Wij helpen bedrijven al 17 jaar
betere software te kiezen

Gratis Klachtenbeheer software

Klachtenbeheer software helpt bij het volgen, ordenen en oplossen van klachten van klanten en maximaliseert de productiviteit van de werknemers die rechtstreeks met klanten omgaan. Deze oplossingen worden gekenmerkt door de mogelijkheid om klachten nauwkeurig vast te leggen, te classificeren en door te sturen, communicatie binnen het team mogelijk te maken en naleving te verzekeren. Zie ook: customer satisfaction software, klantenservice software en helpdesk software.

Nederland Lokale producten weergeven
18 resultaten
Gebruiksvriendelijke webgebaseerde software voor helpdesk en klantenondersteuning die klachten van klanten vanaf elk kanaal bijhoudt en beheert. Meer informatie over Freshdesk
Met Freshdesk krijg je grip op klachten van klanten via e-mail, telefoon, chat, Twitter en Facebook of zelfs je mobiele app. Je kunt klachten omzetten in tickets, deze indelen en toewijzen aan verschillende teams, bulksgewijs reageren op veelvuldige klachten en inzicht krijgen in problemen met hun service. Freshdesk is intuïtief, betaalbaar geprijsd en biedt een gratis abonnement met een onbeperkt aantal agenten, zodat je direct aan de slag kunt en je klanten tevreden kunt stellen. Meer informatie over Freshdesk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt.
Bitrix24 is een gratis oplossing voor CRM en klachtbehandeling die wereldwijd door 12 miljoen bedrijven wordt gebruikt. Cloudgebaseerde/mobiele/open source versies beschikbaar. Multichannel klantenservice met ondersteuning van e-mail, telefonie, website livechat, Facebook, Instagram, Viber, WhatsApp, Skype, Slack en andere mobiele berichtenplatforms. Meer informatie over Bitrix24

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Jira Service Desk is servicedesk-software gebouwd voor moderne IT-teams, beschikbaar vanaf slechts $ 10 per maand. Probeer het gratis via de website!
Jira Service Desk biedt moderne servicedesk-software die gemakkelijk door iedereen kan worden gebruikt, moeiteloos door je beheerder kan worden ingesteld en alles heeft wat je IT-teams direct nodig hebben, waaronder automatiseringsregels, SLA's, realtime rapportage en ITIL-gecertificeerde processen zoals incident-, probleem- en verandermanagement. Lever geweldige service tegen een fractie van de kosten en de installatietijd van concurrenten. Meer informatie over JIRA Service Management

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Tidio is een klachtbehandelingsplatform waarmee je uitstekende klantenondersteuning kunt bieden en omzet kunt genereren met live chat en chatbots.
Tidio is een krachtig platform voor klachtbehandeling dat je klantenondersteuning naar een hoger niveau brengt en helpt meer omzet te genereren. Een gemakkelijk toegankelijke livechatwidget maakt je bedrijf 24/7 beschikbaar, terwijl door AI aangedreven chatbots je klanten in realtime betrokken maken, zodat je meer kunt verkopen. Bovendien kun je Messenger, Instagram, livechat en e-mail verbinden met Tidio multichannel en alle berichten vanaf één plek beantwoorden, ook op mobiel. Makkelijk te integreren met alle websites en platforms. Meer informatie over Tidio

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Smartsupp biedt live chat voor teams, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, allemaal gebouwd voor klachtenbeheer.
Klanten moeten met je team communiceren wanneer ze tegen mogelijke problemen aanlopen. Met live chat voor medewerkersteams met gespreksgeschiedenis, Facebook- en e-mailintegratie, een contactformulier en nog veel meer, levert Smartsupp veel tools die zijn gebouwd voor klachtenbeheer. Live chat voor teams houdt je medewerkers op de hoogte van alle communicatie met klanten, terwijl integratie met Facebook en e-mail en contactformulieren op je website hen verbonden houden op elk kanaal, elke stap van het traject. Meer informatie over Smartsupp

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Gebruikt in flexibele verkoopteams om de verkoopproductiviteit te verhogen, knelpunten in processen te verwijderen en uiteindelijk om de omzetdoelstellingen te behalen.
Vtiger is een gebruiksvriendelijke en aanpasbare CRM die wordt gebruikt door verkoopteams in meer dan 300.000 bedrijven om hun omzet en verkoopprestaties te verbeteren. Vtiger voegt waarde toe in alle stadia van het verkoopproces en helpt je bij het vastleggen en identificeren van topleads, het verzorgen van leads via geautomatiseerde e-mail en sms-campagnes, het samenwerken met teamgenoten, het analyseren en voorspellen van inkomsten, het stroomlijnen van vergaderingen, het detecteren van deals met risico's, het beheren van voorstellen en offertes, en uiteindelijk bij het winnen van meer deals. Meer informatie over Vtiger CRM

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Qualtrics (CX) is het ultieme klachtenbehandelingsplatform om de hoofdoorzaak en opvolging van feedback op schaal te begrijpen.
Qualtrics CustomerXM (CX) is een flexibel platform voor verbetering van klantervaringen dat het bedrijven gemakkelijk maakt om elk belangrijk moment in het klantentraject te volgen, erop te reageren en het te verbeteren en feedback van klanten in elke beslissing te verwerken. Met behulp van meerdere statistieken, sentimentanalyse en analyse van de belangrijkste factoren bieden de tools je een diepere kijk in de mindset van je klant en leiden ze je naar verbeteringen die duurzame, tevreden klantrelaties zullen genereren. Meer informatie over XM for Customer Experience

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Hiver helpt je bij het beheren van klantenondersteuning en verkoop rechtstreeks vanuit je Gmail. Het stelt teams in staat moeiteloos samen te werken aan gedeelde inboxen.
Hiver is een tool voor e-mailsamenwerking voor bedrijven. Hiermee kunnen teams gedeelde inboxen zoals ondersteuning@ of verkoop@ beheren zonder Gmail te hoeven verlaten. Ondersteuningsteams gebruiken het als een helpdesk. Verkoop- en accountbeheerteams gebruiken het voor het beheren van klantgesprekken. Financiële teams gebruiken het voor workflowbeheer. Hiver maakt al je teams productiever in het e-mailbeheer. Meer informatie over Hiver

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Gorgias is een alles-in-één klantenservice, klantenondersteuning en live chat-helpdesk voor Shopify, Magento en BigCommerce-winkels.
De enige klantenservice-app die speciaal is ontworpen voor Shopify (ook volledig geïntegreerd met Magento en BigCommerce). Centraliseer je klantenondersteuning door alle kanalen op één plek te verbinden - e-mail, livechat, telefoon, Facebook, Instagram en meer - en verbeter de responstijden voor ondersteuning met 43%. Alles-in-één: bewerk/restitueer bestellingen, ken loyaliteitspunten toe, beheer abonnementen en meer. Voeg sjablonen, automatisering, regels en macro's toe. Krijg een demo of regel een gratis proefversie. Ontdek zelf waarom Gorgias op Shopify goed beoordeeld wordt. Meer informatie over Gorgias

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Beheer je merkeigen klantloyaliteitsprogramma. Geef erkenning bij aankopen en bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei.
Beheer je merkeigen loyaliteitsprogramma. Je krijgt een geavanceerd beloningsprogramma met incentivecampagnes en ingebouwde multi-channel communicatie met automatische bediening. Geef klanten erkenning bij aankopen en/of bezoeken, verhoog het klantbehoud en bevorder de groei. Dit is geen gemeenschapsprogramma; jij bezit al je gegevens. Interfaces beschikbaar voor web, tablet, mobiel en pc. Meer informatie over Preferred Patron Loyalty

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie.
Collaboratieve e-mail en threaded groepschat voor productieve teams. Eén app voor al je interne en externe communicatie. Meer informatie over Missive

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Een oplossing gericht op feedback van klanten, betrokkenheid van gebruikers en meer. Integreer nu om ook crash- en foutenrapportages te ontvangen!
Instabug biedt in-app feedback en foutenrapportage voor mobiele apps die op zoek zijn naar een oplossing voor klachtbehandeling. Na de integratie van de SDK profiteer je van een naadloze tweerichtingsommunicatie met gebruikers. Je kunt feedback verzamelen, of het nu gaat om klachten of functieverzoeken, en enquêtes verzenden om verbetermogelijkheden te ontdekken. De beste apps ter wereld vertrouwen op Instabug. De oplossing biedt 24/7 uitzonderlijke ondersteuning en krijgt voortdurend goede beoordelingen als tool voor foutenrapportage en -opsporing. Meer informatie over Instabug

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden.
FreeAgent CRM is een op de cloud gebaseerd platform voor verkoop, marketing en klantenservice dat kleine bedrijven helpt om hoogwaardige relaties met klanten te onderhouden. Het systeem werkt automatisch met de e-mail van de gebruiker om leads te creëren en te classificeren, herinneringen op te volgen, aangepaste automatiseringen uit te voeren en alle interacties met klanten bij te houden. Meer informatie over servis.ai

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Flexibele, schaalbare en gebruiksvriendelijke software voor klantenservice waarmee je tegen de beste prijs omnichannel en geautomatiseerde klantenondersteuning kunt leveren.
NABD is een flexibel, schaalbaar en gebruiksvriendelijk platform voor klantenservice dat tot doel heeft optimale omnichannel klantenservicediensten te bieden en te leveren. NABD helpt klantenondersteuningsteams te transformeren naar een systeem voor klantensucces, wat leidt tot klanttevredenheid. NABD kan worden ingezet als SaaS-oplossing of lokaal worden geïnstalleerd voor alle bedrijfsmarkten en voor verschillende bedrijfsgroottes. Het NABD-systeem vernieuwt met zijn innovatieve technologie het gebied van klantenservice. Meer informatie over NABD System

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers.
Airbrake biedt full-stack monitoring van toepassingen en waarschuwt je in realtime voor fouten die impact hebben op je gebruikers. Het geeft je bovendien alle context en diagnose van hoofdoorzaken die je nodig hebt om ze snel op te lossen. Dat betekent minder stress voor jou en een betere ervaring voor je gebruikers. Airbrake ondersteunt alle grote platforms en talen, integreert met je bestaande workflowtools en wordt vertrouwd door duizenden technische teams uit de hele wereld, waaronder die van Netflix, Salesforce, Oracle, eBay, Twitch en SoundCloud. Meer informatie over Airbrake

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Helpdeskoplossing met beheer van serviceaanvragen, kennisbank, taakbeheer, enquêtes.
Gratis servicedesk-/helpdesktoepassing met veel andere functies voor de hele organisatie. 1. beheer van serviceaanvragen (niet alleen voor IT, maar voor alle afdelingen), zodat de servicecategorie aan iedereen kan worden toegewezen en hij begint met het ontvangen van aanvragen die door anderen voor die categorie zijn ingediend; 2. activabeheer (handleiding) dekt dus de levenscyclus van alle activa, niet alleen IT- en netwerkmiddelen; 3. kennisbank; 4. fotogalerij; 5. prikbord; 6. logboek; 7. active directory; 8. klantenservice. Meer informatie over C-Desk

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
Nederland Lokaal product
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen.
Configureer een clouddatabase naar zakelijke oplossingen zonder te hoeven programmeren. Bouw prototypes of grote bedrijfstoepassingen. Vobe Custom biedt een reeks producten en sjablonen zoals: - Vobe CRM; - Vobe Workflow; - Vobe Service; - Vobe Unity; - Vobe Prototyping. - Vobe AVG; - Vobe Planning. - Vobe Automotive; - Vobe Archiving; - Vobe Asset Management; - Vobe Medical en Portal; - Vobe en nog veel meer. Meer informatie over VobeSoft

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging
ELMA365 is een alles-in-één platform voor compliance management voor zowel het mkb als grote ondernemingen.
ELMA365 is een platform voor compliance management met weinig code waarmee bedrijven een comfortabele digitale werkruimte voor de nalevingsafdeling kunnen creëren. Met ELMA365 kun je een complianceproces creëren met behulp van vooraf gebouwde widgets voor documentbeheer, bijgevoegde documenten bekijken en goedkeuren, versies en de huidige status beheren, en moeiteloos toegang krijgen tot gerelateerde documenten. Meer informatie over ELMA365

Functies

  • Beheer van supporttickets
  • Zelfserviceportal
  • E-mailbeheer
  • Problemen bijhouden
  • Interactie bijhouden
  • Waarschuwingen/escalatie
  • Priorisering
  • Feedbackbeheer
  • Corrigerende en preventieve maatregelen (CAPA)
  • Live chatten
  • Kwaliteitsborging