebracht naarmate je bedrijf groeit. Bespaar vandaag nog honderden euro's en duizenden naarmate je groeit. Probeer het zelf met een gratis 30-daagse proefperiode. Meer informatie over My PT Hub

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Alles-in-één-app voor buitendienstbeheer met volledige functionaliteit om werkzaamheden van elke omvang te runnen en laten groeien. Facturering, betalingen en meer!
Housecall Pro is een cloudgebaseerde app voor afsprakenplanning waarmee serviceprofessionals hun bedrijfsprocessen en workflows kunnen automatiseren. De app is als nummer 1 beoordeeld en biedt een alles-in-één-oplossing voor bedrijfsmanagement waarmee serviceprofessionals hun hele bedrijf rechtstreeks vanaf hun smartphone kunnen runnen en laten groeien. Het platform bevat een breed scala aan functies zoals taakplanning, dispatch, automatische facturering, klantmeldingen per sms, betalingsverwerking, marketing, online boeken en nog veel meer! Meer informatie over Housecall Pro

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Vereenvoudig de planning van afspraken en automatiseer herinneringen met MINDBODY-software voor fitness- en beautybedrijven en stroomlijn de bedrijfsvoering.
MINDBODY-software voor salons is ontworpen om je te helpen je salon te beheren en te laten groeien, van de receptie tot de kappersstoel en overal daartussenin. Met een krachtige set hulpmiddelen kun je afspraken plannen, betalingen veilig verwerken, succes bijhouden, stylistenroosters beheren en no-shows voorkomen met automatische afspraakherinneringen. Bovendien zal een geavanceerd pakket met ingebouwde marketingfuncties nieuwe klanten aantrekken en bestaande klanten boeien. Geniet van meer tijd om je te concentreren op wat je leuk vindt. Plan vandaag nog een gratis demo. Meer informatie over Mindbody

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Stap vandaag nog over op SimplePractice en sluit je aan bij meer dan 40.000 klanten met bloeiende gezondheids- en wellnessbedrijven.
Laat je bedrijf groeien, focus op je klanten en laat SimplePractice de rest afhandelen. Binnen slechts enkele minuten kun je volledig papierloze intakes verzenden, veilig communiceren met klanten, automatisch worden betaald, gratis afspraakherinneringen verzenden en je bedrijf zelfs onderweg runnen met deze best beoordeelde mobiele app. Gebruik het klantenportaal om buiten sessies contact te onderhouden, verzekeringen naadloos te factureren en overal sessies te houden met behulp van Telehealth. Probeer het vandaag nog gratis en zie waarom duizenden klanten SimplePractice als nummer 1 hebben bestempeld. Meer informatie over SimplePractice

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Krijg alle tools die je nodig hebt onder één dak om online betere klantrelaties op te bouwen.
Brevo biedt bedrijven de mogelijkheid om relaties op te bouwen en te laten groeien door middel van marketing automation, e-mailcampagnes, transactionele e-mails en sms-berichten. Waarom is dit product anders dan andere? Brevo wordt aangedreven door een klanttevredenheidsteam van wereldklasse en biedt tariefplannen die een lach op je gezicht toveren. Het platform combineert een robuuste reeks diensten binnen een enkele gebruiksvriendelijke oplossing. Veel plezier! Meer informatie over Brevo

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt.
Met Doodle kunnen drukke professionals zich concentreren op hun echte werk doordat het uitvoeren van tijdrovende taken, zoals het plannen en organiseren van vergaderingen, snel en gemakkelijk wordt. doodle.com is een wereldleider in online planning, en het wordt elke maand gebruikt door meer dan 30 miljoen mensen. Doodle AG heeft zijn hoofdkantoor in Zürich. Meer informatie over Doodle

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Resource planning software voor teams. Vertrouwd door meer dan 3000 internationale teams om hun middelen te plannen en in te delen.
Resource planning software vertrouwd door meer dan 3000 internationaal toonaangevende teams. Sinds 2012 helpt Float merken zoals BuzzFeed, Ogilvy, M&C Saatchi en Deloitte hun projecten te plannen en de tijd van hun teams in te delen. Met een eenvoudig te gebruiken interface op basis van slepen en neerzetten, handige snelkoppelingen voor bewerken en krachtige rapportagetools maakt Float resource management visueel en eenvoudig. Integreer met Slack, Google Agenda, Outlook, Teamwork en Zapier. iOS- en Android-app voor onderweg. Gratis proefperiode van 30 dagen. Meer informatie over Float

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Nederland Lokaal product
Online reserveringssoftware voor reis- en activiteitenbedrijven. Het doel is om je te helpen twee keer zoveel boekingen te krijgen met de helft van de moeite.
FareHarbor is een krachtig reserveringssysteem dat is ontworpen voor reis- en activiteitenbedrijven van elke omvang. Het is ontworpen om gemak en efficiëntie te bieden voor elk aspect van je bedrijf, en het biedt op één centraal dashboard alle hulpmiddelen die je nodig hebt om je dagelijkse taken te beheren. Gebruik elk apparaat dat je maar wilt om klantinformatie te verzamelen, digitale ontheffingen te ondertekenen of een veilige betaling te accepteren. Doe dit alles met 24/7 ondersteuning door het vriendelijke klantensuccesteam. Meer informatie over FareHarbor

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Populairste marketingplatform voor het MKB! GRATIS marketingdemo
De missie van Marketing 360 is om het MKB het beste marketingplatform ter wereld te bieden door digitale marketingsoftware van wereldklasse en hoogwaardige professionele marketingdiensten aan te bieden via één enkel, krachtig, betaalbaar platform. Meer informatie over Marketing 360

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
35% van de klanten wilt afspraken boeken buiten de normale kantooruren - kunnen ze bij jou terecht? Maak het plannen van afspraken gemakkelijk voor jezelf en je klanten met Booker, de alles-in-één software voor online boeking en spa- en salonbeheer. Het platform biedt afspraak- en personeelsplanning, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud. Probeer een gratis demo en sluit je aan bij de meer dan 128.000 professionals die al tijd en moeite besparen door hun bedrijf te runnen en laten groeien met Booker. Meer informatie over Booker

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Laat je bedrijf groeien met deze gratis oplossing voor het plannen van afspraken die wordt geleverd via internet, desktop, Android en iOS.
Geef je bedrijf meer mogelijkheden met Setmore, een platform waarmee je het boeken van afspraken kunt automatiseren en je groei kunt versnellen. Voeg bedrijfsinformatie, servicegegevens en personeelsprofielen toe en begin met plannen in de kalender. Deel je boekingspagina op websites, Facebook of Instagram en laat klanten online boeken. Maak gebruik van de kracht van automatische e-mailmeldingen en herinneringen, synchronisaties met Google/Office-agenda, klassen, Android- en iOS-apps en meer. Meld je vandaag nog aan voor een GRATIS proefversie! Meer informatie over Setmore

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, en betalingen voor diensten ontvangen.
Goldie (vroeger Appointfix) is het moderne afsprakenboek dat synchroniseert op al je mobiele apparaten. Met Goldie kun je moeiteloos afspraken plannen en het aantal no-shows verlagen door geautomatiseerde sms-herinneringen te gebruiken, waardoor je leven net wat gemakkelijker wordt. De app is geschikt voor elk bedrijf met een herhalend klantenbestand. Vervang je papieren afsprakenboek vandaag nog en laat de app afspraakherinneringen verzenden, zodat je klanten nooit meer een boeking missen. Meer informatie over Goldie

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven met een wagenpark van 5 of meer voertuigen.
De wagenparkbeheersoftware van Verizon Connect voor kleine tot middelgrote bedrijven kan je helpen zowel verborgen brandstof- en bedrijfskosten als het potentieel voor grotere efficiëntie te ontdekken. Gebruik de dashboards en rapportagetools om trends te analyseren en de prestaties van je wagenpark nauwkeurig te meten. Met 24-uurscontrole kun je op een effectieve manier onveilig gedrag, ongeautoriseerd gebruik of afwijkingen van de standaardprocedure beheren. Je zult snel ontdekken waar je kunt besparen en hoe je een efficiënter wagenpark kunt exploiteren. Meer informatie over Verizon Connect

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Ben je op zoek naar een voordelig boekingssysteem voor afspraken? Sign In Scheduling is een veelzijdige tool die wereldwijd wordt vertrouwd.
Alles-in-één software voor het plannen van afspraken met een voor-altijd-gratis plan. Als je het aantal no-shows wilt verminderen, de capaciteit wilt vergroten en de terugkeer van klanten wilt stimuleren, is 10to8 de oplossing. Voor kleine bedrijven is een voor-altijd-gratis plan beschikbaar. 10to8 biedt sms- en e-mailherinneringen, een aanpasbare online boekingspagina, online betaling, 2-wegkalendersynchronisatie, groepsreserveringen, integratie met meer dan 1500 apps, toegang op elk apparaat, evenals afspraakgeschiedenis en het volgen van klantactiviteiten. Meer informatie over Sign In Scheduling

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Peek Pro is een end-to-end oplossing voor tour- en activiteitenoperators waarmee ze hun bedrijven met en zonder hun mobiele apparaten kunnen laten werken.
Peek Pro is een online reserveringssysteem dat activiteitsexploitanten in staat stelt hun omzet te verhogen, veel tijd te besparen en de absoluut beste service voor hun klanten te bieden. Operators zijn vooral onder de indruk van de toonaangevende mobiele apps en het intuïtieve ontwerp van dit back-officesysteem. Functies omvatten dagelijkse uitbetalingen, geautomatiseerde e-mails, bron- en channelbeheer, scannen van QR-codes, cadeaubonnen, gratis waivers, meer dan 20 aanpasbare rapporten en nog veel meer. Meer informatie over Peek Pro

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Laat je kleine onderneming er groter uitzien. Jobber helpt bedrijven in de thuisdienst om sneller offertes te maken, opdrachten in te plannen, te factureren en betaald te krijgen.
Laat je kleine onderneming er groter uitzien met de software voor thuisdiensten van Jobber. Jobber helpt duizenden bedrijven hun bedrijf te verbeteren en te laten groeien. Stel offertes op, plan taken in en factureer klanten waar je ook bent; optimaliseer routes, volg teams en dispatch ze; waarschuw en communiceer met klanten; en synchroniseer automatisch met je accountingsoftware – allemaal op één plek. Je wordt sneller betaald en ziet er professioneler uit dan ooit. Bovendien helpt de gratis toegewijde ondersteuning van Jobber je bij elke stap. Meer informatie over Jobber

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
De software van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elk apparaat. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer!
De afsprakensoftware van Timely beheert je hele bedrijf vanaf elke locatie. Beheer moeiteloos je agenda, klanten, personeel, voorraad, rapportage en meer! Creëer de perfecte klantervaring met online boekingen, verkooppunten en automatische herinneringen via sms of e-mail. Het programma biedt snelle, vriendelijke telefonische ondersteuning als je vragen hebt. Het beste van alles is dat er geen contracten, aanmeldingskosten of annuleringskosten zijn. Probeer het 14 dagen gratis uit! Geen creditcardgegevens vereist. Meer informatie over Timely

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Persoonlijke trainingsoftware geliefd bij 75.000 fitnessbedrijven over de hele wereld. Betrek je leden en verhoog de inkomsten met online training.
Trainerize is een Personal Training Software en een mobiele app die wereldwijd wordt vertrouwd door 75.000 fitnessprofessionals en gezondheidsclubs. Breid je bedrijf uit, verhoog de inkomsten en stimuleer de retentie van leden met online persoonlijke training, in-app communicatie, groepstraining en het volgen van training en voeding. Trainerize werkt met de beste apps op de markt en stelt je in staat je persoonlijke trainingscliënten beter te beheren en hen te motiveren als nooit tevoren. Trainerize is 30 dagen gratis. Meld je nu aan. Meer informatie over ABC Trainerize

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Enkelcijferige no-show-tarieven: Zelfplanning van patiënten, afspraakherinneringen, telegezondheid en digitale formulieren. Beoordeeld als de beste door klanten!
Populairste gezondheidsplatform voor geautomatiseerde zelfplanning voor patiënten, afspraakverzettingen en annuleringen. Mend integreert volledig met je masterplanning voor het omgaan met de beschikbaarheid van leveranciers, locaties, afspraaktypen en meer. Enkelcijferige no-show-tarieven: Zelfplanning van patiënten, afspraakherinneringen, telegezondheid en digitale formulieren. Mend heeft geautomatiseerde technologie om te integreren met elke EPD, PMS of andere systemen. Ongeveer 50% van nieuwe klanten is overgestapt van andere systemen. Meer informatie over Mend

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Eenvoudige, krachtige software voor het boeken van afspraken voor dienstverleners en hun klanten. Inclusief online kalender en downloadbare app.
Eenvoudig, krachtig hulpmiddel voor het boeken van afspraken waar jij en je klanten dol op zullen zijn! Gebruik de planner overal: via de app of elke browser. Klanten kunnen moeiteloos afspraken boeken met de app of online kalender van Visibook. Eenvoudig boeken en volgen van klanten. Verminder het aantal no-shows. Individuele en lessenplanner. Betalingstool. Klantberichten en -notities. Eenvoudig en gratis in te stellen. Beheer je rooster. Werk rond je persoonlijke agenda. Minder e-mail en minder gedoe. Beheer je personeel. Tool voor meerdere platforms. Meer informatie over Visibook

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
EngageBay biedt eenvoudige, betaalbare alles-in-één marketingsoftware om leads te verwerven, betrokken te maken, te onderhouden en af te sluiten.
EngageBay is eenvoudige, betaalbare, alles-in-één CRM-software voor marketing en sales waarmee kleine bedrijven en startups webbezoekers kunnen werven, betrekken, koesteren en omzetten in tevreden klanten. EngageBay biedt ook gratis online afsprakenplanningssoftware om afspraken sneller te plannen door je agenda online te publiceren. Krijg meer afspraken en blijf productief - dit alles vanaf één gebruiksvriendelijk platform. Meer informatie over EngageBay CRM

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur.
HoneyBook stroomlijnt en automatiseert de ervaring van je klant, van aanvraag tot eindfactuur. Meer informatie over HoneyBook

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Software voor het boeken van afspraken, ontworpen voor kleine bedrijven
Maak kennis met Thryv, de software voor het boeken van afspraken die is ontworpen voor kleine bedrijven. Met Thryv kun je 24/7 online boeken, zodat klanten op hun gemak kunnen boeken en jij het aantal no-shows kunt verminderen. Geef je klanten 24/7 toegang tot je beschikbaarheid, laat hen kiezen welk(e) dienst of tijdslot het beste voor hen werkt en deze zelfs ook annuleren of verzetten. Bied afsprakenplanning op je website en sociale pagina's, zodat je klanten kunnen boeken wanneer en hoe ze willen. Meer informatie over Thryv

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault.
Doe net als duizenden massagetherapeuten, chiropractors en anderen die elke dag patiëntenbehandelingen noteren, boeken en bijhouden met behulp van SOAP Vault. SOAP Vault maakt gebruik van machine learning om je te helpen binnen slechts enkele seconden op de juiste manier complete en uitgebreide SOAP-notities te documenteren. Gebruik van online boeken en factureren is optioneel en is opgenomen in alle accounts. Met slechts $ 19/maand is SOAP Vault een van de meest betaalbare, volledig functionele oplossingen voor praktijkbeheer die er beschikbaar zijn. Probeer het 30 dagen gratis! Meer informatie over Noterro

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Deze tool voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine bedrijven.
Deze oplossing voor kliniekbeheer helpt gebruikers bij het beheren van de verkoop, afspraken en meer, en is ideaal voor individuele artsen en kleine klinieken. Meer informatie over ClinicSense

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Online boeken, plannen, genereren van leads, klantbehoud, rapportage en voordelige handelsverwerking voor elk bedrijf.
WellnessLiving is een alles-in-één oplossing voor bedrijven die afhankelijk zijn van eenvoudige planning van lessen, afspraken of evenementen. Het bevat een geavanceerde desktop- en mobiele planner die door personeel en klanten wordt gebruikt en een widget voor online planning. Het integreert ook functies voor bedrijfsontwikkeling en retentie, zoals geautomatiseerde e-mail-/sms-marketing, reputatiebeheer, rapportage en beloningen. Dit elimineert de noodzaak van add-ons, waardoor kosten worden bespaard en de activiteiten worden gestroomlijnd. Meer informatie over WellnessLiving

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Weave is een communicatieplatform dat bedrijven helpt contact te leggen met de mensen die ze bedienen.
De software van Weave stroomlijnt kantoorwerk in één hub. Het stelt bedrijven in staat alles intuïtief te beheren, van klantinformatie tot online bedrijfsrecensies. Vorm duurzame relaties met klanten door middel van functies zoals tweerichtings-sms'jes en eenvoudig opnieuw boeken. De oplossingen voor kantoren zijn zo uitgebreid dat de praktijken vaak zeggen dat ze niet weten hoe ze ooit zonder functioneerden. Het doel van het platform is om het beheer van je kantoor te vereenvoudigen, zodat je je kunt concentreren op wat het belangrijkst is. Meer informatie over Weave

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Vereenvoudig je servicebedrijf. Compleet plannings- en projectbeheer. Beheer leads, schattingen, projecten, facturen, betalingen waar je ook bent.
Gebouwd en vertrouwd door professionele servicebedrijven. De gebruiksvriendelijke en betaalbare software voor lokale servicebedrijven met 1-25 werknemers. Compleet projectbeheer: planning, beheer van leads, schattingen, uitvoer van volledige opdrachten vanuit het veld, facturen, betalingen en meer. Volledig geïntegreerd met Quickbooks. Ook is het een bewezen platforms om je serviceactiviteiten mee te vereenvoudigen en te beheren. Al meer dan 20 jaar vertrouwd door duizenden servicebedrijven. Meer informatie over Kickserv

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf.
Booksy is een afsprakensysteem dat jou en je klanten samenbrengt. BooksyBIZ is ontworpen om je de controle te geven over je bedrijf en je te helpen tijd te besparen. Je kunt profiteren van vele functies die je professionele leven gemakkelijker maken. Voordelen van de BooksyBiz App: * Zelfbediening voor klanten * Agendabeheer * Klantbeheer * Bedrijfsmanagement * Verkooppunt * Tools voor marketing en loyaliteit Booksy werkt met een verlengbaar maandelijks abonnement afhankelijk van het aantal medewerkers. Meer informatie over Booksy

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt!
De ultieme software om afspraken te maken en diensten te verkopen. Vraag naar de top 5 functies die geen van de concurrenten biedt! De software biedt een volledige internet-/bestemmingspagina die je trots kunt delen met je klanten. Het integreert met je bestaande kalenders en met MailChimp, Zoom, Stripe, Square, Zapier en meer! Ontdek waarom de software in de afgelopen 12 maanden is uitgegroeid tot meer dan 11.000 gebruikers in meer dan 100 landen. Meer informatie over Book Like A Boss

Functies

  • Klantendatabase
  • Mobiele toegang
  • Geautomatiseerde planning
  • Kalendersynchronisatie
  • Groepsplanning
  • Online betalingen
  • Terugkerende afspraken
  • Herinneringen
  • Factureren
  • Afsprakenbeheer

Kopersgids voor Afspraken software

Wat is afspraken software?

Afspraken software laat bedrijven en professionals hun boekingsproces stroomlijnen en helpt ze bij het plannen van afspraken met personeel, klanten, patiënten en anderen. Met deze software kunnen bedrijven vooraf herinneringen sturen om no-shows en last-minute annuleringen tot een minimum te beperken. Het helpt bedrijven ook om zaken als dubbel boeken en overboeken aan te pakken door een realtime beeld te geven van de dagelijkse afsprakentijden.

De voordelen van afspraken software

  • Verminderde no-shows en lege slots: afspraken software houdt de komende afspraken bij en stuurt vooraf herinneringen naar klanten en dienstverleners. Dit herinnert de mensen aan hun afspraken en beperkt no-shows tot een minimum. Met behulp van de ingebouwde communicatiefuncties kunnen klanten zelfs hun afspraak verzetten en de dienstverlener vooraf informeren (via sms of e-mail) als de oorspronkelijke afspraak niet door kan gaan.
  • Gemak van het boeken via meerdere kanalen: in tegenstelling tot de traditionele methoden voor het maken van afspraken, waarbij klanten telefonisch of persoonlijk afspraken maken, biedt de afspraken software flexibiliteit bij het kiezen van de boekingsmodus. Klanten kunnen telefonisch, via mobiele apps, online portalen en externe bureaus afspraken maken. Dit helpt om klanten/patiënten uit meerdere kanalen aan te trekken en zorgt voor een betere gebruikerservaring.
  • Efficiënte personeelsplanning: de meeste afspraken software stelt bedrijven ook in staat de personeelsroosters in de gaten te houden, waardoor de organisatie en de toewijzing van diensten, het bijhouden van de dagelijkse aanwezigheid en de dagelijkse activiteit zonder extra kosten vast wordt gelegd.

Algemene functies van afspraken software

  • Afspraakherinneringen: het instellen van automatische herinneringen voor klanten en dienstverleners om ze te herinneren aan aankomende afspraken, betalingen en/of planningswijzigingen voorafgaand aan een afspraak.
  • Online boeken: het maken van afspraken voor klanten via online boekingsportalen, mobiele apps, kiosken en meer. Klanten kunnen ook de beschikbare slots bekijken en zelf een afspraak maken.
  • Geautomatiseerde roosters: het controleren van de beschikbaarheid van personeel in realtime, en het plannen van diensten op basis van rol, anciënniteit, voorkeur van dienst en meer.
  • Synchroniseren van agenda: het synchroniseren van de afspraakgegevens van de klant en de afsprakenschema's met cloudgebaseerde systemen zoals Google Calendar, Outlook en iCal.
  • Terugkerende afspraken: het maken van afspraken die met een regelmatige tussenpoos over een bepaalde periode worden herhaald, zodat cliënten niet steeds opnieuw een periodieke gebeurtenis hoeven te boeken.

Overwegingen bij de aankoop van afspraken software

  • Zoek naar functies die voldoen aan unieke zakelijke behoeften: afspraken software is geschikt voor bedrijven van elke omvang en het nut van de software verschilt per gebruikerssegment. Terwijl individuen vaak op zoek zijn naar eenvoudige planning en bijhouden van afspraken, moeten kleine en middelgrote bedrijven afspraken beheren en het personeel efficiënt inzetten. Ondernemingen hebben vaak behoefte aan een functiepakket met afspraken en personeelsplanning, tijdregistratie, herinneringen voor vergaderingen, terugkerende afspraken, klantbehoud en multitasking-functionaliteit. Bij de aanschaf moeten de belangrijkste vereisten van het bedrijf worden geïdentificeerd en afspraken software worden gekozen op basis van die specifieke behoeften.
  • Marktspecifieke oplossingen: de meeste afspraken software kan door allerlei soorten bedrijven worden gebruikt, maar er zijn ook enkele oplossingen speciaal voor bepaalde sectoren, zoals de gezondheidszorg, de horeca en het welzijn. Geef als koper de voorkeur aan bedrijfsspecifieke oplossingen boven generieke software (indien van toepassing op de softwarebehoeften). Dit biedt kant-en-klare sjablonen en aangepaste velden die geoptimaliseerd zijn voor elk bedrijfstype, en vereenvoudigt vaak de naleving van de industriële regelgeving.
  • Toename van het aantal bots waarmee afspraken kunnen worden gemaakt: verkopers, zoals SoBo Bot en botsplash, bieden nu conversatiechatbots aan die integreren in de website van een bedrijf, Facebook Messenger of messaging apps, zoals WhatsApp. Deze chatbots - in combinatie met kunstmatige intelligentie - veranderen het aanzien van de technologische communicatie in de planningsruimte door de interactie met klanten door middel van sms- en spraakberichten en het ontvangen/goedkeuren van afspraken zonder tussenkomst van het personeel. Capterra stelde vast dat ongeveer 68% van de KMO's een of andere vorm van conversatietechnologie gebruiken voor de gebruikersinterface, of van plan zijn dat binnen de komende twee jaar te doen.
  • Afspraken oplossingen met gebruik van meerdere kanalen zijn de toegangspoort tot een uitzonderlijke klantervaring: het maken van een eerste afspraak is in veel gevallen de eerste interactie tussen een bedrijf en zijn klanten. Het aanbieden van een multichannel boekingsstrategie kan de klantervaring verbeteren en de kans vergroten dat geïnteresseerden daadwerkelijk een afspraak maken. Steeds meer bedrijven beseffen deze voordelen en richten zich op het bieden van een betere klantervaring vanaf het begin.
  • Stijging van het maken van afspraken via de mobiele app: volgens het onderzoek dat eMarketer in 2018 publiceerde, brengen volwassenen in de VS gemiddeld drie uur en 35 minuten per dag door op hun mobiele telefoon. Daarvan wordt 90% van de tijd besteed aan het gebruik van mobiele apps. Dit betekent dat meer en meer potentiële klanten uit de VS een duidelijke voorkeur hebben voor bedrijven en leveranciers die het via de mobiele app maken van afspraken aanbieden.