47 resultaten
Waarom Capterra gratis is
Software voor collectiebeheer waarmee je je collecties kunt beheren, bewaren, exposeren, delen en digitaliseren. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook bent, via een browser. Catalogiseer, beheer en organiseer uw collectie volgens industriestandaarden, publiceer uw collecties online en importeer, exporteer en rapporteer eenvoudig uw collectiegegevens. Meer informatie over Axiell Collections
Beheer uw museum- en archiefcollecties waar u ook bent met ons flexibele, intuïtieve en webgebaseerde collectiebeheersysteem. Axiell Collections is eenvoudig te gebruiken en is toegankelijk waar u ook ...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Second Canvas helpt musea bij het creëren van multimedia-ervaringen door superhoge resolutiebeelden te combineren met interactieve verhalen. Meer informatie over Second Canvas
Second Canvas is een tool die musea ondersteunt bij het creëren van multimedia-ervaringen door beelden in superhoge resolutie (SHR) te combineren met interactieve verhalen. Hiermee kunnen gebruikers een SHR-afbeelding converteren naar een inzoombare indeling, deze verrijken met extra multimedialagen en publiceren in verschillende indelingen zoals web, apps, digitale tentoonstellingen of apparaten voor galerij-interpretatie. Gebruikt door instellingen zoals het Prado Museum, Thyssen-Bornemisza Museum (Spanje), het Mauritshuis (Nederland), SMK (Denemarken) en meer. Meer informatie over Second Canvas
Second Canvas is een tool die musea ondersteunt bij het creëren van multimedia-ervaringen door beelden in superhoge resolutie (SHR) te combineren met interactieve verhalen. Hiermee kunnen gebruikers ee...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Cloudgebaseerde oplossing die kunstverzamelaars, organisaties en kunstenaars helpt bij het organiseren, beheren en presenteren van hun kunstwerken. Meer informatie over Artwork Archive
Artwork Archive biedt een eenvoudige, betaalbare en veilige manier om je kunstcollectie te beheren. Organiseer, documenteer, genereer rapporten en stel je kunstwerken tentoon met intuïtieve tools. Met een cloudgebaseerd platform heb je overal en vanaf elk apparaat toegang tot je informatie. Werk eenvoudig samen met je teams. Stap je over van een verouderd systeem? Het wordt je gemakkelijk gemaakt om je gegevens over te dragen. En de klantenondersteuning is ongeëvenaard. Je hebt toegang tot een team van oproepbare ondersteuningsprofessionals. Meer informatie over Artwork Archive
Artwork Archive biedt een eenvoudige, betaalbare en veilige manier om je kunstcollectie te beheren. Organiseer, documenteer, genereer rapporten en stel je kunstwerken tentoon met intuïtieve tools. Me...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Geavanceerde, cloudgebaseerde POS-software voor winkels, ticketevenementen, lidmaatschapsdiensten en restaurants met snelle service.
KORONA is cloudgebaseerde POS-software voor alle detailhandel-, ticketing- en lidmaatschapsdiensten. Het wordt geleverd met geavanceerd inventarisbeheer, CRM-tools, verschillende software-integraties en een intuïtieve interface. KORONA past zich aan op jouw workflows en niet andersom. Alle functies zijn volledig aanpasbaar. KORONA werkt zowel voor winkels met één kassa, bedrijven met meerdere locaties als franchises. Er zijn geen contracten en geen kosten. 24/7 ondersteuning en training zijn onderdeel van een vast maandelijks tarief.
KORONA is cloudgebaseerde POS-software voor alle detailhandel-, ticketing- en lidmaatschapsdiensten. Het wordt geleverd met geavanceerd inventarisbeheer, CRM-tools, verschillende software-integraties ...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Alles-in-één software voor ticketing, fondsenwerving, CRM en marketing om je te helpen je missie te volbrengen.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt met honderden commerciële en non-profit locaties in podiumkunsten, tentoonstellingen, musea, sport en muziek om memorabele ervaringen te bieden, de omzet te verhogen en de operationele efficiëntie te verbeteren. OvationTix is met name geschikt voor organisaties die aan de volgende criteria voldoen: verkoop van 5000-250.000 tickets/jaar; Exploitatiebudget >$ 500.000/jaar.
Beheers de live entertainment-business. OvationTix is een geïntegreerde oplossing voor ticketing, fondsenwerving, marketing en CRM die is ontworpen om je missie te ondersteunen. Het platform werkt me...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Blackbaud Altru is een veilig, cloudgebaseerd systeem voor ticketing, fondsenwerving en CRM dat je een 360-graden beeld biedt van je klanten.
Met Blackbaud Altru kun je het volgende bereiken: de kaartverkoop verhogen met geïntegreerde analyses waarmee je trends en gedragingen kunt identificeren; zowel online als offline een prettige en gepersonaliseerde ervaring leveren door middel van groepsverkoop, voorverkoop van evenementen, geautomatiseerde kortingen en meer; ticketkopers omzetten naar leden en donateurs via een 360-gradenbeeld van het gedrag van de doelgroep, met geconsolideerde gegevensverzameling en gelaagde financiële en demografische informatie; tijd en moeite besparen op programmabeheer.
Met Blackbaud Altru kun je het volgende bereiken: de kaartverkoop verhogen met geïntegreerde analyses waarmee je trends en gedragingen kunt identificeren; zowel online als offline een prettige en geper...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Professionals, Corporations, and Non-profits.
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Non-profits, Museums, Prisons, Professionals, Corporations, etc. "I hate to sound like a fanatic..but I am. I am so impressed with your software. Congratulations on an exceptional product and a loyal company" Janine Walters, Director, Center Point Library
Resource Library Software designed for Churches, Synagogues, Schools, Non-profits, Museums, Prisons, Professionals, Corporations, etc. "I hate to sound like a fanatic..but I am. I am so impressed with...
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere.
Powerful, intuitive, multi-user, mobile/desktop app to securely catalog and collaboratively manage collections anywhere....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
NetX staat bekend om zijn solide platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en behulpzame klantenservice. DAM: dit platform kan je helpen.
NetX staat bekend om zijn solide platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en behulpzame klantenservice. Het platform stemt zijn onboardingproces af op jouw specifieke behoeften en tijdlijnen. Het helpt je bij het voorbereiden en trainen om toekomstige wijzigingen in de werkstromen van je team aan te brengen. De UI is helder en intuïtief, wat leidt tot een snelle acceptatie door gebruikers. Klanten beschrijven deze UI vaak als "aantrekkelijk", het team als "behulpzaam en vriendelijk" en de oplossing als "krachtig". DAM: dit platform kan je helpen.
NetX staat bekend om zijn solide platform voor het beheer van digitale bedrijfsmiddelen en behulpzame klantenservice. Het platform stemt zijn onboardingproces af op jouw specifieke behoeften en tijdlij...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Turn your walks, trails, museum tours and audio guides into mobile apps.
Engage your visitors with the leading mobile app platform for the tourism, culture and heritage sector.
Engage your visitors with the leading mobile app platform for the tourism, culture and heritage sector....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more.
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more.
On-premise & cloud-based solution for museums that provides tools to streamline and manage exhibitions, catalogs, lists & more....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Venue and event management software in the cloud or on-premises. Named and/or concurrent user licensing.
ArtifaxEvent is designed to manage venue hire, event planning, artistic and production schedules, education programs and tour scheduling. Suitable for any size of organisation, ArtifaxEvent is available in the cloud or on-premises and in multiple languages. At its heart, ArtifaxEvent is a central calendar, providing one source of the truth for your entire organisation. ArtifaxEvent handles all aspects of your venue bookings from the initial inquiry to the wash-up invoice.
ArtifaxEvent is designed to manage venue hire, event planning, artistic and production schedules, education programs and tour scheduling. Suitable for any size of organisation, ArtifaxEvent is availabl...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Easy access for members to their membership card on smartphones by our digital membership card solution.
Automatically generate Digital Membership Cards with automated renewal reminders from your Altru, Raiser’s Edge, Versai, ACME, Siriusware, Gateway Ticketing System, DonorPerfect, PatronManager, Raiser’s Edge NXT, Salsa Labs, Tessitura, Salesforce, Fundly CRM, Neon CRM. We can integrate with other membership systems as well.
Automatically generate Digital Membership Cards with automated renewal reminders from your Altru, Raiser’s Edge, Versai, ACME, Siriusware, Gateway Ticketing System, DonorPerfect, PatronManager, Raiser’...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Op Salesforce gebaseerd programma voor musea. Functies omvatten het beheer van bezoekers, donors en lidmaatschappen, evenals collectiebeheer.
Op Salesforce gebaseerde toepassing waarmee musea hun publiek kunnen aanspreken, hun kunstwerken en activiteiten kunnen promoten en hun omzet kunnen vergroten. Functies omvatten: - CRM (bezoekers-, donateurs- en lidmaatschapsbeheer) - Ticketverkoop - POS- en cadeauwinkelprogramma - Collectiebeheer en webpublicatie - Bezoekersapp
Op Salesforce gebaseerde toepassing waarmee musea hun publiek kunnen aanspreken, hun kunstwerken en activiteiten kunnen promoten en hun omzet kunnen vergroten. Functies omvatten: - CRM (bezoekers-, don...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Web-based solution that enables museums to manage, catalog and publish collections using data migration, backup and more tools.
Collection management system on the web. Gives you the power to share and discover collections online in simple and creative ways.
Collection management system on the web. Gives you the power to share and discover collections online in simple and creative ways....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Fully-Integrated Admissions, Membership, Schools, Camps, Fund Raising, Groups, Birthdays, Gift Shop, Web, Kiosk, Scanner Admissions.
Versai is a fully integrated solution that focuses on patron-centric activities for the ease of business for both staff and customers. Versai conveniently houses a variety of business areas with consistent and intuitive functionality to introduce users to the features they need most and continue to fulfill their needs as their institution's needs grow over time.
Versai is a fully integrated solution that focuses on patron-centric activities for the ease of business for both staff and customers. Versai conveniently houses a variety of business areas with consis...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Volunteers check themselves in and out through the kiosk. Their hours are automatically calculated and sent instantly to reports.
The volunteer check-in kiosk eliminates the need for additional administrative work with instant volunteer check-in and automated time tracking. Volunteers simply sign themselves in and out through the kiosk which is available on a desktop computer, tablet or mobile device. Once a volunteer signs out, their hours are calculated and can be sent either to their personal timesheet or your organizations approval queue. The kiosk also allows a manager to view who is currently signed in an onsite.
The volunteer check-in kiosk eliminates the need for additional administrative work with instant volunteer check-in and automated time tracking. Volunteers simply sign themselves in and out through the...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
The All-in-One System for Tours & Attractions.
RocketRez has everything a Tour or Attraction needs. Built for high volume, our cloud point of sale puts all your sales streams into one easy to use platform. Online sales, ticketing, Photos, Private Events, Retail, Food & beverage, Affiliates, OTA integrations, and tons more! Keep in touch with customers before, during, and after with our built-in CRM.
RocketRez has everything a Tour or Attraction needs. Built for high volume, our cloud point of sale puts all your sales streams into one easy to use platform. Online sales, ticketing, Photos, Private ...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Verras bezoekers, rekruteer leden en bevorder donaties met geïntegreerde online-, POS- en mobiele verkoop van alles wat je aanbiedt.
Doubleknot ondersteunt non-profitorganisaties en culturele attracties om de gastervaring te verbeteren, het aantal bezoekers te stimuleren, lidmaatschappen te laten groeien en donaties te verhogen. De geïntegreerde ondersteuning voor online, POS en mobiele verkoop en beheer zorgt ervoor dat alle aanwezigheids-, lidmaatschaps-, registratie-, reserverings-, donatie- en verkoopgegevens worden opgeslagen in één uniforme database met krachtige tools voor rapportage, analyse, communicatie, kortingen en meer.
Doubleknot ondersteunt non-profitorganisaties en culturele attracties om de gastervaring te verbeteren, het aantal bezoekers te stimuleren, lidmaatschappen te laten groeien en donaties te verhogen. De ...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
An affordable POS solution that provides a comprehensive set of business management tools needed to successfully run a retail business.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for retail and wholesale businesses. Features include: club management, job estimating, installation and delivery management, lightning-fast checkout, age verification (state and federal compliance), mobile solution, CRM, Safe Sync 'Always On' mode, loyalty and gift card programs, robust reporting, comprehensive inventory management, security system integration, accounting integration, and much more.
Complete point-of-sale solution (software and hardware) built for retail and wholesale businesses. Features include: club management, job estimating, installation and delivery management, lightning-fas...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Easily manage your store and website as one; mobile point of sale, eCommerce, marketplace integrations, inventory, promotions, loyalty.
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabling a competitive advantage through online marketing services and integrations. In a single system, Cumulus provides everything you need to expand beyond your physical storefront and move into the online world. With hands-on technical support, Cumulus lets you focus on growing your business.
Cumulus Retail offers a simple solution with the power to scale. We know how many hats business owners wear each day and created a POS and eCommerce that simply works well and works right, while enabli...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
The leading ticketing & guest experience solution, backed by 33 years of servicing the world's top attractions.
For 33+ years, Gateway's flagship Galaxy Ticketing & Guest Experience software has been the leading global solution for zoos, aquariums, amusement parks, museums, waterparks and other cultural attractions that need the tools to manage every facet of their operations, including: ticketing, admission control, resource management, group sales, online ticketing sales, retail, food and beverage, membership/pass/donor management, plus reporting and CRM.
For 33+ years, Gateway's flagship Galaxy Ticketing & Guest Experience software has been the leading global solution for zoos, aquariums, amusement parks, museums, waterparks and other cultural attracti...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Point of sale and ticketing software that manages your entire facility and online.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated web store. No ongoing fees or per ticket charges. Upgradeable from 1 to 1000 station systems. Since 1994.
Designed for Amusement Parks, Water Parks, Go-Kart Tracks, Laser Tag, Mini-Golf, Museums, Zoos, Aquariums and FECs. Manages all aspects of sales, ticketing and party events. Also features an integrated...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site.
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site.
OnCell is a feature rich mobile app builder to connect your visitors, guests and customers to stories about your venue or site....
Beheert en volgt alle aspecten van grote en kleine musea en archiefcollecties. De collectie kan optioneel online worden gedeeld.
Met het beheersysteem voor musea en archiefcollecties van Proficio worden je dagelijkse taken eenvoudiger, of het nu gaat om gegevensinvoer, bijwerken, zoeken, rapporteren of onderzoeken. Je kunt ook de webmodule gebruiken om de collectie online te delen! Dit is meer dan alleen een bedrijf voor collectiebeheersoftware. Het is een team van museum- en archiveringsprofessionals en eersteklas software-engineers. Je systeem wordt ondersteund en geüpgraded. Naadloze conversies en cloudhosting beschikbaar.
Met het beheersysteem voor musea en archiefcollecties van Proficio worden je dagelijkse taken eenvoudiger, of het nu gaat om gegevensinvoer, bijwerken, zoeken, rapporteren of onderzoeken. Je kunt ook d...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Het webgebaseerde managementsysteem van Argus voor het beheer van museumcollecties vergroot bereik, efficiëntie, toegang en relevantie aanzienlijk.
Het flexibele webgebaseerde collectiebeheersysteem van Argus voor musea en galerieën is speciaal ontwikkeld om conservering te verbeteren en het bereik, de toegang en de relevantie ervan aanzienlijk uit te breiden - waardoor de ervaring van zowel persoonlijke als virtuele bezoekers wordt verrijkt en tegelijkertijd een culturele gemeenschap wordt gecreëerd en verbonden. Het systeem is webgebaseerd en in hoge mate configureerbaar en ondersteunt diverse vereisten, waardoor innovatieve diensten mogelijk worden die verder gaan dan het traditionele beheer van collecties.
Het flexibele webgebaseerde collectiebeheersysteem van Argus voor musea en galerieën is speciaal ontwikkeld om conservering te verbeteren en het bereik, de toegang en de relevantie ervan aanzienlijk ui...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Aluvii is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets.
The future of amusement software has arrived! ALUVII is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets and includes all modules needed to run your business. Because ALUVII is cloud-based its easy to setup and use, accessible on any device, and is extremely affordable. Core modules include ticketing, point-of-sale, membership management, ecommerce, event scheduling, inventory management, HR & timekeeping, sales & marketing, and much more.
The future of amusement software has arrived! ALUVII is an all-in-one, cloud-based software platform for the amusement & leisure markets and includes all modules needed to run your business. Because AL...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Toucan Nest is more than digital signage, it's more than an AV management system, it's a real command center for content and hardware.
Toucan Nest is more than just digital signage, it's more than just an AV management system, it's a real command center for content and hardware management. If you expect something more from digital signage than displaying an animation or a movie, you should contact us and find out what new possibilities Toucan Nest opens for you.
Toucan Nest is more than just digital signage, it's more than just an AV management system, it's a real command center for content and hardware management. If you expect something more from digital sig...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable.
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable.
Museums, Historical Societies, and other groups can organize their collections without spending valuable....
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and institutions to showcase their collections.
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and cultural institutions to showcase vibrant, unique collections. By integrating seamlessly with the TMS Suite, an industry-leading platform of collections management software, eMuseum provides fully configurable layouts that users can transform into dynamic digital exhibitions and publish to their public-facing website, intranet, or museum kiosks.
eMuseum, by Gallery Systems, is a powerful online collections software for museums and cultural institutions to showcase vibrant, unique collections. By integrating seamlessly with the TMS Suite, an in...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations.
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations. Eco-friendly and fully integrated with mobile wallets, digital cards streamline the membership process and reduce the costs associated with physical card creation and distribution.
Digital membership cards offer convenience and ease of use for members and organizations. Eco-friendly and fully integrated with mobile wallets, digital cards streamline the membership process and redu...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
An intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably.
Collection Harbor is an intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably. Our system was designed by museum professionals, so our interface is streamlined and easy to use. We also offer Collection Jetty, an alternative for small institutions and non-profits or private collectors. Collection Jetty is a simple, easy-to-use web based tool that is available for as little as $29/month for members of our Pilot Program.
Collection Harbor is an intuitive web-based CMS for museums and private collectors that lets you manage your collection efficiently and affordably. Our system was designed by museum professionals, so o...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience.
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience.
Streamlined, easy to use cloud based art collection management program providing a mobile archive experience....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits.
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits. Treasured is a local software company innovating in the Canadian Arts & Culture Community. The Treasured Platform is an all-in-one hub for editing, collaborating, publishing, and promoting stories and exhibits online. Treasured offers an affordable way for cultural storytellers (individual curators, museums, galleries, genealogists, authors) to publish online exhibitions seamlessly across any device, or web browser.
Publish affordable, easy-to-use Online Exhibits. Treasured is a local software company innovating in the Canadian Arts & Culture Community. The Treasured Platform is an all-in-one hub for editing, c...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Maxim

Maxim

(0 reviews)
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums.
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums.
Visitor management solution designed specifically for the needs of visitor attractions and museums....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales and more!
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales, field trip reservations, eCommerce, retail & inventory, food service management.
Integrated software for cultural and amusement attractions - including ticketing, membership, education, group sales, field trip reservations, eCommerce, retail & inventory, food service management....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more.
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more.
Collections management tool that helps large businesses manage historical collections, track sales, create reports and more....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
ArtPro

ArtPro

(0 reviews)
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency
The simplest way to manage, track, store, & value your artwork collection & gallery business - online with complete efficiency...
Museum Space, an end-to-end, cloud based, museum management software developed to helping galleries, libraries, archives and museums
Museum Space is cloud-based, end-to-end Museum Management Software developed to helping galleries, libraries, archives and museums, making the worlds cultural treasures accessible and meaningful to all. Based on Sirma Enterprise Platform, Museum Space contains all necessary modules for museum management: Conservation Management, Image Annotation, Exhibition Management, Cataloging Management, Loans Management, Locations and Movements, Acquisition Management, Deaccession Management,
Museum Space is cloud-based, end-to-end Museum Management Software developed to helping galleries, libraries, archives and museums, making the worlds cultural treasures accessible and meaningful to all...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more.
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more.
Web based solution for museums that includes ticketing, guides, visitor management, and more....
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Collections management application backed by an internationally recognized non-profit.
CollectionSpace is an industry-leading collections management system backed by an internationally recognized non-profit. With CollectionSpace, you can professionally manage your collection with user-friend, web-based, open source software; share data via web services and an advanced native API; connect and integrate with tools such as digital asset management systems; and future proof your organization's technology infrastructure and sustainability.
CollectionSpace is an industry-leading collections management system backed by an internationally recognized non-profit. With CollectionSpace, you can professionally manage your collection with user-fr...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud.
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud.
Integrated platform that simplifies your work. Collaborate, share, manage all your collections in the cloud....
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world.
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world.
Flexible spectrum compliant collections management system used by museums, archives and libraries around the world....
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's.
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's.
Fully flexible cataloguing and Collections Management System, all in one. A desktop application suited to PC's....
Semnox offers a integrated solution. We operate globally with offices in India, US, Dubai & China. https://www.semnox.com/contact-us/
Semnox is a leading provider of customized holistic solutions for the global entertainment and leisure industry. Our clients include theme parks, adventure parks, water parks, family entertainment centres (FECs)/arcades, food courts/restaurants, health clubs and gyms. Our specialitiesinclude innovative solutions (RFID/Barcode/QRCode/fingerprint-based) ticketing and cashless operations, self-service kiosks, customer relationship management software, digital signage and maintenance solutions.
Semnox is a leading provider of customized holistic solutions for the global entertainment and leisure industry. Our clients include theme parks, adventure parks, water parks, family entertainment cent...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality.
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality.
Allows museums and artists to present their materials in augmented reality....
SAMIRA

SAMIRA

(0 reviews)
SAMIRA è il software per la catalogazione e valorizzazione del patrimonio culturale di musei, archivi storici e fondazioni.
SAMIRA, il software di DM Cultura per la catalogazione e gestione del patrimonio culturale. La soluzione ideale per musei, fondazioni, archivi, collezionisti e per tutti coloro che abbiano un patrimonio da catalogare. La piattaforma e' composta da due componenti: un back-end, semplice e immediato per l'inserimento di contenuti descrittivi e multimediali, un front-end su cui comporre il portale del cliente per raccontare il patrimonio culturale a un pubblico sempre piu' ampio.
SAMIRA, il software di DM Cultura per la catalogazione e gestione del patrimonio culturale. La soluzione ideale per musei, fondazioni, archivi, collezionisti e per tutti coloro che abbiano un patrimoni...
  • Verzamelingenbeheer
  • Lidmaatschapsbeheer
  • Kaartverkoop
  • Evenementenbeheer
  • Kassasystemen voor cadeauwinkels
  • Expositie- en leveranciersbeheer
  • Verzekeringenbeheer