Helpt Nederlandse bedrijven al 15 jaar
bij het vinden van de juiste software

Customer reference management software

Customer reference management software bestaat uit verkoop- en marketingoplossingen die de processen van het vastleggen van succesverhalen automatiseren, het referentiegebruik bijhouden en het rendement berekenen. Deze toepassingen vereenvoudigen het werk van marketingprofessionals door hen op één plek toegang te geven tot eerdere acties, plannen voor toekomstige outreach en eventuele feedback die de klant heeft gegeven. Zie ook: CRM systemen en lead management software.

10 resultaten

Oplossing voor het beheer van beoordelingen die is ontworpen waarmee bedrijven beoordelingen van klanten automatisch kunnen bijhouden en benutten om er meer inkomsten uit te halen. Meer informatie over ReviewFlowz
Reviewflowz is een alles-in-één platform voor beoordelingsbeheer en B2B-SaaS- en digitaalgerichte bedrijven. Blijf op de hoogte van je beoordelingen door een melding te ontvangen voor elke nieuwe beoordeling die je online krijgt via Slack, e-mail of Webhooks. Krijg toegang tot al je beoordelingen op het gebruiksvriendelijke dashboard en onttrek bruikbare inzichten met grafieken en een robuuste zoekmachine waarmee je kunt filteren op basis van datums, platforms en sterrenbeoordelingen. Zet beoordelingen om in inkomsten door ze op je website weer te geven met de Reviewflowz-widget bèta. Meer informatie over ReviewFlowz

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
Infusionsoft van Keap - voordelig, krachtig alles-in-één-platform voor CRM, verkoop en marketing automation om je bedrijf te laten groeien.
Infusionsoft van Keap wordt vertrouwd door meer dan 200.000 gebruikers en biedt eenvoudige, krachtige alles-in-één-software voor CRM, marketing en verkoopautomatisering om je bedrijf te laten groeien. Integreer met de apps die je gebruikt om je hele bedrijfsproces te stroomlijnen en te automatiseren, gepersonaliseerde service te leveren en meer deals te sluiten. Prijzen vanaf $ 23 per maand. Meer informatie over Keap

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
monday.com is software voor het beheer van klantreferenties om je te helpen bij het beheren van alle informatie en behoeften van je klanten.
monday.com is software voor het beheer van klantreferenties die je helpt bij het beheren van alle informatie en behoeften van je klanten. Deel de klantgegevens van je cliënten moeiteloos met relevante belanghebbenden en verander je zakelijke contactenlijsten automatisch in een overzichtelijk adresboek binnen monday.com. Houd op één plek de contactgegevens en dossiers van je klanten bij. Je kunt slimme en visuele borden gebruiken om items toe te wijzen, e-mails te automatiseren, herinneringen in te stellen, je doelen te beheren en bestanden te delen. Meer informatie over monday sales CRM

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
InviteReferrals is de eenvoudigste aanbevelingsmarketing-software voor het ontwerpen en lanceren van verwijzingsprogramma's voor klanten.
InviteReferrals is de eenvoudigste aanbevelingsmarketing-software voor het ontwerpen en lanceren van verwijzingsprogramma's voor klanten, zoals "Verwijs een vriend", "Vertel het aan een vriend", enz ..... Meer informatie over InviteReferrals

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
Digitaal loyaliteitsprogramma voor bedrijven met merkeigen app. Geautomatiseerde marketing, kortingssysteem, loterijmodule, geïntegreerd, ondersteuning.
Maximaliseer je verkoop en je klantenbinding met Kangaroo Rewards. De robuuste oplossing voor loyaliteitsmarketing van Kangaroo kan volledig worden aangepast om klanten betrokken te maken via gepersonaliseerde aanbiedingen en beloningen, geautomatiseerde marketing, digitale cadeaubonnen, een merkeigen app en een aangepaste omnichannel-ervaring. Kangaroo Rewards biedt diepgaande rapportage om je programma te volgen en aan te passen op basis van klantgedrag en trends. Meer informatie over Kangaroo

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
Deze app is speciaal ontworpen om gegevens van klantreferenties en advocacy te beheren en best practices op het gebied van referenties te automatiseren.
ReferenceEdge(SM) is een native, speciaal gebouwde Salesforce(R)-app die specifiek is ontworpen om gegevens van klantreferenties en advocacy te beheren en de workflow voor referentieaanvragen te automatiseren. Hou bij wie een referentie is, waarvoor en hoe vaak ze worden gebruikt. Geef en verzilver beloningspunten voor voltooide referentieactiviteiten. Meet de impact van programma's via uitgebreide rapporten en dashboardgrafieken. Verbeter de verkoop- en marketingefficiëntie, verkort de cyclus van "quote to cash" en win meer deals. Meer informatie over ReferenceEdge

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
Het krachtige alles-in-één promotiesysteem voor het beheren van couponcodes, kortingen, verwijzingsbeloningen, loyaliteitsprogramma's en bundels.
Talon.One stelt je bedrijf in staat om relevante, effectieve en gepersonaliseerde promoties te leveren op basis van jouw gegevens. Je kunt couponcodes, kortingen, bundels, verwijzingsbeloningen en loyaliteitsprogramma's creëren, beheren en bijhouden, allemaal op één holistisch platform. De promotie-API is een favoriet van ontwikkelaars en de gebruiksvriendelijke UI helpt marketeers tijd en middelen te besparen. Gebruik je gegevens als bouwstenen voor elke soort gerichte promotie om je bedrijf te laten groeien. Meer informatie over Talon.One

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
ReferralMagic is de eenvoudigste en meest gebruiksvriendelijke oplossing voor aanbevelingsmarketing voor SaaS-bedrijven op het internet.
ReferralMagic is de eenvoudigste en meest gebruiksvriendelijke oplossing voor aanbevelingsmarketing die is ontworpen voor SaaS-bedrijven op het internet. Het biedt je de tools om binnen slechts een paar minuten meerdere campagnes voor aanbevelingsmarketing tegelijkertijd te bouwen. ReferralMagic kan ook in een oogwenk worden geïntegreerd, en het beste van alles is dat het opbouwen en uitvoeren van aanbevelingsmarketingcampagnes altijd 100% gratis is! Probeer nu ReferralMagic om te beginnen met het converteren van je gebruikers naar aanbevelers, waardoor jullie samen verdienen en groeien! Meer informatie over ReferralMagic

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken
FLYX is Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen.
FLYX: Europa's leverancier van orderbeheer- en omnichannel loyaliteitssystemen Deze geavanceerde loyaliteitsoplossing biedt de flexibiliteit die nodig is om klanten te betrekken via verschillende verkoopkanalen. Denk hierbij aan coupons, punten, beloningen, spaarkaarten, gamification en nog veel meer. Personalisatie en activering zijn de belangrijkste focusgebieden. Het orderbeheersysteem is de middleware die verbinding maakt met je huidige POS en je producten, prijzen en inventaris in kaart brengt. Het platform voorziet in twee verschillende maar aanvullende behoeften: het opbouwen van klantgegevens via loyaliteitsprogramma's voor gepersonaliseerde promotionele communicatie en het verbeteren en beheren van digitale bestelkanalen via het OMS van het platform. De combinatie van deze oplossingen biedt een ultraflexibele omnichannel klantervaring die is ontworpen om de klantenbinding te maximaliseren. Meer informatie over Flyx

Functies

  • Nominaties bijhouden
  • Programmamededelingen
  • Referentiegebruik bijhouden
  • Bonusbeheer
  • Zoeken/filteren
  • Leads vastleggen
  • Klantensegmenten
  • Klantendatabase
  • Contactenbeheer
  • CRM
  • Leads beheren
  • Activiteitendashboard
  • Campagnebeheer
  • Automatisering van referentieverzoeken