Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Museum software

Museum software helpt musea bij het beheren van collecties en het verkopen van kaartjes. Ook kunnen deze tools helpen bij het beheren van cadeauwinkels, het werven van fondsen, het onderhouden van ledenlijsten, en het bijhouden van geplande rondleidingen en tentoonstellingen. Deze systemen bevatten POS-applicaties (Point of Sale) en museuminformatiesoftware. Gebruik Capterra om de juiste museum software voor jouw organisatie in Nederland te vinden. Zie ook: kassasystemen, ticketing systemen, retail software en ledenadministratie software.

15 resultaten
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ticketingoplossingen voor entertainment- en sportevenementen. Gratis demo.
Succesvolle evenementen beginnen bij Tix. Ontdek waarom duizenden organisaties Tix kiezen voor hun ticketbehoeften. Tix is gespecialiseerd in voordelige en veelzijdige ticketingoplossingen voor aan de kassa en online. Of je nu een geïntegreerde kassa en een online ticketingsysteem nodig hebt of alleen internetverkoop wilt toevoegen aan je bestaande verkoopmethoden, Tix heeft een oplossing die aan jouw behoeften voldoet. Neem vandaag nog contact op met dit bedrijf voor een gratis demo. Meer informatie over Tix

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Betaalbare, intuïtieve en cloudgebaseerde oplossing die kleine tot middelgrote musea helpt bij het organiseren, beheren en presenteren van hun kunstcollectie.
Artwork Archive is de meest betaalbare en intuïtieve tool voor het beheren van kunstcollecties op de markt. Het biedt musea eenvoudige maar krachtige tools om hun kunstvoorraad te beheren. Deze cloudgebaseerde oplossing is met name geschikt voor kleine tot middelgrote musea met beperkte budgetten en middelen, en het biedt intuïtieve tools en rapportage, gratis datamigratie en een team van ondersteuningsspecialisten. Abonnementen beginnen vanaf $ 24/maand, en non-profitorganisaties ontvangen 30% korting gedurende de levensduur van hun account. Meer informatie over Artwork Archive

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Een alles-in-één, cloudgebaseerde POS-oplossing voor musea voor je behoeften op het gebied van ticketing, voorraadbeheer, lidmaatschap, loyaliteit, cadeauwinkel en restaurants met snelle bediening.
Het alles-in-één POS-systeem van KORONA voor musea biedt een krachtig ticketingsysteem, lidmaatschap en CRM-diensten en uitgebreide hardware-integratie. De verkooppuntsoftware richt zich ook op andere markten, zoals cadeauwinkels en restaurants met snelle bediening. KORONA is een schaalbaar cloudgebaseerd systeem, wat betekent dat wijzigingen in realtime worden aangebracht en dat alle gegevens op afstand toegankelijk zijn. Er zijn geen contracten, creditcardverwerkingsovereenkomsten of kosten. Alle installatie, training en 24/7 ondersteuning is inbegrepen in je abonnement. Meer informatie over KORONA POS

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar. Meer informatie over AudienceView

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Blackbaud Altru is een veilig, cloudgebaseerd systeem voor ticketing, fondsenwerving en CRM dat je een 360-graden beeld biedt van je klanten.
Met Blackbaud Altru kun je het volgende bereiken: de kaartverkoop verhogen met geïntegreerde analyses waarmee je trends en gedragingen kunt identificeren; zowel online als offline een prettige en gepersonaliseerde ervaring leveren door middel van groepsverkoop, voorverkoop van evenementen, geautomatiseerde kortingen en meer; ticketkopers omzetten naar leden en donateurs via een 360-gradenbeeld van het gedrag van de doelgroep, met geconsolideerde gegevensverzameling en gelaagde financiële en demografische informatie; tijd en moeite besparen op programmabeheer. Meer informatie over Blackbaud Altru

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
De elegante software voor galeriebeheer met contact- en voorraadbeheer, uitgebreide integraties en bijbehorende mobiele apps.
De elegante, flexibele en eenvoudig te gebruiken oplossing om je kunstzaak te beheren. Van voorraadbeheer tot marketingtools en uitgebreide integraties, Art Galleria en de bijbehorende mobiele apps stellen je in staat om georganiseerd te blijven, meer te verkopen en je tijd vrij te maken om meer van de dingen te doen waar je van geniet. Meer informatie over Art Galleria

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Cloudgebaseerde database die ticketing, fondsenwerving, lidmaatschappen en klantrelatiebeheer afhandelt.
Database die ticketing, fondsenwerving, lidmaatschappen, klantrelatiebeheer en meer verwerkt voor kunst en entertainment. Meer informatie over Tessitura

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Op Salesforce gebaseerd programma voor musea. Functies omvatten het beheer van bezoekers, donors en lidmaatschappen, evenals collectiebeheer.
Op Salesforce gebaseerde toepassing waarmee musea hun publiek kunnen aanspreken, hun kunstwerken en activiteiten kunnen promoten en hun omzet kunnen vergroten. Functies omvatten: - CRM (bezoekers-, donateurs- en lidmaatschapsbeheer) - Ticketverkoop - POS- en cadeauwinkelprogramma - Collectiebeheer en webpublicatie - Bezoekersapp Meer informatie over Veevart

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Eenvoudig, behulpzaam, krachtig. Een leverancier voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen met expertise in de museumsector.
NetX is een toonaangevend platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen dat wordt ingezet in vele musea zoals MoMA, SFMOMA, The Metropolitan Museum of Art, het Brooklyn Museum, de National Gallery of Art en meer. Met een strak modern ontwerp, schaalbare onderdelen en een geschiedenis van innovatie, biedt NetX oplossingen voor je afdelings- of bedrijfsbehoeften voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen. NetX biedt zowel lokale als cloudabonnementen. Meer informatie over NetX

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Verras bezoekers, rekruteer leden en bevorder donaties met geïntegreerde online-, POS- en mobiele verkoop van alles wat je aanbiedt.
Doubleknot ondersteunt non-profitorganisaties en culturele attracties om de gastervaring te verbeteren, het aantal bezoekers te stimuleren, lidmaatschappen te laten groeien en donaties te verhogen. De geïntegreerde ondersteuning voor online, POS en mobiele verkoop en beheer zorgt ervoor dat alle aanwezigheids-, lidmaatschaps-, registratie-, reserverings-, donatie- en verkoopgegevens worden opgeslagen in één uniforme database met krachtige tools voor rapportage, analyse, communicatie, kortingen en meer. Meer informatie over Doubleknot

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Het webgebaseerde managementsysteem van Argus voor het beheer van museumcollecties vergroot bereik, efficiëntie, toegang en relevantie aanzienlijk.
Het flexibele webgebaseerde collectiebeheersysteem van Argus voor musea en galerieën is speciaal ontwikkeld om conservering te verbeteren en het bereik, de toegang en de relevantie ervan aanzienlijk uit te breiden - waardoor de ervaring van zowel persoonlijke als virtuele bezoekers wordt verrijkt en tegelijkertijd een culturele gemeenschap wordt gecreëerd en verbonden. Het systeem is webgebaseerd en in hoge mate configureerbaar en ondersteunt diverse vereisten, waardoor innovatieve diensten mogelijk worden die verder gaan dan het traditionele beheer van collecties. Meer informatie over Argus

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Beheert en volgt alle aspecten van grote en kleine musea en archiefcollecties. De collectie kan optioneel online worden gedeeld.
Met het beheersysteem voor musea en archiefcollecties van Proficio worden je dagelijkse taken eenvoudiger, of het nu gaat om gegevensinvoer, bijwerken, zoeken, rapporteren of onderzoeken. Je kunt ook de webmodule gebruiken om de collectie online te delen! Dit is meer dan alleen een bedrijf voor collectiebeheersoftware. Het is een team van museum- en archiveringsprofessionals en eersteklas software-engineers. Je systeem wordt ondersteund en geüpgraded. Naadloze conversies en cloudhosting beschikbaar. Meer informatie over Proficio and Proficio Elements

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Software voor collectiebeheer waarmee je je collecties kunt beheren, bewaren, exposeren, delen en digitaliseren.
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook bent, via een browser. Catalogiseer, beheer en organiseer uw collectie volgens industriestandaarden, publiceer uw collecties online en importeer, exporteer en rapporteer eenvoudig uw collectiegegevens. Meer informatie over Axiell Collections

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Second Canvas helpt musea bij het creëren van multimedia-ervaringen door superhoge resolutiebeelden te combineren met interactieve verhalen.
Second Canvas is een tool die musea ondersteunt bij het creëren van multimedia-ervaringen door beelden in superhoge resolutie (SHR) te combineren met interactieve verhalen. Hiermee kunnen gebruikers een SHR-afbeelding converteren naar een inzoombare indeling, deze verrijken met extra multimedialagen en publiceren in verschillende indelingen zoals web, apps, digitale tentoonstellingen of apparaten voor galerij-interpretatie. Gebruikt door instellingen zoals het Prado Museum, Thyssen-Bornemisza Museum (Spanje), het Mauritshuis (Nederland), SMK (Denemarken) en meer. Meer informatie over Second Canvas

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer
Muselera is een oplossing voor het beheer van musea, kunstgalerijen en collactoren.
Muselera is een uitgebreide software voor collectiebeheer, ontworpen om musea, galeries en andere culturele instellingen te helpen hun processen te stroomlijnen en hun collecties effectief te beheren. Met zijn webgebaseerde gebruiksvriendelijke interface en krachtige functies, maakt Muselera het gemakkelijk om een breed scala aan informatie over uw collecties bij te houden en te organiseren. Meer informatie over Muselera

Functies

  • Productcatalogus
  • Beheer van digitale assets
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Contactenbeheer
  • Kaartverkoop
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Beheer van fondsenwerving
  • Evenementenbeheer
  • Voorraadbeheer