248 resultaten
Waarom Capterra gratis is
When I Work is nu voor altijd gratis en is de gemakkelijkste manier voor bedrijven om hun uurloonmedewerkers in te plannen en met hen te communiceren. Plaats het rooster en de tijdklok in ieders zak. Plan terwijl je onderweg bent, met gratis apps voor iPhone en Android. Bespaar jezelf tijd en geld met eenvoudige tools voor personeelsplanning. When I Work helpt met het inplannen van meer dan 500.000 medewerkers over de hele wereld. Elke week melden zich duizenden bedrijven aan om When I Work te gaan gebruiken. Prijzen zijn vanaf $ 1,50/gebruiker/maand. Meer informatie over When I Work De gemakkelijke manier om je werknemers in te plannen en met hen te communiceren. Bespaar veel tijd en verminder het ziekteverzuim. Gratis voor maximaal 75 werknemers. Meer informatie over When I Work
De snelle, eenvoudige manier om mensen en andere resources online in te plannen! Krijg overzicht van je hele team op één slimme kalender. Boekingen binnen enkele seconden met slepen en neerzetten. Beheer vakantiedagen en andere soorten vrijgenomen tijd. Een beschikbaarheidsbalk helpt bij de capaciteitsplanning. Conflictbeheer helpt je om de controle te houden. Dashboards, e-mailmeldingen en agendasynchronisatie betekent dat iedereen op de hoogte is. Krachtige rapporten laten je de bezettingsgraad controleren. Geen software om te installeren. Vanaf slechts $ 2,50 per persoon per maand. Meld je aan voor een gratis proefversie van 30 dagen. Meer informatie over Resource Guru Webgebaseerde app voor personeelsplanning met verlofbeheer, persoonlijke dashboards, conflictenbeheer, teamoverzicht en samenwerking. Meer informatie over Resource Guru

door Findmyshift B.V.

(462 beoordelingen)
Bezoek website
Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke webbrowser. De oplossing omvat planning met slepen en neerzetten, onbeperkt personeel, onbeperkte toegang, dienstherinneringen, sms-berichten en rapportage. Het is de eerste maand gratis, er is geen creditcard vereist en je hoeft er niets voor te installeren. Geen contracten en geen verborgen kosten wanneer je extra personeel toevoegt. Pay-as-you-go planningen met onbeperkt personeel. Meer informatie over Findmyshift Creëer en deel personeelsplanningen overal en op elk moment in elke browser. De planner met slepen en neerzetten werkt net zo eenvoudig als een spreadsheet. Meer informatie over Findmyshift
Ervaar een geheel nieuwe aanpak voor de planning van je ploegendiensten. Nee, het hoeft geen vervelende klus te zijn. Je kunt moeiteloos ploegendiensten creëren en bewerken, en je werknemers daarna met één klik op de knop informeren. Iedereen heeft toegang tot hun rooster zowel via internet als via mobiele apps. Er zijn apps voor Android en iOS beschikbaar. Meer informatie over CakeHR Met CakeHR kun je moeiteloos naar behoefte ploegendiensten creëren en bewerken, en vervolgens je werknemers via één klik op de knop op de hoogte brengen. Meer informatie over CakeHR

door Pixel Paddock

(822 beoordelingen)
Bezoek website
De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Float helpt de beste teams ter wereld, waaronder RGA, Vice en Buzzfeed, al sinds 2012 om hun tijd te voorspellen. Prachtig eenvoudig ontwerp, bliksemsnelle technologie, realtime samenwerking. Float's intuïtieve interface met slepen en neerzetten maakt het plannen van je team eenvoudig. Float bevat apps voor iPhone, iPad en Slack. Probeer het 30 dagen gratis. Meer informatie over Float De toonaangevende app voor personeelsplanning voor bureaus, studio's en bedrijven. Vertrouwd door merken zoals RGA, Vice en Buzzfeed. Meer informatie over Float
Bij Planday is het doel eenvoudig: het runnen van je op ploegendiensten gebaseerde bedrijf eenvoudiger te maken. Deze innovatieve oplossing voor personeelsplanning heeft meer dan 200.000 tevreden klanten 80% in administratieve tijd en 5% in personeelskosten bespaard. Regel ploegendiensten, communiceer met je personeel en stroomlijn de payroll op een snellere en goedkopere manier. Boek een demo of probeer het gratis uit om te zien wat Planday voor jou en je bedrijf kan doen. Meer informatie over Planday Deze software voor personeelsplanning maakt het heel eenvoudig om diensten voor je personeel te plannen en bespaart je administratieve tijd. Boek een demo of meld je gratis aan! Meer informatie over Planday
Ongeacht hoe complex je planning is, Timesphere is een intuïtieve, online oplossing die met slechts een paar klikken en door automatisering ten minste 50% van de tijd bespaart die je eerder aan planningsgerelateerd werk moest besteden. Timesphere zorgt ervoor dat bedrijfsregels, loonschalen, collectieve overeenkomsten en werknemersvereisten nauwkeurig worden gerespecteerd en maakt realtime communicatie met werknemers mogelijk via mobiele toegang en sms. Besteed minder tijd aan het aanpassen van planningen en meer tijd aan het beheren van je bedrijf! Meer informatie over Timesphere Bespaart meer dan 50% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, zorgt voor naleving en maakt communicatie in realtime mogelijk. Meer informatie over Timesphere

door Ai Field Management

(30 beoordelingen)
Bezoek website
Platform voor intelligente personeelsplanning met gps en vertaling van berichten (>100 talen). Geen contract (start/stop op elk gewenst moment). Start vanaf $ 5/licentie/maand. Deze platformonafhankelijke apps kunnen worden gebruikt op een laptop, tablet of mobiel en kunnen gemakkelijk worden geschaald van 1 naar 10.000 werknemers. Voorkom dubbele boekingen met het systeem voor de beschikbaarheid van werknemers. Deel documenten en foto's in realtime, wereldwijd. ==> Twijfel je wie de beste medewerker is voor de klus? Vraag het maar aan je "Digitale Sherpa", die weet het op basis van je aangepaste criteria. Meer informatie over Ai Field Management Platform voor personeelsbeheer. Het is net een CRM voor het operationele team, samenwerking/productiviteit. Start/stop op elk gewenst moment - GEEN contracten. $ 5/licentie/maand. Meer informatie over Ai Field Management

door Harmony Business Systems

(17 beoordelingen)
Bezoek website
HarmonyPSA ondersteunt de volledige zakelijke levenscyclus, van het genereren van leads tot contractvernieuwing. Het is speciaal ontworpen en gebouwd voor software- en servicebedrijven en automatiseert bedrijfsfuncties op één platform, beschikbaar vanuit de cloud op elk apparaat. Meer informatie over HarmonyPSA PSA-hulpmiddelen van de volgende generatie. Compleet Professional Services Automation-pakket voor software- en servicesbedrijven. Meer informatie over HarmonyPSA
Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware. Waarom zou je meerdere systemen gebruiken om je waardevolle werknemers te beheren, als één systeem het beter kan? TSheets biedt het complete, 360-gradenoverzicht van je personeel, van waar je ze nodig hebt en wat ze hebben gedaan, tot waar ze naartoe gaan. Of je nu de ploegendiensten voor volgende week plant of een project van twee maanden, met de planningfunctie van TSheets kun je het beste uit je team halen. Het combineert de meest geavanceerde tool voor urenregistratie met krachtige planningssoftware
Ben je het beu om steeds achter je werknemers aan te moeten en de planningen handmatig te noteren? Maak het leven makkelijker voor je klanten, je personeel en jezelf met Bookers software voor personeelsplanning, die online boeking, personeelsplanning, CRM, Point of Sale, marketing en tools voor klantbehoud samenbrengt op één platform. Met cloudgebaseerde softwareoplossingen van Booker heb je altijd en overal toegang tot je bedrijf. Ontdek Booker in actie met een gratis demo! Cloudgebaseerde software voor online boeking, planning, verkoop en marketing – alles wat je nodig hebt om je spa of salon beter te runnen.
Branch stelt ondernemingen in staat om medewerkers op uurbasis aan te trekken en te behouden met behulp van een mobile-first technologie die ze een voorsprong geeft op financieel vlak. Het personeelsverloop is nog nooit zo hoog geweest, en het kost werkgevers meer dan $ 2500 om één uurloonwerknemer te vervangen. Het behouden en betrekken van werknemers kan de productiviteit, klantervaringen en winstgevendheid van een bedrijf verbeteren. Branch is een mobiele technologie die werknemers op uurbasis helpt om financieel te groeien.
Gratis en eenvoudig te gebruiken software voor het plannen van afspraken, wereldwijd vertrouwd door meer dan 50.000 bedrijven van elke omvang. Laat klanten je openstaande tijdstippen reserveren en neem online betalingen aan. Stuur automatisch sms- en e-mailherinneringen en verminder no-shows met wel 90%. Volg klantactiviteit en aanwezigheidsgeschiedenis. Voorkom dubbele boekingen door synchronisatie van agenda's in te stellen met Google, iCal en Outlook. Integreer met meer dan 1500 apps, werkt op elk apparaat en besturingssysteem. Ga vandaag nog gratis aan de slag! Breng je bedrijf op volledige capaciteit met de planningssoftware van 10to8. Reken af met verspilde tijd en no-shows. Ga gratis aan de slag!
Deputy is een meervoudig bekroonde tool voor personeelsbeheer. Voltooi personeelsroosters binnen enkele minuten en publiceer ze met één klik. Je kunt ook moeiteloos personeelsverlof beheren, gewerkte uren en aanwezigheid bijhouden en je urenstaten naadloos synchroniseren met de loonlijst. Deputy integreert met meer dan 300 toonaangevende POS- en payroll-leveranciers voor compleet vertrouwen. Met gratis iOS- en Android-apps kun je je bedrijf vanaf elke locatie beheren. Begin vandaag nog met je gratis proefversie. Deputy: je kunt personeel inplannen, tijd en aanwezigheid bijhouden, verlof beheren, met één klik urenstaten naar de loonlijst exporteren en moeiteloos voldoen aan je nalevingsverplichtingen.
OpenSimSim is een gratis planningsoplossing voor werknemers op uurbasis. Stel het schema in enkele minuten samen, breng er gemakkelijk wijzigingen in aan en stuur het met één klik naar je team. Dankzij de gratis iOS- en Android-apps kun je het rooster onderweg bekijken en bewerken en beschikken je medewerkers altijd over de meest bijgewerkte versie. Houd vrije tijd bij, voorspel verkoop voor meer kosteneffectieve schema's, integreer met je POS en vind snel vervanging. Functies zoals groepsberichten, ruilen van diensten en herinneringen maken het leven makkelijker. OpenSimSim is een gratis tool voor personeelsplanning, voor internet en mobiel. Stel het rooster binnen enkele minuten op en verstuur het met één klik naar je team.
Buddy Punch is een gebruiksvriendelijke, cloudgebaseerde oplossing voor planning en urenregistratie. Gebruik de intuïtieve interface voor slepen en neerzetten om planningen te maken en te publiceren, en laat je werknemers vervolgens hun ingeplande tijd bekijken en invoeren. Je kunt PTO bijhouden, integreren met payroll-providers en de gratis iOS- en Android-apps gebruiken. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefperiode van 30 dagen. Gebruiksvriendelijke planning en urenregistratie voor bedrijven van elke omvang. Gratis proefversie van 30 dagen.
WebHR zorgt voor een revolutie in de manier waarop HR werkt. WebHR is sociale alles-in-één cloudgebaseerde HR-software voor kleine en middelgrote ondernemingen die alles afhandelt, van werving tot pensionering, op de meest innovatieve manier. WebHR bespaart bedrijven niet alleen geld, maar verhoogt ook de productiviteit, bespaart ruimte en maakt communicatie tussen en op kantoren snel, betrouwbaar en efficiënter. WebHR helpt bij het beheer van de belangrijkste activa van een bedrijf - het personeel. WebHR wordt goed beoordeeld en is leider in Cloud HR. Het helpt je bij het beheren van de belangrijkste activa in je bedrijf - je personeel.
7shifts helpt restaurants efficiënter te plannen met intuïtieve tools voor planning, communicatie, urenregistratie en naleving. De intuïtieve functie voor roosterplanning op basis van slepen en neerzetten houdt automatisch rekening met beschikbaarheid, vrije tijd, overuren en naleving - en managers kunnen hun POS eenvoudig integreren om ervoor te zorgen dat ze hun personeelsdoelen halen. Met een gratis app voor medewerkers om beschikbaarheidsverzoeken in te dienen, diensten te ruilen en te chatten, is het maken van roosters die voor iedereen goed werken nog nooit zo eenvoudig geweest. Begin vandaag nog gratis! 7shifts is een robuuste tool voor personeelsplanning, communicatie en urenregistratie, speciaal ontworpen voor restaurants. Begin vandaag nog gratis
Gratis proefversie van 30 dagen. Geen kosten voor accounts met 2 werknemers of minder. Meer dan 9000 bedrijven waarderen de robuuste tijdklokfuncties: *mobiele app beschikbaar; *volgen van PTO; *planning van ploegendienst; *bewerken van tijdkaart; *berekening van overuren; *geofencing en GPS; *IP- en apparaatbeperkingen; *biometrische/vingerafdrukoptie; *loonlijstintegratie; *betaalde pauzes; *herinneringen; *automatische pauzeaftrekopties; *fooien, bonussen en commissies; *taak- en projectkosten; *$ 2,50/werknemer per maand. Cloudgebaseerd tijdklok- en planningssysteem voor personeel van kleine bedrijven om tijdkaarten en ploegenroosters bij te houden voor een nauwkeurige loonlijst.
HotSchedules biedt een cloudgebaseerd besturingssysteem, evenals ondersteunende oplossingen en diensten voor de restaurant-, detailhandel- en horecasector. Met het HotSchedules-productassortiment kunnen eigenaars en exploitanten werknemers plannen op verschillende locaties, tijd en aanwezigheid bijhouden, bedrijfsprestaties bewaken en de dagelijkse activiteiten beheren. Met de systeemeigen mobiele app van HotSchedules kunnen werknemers hun roosters bekijken, ploegendiensten aannemen of annuleren en vrije tijd aanvragen, allemaal vanaf hun mobiele telefoon. Transformeer je planningsproces met de meest algemeen gebruikte tool voor prognose, planning en communicatie in de sector.
Homebase maakt het werk per uur gemakkelijker voor het hele team. Met gratis online tools en mobiele apps voor managers en werknemers, elimineert Homebase het papierwerk en de rompslomp van planning, salarisadministratie, personeel en teamcommunicatie. Ga naar joinhomebase.com en bespaar meer dan 4 uur per week. Gebruikt door meer dan 100.000 bedrijven van elke omvang in de VS. Moderne software voor lokale bedrijven en hun teams om tijd te besparen op personeelsplanning, tijdregistratie, werving en teamcommunicatie.

door Humanity (Shiftplanning)

(261 beoordelingen)
Bekijk profiel
Humanity (ShiftPlanning) pakt het probleem van personeelsplanning rechtstreeks aan door zowel planners als werknemers een gecentraliseerd, gemakkelijk te gebruiken platform te bieden. Dankzij een gestroomlijnde communicatiestroom, uitgebreide rapportagemogelijkheden, automatische conflictresoluties en functies zoals eenvoudig ruilen van diensten door werknemers, bespaart Humanity bedrijven 50-80% van de tijd die eerder werd besteed aan planningsgerelateerd werk, en creëert toonaangevende software voor personeelsplanning en -beheer die wordt vertrouwd door duizenden. Online personeelsplanning met gestroomlijnde communicatiestromen, uitgebreide rapportagemogelijkheden en automatische conflictoplossing.
TimeFlow is de enige cloudgebaseerde oplossing die je kunt downloaden als een toepassing op je bureaublad. Met ScheduFlow kun je je afspraken en medewerkers allemaal vanaf één plek beheren. Beheer je klanten of patiënten door snel en eenvoudig afspraken te plannen. Wijs taken toe aan werknemers om het werk gedaan te krijgen. Een gebruiksvriendelijke workflow die al je medewerkers binnen enkele minuten kunnen leren. Ontdek waarom ze op bijna elke vergelijkingssite met 5 sterren worden beoordeeld. Gratis proefperiode van 30 dagen. Dé planningssoftware. Agenda's maken en delen op pc's en mobiele apparaten. Beoordeeld met 5 sterren door CNET-editors en gebruikers.
Jolt vereenvoudigt het plannen met een interface op basis van slepen en neerzetten, overzichtelijke agendaweergaven en een gratis werknemers-app voor het ruilen van diensten en voor verlofaanvragen. Jolt helpt je bij het vaststellen van arbeidsdoelen, het meten van productiviteit en het goedkeuren van werknemersverzoeken vanaf elke plek. Het volledige pakket bevat een slimme tijdklok, meldingen voorafgaand aan het in- of uitklokken, en checklists voor taakbeheer. Jolt wordt internationaal vertrouwd door meer dan 300.000 werknemers en helpt bij het beheren van de dagelijkse activiteiten voor merken als Chick-fil-A, LEGOLAND en Regal Cinemas. Jolt vereenvoudigt het plannen met een interface op basis van slepen en neerzetten, inzichtelijke rapportage en een werknemers-app voor het beheren van diensten.
TrackSmart Scheduling helpt je kleine bedrijf snel ploegendiensten te plannen en laat werknemers hun planningen overal en altijd vanaf een computer, telefoon of tablet inzien tegen een betaalbare prijs. Bovendien kunnen werknemers zelf diensten communiceren en ruilen, zodat jij en je managers weer aan de slag kunnen. Medewerkers kunnen in- en uitklokken en je kunt loonrapporten maken om je arbeidskosten efficiënt te beheren. Probeer het gratis, geen creditcard vereist. Met TrackSmart Scheduling kun je snel ploegendiensten van werknemers plannen en kunnen werknemers hun planningen altijd en overal inzien. Probeer het gratis!
Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning. Shiftboard is gebouwd rond personeel dat per uur wordt betaald, waar planning, realtime communicatie en verandermanagement centraal staan in de dagelijkse bedrijfsvoering. Shiftboard helpt organisaties hun bedrijf te transformeren door middel van automatisering. Duizenden klanten kiezen voor Shiftboard om complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren, wat resulteert in lagere loonkosten, verhoogde productiviteit van werknemers en lager personeelsverloop. Shiftboard is de toonaangevende leverancier van software voor personeelsplanning en helpt complexe personeelsactiviteiten te optimaliseren.
Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer. Met Zoho People kun je al je HR- en uitkeringsprogramma's beheren vanuit een centrale locatie waardoor het gemakkelijker dan ooit is om toptalent aan te trekken, te behouden en te belonen. Betaalbare on-demand HRIS- en wervingsoplossing met een werknemersportal, wervings- en CV-beheer en nog veel meer.
ExakTime is al twee decennia een leider op het gebied van urenregistratie voor de bouwsector en bedrijven met een buitendienst. Deze robuuste, gebruiksvriendelijke app voor urenregistratie en planning wordt rechtstreeks gesynchroniseerd met de gebruiksvriendelijke cloudsoftware. Hierdoor kunnen ploegendiensten en taken eenvoudig worden gepland, evenals realtime aanwezigheid, uren, kostencode en andere gegevens die vanaf overal toegankelijk en bruikbaar zijn. ExakTime werkt op Android- en iOS-telefoons en -tablets, terwijl de urenregistratiesoftware integreert met alle belangrijke boekhoudprogramma's. De krachtige app voor urenregistratie en planning is het product van twee decennia ondersteuning voor personeelsbeheer in de bouwsector.

door Kettle & Keyboard

(145 beoordelingen)
Bekijk profiel
RotaCloud is de eenvoudige manier om roosters te plannen en met personeel te communiceren. Met de online roosterbouwer is het een fluitje van een cent om roosters op te stellen en deze te verzenden naar je werknemers. Met een klik op de knop ontvangt je team e-mail, sms en pushmeldingen om ze te laten weten dat ze nieuwe diensten of wijzigingen in hun rooster hebben. Je kunt op één plek vakanties beheren, aanwezigheid bijhouden en rapporten bekijken. Probeer het gratis en ontdek hoe je effectiever en tegen lagere kosten kunt plannen. Eenvoudige online roosterplanning zodat je je kunt concentreren op belangrijkere dingen. Worstel je nog steeds met Excel-roosters? Probeer RotaCloud vandaag nog gratis.

door Hotel Effectiveness Solutions

(142 beoordelingen)
Bekijk profiel
De arbeidskosten van hotels stijgen vijf keer sneller dan de inkomsten, en daardoor krimpen de winstmarges. Hotel Effectiveness verlaagt de arbeidskosten met 5-15% door personeelsplannen en -roosters perfect af te stemmen op de bedrijfsbehoeften. Met juist afgestemde arbeidskosten kunnen hoteleigenaren en -beheerders de overtollige kosten elimineren die worden veroorzaakt door overbezetting, overuren en overmatig gebruik van contractarbeid. Dit bekroonde arbeidsbeheersysteem integreert met tijd- en aanwezigheidsregistratie, salarisadministratie, BI en PMS. Door een perfecte planning van de arbeid elimineert Hotel Effectiveness overbezetting, overwerk, overmatig gebruik van contractarbeid, waardoor meer dan 5% bespaard kan worden.
Employee rostering and time-and-attendance software. WageLoch streamlines your processes from rostering through to payroll. Employee rostering and time-and-attendance software. WageLoch streamlines your processes from rostering through to payroll.

door VAIRKKO Technologies

(108 beoordelingen)
Bekijk profiel
Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform. Clouds can be purchased a la carte or combined to form an enterprise wide system. With many platforms to choose from - Certification Tracking, LMS, and HRIS - there is a solution for businesses of any size to help better manage your workforce. Provides the fastest & easiest way to manage your workforce & operations from a unified, cloud based & intelligent platform.
honeybeeBase provides employee scheduling with the Shift Marketplace for easy swaps, custom templates for reoccurring schedules, and more! Receive a message if an employee is late, remind employees of a shift starting or approved shift swaps anywhere. Integrates with our time clock and time off tracking to provide you with complete employee management. Start for free today - so you can stop feeling overwhelmed by the day-to-day managerial tasks, and focus on growing the business of your dreams. Web-based solution for time & attendance, employee scheduling, team communication and more! Start for FREE today!
Powered Now is populaire software voor kleine bedrijven in het VK. Plan je medewerkers en klanten in via de gebruiksvriendelijke agenda. Je kunt formulieren en certificaten produceren, je leverancierskosten noteren, je agenda plannen, je team volgen en met hen chatten, en volledig aanpasbare documenten zoals werkbladen, offertes en facturen verzenden. Van alle gegevens wordt een back-up gemaakt en deze wordt gesynchroniseerd tussen je apparaten (iOS, Android, Mac en PC). Werkt ook offline. Gebruiksvriendelijke software voor personeelsplanning voor kleine bedrijven, werkt op Mac, pc, iOS en Android.
Tradify is een alles-in-één-app voor buitendienstbeheer en personeelsplanning, en wordt gebruikt door handelsbedrijven met 1-20 werknemers. Het bevat alles wat een vakman nodig heeft om te bezuinigen op administratie. Offertes, facturen, urenstaten, inkooporders, personeelsplanning en taakrapportage. Tradify verwerkt het allemaal met gemak. Meer dan 10.000 elektriciens, loodgieters, HVAC, bouwers en andere vakmannen van over de hele wereld gebruiken Tradify graag. Klanten kiezen voor Tradify omdat het gemakkelijk te gebruiken is. Ontdek waarom: Tradify biedt buitendienstbeheersoftware ontwikkeld voor vakbedrijven en dienstverleners, voor het inplannen van personeel.
Schedulehead kan de onderdelen van de planning uitvoeren die jij niet wilt doen. Denk aan een zelfrijdende auto: hij kan 100% of 0% rijden of ergens daar tussenin. Schedulehead neemt feedback van elke dienst die is gewerkt om de prestaties van werknemers te meten, te registreren of ze te laat waren, en nog veel meer. Gewapend met deze gegevens kan Schedulehead intelligente beslissingen nemen over je planning om jou te ondersteunen. De meeste klanten ervaren een tijdsbesparing van 90% met Schedulehead. De gepatenteerde toepassing voor personeelsplanning die het proces van het vinden en inroosteren van personeel voor je evenementen volledig automatiseert.
WhenToWork, dat wordt vertrouwd om miljoenen werknemers wereldwijd in te plannen, geeft jou de controle door moeiteloos personeelsplanningen te maken, diensten toe te wijzen en overal vandaan met je werknemers te communiceren. Bespaar tijd door met één enkele klik ploegendiensten toe te wijzen en je werknemers zelf van dienst te laten wisselen. Stuur geautomatiseerde e-mail- en tekstmeldingen om iedereen op de hoogte te houden. | Vanaf slechts $ 15 per maand | iPhone- en Android-apps | Amerikaans ondersteuningscentrum | Probeer het gratis - geen creditcard vereist. Medewerkers kunnen online een gepubliceerd rooster bekijken, hun voorkeuren wijzigen en door de manager goedgekeurde vakantie- of ploegendienstveranderingen aanvragen.

door TEAM Software

(83 beoordelingen)
Bekijk profiel
Vergeet meerdere softwaretoepassingen, onhandige gegevensimport en aangepaste interfaces. WinTeam is ontworpen om schoonmaak- en beveiligingscontractanten een holistische manier te bieden om de prestaties te meten en het dagelijkse financiële, operationele en personeelsbeheer te automatiseren. Holistische financiële, operationele en personeelsbeheeroplossing, ontworpen voor schoonmaak- en beveiligingscontractanten.
Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. De allereenvoudigste. Schedulefly maakt het leven gemakkelijker voor meer dan 300.000 succesvolle onafhankelijke restaurantmensen in meer dan 7.000 restaurants. Het werkt soepel. Duidelijk. Strak. Eenvoudig. Maakt personeelsplanning en communicatie een fluitje van een cent. Mobiele toegang. Sms-meldingen. Berichtenmuur, documentopslag, vacatures, opmerkingen voor ploegendiensten. Schedulefly is sinds 2007 gegroeid via mond-tot-mondreclame, met één klant tegelijk. Schedulefly is de eenvoudigste software voor personeelsplanning in restaurants en de horeca. Plan en communiceer met je personeel vanaf elke plek.
Bekijk profiel
Online prikkloksysteem voor medewerkers, voor bedrijven van elke omvang. Personeelsplanning. Urenregistratie. Taakbeheer. Loonlijstrapportage.
Neem afscheid van je spreadsheets: er is een betere manier om je uren te plannen en bij te houden. Met ZoomShift kun je 80% minder tijd besteden aan het maken van roosters en ook je arbeidskosten verlagen. De eenvoudige functie voor het opstellen van roosters maakt het eenvoudig om roosters te creëren, de beschikbaarheid en verlofaanvragen te bekijken, het ruilen van ploegendiensten te controleren en je arbeidsdoelen bij te houden. Je werknemers zullen dol zijn op de mobiele app, en jij zult genieten van de enorme productiviteitsverhoging. Duizenden bedrijven vertrouwen op ZoomShift - probeer het vandaag nog gratis! Software voor personeelsplanning en urenregistratie voor werknemers op uurbasis. Maak roosters en houd de uren van medewerkers bij.
De gebruiksvriendelijke online planningsoftware van Tanda kan via slepen en neerzetten binnen enkele minuten perfecte roosters maken. Het intuïtieve ontwerp van Tanda maakt het eenvoudig om managers en personeel te leren hoe ze de Tanda-planningsapp moeten gebruiken. Met Tanda kun je ook verlof van personeel beheren, aanwezigheid bijhouden, je arbeidsconformiteit automatiseren en urenstaten met één klik exporteren naar de loonlijst. Tanda integreert met alle grote payroll- en POS-aanbieders, voor naadloze end-to-end processen. Ga vandaag nog aan de slag met een gratis proefversie. Met de software voor personeelsplanning van Tanda kun je perfecte roosters samenstellen, aanwezigheid bijhouden, verlof beheren en je bedrijf onderweg runnen.

door TrackTik Software

(74 beoordelingen)
Bekijk profiel
TrackTik is planningsoftware voor beveiligers, ontworpen om te voldoen aan de wensen van beheerders en de bewakers die ze inplannen. Deze krachtige mobiele en web-based software automatiseert saaie roostertaken, en met het live dashboard is het beheren van diensten een fluitje van een cent. Beheerders kunnen uitzonderingen op de aanwezigheid opvangen door snel diensten aan te bieden, en mede dankzij de weergaven voor onbevestigde diensten en voorkoming van overuren helpt TrackTik je om bedrijfsmiddelen zo goed mogelijk in te zetten. Planningssoftware voor beveiligers die diensten toewijst aan beveiligers, wijzigingen in de aanwezigheid bijhoudt, dure overuren voorkomt en nog veel meer.

door TECSOL Software

(69 beoordelingen)
Bekijk profiel
Cloudgebaseerde uren-, aanwezigheids-, project- en GPS-trackingsoftware. Bewaak centraal één of meerdere bedrijfslocaties. Met ClockIt heb je toegang tot je dashboard vanuit de mobiele apps of de webbrowser. ClockIt helpt je verlof, vakanties, routeplannen, GPS-tracking van medewerkers, geofencing en nog veel meer functies te beheren. Bekijk de demo voor meer informatie. Neem op elk gewenst moment contact op met de support die je graag verder helpt. ClockIt is cloudgebaseerde software voor het volgen van uren, aanwezigheid, projecten en medewerkers.
Het is tijd om de stress uit het beheren van uurloonpersoneel te halen. Nowsta is een uitgebreid platform voor personeelsbeheer dat planning, urenregistratie en salarisadministratie onder één dak brengt. Creëer je planning binnen enkele minuten, stuur open ploegendiensten rechtstreeks naar het personeel via mobiele app, en kijk hoe ze sneller reageren dan ooit tevoren. Hou tijd en aanwezigheid met uiterste nauwkeurigheid bij, ontvang een melding van laattijdigheid of afwezigheid en importeer de gegevens met slechts een paar klikken naar je salarisadministratiebeheerder. Meld je vandaag nog aan voor een gratis demo. Cloudgebaseerde oplossing voor personeelsbeheer waarmee bedrijven personeelsdiensten kunnen plannen, werkuren kunnen bijhouden, salarisadministratie kunnen verwerken en meer.
Plan taken en houd de tijd bij met Connecteam's alles-in-één app die zowel krachtig als gebruiksvriendelijk is, en speciaal is ontworpen en gebouwd voor medewerkers zonder bureau. Planning omvat geavanceerde mogelijkheden zoals verzending met slepen-en-neerzetten-functie, privé of ploegendiensten, uploaden van ploegendiensten via Excel en nog veel meer om je planningervaring snel, gemakkelijk en productief te maken. Geniet ook van de enige echte ploegensamenwerking met GPS-statusupdates, notities en geïntegreerde chat. Vanaf slechts $ 29/maand voor maximaal 200 gebruikers. Connecteam's alles-in-één app is krachtig en eenvoudig in gebruik en biedt taakplanning met GPS-statusupdates, ploegendienstnotities en meer.
Met Papershift kun je de dienst- en roosterschema's en projecten plannen, beheren en automatiseren zoals jij dat wilt. Ga verder in het beheren van urenregistratie van werknemers, resourceplanning en afwezigheid. Gebruik de tijdklok-app en laat je medewerkers gemakkelijk in- en uitklokken. Integreer je team in het proces om meldingen te automatiseren en de medewerkerstevredenheid onmiddellijk te verhogen. Gebruik de 14-daagse proefversie en aarzel niet om contact op te nemen als je hulp nodig hebt bij je eerste stappen. Vereenvoudig de ingewikkelde ploeg-/rotatieplanning, planning en tijdregistratie voor medewerkers met eenvoudig software. Beschikt over een proefperiode van 14 dagen.
Sling is gratis plannings- en communicatiesoftware voor bedrijven waar werknemers in ploegendiensten werken. Sling is gebouwd rond vier functies: diensten, taken, berichten en nieuwsfeed, het stelt managers in staat om alle aspecten van hun werk te organiseren op één platform. Planning van ploegendiensten wordt gemakkelijk gemaakt met Sling, dat gratis is.

door Amobius Group

(46 beoordelingen)
Bekijk profiel
Veribook is een tool voor het online plannen en boeken van afspraken die de realtime beschikbaarheid van een bedrijf weergeeft, zodat het afspraken van klanten online kan accepteren en beheren. Veribook is ontwikkeld met het oog op de behoeften van kleine bedrijven en biedt eenvoudig te gebruiken functies om bedrijven te helpen tijd en geld te besparen en een betere klantenservice te bieden. Website voor het online plannen en boeken van afspraken die je realtime beschikbaarheid weergeeft.

door Saigun Technologies

(45 beoordelingen)
Bekijk profiel
Verkort de tijd die je besteedt aan het maken, toewijzen en beheren van planningen voor je medewerkers. Je kan online herzieningen uitvoeren en je mensen krijgen de informatie in realtime, zonder ruimte voor late ontvangst of gemiste meldingen. Archiveer eerdere planningen en volg lopende roosters op een dagelijkse, wekelijkse en maandelijkse basis om te bepalen wat het beste werkt voor je bedrijf en je mensen. Verbeter de betrokkenheid van medewerkers en werk veel minder met papier door empxtrack te gebruiken. Bezoek de website voor een gratis proefversie. Benut de tijd van je personeel optimaal door het online maken, toewijzen en beheren van werknemerschema's met empxtrack.
Synerion is een gebruiksvriendelijke planningstool waarmee je planningen kunt maken en ze naar werknemers kunt verzenden. Daarnaast kunnen werknemers diensten ruilen, verlof aanvragen, afdelingsschema's controleren, op de hoogte worden gesteld van wijzigingen in de planning. Deze geavanceerde planning biedt gebruikers de mogelijkheid om de bezetting te beheren per afdeling, locatie, winkel of op welke manier je maar nodig hebt. Geavanceerde planning is ideaal voor de detailhandel, gezondheidszorg of vergelijkbare bedrijven. Het ondersteunt je ook op het gebied van tijd en aanwezigheid. Synerion is een gebruiksvriendelijke tool waarmee je de planning van werknemers kunt maken en ze naar hen kunt sturen, werknemers hun dienst kunnen ruilen en meer.
Bizimply is gespecialiseerd in oplossingen voor personeelsbeheer en operationeel management voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties. Dit platform koppelt je tijd- en aanwezigheidsregistratie, planning, HR en salarisadministratieverwerking in één gebruiksvriendelijke oplossing. Terwijl dit platform de personeelskosten verlaagt en beheert, biedt het ook de oplossingen om de dagelijkse activiteiten voor jou en je team beter te beheren, waardoor je meteen tijd en geld bespaart. Boek vandaag nog je gratis productdemo van Bizimply. Een eenvoudige en gebruiksvriendelijke oplossing voor personeelsplanning, HR en aanwezigheidsregistratie voor horeca- en detailhandelbedrijven met meerdere locaties.
Met de software ZScheduling kunnen bedrijven van elke omvang en sectoren workloads op een functionele manier toeschrijven, ploegendiensten en foutverwerking verminderen, en vertragingen en verstoringen voorkomen, de efficiëntie verhogen, en tijdverspilling en kosten verminderen. Bovendien analyseert de geïntegreerde ZForecast-module, gebaseerd op AI, workflows, combineert het historische gegevens en houdt het rekening met de volatiliteit van de organisatie voor een constante prognose van de vraag om de middelen aan te passen die voor de verschillende activiteiten moeten worden gebruikt. ZScheduling is roostersoftware voor elk bedrijf dat zijn werknemers in ploegendiensten effectief moet plannen en geld en tijd moet besparen.
Bekijk profiel
Do you manage drivers? No more calendars, spreadsheets or punch-cards - our Driver Schedule Software automate's the process and free's your staff to do what's important. Drivers can use our APP to update their availability, clock-in/out, accept & complete appointments, and report vehicle issues. Driver Schedule is the ONLY software made especially for driver-based businesses - limos, cabs, shuttles, buses, moving vans or delivery trucks. Includes online training, fleet maintenance, and more! Do you manage professional drivers? Driver Schedule is the only driver-based scheduling software. No more calendars and spreadsheets.

door ezNova Technologies

(37 beoordelingen)
Bekijk profiel
An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses. Great for landscape companies, Janitorial, cleaning services, construction companies, home health care and doctor offices. Our customers love ezClocker because it's easy to use and affordable. Employees can use their phone as a punch card to clock in for their shift and you the employer can verify they were at the right location by viewing the GPS location on a map. An easy to use employee time tracking and scheduling solution with GPS enabled verification built for small businesses.
Restaurant365 scheduling software is built specifically for restaurants and is an easy to use platform that includes direct POS integration. Utilize sales data to forecast labor needs and create schedules faster and smarter. Get punch level detail reporting and daily flash reports to help further optimize labor. Increase employee adoption with a zero-cost app for all employees. Restaurant365 is a cloud-based employee scheduling software for multi-unit restaurant businesses.
ePro Scheduler Plus is an industry-proven online employee scheduling solution used by EMS and Fire Departments across the nation. Our singular focus remains saving you time & money via overtime control, schedule and payroll accuracy, clear and fast communication, and ease of use, allowing you to focus on other critical aspects of the job at hand. From scheduling, time and attendance, to certification tracking and forms management, ePro Scheduler Plus has what you need at an affordable price. ePro Scheduler Plus combines employee schedule management, timekeeping, payroll control, certification tracking and more.
The most complete and effective solution for hospitality businesses to spend less time creating schedules and more time empowering their frontline managers. Leverage extensive resource scheduling tools like forecasting, shift management, availability, multi-location accessibility, employee friendly mobile applications, and real-time data to set you and your staff up for scheduling success. The best way for hospitality businesses to build and manage their teams from one platform.
Advanced Employee Scheduling from SwipeClock TimeSimplicity delivers dynamic, multishift, requirements based, advanced scheduling. Simplify creation and management of complex schedules while accommodating employee preferences, required skills, labor law constraints and much more. TimeSimplicity is SwipeClock's employee scheduling solution that makes scheduling and shift planning faster and more efficient.
Bekijk profiel
Looking for a better way to schedule staff and manage time-off requests? ScheduleAnywhere is the powerful 24/7 online scheduling software trusted by thousands of managers daily to ensure their employees are scheduled at the right time and place. Reduce unnecessary overtime, gain real-time visibility of work schedules, reduce scheduling time, apply shift rotations, manage time-off requests and ensure proper shift coverage! Sign up for a free 30-day trial of ScheduleAnywhere today! Create staff schedules, ensure shift coverage and manage time-off requests with online employee scheduling software. Free 30-day trial!
With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we will notify your team using text messages. With Staffjoy, you can create and share schedules in less time. Create a schedule online and we notify your team using text messages.
Bekijk profiel
Keep everyone on the same page. Crew powers the front-line of your business in one simple-to-use app. Over 10,000 businesses across every industry are using Crew to streamline communications, engage employees and drive business results. You can use Crew to immediately message all team members, distribute the schedule, find shift coverage and recognize top-performing employees across your organization. Communicate in real-time with your hourly employees. Send one message that reaches your entire workforce instantly. Get a free demo!
Create an intuitive work schedule that your team can rely on. Soon works for small businesses, global enterprises and everything in between. Out with the paperwork, spreadsheets and complicated scheduling software. Bring clarity, ease, and speed to your business. Soon enables you to be more efficient, organized and productive. Have your team focus on the things that actually drive your companys success and let Soon handle the scheduling. Smart scheduling for teams that's intuitive to use and built for businesses of any size.

door Nettime Solutions

(23 beoordelingen)
Bekijk profiel
Track employee time & attendance with stratustimea flexible, cloud-based software solution. With stratustime, employees clock in, out, and request time off without any assistance. Behind the scenes, management gets a dashboard that helps with labor costs and legal wage requirements. stratustime can be integrated with all supported payroll systems, and can be placed on almost any device. A U.S.-based integration team customizes systems to the unique labor rules of each organization. Make business and operational decisions based on employee time and attendance data.
Join 100,000+ professionals worldwide who prefer PARiM and save up to 500% on your workforce management software costs with our cost-effective pricing model. PARiM combines best per-user-pricing with innovative and fast features for scheduling, time clock and HR management. Book a free demo and discover our pro-level scheduling and time and attendance tracking tools that include an advanced shift pattern creator; pay, leave and working time tracking; 1-click shift copying plus free mobile apps. Save 2x-5x on your workforce scheduling, time tracking and leave management costs. Get free demo with free onboarding & sign-up today.
Save your time and start managing your bookings in online booking software Reservio. It helps you improve your services, promote your business better and grow it faster. Organize your schedule with simple on-line calendar and stay up-to-date anywhere you go. Get repetitive tasks made automatically, accept bookings 24/7, reduce your "no-shows" with email&sms reminders. Join our community of 22 000 businesses and Try it for Free Today! Reservio is appointment and event scheduling software carefully optimized for over 70 business categories. Free forever!
Ubeya is the leading solution for workforce management and employee scheduling software. The platform helps connect businesses to clients and provides designated apps for employees and employers. Staff apply for jobs, clock in and out of shifts and confirm notifications. Managers schedule shifts, automate timesheets, review payroll and keep teams updated through group chats. The software is easy to use and customizable to nearly any business. Ubeya is the all in one solution for workforce management, featuring staff scheduling, GPS time tracking and payroll.
Smart shift scheduling software (web/mobile) with a concentration on labor law compliance (predictable scheduling / fair work week), labor optimization, employee communication, and empowerment. Free mobile app downloads, media upload capabilities, a per-location pricing model with attractive pricing, and customer service and support that goes above and beyond, more features and functionality current under development. Smart Shift Scheduling software for labor optimization and compliance.

door Adoro Studios

(18 beoordelingen)
Bekijk profiel
Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy. Because staff must be invited and accept each gig, ordinary scheduling tools don¿t work. Our software allows you to create events and invite your staff while monitoring their responses. Our dashboard and calendar give you a snapshot of your upcoming events and an indicator for each event to let you know where you stand at a glance. Quickstaff Pro comes with a no-risk 14-day trial. Quickstaff Pro is simple-to-use scheduling software that is tailored for Event Professionals in the gig economy.
Celayix delivers a powerful best of breed solution as the best employee scheduling, time and attendance, and communications for todays modern workforce. With Celayix, reduce the costs, effort and headaches of managing your workforce all while seeing immediate benefits of eliminated overtime, reduced turnover, and improved client satisfaction. Celayix offers the best employee scheduling and time tracking to fit the needs and complexity of todays modern and dynamic workforce
Timecloud is a POWERFUL and EASY to use cloud based solution, that makes your workforce success easy. Create staff rosters with our simple drag and drop feature, manage time and attendance, staff leave, real time workforce insights, plus take advantage of our biometric and mobile applications, job costing, geo-location/location sharing and simply integrate to your payroll with a click of a button. Timecloud Ltd will save your business time and money with its simple, intuitive, easy-to-use workforce software.
Bekijk profiel
The Myschedule team has designed the easiest and most intuitive online employee scheduling application available today. Our award winning feature set allows you to quickly and easily schedule and manage your entire workforce. Myschedule gives you the power and tools you need to run your business efficiently. MySchedule allows you to easily schedule and manage your entire workforce with ease from your phone, tablet, or desktop.
Bekijk profiel
Save time scheduling and communicating with your event staff about when and where they need to work. No longer will you need to make phone calls and emails to your staff. Also, easily find out when staff are free via email and mobile text messages. Easily schedule and communicate with your event staff via mobile messages and email. Save time with your scheduling!

door MNH Technology and Consulting

(15 beoordelingen)
Bekijk profiel
Affordable employee scheduling solution designed for the Restaurant industry, with a proven track record of saving you money! Benefit from an easy to use interface, powerful tracking of labor matrices, texting or emailing personalized schedules, attendance and performance tracking, child labor law enforcement, and more. Designed by real world restaurant operators. Runs completely in Microsoft Excel. Now for the first time, its being made available to other restaurant operators large or small. Who says you can't leverage Excel for Employee Scheduling? Designed for the Restaurant Industry. Prepare to be amazed!
ClockOn Rostering satisfies the most demanding requirements of Australian businesses. Scheduling by individual employee or by role, this module offers the additional benefit of precise labour cost control. Our industry-specific templates will have you creating and sending your rosters in minutes. Available on monthly subscription, Rostering can be seamlessly combined with the ClockOn Attendance and Payroll modules. Create and edit rosters in seconds and communicate them to your employees

door AMG Employee Management

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
With over 25 years of experience, AMGtime is a leader of time, labor management, and scheduling solutions. In addition to scalable software, AMGtime offers a variety of biometric devices and mobile applications. AMGtime offers a variety of innovative industry-specific solutions and is recognized as a preferred partner across multiple industries such as skilled nursing, staffing, construction, hospitality, and more. AMGtime has built many seamless integrations with payroll, HR, and more. AMG Employee Management brings the highest quality with the best value for time management and workforce scheduling.
Bekijk profiel
Software voor planning, tijdregistratie en personeelsbeheer voor wetshandhaving, openbare veiligheid en complexe organisaties. Zeg spreadsheets vaarwel en word efficiënter, verantwoordelijker en meer compliant. InTime vereenvoudigt je handmatige en complexe processen, zodat je meer tijd kunt besteden aan wat echt belangrijk is. Neem betere personeelsbeslissingen! In jouw werk kunnen dingen dagelijks veranderen. Je planning moet het bijhouden. Gebouwd voor openbare veiligheid en complexe operaties

door ELMO Cloud HR & Payroll

(14 beoordelingen)
Bekijk profiel
ELMO's Rostering / Time & Attendance solution can help manage your workforce to ensure employees are in the right place at the right time. With accurate time & attendance tracking, you control costs and forecast future staffing needs more effectively. With ELMO, your employees are empowered to be in control of their own time and availability with shift trading and other self-management tools. ELMO's rostering / time & attendance software fully integrates with the entire ELMO Cloud HR & payroll suite.

door Business Management Systems

(13 beoordelingen)
Bekijk profiel
Snap Schedule takes the hassle out of employee scheduling and help companies track and manage overtime and labor costs. Scalable to an unlimited number of employees, Snap Schedule helps you quickly create shift schedules, avoid scheduling conflicts, and get accurate data with comprehensive reporting. Using iPhone/iPad, tablets, and mobile devices, your employees can access their schedules, request time off, bid on open shifts, punch in/out,view time cards, update their availability, and more. Snap Schedule takes the hassle out of employee shift scheduling. It is easy to use, flexible, and has all the features you ever need.

VCS

door Visual Computer Solutions

(12 beoordelingen)
Bekijk profiel
VCS software systems compute data prior to shift work, so that the planned hours and positions are properly staffed. Proactive scheduling promotes a productive, compliant, and fiscally responsible workforce. VCS' Scheduling and Time & Attendance Systems are best suited for small and large organizations that want to manage their workforce
Tijdschema voor je taken! HourStack neemt je bestaande takenlijst en helpt je deze taken in je wekelijkse schema in te plannen. Je kunt ook per taak de tijd bijhouden en je werkelijke tijd vergelijken met je toegewezen tijd, zodat je inzicht krijgt in knelpunten en problemen met de bandbreedte van personeel binnen het wekelijkse gebruik van jou en je team. Maximaliseer je tijdefficiëntie en krijg je takenlijst vandaag af met HourStack. Meld je aan voor je gratis proefperiode van 14 dagen. In HourStack wordt tijd gecreëerd om je takenlijst gedaan te krijgen. Eenvoudige tool voor tijdplanning en -registratie voor teams en individuele medewerkers.

door Shift Agent Labs

(11 beoordelingen)
Bekijk profiel
We specialize in easy Employee Scheduling. Try the interactive Demo & explore Shift Agent instantly. A powerful algorithm helps you quickly assign the right shifts to every team member. Publish online & control the flow of days-off requests, trades, & availability changes. Send messages to your team & hold them accountable for the information. NEW: Attach notes to shifts (pictures, videos, text) No setup fees or cancellation fees. Like the demo? Enjoy a 1 mo/ free trial. Cloud-based scheduling tool that assist firms with employee schedule creation, communication and shift management.
Turn your Smartphone or Tablet into a professional contactless Time Clock! TrackTime24 makes managing timesheets the easiest parts of your job! It allows you to monitor your employees Clock Ins and Clock Outs, as well as their total number of hours worked, including breaks and overtime. Create and notify your employees about new work schedules and hassle-free manage their leaves requests and business travels. No more pen and paper or manual calculations! The simplest app for Work Time Management with the ability to schedule, track time and absences, and management of business trips.
WorkSchedule.Net has been the leader in Employee Scheduling Software for over 15 years! We offer cloud based and mobile solutions for scheduling employees, advanced automatic scheduling, time tracking, managing time off, payroll exporting, and easy to use self-scheduling. Join the thousands of already happy users and start your 30-day free trial today to take advantage of all our amazing features. Put down the pen and paper, stop stressing, and start scheduling to save both time and money! Online service that provides Auto Scheduling, Schedule Change Alerts & Reminders, Self-Scheduling, Time Tracking, Time Off, and more!
eSchedule's free concierge service ensures an easy implementation by assisting users through the setup process. The system is priced per active user so that seasonal employees or staff not on the schedule will not be included in the total charge. eSchedule is a good fit for businesses of all sizes, from large multi-location enterprises, to small, single-store companies. The Absence Management module, saves managers time by removing all manual components from the absence request process. Powerful and easy-to-use employee scheduling software that ensures your mobile workforce is at the right place at the right time.
The Reflexis cloud-based Real-Time Store Operations Platform helps retailers simplify store operations, provide improved line of sight for field managers, and streamline corporate processes. Reflexis store execution, labor operations, mobility, and analytics solutions enable retailers to unleash the power of store associates, giving them more opportunities for customer engagement, providing customers with a more consistent brand experience. Reflexis enables retailers to simplify store operations and unleash the power of store associates.

door Mobile Team Manager

(10 beoordelingen)
Bekijk profiel
Our whiteboard was a mess of workers, locations, and assets. Piles of paperwork made life hard for our office, while field teams needed answers pronto. So, we built Mobile Team Manager, an all in one application specially designed for field and office to manage scheduling, timesheets, electronic paperwork, workplace compliance, customers, suppliers, reporting and much more. contact us today for a free trial and live demo. Mobile Team Manager is a cloud-based application that allows your office staff and field teams to manage jobs and projects with ease.
Zip Schedules is the simple, easy way to create clear, manageable employee schedules for businesses. It features effortless scheduling, schedule forecasting, time off management, self-maintained employee availability, schedule templates, standard shifts, and employee sharing across multiple sites--all tablet accessible and available on free mobile apps for iPhone and Android. Zip Schedules also offers a powerful team communication center where employee can view schedules and make requests. Employee scheduling application featuring fast setup, easy scheduling, and mobile apps to improve employee communication and management
Cloud-based workforce management software that schedules your rota automatically, with fully integrated time & attendance, cost control and HR. Rotaready gives you full visibility and greater control over your workforce. We'll save your business money with powerful cost control reporting and live cost of staffing. And we'll save you time with intelligent scheduling that automatically builds the fairest, most cost efficient rota, meeting all your business requirements. Staff rota software that can schedule your rota automatically, with fully integrated time & attendance, cost control and HR.

door Event Workforce Group

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Rosterfy encompasses a global-leading, digital workforce management platform called Rosterfy. This innovative product enables event organisers to employ a fully integrated scheduling software for their entire workforce from paid staff to volunteers. It has revolutionised the event industry with the likes of Super Bowl LI, Tough Mudder and World Masters Games utilising the software to streamline their workforce management. A global-leading, digital workforce management platform, enabling event organisers to employ a fully integrated scheduling software.
Bekijk profiel
Zip Schedules is the simple, easy way to create clear, manageable employee schedules for businesses. It features effortless scheduling, schedule forecasting, time off management, self-maintained employee availability, schedule templates, standard shifts, and employee sharing across multiple sites--all tablet accessible and available on free mobile apps for iPhone and Android. Zip Schedules also offers a powerful team communication center where employee can view schedules and make requests. Employee scheduling application featuring fast setup, easy scheduling, and mobile apps to improve employee communication and management

door Shyft Technologies

(9 beoordelingen)
Bekijk profiel
Shyft enables companies with 5,000+ employees to engage their hourly workers securely and at scale. Shyft empowers employees to flexibly manage their schedules with efficient, real-time shift swapping and communication. Managers report saving up to 4 hours per week with Shyft, and employees say Shyft boosts team morale. Teams are more effective, and customers have a better experience. Companies can also sync frontline scheduling data with their back-end workforce management systems. Shyft makes engagement a daily habit for hourly employees to significantly improve attendance and optimize scheduling for companies.
Get full visibility over employees schedules and availabilities over the next periods. See if they are working on client projects, internal projects, or have scheduled days off. Assign projects and tasks to employees and collaborators Set up access rights to provide rights to change schedules only to some specific users. Get more visibility for a better organization and improve on-time delivery Most efficient tool to follow employee schedules, availabilities and to assign projects and tasks in just a few clicks.
InphoniteVoice SaaS is an automated messaging system that can be used to send phone, text, or email messages. These notifications can be used to send appointment reminders, recalls, prescription notices, lab results, and more. InphoniteVoice integrates with virtually any database to transfer information in a secure manner and is completely HIPAA compliant. This cloud-based software requires no additional hardware so you can access it from anywhere. InphoniteVoice Saas is a cloud-based automated appointment reminder system that adapts to the needs of your business.
Visual Planning is a collaborative planning & scheduling software used to manage all types of resources. Our unique flexibility allows you to track projects, jobs, tasks, customers, work orders, employees, equipment and more in a single tool, so you can focus on what truly matters. Centralizing data helps teams become more efficient. Users can work in collaboration from anywhere and access on mobile devices. Send e-mails/SMS alerts to team members, and connect schedules with personal calendars. Collaborative visual scheduling & planning software to track all types of resources, robust and user-friendly.
Bekijk profiel
FieldComplete is the Leader in operational and CRM Software, an all-in-one solution that gives you complete control over your business with unrivaled automation tools and an easy-to-manage and customizable platform. Our software was created with the support of clients, office personnel, technicians, and contractors in the field who offered real-time feedback that was used to shape the software to best fit each need. A complete Field Service solution with tools to manage work orders, customers, vendors, and in-house technicians.
elapseit is de favoriete keuze voor bedrijven van elke omvang, met functionaliteiten die het volgende omvatten: resourceplanning, projectmanagement, taak in Kanbanbord en Gantt-weergave, urenregistratie (goedkeuringsworkflow), projecten (fasen/activiteiten), verlofbeheer (goedkeuringsworkflow), facturering en uitgaven, delen van documenten, dashboard en rapportage, toegangsniveaus, projectbudgettering, uur-/dagtarieven wijzigen, realtime statistieken. Probeer het gewoon door je aan te melden voor een gratis proefversie. Resourceplanning, urenregistratie en projectmanagement, van het opstarten van het project tot aan de factuur.
Voilà! is an employee scheduling platform for medium and large-sized businesses. Gone are the days wasted on the phone finding a replacement for a shift. With Voilà!, employees get to create their work schedule, based on your business needs. Once your business priorities and workflows are set, Voilà! finds the optimal employee for each shift. With employee scheduling becoming a 2-way street, absenteeism is reduced and schedules are built around productivity not convenience. Let time be on your side! Voilà! is an employee scheduling platform that automates and optimizes a manager's entire workforce.
Bekijk profiel
We believe superior technology is necessary but not sufficient. It takes a committed, knowledgeable partner to get you all the way there. From our Smooth Start implementation process to our dedicated ongoing support team, PayNorthwest's expertise in delivering its world-class HCM cloud platform to meet YOUR unique needs today and tomorrow is what distinguishes PayNorthwest as a partner rather than a vendor and what helps you get where you want to go. A unified platform that combines payroll, HR, and time and labor management functions in a single database.
Sirenum is a dynamic workforce management platform with Shift Scheduling, Time & Attendance, Payroll, Compliance, HR, and more built to streamline the staff management lifecycle. By leveraging cloud and mobile, Sirenum can offer you and your dynamic workforce complete access anywhere on any device. Sirneum is built specifically for the dynamic workforce found in temporary staffing agencies, transport, construction, security, and care. Dynamic Workforce Management for temporary staffing agencies with Scheduling, Time & Attendance, Payroll, Compliance, HR, and more.

Kopersgids voor Personeelsplanning software

Wat is personeelsplanning software?

Personeelsplanning software helpt kleine bedrijven bij het organiseren en beheren van personeelswerkschema's. Deze oplossingen bieden gebruikers opties voor het zij-aan-zij bekijken van schema's om de toewijzing van taken en diensten op basis van de beschikbaarheid van de werknemer te vereenvoudigen.

Bovendien laten deze oplossingen de medewerkers hun schema's bekijken, evenals een algemeen teamschema, in realtime, en wijzigingen aanbrengen via een planningsinterface.

De voordelen van personeelsplanning programma's

  • Snellere personeelsplanning: handmatige personeelsplanning is een tijdrovend proces, waarbij handmatige beschikbaarheidsvragen en een aanzienlijke hoeveelheid gegevens moeten worden ingevoerd. Personeelsplanning tools bevatten functies die deze handmatige inspanningen elimineren en managers helpen medewerkers op efficiënte wijze in te plannen. Deze oplossingen slaan bijvoorbeeld verlofinformatie op en zorgen ervoor dat werknemers niet worden ingepland om te werken terwijl ze op vakantie zijn, en ze bevatten aanpasbare planningssjablonen zodat gebruikers niet elke keer opnieuw hoeven te beginnen als ze een nieuw schema maken.
  • Efficiënt beheer van ploegendiensten: personeelsplanning software helpt gebruikers ook om veranderingen in ploegendiensten op efficiënte wijze te beheren. In geval van onverwachte afwezigheid stellen deze systemen de managers op de hoogte van de vereiste personeelswisselingen en geven ze een lijst van beschikbare teamleden om te helpen bij het vinden van een vervangende medewerker. Sommige personeelsplanning tools bieden ook mobiele functionaliteit waarmee managers dit proces onderweg kunnen beheren.
  • Naleving van de arbeidswet: personeelsplanning tools geven gebruikers realtime rapporten over geplande uren, berekenen nauwkeurig de overuren en helpen te waarborgen dat de betaling van overuren in overeenstemming is met de wettelijke normen.

Algemene functies van personeelsplanning software

  • Agendabeheer: het invullen van werknemersagenda's op basis van hun schema's. Agenda's worden in realtime bijgewerkt om de veranderingen in het schema weer te geven.
  • Werknemersbestand: het registreren van werknemersgegevens als demografie, beschikbaarheid en rol binnen een organisatorische hiërarchie.
  • Wisselen van dienst: het beheren van verzoeken voor het wisselen van diensten op basis van de beschikbaarheid van werknemers. Sommige personeelsplanning programma's bieden ook een portaal voor het indienen van verzoeken voor het wisselen van diensten.
  • Tijdklok: het registreren van de inklok- en uitkloktijd van werknemers. Deze informatie wordt gebruikt om de lonen te berekenen op basis van het aantal gewerkte uren en overuren.
  • Bijhouden van vakantie/verlof: het bijhouden van verlofaanvragen en vakanties van werknemers.

Overwegingen bij de aankoop van personeelsplanning software

  • Rapportage en analyse: personeelsplanning programma's helpen managers bij het optimaliseren van hun planningsproces. Deze systemen leveren rapporten op die kleine bedrijven kunnen helpen bij het opstellen van hun personeelsbeheerstrategieën. Zo kunnen rapporten over de duur van de ploegendienst helpen om het aantal overuren te verminderen, doordat managers de werkdruk van de werknemers in realtime efficiënt kunnen bijhouden. Rapporten over de werkdruk helpen het management ook bij het nemen van beslissingen over het aannemen van personeel. Kleine bedrijven moeten de rapporteringsfunctionaliteit van de producten evalueren alvorens een definitieve aankoop te doen.
  • Mobiele toegang: door de toenemende mobilisatietrend van het personeel van kleine bedrijven worden mobiele apps steeds meer een essentieel onderdeel van de bedrijfsvoering. Deze trend stuurt de vraag naar mobiele toepassingen in personeelsplanning software. Zowel medewerkers als managers hebben baat bij het gebruik van dergelijke apps. Zo kunnen medewerkers managers op de hoogte stellen als ze niet beschikbaar zijn, zodat managers hun planning zo snel mogelijk kunnen aanpassen. Apps laten medewerkers ook hun agenda's bekijken terwijl ze op afstand werken. Bedrijven met een mobiel personeelsbestand of plannen voor de ontwikkeling ervan moeten op zoek gaan naar producten die mobiele app-functionaliteit bieden.
  • Kunstmatige intelligentie is de volgende grote ontwikkeling in personeelsplanning software: AI (Artificial Intelligence, kunstmatige intelligentie) is een opkomende technologie voor kleine bedrijven die bijdraagt aan de verbetering van de efficiëntie in alle verschillende bedrijfstakken. Geoptimaliseerde planning is zo'n gebied waar AI kan helpen. Kleine bedrijven weten dat overbezetting leidt tot een lagere productiviteit van de werknemers, terwijl onderbezetting leidt tot hoge kosten. AI-gebaseerde algoritmen maken het mogelijk om een optimaal planningsprogramma op te stellen op basis van criteria zoals ploegendienst, verlof en projectprioriteit.
  • Chatbots voor het aannemen van personeelsplanning verzoeken: chatbots worden steeds populairder bij kleine bedrijven. Volgens onderzoek van Capterra gebruikt 68% van de kleine bedrijven in 2020 chatbots of is van plan deze te implementeren. Chatbots zijn in de ruimte van personeelsplanning programma's al ingevoerd; bedrijven zijn begonnen met het ontwikkelen van chatbots die basisverzoeken kunnen afhandelen. Een voorbeeld hiervan zijn chatbots die ziekteverlofaanvragen beheren door medewerkers een set vragen te stellen en de informatie voor goedkeuring door te sturen naar managers.